Tuesday, March 30, 2021

AAI Corporation, Aircraft bluebook, Aircraft bluebook

AAI корпорациясы:

AAI корпорациясы - АКШнын Мэриленд штатындагы Хант Валлиде жайгашкан аэрокосмостук жана коргонуу өнөр жайын өндүрүүчү жана өндүрүштүк фирма. Мурда Бириккен Өнөр жай Корпорациясынын толугу менен туунду компаниясы болгон AAI 2007-жылы Текстрон тарабынан сатылып алынган. Учурда Текстрон Системанын бирдиги катары иштейт жана 2000ден ашуун кызматкер иштейт.

Учактын көк китеби:

BlueBoook учагы - колдонулган учактардын көк китеби. Булардын төртөө авиация тармагында кеңири колдонулат; Aircraft Bluebook Price Digest , Aircraft Value Reference (VREF) жана Airliner Price Guide - акы төлөнүүчү жазылуу басылмалары. Эл аралык Bluebook - бул акысыз онлайн кызматы.

Учактын көк китеби:

BlueBoook учагы - колдонулган учактардын көк китеби. Булардын төртөө авиация тармагында кеңири колдонулат; Aircraft Bluebook Price Digest , Aircraft Value Reference (VREF) жана Airliner Price Guide - акы төлөнүүчү жазылуу басылмалары. Эл аралык Bluebook - бул акысыз онлайн кызматы.

Учактын борту:

Учак Башкармасы Улуттук Коопсуздук Кеңешинин 16-майдагы токтому менен түзүлгөн АПБга мыйзамдуу ыйгарым укукту камсыз кылуу үчүн 1917-жылы 1-октябрда Конгресстин Мыйзамы менен Учактарды чыгаруу кеңешинен түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын федералдык өкмөттүк уюму болгон. , 1917. Ховард Э. Коффин төрагалык кылган Учак Башкармасы Улуттук Коргоо Кеңешинин көзөмөлүнөн чыгарылып, Согуш жана Аскер-Деңиз Флотунун катчыларынын карамагында турган. Башкы Соттун Адвокаты тарабынан кеңеш берүүчү мүнөздөгү кеңештер Биринчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде учактарды иштеп чыгуу жана сатып алуу маселелери боюнча авиация бөлүмүнө, АКШнын Сигнал Корпусуна өз сунуштарын беришти.

Фюзеляж:

Аэронавигацияда фюзеляж - бул учактын негизги корпусу. Ал экипажды, жүргүнчүлөрдү жана жүктөрдү камтыйт. Бир кыймылдаткычтуу учактарда ал, адатта, кыймылдаткычты камтыйт, бирок кээ бир амфибиялык учактарда бир кыймылдаткыч фюзеляжга бекитилген мамыга орнотулган, ал өз кезегинде калкып жүрүүчү корпус катары колдонулат. Фюзеляж ошондой эле башкаруу жана турукташтыруу беттерин көтөрүүчү беттерге конкреттүү байланыштарда жайгаштырууга кызмат кылат, бул учактын туруктуулугу жана маневрлүүлүгү үчүн талап кылынат.

Бонейард учагы:

Аба кемелеринин кеме бакчасы же көрүстөн - кызматтан бошоп калган учактарды сактоочу жай. Көпчүлүк самолёттордогу учактар ​​бир аз техникалык тейлөө менен сактоо үчүн сакталат же алардын бөлүктөрү кайрадан колдонууга же кайра сатууга алынып салынат жана андан кийин жарактан чыгарылат. Boneyard имараттары, адатта, АКШнын Түштүк-Батышындагыдай чөлдөрдө жайгашкан, анткени кургакчыл шарт дат басууну азайтып, катуу жерди төшөөнүн кереги жок. Аризонанын Туксон шаарындагы 309-аэрокосмостук тейлөө жана калыбына келтирүү тобу, ушул түрдөгү эң ири мекеме, оозеки түрдө "Boneyard" деп аталат.

Меггит:

Meggitt plc - аэрокосмостук, коргонуу жана тандалган энергетикалык рыноктор үчүн компоненттер жана кошумча тутумдар боюнча адистешкен британиялык эл аралык компания. Ал Лондон фондулук биржасында катталган жана FTSE 250 индексинин түзүүчүсү болуп саналат.

Adcox авиациялык соода мектеби:

Adcox авиациялык соода мектеби 1910-жылдары Орегон штатындагы Портленд шаарында негизделген. 1920-жылдардын аягында башталган студенттердин долбоорлору катарында Adcox 1-A, Adcox Special, Adcox Student Prince жана Adcox Cloud Buster кирет.

Учак куруучулар кеңеши:

Учак куруучулар кеңеши (ABC) 1955-жылы авиация өнүмдөрүнүн милдеттенмелеринин ордун толтуруу жаатында жана ачык базарларда сатыкка чыкпай турган мезгилде негизделген. Авиациялык өндүрүш компанияларынын, брокерлердин жана камсыздандыруучулардын тобу авиация тармагындагы өндүрүүчүлөрдүн кызыкчылыгы үчүн өнүмдөрдүн жоопкерчилигин камсыздандыруу мекемесин иштеп чыгышты. Учак куруучулар кеңеши жыл сайын конференция өткөрүп турат.

Аба кемеси:

Аба кемеси - бул деңиздеги авиабаза катары кызмат кылган, толук узундуктагы учуу палубасы жана учактарды алып жүрүү, куралдандыруу, жайгаштыруу жана калыбына келтирүү үчүн жабдуулар менен жабдылган аскер кемеси. Адатта, бул флоттун капиталдык кемеси, анткени ал деңиз күчтөрүнө аба күчтөрүн дүйнө жүзү боюнча самолет иштерин уюштуруу үчүн жергиликтүү базаларга көз карандысыз проекциялоого мүмкүндүк берет. ХХ кылымдын башында жүк ташуучулар өзүлөрүнүн шарларын жайгаштыруу үчүн колдонулган жыгач кемелерден, көптөгөн согушкерлерди, сокку уруучу учактарды, тик учактарды жана башка учактарды ташыган атомдук аскер кемелерине чейин өнүгүп келе жатышат. Катуу канаттуу жана бомбалоочу учактар ​​сыяктуу оор учактар ​​учак ташуучу кемелерден учурулган болсо, учурда аларды конуу мүмкүн эмес. Дипломатиялык жана тактикалык күчү, кыймылдуулугу, автономиясы жана каражаттарынын ар түрдүүлүгү менен авиатранспортер көбүнчө заманбап согуштук флоттордун борбору болуп саналат. Тактикалык же ал тургай стратегиялык жактан алганда, ал флоттун флагманы катарында согуш кемесин алмаштырган. Анын эң чоң артыкчылыктарынын бири - эл аралык сууда сүзүү менен, ал эч кандай аймактык суверендүүлүккө тоскоолдук кылбайт жана ушуну менен үчүнчү жактардын учуп кетүүсүнө уруксат алуу зарылчылыгын жокко чыгарат, учактардын убактысын жана транзиттик аралыктарын кыскартат, ошондуктан убакытты кыйла көбөйтөт согуштук зонада болушу.

Учак ташуучу (Орточо):

Aircraft Carrier (Orta) (CVV) - 1970-жылдары сунушталган кадимки кыймылдаткычтуу учак ташуучу кеменин америкалык долбоору. Бул заманбап өзөктүк кубаттуулуктагы Nimitz классына караганда арзаныраак жана арзаныраак болушу керек эле. Бир эле мисал пландаштырылган, бирок курулган эмес, анын ордуна андан ары Nimitz класстагы жүк ташуучулар курулган.

Aircraft Carrier Alliance:

Aircraft Carrier Alliance - BAE Systems, Babcock International, Thales Group жана Коргоо министрлигинин Розит кеме таштоо верфи менен биргеликте Падышалык деңиз флоту үчүн Queen Elizabeth класс классындагы учак ташуучулардын курулушу. Розит жана BAE Systems компаниясынын Гован короосу менен катар, A&P Tyne, Appledore Shipbuilders, Cammell Laird жана HMNB Portsmouth куруу процессине катышкан дагы төрт кеме верфи.

Бразилиянын учак кемеси Minas Gerais:

NAeL Minas Gerais - 1960-жылдан 2001-жылга чейин Marinha do Brasil тарабынан башкарылып келген Colossus класс классындагы учак ташуучу кеме. Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда кеме Улуу Британиянын Королдук Флоту үчүн HMS Vengeance катары коюлган, бирок согуш аяктаганга чейин гана аяктаган, жана согушту көргөн эмес. Окуу кемеси жана Арктика изилдөө кемеси болуп иштегенден кийин, 1952-1955-жылдары Австралиянын Королдук деңиз флотуна насыяга берилген. Британиялыктарга кайтарылып берилип, 1956-жылы Бразилияга сатылган.

Заманбап Америка Кошмо Штаттарынын деңиз ташуучу аба операциялары:

Заманбап Америка Кошмо Штаттарынын аскер-деңиз флотунун авиациялык операциялары аба кемесинде жана анын айланасында туруктуу канаттуу жана роторлуу учактардын согуштук же согуштук эмес тапшырмаларды аткаруу үчүн иштешин камтыйт. 1922-жылы USS Langley менен болгон тажрыйбанын негизинде учуу операциялары абдан өнүккөн.

Аба кемеси:

Аба кемеси - бул деңиздеги авиабаза катары кызмат кылган, толук узундуктагы учуу палубасы жана учактарды алып жүрүү, куралдандыруу, жайгаштыруу жана калыбына келтирүү үчүн жабдуулар менен жабдылган аскер кемеси. Адатта, бул флоттун капиталдык кемеси, анткени ал деңиз күчтөрүнө аба күчтөрүн дүйнө жүзү боюнча самолет иштерин уюштуруу үчүн жергиликтүү базаларга көз карандысыз проекциялоого мүмкүндүк берет. ХХ кылымдын башында жүк ташуучулар өзүлөрүнүн шарларын жайгаштыруу үчүн колдонулган жыгач кемелерден, көптөгөн согушкерлерди, сокку уруучу учактарды, тик учактарды жана башка учактарды ташыган атомдук аскер кемелерине чейин өнүгүп келе жатышат. Катуу канаттуу жана бомбалоочу учактар ​​сыяктуу оор учактар ​​учак ташуучу кемелерден учурулган болсо, учурда аларды конуу мүмкүн эмес. Дипломатиялык жана тактикалык күчү, кыймылдуулугу, автономиясы жана каражаттарынын ар түрдүүлүгү менен авиатранспортер көбүнчө заманбап согуштук флоттордун борбору болуп саналат. Тактикалык же ал тургай стратегиялык жактан алганда, ал флоттун флагманы катарында согуш кемесин алмаштырган. Анын эң чоң артыкчылыктарынын бири - эл аралык сууда сүзүү менен, ал эч кандай аймактык суверендүүлүккө тоскоолдук кылбайт жана ушуну менен үчүнчү жактардын учуп кетүүсүнө уруксат алуу зарылчылыгын жокко чыгарат, учактардын убактысын жана транзиттик аралыктарын кыскартат, ошондуктан убакытты кыйла көбөйтөт согуштук зонада болушу.

Австралиянын деңиз авиациясынын тарыхы:

Австралиянын деңиз авиациясына болгон биринчи катышуусу 1911-жылы болгон, ошол кезде Австралияда туулуп-өскөн Падышалык-деңиз флотунун офицери учкуч квалификациясын алган алгачкы төрт деңиз офицеринин бири болгон. Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда Австралиянын Королдук Флоту (RAN) абадагы десанттык операциянын бир нече түрүн башынан өткөргөн, HMAS Brisbane деңиздик учак менен иштеген, ал эми HMA Ships Сидней жана Австралия учактарды учуруу аянтчалары менен тажрыйба жүргүзүү үчүн колдонулган. Сиднейдин бортуна түшкөн учак да деңиздеги алгачкы аба согуштарынын бирине катышкан. Ошондой эле бир нече австралиялыктар Королдук Деңиз Аба кызматынын курамында учушкан.

AirCraft Casualty эмоционалдык колдоо кызматы:

AirCraft Casualty Emotional Support Services ( "ACCESS" ) - Нью-Йоркто жайгашкан америкалык коммерциялык эмес коммерциялык эмес топ, авиакырсыктан жабыркагандардын аман калган үй-бүлө мүчөлөрүнө жардам берет.

Класстын рейтинги:

Авиацияда класстык рейтинг - бул топтун ичиндеги бардык учактарга жалпы машыгууну талап кылган учактардын белгилүү бир тобун башкарууга уруксат. Учактын рейтинги, эгерде белгилүү бир учак баштапкы лицензиядан жана аба кемесинин классынан тышкары кошумча адистештирилген даярдыкты талап кылса. Кандай учактардын рейтинги талап кылынарын жергиликтүү авиация органы чечет. Дээрлик бардык кыймылдаткыч поршень (SEP) же көп кыймылдаткыч поршень (MEP) бир пилоттук учак типтүү рейтингсиз учса болот, бирок анын ордуна класс рейтинги менен жабылат.

ACN-PCN методу:

Учактарды классификациялоо номери (ACN) - Тротуардын классификациялык номери (PCN) ыкмасы - 1981-жылы ИКАО тарабынан жарыяланган стандартташтырылган эл аралык аэропорттун тротуарынын рейтинг системасы. Бул ыкма алжапкыч (пандус) учактарына арналган тротуарлар үчүн ИКАО тротуарынын расмий рейтинг системасы болгон. 1981-жылдан 2020-жылга чейин 5700 кгдан жогору салмагы.

Командир:

Командир - жалпы деңиз офицердик чини. Командир башка расмий уюмдарда, анын ичинде бир нече полиция күчтөрүндө ранг же наам катары колдонулат. Бир нече өлкөлөрдө бул деңиз даражасы фрегат капитаны деп аталат.

ACARS:

Авиацияда ACARS - аба каттамы радио же спутник аркылуу учактар ​​менен жер станциялары ортосунда кыска билдирүүлөрдү берүү үчүн санариптик маалымат шилтемесинин тутуму. Протокол ARINC тарабынан иштелип чыккан жана 1978-жылы Telex форматында колдонулган. Кийинчерээк SITA тарабынан дагы ACARS радиостанциялары кошулду.

ACARS:

Авиацияда ACARS - аба каттамы радио же спутник аркылуу учактар ​​менен жер станциялары ортосунда кыска билдирүүлөрдү берүү үчүн санариптик маалымат шилтемесинин тутуму. Протокол ARINC тарабынан иштелип чыккан жана 1978-жылы Telex форматында колдонулган. Кийинчерээк SITA тарабынан дагы ACARS радиостанциялары кошулду.

Америка Кошмо Штаттарынын аба күчтөрүнө таандык учактарды башкаруу жана эскертүү эскадрильяларынын тизмеси:

Бул статья Америка Кошмо Штаттарынын аба күчтөрүнө таандык учактарды башкаруу жана эскертүү эскадрильяларынын тизмеси, жигердүү эмес жана тарыхый. Аба кемесин башкаруу жана эскертүү эскадрильясынын максаты - кемелердин, учактардын жана транспорт каражаттарынын иштөө аймагына кирердин алдында аларды табуу үчүн абадагы радардык пикет менен камсыз кылуу, ошондой эле авиациянын соккуларын багыттоо менен буйрукту башкарууну камсыз кылуу. Андан тышкары, алар байкоо жүргүзүү үчүн колдонулушу мүмкүн, анын ичинде жер бетиндеги объектилер.

Aviastroitel:

Aviastroitel Ltd. компаниясы алгач Россиянын Пенза шаарында жайгашкан парустук кемелерди чыгаруучу компания. 2010-жылдан бери компания Glider Air Craft Ltd деп аталып, Москва шаарында жайгашкан.

Aviastroitel:

Aviastroitel Ltd. компаниясы алгач Россиянын Пенза шаарында жайгашкан парустук кемелерди чыгаруучу компания. 2010-жылдан бери компания Glider Air Craft Ltd деп аталып, Москва шаарында жайгашкан.

Aviastroitel AC-4 Россия:

Aviastroitel AC-4 Russia - орусиялык орто канаттуу, бир орундуу планер, Владимир Егорович Федоров тарабынан иштелип чыккан жана Мечта авиакомпаниясы тарабынан өндүрүлүп, ал Aviastroitel, азыркы Glider Air Craft болуп калды.

Aviastroitel AC-4 Россия:

Aviastroitel AC-4 Russia - орусиялык орто канаттуу, бир орундуу планер, Владимир Егорович Федоров тарабынан иштелип чыккан жана Мечта авиакомпаниясы тарабынан өндүрүлүп, ал Aviastroitel, азыркы Glider Air Craft болуп калды.

Aviastroitel AC-4 Россия:

Aviastroitel AC-4 Russia - орусиялык орто канаттуу, бир орундуу планер, Владимир Егорович Федоров тарабынан иштелип чыккан жана Мечта авиакомпаниясы тарабынан өндүрүлүп, ал Aviastroitel, азыркы Glider Air Craft болуп калды.

Aviastroitel AC-4 Россия:

Aviastroitel AC-4 Russia - орусиялык орто канаттуу, бир орундуу планер, Владимир Егорович Федоров тарабынан иштелип чыккан жана Мечта авиакомпаниясы тарабынан өндүрүлүп, ал Aviastroitel, азыркы Glider Air Craft болуп калды.

AV Vagabund:

AV Leichtflugzeuge Vagabund - Германиянын өтө жеңил учагы, аны Бирк Мейер, Ханс Граннеманн жана Роберт Капс иштеп чыгышкан жана Германиянын Харен шаарынын А.В. Учак комплект же ышкыбоздорду куруу үчүн пландар же толук учууга даяр учак катары берилет.

Aircrew Badge:

Aircrew Badge , адатта, Канаттар деп аталган, Кошмо Штаттардын куралдуу күчтөрүнүн квалификациялык төш белгиси, ал куралдуу кызматтын беш бутагы тарабынан аскер учагынын экипаж мүчөсү болуп кызмат кылган кызматкерлерге берилет. Төш белги аскер учактарынын экипажы тарабынан талап кылынган даярдыкты жана квалификацияны таанууга арналган. Экипаж мүчөсү болуу жана Aircrew Badge алуу үчүн, мындай персонал, адатта, учакта колдоочу ролдордо квалификациясын жогорулатышат.

Учактардын маалымат тармагы:

Aircraft Data Network ( ADN ) - ARINC 664 спецификациясында Airlines Electronics Engineering Committee (AEEC) тарабынан киргизилген түшүнүк. Техникалык мүнөздөмө коммерциялык учак орнотмолорунда колдонуу үчүн сунушталган маалыматтарды тармакташтыруу стандарттарын сунуш кылат. Стандарттар COTS тармактык стандарттарын учак чөйрөсүнө ылайыкташтырууга жардам берет. Бул көпүрөлөр, өчүргүчтөр, роутер жана хаб сыяктуу шаймандарга жана аларды учак чөйрөсүндө колдонууга байланыштуу. Бул жабдык, тармактык топологияга орнотулганда, маалыматтарды натыйжалуу берүүнү жана жалпы авионикалык иштөөнү камсыздай алат. ARINC 664 спецификациясы Интернет жамааты жана IEEE тарабынан иштелип чыккан маалыматтарды тармакташтыруу стандарттарынын жыйындысына көп таандык. Бул спецификация Open System Interconnection (OSI) стандарттарынын түшүнүктөрүн колдонот.

Учактын дизайны:

Учактын дизайны төмөнкүлөрдү камтышы мүмкүн:

  • Учактын түрүн аныктоочу документ менен аныкталгандай дизайн:
    • Сертификатталган учак үчүн сертификат
    • Учууга жарактуу сертификат, юридикалык документ
      • Стандарттуу учууга жарамдуулук сертификаты, сертификацияланган учактар ​​үчүн
      • Аба каттамдарынын сертификацияланбаган түрлөрү үчүн Атайын учууга жарамдуулук сертификаты
  • Учактарды долбоорлоо процесси, учактын жеке дизайнын түзүү процесси
  • Aircraft Designs, Америка Кошмо Штаттарынын Калифорния штатындагы Монтерей шаарында жайгашкан авиакомпанияларды долбоорлоо жана өндүрүүчү фирма
Учактын жасалгалары:

Aircraft Designs Inc 1976-жылы АКШнын Монтерей шаарында (Калифорния штатында) Мартин Холлманн тарабынан негизделген учактарды иштеп чыгуу жана өндүрүүчү фирма болгон. Компания өзүнүн долборлору менен иштөөдөн тышкары, башка аэрокосмикалык ишканаларга дизайн жана инженердик талдоо жүргүзөт.

Учактын жасалгалары:

Aircraft Designs Inc 1976-жылы АКШнын Монтерей шаарында (Калифорния штатында) Мартин Холлманн тарабынан негизделген учактарды иштеп чыгуу жана өндүрүүчү фирма болгон. Компания өзүнүн долборлору менен иштөөдөн тышкары, башка аэрокосмикалык ишканаларга дизайн жана инженердик талдоо жүргүзөт.

ADI аргымагы:

ADI Stallion - АКШнын жарандык коммуналдык учагы, 1994-жылы июль айында биринчи жолу учкан. Aircraft Designs Inc тарабынан үй курууга комплект түрүндө сатылган.

Ньюфаундленд учактарын табуу корпусу:

Ньюфаундленд учактарын аныктоо корпусу Ньюфаундленд Доминионунун Өкмөтүнүн Комиссиясы тарабынан түзүлгөн.

Дизель кыймылдаткычы:

Учактын дизелдик кыймылдаткычы же аэро дизель - бул дизелдик учактын кыймылдаткычы. Алар дирижабльдарда колдонулган жана 1920-1930-жылдардын аягында учактарда колдонулган, бирок андан ары кеңири колдонулган эмес. Алардын негизги артыкчылыктары - күйүүчү майдын мыкты чыгымдалышы, күйүүчү майдын төмөндөшү жана күйүүчү майдын тыгыздыгы бир аз жогору, бирок бензин менен иштеген же турбовинттүү кыймылдаткычтарга салыштырмалуу мүнөздүү кемчиликтердин айкалышы жогору болгон. Авгаздын кымбаттап жаткан наркы жана анын келечектеги мүмкүнчүлүгүнө болгон күмөн саноолор 2010-жылдардын башында авиакомпаниянын дизель кыймылдаткычтарынын өндүрүшүнүн жанданышына түрткү болду.

Заманбап Америка Кошмо Штаттарынын деңиз ташуучу аба операциялары:

Заманбап Америка Кошмо Штаттарынын аскер-деңиз флотунун авиациялык операциялары аба кемесинде жана анын айланасында туруктуу канаттуу жана роторлуу учактардын согуштук же согуштук эмес тапшырмаларды аткаруу үчүн иштешин камтыйт. 1922-жылы USS Langley менен болгон тажрыйбанын негизинде учуу операциялары абдан өнүккөн.

ADC учагы:

Aircraft Disposal Company (ADC) же Airdisco , Биринчи Дүйнөлүк Согуштун ашыкча аскердик учактарын рынокто пайдалануу үчүн 1920-жылы мартта негизделген британиялык фирма болгон. Компания 1925-жылы ADC Aircraft Limited деп атын өзгөрткөн.

ADC учагы:

Aircraft Disposal Company (ADC) же Airdisco , Биринчи Дүйнөлүк Согуштун ашыкча аскердик учактарын рынокто пайдалануу үчүн 1920-жылы мартта негизделген британиялык фирма болгон. Компания 1925-жылы ADC Aircraft Limited деп атын өзгөрткөн.

ADC учагы:

Aircraft Disposal Company (ADC) же Airdisco , Биринчи Дүйнөлүк Согуштун ашыкча аскердик учактарын рынокто пайдалануу үчүн 1920-жылы мартта негизделген британиялык фирма болгон. Компания 1925-жылы ADC Aircraft Limited деп атын өзгөрткөн.

Учактын эскирген чечимдери:

Aircraft End-of-Solutions (AELS) BV же көбүнчө AELS деген ат менен белгилүү, иштебей калган же пенсияга чыккан учактарды бөлүп-бөлүп чыгарган компания. Компания Делфт шаарында жайгашкан, Нидерланды, бирок бүткүл дүйнө жүзүндө таштандыларды чыгаруу мүмкүнчүлүгүнө ээ. AELS процесстери 2010-жылдын апрелинде Учак Флотун Кайра иштетүү ассоциациясы тарабынан аккредитацияланган. AELS ошондой эле Нидерланддык Аэрокосмостук Топтун мүчөсү.

Учак кыймылдаткычынын иштеши:

Уолш кыймылдаткычтын иштешин мотор компаниясы саткан акыркы продукт катары аныктайт. Ал учактын конкреттүү колдонулушу үчүн сүйлөшүлүүчү аймактарды камтыйт, мисалы, керектелген күйүүчү майдын салмагы, наркы, тышкы өлчөмдөрү жана иштөө убактысы. Ага ызы-чуу жана химиялык булгоочу заттардын чыгарылышына тиешелүү экологиялык жөнгө салынуучу чектөөлөрдү жана канаттуулар, жамгыр, мөндүр жана муз катмары сыяктуу айлана-чөйрөнүн коркунучуна туруктуу чыдай турган долбоорду талап кылган коопсуздукту жөнгө салуучу аспектилерди камтыйт.

Гленн изилдөө борбору:

НАСА Джон Х.Гленн Льюис Филддеги изилдөө борбору - Брук Парк жана Кливленд шаарларынын ичинде, Кливленд Хопкинс эл аралык аэропорту менен Рокки дарыясынын резервациясынын ортосунда, Огайо штатындагы Сандуски шаарында НАСАнын борбору. Анын директору Марла Э. Перес-Дэвис. Гленн изилдөө борбору - НАСАнын он ири объектилеринин бири, анын башкы миссиясы - аэронавтика жана космосто колдонуу үчүн илим менен технологияны иштеп чыгуу. 2012-жылдын май айына карата ал өз аймагында же анын жанында 1650гө жакын мамлекеттик кызматкерди жана 1850 көмөкчү подрядчикти жумушка алган.

Aircraft Engineering Corporation:

Aircraft Engineering Corp (Ace) Нью-Йоркто 1919-жылы негизделген.

Aircraft Engineering Corporation:

Aircraft Engineering Corp (Ace) Нью-Йоркто 1919-жылы негизделген.

Aircraft Engineering Corp Ace K-1:

Aircraft Engineering Corp Ace K-1 бул 1919-жылы Нью-Йорк университетинин (Нью-Йорк университетинин) Аэронавтикалык инженерия профессору Александр Клемин тарабынан иштелип чыккан, АКШнын эки кишилик эки учактуу учагы. Кийинки котормолордо дээрлик жарамдуу кыймылдаткыч орнотуу камтылган. 1930-жылы кайрадан Salmson 9Ad жана LeBlond 5D кыймылдаткычтары менен жабдылган Ace 300 жана Ace 200 катары бекемделген структурасы менен бекемделген Ace 300 жана Ace 200 структурасы менен кайрадан киргизилген.

Aircraft Engineering Corporation:

Aircraft Engineering Corp (Ace) Нью-Йоркто 1919-жылы негизделген.

VMR-1:

Marine Transport Squadron 1 - АКШнын деңиз аскерлер корпусунун орто транспорттук авиация эскадрильясы. "Жол жөө жүргүнчүлөр" деп да аталган эскадрилья, Техас штатындагы Форт-Уорттун деңиз аскер-аба станциясынын биргелешкен резервдик базасында жайгашкан жана Marine Aircraft Group 41 жана 4-Marine Aircraft Wing командаларынын карамагында.

Учактын өрт өчүрүүчү машыктыруучусу:

Учактын өрт машыктыруучусу - авиакырсык учурунда жүргүнчүлөрдү жана экипаж мүчөлөрүн куткарууга машыгуу үчүн иштелип чыккан өрт өчүрүү симулятору. Авиациялык өрт машыгуу симуляторлору өрт өчүргүчтөргө ар кандай өзгөчө кырдаалдардын сценарийлерин, мисалы, тышкы күйүүчү майдын ири көлөмдө төгүлүшү, канаттар, кыймылдаткычтар жана куйруктардагы өрт сыяктуу сценарийлерди кайрадан түзүүгө мүмкүнчүлүк берет. Ошондой эле, алар отургуч, кабинанын, кабинанын жана жүк ташыган отту куткаруунун реалдуу ички сценарийлерин иштеп чыгууга жардам берет. Өрткө каршы машыгуу тренажерлеру ар дайым максималдуу коопсуздукту камсыз кылып, туура машыгуу иш-аракеттерине ийкемдүүлүктү сунуш кылышат. Алар муниципалдык, өндүрүштүк өрт-куткаруу бөлүмдөрү, эл аралык аэропорттор жана дүйнө жүзү боюнча аскер күчтөрү тарабынан колдонулат. Өрт, тез жардам жана полиция круиздери, жердеги кызматкерлер жана аба экипаждары катышкан масштабдуу машыгуунун бир бөлүгү катары жердеги кагылышуулар жана кырсыктар түзүлүшү мүмкүн. Мындан тышкары, экинчи инциденттерди иштеп чыгууга болот, алар учактын айланасында болушу мүмкүн болгон инциденттерди көзөмөлдөө боюнча тренинг өткөрүшөт. Ар бир иш-аракет башкаруу мунарасынан башкарылат жана каралат.

Учак флотун кайра иштетүү ассоциациясы:

Aircraft Fleet Recycling Association ( AFRA ) - бул авиация тармагынын ар кайсы тармактарын бириктирген коммерциялык эмес эл аралык бирикме. Анын максаты экологиялык мыкты тажрыйбаны жайылтуу, учактарды демонтаждоо, ошондой эле учактын бөлүктөрүн жана материалдарын сактоо жана кайра иштетүү жаатындагы ченемдик укуктук мыктылыгын жана туруктуу өнүгүүсүн жайылтуу болуп саналат.

Учактардын учушун башкаруу тутуму:

Кадимки туруктуу канаттуу учууларды башкаруу тутуму учууну башкаруу беттеринен, тиешелүү учактын башкаруу элементтеринен, туташтыруучу байланыштардан жана учактын учуу багытын башкаруу үчүн керектүү иштөө механизмдеринен турат. Учактын кыймылдаткычтарын башкаруу ылдамдыгын өзгөрткөндүктөн учууну башкаруу катары каралат.

Брутто салмагы:

Учактын жалпы салмагы - бул учуу учурунда же жерде иштөө учурунда ар кандай учурдагы учактын жалпы салмагы .

Учактар ​​менен жер иштетүү:

Авиацияда аба кемесин жерде иштетүү аба кемесин жерде турганда жана (адатта) аэропорттун терминалдык дарбазасында токтоосуз тейлөөнү аныктайт.

Глазго аэропорту:

Глазго аэропорту , ошондой эле Глазго эл аралык аэропорту , мурдагы Абботсинч аэропорту деп аталган, Шотландиядагы эл аралык аэропорт. Ал Пенслиде, Ренфрушир шаарында, Глазго шаарынын борборунан 8,6 чакырым алыстыкта ​​жайгашкан. 2019-жылы аэропорт 8,84 миллион жүргүнчүнү тейлеп, жылдык 8,4% га төмөндөп, Шотландиядагы Эдинбург аэропортунан кийин эл көп, экинчи орунга, ал эми Улуу Британиянын тогузунчу жүргүнчү аэропортуна айланган.

Учак иштетүүчү:

Aircraft Handler - Улуу Британиянын Куралдуу Күчтөрүнүн Королдук Деңиз Флотундагы Учактарды тейлөө бөлүмүнүн мүчөсү. Аба кемелери жана Падышалык Флотунун Жардамчысынын курамындагы бардык учактардын коопсуз кыймылына, учурулушуна жана калыбына келтирилишине (конуусуна) жооптуу. Алар ошондой эле Royal Navy кемелеринин бортунда жана Royal Naval Air Stations авиакырсыктан куткаруу иштерин жүргүзүшөт. Падышалык Аскер Флотундагы Флоттун Аба Колунун Учактарды башкаруу филиалы 1945-жылы түзүлгөн. Авиакомпанияларды башкаруучулардын милдеттерин Падышалык Флоттун башка бутактарынын мүчөлөрү аткарышкан, алардын көпчүлүгү ал пайда болгондон кийин жаңы филиалга өткөн.

"Атайын учактар ​​менен иштөө, кырсыктан куткаруу жана өрткө каршы күрөшүү үчүн деңизде учактар ​​түшкөн бардык кемелер талап кылынат. Бул көндүмдөр, негизинен, Падышачылык Деңиз Аба Станцияларында, өрткө каршы милдеттерин аткаруу үчүн жээкке колдонулган Aircraft Handler рейтинги менен камсыз кылынат." - MOD (Navy)
Туулга орнотулган дисплей:

Туулга орнотулган дисплей ( HMD ) - бул учкучтарда учкучтун көзүнө маалымат берүү үчүн колдонулуучу шайман. Анын масштабы экипаждын көз айнегиндеги же торундагы баш дисплейлерине (HUD) окшош. HMD учкучка кырдаалды билип, окуя болгон жердин жакшыртылган имиджин камсыз кылат жана аскердик колдонмолордо курал-жарак тутумдарын алардын башы көрсөткөн багытта көрсөтөт. Курал тутумдарын бөлүп чыгарууга мүмкүндүк берген колдонмолор туулга орнотулган көрүнүш жана дисплей (HMSD) же туулга орнотулган көрүнүштөр (HMS) деп аталат.

RAF Hal Far:

RAF Hal Far аэродрому Мальтада курулган биринчи туруктуу аэродром болгон. Ал 1929-жылы 1-апрелде HMS Falcon , Падышалык деңиз флотунун фрегаты болуп ачылган жана аны Флоттун Эйр Армиясынын экипаждары колдонушкан. Ал Мальта өкмөтүнө өткөрүлүп берилген жана 1979-жылдын январь айынан баштап кайрадан иштелип чыккан. Азыр жабык жана анын учуп-конуучу тилкелеринин бири драг жарыш ышкыбоздору тарабынан колдонулат. Экинчи учуп-конуу тилкеси эми жакында эле иштелип чыккан өнөр жай массивине алып баруучу жол болуп калды.

Сембаванг авиабазасы:

Sembawang авиабазасы - Сингапурдун түндүк бөлүгүндөгү Sembawang шаарында жайгашкан Сингапур Республикасынын аба күчтөрүнүн аскер аба базасы. Негизги ураан - Dare and Will .

РНАС Эглинтон (HMS Gannet):

Эглинтон же РНАС Эглинтон ( Royal Naval Air Station) - Түндүк Ирландия, Лондондерри округунун Эглинтон шаарынан түндүк-чыгышта 2,3 км алыстыкта ​​жайгашкан Падышачылык деңиз аба бекети. 1943-жылы Флот Аба Армиясына өткөрүлүп берилгенге чейин, 1941-жылы Падышачылык Аба Күчтөрүнүн Станциясы катары ачылган.

Fleetlands Heliport:

Fleetlands - Госпорт, Гэмпшир, Англиянын аймагында жайгашкан Standard Aero компаниясы тейлеген тик учак .

Учактын идентификациялык корпусу:

Учактарды таануу корпусу - 1940-1945-жылдар аралыгында иштеген Канаданын жарандык коргонуу уюму. Корпустун миссиясы шектүү учактар ​​жөнүндө кабарлоо жана немистердин, жапондордун жана италиялыктардын кол салуусунан кайтаруу болгон. Байкоочуларды колдонуу маанилүү деп эсептелген, анткени радар али кеңири колдонула элек болчу. Ал 1950-жылы узак аралыкка учкан аба чабуулу жөнүндө эскертүү тутуму катары кайрадан курулган.

Иллюстрацияланган учак:

Aircraft Illustrated - Улуу Британиянын ай сайын чыгаруучу, аскердик жана жарандык авиация темаларын чагылдырган, фотографиялык өзгөчөлүктөрүнө басым жасаган. Алгач 1968-жылы басылып чыккан, 2009-жылы " Учак" деп аталып, 2012-жылы басылбай калган.

Учак инциденттерин башкаруу тартиби (Нидерланды):

Учакта болгон инциденттерди башкаруу жол-жобосу - бул бир же бир нече аба кемеси катышкан аэропорттордогу же анын жанындагы инциденттер үчүн болгон Голландиялык Инцидентти Түзөтүү тартиби. Бул авиациянын Координацияланган Аймактык Инциденттерди Башкаруу Тартиби же CRIMP же GRIP. VOS аэропорттун аба жана / же кургактыкта ​​иштөөсү менен тез жардам кызматтарынын көлөмүн жана колдоону уюштурат. Нидерландыдагы тиешелүү аэропорттордо VOS деп атоодо бир аз айырмачылыктар бар, бирок окуяны башкаруу жалпысынан бирдей.

Куновице:

Aircraft Industries, LET, np катары иштеп, Чехиянын жарандык учактарды чыгаруучу компаниясы болуп саналат. Анын эң ийгиликтүү дизайны L-410 Turbolet болгон, анын 1200дөн ашыгы курулган. Анын башкы кеңсеси Ухерске-Храдище районундагы Куновице шаарында жайгашкан. LET 2008-жылдан бери Орусиянын UGMK компаниясына таандык. Компания Чехиянын алтынчы ири аэропортун жана жеке менчик орто мектебин иштетет.

Аэрокосмостук өнөр жай ассоциациясы:

Аэрокосмостук өнөр жай ассоциациясы ( AIA ) - жарандык, аскердик жана ишкердик учактардын, тик учактардын, учуучу аппараттардын, космостук системалардын, учак кыймылдаткычтарынын, ракеталардын, материалдардын жана башка компоненттердин, жабдуулардын, кызмат көрсөтүүлөрдүн жана маалымат технологияларынын өндүрүүчүлөрүн жана берүүчүлөрүн чагылдырган Америка соода бирикмеси. Кошмо Штаттарда. Ошондой эле, Улуттук Ракета Ассоциациясы, America Rocketry Challenge (TARC) менен биргеликте, орто мектеп окуучуларынын арасында жыл сайын өткөрүлүүчү мелдешке демөөрчүлүк кылат. Мүчө компаниялар жыл сайын TARC улуттук финалында алдыңкы орундарды ээлеген командаларга сыйлыктарды жана стипендияларды беришет жана ал демөөрчү компаниялар аркылуу каржыланат. AIA ошондой эле Улуттук Аэрокосмостук Стандарттар деп аталган өндүрүштүк стандарттарды иштеп чыгат, алар аэрокосмостук өндүрүүчүлөр үчүн жабдууларды өндүрүү үчүн Америка Кошмо Штаттарынын Аскердик Стандартына шайкеш келет жана башка компоненттер үчүн стандарттарды камсыз кылат.

Aircraft Industries L 410 NG:

Aircraft Industries L 410 NG - Чехиялык Aircraft Industries компаниясы чыгарган эки орундуу 19 орундуу учак. Учак Let L 410 UVP-E20 модернизацияланган версиясы. Биринчи рейс 2015-жылдын 29-июлунда болгон. L 410 NG сериялуу өндүрүшү 2018-жылдын март айында башталган.

Учактын маалымат башкаруу тутуму:

Airplane Information Management System (AIMS) - Boeing 777 учактарынын "мээси". Маалыматты берүү үчүн төрт ARINC 629 автобусу колдонулат. Ар бир учакта 2ден шкаф бар.

Учактарды инспекциялоо, оңдоо жана капиталдык ремонттоо базасы (AIROD):

AIROD Sdn Bhd - Малайзиянын аэрокосмостук компаниясы, учактарга техникалык тейлөө, оңдоо жана капиталдык оңдоо (MRO) кызматтарын көрсөтөт. AIROD деген ат кыскартылган сөз, ал учак инспекциясы, оңдоо жана капиталдык ремонт депосу дегенди билдирет.

Гамбург авиациясы:

Hamburg Aviation - "Luftfahrtcluster Metropolregion Hamburg eV" фирмасынын аталышы, компаниялардын, илимий мекемелердин, билим берүү мекемелеринин жана Гамбургдун Эркин жана Ганзалык шаарынын ассоциациясы, Гамбург Метрополия аймагында авиация тармагын жайылтуу максатын көздөйт. 2012-жылы 40 миңден ашуун кызматкери бар бул жарандык авиация тармагындагы дүйнөдөгү эң ири сайттардын бири.

Aircraft Kit Industry Association:

Aircraft Kit Industry Association (AKIA) - 2012-жылы июль айында түзүлгөн жана расмий түрдө AirVenture 2012де түзүлгөн америкалык авиациялык адвокаттык бирикме.

Конуу чырактары:

Конгон чырактар - учуп-конуу учурунда жерди жана учуп-конуу тилкесин жарыктандыруучу учактарга орнотулган чырактар.

Учактарга техникалык тейлөө:

Аба кемелерин техникалык тейлөө - бул аба кемесинин же аба кемесинин бөлүгүнүн туруктуу учууга жарамдуулугун камсыз кылуу үчүн талап кылынган тапшырмаларды аткаруу, анын ичинде капиталдык ремонт, текшерүү, алмаштыруу, кемчиликтерди жоюу жана модификациялоону ишке ашыруу, учууга жарактуулук боюнча директиваларды сактоо жана оңдоо.

Учактын техникалык тейлөөсүн текшерүү:

Аба кемелеринин техникалык тейлөөсүн текшерүү - белгилүү бир убакыттан же пайдалануудан кийин бардык соода жана жарандык учактарда жүргүзүлүүгө тийиш болгон мезгилдүү текшерүүлөр. Аскердик учактар ​​адатта техникалык тейлөө программаларын аткарышат, алар коммерциялык жана жарандык операторлордукуна окшош болушу мүмкүн.

Учакты тейлөө инженери:

Авиациялык техникалык тейлөө инженери ( AME ), ошондой эле Лицензиялуу авиациялык тейлөө инженери , учактарга техникалык тейлөө жүргүзгөн жана күбөлөндүргөн лицензиялуу адам. Лицензия эл аралык деңгээлде кеңири таралган жана Эл аралык жарандык авиация уюму (ИКАО) тарабынан таанылган. Америкалык FAA квалификацияны чет өлкөлөрдө тааныйт, бирок аны "Авиация ..." эмес, Авиацияны Тейлөө Инженери деп аташат.

Учактарды техникалык тейлөөчү:

Учактарды техникалык тейлөө боюнча адис ( AMT ) соода кызматкери, ошондой эле учактарга техникалык тейлөө жүргүзүү үчүн лицензияланган техникалык квалификацияны билдирет. АМТлар техникалык тейлөөнү, профилактикалык тейлөөнү, ремонтту жана учактарды жана авиациялык тутумдарды өзгөртүүнү текшерет жана аткарат же көзөмөлдөйт.

Учактарды техникалык тейлөөчү:

Учактарды техникалык тейлөө боюнча адис ( AMT ) соода кызматкери, ошондой эле учактарга техникалык тейлөө жүргүзүү үчүн лицензияланган техникалык квалификацияны билдирет. АМТлар техникалык тейлөөнү, профилактикалык тейлөөнү, ремонтту жана учактарды жана авиациялык тутумдарды өзгөртүүнү текшерет жана аткарат же көзөмөлдөйт.

Учактарды техникалык тейлөө жана инженердик корпорациясы:

Aecraft Maintenance and Engineering Corporation Limited компаниясы Ameco Beijing катары белгилүү, ал Кытайдагы учактарды тейлөө боюнча эң ири жеткирүүчү болуп саналат.

Учактарды өндүрүү жана долбоорлоо:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) үч учактын өндүрүүчүсү - Alarus CH2000, Zodiac CH601 жана Patriot 150.

Airco:

Aircraft Manufacturing Company Limited ( Airco ) Британиянын алгачкы учак өндүрүүчүсү болгон. 1912-жылы негизделген, Биринчи дүйнөлүк согуш учурунда тездик менен өсүп, өзүн 1918-жылга карата дүйнөдөгү эң ири авиакомпания деп атаган.

Учактарды өндүрүү жана долбоорлоо:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) үч учактын өндүрүүчүсү - Alarus CH2000, Zodiac CH601 жана Patriot 150.

Учактарды өндүрүү жана долбоорлоо:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) үч учактын өндүрүүчүсү - Alarus CH2000, Zodiac CH601 жана Patriot 150.

Учактарды өндүрүү жана долбоорлоо:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) үч учактын өндүрүүчүсү - Alarus CH2000, Zodiac CH601 жана Patriot 150.

Учактарды өндүрүү жана долбоорлоо:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) үч учактын өндүрүүчүсү - Alarus CH2000, Zodiac CH601 жана Patriot 150.

Учактарды өндүрүү жана долбоорлоо:

Aircraft Manufacturing and Design Co. (AMD) үч учактын өндүрүүчүсү - Alarus CH2000, Zodiac CH601 жана Patriot 150.

Учак механикасы бир тууган ассоциациясы:

Учак Механикасы Боордоштук Ассоциациясы ( AMFA ) - АКШдагы учактарды техникалык тейлөөчү жана ага байланыштуу кызматкерлердин өкүлү болгон өз алдынча кол өнөрчүлүк бирлиги. AMFA кол өнөрчүлүктүн принциптерине берилген. Бул авиакомпанияларды техникалык тейлөөчү адистерди жана ага байланыштуу кызматкерлерди, авиакомпанияларга карата колдонулган Темир жол эмгек актысына ылайык, Улуттук Медитация Кеңеши тарабынан таанылган "кол өнөрчүлүктү же классты" көрсөтүүнү гана көздөйт. Үч мүнөздөмө, башкача айтканда, АМФАны башка бардык профсоюздардан бөлүп турат деп эсептейт: биринчиден, алардын жергиликтүү мүчөлөрүн жана анын каржыларын түздөн-түз көзөмөлдөө; экинчиден, офицерлер дайындалган ордуна шайланып, ошол эле офицерлерди мүчөлүккө чакыртып алса боло турган демократиялык процесс; үчүнчүдөн, жамааттык келишимдин сессияларына катышууга жана катышууга чакырылган ачык сүйлөшүүлөр. Ушул үч нерсе AMFA мүчөлүгүнө өз биримдигин көзөмөлдөөнү натыйжалуу жүргүзүүгө мүмкүндүк берет.

Учактын метеорологиялык маалыматтар релеси:

Учактардын метеорологиялык маалыматтар релеси (AMDAR) - Дүйнөлүк Метеорологиялык Уюмунун демилгеси менен ишке ашырылган программа. AMDAR коммерциялык учактарды колдонуу менен дүйнө жүзү боюнча метеорологиялык маалыматтарды чогултуу үчүн колдонулат.

Учак музейи Дангади:


Dhangadhi авиация музейи - Катмандудан 500 км батышта, Непалдын Дангади шаарында жайгашкан авиация музейи. Бул Непалдын мурунку учкучу Бед Апрети жана анын ишеничи менен 2014-жылдын 17-сентябрында Непалдын биринчи авиация музейи катары негизделген. Музей иштен чыккан Fokker-100 учагынын ичинде, узундугу 35,53 метрди түзүп, 2008-жылы өчүрүлгөнгө чейин Cosmic Air компаниясы иштетип келген. Көргөзмөгө 200гө жакын миниатюралык коммерциялык учактар ​​жана согуштук учактар ​​коюлган. Миниатюралык учактар ​​менен катар абада сүрөт галереясы жана кабинанын кафеси бар. Музейден түшкөн каражат рак менен ооругандарга жардам берүүгө жумшалат. Экинчи музей Катманду авиация музейи, Непалдын борбору Катмандуда Бед Апрети Траст тарабынан 2017-жылы авиакомпаниянын музейи Дангадинин ийгилигинен кийин түзүлгөн.

Катманду авиация музейи:

Катманду авиация музейи - Катманду, Синамангал шаарында жайгашкан авиация музейи. Музей Түрк аба жолдоруна таандык Airbus A330-300 учагынын ичинде, болжол менен сегиз ай гана учуп, 2015-жылы март айында Катмандудагы Трибхуван эл аралык аэропортунда учуп-конуу тилкесинде экскурсияга барган. Непалдын Жарандык Авиация Башкармалыгынын жана учкучтун биргелешкен демилгеси менен түзүлгөн. Bed Upreti жана анын ишеними. Бул музей 2017-жылдын 28-ноябрында расмий түрдө эл үчүн ачылган. Музейдин экспонаттарына самолеттун баштапкы учагы, орнотулган модели жана миниатюралык учактары жана Непал авиациясынын тарыхын тастыктаган буюмдар кирет. Музей Бед Апрети буга чейин ушул сыяктуу, бирок чакан авиациялык музейди Батыш Непалдагы Дангадидеги Дангади авиакомпаниясын түзгөндөн кийин, Непалдагы экинчи түрү болуп саналат. Музейдин баасы болжол менен 70 млн.

Heathkit:

Heathkit - бул Heath компаниясы тарабынан чыгарылган жана сатыкка коюлган топтомдордун жана башка электрондук продуктулардын фирмалык аталышы. Ондогон жылдар аралыгында өндүрүлгөн продукциялар электрондук тестирлөө жабдууларын, үйгө ишенимдүү аудио жабдууларын, телекөрсөтүү кабыл алгычтарын, радиотехникалык жабдууларды, роботторду, чекит стилиндеги от алдыруучу алгачкы үлгүдөгү унаалар үчүн электрондук от алдыруу конверсия модулдарын жана таасирдүү Heath H-8, H-89 , жана сатып алуучу тарабынан чогултуу үчүн комплект түрүндө сатылган H-11 хоббиисттик компьютерлер.

Heathkit:

Heathkit - бул Heath компаниясы тарабынан чыгарылган жана сатыкка коюлган топтомдордун жана башка электрондук продуктулардын фирмалык аталышы. Ондогон жылдар аралыгында өндүрүлгөн продукциялар электрондук тестирлөө жабдууларын, үйгө ишенимдүү аудио жабдууларын, телекөрсөтүү кабыл алгычтарын, радиотехникалык жабдууларды, роботторду, чекит стилиндеги от алдыруучу алгачкы үлгүдөгү унаалар үчүн электрондук от алдыруу конверсия модулдарын жана таасирдүү Heath H-8, H-89 , жана сатып алуучу тарабынан чогултуу үчүн комплект түрүндө сатылган H-11 хоббиисттик компьютерлер.

1958-жылдагы Федералдык авиация мыйзамы:

1958-жылдагы Федералдык Авиация Мыйзамы, Президент Дуайт Д.Эйзенхауэр кол койгон, Америка Кошмо Штаттарынын Конгрессинин Федералдык Авиация агенттигин түзгөн жана анын мурункусу болгон Жарандык Аэронавтика Башкармасын (CAA) жоюп салган актысы болгон. Бул иш-аракет FAAга авиакомпания тармагындагы коопсуздукту жана америкалык аба мейкиндигин аскер учактары менен жарандык учактардын колдонушун көзөмөлдөө жана жөнгө салуу мүмкүнчүлүгүн берди.

Ядролук кыймылдаткыч:

Учактарды өзөктүк кыймылдатуу ( ANP ) программасы жана ага чейинки атомдук энергетика ( NEPA ) долбоору учактар ​​үчүн өзөктүк кыймылдатуу тутумун иштеп чыгуу боюнча иштеген. Америка Кошмо Штаттарынын Армиясынын аба күчтөрү 1946-жылы 28-майда NEPA долбоорун баштаган. NEPA 1951-жылдын май айына чейин иштеп, ал долбоор Атомдук энергия боюнча биргелешкен комиссияга (AEC) / USAF ANP өткөрүлүп берилген. USAF ядролук реактивдүү кыймылдаткычтар үчүн эки башка системаны - General Electric тарабынан иштелип чыккан Direct Air Cycle концепциясын жана Pratt & Whitney компаниясына дайындалган Кыйыр Аба Циклин колдонгон. Программа Convair X-6ны иштеп чыгуу жана сыноо максатында иштелип чыккан, бирок ал учак курула электе 1961-жылы жокко чыгарылган. 1946-1961-жылдар аралыгында программанын жалпы наркы болжол менен 1 миллиард долларды түзгөн.

Ядролук кыймылдаткыч:

Учактарды өзөктүк кыймылдатуу ( ANP ) программасы жана ага чейинки атомдук энергетика ( NEPA ) долбоору учактар ​​үчүн өзөктүк кыймылдатуу тутумун иштеп чыгуу боюнча иштеген. Америка Кошмо Штаттарынын Армиясынын аба күчтөрү 1946-жылы 28-майда NEPA долбоорун баштаган. NEPA 1951-жылдын май айына чейин иштеп, ал долбоор Атомдук энергия боюнча биргелешкен комиссияга (AEC) / USAF ANP өткөрүлүп берилген. USAF ядролук реактивдүү кыймылдаткычтар үчүн эки башка системаны - General Electric тарабынан иштелип чыккан Direct Air Cycle концепциясын жана Pratt & Whitney компаниясына дайындалган Кыйыр Аба Циклин колдонгон. Программа Convair X-6ны иштеп чыгуу жана сыноо максатында иштелип чыккан, бирок ал учак курула электе 1961-жылы жокко чыгарылган. 1946-1961-жылдар аралыгында программанын жалпы наркы болжол менен 1 миллиард долларды түзгөн.

Air Force One:

Air Force One - Америка Кошмо Штаттарынын Президентин ташыган Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнө таандык учактын аба кыймылын башкаруунун расмий чакыруу белгиси. Жалпы тил менен айтканда, бул термин АКШнын аба күчтөрүнө таянып, президентти ташуу үчүн колдонулган. Учак Америка президенттигинин жана анын күчүнүн көрүнүктүү белгилери болуп саналат.

Aircraft Operating Company:

Aircraft Operating Company Британиялык аэрофотосүрөт компаниясы болгон, ал 1925-жылы Аэрофильмдерди басып алган. 1940-жылы анын кызматкерлери жана жабдуулары Аба министрлиги тарабынан реквизицияланып, 1944-жылы компания өзү Hunting Aerosurveys компаниясына өткөн.

Aircraft Operating Company:

Aircraft Operating Company Британиялык аэрофотосүрөт компаниясы болгон, ал 1925-жылы Аэрофильмдерди басып алган. 1940-жылы анын кызматкерлери жана жабдуулары Аба министрлиги тарабынан реквизицияланып, 1944-жылы компания өзү Hunting Aerosurveys компаниясына өткөн.

Aircraft Operating Company:

Aircraft Operating Company Британиялык аэрофотосүрөт компаниясы болгон, ал 1925-жылы Аэрофильмдерди басып алган. 1940-жылы анын кызматкерлери жана жабдуулары Аба министрлиги тарабынан реквизицияланып, 1944-жылы компания өзү Hunting Aerosurveys компаниясына өткөн.

Учактарды эксплуатациялоо борбору:

Учактарды эксплуатациялоо Борбору ( AOC ) Америка Кошмо Штаттарынын Өкмөтүнүн Улуттук Океан жана Атмосфера Башкармалыгынын болжол менен тогуз учагы үчүн негизги база болуп саналат.

Учак ээлери жана учкучтар ассоциациясы:

Учак ээлери жана учкучтар ассоциациясы ( AOPA ) - Фредерик, Мэрилендде жайгашкан, америкалык коммерциялык эмес, жалпы авиацияны жактаган саясий уюм.

Учак ээлери жана учкучтар ассоциациясы:

Учак ээлери жана учкучтар ассоциациясы ( AOPA ) - Фредерик, Мэрилендде жайгашкан, америкалык коммерциялык эмес, жалпы авиацияны жактаган саясий уюм.

Учак ээлери жана учкучтар ассоциациясы:

Учак ээлери жана учкучтар ассоциациясы ( AOPA ) - Фредерик, Мэрилендде жайгашкан, америкалык коммерциялык эмес, жалпы авиацияны жактаган саясий уюм.

Шенду автожолунун бекети:

Шенду шоссеси , мурунку Аэрокосмос музейи , Шанхай шоссеси, Минхан району, Пудзян шаарында Шанхай метросунун 8-линиясы менен Пудзианг линиясынын ортосундагы алмашуу бекети жана Шенду шоссеси менен Пуксин шоссеси. Бул станция 8-линиянын түштүк жана Пудзян линиясынын түндүк терминалдары катары кызмат кылат жана 8-линиянын экинчи фазасы менен 2009-жылдын 5-июлунда ачылган. Станция 8-линия менен Пудзян линиясынын ортосундагы алмашуу станциясына айланган. 31, 2018, андан ары Huizhen жолуна чейин Pujiang линиясынын ачылышы менен.

1973-жылы авиацияда:

Бул 1973-жылдагы авиацияга байланыштуу иш-чаралардын тизмеси:

Шенду автожолунун бекети:

Шенду шоссеси , мурунку Аэрокосмос музейи , Шанхай шоссеси, Минхан району, Пудзян шаарында Шанхай метросунун 8-линиясы менен Пудзианг линиясынын ортосундагы алмашуу бекети жана Шенду шоссеси менен Пуксин шоссеси. Бул станция 8-линиянын түштүк жана Пудзян линиясынын түндүк терминалдары катары кызмат кылат жана 8-линиянын экинчи фазасы менен 2009-жылдын 5-июлунда ачылган. Станция 8-линия менен Пудзян линиясынын ортосундагы алмашуу станциясына айланган. 31, 2018, андан ары Huizhen жолуна чейин Pujiang линиясынын ачылышы менен.

Учактын борту:

Учак Башкармасы Улуттук Коопсуздук Кеңешинин 16-майдагы токтому менен түзүлгөн АПБга мыйзамдуу ыйгарым укукту камсыз кылуу үчүн 1917-жылы 1-октябрда Конгресстин Мыйзамы менен Учактарды чыгаруу кеңешинен түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын федералдык өкмөттүк уюму болгон. , 1917. Ховард Э. Коффин төрагалык кылган Учак Башкармасы Улуттук Коргоо Кеңешинин көзөмөлүнөн чыгарылып, Согуш жана Аскер-Деңиз Флотунун катчыларынын карамагында турган. Башкы Соттун Адвокаты тарабынан кеңеш берүүчү мүнөздөгү кеңештер Биринчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде учактарды иштеп чыгуу жана сатып алуу маселелери боюнча авиация бөлүмүнө, АКШнын Сигнал Корпусуна өз сунуштарын беришти.

Пропеллер (аэронавтика):

Аэронавтикадагы аба винти деп аталган винт кыймылдаткычтан же башка кубат булагынан айланма кыймылды винтти алдыга же артка түртүп айланган тайгалак агымына айландырат. Ал айланма кубаттуу кыймылдаткыч хабды камтыйт, ага бир нече радиалдык фольга бөлүкчөлөрү бекитилген, алар бүтүндөй узунунан огу боюнча айланат. Бычактын бийиктиги бекитилген, бир нече белгиленген абалга чейин кол менен өзгөрүлмө же автоматтык түрдө өзгөрүлмө "туруктуу ылдамдык" түрүндө болушу мүмкүн.

DigEplayer:

" DigEplayer " - бул " digEcor ." digEplayers - бул өз алдынча, талап кылынган көчмө аудио видео (AVOD) катуу дискке негизделген санариптик көңүл ачуу шаймандары. Көлөмү боюнча портативдүү DVD ойноткучка окшош digEplayers кинотасмалар, телекөрсөтүүлөр, мультфильмдер, видео жана музыка, ошондой эле аэропорттун карталары, бара турган жери жөнүндө маалыматтар, жарнамалар жана жарнамалар менен алдын-ала программаланган.

Кейптаун келишими:

Кейптаун конвенциясы Мобилдик жабдууларга болгон эл аралык кызыкчылыктар же Кейптаун келишими - бул кыймылдуу мүлккө байланыштуу бүтүмдөрдү стандартташтырууга арналган эл аралык келишим. Келишим сатып алуу-сатуу келишимдерин, күрөө мүлкүн (күрөөнү), ижара жана сатуу боюнча шарттуу келишимдерди каттоонун эл аралык стандарттарын, ошондой эле айрым мамлекеттердин банкроттук жөнүндөгү мыйзамдарынын күчүн жана кайтарып алууну камтыган каржылоо келишимдерин аткарбагандыгы үчүн ар кандай юридикалык каражаттарды түзөт.

Пилоттук башкаруучу жарык:

Аэродромдук жарык ( ARCAL ) же пилоттук активдештирилген жарык ( PAL ) деп аталган учкучтар тарабынан башкарылуучу жарык ( PCL ) - бул учактын учкучтарына аэропорттун же аэродромдун жакындап келе жаткан жарыктарынын, учуп-конуу тилкесинин четинин жарыгын башкарууга мүмкүндүк берген система. жарык, жана радио аркылуу унаа жолдору.

Учак радио корпорациясы:

Aircraft Radio Corporation (ARC) - Aeronautical Radio, Inc. (ARINC) менен чаташтырбоо - 1920-жылдардан баштап аскердик жана коммерциялык учактардын, кийинчерээк жалпы авиациялык (жеңил) учактардын авиациянын негизги пионери жана ири өндүрүүчүсү болгон. башында КъМДж негизги иш-милдетин мындан ары, кадрдык, объекттерди жана продукт биринчи орунга коюу, ал эми ишкананын 1950-кийин расмий аталышы, дагы башка ишканалардын, өзгөрүп, ар ким бир мурас ээ болушат жана ребрендит үчүн.

Учак реакторунун тажрыйбасы:

Aircraft Reactor Experiment ( ARE ) реактору ( ARE ) - бул үнсүз үн чыгаруучу учактын түртүлүшү үчүн суюк отун, жогорку температура, жогорку тыгыздыктагы реакторлордун иштешин текшерүү үчүн иштелип чыккан атомдук реактор. Ал 1954-жылы 8-12-ноябрь аралыгында Эук Ридж Улуттук Лабораториясында (ORNL) 2,5 мегаватт (МВт) максималдуу туруктуу кубаттуулукта иштеп, жалпысынан 96 МВт-саат энергия иштеп чыккан.

Учак таануу (журнал):

Inter-Services Journal деген аталыштагы Aircraft Recognition , Британиянын Экинчи Дүйнөлүк Согуш журналы болуп, учактарды таануу темасына арналган. 1942-жылдын сентябрынан 1945-жылдын сентябрына чейин авиациялык өндүрүш министрлиги тарабынан ай сайын басылып чыккан, журналдын максаттуу аудиториясы Британиянын Куралдуу Күчтөрүнүн үч мүчөсү жана Падышалык байкоочу корпусунун мүчөлөрү болгон.

Учак таануу (журнал):

Inter-Services Journal деген аталыштагы Aircraft Recognition , Британиянын Экинчи Дүйнөлүк Согуш журналы болуп, учактарды таануу темасына арналган. 1942-жылдын сентябрынан 1945-жылдын сентябрына чейин авиациялык өндүрүш министрлиги тарабынан ай сайын басылып чыккан, журналдын максаттуу аудиториясы Британиянын Куралдуу Күчтөрүнүн үч мүчөсү жана Падышалык байкоочу корпусунун мүчөлөрү болгон.

Учак таануу (журнал):

Inter-Services Journal деген аталыштагы Aircraft Recognition , Британиянын Экинчи Дүйнөлүк Согуш журналы болуп, учактарды таануу темасына арналган. 1942-жылдын сентябрынан 1945-жылдын сентябрына чейин авиациялык өндүрүш министрлиги тарабынан ай сайын басылып чыккан, журналдын максаттуу аудиториясы Британиянын Куралдуу Күчтөрүнүн үч мүчөсү жана Падышалык байкоочу корпусунун мүчөлөрү болгон.

Учак таануу (журнал):

Inter-Services Journal деген аталыштагы Aircraft Recognition , Британиянын Экинчи Дүйнөлүк Согуш журналы болуп, учактарды таануу темасына арналган. 1942-жылдын сентябрынан 1945-жылдын сентябрына чейин авиациялык өндүрүш министрлиги тарабынан ай сайын басылып чыккан, журналдын максаттуу аудиториясы Британиянын Куралдуу Күчтөрүнүн үч мүчөсү жана Падышалык байкоочу корпусунун мүчөлөрү болгон.

Учакты каттоо:

Альтернативдик түрдө куйрук номери деп аталган аба кемесинин каттоосу - бул ар бир жарандык учактын сырткы бетинде белгилениши керек болгон эл аралык конвенция талап кылган бир учакка гана мүнөздүү код. Каттоо учактын катталган өлкөсүн көрсөтөт жана автоунаа номери же кеме каттоосу сыяктуу иштейт. Бул код тиешелүү Улуттук Авиация Башкармасы (NAA) тарабынан берилген Каттоо күбөлүгүндө да көрсөтүлүшү керек. Учактын бир юрисдикцияда бир гана каттоосу болушу мүмкүн, бирок учактын иштөө мөөнөтү өзгөрүлүп турат.

410 учак оңдоо заводу (Киев):

Plant 410 Civil Aviation - Украинанын Киев Жулианы эл аралык аэропортуна жанаша жайгашкан Киевдеги учактарды тейлөө компаниясы.

No 405 авиация ремонт заводу:

№ 405 авиация оңдоо заводу (АРЗ-405) 1939-жылы учактарга техникалык тейлөө мекемеси катары түзүлгөн жана Алматы эл аралык аэропортунун жанында жайгашкан. Завод 70 000 чарчы метрден ашуун жерди ээлеп, 10 000 чарчы метр аянттагы өндүрүштүк кубаттуулуктарга ээ. Анда 200дөн ашуун мыкты даярдалган адистер иштешет.

Учактарды куткаруу жана өрт өчүрүү:

Аба кемесин куткаруу жана өрт өчүрүү ( ARFF ) - авиациялык кырсыктарга жана инциденттерге катышкан авариялык кырдаалды жоюу, жеңилдетүү, эвакуациялоо жана жүргүнчүлөрдү жана аба кемесинин экипажын куткарууну камтыган өрт өчүрүүнүн бир түрү.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...