Tuesday, March 30, 2021

Airbus A340, Airbus A300, Airbus A310

Airbus A340:

Airbus A340 Европанын Airbus аэрокосмостук компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарган узун аралыкка, кең кузовтуу жүргүнчү ташуучу учактын учагы болуп саналат. A330 twinjet менен катарлаш. 1987-жылдын июнь айында Airbus эки долбоорду тең биринчи буйрутмалары менен ишке киргизди жана A340-300 1991-жылдын 25-октябрында биринчи учууга өттү. Ал 1992-жылы 22-декабрда A340-200 үлгүсүндө сертификацияланган жана эки версия 1993-жылдын март айында ишке киргизилген кардарлар менен кызматка киришкен Lufthansa жана Air France. Чоңураак A340-500 / 600 1997-жылы 8-декабрда учурулган, A340-600 2001-жылы 23-апрелде биринчи жолу учуп, 2002-жылдын 1-августунда кызматка кирген.

Airbus A300:

Airbus A300 - кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германиянын учак өндүрүүчүлөрү ири авиалайнерди иштеп чыгуу боюнча өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A310:

Airbus A310 - кең кузовдуу учак; Airbus Industrie компаниясы иштеп чыккан, андан кийин Европанын аэрокосмостук өндүрүүчүлөрүнүн консорциуму болуп саналат.Айрбустун A300 үлгүсүнөн кичирээк учак, биринчи эгиз реактивдүү кең кузову, 1978-жылы 7-июлда Свиссайр жана Люфтганзанын буйругу менен учуп чыккан. .1982-жылы 3-апрелде биринчи прототип өзүнүн биринчи учушун жүргүзүп, 1983-жылдын 11-мартында анын түрүнө күбөлүк алган.

Airbus A318:

Airbus A318 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн эң кичинекей жана эң аз варианттуу учагы. A318 107ден 132ге чейин жүргүнчүнү ташып, 5700 км (3100 нми) аралыкты түзөт. Германиянын Гамбург шаарында учактын акыркы чогулушу негизинен кыска аралыкка учууга болот.

Airbus A319:

Airbus A319 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн мүчөсү, Airbus компаниясы тарабынан чыгарылган кыска жана орто аралыктагы, кузову кең, коммерциялык жүргүнчү ташуучу эки моторлуу реактивдүү лайнерлер. A319 учагы 124төн 156га чейин жүргүнчү ташып, максималдуу 3700 нми аралыкты түзөт. Учактын жыйынтыктоочу куралы Германиянын Гамбург шаарында жана Кытайдын Тяньцзин шаарында өтөт.

Airbus A320 үй-бүлөсү:

Airbus A320 үй-бүлөсү Airbus компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган тар кузовдуу аба лайнерлери. узунураак A321, андан кыска A319 жана андан да кыска A318 .Акыркы жыйын Франциядагы Тулузада өтөт; Германиядагы Гамбург; 2009-жылдан бери Кытайда Тяньцзинь; 2016-жылдын апрелинен бери АКШнын Алабама штатындагы Мобайл шаарында.

Airbus A321:

Airbus A321 - кыска жана орто диапазондогу Airbus A320 үй-бүлөсүнүн мүчөсү, коммерциялык жүргүнчү эгиз моторлуу реактивдүү лайнерлер; ал 185тен 236га чейин жүргүнчү ташыйт. Ал созулган фюзеляжга ээ, ал A320 баштапкы туундусу болгон жана баштапкы A320дан алты жылдан кийин 1994-жылы кызматка кирген. Учак Airbus A320 үй-бүлөсүнүн башка бардык варианттары менен жалпы типтеги рейтингге ээ, буга чейинки A320-үй-бүлөлүк учкучтарга учакты андан ары окутуунун зарылдыгы жок эле жүргүзө алышат.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Airbus A340:

Airbus A340 Европанын Airbus аэрокосмостук компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарган узун аралыкка, кең кузовтуу жүргүнчү ташуучу учактын учагы болуп саналат. A330 twinjet менен катарлаш. 1987-жылдын июнь айында Airbus эки долбоорду тең биринчи буйрутмалары менен ишке киргизди жана A340-300 1991-жылдын 25-октябрында биринчи учууга өттү. Ал 1992-жылы 22-декабрда A340-200 үлгүсүндө сертификацияланган жана эки версия 1993-жылдын март айында ишке киргизилген кардарлар менен кызматка киришкен Lufthansa жана Air France. Чоңураак A340-500 / 600 1997-жылы 8-декабрда учурулган, A340-600 2001-жылы 23-апрелде биринчи жолу учуп, 2002-жылдын 1-августунда кызматка кирген.

Airbus A340:

Airbus A340 Европанын Airbus аэрокосмостук компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарган узун аралыкка, кең кузовтуу жүргүнчү ташуучу учактын учагы болуп саналат. A330 twinjet менен катарлаш. 1987-жылдын июнь айында Airbus эки долбоорду тең биринчи буйрутмалары менен ишке киргизди жана A340-300 1991-жылдын 25-октябрында биринчи учууга өттү. Ал 1992-жылы 22-декабрда A340-200 үлгүсүндө сертификацияланган жана эки версия 1993-жылдын март айында ишке киргизилген кардарлар менен кызматка киришкен Lufthansa жана Air France. Чоңураак A340-500 / 600 1997-жылы 8-декабрда учурулган, A340-600 2001-жылы 23-апрелде биринчи жолу учуп, 2002-жылдын 1-августунда кызматка кирген.

Airbus A340:

Airbus A340 Европанын Airbus аэрокосмостук компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарган узун аралыкка, кең кузовтуу жүргүнчү ташуучу учактын учагы болуп саналат. A330 twinjet менен катарлаш. 1987-жылдын июнь айында Airbus эки долбоорду тең биринчи буйрутмалары менен ишке киргизди жана A340-300 1991-жылдын 25-октябрында биринчи учууга өттү. Ал 1992-жылы 22-декабрда A340-200 үлгүсүндө сертификацияланган жана эки версия 1993-жылдын март айында ишке киргизилген кардарлар менен кызматка киришкен Lufthansa жана Air France. Чоңураак A340-500 / 600 1997-жылы 8-декабрда учурулган, A340-600 2001-жылы 23-апрелде биринчи жолу учуп, 2002-жылдын 1-августунда кызматка кирген.

Airbus A350 XWB:

Airbus A350 XWB узак аралыкка учуучу, кең учактуу реактивдүү учак болуп саналат.Айрбас тарабынан 2004-жылы сунушталган биринчи A350 дизайны, Boeing 787 Dreamliner учагына жооп катары A330 учагы курама канаттары жана жаңы Рыноктук колдоо жетишсиз болгондуктан, 2006-жылы Airbus Rolls-Royce Trent XWB турбофанаттуу кыймылдаткычтар менен иштелип чыккан таза "XWB" дизайнына өткөн. Прототип биринчи жолу 2013-жылы 14-июнда Франциянын Тулуза шаарынан учкан. Европа Авиациялык Коопсуздук Агенттиги (EASA) 2014-жылдын сентябрь айында алынган, андан кийин эки айдан кийин Федералдык Авиация Башкармалыгынын (FAA) сертификаты болгон.

Airbus A380:

Airbus A380 - Airbus тарабынан чыгарылган кең кузовтуу учак. Бул дүйнөдөгү эң ири жүргүнчү ташуучу учак.Айрбус изилдөө 1988-жылы башталган жана 1990-жылы Боинг 747 учагынын узак аралыкта үстөмдүгүнө каршы чыгуу долбоору жарыяланып, 1994-жылы ошол кезде дайындалган A3XX долбоору сунушталган; Airbus 9,5 миллиард евролук (10,7 миллиард доллар) A380 программасын 2000-жылы 19-декабрда ишке ашырган. Биринчи прототиби 2005-жылдын 18-январында Тулузада ачылган, анын биринчи рейси 2005-жылы 27-апрелде болгон. Электр зымдары кыйынчылыктар эки жылга кечигип, өнүгүү наркы 18 миллиард еврого чейин шарлонду. Бул типтеги сертификатын Европалык авиациялык коопсуздук агенттигинен (EASA) жана АКШнын Федералдык авиация башкармасынан (FAA) 2006-жылдын 12-декабрында алган.

Airbus Industrie Рейси 129:

Airbus Industrie Flight 129 - Airbus Industrie A330-321 сынамык рейси, 1994-жылы 30-июнда Тулуза-Благнак аэропортунда кырсыкка учурап, учактагы жети адам тең курман болгон. Акыркы сыноо учактын учуу мүмкүнчүлүгүн бир кыймылдаткычтын иштен чыгышы менен тастыктоо болгон. Бул Airbus A330 катышкан биринчи адам өмүрүн алган кырсык, ошондой эле типтеги корпустун биринчи жоготуусу болду. 2009-жылдын 1-июнунда Air France авиакомпаниясынын 447-рейси кыйраганга чейин, бул A330 учагынын өлүмү менен коштолгон жападан жалгыз өлүм болуп калды.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A321:

Airbus A321 - кыска жана орто диапазондогу Airbus A320 үй-бүлөсүнүн мүчөсү, коммерциялык жүргүнчү эгиз моторлуу реактивдүү лайнерлер; ал 185тен 236га чейин жүргүнчү ташыйт. Ал созулган фюзеляжга ээ, ал A320 баштапкы туундусу болгон жана баштапкы A320дан алты жылдан кийин 1994-жылы кызматка кирген. Учак Airbus A320 үй-бүлөсүнүн башка бардык варианттары менен жалпы типтеги рейтингге ээ, буга чейинки A320-үй-бүлөлүк учкучтарга учакты андан ары окутуунун зарылдыгы жок эле жүргүзө алышат.

Airbus A321:

Airbus A321 - кыска жана орто диапазондогу Airbus A320 үй-бүлөсүнүн мүчөсү, коммерциялык жүргүнчү эгиз моторлуу реактивдүү лайнерлер; ал 185тен 236га чейин жүргүнчү ташыйт. Ал созулган фюзеляжга ээ, ал A320 баштапкы туундусу болгон жана баштапкы A320дан алты жылдан кийин 1994-жылы кызматка кирген. Учак Airbus A320 үй-бүлөсүнүн башка бардык варианттары менен жалпы типтеги рейтингге ээ, буга чейинки A320-үй-бүлөлүк учкучтарга учакты андан ары окутуунун зарылдыгы жок эле жүргүзө алышат.

Airbus A321:

Airbus A321 - кыска жана орто диапазондогу Airbus A320 үй-бүлөсүнүн мүчөсү, коммерциялык жүргүнчү эгиз моторлуу реактивдүү лайнерлер; ал 185тен 236га чейин жүргүнчү ташыйт. Ал созулган фюзеляжга ээ, ал A320 баштапкы туундусу болгон жана баштапкы A320дан алты жылдан кийин 1994-жылы кызматка кирген. Учак Airbus A320 үй-бүлөсүнүн башка бардык варианттары менен жалпы типтеги рейтингге ээ, буга чейинки A320-үй-бүлөлүк учкучтарга учакты андан ары окутуунун зарылдыгы жок эле жүргүзө алышат.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A330 MRTT:

Airbus A330 Multi Role Tanker Transport ( MRTT ) - жарандык Airbus A330 учагына негизделген абада май куюучу танкер учагы.

EADS / Northrop Grumman KC-45:

EADS / Northrop Grumman KC-45 Airbus A330 MRTT базасында сунушталган абада май куюучу танкер учагы болгон. Кошмо Штаттардын аба күчтөрү (USAF) эскирген Boeing KC-135 Stratotanker танкерлерин алмаштыруунун биринчи этабында 179 KC-45A учактарына буйрук берген. Бирок, конкурс 2008-жылдын июль айында, Боингдин сыйлыкка каршы нааразычылыгы күчүндө калгандан кийин, кайрадан ачылган. Жаңы конкурска жооп иретинде, 2010-жылдын 8-мартында, Нортроп Грумман жаңы келишимдин сунушунан баш тартканын жарыялаган, анын башкы директору тендердик сунуштун талаптары Boeing компаниясына артыкчылык берген деп билдирген. 2010-жылдын 20-апрелинде EADS сынакка кайрадан катышып жаткандыгын жарыялап, KC-45 менен конкурска катышты. Акыр-аягы, USAF Boeing KC-46 Pegasus тандаган.

Airbus LPGA Classic:

Airbus LPGA Classic 2008-жылдан 2014-жылга чейин Алабама штатындагы Мобил шаарында ойнолгон LPGA Tour турнириндеги аялдар арасындагы гольф боюнча турнир болгон.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus Military:

Airbus Military 2009-2013-жылдар аралыгында Европалык Аэронавтикалык Коргонуу жана Космос Компаниясынын (EADS) курамына кирген Airbusтун бизнес-бөлүмү болгон.

Airbus Military:

Airbus Military 2009-2013-жылдар аралыгында Европалык Аэронавтикалык Коргонуу жана Космос Компаниясынын (EADS) курамына кирген Airbusтун бизнес-бөлүмү болгон.

Airbus Mobile:

Airbus Mobile - Америка Кошмо Штаттарынын Алабама штатындагы Мобил шаарында жайгашкан Airbus компаниясынын Commercial Airplanes бөлүмүнүн чогулган жери. Бул сайт Америка Кошмо Штаттарындагы Airbus коммерциялык учактарын чогултуучу жана жеткирүүчү ири жай болот жана штаттагы калкты иш менен камсыз кылуучу ири борборлордун бири болот. Бул сайт Airbus A320 үй-бүлөсү үчүн төрт акыркы орнотуу жана жеткирүү пункттарынын бири, ошондой эле Airbus A220 учагын жыйынтыктоочу жана жеткирүүчү эки пункттун бири катары кызмат кылат. Учактар ​​толугу менен Airbus объектисин курчап турган Бруклидеги Мобилдик Аэроплекстен жеткирилет.

Airbus LPGA Classic:

Airbus LPGA Classic 2008-жылдан 2014-жылга чейин Алабама штатындагы Мобил шаарында ойнолгон LPGA Tour турнириндеги аялдар арасындагы гольф боюнча турнир болгон.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus NSR:

Airbus NSR Airbusтун A320га алмаштырылышы катары талкууланды. Башында, 2014-жылы дизайнын баштап, 2018-жылы кызматка киришет деген маалымат тараган. Жеткиликтүү маалымат өтө эле аз болгон жана көбүнчө "тармактын инсайдерлери" жөнүндөгү ушактарга байланыштуу жана Airbus компаниясынын аракеттери төмөн болгон.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A310:

Airbus A310 - кең кузовдуу учак; Airbus Industrie компаниясы иштеп чыккан, андан кийин Европанын аэрокосмостук өндүрүүчүлөрүнүн консорциуму болуп саналат.Айрбустун A300 үлгүсүнөн кичирээк учак, биринчи эгиз реактивдүү кең кузову, 1978-жылы 7-июлда Свиссайр жана Люфтганзанын буйругу менен учуп чыккан. .1982-жылы 3-апрелде биринчи прототип өзүнүн биринчи учушун жүргүзүп, 1983-жылдын 11-мартында анын түрүнө күбөлүк алган.

Airbus ProSky:

Airbus ProSky, Airbusту Airbus LUCEM жана NAVTECH менен бириктирип, Navblue түзгөнгө чейин дүйнөлүк аба кыймылын башкаруунун (ATM) ишин жакшыртууга арналган Airbus туунду компаниясы болгон. Банкоматтын адистеринен турган жана аба трафигинин мүмкүнчүлүктөрүн, натыйжалуулугун жана коопсуздугун жогорулатуу үчүн ар кандай чечимдерди сунуш кылган Airbus ProSky аэронавигациялык кызмат көрсөтүүчүлөр (ANSP), авиакомпаниялардын операторлору, аэропорттун жетекчилиги жана Жарандык авиация органдары менен иштешет.

Airbus RACER:

Airbus RACER - бул Eurocopter X³ компаниясынан Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан, эксперименталдык жогорку ылдамдыктагы тик учак, 2017-жылдын июнь айында Париждеги авиашоуда ачылып, акыркы жыйын 2021-жылдын биринчи рейси үчүн 2020-жылдын орто ченинде башталат. (216 kn), ал кадимки тик учактын аралыгына кеткен чыгымды 25% төмөндөтүүгө багытталган.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A380:

Airbus A380 - Airbus тарабынан чыгарылган кең кузовтуу учак. Бул дүйнөдөгү эң ири жүргүнчү ташуучу учак.Айрбус изилдөө 1988-жылы башталган жана 1990-жылы Боинг 747 учагынын узак аралыкта үстөмдүгүнө каршы чыгуу долбоору жарыяланып, 1994-жылы ошол кезде дайындалган A3XX долбоору сунушталган; Airbus 9,5 миллиард евролук (10,7 миллиард доллар) A380 программасын 2000-жылы 19-декабрда ишке ашырган. Биринчи прототиби 2005-жылдын 18-январында Тулузада ачылган, анын биринчи рейси 2005-жылы 27-апрелде болгон. Электр зымдары кыйынчылыктар эки жылга кечигип, өнүгүү наркы 18 миллиард еврого чейин шарлонду. Бул типтеги сертификатын Европалык авиациялык коопсуздук агенттигинен (EASA) жана АКШнын Федералдык авиация башкармасынан (FAA) 2006-жылдын 12-декабрында алган.

Airbus A380:

Airbus A380 - Airbus тарабынан чыгарылган кең кузовтуу учак. Бул дүйнөдөгү эң ири жүргүнчү ташуучу учак.Айрбус изилдөө 1988-жылы башталган жана 1990-жылы Боинг 747 учагынын узак аралыкта үстөмдүгүнө каршы чыгуу долбоору жарыяланып, 1994-жылы ошол кезде дайындалган A3XX долбоору сунушталган; Airbus 9,5 миллиард евролук (10,7 миллиард доллар) A380 программасын 2000-жылы 19-декабрда ишке ашырган. Биринчи прототиби 2005-жылдын 18-январында Тулузада ачылган, анын биринчи рейси 2005-жылы 27-апрелде болгон. Электр зымдары кыйынчылыктар эки жылга кечигип, өнүгүү наркы 18 миллиард еврого чейин шарлонду. Бул типтеги сертификатын Европалык авиациялык коопсуздук агенттигинен (EASA) жана АКШнын Федералдык авиация башкармасынан (FAA) 2006-жылдын 12-декабрында алган.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

ArianeGroup:

ArianeGroup , мурунку Airbus Safran Launchers , Европалык аэрокосмостук компаниянын жана 2015-жылы түзүлгөн франциялык Safran тобунун биргелешкен ишканасы. Бул үч негизги ишкердиктен турат: Ariane 6ны иштеп чыгуу жана андан кийин чыгаруу максатында аэрокосмостук, коргонуу жана коопсуздук.

Airbus коргонуу жана космос мейкиндиги:

Айрым булактарга ылайык, EADS Astrium TBN деп аталган Airbus Defence and Space Spaceplane бул космостук туристтерди ташуу үчүн суборбиталдык космостук учак концепциясы, Европалык EADS консорциумунун космостук филиалы болгон EADS Astrium тарабынан сунушталган. 2007-жылдын 13-июнунда Францияда Парижде толук көлөмдөгү макет официалдуу түрдө ачылган жана ал Музей de l'Air et de l'Espace Музыкасынын Конкорд залында көрсөтүлүп жатат. Долбоор ири космостук подрядчиктин биринчи космостук туризмге кириши.

Airbus THOR:

Airbus THOR бул Airbus учкучсуз учуучу унаа (UAV) жарым-жартылай 3D басып чыгаруу процессинде өндүрүлгөн. Бул, балким, дүйнөдөгү экинчи 3D басылган учак, 2011-жылы дүйнөдөгү биринчи Sulsa авиакомпаниясынан төрт жылдан кийин учат. Электр кыймылдаткыч бөлүктөрүнөн тышкары, 2016-жылы Берлинде өткөн Эйр Көргөзмөсүндө биринчи жолу сунушталган дронго окшош модель толугу менен полиамидден 3D басып чыгаруу менен жасалган. THOR сыяктуу учактар ​​бета-фазада болсо дагы, учууларды үнөмдүү жана коопсуз кылууга багытталган.

Airbus THOR:

Airbus THOR бул Airbus учкучсуз учуучу унаа (UAV) жарым-жартылай 3D басып чыгаруу процессинде өндүрүлгөн. Бул, балким, дүйнөдөгү экинчи 3D басылган учак, 2011-жылы дүйнөдөгү биринчи Sulsa авиакомпаниясынан төрт жылдан кийин учат. Электр кыймылдаткыч бөлүктөрүнөн тышкары, 2016-жылы Берлинде өткөн Эйр Көргөзмөсүндө биринчи жолу сунушталган дронго окшош модель толугу менен полиамидден 3D басып чыгаруу менен жасалган. THOR сыяктуу учактар ​​бета-фазада болсо дагы, учууларды үнөмдүү жана коопсуз кылууга багытталган.

Тулуз – Благнак аэропорту:

Тулуз – Благнак аэропорту - Франциянын Occitanie аймагындагы Жогорку-Гаронне департаментинин эки коммунасы , жарым-жартылай Благнакта, Тулузанын батыш-батыш тарабында 3,6 миль аралыкта жайгашкан эл аралык аэропорт. 2017-жылы аэропорт 9 264 611 жүргүнчүнү тейлеген. 2017-жылдын апрель айынан баштап аэропортто Европага жана Түндүк Африкага бир нече кошумча сезондук узак мөөнөттүү байланыштар менен 74 багыттарга учуулар болот.

Airbus Training Center Europe:

Airbus Training Center Europe - авиакомпаниянын учкучтары жана инженерлерин даярдоого арналган Европанын аэрокосмостук компаниясынын Airbus сегиз борборунун бири. Тулузага (Франция) жакын жайгашкан Благнак шаарында жайгашкан бул борбор жарандык авиация органы тарабынан Airbus A300, A310, A320 үй-бүлөсү, A330, A340, A350XWB жана A380 учактары боюнча курстарды өткөрүү үчүн бекитилген.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Боингден ашып түштү. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү киреше жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A380:

Airbus A380 - Airbus тарабынан чыгарылган кең кузовтуу учак. Бул дүйнөдөгү эң ири жүргүнчү ташуучу учак.Айрбус изилдөө 1988-жылы башталган жана 1990-жылы Боинг 747 учагынын узак аралыкта үстөмдүгүнө каршы чыгуу долбоору жарыяланып, 1994-жылы ошол кезде дайындалган A3XX долбоору сунушталган; Airbus 9,5 миллиард евролук (10,7 миллиард доллар) A380 программасын 2000-жылы 19-декабрда ишке ашырган. Биринчи прототиби 2005-жылдын 18-январында Тулузада ачылган, анын биринчи рейси 2005-жылы 27-апрелде болгон. Электр зымдары кыйынчылыктар эки жылга кечигип, өнүгүү наркы 18 миллиард еврого чейин шарлонду. Бул типтеги сертификатын Европалык авиациялык коопсуздук агенттигинен (EASA) жана АКШнын Федералдык авиация башкармасынан (FAA) 2006-жылдын 12-декабрында алган.

Airbus UK:

Airbus UK - бул Airbus учактары үчүн канат чыгарган Airbus компаниясынын толугу менен туунду компаниясы. 2001-жылы Airbus акционердик коому болуп түзүлгөндө, BAE Systems Улуу Британиянын Airbus объектилерин жаңы компаниянын 20% үлүшү үчүн өткөрүп берген. Бул объекттер Airbus UK болуп калды. Компаниянын бардык негизги Airbus үлгүлөрү үчүн жогорку технологиялык канаттарды иштеп чыгууга жана жасоого, ошондой эле отун тутумунун жалпы дизайнына жана жабдуусуна жооптуу эки участогу бар. Көпчүлүк Airbus үлгүлөрү үчүн, компания жалпы конуу жабдууларын иштеп чыгуу жана камсыздоо үчүн жооп берет. Компания эки жерде 13000дей адамды иштейт: Филтон, анда инженердик жана дизайнердик иш-аракеттер бир катар өндүрүштөр менен кошо жүрөт жана Бруттон, башка ири канат компоненттерин өндүрүү жана бардык канаттардын жыйыны өтөт.

Airbus UK Broughton FC:

Airbus UK Broughton Football Club - Бротон, Флинтшир, Уэлсте жайгашкан футболдук команда. Алар Airbus авиалайнеринин канаттары чыгарылган Airbus UK аэрокосмостук заводунун жумушчу тобу катары келип чыгышкан, демек The Wingmakers же The Planemakers . Учурда алар Cymru North клубунда ойношот.

Airbus UK Broughton FC:

Airbus UK Broughton Football Club - Бротон, Флинтшир, Уэлсте жайгашкан футболдук команда. Алар Airbus авиалайнеринин канаттары чыгарылган Airbus UK аэрокосмостук заводунун жумушчу тобу катары келип чыгышкан, демек The Wingmakers же The Planemakers . Учурда алар Cymru North клубунда ойношот.

Airbus UK Broughton FC:

Airbus UK Broughton Football Club - Бротон, Флинтшир, Уэлсте жайгашкан футболдук команда. Алар Airbus авиалайнеринин канаттары чыгарылган Airbus UK аэрокосмостук заводунун жумушчу тобу катары келип чыгышкан, демек The Wingmakers же The Planemakers . Учурда алар Cymru North клубунда ойношот.

Airbus UK Broughton FC:

Airbus UK Broughton Football Club - Бротон, Флинтшир, Уэлсте жайгашкан футболдук команда. Алар Airbus авиалайнеринин канаттары чыгарылган Airbus UK аэрокосмостук заводунун жумушчу тобу катары келип чыгышкан, демек The Wingmakers же The Planemakers . Учурда алар Cymru North клубунда ойношот.

Airbus UK Broughton FC:

Airbus UK Broughton Football Club - Бротон, Флинтшир, Уэлсте жайгашкан футболдук команда. Алар Airbus авиалайнеринин канаттары чыгарылган Airbus UK аэрокосмостук заводунун жумушчу тобу катары келип чыгышкан, демек The Wingmakers же The Planemakers . Учурда алар Cymru North клубунда ойношот.

Airbus UK Broughton FC:

Airbus UK Broughton Football Club - Бротон, Флинтшир, Уэлсте жайгашкан футболдук команда. Алар Airbus авиалайнеринин канаттары чыгарылган Airbus UK аэрокосмостук заводунун жумушчу тобу катары келип чыгышкан, демек The Wingmakers же The Planemakers . Учурда алар Cymru North клубунда ойношот.

Airbus UK Broughton FC:

Airbus UK Broughton Football Club - Бротон, Флинтшир, Уэлсте жайгашкан футболдук команда. Алар Airbus авиалайнеринин канаттары чыгарылган Airbus UK аэрокосмостук заводунун жумушчу тобу катары келип чыгышкан, демек The Wingmakers же The Planemakers . Учурда алар Cymru North клубунда ойношот.

Airbus A330 MRTT:

Airbus A330 Multi Role Tanker Transport ( MRTT ) - жарандык Airbus A330 учагына негизделген абада май куюучу танкер учагы.

Airbus A350 XWB:

Airbus A350 XWB узак аралыкка учуучу, кең учактуу реактивдүү учак болуп саналат.Айрбас тарабынан 2004-жылы сунушталган биринчи A350 дизайны, Boeing 787 Dreamliner учагына жооп катары A330 учагы курама канаттары жана жаңы Рыноктук колдоо жетишсиз болгондуктан, 2006-жылы Airbus Rolls-Royce Trent XWB турбофанаттуу кыймылдаткычтар менен иштелип чыккан таза "XWB" дизайнына өткөн. Прототип биринчи жолу 2013-жылы 14-июнда Франциянын Тулуза шаарынан учкан. Европа Авиациялык Коопсуздук Агенттиги (EASA) 2014-жылдын сентябрь айында алынган, андан кийин эки айдан кийин Федералдык Авиация Башкармалыгынын (FAA) сертификаты болгон.

Airbus Zephyr:

Airbus Zephyr - бул жеңил кубаттуу күн энергиясы менен иштейт.

Airbus A320 үй-бүлөсү:

Airbus A320 үй-бүлөсү Airbus компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган тар кузовдуу аба лайнерлери. узунураак A321, андан кыска A319 жана андан да кыска A318 .Акыркы жыйын Франциядагы Тулузада өтөт; Германиядагы Гамбург; 2009-жылдан бери Кытайда Тяньцзинь; 2016-жылдын апрелинен бери АКШнын Алабама штатындагы Мобайл шаарында.

Airbus A320 үй-бүлөсү:

Airbus A320 үй-бүлөсү Airbus компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган тар кузовдуу аба лайнерлери. узунураак A321, андан кыска A319 жана андан да кыска A318 .Акыркы жыйын Франциядагы Тулузада өтөт; Германиядагы Гамбург; 2009-жылдан бери Кытайда Тяньцзинь; 2016-жылдын апрелинен бери АКШнын Алабама штатындагы Мобайл шаарында.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Airbus A340:

Airbus A340 Европанын Airbus аэрокосмостук компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарган узун аралыкка, кең кузовтуу жүргүнчү ташуучу учактын учагы болуп саналат. A330 twinjet менен катарлаш. 1987-жылдын июнь айында Airbus эки долбоорду тең биринчи буйрутмалары менен ишке киргизди жана A340-300 1991-жылдын 25-октябрында биринчи учууга өттү. Ал 1992-жылы 22-декабрда A340-200 үлгүсүндө сертификацияланган жана эки версия 1993-жылдын март айында ишке киргизилген кардарлар менен кызматка киришкен Lufthansa жана Air France. Чоңураак A340-500 / 600 1997-жылы 8-декабрда учурулган, A340-600 2001-жылы 23-апрелде биринчи жолу учуп, 2002-жылдын 1-августунда кызматка кирген.

Airbus A350 XWB:

Airbus A350 XWB узак аралыкка учуучу, кең учактуу реактивдүү учак болуп саналат.Айрбас тарабынан 2004-жылы сунушталган биринчи A350 дизайны, Boeing 787 Dreamliner учагына жооп катары A330 учагы курама канаттары жана жаңы Рыноктук колдоо жетишсиз болгондуктан, 2006-жылы Airbus Rolls-Royce Trent XWB турбофанаттуу кыймылдаткычтар менен иштелип чыккан таза "XWB" дизайнына өткөн. Прототип биринчи жолу 2013-жылы 14-июнда Франциянын Тулуза шаарынан учкан. Европа Авиациялык Коопсуздук Агенттиги (EASA) 2014-жылдын сентябрь айында алынган, андан кийин эки айдан кийин Федералдык Авиация Башкармалыгынын (FAA) сертификаты болгон.

Airbus A380:

Airbus A380 - Airbus тарабынан чыгарылган кең кузовтуу учак. Бул дүйнөдөгү эң ири жүргүнчү ташуучу учак.Айрбус изилдөө 1988-жылы башталган жана 1990-жылы Боинг 747 учагынын узак аралыкта үстөмдүгүнө каршы чыгуу долбоору жарыяланып, 1994-жылы ошол кезде дайындалган A3XX долбоору сунушталган; Airbus 9,5 миллиард евролук (10,7 миллиард доллар) A380 программасын 2000-жылы 19-декабрда ишке ашырган. Биринчи прототиби 2005-жылдын 18-январында Тулузада ачылган, анын биринчи рейси 2005-жылы 27-апрелде болгон. Электр зымдары кыйынчылыктар эки жылга кечигип, өнүгүү наркы 18 миллиард еврого чейин шарлонду. Бул типтеги сертификатын Европалык авиациялык коопсуздук агенттигинен (EASA) жана АКШнын Федералдык авиация башкармасынан (FAA) 2006-жылдын 12-декабрында алган.

Airbus иши:

Airbus иши Канада өкмөтүнүн мүчөлөрүнө, премьер-министр Брайан Мулронинин (1984–93) тушунда, ошол кездеги таажы корпорациясы болгон Air Canada компаниясынын Airbus учактарын көп санда сатып алгандыгы үчүн төлөп берген жашыруун комиссиялардын айыптоолорун билдирет. Келишим боюнча сынак учурунда Эйрбас компаниясынын төрагасы Франц Йозеф Штраус (1915–1988), Бавариядагы германиялык белгилүү саясатчы болгон.

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы:

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы 1990-жылдардан бери реактивдүү учактын ири базарында дуполия катары мүнөздөлүп келген. Бул дүйнөлүк аэрокосмостук индустриянын биригишинин натыйжасында, Airbus Европалык консорциум болуп баштаган, ал эми америкалык Боинг 1997-жылы мурдагы атаандашы Макдоннелл Дугласты өзүнө сиңирип алган. Башка өндүрүүчүлөр, мисалы, АКШдагы Локхид Мартин жана Конвейр. , жана British Aerospace жана Fokker Европа, мындан ары атаандаштыкка туруштук бере алышкан жок жана натыйжалуу бул рыноктон чыгып кетишти.

Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , Airbus SASтин бизнес-бирдиги жана Airbusтун бир бөлүгү, ата-эненин учагындагы корпоративдик учактын варианттарын сатат жана толуктайт. Түрлөрүнө A318 Elite эки / үч кабаттуу Airbus A380 Prestige кирет. 737 негизделген Boeing Business Jet авиакомпаниясы киргенден кийин, 1997-жылы Airbus A319 Corporate Jet менен ишкердик учактар ​​рыногуна кошулган. Airbus Corporate jet деген термин алгач A319CJ үчүн гана колдонулган болсо да, учурда көбүнчө бардык моделдер үчүн колдонулат, анын ичинде VIP кең органдар. 2019-жылдын июнь айына карата 213 корпоративдик жана жеке учактар ​​иштеп жатат; 222 учакка, анын ичинде 128 A320 үй-бүлөлүк реактивге буюртма берилди.

Airbus ProSky:

Airbus ProSky, Airbusту Airbus LUCEM жана NAVTECH менен бириктирип, Navblue түзгөнгө чейин дүйнөлүк аба кыймылын башкаруунун (ATM) ишин жакшыртууга арналган Airbus туунду компаниясы болгон. Банкоматтын адистеринен турган жана аба трафигинин мүмкүнчүлүктөрүн, натыйжалуулугун жана коопсуздугун жогорулатуу үчүн ар кандай чечимдерди сунуш кылган Airbus ProSky аэронавигациялык кызмат көрсөтүүчүлөр (ANSP), авиакомпаниялардын операторлору, аэропорттун жетекчилиги жана Жарандык авиация органдары менен иштешет.

Airbus иши:

Airbus иши Канада өкмөтүнүн мүчөлөрүнө, премьер-министр Брайан Мулронинин (1984–93) тушунда, ошол кездеги таажы корпорациясы болгон Air Canada компаниясынын Airbus учактарын көп санда сатып алгандыгы үчүн төлөп берген жашыруун комиссиялардын айыптоолорун билдирет. Келишим боюнча сынак учурунда Эйрбас компаниясынын төрагасы Франц Йозеф Штраус (1915–1988), Бавариядагы германиялык белгилүү саясатчы болгон.

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы:

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы 1990-жылдардан бери реактивдүү учактын ири базарында дуполия катары мүнөздөлүп келген. Бул дүйнөлүк аэрокосмостук индустриянын биригишинин натыйжасында, Airbus Европалык консорциум болуп баштаган, ал эми америкалык Боинг 1997-жылы мурдагы атаандашы Макдоннелл Дугласты өзүнө сиңирип алган. Башка өндүрүүчүлөр, мисалы, АКШдагы Локхид Мартин жана Конвейр. , жана British Aerospace жана Fokker Европа, мындан ары атаандаштыкка туруштук бере алышкан жок жана натыйжалуу бул рыноктон чыгып кетишти.

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы:

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы 1990-жылдардан бери реактивдүү учактын ири базарында дуполия катары мүнөздөлүп келген. Бул дүйнөлүк аэрокосмостук индустриянын биригишинин натыйжасында, Airbus Европалык консорциум болуп баштаган, ал эми америкалык Боинг 1997-жылы мурдагы атаандашы Макдоннелл Дугласты өзүнө сиңирип алган. Башка өндүрүүчүлөр, мисалы, АКШдагы Локхид Мартин жана Конвейр. , жана British Aerospace жана Fokker Европа, мындан ары атаандаштыкка туруштук бере алышкан жок жана натыйжалуу бул рыноктон чыгып кетишти.

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы:

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы 1990-жылдардан бери реактивдүү учактын ири базарында дуполия катары мүнөздөлүп келген. Бул дүйнөлүк аэрокосмостук индустриянын биригишинин натыйжасында, Airbus Европалык консорциум болуп баштаган, ал эми америкалык Боинг 1997-жылы мурдагы атаандашы Макдоннелл Дугласты өзүнө сиңирип алган. Башка өндүрүүчүлөр, мисалы, АКШдагы Локхид Мартин жана Конвейр. , жана British Aerospace жана Fokker Европа, мындан ары атаандаштыкка туруштук бере алышкан жок жана натыйжалуу бул рыноктон чыгып кетишти.

Эйр Пусан:

Air Пусан Co., Ltd., Air Пусан катары иштеп Busanjin-гу, Пусан, Түштүк Кореяда жайгашкан арзан баадагы по болуп саналат. Бул Asiana Airlines авиакомпаниясынын туунду компаниясы. Авиакомпания 2007-жылы Пусан эл аралык авиакомпаниясы катары ишин баштаган; кызматты 2008-жылдын октябрь айында баштаган.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учактарын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. A330-300, биринчи варианты, 1992-жылдын ноябрь айында алгачкы учушун аткарып, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы чыккан.

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы:

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы 1990-жылдардан бери реактивдүү учактын ири базарында дуполия катары мүнөздөлүп келген. Бул дүйнөлүк аэрокосмостук индустриянын биригишинин натыйжасында, Airbus Европалык консорциум болуп баштаган, ал эми америкалык Боинг 1997-жылы мурдагы атаандашы Макдоннелл Дугласты өзүнө сиңирип алган. Башка өндүрүүчүлөр, мисалы, АКШдагы Локхид Мартин жана Конвейр. , жана British Aerospace жана Fokker Европа, мындан ары атаандаштыкка туруштук бере алышкан жок жана натыйжалуу бул рыноктон чыгып кетишти.

Учак:

Аба кемеси - абадан колдоо алуу менен учууга мүмкүнчүлүк берген унаа. Ал тартылуу күчүн статикалык көтөрүүнү же аба катмарынын динамикалык көтөргүчүн колдонуп, же бир нече учурларда реактивдүү кыймылдаткычтардан төмөн карай жылдырууну эсептейт. Учактардын кеңири таралган мисалдары катарында учактар, тик учарлар, дирижабльдар, планерлер, парамоторлор жана аба шарлары бар.

Air California:

Кийинчерээк AirCal деп аталып калган Air California , америкалык авиакомпания болгон, Уильям Э.Майерс жана Билл Перрера негиздеген, Оранж округунун ишкерлеринин шериктештиги. Ал Калифорниянын ичинде гана иштеп жаткан ички авиакомпания катары башталган.

Aircalin:

Société Aircalin , ошондой эле Air Calédonie International деп аталат, анын штаб-квартирасы Ноумеада жайгашкан Жаңы Каледониянын француз жамаатынын эл аралык авиакомпаниясы. Ла Тонтута эл аралык аэропортундагы негизги базасынан Океания жана Азия, анын ичинде Жапонияга чейинки пландаштырылган тейлөөлөрдү жүргүзөт жана кошумча Уоллис жана Футунада ички кызматтарды көрсөтөт. Авиакомпаниянын 99% Жаңы Каледония Өкмөтүнө таандык, калган 1% авиакомпаниянын кызматкерлерин кошкондо, азчылыктардын ээлерине таандык.

Aircalin:

Société Aircalin , ошондой эле Air Calédonie International деп аталат, анын штаб-квартирасы Ноумеада жайгашкан Жаңы Каледониянын француз жамаатынын эл аралык авиакомпаниясы. Ла Тонтута эл аралык аэропортундагы негизги базасынан Океания жана Азия, анын ичинде Жапонияга чейинки пландаштырылган тейлөөлөрдү жүргүзөт жана кошумча Уоллис жана Футунада ички кызматтарды көрсөтөт. Авиакомпаниянын 99% Жаңы Каледония Өкмөтүнө таандык, калган 1% авиакомпаниянын кызматкерлерин кошкондо, азчылыктардын ээлерине таандык.

Aircalin:

Société Aircalin , ошондой эле Air Calédonie International деп аталат, анын штаб-квартирасы Ноумеада жайгашкан Жаңы Каледониянын француз жамаатынын эл аралык авиакомпаниясы. Ла Тонтута эл аралык аэропортундагы негизги базасынан Океания жана Азия, анын ичинде Жапонияга чейинки пландаштырылган тейлөөлөрдү жүргүзөт жана кошумча Уоллис жана Футунада ички кызматтарды көрсөтөт. Авиакомпаниянын 99% Жаңы Каледония Өкмөтүнө таандык, калган 1% авиакомпаниянын кызматкерлерин кошкондо, азчылыктардын ээлерине таандык.

Aircalin:

Société Aircalin , ошондой эле Air Calédonie International деп аталат, анын штаб-квартирасы Ноумеада жайгашкан Жаңы Каледониянын француз жамаатынын эл аралык авиакомпаниясы. Ла Тонтута эл аралык аэропортундагы негизги базасынан Океания жана Азия, анын ичинде Жапонияга чейинки пландаштырылган тейлөөлөрдү жүргүзөт жана кошумча Уоллис жана Футунада ички кызматтарды көрсөтөт. Авиакомпаниянын 99% Жаңы Каледония Өкмөтүнө таандык, калган 1% авиакомпаниянын кызматкерлерин кошкондо, азчылыктардын ээлерине таандык.

Aircalin:

Société Aircalin , ошондой эле Air Calédonie International деп аталат, анын штаб-квартирасы Ноумеада жайгашкан Жаңы Каледониянын француз жамаатынын эл аралык авиакомпаниясы. Ла Тонтута эл аралык аэропортундагы негизги базасынан Океания жана Азия, анын ичинде Жапонияга чейинки пландаштырылган тейлөөлөрдү жүргүзөт жана кошумча Уоллис жана Футунада ички кызматтарды көрсөтөт. Авиакомпаниянын 99% Жаңы Каледония Өкмөтүнө таандык, калган 1% авиакомпаниянын кызматкерлерин кошкондо, азчылыктардын ээлерине таандык.

Lockwood Aircam:

Lockwood Aircam - бул Lockwood Drifter кыймылдаткычына негизделген жана кадимки конуучу тетиги бар , эки канаттуу, эки кыймылдаткыч түртүүчү учагы. Ачык кокпит учагы экиден тандемге ылайыкташтырылган. 2019-жылга карата 250 Aircams лицензияланган жана учуп жүргөн. 2019-жылы Rotax 912ULS кыймылдаткычтары, шаймандар, боёк, жеткирүү жана краткалар менен толук комплект 128990 АКШ долларына бааланган.

Air Canada:

Air Canada - бул флагдын көлөмү жана жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча Канаданын желек ташуучусу жана ири авиакомпаниясы. Баш кеңсеси Канада, Квебек, Монреаль шаарындагы Сен-Лоран районунда жайгашкан. 1937-жылы негизделген авиакомпания жүргүнчүлөрдү жана жүктөрдү планеталык жана чартердик аба транспорту менен дүйнө жүзү боюнча 207 багытка жеткирет. Бул Жылдыздар Альянсынын негиздөөчү мүчөсү. Air Canadaнын ири борборлору Торонто Пирсон эл аралык аэропортунда (YYZ), Монреаль – Трюдо эл аралык аэропортунда (YUL) жана Ванкувер эл аралык аэропортунда (YVR) жайгашкан. Авиакомпаниянын аймактык кызматы - Air Canada Express.

Air Canada:

Air Canada - бул флагдын көлөмү жана жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча Канаданын желек ташуучусу жана ири авиакомпаниясы. Баш кеңсеси Канада, Квебек, Монреаль шаарындагы Сен-Лоран районунда жайгашкан. 1937-жылы негизделген авиакомпания жүргүнчүлөрдү жана жүктөрдү планеталык жана чартердик аба транспорту менен дүйнө жүзү боюнча 207 багытка жеткирет. Бул Жылдыздар Альянсынын негиздөөчү мүчөсү. Air Canadaнын ири борборлору Торонто Пирсон эл аралык аэропортунда (YYZ), Монреаль – Трюдо эл аралык аэропортунда (YUL) жана Ванкувер эл аралык аэропортунда (YVR) жайгашкан. Авиакомпаниянын аймактык кызматы - Air Canada Express.

Air Canada:

Air Canada - бул флагдын көлөмү жана жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча Канаданын желек ташуучусу жана ири авиакомпаниясы. Баш кеңсеси Канада, Квебек, Монреаль шаарындагы Сен-Лоран районунда жайгашкан. 1937-жылы негизделген авиакомпания жүргүнчүлөрдү жана жүктөрдү планеталык жана чартердик аба транспорту менен дүйнө жүзү боюнча 207 багытка жеткирет. Бул Жылдыздар Альянсынын негиздөөчү мүчөсү. Air Canadaнын ири борборлору Торонто Пирсон эл аралык аэропортунда (YYZ), Монреаль – Трюдо эл аралык аэропортунда (YUL) жана Ванкувер эл аралык аэропортунда (YVR) жайгашкан. Авиакомпаниянын аймактык кызматы - Air Canada Express.

Air Canada:

Air Canada - бул флагдын көлөмү жана жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча Канаданын желек ташуучусу жана ири авиакомпаниясы. Баш кеңсеси Канада, Квебек, Монреаль шаарындагы Сен-Лоран районунда жайгашкан. 1937-жылы негизделген авиакомпания жүргүнчүлөрдү жана жүктөрдү планеталык жана чартердик аба транспорту менен дүйнө жүзү боюнча 207 багытка жеткирет. Бул Жылдыздар Альянсынын негиздөөчү мүчөсү. Air Canadaнын ири борборлору Торонто Пирсон эл аралык аэропортунда (YYZ), Монреаль – Трюдо эл аралык аэропортунда (YUL) жана Ванкувер эл аралык аэропортунда (YVR) жайгашкан. Авиакомпаниянын аймактык кызматы - Air Canada Express.

Aircar:

Учак төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Кысылган аба унаасы
  • Учуучу унаа (учак)
Air Caraïbes:

Air Caraïbes - Франциянын Батыш Индияда жайгашкан авиакомпаниясы, башкы кеңсеси Гваделупадагы Лес Абимес шаарында жайгашкан. Авиакомпаниянын ишинин негизги базасы Гваделупадагы Пуэнте-а-Питре эл аралык аэропортунда, дагы бир базасы Мартиникедеги Форт-де-Франс шаарынын жанындагы Мартиника Аймэ Сезаир эл аралык аэропортунда. Вест-Индияда пландуу жана чартердик кызматтарды, ошондой эле Франциядагы Метрополитендеги Париж Орли аэропортунда жайгашкан трансатлантикалык рейстерди тейлейт.

Учак:

Aircard , Air card же AirCard төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • AirH "Card petit , DDI-Pocket тарабынан PHS / PIAFS иштетилген зымсыз CompactFlash карталарынын сериясы
  • Sierra Wireless AirCard, Sierra Wireless компаниясынын ExpressCard зымсыз уюлдук телефону
  • Netgear AirCard, Netgear зымсыз тармактык өнүмдөрдүн үй-бүлөсү
  • PQI Air Card, PQI тарабынан чыгарылган Wi-Fi иштетилген SD карта, Eye-Fi карталарына окшош ж.б.
  • Мобилдик кең тилкелүү модем, мобилдик кең тилкелүү модемдердин бир түрү
Учак:

Aircard , Air card же AirCard төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • AirH "Card petit , DDI-Pocket тарабынан PHS / PIAFS иштетилген зымсыз CompactFlash карталарынын сериясы
  • Sierra Wireless AirCard, Sierra Wireless компаниясынын ExpressCard зымсыз уюлдук телефону
  • Netgear AirCard, Netgear зымсыз тармактык өнүмдөрдүн үй-бүлөсү
  • PQI Air Card, PQI тарабынан чыгарылган Wi-Fi иштетилген SD карта, Eye-Fi карталарына окшош ж.б.
  • Мобилдик кең тилкелүү модем, мобилдик кең тилкелүү модемдердин бир түрү
AirCare:

AirCare аталышы:

  • Британиянын Колумбия, Канададагы абага зыяндуу заттардын бөлүнүшүн контролдоо программасы
  • Америка Кошмо Штаттарында санитардык авиация системасы болгон AirCare
  • AirCare.rentals, үй ээлери жана менчик менеджерлери үчүн ижарага платформа
Air Cargo Inc:

Aircargo Communities Inc , ошондой эле Air Cargo Inc деп аталат, бул Түндүк Америкада авиакомпанияларга жана экспедиторлорго кызмат көрсөткөн аба жүк ташуучу картаж агенттеринин жана жүк ташуучу компаниялардын тармагы. Бул тармак 1941-жылы Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда АКШнын ири авиакомпаниялары, анын ичинде Бириккен, Америкалык, TWA жана Чыгыш тарабынан курулган транспорттук муктаждыктарын канааттандыруу үчүн түзүлгөн.

Учак:

Aircastle Limited дүйнө жүзү боюнча авиакомпанияларга коммерциялык реактивдүү учактарды сатып алган, ижарага берген жана саткан аба лизинг компаниясы. Анын штаб-квартирасы Стэмфорддо, Коннектикутта, Дублинде жана Сингапурда кеңселери бар. Aircastle 2004-жылдын 29-октябрында түзүлгөн.

Учак:

Aircastle Limited дүйнө жүзү боюнча авиакомпанияларга коммерциялык реактивдүү учактарды сатып алган, ижарага берген жана саткан аба лизинг компаниясы. Анын штаб-квартирасы Стэмфорддо, Коннектикутта, Дублинде жана Сингапурда кеңселери бар. Aircastle 2004-жылдын 29-октябрында түзүлгөн.

Учак:

Aircel Ltd. Индиянын уюлдук оператору, башкы кеңсеси Мумбайда жайгашкан, ал үн жана 2G жана 3G маалымат кызматтарын сунуш кылган. Maxis Communications 74% акциясын, Sindya Securities and Investments калган 26% акцияны кармаган. Aircel компаниясы Chinnakannan Sivasankaran тарабынан негизделген жана 1999-жылы Тамилнадда ишин баштаган. Бир кезде Тамил Надуда базардын лидери болгон жана Одиша, Ассам жана Түндүк-Чыгыш телеком чөйрөлөрүндө көп орун алган. 2G жана 3G кызматтары, анын ичинде үнү Reliance Communications менен биригип кетпегендиктен, бардык чөйрөлөрдө өчүрүлдү.

Учак:

Aircel Ltd. Индиянын уюлдук оператору, башкы кеңсеси Мумбайда жайгашкан, ал үн жана 2G жана 3G маалымат кызматтарын сунуш кылган. Maxis Communications 74% акциясын, Sindya Securities and Investments калган 26% акцияны кармаган. Aircel компаниясы Chinnakannan Sivasankaran тарабынан негизделген жана 1999-жылы Тамилнадда ишин баштаган. Бир кезде Тамил Надуда базардын лидери болгон жана Одиша, Ассам жана Түндүк-Чыгыш телеком чөйрөлөрүндө көп орун алган. 2G жана 3G кызматтары, анын ичинде үнү Reliance Communications менен биригип кетпегендиктен, бардык чөйрөлөрдө өчүрүлдү.

Махараштра Ачык:

Maharashtra Open - Индиянын Пуна шаарындагы ачык аянтчаларда ойнолгон эркектер арасындагы теннис боюнча профессионалдык мелдеш. Бул ATP туру боюнча ATP Tour 250 сериясынын бөлүгү.

Aircel Comics:

Aircel Comics - канадалык комикс чыгаруучу, Барри Блэр негиздеген, Оттавада негизделген жана 1985-жылдан 1994-жылга чейин иштеген. 1988-жылы америкалык басмакана Eternity Comics менен биригип, өзү Малибу комикстеринин изин басып өткөн жана 1980-жылдардын аягында анын колуна өткөн. Малибу жарыяланганга чейин. Ал Кара кишилер кинотасмасынын негизделген 1990-жылы чыккан комикс китебинин баштапкы чыгаруучусу болгон.

Aircel Comics:

Aircel Comics - канадалык комикс чыгаруучу, Барри Блэр негиздеген, Оттавада негизделген жана 1985-жылдан 1994-жылга чейин иштеген. 1988-жылы америкалык басмакана Eternity Comics менен биригип, өзү Малибу комикстеринин изин басып өткөн жана 1980-жылдардын аягында анын колуна өткөн. Малибу жарыяланганга чейин. Ал Кара кишилер кинотасмасынын негизделген 1990-жылы чыккан комикс китебинин баштапкы чыгаруучусу болгон.

Aircel Comics:

Aircel Comics - канадалык комикс чыгаруучу, Барри Блэр негиздеген, Оттавада негизделген жана 1985-жылдан 1994-жылга чейин иштеген. 1988-жылы америкалык басмакана Eternity Comics менен биригип, өзү Малибу комикстеринин изин басып өткөн жана 1980-жылдардын аягында анын колуна өткөн. Малибу жарыяланганга чейин. Ал Кара кишилер кинотасмасынын негизделген 1990-жылы чыккан комикс китебинин баштапкы чыгаруучусу болгон.

Gogo Business Aviation:

Gogo Business Aviation - бул Gogo Inflight Internet бөлүмү, учакта кең тилкелүү Интернет кызматы жана ишкердик учактар ​​үчүн башка байланыш кызматтары. Анын баш кеңсеси Брумфилд шаарында жайгашкан, CO.

Airchain:

Радио же телекөрсөтүү боюнча берүү инженердик-жылы, airchain же электр чынжыры (UK) бир радио же телеканал аркылуу жол же жол бир үн же көргөзмө белги анын баратканда таштаган эмес.

Аба чартери:

Air charter - жеке учак отургучтарынан айырмаланып, бүтүндөй учакты ижарага алуу.

Учак:

Радио тармагында, адатта, учак демонстрациялык жазуу болуп саналат, көбүнчө болочок иш берүүчүгө диктордун же программисттин талантын көрсөтүү үчүн арналган, бирок негизинен мыйзамдуу архивдөө максатында иштелип чыккан. Адатта, учактын учагы диктор сүйлөгөн сегменттерди гана камтыйт, ошондой эле музыканын бир бөлүгү же эки тарабындагы жарнамалар бар. Аба каттамында бардык программалар, анын ичинде музыка, жарнамалар, жаңылыктар, джинглдер жана башка окуялар бузулбай, өзгөртүлбөйт.

Натан Өндүрүш:

Nathan Manufacturing, Inc. , Түндүк Америка үчүн Airchime, Ltd. поезддеринин мүйүздөрүн жасоочу Micro Precision Group компаниясынын бөлүмү. Бул Кошмо Штаттардагы эки ири поезд мүйүз өндүрүүчүлөрүнүн бири, Лесли Контролдор, Инк.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...