Wednesday, April 21, 2021

Alfa Romeo JTS engine, Alfa Romeo 105/115 Series Coupés, Alfa Romeo 125

Alfa Romeo JTS кыймылдаткычы:

JTS кыймылдаткычы - Alfa Romeo чыгарган бензинге түздөн-түз куюучу кыймылдаткыч. Ал эки формада бар, түз-4 жана V6 жана 2002-жылы Альфа катарына киргизилген.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Бристоль Юпитер:

Bristol Jupiter - Британиянын тогуз цилиндрдүү бир катарлуу поршендик радиалдык кыймылдаткычы, Bristol Airplane компаниясы тарабынан курулган. Алгач Биринчи Дүйнөлүк Согуштун аягында иштелип чыккан жана " Космос Юпитери" деп аталган, узакка созулган модернизация жана өнүгүүлөр аны өз доорундагы эң мыкты кыймылдаткычтарга айландырды.

Бристоль Юпитер:

Bristol Jupiter - Британиянын тогуз цилиндрдүү бир катарлуу поршендик радиалдык кыймылдаткычы, Bristol Airplane компаниясы тарабынан курулган. Алгач Биринчи Дүйнөлүк Согуштун аягында иштелип чыккан жана " Космос Юпитери" деп аталган, узакка созулган модернизация жана өнүгүүлөр аны өз доорундагы эң мыкты кыймылдаткычтарга айландырды.

Alfa Romeo Kamal:

Alfa Romeo Kamal - бул Италиянын Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү тарабынан иштелип чыккан кроссовер SUV концепциясы. Камал 2003-жылы Женевадагы автосалондо көрсөтүлдү. Унаада Fiat Premium платформасы колдонулган, аны 159, Spider жана Brera менен бөлүшүп, алгач 2007-жылы 2005-жылдын ноябрына чейин ишке киргизишкен.

Армстронг Сиддлей Линкс:

Армстронг Сиддлей Линкс - Армстронг Сиддели тарабынан иштелип чыккан британдык жети цилиндрдүү аэро кыймылдаткыч. Сыноо 1920-жылы башталып, 1939-жылы 6000 даанасы чыгарылган. Италияда Alfa Romeo компаниясы Alfa Romeo Lynx деп аталган 200 м.кв (150 кВт) кубаттуулуктагы мотордун версиясын курган.

Спорт унаа базары:

Sports Car Market (Орегон штаты) Портленд шаарында жайгашкан, унаа аукциондорун жана унаа чогултуунун башка аспектилерин чагылдырган журнал.

Alfa Romeo Matta:

Alfa Romeo 1900 M италиялык унаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан 1951-1954-жылдары чыгарылган төрт дөңгөлөктүү жетектөөчү пайдалуу унаа. Италиянын Коргоо министрлигинин талабы боюнча иштелип чыккан, ал аскердик жана жарандык варианттарда жасалган.

Бристоль Меркурий:

Bristol Mercury - тогуз цилиндр, абада муздатуучу, бир катарлуу, поршендик радиалдык кыймылдаткыч. Bristol Airplane компаниясынын өкүлү Рой Федден тарабынан иштелип чыккан, ал 1930-1940-жылдардагы жарандык жана аскердик учактарга кубат берүү үчүн колдонулган. Мурунку Юпитер кыймылдаткычынан иштелип чыккан, кийинчерээк анын кубаттуулугу 1500 куб дюйм болгон 800 аттын кубаттуулугун (600 кВт) тиштүү супер заряддагычтын жардамы менен иштеп чыгууга болот.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo MiTo:

Alfa Romeo MiTo бул алдыңкы дөңгөлөк диск, үч эшиктүү супермини Centro Stile Alfa Romeo тарабынан иштелип чыккан жана 2008-жылы Миландагы Castello Sforzesco эл аралык тааныштыруу менен 2008-жылы Улуу Британиянын автосалонунда көрсөтүлгөн. MiTo бир муунга чейин сатылган. Fiat Small платформасын Fiat Grande Punto менен бөлүшүп, 2008-жылдан 2018-жылга чейин. FCAнын Mirafiori заводунда өндүрүш 265,000ге жетти.

Alfa Romeo MiTo:

Alfa Romeo MiTo бул алдыңкы дөңгөлөк диск, үч эшиктүү супермини Centro Stile Alfa Romeo тарабынан иштелип чыккан жана 2008-жылы Миландагы Castello Sforzesco эл аралык тааныштыруу менен 2008-жылы Улуу Британиянын автосалонунда көрсөтүлгөн. MiTo бир муунга чейин сатылган. Fiat Small платформасын Fiat Grande Punto менен бөлүшүп, 2008-жылдан 2018-жылга чейин. FCAнын Mirafiori заводунда өндүрүш 265,000ге жетти.

Alfa Romeo MiTo:

Alfa Romeo MiTo бул алдыңкы дөңгөлөк диск, үч эшиктүү супермини Centro Stile Alfa Romeo тарабынан иштелип чыккан жана 2008-жылы Миландагы Castello Sforzesco эл аралык тааныштыруу менен 2008-жылы Улуу Британиянын автосалонунда көрсөтүлгөн. MiTo бир муунга чейин сатылган. Fiat Small платформасын Fiat Grande Punto менен бөлүшүп, 2008-жылдан 2018-жылга чейин. FCAнын Mirafiori заводунда өндүрүш 265,000ге жетти.

Alfa Romeo 75:

Түндүк Америкада Милано деген ат менен сатылган Alfa Romeo 75 бул Италиянын Автосервисти Alfa Romeo тарабынан 1985-1992-жылдар аралыгында чыгарылган компактуу аткаруучу автоунаа. 1992-жылы өндүрүш аяктаганда, болжол менен 386,767 курулган.

Alfa Romeo Mille (жүк ташуучу унаа):

Alfa Romeo Mille - 1958-1964-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган сегиз тонналык алдыга көзөмөлдөөчү жүк ташуучу унаа. Ал акыркы Alfa Romeo оор соода унаасы болгон.

Alfa Romeo Mille (автобус):

Alfa Romeo Mille - Alfa Romeo тарабынан 1960-1964-жылдары чыгарылган автобус.

Alfa Romeo Mille (автобус):

Alfa Romeo Mille - Alfa Romeo тарабынан 1960-1964-жылдары чыгарылган автобус.

Alfa Romeo Mille (жүк ташуучу унаа):

Alfa Romeo Mille - 1958-1964-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган сегиз тонналык алдыга көзөмөлдөөчү жүк ташуучу унаа. Ал акыркы Alfa Romeo оор соода унаасы болгон.

Alfa Romeo Mille AF:

Alfa Romeo Mille - Alfa Romeoдон чыккан эң белгилүү троллейбустардын бири.

Alfa Romeo MiTo:

Alfa Romeo MiTo бул алдыңкы дөңгөлөк диск, үч эшиктүү супермини Centro Stile Alfa Romeo тарабынан иштелип чыккан жана 2008-жылы Миландагы Castello Sforzesco эл аралык тааныштыруу менен 2008-жылы Улуу Британиянын автосалонунда көрсөтүлгөн. MiTo бир муунга чейин сатылган. Fiat Small платформасын Fiat Grande Punto менен бөлүшүп, 2008-жылдан 2018-жылга чейин. FCAнын Mirafiori заводунда өндүрүш 265,000ге жетти.

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Alfa Romeo Монреаль:

Alfa Romeo Montreal - 1970 + 1977-жылдары Италиянын Alfa Romeo өндүрүүчүсү чыгарган 2 + 2 купе спорттук унаа.

Alfa Romeo 8C:

Alfa Romeo 8C алгач 1930-жылдардагы Alfa Romeo жолунун, жарышынын жана спорттук унааларынын катарына кирген. 2004-жылы Alfa Romeo VC кыймылдаткычтуу концепциялуу автоунаа үчүн 8C аталышын калыбына келтирип, 2007-жылы чыгарылган 8C Competizione.

Alfa Romeo музейи:

Museo Storico Alfa Romeo - Арфа шаарында (Милан) жайгашкан жана Alfa Romeo автоунаалары менен кыймылдаткычтарынын туруктуу коллекциясын көрсөткөн Alfa Romeo расмий музейи.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Alfa Romeo 33 Stradale италиялык унаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан жасалган орто моторлуу спорттук унаа. Бул дүйнөдөгү биринчи суперкарлардын бири; киргизилгенде, бул тез арада сатыкта ​​турган, туруктуу километрге жеткен унаа болгон. 18 мисал 1967-1969-жылдар аралыгында чыгарылган. "Stradale" - италиялык автоунаа өндүрүүчүлөр жарыш автоунаанын көчө-мыйзамдуу версиясын көрсөтүү үчүн көп колдонулган термин; чындыгында 33 Stradale Tipo 33 спорттук прототипинен алынган.

Alfa Romeo Нью-Йорк Такси:

Alfa Romeo New York Taxi - бул концепт-унаа, аны Italdesign 1976-жылы, Нью-Йорктун Заманбап Искусство Музейинин чакыруусу менен жасаган. Концепция заманбап искусство музейинин көрсөтмөлөрүнө ылайык иштелип чыгып, бир тазараак таксини иштеп чыгууга болот. Бул дөңгөлөктүн аралыгы 4000 мм (4000 мм) болгон жана беш орунга ылайыкталган.

Alfa Romeo Giulietta (116):

Alfa Romeo Giulietta 1977-1985-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучусу тарабынан чыгарылган салондун чакан автоунаасы. 1977-жылы ноябрда тааныштырылган жана 1954-1965-жылдардагы түпнуска Джулиеттадан өз ысымын алган, ал жаңы дизайнга негизделген. Alfa Romeo Alfetta шассиинде. Джулиетта эки жолу оңдоп-түзөөдөн өткөн, биринчиси 1981-жылы, экинчиси 1983-жылы. Бардык Джулиетталарда 5 ылдамдуу кол менен берүүлөр колдонулган.

Alfa Romeo Nuvola:

Alfa Romeo Nuvola - бул 1996-жылы Alfa Romeo тарабынан Mondial de l'Automobile Париждеги авто көргөзмөдө Alfa Romeo тарабынан купе кузову бар концепциялуу унаа. Нувола итальянча түзмө-түз "булут" дегенди билдирет, бирок ошондой эле легендарлуу италиялык жарыш айдоочусу Тазио Нуволари жөнүндө ишара кылат. Nuvola кыймылдаткычынын алдыңкы бөлүгү жана төрт дөңгөлөгү бар. Учурда прототип Италиянын Арезе шаарындагы Альфа Ромео тарыхый музейинде коюлган.

Alfa Romeo P1:

Alfa Romeo Tipo P1 1923-жылы Alfa Romeo тарабынан жасалган биринчи Гран-При автоунаасы болгон. Автомобилде 2,0 л түз-6 кыймылдаткычы болгон жана ал 95 а.к. (71 кВт) 5000 об / мин өндүргөн. 1923-жылы Монцада Италиянын ГП-сына Антонио Аскари, Джузеппе Кампари жана Уго Сивокки үчүн үч унаа киргизилген. Сивокки 1923-жылы сентябрда ГПда машыгып жатканда, ал кырсыкка учурап, каза болгон. Alfa Romeo сынактан четтеп, унааны иштеп чыгуу токтотулган. 1924-жылы Roots-компрессор менен жаңы версиясы чыгарылып, 1924 P1 Compressore болуп калган.

Alfa Romeo P2:

Alfa Romeo P2 1925-жылы ачылган Автомобилдик Дүйнөлүк Чемпионатында жеңишке жетишип, Антонио Аскари Спадагы Европа Гран-Присинде айдап барганда төрт чемпиондук турдун экөөндө жеңишке жетишип, Гастоне Брилли-Пери Аскари каза болгондон кийин Монцада Италиянын Гран-Присин жеңип алган. Монтхеридеги аралык жарышка жетекчилик кылат.

Alfa Romeo P3:

Alfa Romeo P3 , P3 монопостосу же Tipo B Alfa Romeo 8C моделдеринин бири Витторио Жано тарабынан жасалган классикалык Гран-При автоунаасы болгон. P3 биринчи жолу чыныгы Гран-При жарыш унаасы болгон жана Alfa Romeo компаниясынын Tipo A монопостунан кийинки экинчи монопостосу (1931). Ал буга чейин ийгиликтүү Alfa Romeo P2 негизделген. Ошол машинадан сабак алып, Жано кайрадан расстоялго чыгып, узак аралыкка чуркай алган унаанын дизайнын жасады.

Alfa Romeo Pandion:

Alfa Romeo Pandion - бул 2010-жылы Женевадагы автосалондо бет ачары болгон концепттүү унаа. Аны Стил Бертоне иштеп чыккан жана негизги жоопкерчилик Майк Робинсонго жүктөлгөн. Pandion купеси Альфа Ромеонун жүз жылдык мааракесине арналып жасалган. Pandion Alfa Romeo 8C Competizione спорттук автомобилинин негизинде жасалган жана 450 PS баадагы бардык алюминий 4,7 литрлик (4691 cc) DOHC 90 градус V8 кыймылдаткычы менен бөлүшөт. Бордюрдун салмагы 1,258 кг (2,773 фунт).

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo Pomigliano d'Arco өсүмлүк:

Көбүнчө Stellantis Pomigliano деп аталган Alfa Romeo Pomigliano d'Arco заводу , Neapolitan философунун элесине арналып, 2008-жылдан бери расмий түрдө Giambattista Vico заводу катары белгилүү Stellantis компаниясына таандык унаа жыйноочу завод. Алгач 1968-жылы Альфа Ромео тарабынан долбоорлонгон жана курулган завод негизинен Помиглиано-д'Арко шаарында жана жарым-жартылай Акерра шаарында жайгашкан. Учурда заводдо болжол менен 6000 кызматкер эмгектенет.

Alfa Romeo Pomigliano d'Arco өсүмлүк:

Көбүнчө Stellantis Pomigliano деп аталган Alfa Romeo Pomigliano d'Arco заводу , Neapolitan философунун элесине арналып, 2008-жылдан бери расмий түрдө Giambattista Vico заводу катары белгилүү Stellantis компаниясына таандык унаа жыйноочу завод. Алгач 1968-жылы Альфа Ромео тарабынан долбоорлонгон жана курулган завод негизинен Помиглиано-д'Арко шаарында жана жарым-жартылай Акерра шаарында жайгашкан. Учурда заводдо болжол менен 6000 кызматкер эмгектенет.

Alfa Romeo Portello заводу:

Италиянын Портелло шаарында жайгашкан Альфа Ромео Портелло заводу , Альфа Ромеонун биринчи заводу жана 1908-1960-жылдар аралыгында негизги завод болгон. Фабрика 1986-жылы жабылган, бирок бардык негизги өндүрүш 20 жыл мурун Альфа Ромео Арез заводуна өткөрүлүп берилген. Фабриканын тарыхы биринчи кезекте автоунаа өндүрүү менен алектенет, бирок бир нече жылдан бери башка буюмдар дагы чыгарылып келген.

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Alfa Romeo Proteo:

Alfa Romeo Protèo концепциялык унаасы 1991-жылы Женевадагы авто көргөзмөдө чыккан. Бул 3-литрлик төрт камералуу 24-клапандуу, 60-даражалуу V6 5-ылдамдык менен берилген, эки кабаттуу чатырлуу кабриолет. , максималдуу ылдамдыгы 250 км / саат (155 миль). Протеодо колдонулган кыймылдаткыч 260 PS чыгарат. Protèo, Alfa Romeo 164 колдонулган кыскартылган флоранды колдонот жана төрт дөңгөлөктүү кыймылдаткыч жана руль менен иштейт.Протеонун көптөгөн дизайн белгилери 1988-жылы июль айында иштелип чыккан Alfa Romeo 916 сериясындагы GTV / Spider таасирин тийгизген. Protèo аталышы а-дан алынган Грек кудайы Proteus. Концепция күңүрт кызыл түстөгү кызыл боёкто көрсөтүлүп, кийинчерээк Alfa Romeo катарына Rosso Proteo катары кирген .

Alfa Romeo Quadrifoglio:

Quadrifoglio - бул италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү BMW компаниясынын M төш белгисине окшош жогорку көрсөткүчтөрдү көрсөткөн бренд. Төрт жалбырактуу беде үчүн Quadrifoglio италиялык.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Bristol Pegasus:

Bristol Pegasus - британиялык тогуз цилиндр, бир катарлуу, аба менен муздаган радиалдык аэро кыймылдаткыч. Bristol Airplane компаниясынын өкүлү Рой Федден тарабынан иштелип чыгып, 1930-1940-жылдардагы жарандык жана аскердик учактарга кубат берүү үчүн колдонулган. Мурунку Меркурий жана Юпитер кыймылдаткычтарынан иштелип чыккан, кийинчерээк анын варианттары тиштүү супер заряддагычтын жардамы менен кубаттуулугу 1750 куб дюймден 1000 аттын күчүн (750 кВт) түзө алат.

Bristol Pegasus:

Bristol Pegasus - британиялык тогуз цилиндр, бир катарлуу, аба менен муздаган радиалдык аэро кыймылдаткыч. Bristol Airplane компаниясынын өкүлү Рой Федден тарабынан иштелип чыгып, 1930-1940-жылдардагы жарандык жана аскердик учактарга кубат берүү үчүн колдонулган. Мурунку Меркурий жана Юпитер кыймылдаткычтарынан иштелип чыккан, кийинчерээк анын варианттары тиштүү супер заряддагычтын жардамы менен кубаттуулугу 1750 куб дюймден 1000 аттын күчүн (750 кВт) түзө алат.

Bristol Pegasus:

Bristol Pegasus - британиялык тогуз цилиндр, бир катарлуу, аба менен муздаган радиалдык аэро кыймылдаткыч. Bristol Airplane компаниясынын өкүлү Рой Федден тарабынан иштелип чыгып, 1930-1940-жылдардагы жарандык жана аскердик учактарга кубат берүү үчүн колдонулган. Мурунку Меркурий жана Юпитер кыймылдаткычтарынан иштелип чыккан, кийинчерээк анын варианттары тиштүү супер заряддагычтын жардамы менен кубаттуулугу 1750 куб дюймден 1000 аттын күчүн (750 кВт) түзө алат.

Daimler-Benz DB 605:

Daimler-Benz DB 605 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. DB 601ден иштелип чыккан DB 605 1942-1945-жылдары Messerschmitt Bf 109 истребителинде, Bf 110 жана Me 210C оор истребителдеринде колдонулган. DB 605тин катарлаш конфигурацияланган эки жуп мисалын камтыган DB 610 , бириктирилген "кубат тутуму" электр станциясы, алдыга бир чыгуучу валды айландырууга багытталган - жана ал алмаштырылган окшош DB 606 сыяктуу , салмагы 1,515 кг - Германиянын жалгыз оперативдүү оор бомбалоочу Heinkel He 177A учагынын А-3 жана бардык А-5 варианттарында колдонулган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Daimler-Benz DB 601:

Daimler-Benz DB 601 - Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда курулган Германиянын учак кыймылдаткычы. Бул суюктук муздатуучу тескери V12 болчу жана Messerschmitt Bf 109, Messerschmitt Bf 110 жана башка көптөгөн нерселерди иштетип турган. 1942-жылы жакшыртылган Daimler-Benz DB 605 менен алмаштырылганга чейин болжол менен 19000 601 чыгарылган.

Alfa Romeo RL:

Alfa Romeo RL 1922–1927-жылдары чыгарылган. Бул Альфанын Биринчи Дүйнөлүк Согуштан кийинки биринчи спорттук модели болгон. Автоунаа 1921-жылы Джузеппе Мероси тарабынан иштелип чыккан. Анын үстүнөн клапандары бар түз-6 кыймылдаткычы болгон. Үч башка версия жасалган: Normale, Turismo жана Sport. RL жалпы өндүрүшү 2640 болгон.

Alfa Romeo RM:

Alfa Romeo RM 1923-1925-жылдары RL моделинин негизинде чыгарылган. Ал биринчи жолу 1923-жылы Париждеги автосалондо тааныштырылган жана анын жалпы көлөмү болжол менен 500 автоунааны түзгөн. RM 2.0 жана 40 л PS чейин өндүрүлгөн төрт моторлуу болгон. Alfa Romeo автоунааларынын көпчүлүгүндөй эле, бул дагы мотоспорттордо колдонулган. Үч версия жасалган: Нормалдуу, Спорт жана Унификато. Спорттун кысуу коэффициенти көтөрүлүп, Unificato дөңгөлөк базасы узунураак жана кыймылдаткычы бир аз чоңураак болгон. RM жогорку ылдамдыгы болжол менен 90 км / саат (56 миль) болду.

Alfa Romeo SZ:

Alfa Romeo SZ же ES-30 - бул 1989-1991-жылдар аралыгында Centro Stile Zagato, Centro Stile Alfa Romeo жана Centro Stile Fiat өнөктөштүгү тарабынан курулган, жогорку өндүрүмдүүлүгү чектелген өндүрүштөгү спорттук унаа. Ал 1989-жылы Женевадагы автомобиль көргөзмөсүндө ES-30 катары Загатонун прототиби катары жарыяланган, бирок унаа негизинен алар тарабынан жасалган - механикалык түрдө иштелип чыккан эмес.

Альфа Ромео Формула-1де:

Италиялык мотор чыгаруучу Alfa Romeo Формула-1ге көп жолу катышкан. Учурда Sauber Motorsport AG тарабынан башкарылып жатканда Alfa Romeo Racing Orlen катары катышат. Бренд 1950-1987-жылдар аралыгында конструктор жана кыймылдаткыч жеткирүүчү катары жарышып, кийинчерээк 2015-жылдан бери соода өнөктөшү катары катышып келе жатат. Компаниянын айдоочулары согушка чейинки Alfetta: Nino Farina аттуу айдоочулардын Дүйнөлүк биринчилигинде биринчи эки жолу жеңишке жетишти. 1950-жылы; жана Хуан Мануэль Фанжио 1951-жылы. Ушул ийгиликтерден кийин Альфа Ромео Формула-1ден баш тарткан.

Alfa Romeo Racing C38:

Alfa Romeo Racing C38 бул 2019 Formula One Дүйнөлүк Чемпионатында атаандашуу үчүн Alfa Romeo Racing тарабынан иштелип чыккан жана курулган Formula One жарыш унаасы. Бул 2019-жылдын февраль айында Sauber Motorsport AG менен түзүлгөн команданын атын алмаштыруу келишиминен кийин Alfa Romeo орденин тагынган биринчи Sauber инженери болуп саналат. Бул Alfa Romeo компаниясынын F1 командасы катары 1985-жылдан берки биринчи сезону болгон. Унааны Кими Райкконен жана Антонио Джовиназци башкарган. , жана дебютун 2019-жылы Австралия Гран-Приинде жасады. Машина Конструкторлор чемпионатында 57 упай менен 8-орунду ээледи, Райкконенге 43 жана Джовиназци үчүн 14.

Alfa Romeo Racing C39:

Alfa Romeo Racing C39 - бул Формула-1 унаасы, Alfa Romeo Racing тарабынан 2020-жылдагы Формула-1 Дүйнөлүк чемпионатына катышуу үчүн курулган. Унааны Кими Райкконен жана Антонио Джовиназци башкарып, команда менен экинчи жылга кайтып келишти. Роберт Кубица команданын резервдик айдоочусунун милдетин аткарат. Автоунаа 2020-жылы Австралиянын Гран-присинде атаандаштыкка чыгууну пландаштырган, бирок жарыш токтотулуп, Бахрейн, Вьетнам жана Кытайдагы кийинки үч иш-чара COVID-19 пандемиясына жооп катары кийинкиге калтырылганда, кийинкиге калтырылган. C39 дебютун 2020-жылы Австриянын Гран-Присинде жасады.

Alfa Romeo Racing C41:

Alfa Romeo Racing C41 - бул Формула-1 унаасы, Alfa Romeo Racing тарабынан курулган, 2021 Формула 1 Дүйнөлүк Чемпионатына катышууну пландаштырган. Унааны Кими Райкконен жана Антонио Джовиназци айдап, команда менен үчүнчү жылы кайтып келиши керек. Шасси Ян Моншо, Лука Фурбатто, Ян Райт, Алессандро Синелли жана Николас Хеннел тарабынан иштелип чыккан, ал кардар Ferrari кубаттуу агрегаты менен иштейт.

Alfa Romeo Racing Italiano:

Европада SCAR - Squadra Corse Alfa Romeo деп аталган Alfa Romeo Racing Italiano , PlayStation 2, Windows жана Xbox үчүн жарыш видео оюну. Ал Milestone srl тарабынан иштелип чыгып, 2005-жылы чыккан.

Альфа Ромео Формула-1де:

Италиялык мотор чыгаруучу Alfa Romeo Формула-1ге көп жолу катышкан. Учурда Sauber Motorsport AG тарабынан башкарылып жатканда Alfa Romeo Racing Orlen катары катышат. Бренд 1950-1987-жылдар аралыгында конструктор жана кыймылдаткыч жеткирүүчү катары жарышып, кийинчерээк 2015-жылдан бери соода өнөктөшү катары катышып келе жатат. Компаниянын айдоочулары согушка чейинки Alfetta: Nino Farina аттуу айдоочулардын Дүйнөлүк биринчилигинде биринчи эки жолу жеңишке жетишти. 1950-жылы; жана Хуан Мануэль Фанжио 1951-жылы. Ушул ийгиликтерден кийин Альфа Ромео Формула-1ден баш тарткан.

Альфа Ромео Формула-1де:

Италиялык мотор чыгаруучу Alfa Romeo Формула-1ге көп жолу катышкан. Учурда Sauber Motorsport AG тарабынан башкарылып жатканда Alfa Romeo Racing Orlen катары катышат. Бренд 1950-1987-жылдар аралыгында конструктор жана кыймылдаткыч жеткирүүчү катары жарышып, кийинчерээк 2015-жылдан бери соода өнөктөшү катары катышып келе жатат. Компаниянын айдоочулары согушка чейинки Alfetta: Nino Farina аттуу айдоочулардын Дүйнөлүк биринчилигинде биринчи эки жолу жеңишке жетишти. 1950-жылы; жана Хуан Мануэль Фанжио 1951-жылы. Ушул ийгиликтерден кийин Альфа Ромео Формула-1ден баш тарткан.

Alfa Romeo Romeo:

Alfa Romeo Romeo жеңил коммерциялык, кабина фурасы жана пикап унаасы болгон, аны италиялык автоунаа чыгаруучу Alfa Romeo 1954-жылы Alfa Romeo Autotutto деп киргизген . Фургондордун линиясы 1983-жылга чейин курулуп, анын ордуна Fiat жана Iveco рекламалары менен алмаштырылган.

Alfa Romeo SE 048SP:

Alfa Romeo SE 048SP - бул 1990-жылдардын башында Alfa Romeo тарабынан жасалган C тобундагы жарыш унаасы. C Group эрежелери чоң жаңылануудан өткөндөн кийин Lancia LC2ди алмаштыруу үчүн иштелип чыккан, SE 048SPде өлүк төрөлгөн Alfa Romeo 164 Procarдон 3,5 литрлик V10 кыймылдаткычка шайкеш Abarth иштелип чыккан шасси болгон, бирок, жок дегенде бир SE 048SP болсо дагы курулган, ал эч качан өнүгүү баскычынан чыккан эмес. V10 кыймылдаткычы, аны иштеп чыгуу учурунда Ferrari булагы 3,5 литрлик V12 кыймылдаткычы менен алмаштырылган окшойт, бирок муну Alfa Romeo эч качан расмий тастыктай элек.

Alfa Romeo SE 048SP:

Alfa Romeo SE 048SP - бул 1990-жылдардын башында Alfa Romeo тарабынан жасалган C тобундагы жарыш унаасы. C Group эрежелери чоң жаңылануудан өткөндөн кийин Lancia LC2ди алмаштыруу үчүн иштелип чыккан, SE 048SPде өлүк төрөлгөн Alfa Romeo 164 Procarдон 3,5 литрлик V10 кыймылдаткычка шайкеш Abarth иштелип чыккан шасси болгон, бирок, жок дегенде бир SE 048SP болсо дагы курулган, ал эч качан өнүгүү баскычынан чыккан эмес. V10 кыймылдаткычы, аны иштеп чыгуу учурунда Ferrari булагы 3,5 литрлик V12 кыймылдаткычы менен алмаштырылган окшойт, бирок муну Alfa Romeo эч качан расмий тастыктай элек.

Alfa Romeo SZ:

Alfa Romeo SZ же ES-30 - бул 1989-1991-жылдар аралыгында Centro Stile Zagato, Centro Stile Alfa Romeo жана Centro Stile Fiat өнөктөштүгү тарабынан курулган, жогорку өндүрүмдүүлүгү чектелген өндүрүштөгү спорттук унаа. Ал 1989-жылы Женевадагы автомобиль көргөзмөсүндө ES-30 катары Загатонун прототиби катары жарыяланган, бирок унаа негизинен алар тарабынан жасалган - механикалык түрдө иштелип чыккан эмес.

Sauber Motorsport:

Sauber Motorsport AG - швейцариялык мотоспорт инженери компаниясы. Аны 1970-жылы Питер Саубер негиздеген, ал адырга чыгуу жана спорттун Дүйнөлүк Чемпионатында 1993-жылы Формула-1ге жеткен. 2019-жылы, демөөрчүлүк келишимден кийин, Sauber Motorsport AG алардын Formula One жарыш командасынын атын Alfa Romeo Racing компаниясынын астында иштеткенден кийин, анын атын өзгөрттү. 1993-жылдан 2018-жылга чейин өздөрүнүн аты.

Alfa Romeo Scarabeo:

Alfa Romeo Scarabeo - Джузеппе Буссо жана Оразио Сатта Пулига тарабынан Alfa Romeo үчүн иштелип чыккан, Officine Stampaggi Industriali компаниясында Сержио Сарторелли тарабынан жасалган кузовдор менен иштелип чыккан концепциялык унаалар. Унаалар 1966-жылы Париждеги авто көргөзмөдө дебют жасаган.

Alfa Romeo Scarabeo II:

Alfa Romeo Scarabeo II бул Alfa Romeo үчүн Джузеппе Буссо тарабынан иштелип чыккан концепциялык унаа. Автоунаада Alfa Romeo GT Junior Z кузову колдонулат жана Alfa Romeo Alfetta жана Alfa Romeo 2000 GT Veloce автоунаалары менен бөлүшөт.

Alfa Romeo Scighera:

Alfa Romeo Scighera - Фабрицио Джужиаро тарабынан иштелип чыккан жана 1997-жылы Италиянын Турин шаарында Италиянын дизайны тарабынан чыгарылган Alfa Romeo автоунаасы үчүн иштелип чыккан, иштелип чыккан, футуристтик стилдеги концепциялуу унаа. "Scighera" аты Милан диалектинде туман дегенди билдирет.

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Alfa Romeo Spider:

Alfa Romeo Spider эки манилүү, алдыңкы кыймылдаткыч, арткы диск билык өндүрүлгөн жана 1966 Alfa Romeo менен 1994-жылга чейин төрт өзүнчө укум-сатуу, же Сериялар, жөнөкөй тартып көп чейин өзгөртүүлөрдү эсепке алуу менен, ар бир болуп саналат.

Alfa Romeo Brera жана жөргөмүш:

Alfa Romeo Brera жана Alfa Romeo Spider бул GM / Fiat Premium платформасын колдонгон орто көлөмдөгү спорттук унаалар, Пининфарина тарабынан чыгарылган жана Alfa Romeo тарабынан 2 + 2 купе жана роудстер катары сатылган.

Alfa Romeo Spider:

Alfa Romeo Spider эки манилүү, алдыңкы кыймылдаткыч, арткы диск билык өндүрүлгөн жана 1966 Alfa Romeo менен 1994-жылга чейин төрт өзүнчө укум-сатуу, же Сериялар, жөнөкөй тартып көп чейин өзгөртүүлөрдү эсепке алуу менен, ар бир болуп саналат.

Alfa Romeo Alfetta:

Alfa Romeo Alfetta - бул алдыңкы мотор, беш жүргүнчүсү бар седан жана тез кайтып келе жаткан купе, Alfa Romeo тарабынан 1972-1987-жылдары чыгарылган жана сатыкка чыгарылган, анын жалпы көлөмү 400000ден ашат.

Alfa Romeo Sportut:

Alfa Romeo Sportut италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү үчүн Bertone тарабынан иштелип чыккан концепциялык унаа. Ал Alfa Romeo 145 платформасынын негизинде жасалган жана алгач 1997-жылы Женевадагы автосалондо кыймылсыз стилдөө катары көрсөтүлгөн.

Alfa Romeo Sprint:

Alfa Romeo Alfasud Sprint италиялык өндүрүүчү Alfa Romeo тарабынан 1976-1989-жылдар аралыгында чыгарылган жана Alfa Romeo Alfasudтун негизинде жасалган мушкер моторлуу купе. Жалпысынан Alfasud Sprint жана Sprint 116 552 даана курулган. Sprint Европа, Түштүк Африка, Австралия жана Жаңы Зеландияда сатылган.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo Spider:

Alfa Romeo Spider эки манилүү, алдыңкы кыймылдаткыч, арткы диск билык өндүрүлгөн жана 1966 Alfa Romeo менен 1994-жылга чейин төрт өзүнчө укум-сатуу, же Сериялар, жөнөкөй тартып көп чейин өзгөртүүлөрдү эсепке алуу менен, ар бир болуп саналат.

Alfa Romeo Stelvio:

Alfa Romeo Stelvio - бул алгач 2016-жылы Лос-Анджелестеги авто көргөзмөдө ачылган жана 2016-жылдын аягында Кассино заводунда өндүрүшкө кирген Stellantis компаниясынын Alfa Romeo бөлүмү тарабынан чыгарылган жана сатыкка чыгарылган чакан люкс кроссовери, бул Alfa Romeo эң мыкты - 2018-жылы болжол менен 43,000 сатылган модель сатуу.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Alfa Romeo 33 Stradale италиялык унаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан жасалган орто моторлуу спорттук унаа. Бул дүйнөдөгү биринчи суперкарлардын бири; киргизилгенде, бул тез арада сатыкта ​​турган, туруктуу километрге жеткен унаа болгон. 18 мисал 1967-1969-жылдар аралыгында чыгарылган. "Stradale" - италиялык автоунаа өндүрүүчүлөр жарыш автоунаанын көчө-мыйзамдуу версиясын көрсөтүү үчүн көп колдонулган термин; чындыгында 33 Stradale Tipo 33 спорттук прототипинен алынган.

Alfa Romeo Tipo 33:

Alfa Romeo Tipo 33 - бул 1967-1977-жылдар аралыгында Alfa Romeo заводу колдогон команда жарышка салган спорттук жарыш прототипи. Бул унаалар Sport Cars World Championship, Nordic Challenge Cup, Interserie жана CanAm серияларына катышкан. 1967-жылы "Альфа Ромео 33 Страдале" деп аталган жолго чыккан унаалардын саны аз болгон.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү түздөн-түз тиешеси жок үч моделдин аты. Биринчиси 1962-1978-жылдары чыгарылган спорттук төрт эшиктүү компактуу аткаруучу унаалардын линиясы, экинчиси жаңыланган, негизинен моторлуу Spider, Sprint жана Sprint Speciale Giuliettas, үчүнчүсү Giulia 2015-жылы чыккан компактуу аткаруучу унаа.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Alfa Romeo Giulia TZ спорттук унаа жана жарыш унаасы Alfa Romeo тарабынан 1963-1967-жылдары чыгарылган. Ал Giulietta SZдин ордун баскан. 2011-жылы жаңы TZ3 моделинде Giulia TZден TZге чейин ысым кыскарган.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Alfa Romeo Giulia TZ спорттук унаа жана жарыш унаасы Alfa Romeo тарабынан 1963-1967-жылдары чыгарылган. Ал Giulietta SZдин ордун баскан. 2011-жылы жаңы TZ3 моделинде Giulia TZден TZге чейин ысым кыскарган.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Alfa Romeo Giulia TZ спорттук унаа жана жарыш унаасы Alfa Romeo тарабынан 1963-1967-жылдары чыгарылган. Ал Giulietta SZдин ордун баскан. 2011-жылы жаңы TZ3 моделинде Giulia TZден TZге чейин ысым кыскарган.

Alfa Romeo Giulia TZ:

Alfa Romeo Giulia TZ спорттук унаа жана жарыш унаасы Alfa Romeo тарабынан 1963-1967-жылдары чыгарылган. Ал Giulietta SZдин ордун баскан. 2011-жылы жаңы TZ3 моделинде Giulia TZден TZге чейин ысым кыскарган.

Alfa Romeo Tipo 103:

Alfa Romeo Tipo 103 - бул 1950-жылдардын аягында Alfa Romeo тарабынан иштелип чыккан кичи компакттуу алдыңкы дөңгөлөктүү унаа. 0.9 L эки кабаттуу үстүнкү камералуу Inline-төрт кыймылдаткычы менен иштелип чыккан прототип 1960-жылы аяктаган. Alfa Tipo 103ди өндүрүшкө киргизген эмес.

Alfa Romeo Tipo 162:

Alfa Romeo Tipo 162 1939-жылы испан инженери Вифредо Рикарт тарабынан 60 ° V-16 кыймылдаткычтуу 316 үлгүсүнүн ордуна иштелип чыккан. Tipo 162 кыймылдаткычы өзгөчө 135 ° V-16 болгон жана кузову өтө оңойлоштурулган.

Alfa Romeo Tipo 308:

Alfa Romeo 308 же 8C-308 - бул 1938-жылы 3 литрлик класс үчүн жасалган Гран-При жарыш унаасы, болгону төрт гана унаа чыгарылган, чындыгында кыймылдаткычы шассига ылдый орнотулган жана денеси ичке болгондуктан Tipo Cден өзгөртүлгөн. Шасси Tipo Cден жана кыймылдаткыч 8C 2900дөн алынган. 308ди Alfa Corse компаниясынын жарыш командасын башкарган Энзо Феррари башкарган Джоакчино Коломбо иштеп чыккан. Унаа 1938-жылы Пау Гран-Присинде дебюттук жарышка катышып, эки унаа жарышка түшкөн, бири Тазио Нуволари үчүн, экинчиси Луиджи Виллореси үчүн. Эки айдоочу тең мелдештен четтөөгө мажбур болушкан, бирок Нуволари бир аздан кийин рекорд койгон. Кийинки жарыш Триполидеги Гран-При болду. Жаңы 312 жана 316 үлгүлөрү киргизилген, бирок машыгуу учурунда кыймылдаткычта кыйынчылыктар болуп, Клементе Бионддетти запаста турган 308дин рулунда старт алган. Ал аягына чыга алган жок, ал эми Мерседес-Бенц W154 айдаган Герман Ланг жеңүүчү болду. Бул жарышта Евгенио Сиена 312 үлгүсүндөгү унааны айдап бара жатып, дубалды сүзүп өлтүргөн.

Alfa Romeo Tipo 312:

Alfa Romeo Tipo 312 , 312 же 12C-312 1938-жылы Гран-При сезонунда колдонулган 3 литрлик формула жарыш автоунаасы болгон; Реймонд Соммер, Джузеппе Фарина, Евгенио Сиена, Клементе Бионддетти, Карло Пинтакуда, Жан-Пьер Вимилл, Джанфранко Комотти, Пьеро Таруффи жана Пьетро Герси айдоочулар болгон.

Alfa Romeo Tipo 316:

Alfa Romeo Tipo 316 , 316 же 16C-316 гран-при унаасы 1938 жана 1939-жылдардагы Гран-При мезгилдеринде колдонулган, аны Джузеппе Фарина жана Клементе Биондетти айдап келишкен. Tipo 316 1938-жылы жаңы эрежелер боюнча иштелип чыккан үч Alfa Romeo автоунааларынын бири болгон, алар негизинен кыймылдаткычы менен айырмаланган, калган экөө V12 кыймылдаткычы менен Alfa Romeo Tipo 308 түз-8 жана Alfa Romeo Tipo 312 болгон. Автоунаа Alfa Romeo 12C-37ге негизделген, анын кубаттуулугу 60 градуска жеткен V16 кыймылдаткыч, 7500 об / мин кубаттуулукта 350 тормоздук кубаттуулукту (260 кВт) өндүргөн. Кыймылдаткычы Tipo 308 же 312 кыймылдаткычына караганда күчтүү болчу, бирок дагы деле болсо немистерге каршы атаандаштыкка туруштук бере алган жок.

Alfa Romeo Tipo 33:

Alfa Romeo Tipo 33 - бул 1967-1977-жылдар аралыгында Alfa Romeo заводу колдогон команда жарышка салган спорттук жарыш прототипи. Бул унаалар Sport Cars World Championship, Nordic Challenge Cup, Interserie жана CanAm серияларына катышкан. 1967-жылы "Альфа Ромео 33 Страдале" деп аталган жолго чыккан унаалардын саны аз болгон.

Alfa Romeo Tipo 512:

Alfa Romeo Tipo 512 Alfa Romeo 158 Voiturette автоунаасын алмаштырууга арналган. Вифредо Рикарт Alfa Romeo үчүн V16 моторлуу Alfa Romeo Tipo 162ден кийинки экинчи унаа катары иштелип чыккан. Автоунаа биринчи орто моторлуу Alfa Romeo модели болгон. Бул жарыш унаа орто мотор жайылмасын колдонуп жалпак 12 кыймылдаткычка ээ. Эки Roots типтүү супер кубаттагыч менен, кыймылдаткыч литрине 225 а.к. (168 кВт) чейин өндүрө алат. Ошол мезгилдеги башка Grands Prix автоунааларына салыштырмалуу кыймылдаткычы өтө кыска, болгону 54,2 миллиметр (2,13 дюйм) болгон. Бул машинанын потенциалы анчалык деле ачык эмес, анткени ал прототип. Отургучта өлчөнгөн кыймылдаткычтын кубаты 8600 об / мин 335 а.к. (250 кВт) болгон. Ареседеги Альфа Ромео музейинде, 512 ачыкка чыккан жерде, төмөнкү маалыматтар келтирилген: максималдуу кубаттуулугу (болжол менен) 500 л.с. (373 кВт) 11000 об / мин жана максималдуу ылдамдыгы 350 км / сааттан (217 миль).

Alfa Romeo Tipo A:

Alfa Romeo Tipo A Monoposto Alfa Romeo тарабынан жасалган биринчи монопосто (бир кишилик) жарыш унаасы болгон. Машинада эки 6C 1750 түз-6 кыймылдаткычы жана катар отургузулган редуктор болгон. 230 а.к. (172 кВт) кубаттуулуктагы унаа 149 миль / саат ылдамдыкка ээ болгон (240 км / саат).

Alfa Romeo P3:

Alfa Romeo P3 , P3 монопостосу же Tipo B Alfa Romeo 8C моделдеринин бири Витторио Жано тарабынан жасалган классикалык Гран-При автоунаасы болгон. P3 биринчи жолу чыныгы Гран-При жарыш унаасы болгон жана Alfa Romeo компаниясынын Tipo A монопостунан кийинки экинчи монопостосу (1931). Ал буга чейин ийгиликтүү Alfa Romeo P2 негизделген. Ошол машинадан сабак алып, Жано кайрадан расстоялго чыгып, узак аралыкка чуркай алган унаанын дизайнын жасады.

Alfa Romeo Tonale концепциясы:

Alfa Romeo Tonale Concept италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсүнүн 2019-жылы март айында Женевадагы авто көргөзмөсүндө жарыяланган төрт эшиктүү концепция унаасы.

Alfa Romeo Tonale концепциясы:

Alfa Romeo Tonale Concept италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсүнүн 2019-жылы март айында Женевадагы авто көргөзмөсүндө жарыяланган төрт эшиктүү концепция унаасы.

Alfa Romeo Twin Cam кыймылдаткычы:

Alfa Romeo Twin Cam кыймылдаткычы - Alfa Romeo тарабынан 1954-жылдан 1994-жылга чейин чыгарылган, бүтүндөй эритинди катарлуу төрт мотор сериясы. Норд "(Түндүк) кыймылдаткычы Италиянын түндүгүндөгү Миланга жакын Арезеде курулгандыгын жана аны Альфасуд үчүн Түштүктө (Суд) курулган Alfa Romeo Boxer кыймылдаткычынан айырмалоо үчүн.

Alfa Romeo Twin Cam кыймылдаткычы:

Alfa Romeo Twin Cam кыймылдаткычы - Alfa Romeo тарабынан 1954-жылдан 1994-жылга чейин чыгарылган, бүтүндөй эритинди катарлуу төрт мотор сериясы. Норд "(Түндүк) кыймылдаткычы Италиянын түндүгүндөгү Миланга жакын Арезеде курулгандыгын жана аны Альфасуд үчүн Түштүктө (Суд) курулган Alfa Romeo Boxer кыймылдаткычынан айырмалоо үчүн.

Alfa Romeo Twin Spark кыймылдаткычы:

Alfa Romeo Twin Spark (TS) технологиясы биринчи жолу 1914-жылы Alfa Romeo Grand Prix унаасында колдонулган. 1960-жылдардын башында алардын кыймылдаткычтарынан жогорку кубаттуулукка жетүү үчүн, алардын жарыш унааларында колдонулган. Ал эми 1980-жылдардын башында жана ортосунда Alfa Romeo бул технологияны автоунааларынын катарына киргизип, алардын иштешин жогорулатуу жана эмиссияны көзөмөлдөө эрежелерин сактоо.

Alfa Romeo V6 кыймылдаткычы:

Alfa Romeo V6 кыймылдаткычы - Alfa Romeo тарабынан 1979-2005- жылдары жасалган 60 ° V6 кыймылдаткычы. Ал 1970-жылдардын башында Джузеппе Буссо тарабынан иштелип чыккан жана Alfa 6да 2,5 L (2,492 cc) жана SOHC жылышуусу менен колдонулган. 12 клапан цилиндр башы. Кийинки версиялары 1997-жылдан 3155 кубометрге чейин өзгөрүлүп, DOHC 24-клапан валветраинге ээ болгон. Баштапкы дизайны, мурунку Lancia Fulvia кыймылдаткычтарына окшош конструкциядагы чыгуучу клапандар үчүн кыска түрткү болгон. Биринчи DOHC версиясы 1993-жылы чыккан Alfa Romeo 164, алюминий эритиндисинин кыймылдаткыч блогу жана башы натрий менен толтурулган чыгуучу клапандары менен.

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Alfa Romeo Visconti:

Alfa Romeo Visconti - италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучу Giorgetto Giugiaro тарабынан иштелип чыккан, 2004-жылы Женевадагы автомобиль көргөзмөсүндө биринчи жолу көрсөтүлгөн автоунаа. Бул төрт эшиктүү купе жана дээрлик 5 метр. (200 дюйм) узун. Капоттун астында 3,2 литрлик V6 JTS битурбо кыймылдаткычы бар, ал 6000 об / мин 405 PS жана 2000 rpm / 680 N⋅m (502 lbf⋅ft) моментин иштеп чыгат.

Alfa Romeo Vola:

Alfa Romeo Vola - бул 2000-жылы Леонардо Фиораванти тарабынан иштелип чыккан концепциялык автоунаа. Автоунаа биринчи жолу 2001-жылы Женевадагы автосалондо көрсөтүлгөн. Анын көрүнүктүү өзгөчөлүктөрүнүн бири - айлануучу айнек чатыр. Палубанын капкагы илгичтери үстүңкү бөлүгү менен концентрдүү, ошондуктан магистральга кирүү эркин болот, анткени ачык чатыр сөңгөктүн капкагынын үстүндө отурат. Алгач кара боёкто кызыл түстөгү кызыл түстө боёлгон Вола 2005-жылы Женевадагы автосалондо кызыл боёк жана күрөң жабуу менен көрсөтүлгөн. Ушул эле идея кийинчерээк Фиораванти тарабынан иштелип чыккан жана Ревокромиконун чатыры катары патенттелген Феррари Суперамерикасында 2005-жылы колдонулган. 2008-жылы Воланын арткы тирөөчтөрү Суперамерикага окшош жаңыланган. Фиораванти ошондой эле унааны "Alfa Romeo LF" деп атаган.

Alfa Romeo концепциялуу унаалардын тизмеси:

Төмөндө италиялык Alfa Romeo компаниясы чыгарган айрым концепциялык унаалар келтирилген.

Alfa Romeo GTV жана жөргөмүш:

Alfa Romeo GTV жана Alfa Romeo Spider 1993-2004-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган эки спорттук унаа болгон. 39 000 жөргөмүш жана 41 700 ГТВ курулган.

Альфа Ромео Формула-1де:

Италиялык мотор чыгаруучу Alfa Romeo Формула-1ге көп жолу катышкан. Учурда Sauber Motorsport AG тарабынан башкарылып жатканда Alfa Romeo Racing Orlen катары катышат. Бренд 1950-1987-жылдар аралыгында конструктор жана кыймылдаткыч жеткирүүчү катары жарышып, кийинчерээк 2015-жылдан бери соода өнөктөшү катары катышып келе жатат. Компаниянын айдоочулары согушка чейинки Alfetta: Nino Farina аттуу айдоочулардын Дүйнөлүк биринчилигинде биринчи эки жолу жеңишке жетишти. 1950-жылы; жана Хуан Мануэль Фанжио 1951-жылы. Ушул ийгиликтерден кийин Альфа Ромео Формула-1ден баш тарткан.

Альфа Ромео Формула-1де:

Италиялык мотор чыгаруучу Alfa Romeo Формула-1ге көп жолу катышкан. Учурда Sauber Motorsport AG тарабынан башкарылып жатканда Alfa Romeo Racing Orlen катары катышат. Бренд 1950-1987-жылдар аралыгында конструктор жана кыймылдаткыч жеткирүүчү катары жарышып, кийинчерээк 2015-жылдан бери соода өнөктөшү катары катышып келе жатат. Компаниянын айдоочулары согушка чейинки Alfetta: Nino Farina аттуу айдоочулардын Дүйнөлүк биринчилигинде биринчи эки жолу жеңишке жетишти. 1950-жылы; жана Хуан Мануэль Фанжио 1951-жылы. Ушул ийгиликтерден кийин Альфа Ромео Формула-1ден баш тарткан.

Alfa Romeo автоспортто:

Альфа Ромео өз тарыхында мотоспорттун көптөгөн ар кандай категорияларында, анын ичинде Гран-При автомобилдик жарышында, Формула-1де, спорттук авто жарышта, гастролдо авто жарышта жана митингдерде ийгиликтүү катышкан. Алар конструктор катары да, кыймылдаткыч менен камсыздоочу катары да, конкурстун материалдары жана жеке материалдар аркылуу да атаандашты. Биринчи жарыш унаа 1913-жылы, ALFA негизделгенден үч жылдан кийин, 40-60HP 6 литр түз-4 кыймылдаткычына ээ болгон. Альфа Ромео автоспортто тез эле жакшы атка ээ болуп, бүткүл маркага спорттук образ берди.

Альфа Ромео:

Alfa Romeo Automobiles SpA - италиялык премиум автомобиль өндүрүүчү жана Stellantis компаниясынын туунду компаниясы. Компания 1910-жылы 24-июнда Италиянын Милан шаарында негизделген. "Alfa" анын негиздөөчү ысмынын кыскартылышы, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Анонима" "белгисиз" дегенди билдирет, ал ошол кезде компаниянын юридикалык формасы болгон, анткени аны белгисиз инвесторлор негиздеген. Баштапкы орнотуу этабында, автоунааларды чыгаруучу имаратка ээ болуу үчүн, компания Миландагы Darracq шаарынын Portello фабрикасынын имаратын сатып алган, ал жабылып, сатылып жаткан. Бренд спортко багытталган унаалар менен белгилүү жана унаа жарыштарына 1911-жылдан бери катышып келет.

Alfa Rugby Bydgoszcz:

Alfa Rugby Bydgoszcz - Быдгощ шаарында жайгашкан Польшанын регби клубу.

Alfa Semedo:

Альфа Семедо Эстевес - Бисау-Гвинеялык кесипкөй футболчу, англиялык "Рединг" клубунун жарым коргоочусу, Бенфикадан ижарага, Гвинея-Бисау курама командасында ойнойт.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...