Tuesday, March 30, 2021

Airbus Corporate Jets, Airbus A220, Airbus A319

Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , Airbus SASтин бир бөлүгү жана Airbusтун бир бөлүгү, ата-эненин лайнеринин катар аралык корпоративдик реактивдик варианттарын сатат жана толуктайт. Түрлөрүнө A318 Elite эки / үч кабаттуу Airbus A380 Prestige кирет. 737 негизделген Boeing Business Jet авиакомпаниясы киргенден кийин, 1997-жылы Airbus A319 Corporate Jet менен ишкердик учактар ​​рыногуна кошулган. Airbus Corporate jet деген термин алгач A319CJ үчүн гана колдонулган болсо да, учурда көбүнчө бардык моделдер үчүн колдонулат, анын ичинде VIP кең органдар. 2019-жылдын июнь айына карата 213 корпоративдик жана жеке учактар ​​иштеп жатат; 222 учакка, анын ичинде 128 A320 үй-бүлөлүк реактивге буюртма берилди.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Airbus A319:

Airbus A319 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн мүчөсү, Airbus компаниясы тарабынан чыгарылган кыска жана орто аралыктагы, кузову кең, коммерциялык жүргүнчү ташуучу эки моторлуу реактивдүү лайнерлер. A319 учагы 124төн 156га чейин жүргүнчү ташып, эң жогорку чеги 3700 нми түзөт. Учактын жыйынтыктоочу жыйыны Германиянын Гамбург шаарында жана Кытайдын Тяньцзин шаарында өтөт.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Adeline (ракета баскычы):

Adeline - учуп-конуу тилкесине горизонталдуу конуу үчүн пилотсуз технологияны колдонуп, Жерге учуп кеткенден кийин кайра кайталануучу ракетанын биринчи этабынын концепциясы. Airbus Defence and Space долбоорунун концепциясын иштеп чыккан.

Eurocopter AS350 Écureuil:

Eurocopter AS350 Écureuil , азыр Airbus Helicopters H125 , башында Францияда Aérospatiale жана Eurocopter тарабынан иштелип чыккан жана жасалган бир моторлуу жеңил коммуналдык тик учак. Түндүк Америкада, AS350 Астар катары кылынган. AS355 Ecureuil 2 - бул эки кыймылдаткычтын варианты, Түндүк Америкада TwinStar деп сатылган. Eurocopter EC130 AS350 учактын туундусу болуп саналат жана өндүрүүчү тарабынан Écureuil бир моторлуу үй-бүлөнүн бир бөлүгү деп эсептелет.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A380:

Airbus A380 - Airbus тарабынан чыгарылган кең кузовдуу учак. Бул дүйнөдөгү эң ири жүргүнчү ташуучу учак.Айрбус изилдөө 1988-жылы башталган жана 1990-жылы Боинг 747 учагынын узак аралыкта үстөмдүгүнө каршы чыгуу долбоору жарыяланып, 1994-жылы ошол кезде дайындалган A3XX долбоору сунушталган; Airbus 9,5 миллиард евролук (10,7 миллиард доллар) A380 программасын 2000-жылдын 19-декабрында ишке ашырган. Биринчи прототиби 2005-жылдын 18-январында Тулузада ачылган, анын биринчи рейси 2005-жылдын 27-апрелинде болгон. Электр зымдары кыйынчылыктар эки жылга кечигип, өнүгүү наркы 18 миллиард еврого чейин шарлонду. Бул типтеги тастыктаманы Европалык авиациялык коопсуздук агенттигинен (EASA) жана АКШнын Федералдык авиация башкармасынан (FAA) 2006-жылдын 12-декабрында алган.

Adeline (ракета баскычы):

Adeline - учуп-конуу тилкесине горизонталдуу конуу үчүн пилотсуз технологияны колдонуп, Жерге учуп кеткенден кийин кайра кайталануучу ракетанын биринчи этабынын концепциясы. Airbus Defence and Space долбоорунун концепциясын иштеп чыккан.

Airbus иши:

Airbus иши Канада өкмөтүнүн мүчөлөрүнө, премьер-министр Брайан Мулронинин (1984–93) тушунда, ошол кездеги таажы корпорациясы болгон Air Canada компаниясынын Airbus учактарын көп санда сатып алгандыгы үчүн төлөп берген жашыруун комиссиялардын айыптоолорун билдирет. Келишим боюнча сынак учурунда Эйрбас компаниясынын төрагасы Франц Йозеф Штраус (1915–1988), Бавариядагы германиялык белгилүү саясатчы болгон.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A400M Атлас:

Airbus A400M Atlas - Европанын төрт моторлуу турбовинттүү аскердик транспорттук учагы. Ал Airbus Military тарабынан Transall C-160 жана Lockheed C-130 Hercules сыяктуу эски транспорттук учактардын ордуна стратегиялык мүмкүнчүлүктөрү бар тактикалык аба көтөргүч катары иштелип чыккан. A400M көлөмү C-130 менен Boeing C-17 ортосунда; ал С-130дан оор жүктөрдү көтөрө алат жана конуу тилкелерин орой колдоно алат. Транспорттук ролу менен катар, A400M тиешелүү жабдуулар менен жабдылган учурда абада май куюп, медициналык эвакуацияны жасай алат.

Airbus A³ Vahana:

Airbus Vahana A³ тарабынан каржыланган, сегиз винттүү VTOL жеке аба унааларынын прототиби болуп, Airbus жана Airbus Urban Mobility тарабынан иштелип чыккан. Вахана долбоору 2016-жылы A³ компаниясынын алгачкы долбоорлорунун бири, Силикон өрөөнүндөгү Airbus Group компаниясынын өнүккөн долбоорлору жана өнөктөштүгү катары башталган. Airbus "Вахананы күнүмдүк жүргүнчүлөр автоунаалар же поезддер сыяктуу кыска аралыкка шаардык транспортко чыгымдарды салыштырууга болот" деп эсептешет. Шаардык аба кыймылынын бир бөлүгү болуу пландаштырылган. Долбоор 2019-жылдын декабрь айында аяктаган.

Airbus A³ Vahana:

Airbus Vahana A³ тарабынан каржыланган, сегиз винттүү VTOL жеке аба унааларынын прототиби болуп, Airbus жана Airbus Urban Mobility тарабынан иштелип чыккан. Вахана долбоору 2016-жылы A³ компаниясынын алгачкы долбоорлорунун бири, Силикон өрөөнүндөгү Airbus Group компаниясынын өнүккөн долбоорлору жана өнөктөштүгү катары башталган. Airbus "Вахананы күнүмдүк жүргүнчүлөр автоунаалар же поезддер сыяктуу кыска аралыкка шаардык транспортко чыгымдарды салыштырууга болот" деп эсептешет. Шаардык аба кыймылынын бир бөлүгү болуу пландаштырылган. Долбоор 2019-жылдын декабрь айында аяктаган.

Airbus A³ Vahana:

Airbus Vahana A³ тарабынан каржыланган, сегиз винттүү VTOL жеке аба унааларынын прототиби болуп, Airbus жана Airbus Urban Mobility тарабынан иштелип чыккан. Вахана долбоору 2016-жылы A³ компаниясынын алгачкы долбоорлорунун бири, Силикон өрөөнүндөгү Airbus Group компаниясынын өнүккөн долбоорлору жана өнөктөштүгү катары башталган. Airbus "Вахананы күнүмдүк жүргүнчүлөр автоунаалар же поезддер сыяктуу кыска аралыкка шаардык транспортко чыгымдарды салыштырууга болот" деп эсептешет. Шаардык аба кыймылынын бир бөлүгү болуу пландаштырылган. Долбоор 2019-жылдын декабрь айында аяктаган.

Airbus Beluga:

Airbus A300-600ST , же Белуга , стандарттуу A300-600 кең кузовтуу лайнердин учактын бөлүктөрүн ташуу жана көлөмүн чоңойтуу үчүн өзгөртүлгөн версиясы. Ал Супер Транспортердин расмий аталышын эрте алган; ошентсе да, ага окшогон кит Белуга аты популярдуулукка ээ болуп, ошондон бери расмий кабыл алынган. Ушул сыяктуу модификациялары жана өлчөмдөрү менен Airbus A330 негизделген Beluga XL, 2020-жылы январь айында түрүн алмаштыруу үчүн Airbus тарабынан иштелип чыккан.

Airbus Beluga XL:

Airbus BelugaXL ( A330-743L ) - Airbus A330-200 Freighter авиакомпаниясынын негизиндеги ири транспорттук учак, бул Airbus Belugaнын оригиналын алмаштыруу үчүн курулган, ири көлөмдөгү учак тетиктеринин канаттары сыяктуу. Учак 2018-жылдын 19-июлунда биринчи рейсин жасап, 2019-жылдын 13-ноябрында сертификатын алган. BelugaXL 9-январь 2020-жылы Airbus Transport менен кызматка киришкен.

Hawarden Airport:

Хаварден аэропорту - Флинтширдеги, Уэлстеги, Хаварденге жакын, Англия менен жана Англиянын Честер шаарынын түштүк-батышынан 3,5 НМ чек арасына жакын аэропорт.

EADS CASA C-295:

EADS CASA C-295 Испаниядагы Airbus Defence and Space компаниясы, Индонезиядагы Индонезия Аэрокосмеси CN-295 катары чыгарган эки турбопроптук тактикалык аскердик транспорттук учак.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

EADS CASA C-295:

EADS CASA C-295 Испаниядагы Airbus Defence and Space компаниясы, Индонезиядагы Индонезия Аэрокосмеси CN-295 катары чыгарган эки турбопроптук тактикалык аскердик транспорттук учак.

Airbus CC-150 Polaris:

Airbus CC-150 Polaris жарандык Airbus A310-300 учактарынын багыты болуп саналат, алар жүргүнчү, жүк же медициналык транспорттук учактар ​​үчүн узак мөөнөттүү реактивдүү учактарга айландырылган жана Канаданын Падышачыл аба күчтөрү үчүн аба май куюучу.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Eurocopter EC725:

Eurocopter EC725 Caracal , азыр Airbus Helicopters H225M деп аталат, аскердик колдонуу үчүн Eurocopter AS532 Cougarдан жасалган узак аралыкка учуучу тактикалык транспорттук аскердик тик учак. Бул эки моторлуу учак жана кардардын конфигурациясына жараша эки экипаж менен бирге 28 кишиге чейин аскерлерди ташый алат. Тик учак аскерлерди ташуу, курмандыктарды эвакуациялоо жана издөө-куткаруу милдеттерин жүргүзүү үчүн сатылат жана жарандык EC225 Super Pumaга окшош.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus CityAirbus:

Airbus CityAirbus - бул Airbus Helicopters компаниясы тарабынан электроэнергия менен иштей турган VTOL жеке аба унааларын демонстрациялоочу көп улуттуу долбоор. Ал жердеги тыгындарды болтурбоо үчүн, аба таксинин ролу үчүн арналган.

Airbus Commercial Aircraft:

Airbus Commercial Aircraft , расмий түрдө Airbus SAS , коммерциялык учактарды иштеп чыгуучу, саткан жана саткан Airbus SE бөлүмү.

Конкорд:

Aérospatiale / BAC Concorde - англиялык-француздук турбоагрегатта иштей турган, үнүнөн тез жүргүнчү ташуучу 1976-жылдан 2003-жылга чейин иштеген. Ал максималдуу ылдамдыгы үн ылдамдыгынан эки эсе ашып, Mach 2.04те, 92ден 128ге чейин жүргүнчүгө ылайыкталган. Алгач 1969-жылы учуп, Конкорде 1976-жылы кызматка кирип, 27 жыл иштеген. Бул коммерциялык иштетилген эки гана үнсүз транспорттун бири; экинчиси - 1970-жылдардын аягында иштеген Советтер Союзунун Туполев Ту-144 учагы.

Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , Airbus SASтин бир бөлүгү жана Airbusтун бир бөлүгү, ата-эненин лайнеринин катар аралык корпоративдик реактивдик варианттарын сатат жана толуктайт. Түрлөрүнө A318 Elite эки / үч кабаттуу Airbus A380 Prestige кирет. 737 негизделген Boeing Business Jet авиакомпаниясы киргенден кийин, 1997-жылы Airbus A319 Corporate Jet менен ишкердик учактар ​​рыногуна кошулган. Airbus Corporate jet деген термин алгач A319CJ үчүн гана колдонулган болсо да, учурда көбүнчө бардык моделдер үчүн колдонулат, анын ичинде VIP кең органдар. 2019-жылдын июнь айына карата 213 корпоративдик жана жеке учактар ​​иштеп жатат; 222 учакка, анын ичинде 128 A320 үй-бүлөлүк реактивге буюртма берилди.

Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , Airbus SASтин бир бөлүгү жана Airbusтун бир бөлүгү, ата-эненин лайнеринин катар аралык корпоративдик реактивдик варианттарын сатат жана толуктайт. Түрлөрүнө A318 Elite эки / үч кабаттуу Airbus A380 Prestige кирет. 737 негизделген Boeing Business Jet авиакомпаниясы киргенден кийин, 1997-жылы Airbus A319 Corporate Jet менен ишкердик учактар ​​рыногуна кошулган. Airbus Corporate jet деген термин алгач A319CJ үчүн гана колдонулган болсо да, учурда көбүнчө бардык моделдер үчүн колдонулат, анын ичинде VIP кең органдар. 2019-жылдын июнь айына карата 213 корпоративдик жана жеке учактар ​​иштеп жатат; 222 учакка, анын ичинде 128 A320 үй-бүлөлүк реактивге буюртма берилди.

Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , Airbus SASтин бир бөлүгү жана Airbusтун бир бөлүгү, ата-эненин лайнеринин катар аралык корпоративдик реактивдик варианттарын сатат жана толуктайт. Түрлөрүнө A318 Elite эки / үч кабаттуу Airbus A380 Prestige кирет. 737 негизделген Boeing Business Jet авиакомпаниясы киргенден кийин, 1997-жылы Airbus A319 Corporate Jet менен ишкердик учактар ​​рыногуна кошулган. Airbus Corporate jet деген термин алгач A319CJ үчүн гана колдонулган болсо да, учурда көбүнчө бардык моделдер үчүн колдонулат, анын ичинде VIP кең органдар. 2019-жылдын июнь айына карата 213 корпоративдик жана жеке учактар ​​иштеп жатат; 222 учакка, анын ичинде 128 A320 үй-бүлөлүк реактивге буюртма берилди.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Airbus коргонуу жана космос:

Airbus Defence and Space - бул Airbusтун коргонуу жана аэрокосмостук өнүмдөрү жана кызматтары үчүн жооптуу бөлүмү. Бөлүм 2014-жылдын январь айында Европалык Аэронавигациялык Коргонуу жана Космосту (EADS) корпоративдик реструктуризациялоо учурунда түзүлгөн жана мурунку Airbus Military, Astrium жана Cassidian бөлүмдөрүнөн турат. Бул Boeingтен кийинки дүйнөдөгү экинчи ири космос компаниясы жана дүйнөдөгү коргонуу компанияларынын алдыңкы ондугуна кирет.

Airbus коргонуу жана космос:

Airbus Defence and Space - бул Airbusтун коргонуу жана аэрокосмостук өнүмдөрү жана кызматтары үчүн жооптуу бөлүмү. Бөлүм 2014-жылдын январь айында Европалык Аэронавигациялык Коргонуу жана Космосту (EADS) корпоративдик реструктуризациялоо учурунда түзүлгөн жана мурунку Airbus Military, Astrium жана Cassidian бөлүмдөрүнөн турат. Бул Boeingтен кийинки дүйнөдөгү экинчи ири космос компаниясы жана дүйнөдөгү коргонуу компанияларынын алдыңкы ондугуна кирет.

Airbus коргонуу жана космос мейкиндиги:

Айрым булактарга ылайык, Airbus Defence and Space Spaceplane , ошондой эле EADS Astrium TBN деп аталган, бул Европалык EADS консорциумунун космостук филиалы болгон EADS Astrium тарабынан сунушталган космостук туристтерди ташуу үчүн суборбиталдык космостук учак түшүнүгү. 2007-жылдын 13-июнунда Парижде (Франция) толук көлөмдөгү макет официалдуу түрдө ачылган жана азыр Экспозия Музейинин Конкорд залында көрсөтүлүп жатат. Долбоор ири космостук подрядчиктин биринчи космостук туризмге кириши.

Airbus коргонуу жана космос:

Airbus Defence and Space - бул Airbusтун коргонуу жана аэрокосмостук өнүмдөрү жана кызматтары үчүн жооптуу бөлүмү. Бөлүм 2014-жылдын январь айында Европалык Аэронавигациялык Коргонуу жана Космосту (EADS) корпоративдик реструктуризациялоо учурунда түзүлгөн жана мурунку Airbus Military, Astrium жана Cassidian бөлүмдөрүнөн турат. Бул Boeingтен кийинки дүйнөдөгү экинчи ири космос компаниясы жана дүйнөдөгү коргонуу компанияларынын алдыңкы ондугуна кирет.

Лондон автобустары Airbus каттамдары:

Лондон автобустары Эйр-автобус каттамдары Лондон автобустары жана анын мураскорлору тарабынан Хитроу аэропортуна багытталган атайын каттамдарды сүрөттөйт. Каттамдарда А тамгасынын префикси бар.Азыр бир гана каттам бар, А10 маршруту, дагы төртөө алынып салынды.

Airbus E-Fan:

Airbus E-Fan - бул Airbus тарабынан иштелип жаткан эки кишилик электр учагынын прототиби. Ал 2014-жылдын июль айында Улуу Британиядагы Farnborough Airshow көргөзмөсүндө дүйнөлүк басылмалардын көз алдында учуп келген. Максаттуу базар пилоттук окутуу болушу керек болчу, бирок 2017-жылдын апрелинде учактын чыгарылышы токтотулган.

Airbus E-Fan X:

Airbus / Rolls-Royce / Siemens E-Fan X Airbus, Rolls-Royce plc жана Siemens шериктештиги тарабынан иштелип чыккан Hybrid электр учагынын демонстрациясы болгон. Европа Комиссиясынын Flightpath 2050 Vision.A BAe 146 учуучу сыноо аянтчасы төрт Rolling-Royce тарабынан иштелип чыккан жана AE2100 турбобаты менен башкарылган, башкарылуучу жана интеграцияланган Siemens 2 MW (2.700 л.с.) электр кыймылдаткычы менен алмаштырылуучу төрт ALF502 турбовозунун бирине ээ болушу керек эле. 2 т (4,400 фунт) батарейкасы бар Airbus. 2020-жылдын апрелинде COVID-19 пандемиясы учурунда программа жокко чыгарылган.

Airbus E-Fan:

Airbus E-Fan - бул Airbus тарабынан иштелип жаткан эки кишилик электр учагынын прототиби. Ал 2014-жылдын июль айында Улуу Британиядагы Farnborough Airshow көргөзмөсүндө дүйнөлүк басылмалардын көз алдында учуп келген. Максаттуу базар пилоттук окутуу болушу керек болчу, бирок 2017-жылдын апрелинде учактын чыгарылышы токтотулган.

Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , Airbus SASтин бир бөлүгү жана Airbusтун бир бөлүгү, ата-эненин лайнеринин катар аралык корпоративдик реактивдик варианттарын сатат жана толуктайт. Түрлөрүнө A318 Elite эки / үч кабаттуу Airbus A380 Prestige кирет. 737 негизделген Boeing Business Jet авиакомпаниясы киргенден кийин, 1997-жылы Airbus A319 Corporate Jet менен ишкердик учактар ​​рыногуна кошулган. Airbus Corporate jet деген термин алгач A319CJ үчүн гана колдонулган болсо да, учурда көбүнчө бардык моделдер үчүн колдонулат, анын ичинде VIP кең органдар. 2019-жылдын июнь айына карата 213 корпоративдик жана жеке учактар ​​иштеп жатат; 222 учакка, анын ичинде 128 A320 үй-бүлөлүк реактивге буюртма берилди.

Airbus Corporate Jets:

Airbus Corporate Jets , Airbus SASтин бир бөлүгү жана Airbusтун бир бөлүгү, ата-эненин лайнеринин катар аралык корпоративдик реактивдик варианттарын сатат жана толуктайт. Түрлөрүнө A318 Elite эки / үч кабаттуу Airbus A380 Prestige кирет. 737 негизделген Boeing Business Jet авиакомпаниясы киргенден кийин, 1997-жылы Airbus A319 Corporate Jet менен ишкердик учактар ​​рыногуна кошулган. Airbus Corporate jet деген термин алгач A319CJ үчүн гана колдонулган болсо да, учурда көбүнчө бардык моделдер үчүн колдонулат, анын ичинде VIP кең органдар. 2019-жылдын июнь айына карата 213 корпоративдик жана жеке учактар ​​иштеп жатат; 222 учакка, анын ичинде 128 A320 үй-бүлөлүк реактивге буюртма берилди.

2012 жайкы Олимпиада оюндарынын факелинин эстафетасы:

2012-жылкы Жайкы Олимпиада оюндарынын факелинин эстафетасы 19-майдан 27-июлга чейин, Лондон-2012 Жайкы Олимпиадага чейин өткөрүлүп келген. Факелдин ээсин тандоо процесси 2011-жылдын 18-майында жарыяланган.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus Group, Inc.:

Airbus Group, Inc. дүйнөдөгү эң ири аэрокосмостук жана коргонуу компаниясы жана Европадагы эң ири Airbus компаниясынын Түндүк Американын ишмердүүлүгүн билдирет. Штаб-квартирасы Вирджиния штатында, Херндон шаарында жайгашкан, бул компаниянын америкалык колу АКШнын Коргоо министрлигинин программаларына катышат, айрым учурларда башкы подрядчик катары. Америкалык бөлүк атайын коопсуздук келишими боюнча иштейт, бул анын чет өлкөлүк менчигине карабастан, АКШнын эң сезимтал коргонуу программаларында өз алдынча иштөөгө мүмкүндүк берет. Бул жерде болжол менен 3200 адам иштейт жана 2011-жылы 1,3 миллиард доллар киреше алган. Пол Пасторек, Луизиана штатынын мурдагы билим берүү бөлүмүнүн башчысы, башкы кеңешчи жана корпоративдик катчы.

Airbus Group, Inc.:

Airbus Group, Inc. дүйнөдөгү эң ири аэрокосмостук жана коргонуу компаниясы жана Европадагы эң ири Airbus компаниясынын Түндүк Американын ишмердүүлүгүн билдирет. Штаб-квартирасы Вирджиния штатында, Херндон шаарында жайгашкан, бул компаниянын америкалык колу АКШнын Коргоо министрлигинин программаларына катышат, айрым учурларда башкы подрядчик катары. Америкалык бөлүк атайын коопсуздук келишими боюнча иштейт, бул анын чет өлкөлүк менчигине карабастан, АКШнын эң сезимтал коргонуу программаларында өз алдынча иштөөгө мүмкүндүк берет. Бул жерде болжол менен 3200 адам иштейт жана 2011-жылы 1,3 миллиард доллар киреше алган. Пол Пасторек, Луизиана штатынын мурдагы билим берүү бөлүмүнүн башчысы, башкы кеңешчи жана корпоративдик катчы.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus Group, Inc.:

Airbus Group, Inc. дүйнөдөгү эң ири аэрокосмостук жана коргонуу компаниясы жана Европадагы эң ири Airbus компаниясынын Түндүк Американын ишмердүүлүгүн билдирет. Штаб-квартирасы Вирджиния штатында, Херндон шаарында жайгашкан, бул компаниянын америкалык колу АКШнын Коргоо министрлигинин программаларына катышат, айрым учурларда башкы подрядчик катары. Америкалык бөлүк атайын коопсуздук келишими боюнча иштейт, бул анын чет өлкөлүк менчигине карабастан, АКШнын эң сезимтал коргонуу программаларында өз алдынча иштөөгө мүмкүндүк берет. Бул жерде болжол менен 3200 адам иштейт жана 2011-жылы 1,3 миллиард доллар киреше алган. Пол Пасторек, Луизиана штатынын мурдагы билим берүү бөлүмүнүн башчысы, башкы кеңешчи жана корпоративдик катчы.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Eurocopter EC225 Super Puma:

Airbus Helicopters H225 жарандык Супер Пуманын үй-бүлөсүнүн кийинки мууну катары Eurocopter тарабынан иштелип чыккан узак аралыкка жүргүнчү ташуучу тик учак болуп саналат. Бул эки моторлуу учак жана кардарлардын конфигурациясына жараша 24 экипаж жана кабинанын кызматкери менен кошо 24 жүргүнчүнү ташый алат. Тик учак оффшордук колдоо жана жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча VIP пошлиналар, ошондой эле мамлекеттик кызмат миссиялары үчүн сатылат.

Eurocopter EC725:

Eurocopter EC725 Caracal , азыр Airbus Helicopters H225M деп аталат, аскердик колдонуу үчүн Eurocopter AS532 Cougarдан жасалган узак аралыкка учуучу тактикалык транспорттук аскердик тик учак. Бул эки моторлуу учак жана кардардын конфигурациясына жараша эки экипаж менен бирге 28 кишиге чейин аскерлерди ташый алат. Тик учак аскерлерди ташуу, курмандыктарды эвакуациялоо жана издөө-куткаруу милдеттерин жүргүзүү үчүн сатылат жана жарандык EC225 Super Pumaга окшош.

Airbus Hamburg-Finkenwerder:

Airbus Hamburg-Finkenwerder , ошондой эле Hamburg Finkenwerder Airport деп аталат, Германиянын Гамбург шаарынын түштүк-батыш тарабындагы Финкенвердер кварталындагы учак чыгаруучу завод жана ага байланыштуу жеке аэропорт. Аэропорт Airbus таандык заводдун ажырагыс бөлүгү болуп саналат жана алар тарабынан корпоративдик, жүк ташуу, сыноо жана жеткирүү рейстеринде, анын ичинде Airbus A380 учагында колдонулат.

Airbus Hamburg-Finkenwerder:

Airbus Hamburg-Finkenwerder , ошондой эле Hamburg Finkenwerder Airport деп аталат, Германиянын Гамбург шаарынын түштүк-батыш тарабындагы Финкенвердер кварталындагы учак чыгаруучу завод жана ага байланыштуу жеке аэропорт. Аэропорт Airbus таандык заводдун ажырагыс бөлүгү болуп саналат жана алар тарабынан корпоративдик, жүк ташуу, сыноо жана жеткирүү рейстеринде, анын ичинде Airbus A380 учагында колдонулат.

Airbus тик учактары:

Airbus Helicopters SAS - бул Airbus компаниясынын тик учак чыгаруучу бөлүмү. Киреше жана турбина тик учак жеткирүү боюнча бул тармакта эң ири болуп саналат. Анын башкы кеңсеси Франциянын Мариньян шаарындагы Марсель шаарынын жанында, Прованс аэропортунда жайгашкан. Airbus Helicopters компаниясынын негизги объектилери анын штаб-квартирасында Франциянын Мариньяна шаарында жана Германиянын Донауерт шаарында жайгашкан, Бразилияда (Гелибра), Австралияда, Испанияда, Румынияда жана АКШда кошумча өндүрүш заводдору бар. Компания Eurocopterден Airbus Helicopters деп 2-январда 2014-жылы өзгөртүлгөн. 2018-жылы Airbus 356 тик учакты жеткирип, беш орундан ашык жарандык же коомдук базардын 54% үлүшүн алган.

Airbus Helicopters, Inc.:

Airbus Helicopters, Inc. ( AHI ) - Airbusтун АКШдагы туунду компаниясы Airbus Group, Inc. Airbus тик учактары жарандык тик учактардын түрлөрүн өндүрөт жана сатат. Техастагы жана Миссисипидеги ири имараттары жана өлкө боюнча тейлөө борборлору менен, Airbus Helicopters, Inc. АКШнын изин 860,000 чарчы метрден ашуун түзөт жана АКШ базарынын 50% көзөмөлдөйт.

Airbus Helicopters, Inc.:

Airbus Helicopters, Inc. ( AHI ) - Airbusтун АКШдагы туунду компаниясы Airbus Group, Inc. Airbus тик учактары жарандык тик учактардын түрлөрүн өндүрөт жана сатат. Техастагы жана Миссисипидеги ири имараттары жана өлкө боюнча тейлөө борборлору менен, Airbus Helicopters, Inc. АКШнын изин 860,000 чарчы метрден ашуун түзөт жана АКШ базарынын 50% көзөмөлдөйт.

Eurocopter AS332 Super Puma:

Airbus Helicopters H215 - төрт жүздүү, эки кыймылдаткычтуу, орточо көлөмдөгү коммуналдык тик учак, алгач Aérospatiale тарабынан, кийинчерээк Eurocopter жана азыркы учурда Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыгып, сатыкка чыгарылган. Бул Aérospatiale SA 330 Puma оригиналынын кайра иштетилген жана көлөмдүү версиясы. Алгач 1978-жылы учкан Супер Пума SA 330 Puma үлгүсүн 1980-жылы өндүрүштүн негизги модели катары алган. 1990-жылдан бери аскер кызматындагы Super Pumas AS532 Cougar белгиси менен сатыкка чыгарылган. Жарандык кызматта, 2004-жылы AS 332ден кийинки муун мураскору, андан ары кеңейтилген Eurocopter EC225 Super Puma.

Eurocopter AS350 Écureuil:

Eurocopter AS350 Écureuil , азыр Airbus Helicopters H125 , башында Францияда Aérospatiale жана Eurocopter тарабынан иштелип чыккан жана жасалган бир моторлуу жеңил коммуналдык тик учак. Түндүк Америкада, AS350 Астар катары кылынган. AS355 Ecureuil 2 - бул эки кыймылдаткычтын варианты, Түндүк Америкада TwinStar деп сатылган. Eurocopter EC130 AS350 учактын туундусу болуп саналат жана өндүрүүчү тарабынан Écureuil бир моторлуу үй-бүлөнүн бир бөлүгү деп эсептелет.

Eurocopter AS355 Écureuil 2:

Eurocopter AS355 Écureuil 2 бул Францияда Aérospatiale тарабынан иштелип чыккан жана жасалган эки моторлуу жеңил коммуналдык тик учак.

Eurocopter AS365 Дофин:

Eurocopter AS365 Dauphin ( Dolphin ), ошондой эле мурда Aérospatiale SA 365 Dauphin 2 деп аталган, Airbus Helicopters тарабынан чыгарылган орто салмактуу, эки кыймылдаткычтуу тик учак. Алгач 1990-жылдары трансулуттук Eurocopter компаниясына бириктирилген франциялык Aérospatiale фирмасы иштеп чыккан жана чыгарган. 1975-жылы өндүрүшкө киргенден бери, түрү 40 жылдан ашуун убакыттан бери үзгүлтүксүз өндүрүштө. Дауфиндин мураскери - 2020-жылдын январь айынан баштап эксплуатациялык кызматка кире элек Airbus Helicopters H160.

Eurocopter AS365 Дофин:

Eurocopter AS365 Dauphin ( Dolphin ), ошондой эле мурда Aérospatiale SA 365 Dauphin 2 деп аталган, Airbus Helicopters тарабынан чыгарылган орто салмактуу, эки кыймылдаткычтуу тик учак. Алгач 1990-жылдары трансулуттук Eurocopter компаниясына бириктирилген франциялык Aérospatiale фирмасы иштеп чыккан жана чыгарган. 1975-жылы өндүрүшкө киргенден бери, түрү 40 жылдан ашуун убакыттан бери үзгүлтүксүз өндүрүштө. Дауфиндин мураскери - 2020-жылдын январь айынан баштап эксплуатациялык кызматка кире элек Airbus Helicopters H160.

Eurocopter AS532 Cougar:

Eurocopter AS532 Cougar - Франция тарабынан иштелип чыккан эки моторлуу , орто салмактагы, көп максаттуу тик учак. AS532 - Aérospatiale SA 330 Puma аскерлештирилген түрүндө иштеп чыгуу жана жаңыртуу. Анын жарандык кесиптеши Eurocopter AS332 Super Puma. AS532 Eurocopter EC725 катары дагы иштелип чыккан.

Eurocopter AS565 Panther:

Eurocopter AS565 Panther - Eurocopter AS365 Dauphin орто салмактуу көп максаттуу эки моторлуу тик учагынын аскердик версиясы. Пантера аскердик ролдордун кеңири чөйрөсүндө, анын ичинде согуштук чабуул, отту колдоо, суу алдындагы согуш, жер үстүндөгү согуш, издөө жана куткаруу жана медициналык эвакуация үчүн колдонулат (MEDEVAC).

Airbus тик учактары:

Airbus Helicopters SAS - бул Airbus компаниясынын тик учак чыгаруучу бөлүмү. Киреше жана турбина тик учак жеткирүү боюнча бул тармакта эң ири болуп саналат. Анын башкы кеңсеси Франциянын Мариньян шаарындагы Марсель шаарынын жанында, Прованс аэропортунда жайгашкан. Airbus Helicopters компаниясынын негизги объектилери анын штаб-квартирасында Франциянын Мариньяна шаарында жана Германиянын Донауерт шаарында жайгашкан, Бразилияда (Гелибра), Австралияда, Испанияда, Румынияда жана АКШда кошумча өндүрүш заводдору бар. Компания Eurocopterден Airbus Helicopters деп 2-январда 2014-жылы өзгөртүлгөн. 2018-жылы Airbus 356 тик учакты жеткирип, беш орундан ашык жарандык же коомдук базардын 54% үлүшүн алган.

Eurocopter EC120 Colibri:

Eurocopter EC120 Colibri ("колибри") - беш орундуу, бир кыймылдаткычтуу, жеңил коммуналдык тик учак. Eurocopter Франциянын Marignane мекемесинде Eurocopter, China National Aero-Technology Import & Export Corporation (CATIC), Harbin Aviation Industries (Group) Ltd (HAIG) жана Singapore Technologies Aerospace Ltd (STAero) биргелешип иштеп чыгып, иштеп чыгышкан, EC120B Eurocopter тарабынан чогултулган Францияда жана Австралияда.

Eurocopter EC130:

Eurocopter EC130 - бул кадимки куйрук ротордун ордуна Fenestron моментине каршы шайманды кабыл алуу болгон алгачкы өзгөрүүлөрдүн бири болгон Eurocopter AS350 Écureuilден жасалган бир кыймылдаткыч жарыгы үчүн пайдалуу тик учак. Ал Eurocopter Group тарабынан ишке киргизилген жана чыгарылган, кийинчерээк ал Airbus Helicopters деп аталып калат.

Eurocopter EC135:

Eurocopter EC135 - бул Airbus Helicopters компаниясы чыгарган эки моторлуу жарандык жеңил коммуналдык тик учак. Ал приборлордун учуу эрежелерине ылайык учууга жөндөмдүү жана учууну башкаруунун санарип автоматтык тутуму (AFCS) менен жабдылган. Алгач 1994-жылы 15-февралда учуп, 1996-жылы кызматка киришкен жана 1400 адам 2020-жылдын сентябрь айына чейин 60 мамлекеттин 300 операторуна 5 миллион учуу саатына чейин жеткирилген. Ал негизинен тик учакта тез жардам кызматтары, корпоративдик транспорт, укук коргоо органдары, оффшордук шамалды колдоо жана аскердик учууга окутуу үчүн колдонулат. Алардын жарымы Европада, төрттөн бири Түндүк Америкада. Eurocopter EC635 деген ат менен күбөлөндүрүлгөн H135M - бул аскердик вариант.

Eurocopter EC145:

Airbus Helicopters H145 - бул Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан жана даярдалган эки моторлуу жеңил коммуналдык тик учак. Алгач BK 117 C2 деп аталып, H145 1992-жылы Messerschmitt-Bölkow-Blohm тик учак бөлүмүнүн Daimler-Benz менен бириктирилиши менен Eurocopter линиясынын курамына кирген MBB / Kawasaki BK 117 C1ге негизделген. жана Eurocopter түзүү үчүн Aérospatiale-Matra тик учагы бөлүмү. Тик учак буга чейин EC145 деп аталган; жаңыртылган версиясы EC145 T2, 2015-жылы H145 болуп өзгөртүлдү.

Eurocopter EC155:

Eurocopter EC155 жарандык авиацияны колдонуу үчүн Dauphin үй-бүлөсүнөн Eurocopter тарабынан иштелип чыккан узак аралыкка орто көтөрүлүүчү жүргүнчү ташуучу тик учак болуп саналат. Бул эки моторлуу учак жана кардардын конфигурациясына жараша 1 же 2 экипаж менен кошо 13 жүргүнчүгө чейин көтөрө алат. Тик учак жүргүнчүлөрдү ташуу, оффшордук колдоо, VIP корпоративдик транспорт жана жабыркагандарга транспорттук алымдар үчүн сатылат. 2015-жылы EC155 расмий түрдө H155 деп аталып, Eurocopterдин Airbus Helicopters корпоративдик ребрендингине ылайык келген.

Airbus Helicopters H160:

Airbus Helicopters H160 - бул Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан орто пайдалуу тик учак. 2015-жылдын 3-мартында Флорида штатындагы Орландо шаарындагы Heli-Expo көргөзмөсүндө расмий түрдө башталган, ал фирманын катарындагы AS365 жана EC155 моделдерин алмаштырууга арналган. 2015-жылдын июнь айында биринчи сыноо учуу болуп өттү; биринчи кардарларды жеткирүү 2018-жылы күтүлүп жаткан, бирок 2020-жылга чейин тайгаланып кетти.

Airbus Helicopters H175:

Airbus Helicopters H175 - бул Airbus Helicopters компаниясы тарабынан чыгарылган 7 тонналык орто пайдалуу тик учак. Кытайда H175 Кытайдын Aviation Industry Corporation (AVIC) тарабынан Avicopter AC352 катары чыгарылат . Алгач Eurocopter EC175 жана Harbin Z-15 деп аталып, ал "супер орто" тик учак деп аталып калган.

Eurocopter EC225 Super Puma:

Airbus Helicopters H225 жарандык Супер Пуманын үй-бүлөсүнүн кийинки мууну катары Eurocopter тарабынан иштелип чыккан узак аралыкка жүргүнчү ташуучу тик учак болуп саналат. Бул эки моторлуу учак жана кардарлардын конфигурациясына жараша 24 экипаж жана кабинанын кызматкери менен кошо 24 жүргүнчүнү ташый алат. Тик учак оффшордук колдоо жана жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча VIP пошлиналар, ошондой эле мамлекеттик кызмат миссиялары үчүн сатылат.

Eurocopter EC635:

Eurocopter EC635 - Eurocopter EC135тин аскердик версиясы катары Eurocopter тарабынан иштелип чыккан көп максаттуу жеңил тик учак. Бул эки моторлуу учак жана учкучту кошкондо 8 кишиге чейин жана бир катар аскердик шаймандарды же курал-жарактарды көтөрө алат. Тик учак аскерлерди ташуу, медициналык эвакуация, жүк ташуу, чалгындоо жана байкоо жүргүзүү жана куралдуу согуштук колдоо миссиялары үчүн сатылат.

Eurocopter EC725:

Eurocopter EC725 Caracal , азыр Airbus Helicopters H225M деп аталат, аскердик колдонуу үчүн Eurocopter AS532 Cougarдан жасалган узак аралыкка учуучу тактикалык транспорттук аскердик тик учак. Бул эки моторлуу учак жана кардардын конфигурациясына жараша эки экипаж менен бирге 28 кишиге чейин аскерлерди ташый алат. Тик учак аскерлерди ташуу, курмандыктарды эвакуациялоо жана издөө-куткаруу милдеттерин жүргүзүү үчүн сатылат жана жарандык EC225 Super Pumaга окшош.

Eurocopter Ecureuil:

Eurocopter Écureuil тик учактын үч долбоорунун бирин билдириши мүмкүн, алардын ар бири башында Aérospatiale тарабынан чыгарылган.

  • Eurocopter AS350 Écureuil тик учагы
  • Eurocopter AS355 Écureuil 2 тик учагы
  • Eurocopter EC130 Écureuil тик учагы
Eurocopter Fennec:

Eurocopter AS550 Fennec жана AS555 Fennec 2 Eurocopter Group тарабынан чыгарылган жеңил, көп багыттагы аскердик тик учактар. AS350 Ecureuil жана AS355 Ecureuil 2 серияларынын негизинде, алар феннек түлкүнүн атынан аталган. AS550 жана AS555тин куралдуу версияларында коаксиалдык куралдар, ракеталар, торпедалар жана башка ар кандай ок-дарылар орнотулушу мүмкүн.

Eurocopter EC120 Colibri:

Eurocopter EC120 Colibri ("колибри") - беш орундуу, бир кыймылдаткычтуу, жеңил коммуналдык тик учак. Eurocopter Франциянын Marignane мекемесинде Eurocopter, China National Aero-Technology Import & Export Corporation (CATIC), Harbin Aviation Industries (Group) Ltd (HAIG) жана Singapore Technologies Aerospace Ltd (STAero) биргелешип иштеп чыгып, иштеп чыгышкан, EC120B Eurocopter тарабынан чогултулган Францияда жана Австралияда.

Eurocopter EC120 Colibri:

Eurocopter EC120 Colibri ("колибри") - беш орундуу, бир кыймылдаткычтуу, жеңил коммуналдык тик учак. Eurocopter Франциянын Marignane мекемесинде Eurocopter, China National Aero-Technology Import & Export Corporation (CATIC), Harbin Aviation Industries (Group) Ltd (HAIG) жана Singapore Technologies Aerospace Ltd (STAero) биргелешип иштеп чыгып, иштеп чыгышкан, EC120B Eurocopter тарабынан чогултулган Францияда жана Австралияда.

Eurocopter AS350 Écureuil:

Eurocopter AS350 Écureuil , азыр Airbus Helicopters H125 , башында Францияда Aérospatiale жана Eurocopter тарабынан иштелип чыккан жана жасалган бир моторлуу жеңил коммуналдык тик учак. Түндүк Америкада, AS350 Астар катары кылынган. AS355 Ecureuil 2 - бул эки кыймылдаткычтын варианты, Түндүк Америкада TwinStar деп сатылган. Eurocopter EC130 AS350 учактын туундусу болуп саналат жана өндүрүүчү тарабынан Écureuil бир моторлуу үй-бүлөнүн бир бөлүгү деп эсептелет.

Eurocopter Fennec:

Eurocopter AS550 Fennec жана AS555 Fennec 2 Eurocopter Group тарабынан чыгарылган жеңил, көп багыттагы аскердик тик учактар. AS350 Ecureuil жана AS355 Ecureuil 2 серияларынын негизинде, алар феннек түлкүнүн атынан аталган. AS550 жана AS555тин куралдуу версияларында коаксиалдык куралдар, ракеталар, торпедалар жана башка ар кандай ок-дарылар орнотулушу мүмкүн.

Eurocopter AS350 Écureuil:

Eurocopter AS350 Écureuil , азыр Airbus Helicopters H125 , башында Францияда Aérospatiale жана Eurocopter тарабынан иштелип чыккан жана жасалган бир моторлуу жеңил коммуналдык тик учак. Түндүк Америкада, AS350 Астар катары кылынган. AS355 Ecureuil 2 - бул эки кыймылдаткычтын варианты, Түндүк Америкада TwinStar деп сатылган. Eurocopter EC130 AS350 учактын туундусу болуп саналат жана өндүрүүчү тарабынан Écureuil бир моторлуу үй-бүлөнүн бир бөлүгү деп эсептелет.

Eurocopter AS350 Écureuil:

Eurocopter AS350 Écureuil , азыр Airbus Helicopters H125 , башында Францияда Aérospatiale жана Eurocopter тарабынан иштелип чыккан жана жасалган бир моторлуу жеңил коммуналдык тик учак. Түндүк Америкада, AS350 Астар катары кылынган. AS355 Ecureuil 2 - бул эки кыймылдаткычтын варианты, Түндүк Америкада TwinStar деп сатылган. Eurocopter EC130 AS350 учактын туундусу болуп саналат жана өндүрүүчү тарабынан Écureuil бир моторлуу үй-бүлөнүн бир бөлүгү деп эсептелет.

Eurocopter EC130:

Eurocopter EC130 - бул кадимки куйрук ротордун ордуна Fenestron моментине каршы шайманды кабыл алуу болгон алгачкы өзгөрүүлөрдүн бири болгон Eurocopter AS350 Écureuilден жасалган бир кыймылдаткыч жарыгы үчүн пайдалуу тик учак. Ал Eurocopter Group тарабынан ишке киргизилген жана чыгарылган, кийинчерээк ал Airbus Helicopters деп аталып калат.

Eurocopter EC135:

Eurocopter EC135 - бул Airbus Helicopters компаниясы чыгарган эки моторлуу жарандык жеңил коммуналдык тик учак. Ал приборлордун учуу эрежелерине ылайык учууга жөндөмдүү жана учууну башкаруунун санарип автоматтык тутуму (AFCS) менен жабдылган. Алгач 1994-жылы 15-февралда учуп, 1996-жылы кызматка киришкен жана 1400 адам 2020-жылдын сентябрь айына чейин 60 мамлекеттин 300 операторуна 5 миллион учуу саатына чейин жеткирилген. Ал негизинен тик учакта тез жардам кызматтары, корпоративдик транспорт, укук коргоо органдары, оффшордук шамалды колдоо жана аскердик учууга окутуу үчүн колдонулат. Алардын жарымы Европада, төрттөн бири Түндүк Америкада. Eurocopter EC635 деген ат менен күбөлөндүрүлгөн H135M - бул аскердик вариант.

Eurocopter EC635:

Eurocopter EC635 - Eurocopter EC135тин аскердик версиясы катары Eurocopter тарабынан иштелип чыккан көп максаттуу жеңил тик учак. Бул эки моторлуу учак жана учкучту кошкондо 8 кишиге чейин жана бир катар аскердик шаймандарды же курал-жарактарды көтөрө алат. Тик учак аскерлерди ташуу, медициналык эвакуация, жүк ташуу, чалгындоо жана байкоо жүргүзүү жана куралдуу согуштук колдоо миссиялары үчүн сатылат.

Eurocopter EC145:

Airbus Helicopters H145 - бул Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан жана даярдалган эки моторлуу жеңил коммуналдык тик учак. Алгач BK 117 C2 деп аталып, H145 1992-жылы Messerschmitt-Bölkow-Blohm тик учак бөлүмүнүн Daimler-Benz менен бириктирилиши менен Eurocopter линиясынын курамына кирген MBB / Kawasaki BK 117 C1ге негизделген. жана Eurocopter түзүү үчүн Aérospatiale-Matra тик учагы бөлүмү. Тик учак буга чейин EC145 деп аталган; жаңыртылган версиясы EC145 T2, 2015-жылы H145 болуп өзгөртүлдү.

Eurocopter EC145:

Airbus Helicopters H145 - бул Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан жана даярдалган эки моторлуу жеңил коммуналдык тик учак. Алгач BK 117 C2 деп аталып, H145 1992-жылы Messerschmitt-Bölkow-Blohm тик учак бөлүмүнүн Daimler-Benz менен бириктирилиши менен Eurocopter линиясынын курамына кирген MBB / Kawasaki BK 117 C1ге негизделген. жана Eurocopter түзүү үчүн Aérospatiale-Matra тик учагы бөлүмү. Тик учак буга чейин EC145 деп аталган; жаңыртылган версиясы EC145 T2, 2015-жылы H145 болуп өзгөртүлдү.

Eurocopter EC155:

Eurocopter EC155 жарандык авиацияны колдонуу үчүн Dauphin үй-бүлөсүнөн Eurocopter тарабынан иштелип чыккан узак аралыкка орто көтөрүлүүчү жүргүнчү ташуучу тик учак болуп саналат. Бул эки моторлуу учак жана кардардын конфигурациясына жараша 1 же 2 экипаж менен кошо 13 жүргүнчүгө чейин көтөрө алат. Тик учак жүргүнчүлөрдү ташуу, оффшордук колдоо, VIP корпоративдик транспорт жана жабыркагандарга транспорттук алымдар үчүн сатылат. 2015-жылы EC155 расмий түрдө H155 деп аталып, Eurocopterдин Airbus Helicopters корпоративдик ребрендингине ылайык келген.

Airbus Helicopters H160:

Airbus Helicopters H160 - бул Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан орто пайдалуу тик учак. 2015-жылдын 3-мартында Флорида штатындагы Орландо шаарындагы Heli-Expo көргөзмөсүндө расмий түрдө башталган, ал фирманын катарындагы AS365 жана EC155 моделдерин алмаштырууга арналган. 2015-жылдын июнь айында биринчи сыноо учуу болуп өттү; биринчи кардарларды жеткирүү 2018-жылы күтүлүп жаткан, бирок 2020-жылга чейин тайгаланып кетти.

Airbus Helicopters H160:

Airbus Helicopters H160 - бул Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан орто пайдалуу тик учак. 2015-жылдын 3-мартында Флорида штатындагы Орландо шаарындагы Heli-Expo көргөзмөсүндө расмий түрдө башталган, ал фирманын катарындагы AS365 жана EC155 моделдерин алмаштырууга арналган. 2015-жылдын июнь айында биринчи сыноо учуу болуп өттү; биринчи кардарларды жеткирүү 2018-жылы күтүлүп жаткан, бирок 2020-жылга чейин тайгаланып кетти.

Airbus Helicopters H175:

Airbus Helicopters H175 - бул Airbus Helicopters компаниясы тарабынан чыгарылган 7 тонналык орто пайдалуу тик учак. Кытайда H175 Кытайдын Aviation Industry Corporation (AVIC) тарабынан Avicopter AC352 катары чыгарылат . Алгач Eurocopter EC175 жана Harbin Z-15 деп аталып, ал "супер орто" тик учак деп аталып калган.

Eurocopter AS332 Super Puma:

Airbus Helicopters H215 - төрт жүздүү, эки кыймылдаткычтуу, орточо көлөмдөгү коммуналдык тик учак, алгач Aérospatiale тарабынан, кийинчерээк Eurocopter жана азыркы учурда Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыгып, сатыкка чыгарылган. Бул Aérospatiale SA 330 Puma оригиналынын кайра иштетилген жана көлөмдүү версиясы. Алгач 1978-жылы учкан Супер Пума SA 330 Puma үлгүсүн 1980-жылы өндүрүштүн негизги модели катары алган. 1990-жылдан бери аскер кызматындагы Super Pumas AS532 Cougar белгиси менен сатыкка чыгарылган. Жарандык кызматта, 2004-жылы AS 332ден кийинки муун мураскору, андан ары кеңейтилген Eurocopter EC225 Super Puma.

Eurocopter AS532 Cougar:

Eurocopter AS532 Cougar - Франция тарабынан иштелип чыккан эки моторлуу , орто салмактагы, көп максаттуу тик учак. AS532 - Aérospatiale SA 330 Puma аскерлештирилген түрүндө иштеп чыгуу жана жаңыртуу. Анын жарандык кесиптеши Eurocopter AS332 Super Puma. AS532 Eurocopter EC725 катары дагы иштелип чыккан.

Eurocopter AS532 Cougar:

Eurocopter AS532 Cougar - Франция тарабынан иштелип чыккан эки моторлуу , орто салмактагы, көп максаттуу тик учак. AS532 - Aérospatiale SA 330 Puma аскерлештирилген түрүндө иштеп чыгуу жана жаңыртуу. Анын жарандык кесиптеши Eurocopter AS332 Super Puma. AS532 Eurocopter EC725 катары дагы иштелип чыккан.

Eurocopter AS332 Super Puma:

Airbus Helicopters H215 - төрт жүздүү, эки кыймылдаткычтуу, орточо көлөмдөгү коммуналдык тик учак, алгач Aérospatiale тарабынан, кийинчерээк Eurocopter жана азыркы учурда Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыгып, сатыкка чыгарылган. Бул Aérospatiale SA 330 Puma оригиналынын кайра иштетилген жана көлөмдүү версиясы. Алгач 1978-жылы учкан Супер Пума SA 330 Puma үлгүсүн 1980-жылы өндүрүштүн негизги модели катары алган. 1990-жылдан бери аскер кызматындагы Super Pumas AS532 Cougar белгиси менен сатыкка чыгарылган. Жарандык кызматта, 2004-жылы AS 332ден кийинки муун мураскору, андан ары кеңейтилген Eurocopter EC225 Super Puma.

Eurocopter EC225 Super Puma:

Airbus Helicopters H225 жарандык Супер Пуманын үй-бүлөсүнүн кийинки мууну катары Eurocopter тарабынан иштелип чыккан узак аралыкка жүргүнчү ташуучу тик учак болуп саналат. Бул эки моторлуу учак жана кардарлардын конфигурациясына жараша 24 экипаж жана кабинанын кызматкери менен кошо 24 жүргүнчүнү ташый алат. Тик учак оффшордук колдоо жана жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча VIP пошлиналар, ошондой эле мамлекеттик кызмат миссиялары үчүн сатылат.

Eurocopter EC725:

Eurocopter EC725 Caracal , азыр Airbus Helicopters H225M деп аталат, аскердик колдонуу үчүн Eurocopter AS532 Cougarдан жасалган узак аралыкка учуучу тактикалык транспорттук аскердик тик учак. Бул эки моторлуу учак жана кардардын конфигурациясына жараша эки экипаж менен бирге 28 кишиге чейин аскерлерди ташый алат. Тик учак аскерлерди ташуу, курмандыктарды эвакуациялоо жана издөө-куткаруу милдеттерин жүргүзүү үчүн сатылат жана жарандык EC225 Super Pumaга окшош.

Eurocopter EC725:

Eurocopter EC725 Caracal , азыр Airbus Helicopters H225M деп аталат, аскердик колдонуу үчүн Eurocopter AS532 Cougarдан жасалган узак аралыкка учуучу тактикалык транспорттук аскердик тик учак. Бул эки моторлуу учак жана кардардын конфигурациясына жараша эки экипаж менен бирге 28 кишиге чейин аскерлерди ташый алат. Тик учак аскерлерди ташуу, курмандыктарды эвакуациялоо жана издөө-куткаруу милдеттерин жүргүзүү үчүн сатылат жана жарандык EC225 Super Pumaга окшош.

Eurocopter EC225 Super Puma:

Airbus Helicopters H225 жарандык Супер Пуманын үй-бүлөсүнүн кийинки мууну катары Eurocopter тарабынан иштелип чыккан узак аралыкка жүргүнчү ташуучу тик учак болуп саналат. Бул эки моторлуу учак жана кардарлардын конфигурациясына жараша 24 экипаж жана кабинанын кызматкери менен кошо 24 жүргүнчүнү ташый алат. Тик учак оффшордук колдоо жана жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча VIP пошлиналар, ошондой эле мамлекеттик кызмат миссиялары үчүн сатылат.

Eurocopter MH-65 Dolphin:

Eurocopter MH-65 Dolphin - Америка Кошмо Штаттарынын Жээк Коопсуздук кызматы (USCG) тарабынан орточо ылдамдыктагы издөө жана куткаруу (SAR) жана куралдуу аба күчтөрүнүн миссияларын куралдуу күчтөрдүн жардамы менен башкарган эки моторлуу тик учак. Бул Францияда жасалган Eurocopter AS365 Dauphinдин варианты.

Eurocopter Tiger:

Eurocopter Tiger - бул 2003-жылы кызматка келген төрт учтуу, эки кыймылдаткычтуу тик учак. Аны Airbus Helicopters компаниясы чыгарат, аны Aérospatiale жана DASAнын тик учак бөлүмдөрүнүн мураскери, аны EC665 деп белгилешет . Германияда алардын тилдеринен кийин ал Жолборс деп аталган; Францияда жана Испанияда тигр деп аталат.

Eurocopter Tiger:

Eurocopter Tiger - бул 2003-жылы кызматка келген төрт учтуу, эки кыймылдаткычтуу тик учак. Аны Airbus Helicopters компаниясы чыгарат, аны Aérospatiale жана DASAнын тик учак бөлүмдөрүнүн мураскери, аны EC665 деп белгилешет . Германияда алардын тилдеринен кийин ал Жолборс деп аталган; Францияда жана Испанияда тигр деп аталат.

Eurocopter UH-72 Лакота:

Eurocopter UH-72 Lakota - бул эки кыймылдаткычтуу тик учак, төрт канаттуу негизги ротору бар. UH-72 - Eurocopter EC145 аскерлештирилген версиясы жана америкалык Eurocopter тарабынан курулган, Airbus Group, Inc бөлүмү, башында UH-145 деп сатылып, тик учак Америка Кошмо Штаттарынын жеңил коммуналдык тик учагынын жеңүүчүсү болуп тандалган (LUH) программасы 2006-жылдын 30-июнунда. 2006-жылдын октябрь айында америкалык Eurocopter АКШ армиясындагы жана армиясынын Улуттук гвардиясындагы эскирген Bell UH-1H / V Iroquois жана Bell OH-58A / C Kiowa тик учактарын алмаштыруу үчүн 345 учак өндүрүү боюнча келишимге ээ болгон. флоттор. АКШда ички коопсуздук, табигый кырсыктардын кесепеттерин жоюу жана медициналык эвакуация боюнча логистикалык жана колдоо миссияларын аткарат.

Eurocopter UH-72 Лакота:

Eurocopter UH-72 Lakota - бул эки кыймылдаткычтуу тик учак, төрт канаттуу негизги ротору бар. UH-72 - Eurocopter EC145 аскерлештирилген версиясы жана америкалык Eurocopter тарабынан курулган, Airbus Group, Inc бөлүмү, башында UH-145 деп сатылып, тик учак Америка Кошмо Штаттарынын жеңил коммуналдык тик учагынын жеңүүчүсү болуп тандалган (LUH) программасы 2006-жылдын 30-июнунда. 2006-жылдын октябрь айында америкалык Eurocopter АКШ армиясындагы жана армиясынын Улуттук гвардиясындагы эскирген Bell UH-1H / V Iroquois жана Bell OH-58A / C Kiowa тик учактарын алмаштыруу үчүн 345 учак өндүрүү боюнча келишимге ээ болгон. флоттор. АКШда ички коопсуздук, табигый кырсыктардын кесепеттерин жоюу жана медициналык эвакуация боюнча логистикалык жана колдоо миссияларын аткарат.

Airbus Helicopters VSR700:

Учурда Airbus Helicopters тарабынан иштелип жаткан пилотсуз чалгындоочу тик учактагы Airbus Helicopters VSR700 .

Eurocopter X³:

Eurocopter X³ (X-Cubed) - бул Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан жогорку ылдамдыктагы курама тик учак. "Жогорку ылдамдыктагы, узак аралыкка учкан гибриддик тик учак" же H³ концепциясы үчүн технологиялык демонстрация аянтчасы, X³ 2013-жылдын 7-июнунда деңгээлдеги учууда 255 түйүнгө жетип, тик учактын ылдамдыгынын расмий эмес рекордун койду. 2014-жылдын июнь айында ал Сент-Викторет айылындагы Франциянын аба музейине коюлган.

Airbus Helicopters H160:

Airbus Helicopters H160 - бул Airbus Helicopters тарабынан иштелип чыккан орто пайдалуу тик учак. 2015-жылдын 3-мартында Флорида штатындагы Орландо шаарындагы Heli-Expo көргөзмөсүндө расмий түрдө башталган, ал фирманын катарындагы AS365 жана EC155 моделдерин алмаштырууга арналган. 2015-жылдын июнь айында биринчи сыноо учуу болуп өттү; биринчи кардарларды жеткирүү 2018-жылы күтүлүп жаткан, бирок 2020-жылга чейин тайгаланып кетти.

Airbus Helicopters X6:

Airbus Helicopters X6 - бул Airbus Helicopters H225тин ордуна 19 орундуу эки моторлуу оор көтөргүч тик учактын долбоорунун концепциясы. Өнүгүү 2018-жылдын башында токтотулган.

Airbus A380:

Airbus A380 - Airbus тарабынан чыгарылган кең кузовдуу учак. Бул дүйнөдөгү эң ири жүргүнчү ташуучу учак.Айрбус изилдөө 1988-жылы башталган жана 1990-жылы Боинг 747 учагынын узак аралыкта үстөмдүгүнө каршы чыгуу долбоору жарыяланып, 1994-жылы ошол кезде дайындалган A3XX долбоору сунушталган; Airbus 9,5 миллиард евролук (10,7 миллиард доллар) A380 программасын 2000-жылдын 19-декабрында ишке ашырган. Биринчи прототиби 2005-жылдын 18-январында Тулузада ачылган, анын биринчи рейси 2005-жылдын 27-апрелинде болгон. Электр зымдары кыйынчылыктар эки жылга кечигип, өнүгүү наркы 18 миллиард еврого чейин шарлонду. Бул типтеги тастыктаманы Европалык авиациялык коопсуздук агенттигинен (EASA) жана АКШнын Федералдык авиация башкармасынан (FAA) 2006-жылдын 12-декабрында алган.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учагын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. Биринчи варианты A330-300 1992-жылы ноябрда биринчи учуп, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы пайда болгон.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учагын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. Биринчи варианты A330-300 1992-жылы ноябрда биринчи учуп, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы пайда болгон.

Airbus A340:

Airbus A340 Европанын Airbus аэрокосмостук компаниясы тарабынан иштелип чыккан жана чыгарган узун аралыкка, кең кузовтуу жүргүнчү ташуучу реактивдүү учак болуп саналат. A330 twinjet менен катарлаш. 1987-жылдын июнь айында Airbus эки долбоорду тең биринчи буйрутмалары менен ишке киргизди жана A340-300 1991-жылдын 25-октябрында биринчи учууга өттү. Ал 1992-жылы 22-декабрда A340-200 үлгүсүндө сертификатталды жана эки версия 1993-жылдын март айында ишке киргизилген кардарлар менен кызматка киришти Lufthansa жана Air France. Чоңураак A340-500 / 600 1997-жылы 8-декабрда учурулган, A340-600 2001-жылы 23-апрелде биринчи жолу учуп, 2002-жылдын 1-августунда кызматка кирген.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...