Wednesday, April 21, 2021

Alfa Romeo 125, Alfa Romeo 125, Alfa Romeo 125

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 12C:

Alfa Romeo 12C же Tipo C 12 цилиндрдүү Гран-При унаасы болгон. 12C-36 алгачкы жолу Триполи Гран-Приинде 1936-жылы, ал эми 12C-37де Coppa Acerbo 1937-жылы чыккан. 12C-36, 8C-35тин 3,8 литрлик түз сегиздин ордуна жаңы V12 орнотулган Tipo C болгон. 12C-37 жаңы шоссеси жана кыймылдаткычы зеригип, 4475 см кубду тебелеп-тепсеген, азыр жөнөкөй подшипниктердин ордуна ролик орнотулган жана бир чоңдун ордуна эки кичинекей супер заряддагыч жаңы унаа болгон. Унаа начар иштетилгендиктен, 1937-жылы Италиянын дарыгери өз убагында айыктыра алган эмес, ошондуктан ийгиликтүү болгон эмес. Бул Витторио Жанонун 1937-жылдын аягында Альфа Ромеодон кетишинин себеби катары келтирилген. 12С-36да бар болгон алты Tipo C шасси колдонулган. 12C-37 үлгүсүнүн төрт үлгүсү курулган, бирок 1937-жылдагы Coppa Acerbo жана италиялык GPге экөө гана чогулган. 1938-жылдын башында Tipo C шасси 308-жылдарга өзгөртүлүп, түз сегиз кыймылдаткыч шассиде ылдыйыраак орнотулган жана таптакыр жаңы кузов болгон. Төрт 12C-37 шасси ордуна 312 жана 316 формула жарыш унааларына куралган.

Alfa Romeo 12C:

Alfa Romeo 12C же Tipo C 12 цилиндрдүү Гран-При унаасы болгон. 12C-36 алгачкы жолу Триполи Гран-Приинде 1936-жылы, ал эми 12C-37де Coppa Acerbo 1937-жылы чыккан. 12C-36, 8C-35тин 3,8 литрлик түз сегиздин ордуна жаңы V12 орнотулган Tipo C болгон. 12C-37 жаңы шоссеси жана кыймылдаткычы зеригип, 4475 см кубду тебелеп-тепсеген, азыр жөнөкөй подшипниктердин ордуна ролик орнотулган жана бир чоңдун ордуна эки кичинекей супер заряддагыч жаңы унаа болгон. Унаа начар иштетилгендиктен, 1937-жылы Италиянын дарыгери өз убагында айыктыра алган эмес, ошондуктан ийгиликтүү болгон эмес. Бул Витторио Жанонун 1937-жылдын аягында Альфа Ромеодон кетишинин себеби катары келтирилген. 12С-36да бар болгон алты Tipo C шасси колдонулган. 12C-37 үлгүсүнүн төрт үлгүсү курулган, бирок 1937-жылдагы Coppa Acerbo жана италиялык GPге экөө гана чогулган. 1938-жылдын башында Tipo C шасси 308-жылдарга өзгөртүлүп, түз сегиз кыймылдаткыч шассиде ылдыйыраак орнотулган жана таптакыр жаңы кузов болгон. Төрт 12C-37 шасси ордуна 312 жана 316 формула жарыш унааларына куралган.

Alfa Romeo 125:

Alfa Romeo компаниясы Bristol Jupiter жана Bristol Pegasus долбоорлорунун негизинде Alfa 125 , Alfa 126 , Alfa 127 , Alfa 128 , Alfa 129 жана Alfa 131 үлгүлөрүнүн негизинде бир катар учак кыймылдаткычтарын куруп / иштеп чыккан. Ушундай окшош кыймылдаткычтардын бардыгы, негизинен, Экинчи Дүйнөлүк согушта Италиянын бомбалоочу учактарына орнотулган, Альфа Ромеонун имараты 1934-1944-жылдар аралыгында 11000 даана курулган.

Alfa Romeo 135:

Alfa Romeo 135 Tornado - италиялык 18 цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч, 1934–1935-жылдары Джустино Каттанео тарабынан иштелип чыккан.

Alfa Romeo 135:

Alfa Romeo 135 Tornado - италиялык 18 цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч, 1934–1935-жылдары Джустино Каттанео тарабынан иштелип чыккан.

Alfa Romeo 135:

Alfa Romeo 135 Tornado - италиялык 18 цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч, 1934–1935-жылдары Джустино Каттанео тарабынан иштелип чыккан.

Alfa Romeo 135:

Alfa Romeo 135 Tornado - италиялык 18 цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч, 1934–1935-жылдары Джустино Каттанео тарабынан иштелип чыккан.

Alfa Romeo 135:

Alfa Romeo 135 Tornado - италиялык 18 цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч, 1934–1935-жылдары Джустино Каттанео тарабынан иштелип чыккан.

Alfa Romeo 135:

Alfa Romeo 135 Tornado - италиялык 18 цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч, 1934–1935-жылдары Джустино Каттанео тарабынан иштелип чыккан.

Alfa Romeo 135:

Alfa Romeo 135 Tornado - италиялык 18 цилиндрдүү радиалдык кыймылдаткыч, 1934–1935-жылдары Джустино Каттанео тарабынан иштелип чыккан.

Alfa Romeo 140A:

Alfa Romeo 140A - бул Альфа Ромео тарабынан 1950-1958-жылдары чыгарылган италиялык автобустун үлгүсү, автобус Италиянын Милан шаарындагы Azienda Trasporti Milanesi (ATM) үчүн чыгарылган.

Alfa Romeo 140AF:

Alfa Romeo 140AF - 1949-1960-жылдары чыгарылган италиялык троллейбус.

Alfa Romeo 145 жана 146:

Alfa Romeo 145 жана Alfa Romeo 146 ( 930B ) - бул 1994-2000-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү чыгарган чакан үй-бүлөлүк унаалар. 145 үч эшиктүү хэтчбек жана 1994-жылы Туриндеги автосалондо сатыкка чыккан, ал эми 146сы Alfa Romeo 33тун ордуна 1995-жылы чыгарылган беш эшиктүү хэтчбек.

Alfa Romeo 145 жана 146:

Alfa Romeo 145 жана Alfa Romeo 146 ( 930B ) - бул 1994-2000-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү чыгарган чакан үй-бүлөлүк унаалар. 145 үч эшиктүү хэтчбек жана 1994-жылы Туриндеги автосалондо сатыкка чыккан, ал эми 146сы Alfa Romeo 33тун ордуна 1995-жылы чыгарылган беш эшиктүү хэтчбек.

Alfa Romeo 145 жана 146:

Alfa Romeo 145 жана Alfa Romeo 146 ( 930B ) - бул 1994-2000-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү чыгарган чакан үй-бүлөлүк унаалар. 145 үч эшиктүү хэтчбек жана 1994-жылы Туриндеги автосалондо сатыкка чыккан, ал эми 146сы Alfa Romeo 33тун ордуна 1995-жылы чыгарылган беш эшиктүү хэтчбек.

Alfa Romeo 147:

Alfa Romeo 147 - 2000-2010-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгарган кичинекей үй-бүлөлүк унаа.

Alfa Romeo 147:

Alfa Romeo 147 - 2000-2010-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгарган кичинекей үй-бүлөлүк унаа.

Alfa Romeo Giulietta (940):

Alfa Romeo Giulietta бул Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жана сатыкка коюлган 5 эшиктүү хэтчбек катары сатылган чакан үй-бүлөлүк унаа (C сегмент). Өндүрүш 2009-жылдын аягында башталган жана модель 2010-жылы март айында Женевадагы автомобиль көргөзмөсүндө тааныштырылган. 2009-жылдын февраль айында АКШ Өкмөтүнө берилген жашоо планында, Chrysler, 147 ордун алмаштыруу Милано катары сатыкка чыгат жана ал АКШда курулушу мүмкүн деп билдирди. Бирок, 2010-жылдын башында Fiat, тескерисинче, АКШга Джулия сыяктуу ири моделдерди алып келүүнү пландаштырган. Джулиетта 2011-жылы Европанын Жылдын мыкты унаасы сыйлыктарында экинчи орунду ээлеген. 2010 жана 2019 ортосунда, өндүрүү 400,000 ашуун жетти. 2020-жылы, Alfa Romeo Джулиеттага балта чаптырабыз деп жарыялап, өндүрүш 2010-жылдан 2020-жылга чейинки 10 жылдык сатууну камтыган 2020-жылдын 22-декабрында аяктады.

Alfa Romeo 150A:

Alfa Romeo 150A - 1958-жылы Alfa Romeo чыгарган италиялык автобус. Ал 140A үлгүсүндө жакшыртылып, ошол эле тулку бойдон жасалган. Ал шаарлар үчүн 12 метр, узак аралыктарга 22 метр нускада жасалган. Кыска версиясы 3 октук болгон, мында 22 м версиясында 5 октору болгон. Ал 1975-жылга чейин колдонулуп келген. Демонтаждалганга чейин, 140А версиясындагы жүк ташуучу автоунаанын айрым үлгүлөрү 1976-жылы болгон жер титирөөдөн кийин Фриулиге шашылыш баш калкалоочу жай катары жөнөтүлгөн.

Alfa Romeo 155:

Alfa Romeo 155 - бул 1992-1997-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү чыгарган компакт-башкаруучу автоунаа. Ал 1992-жылы январда Барселонада, биринчи жолу 1992-жылы март айында Женевадагы автосалондо ачылган. Жалпысынан 156га алмаштырылганга чейин 192 618 даана жасалган.

Alfa Romeo 155:

Alfa Romeo 155 - бул 1992-1997-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү чыгарган компакт-башкаруучу автоунаа. Ал 1992-жылы январда Барселонада, биринчи жолу 1992-жылы март айында Женевадагы автосалондо ачылган. Жалпысынан 156га алмаштырылганга чейин 192 618 даана жасалган.

Alfa Romeo 156:

Alfa Romeo 156 - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компакт аткаруучу унаа. Ал 1997-жылы Франкфурттагы автосалондо Alfa Romeo 155тин ордун басуучу катары сунушталган. 156 автоунаасы оң кабыл алып, кийинки жылы 1998-жылы Европанын Жылдын мыкты унаасы наамын жеңип алган. 156 салону Европада 2005-жылдын аягында токтотулган, ал эми Q4 Crosswagon 2007-жылдын аягына чейин өндүрүшүн уланткан.

Alfa Romeo 156:

Alfa Romeo 156 - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компакт аткаруучу унаа. Ал 1997-жылы Франкфурттагы автосалондо Alfa Romeo 155тин ордун басуучу катары сунушталган. 156 автоунаасы оң кабыл алып, кийинки жылы 1998-жылы Европанын Жылдын мыкты унаасы наамын жеңип алган. 156 салону Европада 2005-жылдын аягында токтотулган, ал эми Q4 Crosswagon 2007-жылдын аягына чейин өндүрүшүн уланткан.

Alfa Romeo 156:

Alfa Romeo 156 - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компакт аткаруучу унаа. Ал 1997-жылы Франкфурттагы автосалондо Alfa Romeo 155тин ордун басуучу катары сунушталган. 156 автоунаасы оң кабыл алып, кийинки жылы 1998-жылы Европанын Жылдын мыкты унаасы наамын жеңип алган. 156 салону Европада 2005-жылдын аягында токтотулган, ал эми Q4 Crosswagon 2007-жылдын аягына чейин өндүрүшүн уланткан.

Alfa Romeo 156:

Alfa Romeo 156 - италиялык Alfa Romeo автомобиль өндүрүүчүсү чыгарган компакт аткаруучу унаа. Ал 1997-жылы Франкфурттагы автосалондо Alfa Romeo 155тин ордун басуучу катары сунушталган. 156 автоунаасы оң кабыл алып, кийинки жылы 1998-жылы Европанын Жылдын мыкты унаасы наамын жеңип алган. 156 салону Европада 2005-жылдын аягында токтотулган, ал эми Q4 Crosswagon 2007-жылдын аягына чейин өндүрүшүн уланткан.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Alfa Romeo 158/159, ошондой эле Alfetta катары белгилүү болгон, италия Alfa Romeo тарабынан даярдалган Grand Prix жарыш унаа болуп саналат. Бул эң ийгиликтүү жарыш унааларынын бири болуп саналат - 158 жана анын туундусу 159, 54 Grand Grand Prixден 47 жеңишке жетишти. Алгач Экинчи Дүйнөлүк Согушка чейинки войтурет формуласы (1937) үчүн иштелип чыккан жана 1,5 литрлик түз 8 супер заряддуу кыймылдаткычка ээ. Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин, унаа 1947-жылы чыккан жаңы Формула-1ге катыша алган. Нино Фарина, Хуан Мануэль Фанжио жана Луиджи Фагиоли сыяктуу айдоочулардын колунда, ал Дүйнөлүк Айдоочулардын Чемпионатында алгачкы эки сезондо үстөмдүк кылган.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Alfa Romeo 158/159, ошондой эле Alfetta катары белгилүү болгон, италия Alfa Romeo тарабынан даярдалган Grand Prix жарыш унаа болуп саналат. Бул эң ийгиликтүү жарыш унааларынын бири болуп саналат - 158 жана анын туундусу 159, 54 Grand Grand Prixден 47 жеңишке жетишти. Алгач Экинчи Дүйнөлүк Согушка чейинки войтурет формуласы (1937) үчүн иштелип чыккан жана 1,5 литрлик түз 8 супер заряддуу кыймылдаткычка ээ. Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин, унаа 1947-жылы чыккан жаңы Формула-1ге катыша алган. Нино Фарина, Хуан Мануэль Фанжио жана Луиджи Фагиоли сыяктуу айдоочулардын колунда, ал Дүйнөлүк Айдоочулардын Чемпионатында алгачкы эки сезондо үстөмдүк кылган.

Alfa Romeo 159:


Alfa Romeo 159 - бул 2005-2011-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жана сатыкка чыгарылган компакт-башкаруучу автоунаа. 2005-жылы Женевадагы автосалондо 156нын ордуна, 159да Alfa Romeo менен бөлүшүлгөн GM / Fiat Premium платформасы колдонулган. Brera жана Spider, ошондой эле Kamal жана Visconti концепциялары.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Alfa Romeo 158/159, ошондой эле Alfetta катары белгилүү болгон, италия Alfa Romeo тарабынан даярдалган Grand Prix жарыш унаа болуп саналат. Бул эң ийгиликтүү жарыш унааларынын бири болуп саналат - 158 жана анын туундусу 159, 54 Grand Grand Prixден 47 жеңишке жетишти. Алгач Экинчи Дүйнөлүк Согушка чейинки войтурет формуласы (1937) үчүн иштелип чыккан жана 1,5 литрлик түз 8 супер заряддуу кыймылдаткычка ээ. Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин, унаа 1947-жылы чыккан жаңы Формула-1ге катыша алган. Нино Фарина, Хуан Мануэль Фанжио жана Луиджи Фагиоли сыяктуу айдоочулардын колунда, ал Дүйнөлүк Айдоочулардын Чемпионатында алгачкы эки сезондо үстөмдүк кылган.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Alfa Romeo 158/159, ошондой эле Alfetta катары белгилүү болгон, италия Alfa Romeo тарабынан даярдалган Grand Prix жарыш унаа болуп саналат. Бул эң ийгиликтүү жарыш унааларынын бири болуп саналат - 158 жана анын туундусу 159, 54 Grand Grand Prixден 47 жеңишке жетишти. Алгач Экинчи Дүйнөлүк Согушка чейинки войтурет формуласы (1937) үчүн иштелип чыккан жана 1,5 литрлик түз 8 супер заряддуу кыймылдаткычка ээ. Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин, унаа 1947-жылы чыккан жаңы Формула-1ге катыша алган. Нино Фарина, Хуан Мануэль Фанжио жана Луиджи Фагиоли сыяктуу айдоочулардын колунда, ал Дүйнөлүк Айдоочулардын Чемпионатында алгачкы эки сезондо үстөмдүк кылган.

Alfa Romeo 158/159 Alfetta:

Alfa Romeo 158/159, ошондой эле Alfetta катары белгилүү болгон, италия Alfa Romeo тарабынан даярдалган Grand Prix жарыш унаа болуп саналат. Бул эң ийгиликтүү жарыш унааларынын бири болуп саналат - 158 жана анын туундусу 159, 54 Grand Grand Prixден 47 жеңишке жетишти. Алгач Экинчи Дүйнөлүк Согушка чейинки войтурет формуласы (1937) үчүн иштелип чыккан жана 1,5 литрлик түз 8 супер заряддуу кыймылдаткычка ээ. Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин, унаа 1947-жылы чыккан жаңы Формула-1ге катыша алган. Нино Фарина, Хуан Мануэль Фанжио жана Луиджи Фагиоли сыяктуу айдоочулардын колунда, ал Дүйнөлүк Айдоочулардын Чемпионатында алгачкы эки сезондо үстөмдүк кылган.

Alfa Romeo 159:


Alfa Romeo 159 - бул 2005-2011-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жана сатыкка чыгарылган компакт-башкаруучу автоунаа. 2005-жылы Женевадагы автосалондо 156нын ордуна, 159да Alfa Romeo менен бөлүшүлгөн GM / Fiat Premium платформасы колдонулган. Brera жана Spider, ошондой эле Kamal жана Visconti концепциялары.

Alfa Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia - италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү түздөн-түз тиешеси жок үч моделдин аты. Биринчиси 1962-1978-жылдары чыгарылган спорттук төрт эшиктүү компактуу аткаруучу унаалардын линиясы, экинчиси жаңыланган, негизинен моторлуу Spider, Sprint жана Sprint Speciale Giuliettas, үчүнчүсү Giulia 2015-жылы чыккан компактуу аткаруучу унаа.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo 164:

Alfa Romeo 164 италиялык автоунаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан 1987-1998-жылдары Пининфарина тарабынан иштелип чыккан төрт эшиктүү аткаруучу салону болуп саналат. Мурунку 164 Alfa 90 жана кымбат Alfa 6 болгон. 164 1998-жылы 166 менен алмаштырылган, кийин 273 857 даана өндүрүлгөн.

Alfa Romeo 164:

Alfa Romeo 164 италиялык автоунаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан 1987-1998-жылдары Пининфарина тарабынан иштелип чыккан төрт эшиктүү аткаруучу салону болуп саналат. Мурунку 164 Alfa 90 жана кымбат Alfa 6 болгон. 164 1998-жылы 166 менен алмаштырылган, кийин 273 857 даана өндүрүлгөн.

Alfa Romeo 166:

Alfa Romeo 166 - италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучу 1996-жылдын октябрь айынан 2007-жылдын июнь айына чейин чыгарылган аткаруучу автоунаа. Автоунаа Centro Stile Alfa Romeo тарабынан Вальтер де Силванын көзөмөлү астында иштелип чыккан жана 2003-жылдын сентябрь айында бетке жасалган.

Alfa Romeo 164:

Alfa Romeo 164 италиялык автоунаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан 1987-1998-жылдары Пининфарина тарабынан иштелип чыккан төрт эшиктүү аткаруучу салону болуп саналат. Мурунку 164 Alfa 90 жана кымбат Alfa 6 болгон. 164 1998-жылы 166 менен алмаштырылган, кийин 273 857 даана өндүрүлгөн.

Alfa Romeo 166:

Alfa Romeo 166 - италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучу 1996-жылдын октябрь айынан 2007-жылдын июнь айына чейин чыгарылган аткаруучу автоунаа. Автоунаа Centro Stile Alfa Romeo тарабынан Вальтер де Силванын көзөмөлү астында иштелип чыккан жана 2003-жылдын сентябрь айында бетке жасалган.

Alfa Romeo 1750 Берлина:

Alfa Romeo 1750 Берлин жана Alfa Romeo 2000 Берлин аткаруу унаалар (E-бөлүгү) Италиялык машинелерин жасоочу менен Alfa Romeo 1968-жылдан 1977-Берлин үчүн өндүрүлгөн салонунун car.Both унаалар үчүн италиялык мөөнөттүү Alfa Romeo эки камералуу сап-төрт эле болчу кыймылдаткычтар; 1.8 литрлик 1750 Берлина 1968-жылдан 1971-жылга чейин жасалган, анда ал өркүндөтүлгөн 2.0 литрдик 2000 Берлинанын пайдасына чыгарылган.

Alfa Romeo 1750 Берлина:

Alfa Romeo 1750 Берлин жана Alfa Romeo 2000 Берлин аткаруу унаалар (E-бөлүгү) Италиялык машинелерин жасоочу менен Alfa Romeo 1968-жылдан 1977-Берлин үчүн өндүрүлгөн салонунун car.Both унаалар үчүн италиялык мөөнөттүү Alfa Romeo эки камералуу сап-төрт эле болчу кыймылдаткычтар; 1.8 литрлик 1750 Берлина 1968-жылдан 1971-жылга чейин жасалган, анда ал өркүндөтүлгөн 2.0 литрдик 2000 Берлинанын пайдасына чыгарылган.

Alfa Romeo GTA:

Alfa Romeo GTA - бул 1965-1971-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган купе автоунаа.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo 177:

Alfa Romeo 177 - бул 1979-жылы Бельгия Гран-присинде дебют кылып, Формула-1дин 1979-жылкы сезонунда Alfa Romeo командасы колдонгон Формула-1 унаасы. 177 Альфа Ромеонун Формула-1ге кайтып келиши менен, 1950 жана 1951-жылдары Дүйнөлүк Айдоочулардын Чемпионаты наамын жеңип алгандан 28 жыл өткөндөн кийин.

Alfa Romeo 179:

Alfa Romeo 179 - бул Формула-1 унаасы, аны Alfa Romeo командасы 1979-1982-жылдары колдонушкан. 179 1979-жылы Италиянын Гран-Приинде дебют жасап, 12-моторлуу Alfa Romeo 177 ордун алмаштырган. Анын өмүрүндө көптөгөн адамдар болгон версиялары жана 179D версиясы акыркы жолу 1982-жылы Түштүк Африка Гран-Присинде колдонулган.

Alfa Romeo 179:

Alfa Romeo 179 - бул Формула-1 унаасы, аны Alfa Romeo командасы 1979-1982-жылдары колдонушкан. 179 1979-жылы Италиянын Гран-Приинде дебют жасап, 12-моторлуу Alfa Romeo 177 ордун алмаштырган. Анын өмүрүндө көптөгөн адамдар болгон версиялары жана 179D версиясы акыркы жолу 1982-жылы Түштүк Африка Гран-Присинде колдонулган.

Alfa Romeo 179:

Alfa Romeo 179 - бул Формула-1 унаасы, аны Alfa Romeo командасы 1979-1982-жылдары колдонушкан. 179 1979-жылы Италиянын Гран-Приинде дебют жасап, 12-моторлуу Alfa Romeo 177 ордун алмаштырган. Анын өмүрүндө көптөгөн адамдар болгон версиялары жана 179D версиясы акыркы жолу 1982-жылы Түштүк Африка Гран-Присинде колдонулган.

Alfa Romeo 179:

Alfa Romeo 179 - бул Формула-1 унаасы, аны Alfa Romeo командасы 1979-1982-жылдары колдонушкан. 179 1979-жылы Италиянын Гран-Приинде дебют жасап, 12-моторлуу Alfa Romeo 177 ордун алмаштырган. Анын өмүрүндө көптөгөн адамдар болгон версиялары жана 179D версиясы акыркы жолу 1982-жылы Түштүк Африка Гран-Присинде колдонулган.

Alfa Romeo 182:

Alfa Romeo 182 - Формула-1 автоунаасы, аны Alfa Romeo командасы 1982-жылкы Формула-1 сезонунда колдонушкан. Автоунаа 1982-жылы Бразилиянын Гран-присинде алгачкы жолу чыккан. Лонг Бичтеги сезондун үчүнчү жарышында Андреа де Сезарис 141.331 км / саат ылдамдыкта (87.819 миль) орточо ылдамдыкта уюл позициясына жетишти. Эң мыкты жарыш Монакодо болуп, анда Сезарис 3-орунду ээледи. Alfa Romeo 1982-жылы үч башка моделди колдонгон: 179D, 182 жана 182B; бардыгы Alfa Romeo 3.0 L V12 кыймылдаткычтары менен. Alfa Romeo V12 540 л.с. (403 кВт) 12000 об / мин кубаттуулукта өндүргөн.

Alfa Romeo 182:

Alfa Romeo 182 - Формула-1 автоунаасы, аны Alfa Romeo командасы 1982-жылкы Формула-1 сезонунда колдонушкан. Автоунаа 1982-жылы Бразилиянын Гран-присинде алгачкы жолу чыккан. Лонг Бичтеги сезондун үчүнчү жарышында Андреа де Сезарис 141.331 км / саат ылдамдыкта (87.819 миль) орточо ылдамдыкта уюл позициясына жетишти. Эң мыкты жарыш Монакодо болуп, анда Сезарис 3-орунду ээледи. Alfa Romeo 1982-жылы үч башка моделди колдонгон: 179D, 182 жана 182B; бардыгы Alfa Romeo 3.0 L V12 кыймылдаткычтары менен. Alfa Romeo V12 540 л.с. (403 кВт) 12000 об / мин кубаттуулукта өндүргөн.

Alfa Romeo 182:

Alfa Romeo 182 - Формула-1 автоунаасы, аны Alfa Romeo командасы 1982-жылкы Формула-1 сезонунда колдонушкан. Автоунаа 1982-жылы Бразилиянын Гран-присинде алгачкы жолу чыккан. Лонг Бичтеги сезондун үчүнчү жарышында Андреа де Сезарис 141.331 км / саат ылдамдыкта (87.819 миль) орточо ылдамдыкта уюл позициясына жетишти. Эң мыкты жарыш Монакодо болуп, анда Сезарис 3-орунду ээледи. Alfa Romeo 1982-жылы үч башка моделди колдонгон: 179D, 182 жана 182B; бардыгы Alfa Romeo 3.0 L V12 кыймылдаткычтары менен. Alfa Romeo V12 540 л.с. (403 кВт) 12000 об / мин кубаттуулукта өндүргөн.

Alfa Romeo 183T:

Alfa Romeo 183T Жерар Дюкаруж жана Марио Толлентино тарабынан иштелип чыккан жана 1983-жылы Формула-1 сезонунда Marlboro командасы Alfa Romeo тарабынан колдонулган Формула-1 унаасы болгон. Жаңы иштелип чыккан жалпак түбү бар унаа 1983-жылы Бразилиянын Гран-присинде биринчи жолу чыккан. Француз Мишелиндеринде чуркап жүргөн 183Tди 1983-жылы италиялыктар Андреа де Сезарис жана Мауро Бальди айдаган.

Alfa Romeo 183T:

Alfa Romeo 183T Жерар Дюкаруж жана Марио Толлентино тарабынан иштелип чыккан жана 1983-жылы Формула-1 сезонунда Marlboro командасы Alfa Romeo тарабынан колдонулган Формула-1 унаасы болгон. Жаңы иштелип чыккан жалпак түбү бар унаа 1983-жылы Бразилиянын Гран-присинде биринчи жолу чыккан. Француз Мишелиндеринде чуркап жүргөн 183Tди 1983-жылы италиялыктар Андреа де Сезарис жана Мауро Бальди айдаган.

Alfa Romeo 184T:

Alfa Romeo 184T - Формула-1 автоунаасы, аны Alfa Romeo командасы 1984 жана 1985 Формула-1 мезгилдеринде колдонушкан. Марио Толлентинонун биринчи F1 дизайны болгон автоунаа команданын башкы демөөрчүсү, италиялык мода дизайнерлери Бенеттондун түстөрүн чагылдырган.

Alfa Romeo 184T:

Alfa Romeo 184T - Формула-1 автоунаасы, аны Alfa Romeo командасы 1984 жана 1985 Формула-1 мезгилдеринде колдонушкан. Марио Толлентинонун биринчи F1 дизайны болгон автоунаа команданын башкы демөөрчүсү, италиялык мода дизайнерлери Бенеттондун түстөрүн чагылдырган.

Alfa Romeo 185T:

Alfa Romeo 185T - Benetton Team Alfa Romeo 1985 сезонунда колдонгон Формула-1 унаасы. Автоунаа 8 жарышка кирген, бирок эч кандай ийгиликке жетишпей жана ишенимдүүлүгү начарлап, команда "184TB" спецификациясына чейин көтөрүлүп, мурунку жылдагы 184T автоунаасына кайтып келген. 1985-жылкы сезон Альфа Ромеонун Формула-1деги акыркы сезону, 2019-жылы кайтып келгенге чейин. Автоунаа Alfa компаниясынын өзүнүн 890T кубаты менен иштеген, 1,5 л турбоагрегаттагы V8 кыймылдаткычы, ал 780 л.с. (582 кВт) 10,200 об / мин. Команданын айдоочулары Риккардо Патресе жана Эдди Чивер болушкан.

Alfa Romeo 185T:

Alfa Romeo 185T - Benetton Team Alfa Romeo 1985 сезонунда колдонгон Формула-1 унаасы. Автоунаа 8 жарышка кирген, бирок эч кандай ийгиликке жетишпей жана ишенимдүүлүгү начарлап, команда "184TB" спецификациясына чейин көтөрүлүп, мурунку жылдагы 184T автоунаасына кайтып келген. 1985-жылкы сезон Альфа Ромеонун Формула-1деги акыркы сезону, 2019-жылы кайтып келгенге чейин. Автоунаа Alfa компаниясынын өзүнүн 890T кубаты менен иштеген, 1,5 л турбоагрегаттагы V8 кыймылдаткычы, ал 780 л.с. (582 кВт) 10,200 об / мин. Команданын айдоочулары Риккардо Патресе жана Эдди Чивер болушкан.

Alfa Romeo Kamal:

Alfa Romeo Kamal - бул Италиянын Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү тарабынан иштелип чыккан кроссовер SUV концепциясы. Камал 2003-жылы Женевадагы автосалондо көрсөтүлдү. Унаада Fiat Premium платформасы колдонулган, аны 159, Spider жана Brera менен бөлүшүп, алгач 2007-жылы 2005-жылдын ноябрына чейин ишке киргизишкен.

Alfa Romeo 1900:

Alfa Romeo 1900 - 1950-1959-жылдар аралыгында италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү тарабынан чыгарылган унаа. Оразио Сатта тарабынан иштелип чыккан, бул Alfa Romeo үчүн маанилүү окуя болгон, анткени маркунун биринчи унаасы толугу менен өндүрүш линиясында жана биринчи өндүрүштүк автоунаа өзүнчө жок жасалган шасси. Бул ошондой эле сол рул менен сунушталган биринчи Alfa Romeo болду. Унаа 1950-жылы Париждеги авто көргөзмөдө тааныштырылган.

Alfa Romeo 2000 Sportiva:

Alfa Romeo 2000 Sportiva бул 1954-жылы италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү тарабынан жасалган 2 литрлик спорттук унаа. Кичинекей серияда жасалышы үчүн төртөө гана жасалган - эки купе жана эки жөргөмүш.

Alfa Romeo 2000:

Alfa Romeo 2000 1958-жылдан 1962-жылга чейин италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучу тарабынан чыгарылган кымбат баалуу унаа, 1900 Супердин мураскери катары. Ал 1962-жылы Alfa Romeo 2600 менен алмаштырылган.

Alfa Romeo 2000:

Alfa Romeo 2000 1958-жылдан 1962-жылга чейин италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучу тарабынан чыгарылган кымбат баалуу унаа, 1900 Супердин мураскери катары. Ал 1962-жылы Alfa Romeo 2600 менен алмаштырылган.

Alfa Romeo 1750 Берлина:

Alfa Romeo 1750 Берлин жана Alfa Romeo 2000 Берлин аткаруу унаалар (E-бөлүгү) Италиялык машинелерин жасоочу менен Alfa Romeo 1968-жылдан 1977-Берлин үчүн өндүрүлгөн салонунун car.Both унаалар үчүн италиялык мөөнөттүү Alfa Romeo эки камералуу сап-төрт эле болчу кыймылдаткычтар; 1.8 литрлик 1750 Берлина 1968-жылдан 1971-жылга чейин жасалган, анда ал өркүндөтүлгөн 2.0 литрдик 2000 Берлинанын пайдасына чыгарылган.

Alfa Romeo 105/115 Серия Coupés:

Alfa Romeo 105 жана 115 сериядагы купелер - бул Giulia салонунан кыскартылган флоранга негизделген, 1963-жылдан 1977-жылга чейин италиялык Alfa Romeo өндүрүшүнүн унаалары. Алар Giulietta Sprint купесинин мураскерлери болушкан.

Alfa Romeo Spider:

Alfa Romeo Spider эки манилүү, алдыңкы кыймылдаткыч, арткы диск билык өндүрүлгөн жана 1966 Alfa Romeo менен 1994-жылга чейин төрт өзүнчө укум-сатуу, же Сериялар, жөнөкөй тартып көп чейин өзгөртүүлөрдү эсепке алуу менен, ар бир болуп саналат.

Alfa Romeo 2000 Sportiva:

Alfa Romeo 2000 Sportiva бул 1954-жылы италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчүсү тарабынан жасалган 2 литрлик спорттук унаа. Кичинекей серияда жасалышы үчүн төртөө гана жасалган - эки купе жана эки жөргөмүш.

Alfa Romeo 2300:

Alfa Romeo 2300 - бул 1974-1978-жылдары FNM, ал эми Fiat 1978-1986-жылдары таандык болгон бразилиялык кымбат баалуу седан. Жаңы унаанын жалпы көрүнүшү италиялыктар курган Alfetta седанына окшош болчу. Джузеппе Скарнати Европада биринчи жолу 1972-жылы сунуш кылган, бирок бразилиялык автоунаа Альфетадан 41 сантиметр (16 дюйм) узунураак жана 7 сантиметр (2,8 дюйм) кеңирээк болгон. Теринин астына 2300 техникалык жактан эски Alfa Romeo 1900 үлгүсүнө негизделген. 2300нин редуктору шарттуу түрдө арткы огу боюнча эмес, кыймылдаткычка жанаша жайгашкан. Бразилиялык мурункуга окшоп FNM 2000, 2300 төрт цилиндрлүү эки вектордук кыймылдаткычты камтыган, азыр 2310 куб.см, 140 л.с. (100 кВт). Максималдуу ылдамдыгы 170 км / с (106 миль / с) талап кылынган. 1985-жылдагы баракчада 2300 "Alfa Romeo 85" деп аталып калган. Бул модель 1986-жылы ноябрь айына чейин чыгарылган, бирок 1987-жылы Бразилияда акыркы 243 Alfa Romeos курулган.

Alfa Romeo 2300:

Alfa Romeo 2300 - бул 1974-1978-жылдары FNM, ал эми Fiat 1978-1986-жылдары таандык болгон бразилиялык кымбат баалуу седан. Жаңы унаанын жалпы көрүнүшү италиялыктар курган Alfetta седанына окшош болчу. Джузеппе Скарнати Европада биринчи жолу 1972-жылы сунуш кылган, бирок бразилиялык автоунаа Альфетадан 41 сантиметр (16 дюйм) узунураак жана 7 сантиметр (2,8 дюйм) кеңирээк болгон. Теринин астына 2300 техникалык жактан эски Alfa Romeo 1900 үлгүсүнө негизделген. 2300нин редуктору шарттуу түрдө арткы огу боюнча эмес, кыймылдаткычка жанаша жайгашкан. Бразилиялык мурункуга окшоп FNM 2000, 2300 төрт цилиндрлүү эки вектордук кыймылдаткычты камтыган, азыр 2310 куб.см, 140 л.с. (100 кВт). Максималдуу ылдамдыгы 170 км / с (106 миль / с) талап кылынган. 1985-жылдагы баракчада 2300 "Alfa Romeo 85" деп аталып калган. Бул модель 1986-жылы ноябрь айына чейин чыгарылган, бирок 1987-жылы Бразилияда акыркы 243 Alfa Romeos курулган.

Alfa Romeo 2300:

Alfa Romeo 2300 - бул 1974-1978-жылдары FNM, ал эми Fiat 1978-1986-жылдары таандык болгон бразилиялык кымбат баалуу седан. Жаңы унаанын жалпы көрүнүшү италиялыктар курган Alfetta седанына окшош болчу. Джузеппе Скарнати Европада биринчи жолу 1972-жылы сунуш кылган, бирок бразилиялык автоунаа Альфетадан 41 сантиметр (16 дюйм) узунураак жана 7 сантиметр (2,8 дюйм) кеңирээк болгон. Теринин астына 2300 техникалык жактан эски Alfa Romeo 1900 үлгүсүнө негизделген. 2300нин редуктору шарттуу түрдө арткы огу боюнча эмес, кыймылдаткычка жанаша жайгашкан. Бразилиялык мурункуга окшоп FNM 2000, 2300 төрт цилиндрлүү эки вектордук кыймылдаткычты камтыган, азыр 2310 куб.см, 140 л.с. (100 кВт). Максималдуу ылдамдыгы 170 км / с (106 миль / с) талап кылынган. 1985-жылдагы баракчада 2300 "Alfa Romeo 85" деп аталып калган. Бул модель 1986-жылы ноябрь айына чейин чыгарылган, бирок 1987-жылы Бразилияда акыркы 243 Alfa Romeos курулган.

Alfa Romeo 2600:

Alfa Romeo 2600 Alfa Romeo компаниясынын 1962-1968-жылдары чыгарылган алты цилиндрдүү флагманы болгон. Ал Alfa Romeo 2000дин мураскери болгон. Тарыхый мааниге ээ болуп, алты цилиндрдүү кыймылдаткыч орнотулган акыркы Alfa Romeo эле. үстүнкү экөө тең бөлүштүргүчтөр менен. Бул 1920-жылдардан бери салтка айланган Alfa Romeo кыймылдаткычынын конфигурациясы болгон, бирок завод 1950-жылдан баштап өндүрүшүн үнөмдүү массалык моделдерге багыттап, төрт цилиндрдүү кыймылдаткычтарга орун берди.

Alfa Romeo 2uettottanta:

Alfa Romeo 2uettottanta - 2010-жылы чыгарылган Pininfarina концепциясы жана Пининфаринанын 80 жылдыгына жана Альфа Ромеонун жүз жылдыгына арналган сый-урмат. Ошондой эле, бул Дуэтто Жөргөмүшкө болгон сый-урмат.

Alfa Romeo Tipo 308:

Alfa Romeo 308 же 8C-308 - бул 1938-жылы 3 литрлик класс үчүн жасалган Гран-При жарыш унаасы, болгону төрт гана унаа чыгарылган, чындыгында кыймылдаткычы шассига ылдый орнотулган жана денеси ичке болгондуктан Tipo Cден өзгөртүлгөн. Шасси Tipo Cден жана кыймылдаткыч 8C 2900дөн алынган. 308ди Alfa Corse компаниясынын жарыш командасын башкарган Энзо Феррари башкарган Джоакчино Коломбо иштеп чыккан. Унаа 1938-жылы Пау Гран-Присинде дебюттук жарышка катышып, эки унаа жарышка түшкөн, бири Тазио Нуволари үчүн, экинчиси Луиджи Виллореси үчүн. Эки айдоочу тең мелдештен четтөөгө мажбур болушкан, бирок Нуволари бир аздан кийин рекорд койгон. Кийинки жарыш Триполидеги Гран-При болду. Жаңы 312 жана 316 үлгүлөрү киргизилген, бирок машыгуу учурунда кыймылдаткычта кыйынчылыктар болуп, Клементе Бионддетти запаста турган 308дин рулунда старт алган. Ал аягына чыга алган жок, ал эми Мерседес-Бенц W154 айдаган Герман Ланг жеңүүчү болду. Бул жарышта Евгенио Сиена 312 үлгүсүндөгү унааны айдап бара жатып, дубалды сүзүп өлтүргөн.

Alfa Romeo 33:

Alfa Romeo 33 - бул 1983-1995-жылдары италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгарган кичинекей үй-бүлөлүк унаа. Механикалык көз караштан алганда, анын илгери Alfasud эволюциясы болгон. асма жана тормоз тутумуна. Ниссанда жайгашкан Alfa Romeo Arna көп өтпөй сатыкка чыгарылып, көлөмү окшош, бирок баасы төмөн автоунаа сунушталды.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Alfa Romeo 33 Stradale италиялык унаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан жасалган орто моторлуу спорттук унаа. Бул дүйнөдөгү биринчи суперкарлардын бири; киргизилгенде, бул тез арада сатыкта ​​турган, туруктуу километрге жеткен унаа болгон. 18 мисал 1967-1969-жылдар аралыгында чыгарылган. "Stradale" - италиялык автоунаа өндүрүүчүлөр жарыш автоунаанын көчө-мыйзамдуу версиясын көрсөтүү үчүн көп колдонулган термин; чындыгында 33 Stradale Tipo 33 спорттук прототипинен алынган.

Alfa Romeo Tipo 33:

Alfa Romeo Tipo 33 - бул 1967-1977-жылдар аралыгында Alfa Romeo заводу колдогон команда жарышка салган спорттук жарыш прототипи. Бул унаалар Sport Cars World Championship, Nordic Challenge Cup, Interserie жана CanAm серияларына катышкан. 1967-жылы "Альфа Ромео 33 Страдале" деп аталган жолго чыккан унаалардын саны аз болгон.

Alfa Romeo Tipo 33:

Alfa Romeo Tipo 33 - бул 1967-1977-жылдар аралыгында Alfa Romeo заводу колдогон команда жарышка салган спорттук жарыш прототипи. Бул унаалар Sport Cars World Championship, Nordic Challenge Cup, Interserie жана CanAm серияларына катышкан. 1967-жылы "Альфа Ромео 33 Страдале" деп аталган жолго чыккан унаалардын саны аз болгон.

Alfa Romeo Tipo 33:

Alfa Romeo Tipo 33 - бул 1967-1977-жылдар аралыгында Alfa Romeo заводу колдогон команда жарышка салган спорттук жарыш прототипи. Бул унаалар Sport Cars World Championship, Nordic Challenge Cup, Interserie жана CanAm серияларына катышкан. 1967-жылы "Альфа Ромео 33 Страдале" деп аталган жолго чыккан унаалардын саны аз болгон.

Alfa Romeo 33 (ажыратуу):

Alfa Romeo 33 төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Alfa Romeo T33, 1968-жылдан 1977-жылга чейин колдонулган спорттук унаа жарышынын прототиби
  • Alfa Romeo 33 Stradale, сейрек кездешүүчү унаа жарышынын версиясы, 1967-жылы курулган
  • Alfa Romeo 33 Series, 1983-1994-жылдар аралыгында чыгарылган чакан унаа
Alfa Romeo Tipo 33:

Alfa Romeo Tipo 33 - бул 1967-1977-жылдар аралыгында Alfa Romeo заводу колдогон команда жарышка салган спорттук жарыш прототипи. Бул унаалар Sport Cars World Championship, Nordic Challenge Cup, Interserie жана CanAm серияларына катышкан. 1967-жылы "Альфа Ромео 33 Страдале" деп аталган жолго чыккан унаалардын саны аз болгон.

Alfa Romeo 33:

Alfa Romeo 33 - бул 1983-1995-жылдары италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгарган кичинекей үй-бүлөлүк унаа. Механикалык көз караштан алганда, анын илгери Alfasud эволюциясы болгон. асма жана тормоз тутумуна. Ниссанда жайгашкан Alfa Romeo Arna көп өтпөй сатыкка чыгарылып, көлөмү окшош, бирок баасы төмөн автоунаа сунушталды.

Alfa Romeo Carabo:

Alfa Romeo Carabo - бул 1968-жылы Париждеги авто көргөзмөдө биринчи жолу көрсөтүлгөн концепциялык унаа. Аны Bertone дизайн студиясында иштеген Марчелло Гандини иштеп чыккан. Carabo аты Carabidae коңуздарынан келип чыккан, анткени аны машинанын жашыл жана кызгылт сары түсү чагылдырат.

Alfa Romeo 33:

Alfa Romeo 33 - бул 1983-1995-жылдары италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгарган кичинекей үй-бүлөлүк унаа. Механикалык көз караштан алганда, анын илгери Alfasud эволюциясы болгон. асма жана тормоз тутумуна. Ниссанда жайгашкан Alfa Romeo Arna көп өтпөй сатыкка чыгарылып, көлөмү окшош, бирок баасы төмөн автоунаа сунушталды.

Alfa Romeo 33 Stradale:

Alfa Romeo 33 Stradale италиялык унаа чыгаруучу Alfa Romeo тарабынан жасалган орто моторлуу спорттук унаа. Бул дүйнөдөгү биринчи суперкарлардын бири; киргизилгенде, бул тез арада сатыкта ​​турган, туруктуу километрге жеткен унаа болгон. 18 мисал 1967-1969-жылдар аралыгында чыгарылган. "Stradale" - италиялык автоунаа өндүрүүчүлөр жарыш автоунаанын көчө-мыйзамдуу версиясын көрсөтүү үчүн көп колдонулган термин; чындыгында 33 Stradale Tipo 33 спорттук прототипинен алынган.

Alfa Romeo 350:

Alfa Romeo 350 - орточо италиялык жүк ташуучу унаа, Alfa Romeo өзүнүн Портелло заводунда чыгарган. Ал 85 жана 110 өтө оор жана кымбат экендиги далилденгенден кийин жасалган.

Alfa Romeo 40A:

Alfa Romeo 40A - италиялык Alfa Romeo компаниясы чыгарган биринчи автобустардын бири.

Alfa Romeo 430:

Alfa Romeo 430 - бул 1942-1950-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган 5 тонналык жүк ташуучу унаа. Ал ири Alfa Romeo 800 жүк ташуучу унаасынын негизинде аскердик долбоор (430RE) катары башталган. Айрым жүк ташуучу унаалар IF Scotti (0,8 дюйм) автоматы менен жабдылган зениттик унааларга айландырылды. Жүк ташуучу унаа согуштан кийин коммерциялык вариантта, ал эми аскердик жана жарандык версия 1950-жылга чейин чыгарылган.

Alfa Romeo 430A:

Alfa Romeo 430A 1949-1953-жылдары италиялык Alfa Romeo автоунаа өндүрүүчү компаниясы чыгарган автобус болгон.

Alfa Romeo 430:

Alfa Romeo 430 - бул 1942-1950-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган 5 тонналык жүк ташуучу унаа. Ал ири Alfa Romeo 800 жүк ташуучу унаасынын негизинде аскердик долбоор (430RE) катары башталган. Айрым жүк ташуучу унаалар IF Scotti (0,8 дюйм) автоматы менен жабдылган зениттик унааларга айландырылды. Жүк ташуучу унаа согуштан кийин коммерциялык вариантта, ал эми аскердик жана жарандык версия 1950-жылга чейин чыгарылган.

Alfa Romeo 450:

Alfa Romeo 450 - бул Alfa Romeo тарабынан 1947-1959-жылдары чыгарылган жүк ташуучу унаа. Анын жаңыртылган түрү Alfa Romeo 455 деп аталган.

Alfa Romeo 4C:

Alfa Romeo 4C орто моторлуу, жеңил салмактагы, арткы рулдуу спорттук унаа. Купе жана жөргөмүш корпусунун стилинде бар, ал көмүртек буласы ваннасын, алдыңкы жана арткы авария кутучасын жана гибриддүү арткы субфреймди негизинен алюминийден тышкары 895 килограмм (1973 фунт) жана 1050 килограмм (2,315 фунт) салмакта кармайт. . 4C - Альфа Ромеонун 21-кылымдагы Түндүк Американын автоунаа базарына кайрадан чыккан биринчи сериялуу унаасы.

Alfa Romeo 4C:

Alfa Romeo 4C орто моторлуу, жеңил салмактагы, арткы рулдуу спорттук унаа. Купе жана жөргөмүш корпусунун стилинде бар, ал көмүртек буласы ваннасын, алдыңкы жана арткы авария кутучасын жана гибриддүү арткы субфреймди негизинен алюминийден тышкары 895 килограмм (1973 фунт) жана 1050 килограмм (2,315 фунт) салмакта кармайт. . 4C - Альфа Ромеонун 21-кылымдагы Түндүк Американын автоунаа базарына кайрадан чыккан биринчи сериялуу унаасы.

Alfa Romeo 50:

Alfa Romeo 50 италиялык жүк ташуучу унаа болгон, ал Alfa Romeo тарабынан 1931-1934-жылдары чыгарылган. Компания жүк ташуучу унааны Büssing менен биргеликте түзгөн.

Alfa Romeo 500:

Alfa Romeo 500 - бул 1937-1945-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган 3 тонналык класс жүк ташуучу унаа, анын катарына дизель менен иштеген 75 л.с. (56 кВт) 500RE, бензиндин 500B жана газдын 500BR версиялары кирген.

Alfa Romeo 500A:

Alfa Romeo 500A - 1945-1948-жылдар аралыгында Alfa Romeo чыгарган автобус.

Alfa Romeo Alfa 6:

Alfa Romeo Alfa 6 - италиялык Alfa Romeo автоунаа чыгаруучу компаниясы 1979-жылдан 1986-жылга чейин чыгарган люкс башкаруучу автоунаа. Анын аталышы Alfa Romeo V6 кыймылдаткычынын алты цилиндрине таандык, бул автоунаада биринчи жолу пайда болгон.

Alfa Romeo 6C:

Alfa Romeo 6C аты 1927-1954-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жол, жарыш жана спорттук унааларда колдонулган; "6C" аталышы автоунаанын түз алты кыймылдаткычынын алты цилиндрин билдирет. Бул унаалардын корпусун Джеймс Янг, Загато, Туринг Суперлеггера, Кастанна жана Пинин Фарина сыяктуу машыктыруучулар жасаган. 1933-жылдан баштап, Портелодо курулган Alfa заводдук корпусу менен 6С версиясы болгон. 1920-жылдардын башында Витторио Жано Джузеппе Меросинин RL жана RM моделдеринин ордуна жеңил, жогорку өндүрүмдүү унаа жасоо боюнча комиссия алган. Автоунаа 1925-жылы апрелде Salone dell 'Automobile di Milano автоунаасында 6C 1500 үлгүсүндө сатыкка коюлган. Ал P2 жарыш автомобилинин негизинде, 14487 куб кубаттуулуктагы алты цилиндрлүү кыймылдаткычты колдонуп, 44 аттын күчүн чыгарган. 1928-жылы 1500 Sport үлгүсүндөгү унаа сунушталган, бул биринчи жолу Alfa Romeo автоунаасы болгон, ал эки жактуу үстүрт валдары бар.

Alfa Romeo 6C:

Alfa Romeo 6C аты 1927-1954-жылдар аралыгында Alfa Romeo тарабынан чыгарылган жол, жарыш жана спорттук унааларда колдонулган; "6C" аталышы автоунаанын түз алты кыймылдаткычынын алты цилиндрин билдирет. Бул унаалардын корпусун Джеймс Янг, Загато, Туринг Суперлеггера, Кастанна жана Пинин Фарина сыяктуу машыктыруучулар жасаган. 1933-жылдан баштап, Портелодо курулган Alfa заводдук корпусу менен 6С версиясы болгон. 1920-жылдардын башында Витторио Жано Джузеппе Меросинин RL жана RM моделдеринин ордуна жеңил, жогорку өндүрүмдүү унаа жасоо боюнча комиссия алган. Автоунаа 1925-жылы апрелде Salone dell 'Automobile di Milano автоунаасында 6C 1500 үлгүсүндө сатыкка коюлган. Ал P2 жарыш автомобилинин негизинде, 14487 куб кубаттуулуктагы алты цилиндрлүү кыймылдаткычты колдонуп, 44 аттын күчүн чыгарган. 1928-жылы 1500 Sport үлгүсүндөгү унаа сунушталган, бул биринчи жолу Alfa Romeo автоунаасы болгон, ал эки жактуу үстүрт валдары бар.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...