Tuesday, March 30, 2021

Chokehold, AirClass Airways, Airclic

Муунтуу кармап:

А Chokehold, муунтуу, чыргасын же, дзюдо боюнча, симэ-waza сын азайтат же эскертет же аба деп грэпплинг кармалуусу үчүн жалпы термин (дем кыстыгуу) же кан (муунтуп) каршы мойнуна аркылуу өтүп келген. Чектөө бирөө же экөө тең болушу мүмкүн жана колдонулган күтүүгө жана жабырлануучунун реакциясына жараша болот.

AirClass Airways:

AirClass Airways Лас-Палмас-де-Гран Канария, Канар аралдары, Испанияда негизделген авиакомпания болгон. Испаниядан келген жүргүнчүлөрдү тейлөө, ошондой эле уставдар жана нымдуу ижара кызматы менен иштеген. Анын негизги базасы Гран Канария эл аралык аэропорту болгон.

Айлана:

Airclic - бул 2000-жылы негизделген веб-программалык камсыздоо жана мобилдик маалыматтык кызмат көрсөтүү компаниясы.

Airco:

Aircraft Manufacturing Company Limited ( Airco ) Британиянын алгачкы учак өндүрүүчүсү болгон. 1912-жылы негизделген, Биринчи дүйнөлүк согуш учурунда тездик менен өсүп, өзүн 1918-жылга карата дүйнөдөгү эң ири авиакомпания деп атаган.

Спорт Арена, Кингстон-ап-Халл:

Спорт Арена демөөрчүлүк жардамы менен Airco Arena - Англиянын Йоркшир шаарынын Чыгыш Райдинг, Кингстон-ап-Халлдагы KC стадионунун жанында жайгашкан спорттук борбор.

Airco Caravan:

Airco Caravan - Амстердам жана Нью-Йорк шаарында жайгашкан сүрөтчү жана концептуалдык сүрөтчү.

Airco DH.1:

Airco DH.1 Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда Британиянын Падышалык Учуучу корпусу учкан "Фарман" үлгүсүндөгү алгачкы аскердик эки учак болгон, ал иштелип чыккан электр станциясы жетишерлик көп болгон учурда, ал эксплуатациялык учак катары эскирип калган жана Жакынкы Чыгышка жиберилген бир нече мисалдардан ал машыктыруучу жана Үйдөн коргонуу согушкери катары кызмат кылган.

Airco DH.10 Amiens:

Airco DH.10 Amiens - Биринчи Дүйнөлүк Согуштун аягына чейин иштелип чыккан жана курулган Британиянын эки моторлуу оор бомбалоочу учагы . Бул RAF менен согуштан кийин кыскача кызмат кылган.

Airco DH.2:

Airco DH.2 биринчи орундуу Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда иштеген эки кишилик учуучу истребитель болгон. Бул анын аэропорттук инженери Джеффри де Хавилландын Airco компаниясынын мурунку DH.1 эки кишилик негизиндеги экинчи түртүп чыгаруучу долбоору болгон.

Airco DH.3:

Airco DH.3 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун Британиянын бомбалоочу учагы болгон. DH.3 учагы 1916-жылы Учак чыгаруучу компаниянын башкы дизайнери Джеффри де Хавилланд тарабынан узак аралыкка учуучу бомба таштоочу учак катары иштелип чыккан. Бул үч адырлуу кең канаттуу, ичке фюзеляж жана ийилген рулдуу чоң эки учак болчу. Ал 120 л.с. (89 кВт) эки Бердмор кыймылдаткычы менен иштеди, канаттардын ортосуна түртүп орнотулган. Дүкүлдөп конуучу механизмден тышкары, эки дөңгөлөк мурундун астына жайгашып, кагылышуудан сактайт.

Airco DH.4:

Airco DH.4 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун британиялык эки орундуу эки учактуу бомбалоочу учагы болгон. Ал Джеффри де Хавиллэнд тарабынан Airco үчүн иштелип чыккан жана өзүн коргоого жөндөмдүү биринчи британдык эки орундуу жеңил бомбалоочу учак болгон.

Airco DH.5:

Airco DH.5 Улуу Британиянын Биринчи Дүйнөлүк Согушу бир орундуу эки учактуу истребители болгон. Ал британиялык Airco авиация компаниясында иштелип чыккан жана чыгарылган. Иштеп чыгууну эскирген Airco DH.2 учагынын орду катары учак дизайнери Джеффри де Хавиллэнд жетектеген.

Airco DH.6:

Airco DH.6 - Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда Падышалык Учуучу корпус колдонгон британиялык аскер машыктыруучу эки учактуу учак. Ар кандай лакап аттар менен белгилүү болгон, анын ичинде "Clutching hand" жана "Skyhook", көпчүлүгү согуштан кийинки мезгилде жарандык жеңил учак катары колдонулуп аман калышкан.

Airco DH.9:

Airco DH.9 - 1920-жылдан кийин де Хавиллэнд DH.9 деген ат менен белгилүү болгон - Биринчи Дүйнөлүк согуш учурунда иштелип чыккан жана жайгаштырылган британиялык бир моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак.

Airco DH.9A:

Airco DH.9A - Улуу Британиянын бир моторлуу жеңил бомбалоочу учагы, Биринчи Дүйнөлүк Согуш аяктаганга чейин иштелип чыккан жана алгач колдонулган. Бул ийгиликсиз Airco DH.9 бомбардировщигинин иштелип чыгышы, бекемделген структурага ээ жана эң башкысы, DH.9 компаниясынын кубаттуулугу төмөн жана ишенимсиз 6-цилиндрдүү Сидделей Пума кыймылдаткычын америкалык V-12 Liberty кыймылдаткычына алмаштырган.

Airco DH.5:

Airco DH.5 Улуу Британиянын Биринчи Дүйнөлүк Согушу бир орундуу эки учактуу истребители болгон. Ал британиялык Airco авиация компаниясында иштелип чыккан жана чыгарылган. Иштеп чыгууну эскирген Airco DH.2 учагынын орду катары учак дизайнери Джеффри де Хавиллэнд жетектеген.

Airco DH.2:

Airco DH.2 биринчи орундуу Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда иштеген эки кишилик учуучу истребитель болгон. Бул анын аэропорттук инженери Джеффри де Хавилландын Airco компаниясынын мурунку DH.1 эки кишилик негизиндеги экинчи түртүп чыгаруучу долбоору болгон.

Airco DH.4:

Airco DH.4 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун британиялык эки орундуу эки учактуу бомбалоочу учагы болгон. Ал Джеффри де Хавиллэнд тарабынан Airco үчүн иштелип чыккан жана өзүн коргоого жөндөмдүү биринчи британдык эки орундуу жеңил бомбалоочу учак болгон.

Airco DH.4:

Airco DH.4 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун британиялык эки орундуу эки учактуу бомбалоочу учагы болгон. Ал Джеффри де Хавиллэнд тарабынан Airco үчүн иштелип чыккан жана өзүн коргоого жөндөмдүү биринчи британдык эки орундуу жеңил бомбалоочу учак болгон.

Airco DH.5:

Airco DH.5 Улуу Британиянын Биринчи Дүйнөлүк Согушу бир орундуу эки учактуу истребители болгон. Ал британиялык Airco авиация компаниясында иштелип чыккан жана чыгарылган. Иштеп чыгууну эскирген Airco DH.2 учагынын орду катары учак дизайнери Джеффри де Хавиллэнд жетектеген.

Airco DH.9:

Airco DH.9 - 1920-жылдан кийин де Хавиллэнд DH.9 деген ат менен белгилүү болгон - Биринчи Дүйнөлүк согуш учурунда иштелип чыккан жана жайгаштырылган британиялык бир моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак.

Airco DH.1:

Airco DH.1 Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда Британиянын Падышалык Учуучу корпусу учкан "Фарман" үлгүсүндөгү алгачкы аскердик эки учак болгон, ал иштелип чыккан электр станциясы жетишерлик көп болгон учурда, ал эксплуатациялык учак катары эскирип калган жана Жакынкы Чыгышка жиберилген бир нече мисалдардан ал машыктыруучу жана Үйдөн коргонуу согушкери катары кызмат кылган.

Airco DH.10 Amiens:

Airco DH.10 Amiens - Биринчи Дүйнөлүк Согуштун аягына чейин иштелип чыккан жана курулган Британиянын эки моторлуу оор бомбалоочу учагы . Бул RAF менен согуштан кийин кыскача кызмат кылган.

Airco DH.10 Amiens:

Airco DH.10 Amiens - Биринчи Дүйнөлүк Согуштун аягына чейин иштелип чыккан жана курулган Британиянын эки моторлуу оор бомбалоочу учагы . Бул RAF менен согуштан кийин кыскача кызмат кылган.

Airco DH.11 Оксфорд:

Airco DH.11 Oxford мурунку Airco DH.10 Amiens ордуна иштелип чыккан британиялык эки моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак болгон. Ал ийгиликсиз ABC Dragonfly кыймылдаткычын колдонуу үчүн иштелип чыккан жана биринчи прототиби жасалган соң ташталган.

Airco DH.11 Оксфорд:

Airco DH.11 Oxford мурунку Airco DH.10 Amiens ордуна иштелип чыккан британиялык эки моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак болгон. Ал ийгиликсиз ABC Dragonfly кыймылдаткычын колдонуу үчүн иштелип чыккан жана биринчи прототиби жасалган соң ташталган.

Airco DH.11 Оксфорд:

Airco DH.11 Oxford мурунку Airco DH.10 Amiens ордуна иштелип чыккан британиялык эки моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак болгон. Ал ийгиликсиз ABC Dragonfly кыймылдаткычын колдонуу үчүн иштелип чыккан жана биринчи прототиби жасалган соң ташталган.

De Havilland DH.14 Okapi:

De Havilland DH.14 Okapi де Хавиллэнд курган 1910-жылдардагы британиялык эки орундуу бомбалоочу учак болгон. Учак Airco DH.4 жана DH.9 алмаштыруу катары иштелип чыккан, бирок эч качан өндүрүшкө чыккан эмес.

De Havilland DH.14 Okapi:

De Havilland DH.14 Okapi де Хавиллэнд курган 1910-жылдардагы британиялык эки орундуу бомбалоочу учак болгон. Учак Airco DH.4 жана DH.9 алмаштыруу катары иштелип чыккан, бирок эч качан өндүрүшкө чыккан эмес.

De Havilland DH.15:

De Havilland DH.15 Газель BHP Атлантика кыймылдаткычы үчүн сыналган кыймылдаткычы болгон, 1919–20-жылдары де Havilland DH.9A дан учуу сыноолоруна айландырылган. Бирөөсү гана курулган.

Airco DH.16:

Airco DH.16 1910-жылдардагы британиялык төрт орундуу коммерциялык эки учак болуп, Airco компаниясынын башкы дизайнери Джеффри де Хавилланд тарабынан иштелип чыккан.

De Havilland учактарынын тизмеси:

Бул Джеффри де Хавиллэнд тарабынан өндүрүлгөн же сунуш кылынган же 1920-жылы негизделгенден баштап, 1959-жылы Hawker Siddeley Group тарабынан сатып алынганга чейин de Havilland Aircraft Companyде жасалган учактардын тизмеси.

De Havilland DH.18:

De Havilland DH.18 де Хавиллэнд тарабынан курулган 1920-жылдардагы британиялык эки моторлуу транспорттук учак болгон.

Airco DH.2:

Airco DH.2 биринчи орундуу Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда иштеген эки кишилик учуучу истребитель болгон. Бул анын аэропорттук инженери Джеффри де Хавилландын Airco компаниясынын мурунку DH.1 эки кишилик негизиндеги экинчи түртүп чыгаруучу долбоору болгон.

Airco DH.3:

Airco DH.3 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун Британиянын бомбалоочу учагы болгон. DH.3 учагы 1916-жылы Учак чыгаруучу компаниянын башкы дизайнери Джеффри де Хавилланд тарабынан узак аралыкка учуучу бомба таштоочу учак катары иштелип чыккан. Бул үч адырлуу кең канаттуу, ичке фюзеляж жана ийилген рулдуу чоң эки учак болчу. Ал 120 л.с. (89 кВт) эки Бердмор кыймылдаткычы менен иштеди, канаттардын ортосуна түртүп орнотулган. Дүкүлдөп конуучу механизмден тышкары, эки дөңгөлөк мурундун астына жайгашып, кагылышуудан сактайт.

Airco DH.4:

Airco DH.4 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун британиялык эки орундуу эки учактуу бомбалоочу учагы болгон. Ал Джеффри де Хавиллэнд тарабынан Airco үчүн иштелип чыккан жана өзүн коргоого жөндөмдүү биринчи британдык эки орундуу жеңил бомбалоочу учак болгон.

Airco DH.4:

Airco DH.4 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун британиялык эки орундуу эки учактуу бомбалоочу учагы болгон. Ал Джеффри де Хавиллэнд тарабынан Airco үчүн иштелип чыккан жана өзүн коргоого жөндөмдүү биринчи британдык эки орундуу жеңил бомбалоочу учак болгон.

Airco DH.4:

Airco DH.4 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун британиялык эки орундуу эки учактуу бомбалоочу учагы болгон. Ал Джеффри де Хавиллэнд тарабынан Airco үчүн иштелип чыккан жана өзүн коргоого жөндөмдүү биринчи британдык эки орундуу жеңил бомбалоочу учак болгон.

Airco DH.5:

Airco DH.5 Улуу Британиянын Биринчи Дүйнөлүк Согушу бир орундуу эки учактуу истребители болгон. Ал британиялык Airco авиация компаниясында иштелип чыккан жана чыгарылган. Иштеп чыгууну эскирген Airco DH.2 учагынын орду катары учак дизайнери Джеффри де Хавиллэнд жетектеген.

Airco DH.6:

Airco DH.6 - Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда Падышалык Учуучу корпус колдонгон британиялык аскер машыктыруучу эки учактуу учак. Ар кандай лакап аттар менен белгилүү болгон, анын ичинде "Clutching hand" жана "Skyhook", көпчүлүгү согуштан кийинки мезгилде жарандык жеңил учак катары колдонулуп аман калышкан.

De Havilland учактарынын тизмеси:

Бул Джеффри де Хавиллэнд тарабынан өндүрүлгөн же сунуш кылынган же 1920-жылы негизделгенден баштап, 1959-жылы Hawker Siddeley Group тарабынан сатып алынганга чейин de Havilland Aircraft Companyде жасалган учактардын тизмеси.

De Havilland учактарынын тизмеси:

Бул Джеффри де Хавиллэнд тарабынан өндүрүлгөн же сунуш кылынган же 1920-жылы негизделгенден баштап, 1959-жылы Hawker Siddeley Group тарабынан сатып алынганга чейин de Havilland Aircraft Companyде жасалган учактардын тизмеси.

Airco DH.9:

Airco DH.9 - 1920-жылдан кийин де Хавиллэнд DH.9 деген ат менен белгилүү болгон - Биринчи Дүйнөлүк согуш учурунда иштелип чыккан жана жайгаштырылган британиялык бир моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак.

Airco DH.9A:

Airco DH.9A - Улуу Британиянын бир моторлуу жеңил бомбалоочу учагы, Биринчи Дүйнөлүк Согуш аяктаганга чейин иштелип чыккан жана алгач колдонулган. Бул ийгиликсиз Airco DH.9 бомбардировщигинин иштелип чыгышы, бекемделген структурага ээ жана эң башкысы, DH.9 компаниясынын кубаттуулугу төмөн жана ишенимсиз 6-цилиндрдүү Сидделей Пума кыймылдаткычын америкалык V-12 Liberty кыймылдаткычына алмаштырган.

Airco DH.9:

Airco DH.9 - 1920-жылдан кийин де Хавиллэнд DH.9 деген ат менен белгилүү болгон - Биринчи Дүйнөлүк согуш учурунда иштелип чыккан жана жайгаштырылган британиялык бир моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак.

Airco DH.9C:

Airco DH.9C учагы Британиянын жүргүнчү ташуучу учагы болгон.

Airco DH.9:

Airco DH.9 - 1920-жылдан кийин де Хавиллэнд DH.9 деген ат менен белгилүү болгон - Биринчи Дүйнөлүк согуш учурунда иштелип чыккан жана жайгаштырылган британиялык бир моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак.

Airco DH.10 Amiens:

Airco DH.10 Amiens - Биринчи Дүйнөлүк Согуштун аягына чейин иштелип чыккан жана курулган Британиянын эки моторлуу оор бомбалоочу учагы . Бул RAF менен согуштан кийин кыскача кызмат кылган.

Airco DH.11 Оксфорд:

Airco DH.11 Oxford мурунку Airco DH.10 Amiens ордуна иштелип чыккан британиялык эки моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак болгон. Ал ийгиликсиз ABC Dragonfly кыймылдаткычын колдонуу үчүн иштелип чыккан жана биринчи прототиби жасалган соң ташталган.

Airco DH.2:

Airco DH.2 биринчи орундуу Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда иштеген эки кишилик учуучу истребитель болгон. Бул анын аэропорттук инженери Джеффри де Хавилландын Airco компаниясынын мурунку DH.1 эки кишилик негизиндеги экинчи түртүп чыгаруучу долбоору болгон.

Airco DH.4:

Airco DH.4 Биринчи Дүйнөлүк Согуштун британиялык эки орундуу эки учактуу бомбалоочу учагы болгон. Ал Джеффри де Хавиллэнд тарабынан Airco үчүн иштелип чыккан жана өзүн коргоого жөндөмдүү биринчи британдык эки орундуу жеңил бомбалоочу учак болгон.

Airco DH.9:

Airco DH.9 - 1920-жылдан кийин де Хавиллэнд DH.9 деген ат менен белгилүү болгон - Биринчи Дүйнөлүк согуш учурунда иштелип чыккан жана жайгаштырылган британиялык бир моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак.

Airco DH.2:

Airco DH.2 биринчи орундуу Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда иштеген эки кишилик учуучу истребитель болгон. Бул анын аэропорттук инженери Джеффри де Хавилландын Airco компаниясынын мурунку DH.1 эки кишилик негизиндеги экинчи түртүп чыгаруучу долбоору болгон.

Airco DH.5:

Airco DH.5 Улуу Британиянын Биринчи Дүйнөлүк Согушу бир орундуу эки учактуу истребители болгон. Ал британиялык Airco авиация компаниясында иштелип чыккан жана чыгарылган. Иштеп чыгууну эскирген Airco DH.2 учагынын орду катары учак дизайнери Джеффри де Хавиллэнд жетектеген.

Airco DH.5:

Airco DH.5 Улуу Британиянын Биринчи Дүйнөлүк Согушу бир орундуу эки учактуу истребители болгон. Ал британиялык Airco авиация компаниясында иштелип чыккан жана чыгарылган. Иштеп чыгууну эскирген Airco DH.2 учагынын орду катары учак дизайнери Джеффри де Хавиллэнд жетектеген.

De Havilland DH.15:

De Havilland DH.15 Газель BHP Атлантика кыймылдаткычы үчүн сыналган кыймылдаткычы болгон, 1919–20-жылдары де Havilland DH.9A дан учуу сыноолоруна айландырылган. Бирөөсү гана курулган.

Airco DH.11 Оксфорд:

Airco DH.11 Oxford мурунку Airco DH.10 Amiens ордуна иштелип чыккан британиялык эки моторлуу эки учактуу бомбалоочу учак болгон. Ал ийгиликсиз ABC Dragonfly кыймылдаткычын колдонуу үчүн иштелип чыккан жана биринчи прототиби жасалган соң ташталган.

Aircoach:

Aircoach - Ирландияда жайгашкан FirstGroupтун туунду компаниясы. Бул Корк, Белфаст, Грейстоун, Брей, Дублин Southside жана Дублинден Дублин аэропортуна аэропорттун экспресс-машыктыруучусу кызматын көрсөтөт. Ошондой эле, аэропорттун унаа токтоочу жайлары жана башка жеке жалдоо келишимдери үчүн Дублин аймагындагы автобус каттамдарын жүргүзөт.

Aircoasters:

Aircoasters - бул ажыратылуучу төрт роликтүү дөңгөлөктөрү бар кроссовкалар жана кадимки бут кийим же роликтик коньки шайманы катары колдонсо болот. Бул жеңил салмактагы коньки, жана ар кандай иш-чараларга ылайыктуу. Heelysтен айырмаланып, Aircoastersдин дөңгөлөктөрү өтүктүн эки жагында, таканын түбүнө отургузулган эмес.

Bell P-39 Airacobra:

Bell P-39 Airacobra Америка Кошмо Штаттары Экинчи Дүйнөлүк Согушка киргенде кызмат кылган америкалык согуштук учактардын бири болгон. П-39 Советтик Аба күчтөрү тарабынан колдонулган жана ар бир чыр-чатакта АКШ аба күчтөрүнүн учкан бардык согуштук типтерине таандык эң көп киши өлтүрүү мүмкүнчүлүгүн чогултууга мүмкүнчүлүк берген. Бул типтеги башка негизги колдонуучуларга Free French, Royal Air Force, Америка Кошмо Штаттарынын Армия Аба күчтөрү жана Италиянын Co-Beligerent Air Force кирди.

Aergol Lawhir:

Аэргол Лонгханд Диффеттин легендарлуу падышасы жана Триффин Фарфог падышанын уулу жана мураскери болгон.

Aircom International:

AIRCOM International - бул телекоммуникация тармагын башкаруу боюнча кеңеш берүүчү фирма, бул тармакты аягына чейин пландаштыруу, бөлүшүү, аутсорсинг жана IP жана уюлдук тармактар ​​үчүн OSS оптимизациясы. Компания 1995-жылы май айында негизделген жана башкы кеңсеси Лондондун жанындагы Сэредхед шаарында жайгашкан, 17 өлкөдө кеңселери бар

Air Comet:

Air Comet Испаниянын Мадрид шаарында жайгашкан авиакомпания болгон. Ал Мадридден Борбордук жана Түштүк Американын 13 багытына пландаштырылган алыскы каттамдарды, ошондой эле Европадагы кызматтарды башкарган. Анын негизги базасы Мадрид Барахас аэропортундагы Терминал 1 болгон. Авиакомпания кодирование келишимдери аркылуу AeroSur сыяктуу авиакомпаниялар менен кызматташкан.

Yakutia Airlines:

Якутия авиакомпаниясы - Россиянын Саха Республикасынын Якутск шаарында жайгашкан авиакомпания. Россияда жана Көзкарандысыз Мамлекеттер Шериктештигинин аймагында, ошондой эле Европа, Азия жана Түндүк Америкада жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча ички кызматтарды Якутск аэропортундагы жана Москванын Внуково аэропортундагы хабдарынан тейлейт. Авиакомпания 2002-жылы негизделген жана Саха Республикасынын өкмөтүнө таандык.

Армения авиакомпаниясы:

Aircompany Armenia LLC - 2015-жылы 25-ноябрда негизделген жана 2016-жылдын 21-апрелинде ишин баштаган армян авиакомпаниясы.

Армения авиакомпаниясы:

Aircompany Armenia LLC - 2015-жылы 25-ноябрда негизделген жана 2016-жылдын 21-апрелинде ишин баштаган армян авиакомпаниясы.

Metrojet (орус авиакомпаниясы):

Kogalymavia , DBA Metrojet , Россиянын Ханти -Манси автономиялык округунун Когалым шаарында жайгашкан авиакомпаниясы болгон. Анын үй базасы Москвадагы Домодедово эл аралык аэропортундагы башкы борбор болгон Когалым эл аралык аэропортунда болгон. Ал 2015-жылдын декабрь айында бардык ишин токтоткон.

Tatarstan Airlines:

Татарстан аба жолдору Россия Федерациясынын курамына кирген Татарстан Республикасынын аймактык авиакомпаниясы болгон. Ал Россиянын Татарстандагы Казань шаарындагы Казань аэропортунда негизделген жана 1993-жылдан 2013-жылга чейин иштеп келген.

Yakutia Airlines:

Якутия авиакомпаниясы - Россиянын Саха Республикасынын Якутск шаарында жайгашкан авиакомпания. Россияда жана Көзкарандысыз Мамлекеттер Шериктештигинин аймагында, ошондой эле Европа, Азия жана Түндүк Америкада жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча ички кызматтарды Якутск аэропортундагы жана Москванын Внуково аэропортундагы хабдарынан тейлейт. Авиакомпания 2002-жылы негизделген жана Саха Республикасынын өкмөтүнө таандык.

Кондиционер:

Кондиционер - бул жылуулукту кетирүү жана нымдуулукту көзөмөлдөө, ошондой эле имараттын же унаанын ичиндеги абадагы кээ бир учурларда чаңды тазалоо, ички ыңгайлуу шарттарды түзүү. Буга кубаттуу шаймандардын жардамы менен, пассивдүү муздатуу же желдетүү жолу менен муздатуу жолу менен жетишүүгө болот. Кондиционер - бул жылытууну, желдетүүнү жана кондиционерлөөнү камсыз кылган тутумдардын жана техникалардын бир үй бүлөсүнүн мүчөсү.

Airconcept VoWi 10:

Airconcept VoWi-10 - Германиянын эки орундуу өтө жеңил монопланы, Гельмут Вайлден тарабынан иштелип чыккан.

Кондиционер:

Кондиционер - бул жылуулукту кетирүү жана нымдуулукту көзөмөлдөө, ошондой эле имараттын же унаанын ичиндеги абадагы кээ бир учурларда чаңды тазалоо, ички ыңгайлуу шарттарды түзүү. Буга кубаттуу шаймандардын жардамы менен, пассивдүү муздатуу же желдетүү жолу менен муздатуу жолу менен жетишүүгө болот. Кондиционер - бул жылытууну, желдетүүнү жана кондиционерлөөнү камсыз кылган тутумдардын жана техникалардын бир үй бүлөсүнүн мүчөсү.

Кондиционер:

Кондиционер - бул жылуулукту кетирүү жана нымдуулукту көзөмөлдөө, ошондой эле имараттын же унаанын ичиндеги абадагы кээ бир учурларда чаңды тазалоо, ички ыңгайлуу шарттарды түзүү. Буга кубаттуу шаймандардын жардамы менен, пассивдүү муздатуу же желдетүү жолу менен муздатуу жолу менен жетишүүгө болот. Кондиционер - бул жылытууну, желдетүүнү жана кондиционерлөөнү камсыз кылган тутумдардын жана техникалардын бир үй бүлөсүнүн мүчөсү.

AirConsole:

AirConsole бул Цюрихтеги N-Dream стартапы тарабынан иштелип чыккан булутка негизделген видео оюн консолу. Бул концепцияны 2015-жылдын январь айында түзүп, баштапкы капиталы болжол менен 1,4 миллион долларды түзгөн. Көп өтпөй N-Dream оюн иштеп чыгуу боюнча сынак өткөрдү, анда иштеп чыгуучуларга өз оюнун AirConsole платформасында түзүүгө үндөштү.

Абаны муздатуу:

Абаны муздатуу - жылуулукту бөлүштүрүү ыкмасы. Ал жердин аянтын кеңейтүү же муздатуучу объектинин үстүнөн аба агымын көбөйтүү же экөө аркылуу иштейт. Биринчисинин мисалы, объектинин бетине муздатуучу канаттарды кошуу же аларды интегралдаштыруу жолу менен же объектинин бетине бекем жабыштыруу. Ал эми экинчисинде, муздаткысы келген нерсеге желдеткичтин жардамы менен аба кирет. Жылыткычка канаттардын кошулушу анын жалпы аянтын көбөйтүп, натыйжада муздатуу натыйжалуулугун жогорулатат. Аба муздатууда эки түрдөгү муздаткыч колдонулат, бири бал тарагы, экинчиси артык.

Franklin Engine Company:

Franklin Engine Company америкалык учак кыймылдаткычтарын чыгарган. Анын үлгүлөрү, негизинен жарандык рынокто, туруктуу канаттарда жана тик учактарда колдонулган. Ал кыска убакытта Tucker Car Corporation компаниясынын курамында автомобиль кыймылдаткычтарына багытталган, ал компания иштебей калганда авиацияга кайтып келген. Кийинчерээк компанияны Польша Өкмөтү сатып алган.

Абаны муздатуу:

Абаны муздатуу - жылуулукту бөлүштүрүү ыкмасы. Ал жердин аянтын кеңейтүү же муздатуучу объектинин үстүнөн аба агымын көбөйтүү же экөө аркылуу иштейт. Биринчисинин мисалы, объектинин бетине муздатуучу канаттарды кошуу же аларды интегралдаштыруу жолу менен же объектинин бетине бекем жабыштыруу. Ал эми экинчисинде, муздаткысы келген нерсеге желдеткичтин жардамы менен аба кирет. Жылыткычка канаттардын кошулушу анын жалпы аянтын көбөйтүп, натыйжада муздатуу натыйжалуулугун жогорулатат. Аба муздатууда эки түрдөгү муздаткыч колдонулат, бири бал тарагы, экинчиси артык.

Aircore Cadet:

Aircore Cadet - америкалык өтө жеңил учак, аны Джим Скотт иштеп чыккан жана 1980-жылдардын башында Aircore Industries компаниясы чыгарган. Учак сүйүүчүлөрдүн курулушу үчүн комплект катары жеткирилген.

Air Corsica:

Compagnie Aérienne Corse Méditerranée SAEM , Air Corsica соода компаниясы, башкы кеңсеси Ajacio - Campo dell'Oro аэропортунун базасында жайгашкан, Франциянын аймактык авиакомпаниясы, Аяччо, Корсика, Франция. Ал Корсикадан континенттик Францияга чейин жүргүнчүлөрдү ташуу кызматын аткарат. Анын негизги базасы - Аяччо Наполеон Бонапарт аэропорту, Фигари Суд-Корсе аэропортунда, Бастия - Поретта аэропортунда жана Кальви - Сен-Кэтрин аэропортунда хабдары бар.

ERCO Ercoupe:

ERCO Ercoupe - 1937-жылы биринчи жолу учуп өткөн америкалык аз канаттуу моноплан учагы. Экинчи Дүйнөлүк Согуштан бир аз мурун Инженердик-Изилдөө Корпорациясы (ERCO) тарабынан жасалган; согуштан кийин дагы бир нече өндүрүүчүлөр өндүрүшүн улантышкан. Акыркы модель Mooney M-10 биринчи жолу 1968-жылы учуп, акыркы модель 1970-жылы болгон. Учак аэрокосмостук инженерия ошол мезгилде бере алган эң коопсуз канаттуу учак болуп иштелип чыккан жана анын түрү ишенимдүү жолдоочуларынан ырахат алууда. .

Aircrack-ng:

Aircrack-ng - детектор, пакет снайпер, WEP жана WPA / WPA2-PSK крекери жана 802.11 зымсыз LAN үчүн талдоо куралынан турган тармактык программалык камсыздоо. Ал драйвери чийки мониторинг режимин колдогон жана 802.11a, 802.11b жана 802.11g трафикти жыттата алган ар кандай зымсыз тармак интерфейсинин контроллери менен иштейт. Программа Linux, FreeBSD, macOS, OpenBSD жана Windows астында иштейт; Linux версиясы OpenWrt үчүн таңгакталып, Android, Zaurus PDA жана Maemo платформаларына өткөрүлүп берилген; жана iPhone үчүн концепциянын портунун далили жасалды.

Aircrack-ng:

Aircrack-ng - детектор, пакет снайпер, WEP жана WPA / WPA2-PSK крекери жана 802.11 зымсыз LAN үчүн талдоо куралынан турган тармактык программалык камсыздоо. Ал драйвери чийки мониторинг режимин колдогон жана 802.11a, 802.11b жана 802.11g трафикти жыттата алган ар кандай зымсыз тармак интерфейсинин контроллери менен иштейт. Программа Linux, FreeBSD, macOS, OpenBSD жана Windows астында иштейт; Linux версиясы OpenWrt үчүн таңгакталып, Android, Zaurus PDA жана Maemo платформаларына өткөрүлүп берилген; жана iPhone үчүн концепциянын портунун далили жасалды.

Aircrack-ng:

Aircrack-ng - детектор, пакет снайпер, WEP жана WPA / WPA2-PSK крекери жана 802.11 зымсыз LAN үчүн талдоо куралынан турган тармактык программалык камсыздоо. Ал драйвери чийки мониторинг режимин колдогон жана 802.11a, 802.11b жана 802.11g трафикти жыттата алган ар кандай зымсыз тармак интерфейсинин контроллери менен иштейт. Программа Linux, FreeBSD, macOS, OpenBSD жана Windows астында иштейт; Linux версиясы OpenWrt үчүн таңгакталып, Android, Zaurus PDA жана Maemo платформаларына өткөрүлүп берилген; жана iPhone үчүн концепциянын портунун далили жасалды.

Aircrack-ng:

Aircrack-ng - детектор, пакет снайпер, WEP жана WPA / WPA2-PSK крекери жана 802.11 зымсыз LAN үчүн талдоо куралынан турган тармактык программалык камсыздоо. Ал драйвери чийки мониторинг режимин колдогон жана 802.11a, 802.11b жана 802.11g трафикти жыттата алган ар кандай зымсыз тармак интерфейсинин контроллери менен иштейт. Программа Linux, FreeBSD, macOS, OpenBSD жана Windows астында иштейт; Linux версиясы OpenWrt үчүн таңгакталып, Android, Zaurus PDA жана Maemo платформаларына өткөрүлүп берилген; жана iPhone үчүн концепциянын портунун далили жасалды.

Aircrack-ng:

Aircrack-ng - детектор, пакет снайпер, WEP жана WPA / WPA2-PSK крекери жана 802.11 зымсыз LAN үчүн талдоо куралынан турган тармактык программалык камсыздоо. Ал драйвери чийки мониторинг режимин колдогон жана 802.11a, 802.11b жана 802.11g трафикти жыттата алган ар кандай зымсыз тармак интерфейсинин контроллери менен иштейт. Программа Linux, FreeBSD, macOS, OpenBSD жана Windows астында иштейт; Linux версиясы OpenWrt үчүн таңгакталып, Android, Zaurus PDA жана Maemo платформаларына өткөрүлүп берилген; жана iPhone үчүн концепциянын портунун далили жасалды.

Aircrack-ng:

Aircrack-ng - детектор, пакет снайпер, WEP жана WPA / WPA2-PSK крекери жана 802.11 зымсыз LAN үчүн талдоо куралынан турган тармактык программалык камсыздоо. Ал драйвери чийки мониторинг режимин колдогон жана 802.11a, 802.11b жана 802.11g трафикти жыттата алган ар кандай зымсыз тармак интерфейсинин контроллери менен иштейт. Программа Linux, FreeBSD, macOS, OpenBSD жана Windows астында иштейт; Linux версиясы OpenWrt үчүн таңгакталып, Android, Zaurus PDA жана Maemo платформаларына өткөрүлүп берилген; жана iPhone үчүн концепциянын портунун далили жасалды.

Aircrack-ng:

Aircrack-ng - детектор, пакет снайпер, WEP жана WPA / WPA2-PSK крекери жана 802.11 зымсыз LAN үчүн талдоо куралынан турган тармактык программалык камсыздоо. Ал драйвери чийки мониторинг режимин колдогон жана 802.11a, 802.11b жана 802.11g трафикти жыттата алган ар кандай зымсыз тармак интерфейсинин контроллери менен иштейт. Программа Linux, FreeBSD, macOS, OpenBSD жана Windows астында иштейт; Linux версиясы OpenWrt үчүн таңгакталып, Android, Zaurus PDA жана Maemo платформаларына өткөрүлүп берилген; жана iPhone үчүн концепциянын портунун далили жасалды.

Aircrack-ng:

Aircrack-ng - детектор, пакет снайпер, WEP жана WPA / WPA2-PSK крекери жана 802.11 зымсыз LAN үчүн талдоо куралынан турган тармактык программалык камсыздоо. Ал драйвери чийки мониторинг режимин колдогон жана 802.11a, 802.11b жана 802.11g трафикти жыттата алган ар кандай зымсыз тармак интерфейсинин контроллери менен иштейт. Программа Linux, FreeBSD, macOS, OpenBSD жана Windows астында иштейт; Linux версиясы OpenWrt үчүн таңгакталып, Android, Zaurus PDA жана Maemo платформаларына өткөрүлүп берилген; жана iPhone үчүн концепциянын портунун далили жасалды.

Учак:

Аба кемеси - бул абадан колдоо алуу менен учууга жөндөмдүү унаа. Ал тартылуу күчүн статикалык көтөрүүнү же аба катмарынын динамикалык көтөргүчүн колдонуп, же бир нече учурларда реактивдүү кыймылдаткычтардан ылдый карай жылдырууну эсептейт. Учактардын кеңири таралган мисалдары катарында учактар, тик учарлар, дирижабльдер, планерлер, парамоторлор жана аба шарлары бар.

Учак:

Аба кемеси - бул абадан колдоо алуу менен учууга жөндөмдүү унаа. Ал тартылуу күчүн статикалык көтөрүүнү же аба катмарынын динамикалык көтөргүчүн колдонуп, же бир нече учурларда реактивдүү кыймылдаткычтардан ылдый карай жылдырууну эсептейт. Учактардын кеңири таралган мисалдары катарында учактар, тик учарлар, дирижабльдер, планерлер, парамоторлор жана аба шарлары бар.

Авиациялык археология:

Авиациялык археология бул археологиянын жана бүтүндөй суу алдындагы археологиянын таанылган суб-дисциплинасы. Бул авиация тарыхында маанилүү сайттарды табуу, документтештирүү, калыбына келтирүү жана сактоо максатында энтузиасттар менен окумуштуулар тарабынан жүргүзүлүүчү иш-чара. Көбүнчө, бул сайттар учактын кыйраган жана кыйраган жерлери болуп саналат, бирок ошондой эле авиацияга байланыштуу курулмаларды жана курулмаларды камтыйт. Ал ошондой эле кээ бир чөйрөлөрдө белгилүү жана учак археологиясы же аэрокосмостук археология катары катышуучулардын көзкарашына жараша, ошондой эле ар кандай кырсыктарга аңчылык кылуу , суу алдындагы учактарды калыбына келтирүү , кыйроолорду кууп чыгуу же учуп өтүү деп мүнөздөлөт .

Учактарды ижарага алуу:

Аба кемесин ижарага берүү - бул авиакомпаниялар жана башка авиакомпаниялардын операторлору тарабынан колдонулган лизинг. Авиакомпаниялар учактарды башка авиакомпаниялардан же лизингдик компаниялардан эки негизги себеп менен ижарага алышат: учактарды сатып алууда каржылык жүктү колдонбостон иштетүү жана потенциалын убактылуу көтөрүүнү камсыз кылуу. Тармакта лизингдин эки негизги түрү бар: адатта кыска мөөнөттүү лизинг үчүн колдонулган нымдуу лизинг жана узак мөөнөттүү ижара үчүн кургак лизинг. Өнөр жай ошондой эле нымдуу жана кургак айкалыштарын колдонот. Мисалы, жаңы кызматтарды орнотуу үчүн аба кемеси нымдуу лизингге алынганда, анда авиакомпаниянын учуу же салондун экипаждары окутуудан өткөндөн кийин, кургак ижарага өткөрүлүшү мүмкүн.

Аба кемеси:

Аба кемеси - бул деңиздеги авиабаза катары кызмат кылган, толук узундуктагы учуу палубасы жана учактарды алып жүрүү, куралдандыруу, жайгаштыруу жана калыбына келтирүү үчүн жабдуулар менен жабдылган аскер кемеси. Адатта, бул флоттун капиталдык кемеси, анткени ал деңиз күчтөрүнө аба күчтөрүн дүйнө жүзү боюнча самолет операцияларын уюштуруу үчүн жергиликтүү базаларга көз карандысыз проекциялоого мүмкүндүк берет. ХХ кылымдын башында жүк ташуучулар өзүлөрүнүн шарларын жайгаштыруу үчүн колдонулган жыгач кемелерден көптөгөн согушкерлерди, сокку уруучу учактарды, тик учактарды жана башка учактарды ташыган атомдук аскер кемелерине чейин өнүгүп келе жатышат. Кыймылсыз канаттуу мылтыктар жана бомбардировщиктер сыяктуу оор учактар ​​учак ташуучу кемелерден учурулганда, учурда аларды конуу мүмкүн эмес. Дипломатиялык жана тактикалык күчү, кыймылдуулугу, автономиясы жана каражаттарынын ар түрдүүлүгү менен авиатранспортер көбүнчө заманбап согуштук флоттордун борбору болуп саналат. Тактикалык же ал тургай стратегиялык жактан алганда, ал флоттун флагманы катарында согуш кемесин алмаштырган. Анын эң чоң артыкчылыктарынын бири - эл аралык сууда сүзүү менен, ал эч кандай аймактык эгемендүүлүккө тоскоолдук кылбайт жана ушуну менен үчүнчү жактардын учуп өтүүсүнө уруксат алуу зарылчылыгын жокко чыгарат, учактардын убактысын жана транзиттик аралыктарын кыскартат, ошондуктан убакытты бир кыйла көбөйтөт согуштук зонада болушу.

Абадан торпедо:

Аба торпедосу - кыймылсыз кыймылдуу учактан же тик учактан абадан учурулган, андан кийин сууга түшкөн торпедо, андан кийин курал өзүн бутага жылдырат.

Абадан торпедо:

Аба торпедосу - кыймылсыз кыймылдуу учактан же тик учактан абадан учурулган, андан кийин сууга түшкөн торпедо, андан кийин курал өзүн бутага жылдырат.

Учактын энергиясы:

Учактарга мүнөздүү энергия - учактарга жана ракета траекториясынын анализине колдонулган белгилүү бир энергия түрү. Ал унаа каражатынын каалаган убакта бириккен кинетикалык жана потенциалдуу энергиясын чагылдырат. Бул унаанын салмагынын бирдигине карата транспорттун жалпы энергиясы жана унаанын массасынан көзкарандысыз болуу оптималдуу траекторияларды иштеп чыгуу үчүн күчтүү курал болуп саналат. Учактарга мүнөздүү энергия орбиталык энергияга абдан окшош, болгону ал оң чоңдук менен чагылдырылат. Учактын энергиясынын нөл мааниси Жердин бетинде турган аба кемесин билдирет жана ылдамдык жана бийиктик жогорулаган сайын жогорулайт. Орбиталык менчик энергиясы чексиз бийиктикте нөлгө барабар жана жер бетине жакындаганда азаят. Башка конкреттүү энергия түрлөрү сыяктуу эле, учактарга мүнөздүү энергия интенсивдүү касиет болуп саналат жана ал унаа массасынан көзкарандысыз болгондуктан, узундук бирдиктеринде чагылдырылат.

Индиянын аба күчтөрүнүн сыноо пилоттук мектеби:

Индия аба күчтөрүнүн сыноо пилоттук мектеби - Индиянын аба күчтөрүнүн (IAF) учактарды жана тутумдарды колдонуучу уюмдарга кошулуусу үчүн баалоочу бирдиги. Көпчүлүк жаңы учактардын түрлөрү жана негизги десанттык системалар Индияда кызмат кылууга жарактуу деп табылышы үчүн ASTEдин бекитилген мөөрү болушу керек. Көптөгөн өлкөлөрдө тигил же бул типтеги сыноо базалары бар болсо, учуу сыноо персоналын окутуу аларга көп берилбейт. ASTEнин аба күчтөрүн сыноочу учкучтар мектеби (AFTPS) дүйнөдөгү мындай бешинчи институт.

OKB-1 150:

OKB-1 ' 150' реактивдүү бомбалоочу учак 1948-жылдан бери СССРде иштелип чыккан жана өндүрүлгөн.

Учак 140:

140 учагы төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • сериялык номери 140, учактын үлгүсү
  • учактын каттоо куйругу 140
Учактын моделдери
  • ОКБ-1 140, советтик алдыга шыпырылган канаттуу реактивдүү прототип
  • Agusta GA.140
  • Amiot 140
  • Антонов Ан-140
  • ANF ​​Les Mureaux 140T
  • Avro Canada TS-140
  • Blohm & Voss Ha 140
  • Caudron C.140
  • Cessna 140
  • Farman F.140 Super Goliath
  • Lockheed CP-140 Аврора
  • Lockheed JetStar C-140
  • Morane-Saulnier MS.140
  • Nieuport 140
  • Potez-CAMS 140
  • SAN Jodel D.140 Mousquetaire
  • Schröder AS-140 Mücke
  • Яковлев Як-140
Рейсы
  • China Airlines авиакомпаниясынын 140-рейси
OKB-1 150:

OKB-1 ' 150' реактивдүү бомбалоочу учак 1948-жылдан бери СССРде иштелип чыккан жана өндүрүлгөн.

Лавочкин Ла-200:

Лавочкин Ла-200 1948-жылдан бери Лавочкин Дизайн Бюросу тарабынан иштелип чыккан жана даярдалган эки кишилик, шыпырылган канаттуу, түнкүсүн / аба ырайы учуучу тоскоол болгон.

AAIB:

AAIB төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

Учак кырсыктарын тергөө кеңеши (Исландия):

Учак кырсыктарын тергөө кеңеши Исландия өкмөтүнүн агенттиги. Ал учак кырсыктарын жана инциденттерин иликтейт. Анын баш кеңсеси Рейкьявикте жайгашкан.

Аба кырсыктарын тергөө бюросу (Швейцария):

Учак кырсыктарын тергөө бюросу Швейцариянын авиациялык кырсыктарды иликтөө бюросу болгон. 2011-жылы анын ордуна Швейцариянын Транспорт коопсуздугун иликтөө кеңеши түзүлгөн.

Учак кырсыктарын тергөө бюросу (Индия):

Учак кырсыктарын иликтөө бюросу ( AAIB ) - Индиядагы авиакырсыктарды жана инциденттерди иликтеген Индия Өкмөтүнүн, Жарандык авиация министрлигинин бөлүмү.

Аба кырсыктарын тергөө бюросу (Швейцария):

Учак кырсыктарын тергөө бюросу Швейцариянын авиациялык кырсыктарды иликтөө бюросу болгон. 2011-жылы анын ордуна Швейцариянын Транспорт коопсуздугун иликтөө кеңеши түзүлгөн.

Учак кырсыктарын тергөө комиссиясы:

Учак кырсыктарын тергөө комиссиясы Жапониянын авиациялык кырсыктарды жана инциденттерди иликтеген мамлекеттик мекемеси болгон. Ал Транспорт министрлигине баш ийген, ал эми 2001-жылдын январынан кийин Жер, Инфраструктура, Транспорт жана Туризм Министрлиги (MLIT).

Учак кырсыктарын тергөө комитети:

Таиланддын Учак кырсыктарын тергөө комитети - Таиланддын авиакырсыктарды жана инциденттерди иликтөө комитети. Ал Транспорт министрлигинин Жарандык авиация департаментинин Учуу стандарттары боюнча бюросуна баш иет.

Учак кырсыктарын тергөө комитети:

Таиланддын Учак кырсыктарын тергөө комитети - Таиланддын авиакырсыктарды жана инциденттерди иликтөө комитети. Ал Транспорт министрлигинин Жарандык авиация департаментинин Учуу стандарттары боюнча бюросуна баш иет.

Учак кырсыктарын тергөө комитети:

Таиланддын Учак кырсыктарын тергөө комитети - Таиланддын авиакырсыктарды жана инциденттерди иликтөө комитети. Ал Транспорт министрлигинин Жарандык авиация департаментинин Учуу стандарттары боюнча бюросуна баш иет.

Аэронавигациялык кырсыктарды иликтөө жана алдын алуу борбору:

Аэронавигациялык кырсыктарды иликтөө жана алдын алуу борбору - Бразилиядагы авиациялык кырсыктарды жана инциденттерди иликтеген Бразилия Аба күчтөрүнүн бөлүмү. Анын баш кеңсеси Бразилияда жайгашкан.

Транспорттук кырсыктарды жана инциденттерди тергөө бюросу:

Транспорттук кырсыктарды жана инциденттерди иликтөө бюросу - Латвиянын транспорттук кырсыктарды жана инциденттерди иликтеген мамлекеттик мекемеси. Анын башкы кеңсеси Ригада бар. Ал Латвиянын жарандык авиация агенттигинен көзкарандысыз. Агенттик Транспорт министринин түздөн-түз көзөмөлүндө жана ал түзүлгөндөн бери ушундай болуп келген.

Транспорттук кырсыктарды жана инциденттерди тергөө бюросу:

Транспорттук кырсыктарды жана инциденттерди иликтөө бюросу - Латвиянын транспорттук кырсыктарды жана инциденттерди иликтеген мамлекеттик мекемеси. Анын башкы кеңсеси Ригада бар. Ал Латвиянын жарандык авиация агенттигинен көзкарандысыз. Агенттик Транспорт министринин түздөн-түз көзөмөлүндө жана ал түзүлгөндөн бери ушундай болуп келген.

Учак кырсыктарын тергөө комиссиясы:

Учак кырсыктарын тергөө комиссиясы Жапониянын авиациялык кырсыктарды жана инциденттерди иликтеген мамлекеттик мекемеси болгон. Ал Транспорт министрлигине баш ийген, ал эми 2001-жылдын январынан кийин Жер, Инфраструктура, Транспорт жана Туризм Министрлиги (MLIT).

Учак актысы:

Учак актысы, 1934-жыл - Индиядагы парламенттин актысы.

Учактын шакиртинин схемасы:

Учак шакирти схемасы 1920-1966-жылдарга чейин иштеген Падышалык аба күчтөрүнүн кургактык экипажынын персоналы үчүн окутуу программасы болгон.

Учактын шакиртинин схемасы:

Учак шакирти схемасы 1920-1966-жылдарга чейин иштеген Падышалык аба күчтөрүнүн кургактык экипажынын персоналы үчүн окутуу программасы болгон.

Учактын шакиртинин схемасы:

Учак шакирти схемасы 1920-1966-жылдарга чейин иштеген Падышалык аба күчтөрүнүн кургактык экипажынын персоналы үчүн окутуу программасы болгон.

Учактын жакындоо категориясы:

Аэропортторго жакындоо категориясы - учактарды конуу үчүн учуп-конуу тилкесине жакындаган ылдамдыгына жараша учактарды айырмалоочу топтоо.

Учактын курал-жарактары:

Aircraft Armament Equipment (AAE) , ошондой эле Aircraft Armament Systems же Aircraft Assillary Equipment деп аталат, аба кемесине туруктуу же убактылуу бекитиле турган же бекитиле турган бардык жабдууларды камтыйт, аларды колдонуу абадагы дүкөндөрдү ташууга жана бошотууга мүмкүндүк берет. AAE бардык практикага жана тактикалык, бир жана бир нече курал дизайны конфигурацияларына жана алардын учактарына мүнөздүү жардырууларга арналган бомба текчелерин камтыйт; тирөөчтөр жана адаптер жабдыктары; алар менен байланышкан объектилерди камтыган ракета учуруучу түзүлүштөр, мисалы, энергия менен жабдуу, азот алгычтар жана учактарга таандык тирөөчтөр; адаптерлер, рельстер жана интерфейстин компоненттери.

AAI корпорациясы:

AAI корпорациясы - АКШнын Мэриленд штатындагы Хант Валлей шаарында жайгашкан аэрокосмостук жана коргонуу өнөр жайын өнүктүрүү жана өндүрүүчү фирма. Мурда Бириккен Өнөр жай Корпорациясынын толугу менен туунду компаниясы болгон AAI 2007-жылы Текстрон тарабынан сатылып алынган. Учурда Текстрон Системанын бирдиги катары иштейт жана 2000ден ашуун кызматкер иштейт.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...