Wednesday, April 21, 2021

Alfa Romeo 80A, Alfa Romeo 85, Alfa Romeo 85A

Alfa Romeo 80A:

Alfa Romeo 80A италиялык өндүрүүчү Alfa Romeo тарабынан 1920-жылдардын аягында чыгарылган автобус болгон. Alfa Romeo 40Aдан ийгиликке жетип, ал биринчи кезекте Италияда колдонулган жана Европанын калган бөлүгүндө анчейин ийгиликтүү болгон эмес.

Alfa Romeo 85:

Alfa Romeo 85 - бул Alfa Romeo тарабынан 1934-19399-жылдары чыгарылган жүк ташуучу унаа, ал лицензияланган Büssing моделинин жаңыртылган версиясы болгон.

Alfa Romeo 85A:

Alfa Romeo 85A - 1930-жылдардын башында Alfa Romeo тарабынан чакан серия менен чыгарылган италиялык автобус.

Alfa Romeo 8C:

Alfa Romeo 8C алгач 1930-жылдардагы Alfa Romeo жолунун, жарышынын жана спорттук унааларынын катарына кирген. 2004-жылы Alfa Romeo VC кыймылдаткычтуу концепциялуу автоунаа үчүн 8C аталышын калыбына келтирип, 2007-жылы чыгарылган 8C Competizione.

Alfa Romeo Tipo 308:

Alfa Romeo 308 же 8C-308 - бул 1938-жылы 3 литрлик класс үчүн жасалган Гран-При жарыш унаасы, болгону төрт гана унаа чыгарылган, чындыгында кыймылдаткычы шассига ылдый орнотулган жана денеси ичке болгондуктан Tipo Cден өзгөртүлгөн. Шасси Tipo Cден жана кыймылдаткыч 8C 2900дөн алынган. 308ди Alfa Corse компаниясынын жарыш командасын башкарган Энзо Феррари башкарган Джоакчино Коломбо иштеп чыккан. Унаа 1938-жылы Пау Гран-Присинде дебюттук жарышка катышып, эки унаа жарышка түшкөн, бири Тазио Нуволари үчүн, экинчиси Луиджи Виллореси үчүн. Эки айдоочу тең мелдештен четтөөгө мажбур болушкан, бирок Нуволари бир аздан кийин рекорд койгон. Кийинки жарыш Триполидеги Гран-При болду. Жаңы 312 жана 316 үлгүлөрү киргизилген, бирок машыгуу учурунда кыймылдаткычта кыйынчылыктар болуп, Клементе Бионддетти запаста турган 308дин рулунда старт алган. Ал аягына чыга алган жок, ал эми Мерседес-Бенц W154 айдаган Герман Ланг жеңүүчү болду. Бул жарышта Евгенио Сиена 312 үлгүсүндөгү унааны айдап бара жатып, дубалды сүзүп өлтүргөн.

Alfa Romeo 8C сынагы:

Alfa Romeo 8C Competizione италиялык автоунаа өндүрүүчүсү Alfa Romeo тарабынан 2007-2010-жылдар аралыгында чыгарылган спорттук унаа. Алгач 2003-жылы Франкфурттагы автосалондо концепциялуу унаа катары сунушталып, кийинчерээк 2007-жылы сатыкка коюлган. Бул аталыш сегиз цилиндрдүү кыймылдаткычка (8C) жана Alfa Romeo жарыш тукумуна тиешелүү. Унаа өндүрүшкө чыга турганы расмий жарыялангандан кийин компания 8C үчүн 1400дөн ашуун буйрутма алган. Бирок, 500 кардар гана 8C Competizione менен, дагы 500 кардар 8C Spider менен аяктап, өндүрүштүн жалпы көлөмү 1000 автоунааны түздү.

Alfa Romeo 8C сынагы:

Alfa Romeo 8C Competizione италиялык автоунаа өндүрүүчүсү Alfa Romeo тарабынан 2007-2010-жылдар аралыгында чыгарылган спорттук унаа. Алгач 2003-жылы Франкфурттагы автосалондо концепциялуу унаа катары сунушталып, кийинчерээк 2007-жылы сатыкка коюлган. Бул аталыш сегиз цилиндрдүү кыймылдаткычка (8C) жана Alfa Romeo жарыш тукумуна тиешелүү. Унаа өндүрүшкө чыга турганы расмий жарыялангандан кийин компания 8C үчүн 1400дөн ашуун буйрутма алган. Бирок, 500 кардар гана 8C Competizione менен, дагы 500 кардар 8C Spider менен аяктап, өндүрүштүн жалпы көлөмү 1000 автоунааны түздү.

Alfa Romeo 90:

Alfa Romeo 90 италиялык унаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан 1984-1987-жылдар аралыгында чыгарылган аткаруучу унаа.

Alfa Romeo 800:

Alfa Romeo 800 - 1940-1947-жылдар аралыгында Alfa Romeo чыгарган италиялык оор жүк ташуучу унаа. Ал биринчи жолу 800RE аскердик версиясы катарында жана согуштан кийин жарандык версия катары чыгарылган. Аскердик версия алгач Италиянын армиясында гана колдонулган, негизинен Түндүк Африка, Россия жана басып алынган Франция. 800 күйүүчү май куюучу 8,7 л дизелдик кыймылдаткыч менен жабдылган, ал ылдамдыгын саатына 50 чакырымга (31 миль) жеткен. Ошондой эле, газ генератору жана бензиндин моделдери чыгарылды. CSEM 800RE прототипинин жарым трек нускасы италиялык армия үчүн да жасалган. Кээ бир 800RE, ошондой эле Maultier катары Германиянын армиясынын кабыл алынган, бул унаа, ошондой эле арткы издери болгон.

Alfa Romeo 900A:

Alfa Romeo 900A - 1952-1956-жылдары Alfa Romeo чыгарган автобус.

Alfa Romeo 900AF:

Alfa Romeo 900AF италиялык троллейбус 1955-1957-жылдары чыгарылган.

Alfa Romeo 902A:

Alfa Romeo 902A - Альфа Ромео тарабынан 1957-1959-жылдары чыгарылган автобус.

Alfa Romeo GTV жана жөргөмүш:

Alfa Romeo GTV жана Alfa Romeo Spider 1993-2004-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган эки спорттук унаа болгон. 39 000 жөргөмүш жана 41 700 ГТВ курулган.

Alfa Romeo A15:

Alfa Romeo A15 / A19 / A38 / F20 - бул 1967-1974-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган, жүк ташуучу унаалар же жүк ташуучу унаалар токтоп калган.

Alfa Romeo A15:

Alfa Romeo A15 / A19 / A38 / F20 - бул 1967-1974-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган, жүк ташуучу унаалар же жүк ташуучу унаалар токтоп калган.

Alfa Romeo A15:

Alfa Romeo A15 / A19 / A38 / F20 - бул 1967-1974-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган, жүк ташуучу унаалар же жүк ташуучу унаалар токтоп калган.

Fiat Ducato:

Fiat Ducato расмий түрдө Stellantis тарабынан иштелип чыккан жана 1981-жылдан бери чыгарылып келе жаткан жеңил коммерциялык унаа болуп саналат. Ошондой эле биринчи муунга Citroën C25 , Peugeot J5 , Alfa Romeo AR6 жана Talbot Express катары сатылган, ал эми экинчи жана үчүнчү муундар сатыкка чыккан. Fiat Ducato, Citroën Jumper жана Peugeot Boxer . Канада жана Америка Кошмо Штаттарынын базарларына Ram ProMaster катары 2014-модель жылына кирген.

Iveco Daily:

Iveco Daily 1978-жылдан бери италиялык Iveco автоунаа чыгарган ири жеңил коммерциялык фургон; ал ошондой эле Fiat тарабынан 1983-жылга чейин Fiat тарабынан сатылып келген. Унаага окшош уникалдуу Fiat Ducatoдон айырмаланып, Daily оор жүк ташуучу унааларга мүнөздүү өзүнчө тепкич алкагын колдонот. Iveco Daily Италиядагы Мантованын жанындагы Iveco Suzzara заводунда чыгарылат, ал жерде Iveco жакында өндүрүш линияларын жаңыртууга олуттуу салым кошкон.

Alfa Romeo Matta:

Alfa Romeo 1900 M италиялык унаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан 1951-1954-жылдары чыгарылган төрт дөңгөлөктүү жетектөөчү пайдалуу унаа. Италиянын Коргоо министрлигинин талабы боюнча иштелип чыккан, ал аскердик жана жарандык варианттарда жасалган.

Alfa Romeo 33:

Alfa Romeo 33 - бул 1983-1995-жылдары италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгарган кичинекей үй-бүлөлүк унаа. Механикалык көз караштан алганда, анын илгери Alfasud эволюциясы болгон. асма жана тормоз тутумуна. Ниссанда жайгашкан Alfa Romeo Arna көп өтпөй сатыкка чыгарылып, көлөмү окшош, бирок баасы төмөн автоунаа сунушталды.

Alfa Romeo Alfa 6:

Alfa Romeo Alfa 6 - италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучу компаниясы 1979-жылдан 1986-жылга чейин чыгарган люкс башкаруучу автоунаа. Анын аталышы Alfa Romeo V6 кыймылдаткычынын алты цилиндрине таандык, бул автоунаада биринчи жолу пайда болгон.

Alfa Romeo Alfasud:

Alfa Romeo Alfasud - бул 1971-1989-жылдары Италиянын Industria Napoletana Costruzioni Autoveicoli Alfa Romeo-Alfasud SpA компаниясы тарабынан чыгарылган, Alfa Romeo жана Finmeccanica компанияларына таандык жаңы үй бүлө унаасы. Альфа Ромеонун баштапкы деңгээлдеги унаасы катары, 1971-жылы 3000 долларга сатылган, эми инфляциядан кийин 19000 долларды түзөт. Компания өкмөттүн эмгек саясатынын бир бөлүгү катары Италиянын түштүк аймагында жайгашкан.

Alfa Romeo Sprint:

Alfa Romeo Alfasud Sprint италиялык өндүрүүчү Alfa Romeo тарабынан 1976-1989-жылдар аралыгында чыгарылган жана Alfa Romeo Alfasudтун негизинде жасалган мушкер моторлуу купе. Жалпысынан Alfasud Sprint жана Sprint 116 552 даана курулган. Sprint Европа, Түштүк Африка, Австралия жана Жаңы Зеландияда сатылган.

Alfa Romeo Alfasud:

Alfa Romeo Alfasud - бул 1971-1989-жылдары Италиянын Industria Napoletana Costruzioni Autoveicoli Alfa Romeo-Alfasud SpA компаниясы тарабынан чыгарылган, Alfa Romeo жана Finmeccanica компанияларына таандык жаңы үй бүлө унаасы. Альфа Ромеонун баштапкы деңгээлдеги унаасы катары, 1971-жылы 3000 долларга сатылган, эми инфляциядан кийин 19000 долларды түзөт. Компания өкмөттүн эмгек саясатынын бир бөлүгү катары Италиянын түштүк аймагында жайгашкан.

Alfa Romeo Alfetta:

Alfa Romeo Alfetta - бул алдыңкы мотор, беш жүргүнчүсү бар седан жана тез кайтып келе жаткан купе, Alfa Romeo тарабынан 1972-1987-жылдары чыгарылган жана сатыкка чыгарылган, анын жалпы көлөмү 400000ден ашат.

Alfa Romeo Alfetta:

Alfa Romeo Alfetta - бул алдыңкы мотор, беш жүргүнчүсү бар седан жана тез кайтып келе жаткан купе, Alfa Romeo тарабынан 1972-1987-жылдары чыгарылган жана сатыкка чыгарылган, анын жалпы көлөмү 400000ден ашат.

Alfa Romeo Alfetta:

Alfa Romeo Alfetta - бул алдыңкы мотор, беш жүргүнчүсү бар седан жана тез кайтып келе жаткан купе, Alfa Romeo тарабынан 1972-1987-жылдары чыгарылган жана сатыкка чыгарылган, анын жалпы көлөмү 400000ден ашат.

Alfa Romeo Alfetta:

Alfa Romeo Alfetta - бул алдыңкы мотор, беш жүргүнчүсү бар седан жана тез кайтып келе жаткан купе, Alfa Romeo тарабынан 1972-1987-жылдары чыгарылган жана сатыкка чыгарылган, анын жалпы көлөмү 400000ден ашат.

Alfa Romeo Arese заводу:

Alfa Romeo Arese заводу 1986-жылга чейин Alfa Romeo башкы кеңсеси жыйырма жылдан ашык убакыт иштеген завод болгон. Fiat Group 1986-жылы Alfa Romeo сатып алгандан кийин, Arese Fiat Groupдун монтаждоо заводдорунун бири болгон. Фабрика Италиянын Ломбардия аймагындагы Милан провинциясында, Миландан түндүк-батышты карай 12 чакырым алыстыкта ​​жайгашкан. Arese заводу эски Alfa Romeo Portello заводун алмаштырган жана анын курулушу 1960-жылы башталып, үч жыл созулган жана 1990-жылдардын аягына чейин ал Lfaate жана Garbagnate аймактарында өтө кеңири аймакты камтыган Alfa Romeo ири заводу болгон. Миландыктар. Негизги кире бериш Арес муниципалитетинде болгондуктан гана завод Арез заводу деп аталып калган.

Alfa Romeo Arna:

Alfa Romeo Arna - бул 1983-1987-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo Nissan Autoveicoli SpA чыгарган хэтчбек. Компания 1980-жылы 9-октябрда 50:50 италиялык Alfa Romeo SpA менен Япониянын Nissan Motor Company биргелешкен ишканасы катары негизделген. .

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Alfa Romeo Avio:

Alfa Romeo Avio италиялык авиация компаниясы, ал 1941-жылдан бери иштеп келе жаткан учак кыймылдаткычтарын чыгарган, ал Альфа Ромеонун бөлүмү катары негизделген, бирок 1986-жылы Aeritaliaга, андан кийин 1996-жылы Fiatга сатылган. 2003-жылы Fiat Avio менен Avio SpA катары бириктирилген. .

Alfa Romeo BAT:

Alfa Romeo BAT италиялык концепциялык унаалардын сериясы. Унаалар 1953-жылы башталган Альфа Ромео менен италиялык Bertone дизайнердик үйүнүн биргелешкен кызматташуу долбоорунан келип чыккан. Үч автоунаа курулган: 1953-жылы BAT 5, 1954-жылы BAT 7 жана 1955-жылы акыры BAT 9. Бардык үч унаа Франко Скалионе тарабынан иштелип чыккан.

Alfa Romeo Bella:

Alfa Romeo Bella - бул Alfa Romeo тарабынан 1999-жылы курулган концепциялуу унаа. Ал Alfa Romeo 166нын мүмкүн болгон купе нускасы катары ойлоп табылган, бирок анын чыгарылышы эч качан чыккан эмес.

Alfa Romeo 8C:

Alfa Romeo 8C алгач 1930-жылдардагы Alfa Romeo жолунун, жарышынын жана спорттук унааларынын катарына кирген. 2004-жылы Alfa Romeo VC кыймылдаткычтуу концепциялуу автоунаа үчүн 8C аталышын калыбына келтирип, 2007-жылы чыгарылган 8C Competizione.

Alfa Romeo Boxer кыймылдаткычы:

Alfa Romeo Boxer кыймылдаткычы Alfa Romeo тарабынан алдыңкы дөңгөлөктүү, узунунан иштөө үчүн иштелип чыккан суу муздаган жалпак-4 поршендүү кыймылдаткычы жана 1971-жылы Туриндеги авто көргөзмөдө чыккан Альфасудда чыккан. Кийинки он жылдыктарда боксер бир нече жолу жаңылануудан өтүп, 1996-жылга чейин көптөгөн Alfa Romeo алдыңкы дөңгөлөктүү автоунааларын кубаттуулукка чыгарган. 1997-жылы ал иштен чыгып, ордуна туурасынан орнотулган Twin Spark кыймылдаткычтары орнотулган.

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Alfa Romeo Brera жана жөргөмүш:

Alfa Romeo Brera жана Alfa Romeo Spider бул GM / Fiat Premium платформасын колдонгон орто көлөмдөгү спорттук унаалар, Пининфарина тарабынан чыгарылган жана Alfa Romeo тарабынан 2 + 2 купе жана роудстер катары сатылган.

Alfa Romeo Brera жана жөргөмүш:

Alfa Romeo Brera жана Alfa Romeo Spider бул GM / Fiat Premium платформасын колдонгон орто көлөмдөгү спорттук унаалар, Пининфарина тарабынан чыгарылган жана Alfa Romeo тарабынан 2 + 2 купе жана роудстер катары сатылган.

Alfa Romeo Stelvio:

Alfa Romeo Stelvio - бул алгач 2016-жылы Лос-Анджелестеги авто көргөзмөдө ачылган жана 2016-жылдын аягында Кассино заводунда өндүрүшкө кирген Stellantis компаниясынын Alfa Romeo бөлүмү тарабынан чыгарылган жана сатыкка чыгарылган чакан люкс кроссовери, бул Alfa Romeo эң мыкты - 2018-жылы болжол менен 43,000 сатылган модель сатуу.

Alfa Romeo Caimano:

Alfa Romeo Caimano - бул Italdesign компаниясынын өкүлү Джорджетто Джуижаро тарабынан иштелип чыккан жана 1971-жылы Туриндеги автосалондо көрсөтүлгөн концепциялуу автоунаа.

Alfa Romeo Canguro:

Alfa Romeo Canguro - Бертондо Джорджетто Джужиаро тарабынан иштелип чыккан концепциялык унаа. Автоунаа Alfa Romeo TZ шассиинин негизинде жасалган жана 1964-жылы Париждеги авто көргөзмөдө көрсөтүлгөн. Кузов алюминийден эмес, стекловолокнодон жасалган жана автоунаанын алдыңкы айнектерине илинген биринчилердин бири. "Кангуро" деген аталыш италиянча Кенгуру дегенди билдирет.

Alfa Romeo Carabo:

Alfa Romeo Carabo - бул 1968-жылы Париждеги авто көргөзмөдө биринчи жолу көрсөтүлгөн концепциялык унаа. Аны Bertone дизайн студиясында иштеген Марчелло Гандини иштеп чыккан. Carabo аты Carabidae коңуздарынан келип чыккан, анткени аны машинанын жашыл жана кызгылт сары түсү чагылдырат.

Alfa Romeo Cassino заводу:

Кассино жыйноочу заводу - Италиянын Фрозиноне провинциясындагы Кассино шаарынан үч чакырым алыстыктагы Пьедимонте Сан Германо шаарында жайгашкан FCA Group заводу. Ал 1972-жылы курулуп, жылдар өткөн сайын кеңейген. Бүгүнкү күндө анын жалпы аянты эки миллион чарчы метрди түзөт, анын 400 миң аянты. Учурда заводдо 4300дөй адам иштейт.

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Alfa Romeo D2:

Alfa Romeo D2 учагы Италияда өндүрүлгөн уч цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч болгон. Ал адатта 240-270 л.с. чейин бааланган, кыймылдаткыч Витторио Жано тарабынан иштелип чыккан жана 1931-1934-жылдар аралыгында 600 даана чыгарган. Бул кыймылдаткыч биринчи жолу Alfa Romeo тарабынан жасалган учактын кыймылдаткычы болгон, ага чейин учактарда колдонулган Alfa кыймылдаткычтарынын бардыгы автомобилдерде колдонулган. D2 C.30 катары суперчаряддуу туунду чыгарылган.

Alfa Romeo D2:

Alfa Romeo D2 учагы Италияда өндүрүлгөн уч цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч болгон. Ал адатта 240-270 л.с. чейин бааланган, кыймылдаткыч Витторио Жано тарабынан иштелип чыккан жана 1931-1934-жылдар аралыгында 600 даана чыгарган. Бул кыймылдаткыч биринчи жолу Alfa Romeo тарабынан жасалган учактын кыймылдаткычы болгон, ага чейин учактарда колдонулган Alfa кыймылдаткычтарынын бардыгы автомобилдерде колдонулган. D2 C.30 катары суперчаряддуу туунду чыгарылган.

Alfa Romeo D2:

Alfa Romeo D2 учагы Италияда өндүрүлгөн уч цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч болгон. Ал адатта 240-270 л.с. чейин бааланган, кыймылдаткыч Витторио Жано тарабынан иштелип чыккан жана 1931-1934-жылдар аралыгында 600 даана чыгарган. Бул кыймылдаткыч биринчи жолу Alfa Romeo тарабынан жасалган учактын кыймылдаткычы болгон, ага чейин учактарда колдонулган Alfa кыймылдаткычтарынын бардыгы автомобилдерде колдонулган. D2 C.30 катары суперчаряддуу туунду чыгарылган.

Alfa Romeo D2:

Alfa Romeo D2 учагы Италияда өндүрүлгөн уч цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч болгон. Ал адатта 240-270 л.с. чейин бааланган, кыймылдаткыч Витторио Жано тарабынан иштелип чыккан жана 1931-1934-жылдар аралыгында 600 даана чыгарган. Бул кыймылдаткыч биринчи жолу Alfa Romeo тарабынан жасалган учактын кыймылдаткычы болгон, ага чейин учактарда колдонулган Alfa кыймылдаткычтарынын бардыгы автомобилдерде колдонулган. D2 C.30 катары суперчаряддуу туунду чыгарылган.

Alfa Romeo Dardo:

Alfa Romeo Dardo - бул Пининфарина тарабынан иштелип чыккан концепциялык унаа, анын илхамы бул Alfa Romeo 156 болгон жана Пининфарина / Alfa Romeo жөргөмүштөрүнүн дизайнында ондогон жылдар бою кызматташкандыгына таазим. Dardo 1998-жылы сунушталган, ал 2,5 литрлик V6 менен жабдылган, ошондой эле 156 дан. Деңиз базасы 156 дан бир аз кыскарган. Дардонун капталдары үчүн стилдөө жапкыч үч бурчтук формаларын, ошондой эле арткы бетин колдонот. Автоунаа 156 панелин ага колдонулган тери менен капталган жана отургучтарды камтыйт. Пининфарина көмүртек-кевлар-көмүртектин жардамы менен катуу катмарга ээ деп болжолдонгон отургучтарды иштеп чыгуу жана куруу боюнча Sparco менен иштешкен. Ошондой эле, төрт чекиттүү коопсуздук курлары менен жабдылган. Анын эгиз фаралары Валео менен биргеликте иштелип чыккан.

Renault Dauphine:

Renault Dauphine - бул Renault тарабынан бир кузов стилинде жасалган үч моторлуу экономикалык унаа, Renault 4CVдин мураскери катары; 1956-1967-жылдардагы өндүрүш учурунда эки миллиондон ашык адам өндүрүлгөн.

Alfa Romeo Delfino:

Delfino - Альфа Ромео тарабынан 1983-жылы курулган концепциялык унаа.

Alfa Romeo Disco Volante:

Alfa Romeo 1900 C52 "Disco Volante" , адатта Alfa Romeo Disco Volante деген ат менен белгилүү, ал 1952-1953-жылдар аралыгында италиялык автоунаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан Миландык машыктыруучу Carrozzeria Touring менен биргеликте чыгарылган бир катар эксперименталдык спорттук жарыш унаалары. Унаа жеңилдетилген, шамал туннели кузовтун сыноосу менен айырмаланды.

Alfa Romeo Disco Volante Touring боюнча:

Alfa Romeo Disco Volante by Touring - бул эки орундуу купе, Carrozzeria Touring тарабынан 2013-жылы курулган. Ал Alfa Romeo 8C Competizione негизделген.

Alfa Romeo Disco Volante Touring боюнча:

Alfa Romeo Disco Volante by Touring - бул эки орундуу купе, Carrozzeria Touring тарабынан 2013-жылы курулган. Ал Alfa Romeo 8C Competizione негизделген.

Alfa Romeo Diva:

Alfa Romeo Diva италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсүнүн концепциясы болуп саналат. Автоунаа биринчи жолу 2006-жылы Женевадагы авто көргөзмөдө көрсөтүлгөн. Автоунаа Centro Stile Alfa Romeo, Fiat Group изилдөө борбору Elasis жана Espera биргелешип иштелип чыккан. Франко Сбарро жетектеген дизайнердик мектеп.Автомобилдин дизайны көпөлөктөрдүн эшигин колдонуп, Alfa Romeo 33 Stradale сүрөтчөсүнө кайтып келген. Автоунаага мүнөздүү Alfa-мурун мүнөздүү болгонуна карабастан, мурун Формула-1 үлгүсүндөгү унаага окшош. Автоунаа Alfa Romeo 159 үлгүсүндөгү катуу модификацияланган шасси жана 3.2 литрлик 290 а.к.к. Буссо V6 трансляциясына орнотулган. Машинанын ылдамдыгы 270 км / саат (168 миль) жана беш секундда 0дон 100 км / саатка (62 миль) чейин ылдамдай алат.

Alfa Romeo Eagle:

Alfa Romeo Eagle - Пининфарина тарабынан жасалган концепциялык унаа. Автоунаа 1975-жылы Туриндеги авто көргөзмөдө чыккан.

Альфа Ромео Формула-1де:

Италиялык мотор чыгаруучу Alfa Romeo Формула-1ге көп жолу катышкан. Учурда Sauber Motorsport AG тарабынан башкарылып жатканда Alfa Romeo Racing Orlen катары катышат. Бренд 1950-1987-жылдар аралыгында конструктор жана кыймылдаткыч жеткирүүчү катары жарышып, кийинчерээк 2015-жылдан бери соода өнөктөшү катары катышып келе жатат. Компаниянын айдоочулары согушка чейинки Alfetta: Nino Farina аттуу айдоочулардын Дүйнөлүк биринчилигинде биринчи эки жолу жеңишке жетишти. 1950-жылы; жана Хуан Мануэль Фанжио 1951-жылы. Ушул ийгиликтерден кийин Альфа Ромео Формула-1ден баш тарткан.

Alfa Romeo Romeo:

Alfa Romeo Romeo жеңил коммерциялык, кабина фурасы жана пикап унаасы болгон, аны италиялык автоунаа чыгаруучу Alfa Romeo 1954-жылы Alfa Romeo Autotutto деп киргизген . Фургондордун линиясы 1983-жылга чейин курулуп, анын ордуна Fiat жана Iveco рекламалары менен алмаштырылган.

Alfa Romeo A15:

Alfa Romeo A15 / A19 / A38 / F20 - бул 1967-1974-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган, жүк ташуучу унаалар же жүк ташуучу унаалар токтоп калган.

Alfa Romeo Boxer кыймылдаткычы:

Alfa Romeo Boxer кыймылдаткычы Alfa Romeo тарабынан алдыңкы дөңгөлөктүү, узунунан иштөө үчүн иштелип чыккан суу муздаган жалпак-4 поршендүү кыймылдаткычы жана 1971-жылы Туриндеги авто көргөзмөдө чыккан Альфасудда чыккан. Кийинки он жылдыктарда боксер бир нече жолу жаңылануудан өтүп, 1996-жылга чейин көптөгөн Alfa Romeo алдыңкы дөңгөлөктүү автоунааларын кубаттуулукка чыгарган. 1997-жылы ал иштен чыгып, ордуна туурасынан орнотулган Twin Spark кыймылдаткычтары орнотулган.

Alfa Romeo 6C:

Alfa Romeo 6C аты 1927-1954-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жол, жарыш жана спорттук унааларда колдонулган; "6C" аталышы автоунаанын түз алты кыймылдаткычынын алты цилиндрин билдирет. Бул унаалардын корпусун Джеймс Янг, Загато, Туринг Суперлеггера, Кастанна жана Пинин Фарина сыяктуу машыктыруучулар жасаган. 1933-жылдан баштап, Портелодо курулган Alfa заводдук корпусу менен 6С версиясы болгон. 1920-жылдардын башында Витторио Жано Джузеппе Меросинин RL жана RM моделдеринин ордуна жеңил, жогорку өндүрүмдүү унаа жасоо боюнча комиссия алган. Автоунаа 1925-жылы апрелде Salone dell 'Automobile di Milano автоунаасында 6C 1500 үлгүсүндө сатыкка коюлган. Ал P2 жарыш автомобилинин негизинде, 14487 куб кубаттуулуктагы алты цилиндрлүү кыймылдаткычты колдонуп, 44 аттын күчүн чыгарган. 1928-жылы 1500 Sport үлгүсүндөгү унаа сунушталган, бул биринчи жолу Alfa Romeo автоунаасы болгон, ал эки жактуу үстүрт валдары бар.

Alfa Romeo 6C:

Alfa Romeo 6C аты 1927-1954-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жол, жарыш жана спорттук унааларда колдонулган; "6C" аталышы автоунаанын түз алты кыймылдаткычынын алты цилиндрин билдирет. Бул унаалардын корпусун Джеймс Янг, Загато, Туринг Суперлеггера, Кастанна жана Пинин Фарина сыяктуу машыктыруучулар жасаган. 1933-жылдан баштап, Портелодо курулган Alfa заводдук корпусу менен 6С версиясы болгон. 1920-жылдардын башында Витторио Жано Джузеппе Меросинин RL жана RM моделдеринин ордуна жеңил, жогорку өндүрүмдүү унаа жасоо боюнча комиссия алган. Автоунаа 1925-жылы апрелде Salone dell 'Automobile di Milano автоунаасында 6C 1500 үлгүсүндө сатыкка коюлган. Ал P2 жарыш автомобилинин негизинде, 14487 куб кубаттуулуктагы алты цилиндрлүү кыймылдаткычты колдонуп, 44 аттын күчүн чыгарган. 1928-жылы 1500 Sport үлгүсүндөгү унаа сунушталган, бул биринчи жолу Alfa Romeo автоунаасы болгон, ал эки жактуу үстүрт валдары бар.

Alfa Romeo MiTo:

Alfa Romeo MiTo бул алдыңкы дөңгөлөк диск, үч эшиктүү супермини Centro Stile Alfa Romeo тарабынан иштелип чыккан жана 2008-жылы Миландагы Castello Sforzesco эл аралык тааныштыруу менен 2008-жылы Улуу Британиянын автосалонунда көрсөтүлгөн. MiTo бир муунга чейин сатылган. Fiat Small платформасын Fiat Grande Punto менен бөлүшүп, 2008-жылдан 2018-жылга чейин. FCAнын Mirafiori заводунда өндүрүш 265,000ге жетти.

Alfa Romeo G1:

Alfa Romeo G1 (1921–23) - италиялык унаа.

Alfa Romeo GT:

Alfa Romeo GT 2003-жылдан 2010-жылга чейин италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгарган купе автоунаа. GT 2003-жылы март айында Женевадагы автосалондо тааныштырылган. Өндүрүш 2003-жылдын 28-ноябрында башталган, GT Pomigliano заводунда 147 жана 159 менен катар курулган. Жалпысынан 80832 даана чыгарылган.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo GTA:

Alfa Romeo GTA - бул 1965-1971-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган купе автоунаа.

Alfa Romeo GTA:

Alfa Romeo GTA - бул 1965-1971-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган купе автоунаа.

Alfa Romeo GTV жана жөргөмүш:

Alfa Romeo GTV жана Alfa Romeo Spider 1993-2004-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган эки спорттук унаа болгон. 39 000 жөргөмүш жана 41 700 ГТВ курулган.

Alfa Romeo Alfetta:

Alfa Romeo Alfetta - бул алдыңкы мотор, беш жүргүнчүсү бар седан жана тез кайтып келе жаткан купе, Alfa Romeo тарабынан 1972-1987-жылдары чыгарылган жана сатыкка чыгарылган, анын жалпы көлөмү 400000ден ашат.

Alfa Romeo GTV жана жөргөмүш:

Alfa Romeo GTV жана Alfa Romeo Spider 1993-2004-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган эки спорттук унаа болгон. 39 000 жөргөмүш жана 41 700 ГТВ курулган.

Alfa Romeo GTV жана жөргөмүш:

Alfa Romeo GTV жана Alfa Romeo Spider 1993-2004-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган эки спорттук унаа болгон. 39 000 жөргөмүш жана 41 700 ГТВ курулган.

Alfa Romeo Alfetta:

Alfa Romeo Alfetta - бул алдыңкы мотор, беш жүргүнчүсү бар седан жана тез кайтып келе жаткан купе, Alfa Romeo тарабынан 1972-1987-жылдары чыгарылган жана сатыкка чыгарылган, анын жалпы көлөмү 400000ден ашат.

Alfa Romeo GTV жана жөргөмүш:

Alfa Romeo GTV жана Alfa Romeo Spider 1993-2004-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган эки спорттук унаа болгон. 39 000 жөргөмүш жана 41 700 ГТВ курулган.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү түздөн-түз тиешеси жок үч моделдин аты. Биринчиси 1962-1978-жылдары чыгарылган спорттук төрт эшиктүү компактуу аткаруучу унаалардын линиясы, экинчиси жаңыланган, негизинен моторлуу Spider, Sprint жана Sprint Speciale Giuliettas, үчүнчүсү Giulia 2015-жылы чыккан компактуу аткаруучу унаа.

Alfa Romeo Giulia (952):

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компактуу аткаруучу унаа. Ал 2015-жылдын июнь айында ачылган, базарды 2016-жылдын февраль айында сатыкка чыгаруу пландаштырылган жана бул 2011-жылы аяктаган 159 унаасынан кийин Alfa Romeo тарабынан сунушталган биринчи салон. Giulia ошондой эле Alfa Romeo экиден ашык сатылган биринчи массалык базар болуп саналат. ондогон жылдар бою узунунан арткы дөңгөлөктүү платформаны колдонгон, анткени 1992-жылы 75 токтотулган. Giulia 2017-жылы Европанын Жылдын Мыкты Автоунаасы боюнча добуш берүүдө экинчи орунду ээлеп, 2018-жылдын Мотор Тренд Автосу аталган. 2018-жылы Джулия сыйланды Compasso d'Oro өнөр жай үлгүсү сыйлыгы.

Alfa Romeo Giulia (952):

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компактуу аткаруучу унаа. Ал 2015-жылдын июнь айында ачылган, базарды 2016-жылдын февраль айында сатыкка чыгаруу пландаштырылган жана бул 2011-жылы аяктаган 159 унаасынан кийин Alfa Romeo тарабынан сунушталган биринчи салон. Giulia ошондой эле Alfa Romeo экиден ашык сатылган биринчи массалык базар болуп саналат. ондогон жылдар бою узунунан арткы дөңгөлөктүү платформаны колдонгон, анткени 1992-жылы 75 токтотулган. Giulia 2017-жылы Европанын Жылдын Мыкты Автоунаасы боюнча добуш берүүдө экинчи орунду ээлеп, 2018-жылдын Мотор Тренд Автосу аталган. 2018-жылы Джулия сыйланды Compasso d'Oro өнөр жай үлгүсү сыйлыгы.

Alfa Romeo Giulia (952):

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компактуу аткаруучу унаа. Ал 2015-жылдын июнь айында ачылган, базарды 2016-жылдын февраль айында сатыкка чыгаруу пландаштырылган жана бул 2011-жылы аяктаган 159 унаасынан кийин Alfa Romeo тарабынан сунушталган биринчи салон. Giulia ошондой эле Alfa Romeo экиден ашык сатылган биринчи массалык базар болуп саналат. ондогон жылдар бою узунунан арткы дөңгөлөктүү платформаны колдонгон, анткени 1992-жылы 75 токтотулган. Giulia 2017-жылы Европанын Жылдын Мыкты Автоунаасы боюнча добуш берүүдө экинчи орунду ээлеп, 2018-жылдын Мотор Тренд Автосу аталган. 2018-жылы Джулия сыйланды Compasso d'Oro өнөр жай үлгүсү сыйлыгы.

Alfa Romeo Giulia (952):

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компактуу аткаруучу унаа. Ал 2015-жылдын июнь айында ачылган, базарды 2016-жылдын февраль айында сатыкка чыгаруу пландаштырылган жана бул 2011-жылы аяктаган 159 унаасынан кийин Alfa Romeo тарабынан сунушталган биринчи салон. Giulia ошондой эле Alfa Romeo экиден ашык сатылган биринчи массалык базар болуп саналат. ондогон жылдар бою узунунан арткы дөңгөлөктүү платформаны колдонгон, анткени 1992-жылы 75 токтотулган. Giulia 2017-жылы Европанын Жылдын Мыкты Автоунаасы боюнча добуш берүүдө экинчи орунду ээлеп, 2018-жылдын Мотор Тренд Автосу аталган. 2018-жылы Джулия сыйланды Compasso d'Oro өнөр жай үлгүсү сыйлыгы.

Alfa Romeo Giulia (952):

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компактуу аткаруучу унаа. Ал 2015-жылдын июнь айында ачылган, базарды 2016-жылдын февраль айында сатыкка чыгаруу пландаштырылган жана бул 2011-жылы аяктаган 159 унаасынан кийин Alfa Romeo тарабынан сунушталган биринчи салон. Giulia ошондой эле Alfa Romeo экиден ашык сатылган биринчи массалык базар болуп саналат. ондогон жылдар бою узунунан арткы дөңгөлөктүү платформаны колдонгон, анткени 1992-жылы 75 токтотулган. Giulia 2017-жылы Европанын Жылдын Мыкты Автоунаасы боюнча добуш берүүдө экинчи орунду ээлеп, 2018-жылдын Мотор Тренд Автосу аталган. 2018-жылы Джулия сыйланды Compasso d'Oro өнөр жай үлгүсү сыйлыгы.

Alfa Romeo Giulia (952):

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компактуу аткаруучу унаа. Ал 2015-жылдын июнь айында ачылган, базарды 2016-жылдын февраль айында сатыкка чыгаруу пландаштырылган жана бул 2011-жылы аяктаган 159 унаасынан кийин Alfa Romeo тарабынан сунушталган биринчи салон. Giulia ошондой эле Alfa Romeo экиден ашык сатылган биринчи массалык базар болуп саналат. ондогон жылдар бою узунунан арткы дөңгөлөктүү платформаны колдонгон, анткени 1992-жылы 75 токтотулган. Giulia 2017-жылы Европанын Жылдын Мыкты Автоунаасы боюнча добуш берүүдө экинчи орунду ээлеп, 2018-жылдын Мотор Тренд Автосу аталган. 2018-жылы Джулия сыйланды Compasso d'Oro өнөр жай үлгүсү сыйлыгы.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Alfa Romeo Giulia TZ спорттук унаа жана жарыш унаасы Alfa Romeo тарабынан 1963-1967-жылдары чыгарылган. Ал Giulietta SZдин ордун баскан. 2011-жылы жаңы TZ3 моделинде Giulia TZден TZге чейин ысым кыскарган.

Alfa Romeo GTA:

Alfa Romeo GTA - бул 1965-1971-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган купе автоунаа.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү түздөн-түз тиешеси жок үч моделдин аты. Биринчиси 1962-1978-жылдары чыгарылган спорттук төрт эшиктүү компактуу аткаруучу унаалардын линиясы, экинчиси жаңыланган, негизинен моторлуу Spider, Sprint жана Sprint Speciale Giuliettas, үчүнчүсү Giulia 2015-жылы чыккан компактуу аткаруучу унаа.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү түздөн-түз тиешеси жок үч моделдин аты. Биринчиси 1962-1978-жылдары чыгарылган спорттук төрт эшиктүү компактуу аткаруучу унаалардын линиясы, экинчиси жаңыланган, негизинен моторлуу Spider, Sprint жана Sprint Speciale Giuliettas, үчүнчүсү Giulia 2015-жылы чыккан компактуу аткаруучу унаа.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo Giulietta Sprint адистиги:

Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale жана Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale , ошондой эле Giulietta SS жана Giulia SS деп аталат, 1959-1966-жылдары Alfa Romeo тарабынан чыгарылган чакан спорттук унаалар.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү түздөн-түз тиешеси жок үч моделдин аты. Биринчиси 1962-1978-жылдары чыгарылган спорттук төрт эшиктүү компактуу аткаруучу унаалардын линиясы, экинчиси жаңыланган, негизинен моторлуу Spider, Sprint жана Sprint Speciale Giuliettas, үчүнчүсү Giulia 2015-жылы чыккан компактуу аткаруучу унаа.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү түздөн-түз тиешеси жок үч моделдин аты. Биринчиси 1962-1978-жылдары чыгарылган спорттук төрт эшиктүү компактуу аткаруучу унаалардын линиясы, экинчиси жаңыланган, негизинен моторлуу Spider, Sprint жана Sprint Speciale Giuliettas, үчүнчүсү Giulia 2015-жылы чыккан компактуу аткаруучу унаа.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Alfa Romeo Giulia TZ спорттук унаа жана жарыш унаасы Alfa Romeo тарабынан 1963-1967-жылдары чыгарылган. Ал Giulietta SZдин ордун баскан. 2011-жылы жаңы TZ3 моделинде Giulia TZден TZге чейин ысым кыскарган.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Alfa Romeo Giulia TZ спорттук унаа жана жарыш унаасы Alfa Romeo тарабынан 1963-1967-жылдары чыгарылган. Ал Giulietta SZдин ордун баскан. 2011-жылы жаңы TZ3 моделинде Giulia TZден TZге чейин ысым кыскарган.

Alfa Romeo Giulietta:

Alfa Romeo Giulietta - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү чыгарган үч башка унаанын аталышы:

  • Биринчи Giulietta 1954-1965-жылдар аралыгында жасалган, 4 эшик салон / седан, купе, жөргөмүш жана кыймылсыз мүлк формасында жасалган, арткы дөңгөлөктүү унаа болгон. Анын ордуна Альфа Ромео Джулия келди.
  • Өз кезегинде, Джулия экинчи Giulietta менен алмаштырылды, Alfa Romeo Alfettaга таандык жана 1977-1985-жылдары жасалган 4 эшиктүү салону / седаны.
  • Үчүнчү муундагы Giulietta - бул 2010-жылдан бери чыгарылып келе жаткан алдыңкы дөңгөлөктүү үй-бүлөлүк хэтчбек.
Alfa Romeo Giulietta (116):

Alfa Romeo Giulietta 1977-1985-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучусу тарабынан чыгарылган салондун чакан автоунаасы. 1977-жылы ноябрда тааныштырылган жана 1954-1965-жылдардагы түпнуска Джулиеттадан өз ысымын алган, ал жаңы дизайнга негизделген. Alfa Romeo Alfetta шассиинде. Джулиетта эки жолу оңдоп-түзөөдөн өткөн, биринчиси 1981-жылы, экинчиси 1983-жылы. Бардык Джулиетталарда 5 ылдамдуу кол менен берүүлөр колдонулган.

Alfa Romeo Giulietta (116):

Alfa Romeo Giulietta 1977-1985-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучусу тарабынан чыгарылган салондун чакан автоунаасы. 1977-жылы ноябрда тааныштырылган жана 1954-1965-жылдардагы түпнуска Джулиеттадан өз ысымын алган, ал жаңы дизайнга негизделген. Alfa Romeo Alfetta шассиинде. Джулиетта эки жолу оңдоп-түзөөдөн өткөн, биринчиси 1981-жылы, экинчиси 1983-жылы. Бардык Джулиетталарда 5 ылдамдуу кол менен берүүлөр колдонулган.

Alfa Romeo Giulietta (940):

Alfa Romeo Giulietta бул Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жана сатыкка коюлган 5 эшиктүү хэтчбек катары сатылган чакан үй-бүлөлүк унаа (C сегмент). Өндүрүш 2009-жылдын аягында башталган жана модель 2010-жылы март айында Женевадагы автомобиль көргөзмөсүндө тааныштырылган. 2009-жылдын февраль айында АКШ Өкмөтүнө берилген жашоо планында, Chrysler, 147 ордун алмаштыруу Милано катары сатыкка чыгат жана ал АКШда курулушу мүмкүн деп билдирди. Бирок, 2010-жылдын башында Fiat, тескерисинче, АКШга Джулия сыяктуу ири моделдерди алып келүүнү пландаштырган. Джулиетта 2011-жылы Европанын Жылдын мыкты унаасы сыйлыктарында экинчи орунду ээлеген. 2010 жана 2019 ортосунда, өндүрүү 400,000 ашуун жетти. 2020-жылы, Alfa Romeo Джулиеттага балта чаптырабыз деп жарыялап, өндүрүш 2010-жылдан 2020-жылга чейинки 10 жылдык сатууну камтыган 2020-жылдын 22-декабрында аяктады.

Alfa Romeo Giulietta (940):

Alfa Romeo Giulietta бул Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жана сатыкка коюлган 5 эшиктүү хэтчбек катары сатылган чакан үй-бүлөлүк унаа (C сегмент). Өндүрүш 2009-жылдын аягында башталган жана модель 2010-жылы март айында Женевадагы автомобиль көргөзмөсүндө тааныштырылган. 2009-жылдын февраль айында АКШ Өкмөтүнө берилген жашоо планында, Chrysler, 147 ордун алмаштыруу Милано катары сатыкка чыгат жана ал АКШда курулушу мүмкүн деп билдирди. Бирок, 2010-жылдын башында Fiat, тескерисинче, АКШга Джулия сыяктуу ири моделдерди алып келүүнү пландаштырган. Джулиетта 2011-жылы Европанын Жылдын мыкты унаасы сыйлыктарында экинчи орунду ээлеген. 2010 жана 2019 ортосунда, өндүрүү 400,000 ашуун жетти. 2020-жылы, Alfa Romeo Джулиеттага балта чаптырабыз деп жарыялап, өндүрүш 2010-жылдан 2020-жылга чейинки 10 жылдык сатууну камтыган 2020-жылдын 22-декабрында аяктады.

Alfa Romeo Giulietta (116):

Alfa Romeo Giulietta 1977-1985-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучусу тарабынан чыгарылган салондун чакан автоунаасы. 1977-жылы ноябрда тааныштырылган жана 1954-1965-жылдардагы түпнуска Джулиеттадан өз ысымын алган, ал жаңы дизайнга негизделген. Alfa Romeo Alfetta шассиинде. Джулиетта эки жолу оңдоп-түзөөдөн өткөн, биринчиси 1981-жылы, экинчиси 1983-жылы. Бардык Джулиетталарда 5 ылдамдуу кол менен берүүлөр колдонулган.

Alfa Romeo Giulietta:

Alfa Romeo Giulietta - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү чыгарган үч башка унаанын аталышы:

  • Биринчи Giulietta 1954-1965-жылдар аралыгында жасалган, 4 эшик салон / седан, купе, жөргөмүш жана кыймылсыз мүлк формасында жасалган, арткы дөңгөлөктүү унаа болгон. Анын ордуна Альфа Ромео Джулия келди.
  • Өз кезегинде, Джулия экинчи Giulietta менен алмаштырылды, Alfa Romeo Alfettaга таандык жана 1977-1985-жылдары жасалган 4 эшиктүү салону / седаны.
  • Үчүнчү муундагы Giulietta - бул 2010-жылдан бери чыгарылып келе жаткан алдыңкы дөңгөлөктүү үй-бүлөлүк хэтчбек.
Alfa Romeo Giulietta (116):

Alfa Romeo Giulietta 1977-1985-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучусу тарабынан чыгарылган салондун чакан автоунаасы. 1977-жылы ноябрда тааныштырылган жана 1954-1965-жылдардагы түпнуска Джулиеттадан өз ысымын алган, ал жаңы дизайнга негизделген. Alfa Romeo Alfetta шассиинде. Джулиетта эки жолу оңдоп-түзөөдөн өткөн, биринчиси 1981-жылы, экинчиси 1983-жылы. Бардык Джулиетталарда 5 ылдамдуу кол менен берүүлөр колдонулган.

Alfa Romeo Giulietta (750/101):

Alfa Romeo Giulietta италиялык унаа өндүрүүчүсү Alfa Romeo тарабынан 1954-1965-жылдары жасалган 2 + 2 купе, төрт эшик салон, кыймылсыз мүлк, жөргөмүш, Sprint жана Sprint Speciale чыгарган автомобилдердин үй-бүлөсү болгон. 2 + 2 - Альфа Ромеонун 1,3 литрлик класска кирген биринчи ийгиликтүү кадамы. 1954-1965-жылдар аралыгында жалпы 177,690 Джулиетталар жасалган, алардын көпчүлүгү салондо (Берлина), Sprint coupé же Spider кузов стилинде, ошондой эле Sprint Speciale жана Sprint Zagato купелери жана сейрек кездешүүчү Promiscua кыймылсыз мүлкү.

Alfa Romeo Giulietta (750/101):

Alfa Romeo Giulietta италиялык унаа өндүрүүчүсү Alfa Romeo тарабынан 1954-1965-жылдары жасалган 2 + 2 купе, төрт эшик салон, кыймылсыз мүлк, жөргөмүш, Sprint жана Sprint Speciale чыгарган автомобилдердин үй-бүлөсү болгон. 2 + 2 - Альфа Ромеонун 1,3 литрлик класска кирген биринчи ийгиликтүү кадамы. 1954-1965-жылдар аралыгында жалпы 177,690 Джулиетталар жасалган, алардын көпчүлүгү салондо (Берлина), Sprint coupé же Spider кузов стилинде, ошондой эле Sprint Speciale жана Sprint Zagato купелери жана сейрек кездешүүчү Promiscua кыймылсыз мүлкү.

Alfa Romeo Giulietta (750/101):

Alfa Romeo Giulietta италиялык унаа өндүрүүчүсү Alfa Romeo тарабынан 1954-1965-жылдары жасалган 2 + 2 купе, төрт эшик салон, кыймылсыз мүлк, жөргөмүш, Sprint жана Sprint Speciale чыгарган автомобилдердин үй-бүлөсү болгон. 2 + 2 - Альфа Ромеонун 1,3 литрлик класска кирген биринчи ийгиликтүү кадамы. 1954-1965-жылдар аралыгында жалпы 177,690 Джулиетталар жасалган, алардын көпчүлүгү салондо (Берлина), Sprint coupé же Spider кузов стилинде, ошондой эле Sprint Speciale жана Sprint Zagato купелери жана сейрек кездешүүчү Promiscua кыймылсыз мүлкү.

Alfa Romeo Giulietta Sprint адистиги:

Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale жана Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale , ошондой эле Giulietta SS жана Giulia SS деп аталат, 1959-1966-жылдары Alfa Romeo тарабынан чыгарылган чакан спорттук унаалар.

Alfa Romeo Глория:

Alfa Romeo Gloria бул италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү чыгарган концепциялуу компактуу аткаруучу унаа. Ал биринчи жолу 2013-жылдын март айында Женевадагы авто көргөзмөдө коомчулукка көрсөтүлгөн. Адаттан тышкары, концепцияны Туриндин Европа Дизайн Институтунун транспорттук дизайн боюнча 20 студенти иштеп чыккан.

Alfa Romeo Spider:

Alfa Romeo Spider эки манилүү, алдыңкы кыймылдаткыч, арткы диск билык өндүрүлгөн жана 1966 Alfa Romeo менен 1994-жылга чейин төрт өзүнчө укум-сатуу, же Сериялар, жөнөкөй тартып көп чейин өзгөртүүлөрдү эсепке алуу менен, ар бир болуп саналат.

Alfa Romeo Gran Sport Quattroruote:

Alfa Romeo Gran Sport Quattroruote - бул 1965-1967-жылдар аралыгында италиялык автоунаа чыгаруучу Alfa Romeo жана машине куруучу Zagato тарабынан жасалган эки кишилик жол тандабас. Унаа Zagato компаниясынын ретро кузовун кийип, 1930-жылдардын башындагы Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport Spider Zagato үлгүсүн кайталап, ошол кездеги заманбап Alfa Romeo Giulia механикалык кийимдерин кийип жүрөт. Жөн гана 92 жасалган.

ALFA Grand Prix:

ALFA 40/60 GP же GP компаниясы азыркы учурда Alfa Romeo деп аталган компания тарабынан иштелип чыккан толук кандуу иштөөчү алгачкы жарыш автоунааларынын прототиби болгон. Бир гана мисал 1914-жылы курулган, кийинчерээк 1921-жылы өзгөртүлгөн. Бул Джузеппе Мероси жараткан жана биринчи Alfa Romeo DOHC кыймылдаткычы болгон. Ошондой эле, анын бир цилиндрге төрт клапаны, 90 градус клапан бурчу жана эгиз учкундуу от алдыруу болгон. Көбүнчө Alfa Romeo DOHC кыймылдаткычтары Витторио Жанонун жаратуусу деп ойлошот, бирок биринчиси Merosiдин GP унаасы болгон. Бул түрдөгү кыймылдаткыч архитектурасы 1912/1913-жылдарда Швейцариялык инженер Эрнест Генри тарабынан иштелип чыккан Peugeot үлгүсүнөн пайда болгон. Бул кыймылдаткычтын архитектурасынын тарыхы белгисиз, бирок эки тараптуу үстүрт үлүштөрү бар башка автоунаалар Sunbeam, Delage жана Humber тарабынан жасалган. Бул 1914 GP автоунаасы ошол жылы Франциянын Гран-Присине катышууга ниет кылган, бирок белгисиз себептерден улам мындай болгон эмес. 1921-жылы Джузеппе Кампари модификацияланган GP автоунаасы менен Брешиядагы Gentlemen GPге катышкан, бирок радиатордун агып кеткендигинен пенсияга кетүүгө аргасыз болгон.

Alfa Romeo Гран-присинин жыйынтыктары:

Төмөнкү таблицада Альфа Ромеонун Европа Чемпионатынын жыйынтыктары баяндалган. Башка таблицаларда Формула-1деги Альфа Ромеонун жыйынтыктары көрсөтүлгөн.

Alfa Romeo Гран-присинин жыйынтыктары:

Төмөнкү таблицада Альфа Ромеонун Европа Чемпионатынын жыйынтыктары баяндалган. Башка таблицаларда Формула-1деги Альфа Ромеонун жыйынтыктары көрсөтүлгөн.

Alfa Romeo I:

Alfa Romeo I - бул 27.43 метрлик (90.0 фут) кателдик макси яхтасы, 2002-жылы башталган, ал 2002-жылы Сидней-Хобарт жарышында жана 2003-жылы Giraglia Rolex кубогунун регатасында биринчи орунду алган.

Alfa Romeo II:

Alfa Romeo II - яхтсман Невилл Крихтон үчүн Рейчел / Пью тарабынан 2005-жылы иштелип чыккан максималдуу яхта. 2009-жылы Transpacific Yacht Race жарышында биринчи болуп, ал монополисттер үчүн жаңы Transpac жарыш рекордун койду.

Alfa Romeo III:

Alfa Romeo III - IRC эрежелери боюнча кыска аралыкка чуркоодо бирдей көлөмдөгү башка кайыктар менен теңтайлашуу үчүн курулган 21 метрлик (69 фут) "мини-макси".

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...