Wednesday, March 3, 2021

Academic grading in Israel, Academic grading in Italy, Academic grading in Japan

Израилдеги академиялык баа:

Израилдеги академиялык баа Израилдин мектептеринде колдонулган негизги баалоо шкаласын билдирет. 0дөн 100гө чейинки масштаб, Израилдеги билим берүүнүн бардык баскычтарында, башталгыч мектептен баштап, орто жана бакалавриат академиялык изилдөөлөрүнө чейин, университеттин дипломдоруна чейин колдонулат.

Италиядагы академиялык баа:

Италияда эки баалоо системасы колдонулат :

Япониядагы академиялык баа:

Японияда ар бир мектепте ар башка баа берүү тутуму бар. Көптөгөн университеттер төмөнкү категориялардын топтомун колдонушат:

Кениядагы академиялык баа:

Кенияда баалоо системасы талапкерлердин жалпы экзамендеги жалпы көрсөткүчтөрүнө жараша, Кениянын орто билим берүү сертификаты (KCSE) боюнча айырмаланат.

Түштүк Кореядагы академиялык баа:

Түштүк Кореядагы академиялык баа ал кайсы мектепте окуганына жараша болот. Университетте баа Америка мектептерине окшош тамга түрүндө өтөт. Тамгалардын баалары ар кандай номерленген орточо көрсөткүчтөргө чейин, 0,0дон 4,5ка чейин. Кат системасы Орто мектепке да тиешелүү.

Косоводогу академиялык баа:

Косовонун 13 классы бар

Кыргызстандагы академиялык баа:

Кыргызстан беш баллдык баалоо тутумун колдонот:

Өлкөлөр боюнча баалоо системалары:

Бул дүйнө өлкөлөрү, негизинен орто билим берүү жана университеттик билим берүү чөйрөлөрүндө колдонулган, континент тарабынан уюштурулган, көптөгөн жазуулардагы өзгөчөлүктөргө шилтеме берген баалоо тутумдарынын тизмеси.

Өлкөлөр боюнча баалоо системалары:

Бул дүйнө өлкөлөрү, негизинен орто билим берүү жана университеттик билим берүү чөйрөлөрүндө колдонулган, континент тарабынан уюштурулган, көптөгөн жазуулардагы өзгөчөлүктөргө шилтеме берген баалоо тутумдарынын тизмеси.

Люксембургдагы академиялык баа:

Люксембургда орто мектептерде 01ден 60ка чейинки баа тутуму колдонулат. Өтүү үчүн кеминде 30 балл талап кылынат. Жетишсиз белги (01-29) Люксембург тилинде Датц деп аталат. Баалар төмөнкүдөй жол менен бөлүштүрүлөт:

Мексикада академиялык баалоо:

Мексикада академиялык баа коюуда студенттердин упайларын өлчөө үчүн 0ден 10го чейин ондук система колдонулат. Баалары:

  • 10: Абдан жакшы (Excelente)
  • 9: Абдан жакшы
  • 8: Жакшы ( bien )
  • 7: Орточо ( туруктуу )
  • 6: жетиштүү ( suficiente )
  • 0–5.9: Жетишсиз / Ийгиликсиз ( deficiente / reprobado )
Мароккодогу академиялык баалоо:

Мароккодогу баалоо системасы негизинен 20 баллдык баалоо системасы болуп саналат, ал орто мектептерде жана университеттерде колдонулат.

Непалда академиялык баалоо:

Непалда баа системасы ар кандай жолдорго бөлүнөт.

Жаңы Зеландиядагы академиялык баа:

Жаңы Зеландияда академиялык баалоонун ар кандай ыкмалары төмөндө келтирилген.

Никарагуада билим берүү:

Никарагуада билим берүү бардык никарагуалыктар үчүн акысыз. Башталгыч билим берүү акысыз жана милдеттүү, бирок бул так аткарылбаса дагы. Көпчүлүк балдар үй-бүлөлөрүнө жумушка орноштуруу керек болсо, бара албай жатышат. Атлантика жээгиндеги жамааттар испан тилинде жана Никарагуанын кыйла айыл аймактарында жашаган жергиликтүү жергиликтүү уруулардын тилдеринде билим ала алышат. Жогорку билим мыйзамга ылайык каржылык, органикалык жана административдик автономияга ээ. Субъекттердин эркиндиги таанылат. Окуу жылы февралдан ноябрга чейин созулат.

Нигериядагы академиялык баалоо:

Нигерияда академиялык баалоо тутуму Aдан Fга чейинки шкалага (ийгиликсиз). Төмөндө Нигерия мектептерин баалоо системасы келтирилген.

Өлкөлөр боюнча баалоо системалары:

Бул дүйнө өлкөлөрү, негизинен орто билим берүү жана университеттик билим берүү чөйрөлөрүндө колдонулган, континент тарабынан уюштурулган, көптөгөн жазуулардагы өзгөчөлүктөргө шилтеме берген баалоо тутумдарынын тизмеси.

Норвегиядагы академиялык баа:

Университеттер жана университеттик колледждер адатта ECTS баалоо шкаласын колдонушат. Көпчүлүк мекемелерде төмөндөгүдөй балдардын расмий "түшүндүрмөлөрү" бар:

Пакистандагы академиялык баа:

Пакистандагы академиялык баа пайыздык тутумдун негизинде жүргүзүлөт.

Папуа Жаңы Гвинеядагы академиялык баа:
Филиппиндеги академиялык баа:

Филиппинде кээ бир университеттер 4 баллдык шкала боюнча иш алып барышат, ал АКШнын баалоо системасына окшош же ага барабар. Бул тутум 0.00дөн 4.00гө чейинки бааны колдонот, мында 4.00 эң жогорку, ал эми 0.00 начар көрсөткүч.

Өлкөлөр боюнча баалоо системалары:

Бул дүйнө өлкөлөрү, негизинен орто билим берүү жана университеттик билим берүү чөйрөлөрүндө колдонулган, континент тарабынан уюштурулган, көптөгөн жазуулардагы өзгөчөлүктөргө шилтеме берген баалоо тутумдарынын тизмеси.

Португалиядагы академиялык баа:

Португалиялык орто мектептерде беш баллдык шкала колдонулат, мында:

  • 5 эң жакшы баа (90-100%),
  • 4 (жакшы) (70-89%),
  • 3 (канааттандырарлык) "орточо" көрсөткүчтү көрсөтөт (50-69%),
  • 2 (канааттандырарлык эмес) (20-49%),
  • 1 (начар) - бул мүмкүн болгон эң төмөнкү баа (0-19%).
Румыниядагы академиялык баа:

Румыниянын башталгыч мектептеринде 4 баллдык баалоо шкаласы колдонулат:

  • Foarte Bine
  • Bine
  • Suficient / Satisfăcător
  • Туура эмес / Несатфисцент
Россиядагы академиялык баа:

Россия Федерациясы беш баллдык академиялык баалоо тутумун колдонот, мында:

Сербиядагы академиялык баа:

Сербия Югославия Социалисттик Федеративдүү Республикасынын академиялык баалоо тутумун мурастап алган. Окуучунун баасын аныктоо үчүн баалоо процесси абсолюттук жетишкендик шкаласын колдонот.

Сингапурда академиялык баалоо:

Сингапурдун мектептердеги баалоо системасы ар кандай билим берүү очоктору жана тутумдары бар мекемелердин көптөгөн түрлөрү менен айырмаланат. Башталгыч, орто жана кенже окуу жайларынын деңгээлинде колдонулган баалоо тутумдары колдонулган жергиликтүү тутумдун эң негизгиси.

Өлкөлөр боюнча баалоо системалары:

Бул дүйнө өлкөлөрү, негизинен орто билим берүү жана университеттик билим берүү чөйрөлөрүндө колдонулган, континент тарабынан уюштурулган, көптөгөн жазуулардагы өзгөчөлүктөргө шилтеме берген баалоо тутумдарынын тизмеси.

Словениядагы академиялык баа:

Словения Югославия Социалисттик Федеративдүү Республикасынын академиялык баалоо тутумун мурастап алган. Башталгыч жана орто мектептерде беш баллдык шкала колдонулат:

  • 5: мыкты
  • 4: абдан жакшы
  • 3: жакшы
  • 2: жетиштүү
  • 1: жетишсиз
Түштүк Африкадагы академиялык баа:

Түштүк Африкада 2008-жылга чейин орто мектептерде колдонулган баа коюу системасы төмөндөгүдөй болгон:

  • Код 7: 80 - 100%
  • Код 6: 70 - 79%
  • Код 5: 60 - 69%
  • Код 4: 50 - 59%
  • Код 3: 40 - 49%
  • Код 2: 30 - 39%
  • Код 1: 0 - 29%
Түштүк Кореядагы академиялык баа:

Түштүк Кореядагы академиялык баа ал кайсы мектепте окуганына жараша болот. Университетте баа Америка мектептерине окшош тамга түрүндө өтөт. Тамгалардын баалары ар кандай номерленген орточо көрсөткүчтөргө чейин, 0,0дон 4,5ка чейин. Кат системасы Орто мектепке да тиешелүү.

Испаниядагы академиялык баалоо:
Шпицбергендеги академиялык баа:

Шпицбергендеги академиялык баалоо Шпицберген шаарындагы Университеттин борборунда жана Лонгйир мектебинде жүргүзүлөт.

Швециядагы академиялык баа:

Бул макала Швецияда колдонулган баа жөнүндө.

Швейцариядагы академиялык баа:

Швейцарияда адатта 6 баллдык шкала колдонулат, мында 1 эң төмөнкү бааны, ал эми 6 эң жогорку бааны билдирет.

  • 6
  • 5.5
  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2 (20%)
  • 1.5
  • 1
Сириядагы академиялык баа:

Сирияда академиялык баалоо тутуму 100 баллдан туруп иштейт, бакалавриат классын өтүү үчүн минималдуу баа 60 баллды түзөт.

Тунистеги академиялык баа:

Тунистеги баалоо тутуму негизинен 20 баллдык шкаладан турат: ал орто мектептерде жана университеттерде колдонулат. Башталгыч мектептер үчүн тамгалык баа шкаласына негизделген жаңы система киргизилген; эски тутум биринчи семестрге 10 баллдык, экинчи жана үчүнчү чейректерге 20 баллдык шкаланы колдонот.

Украинада академиялык баалоо:

Украинада академиялык баа 2002-жылдан кийин эски советтик системадан өзгөртүлгөн.

Венесуэлада академиялык баалоо:

Венесуэладагы орточо балл (GPA) 0 ден 20 баллга чейин, 20 мүмкүн болгон эң жогорку баа. Академиялык институтка жараша кээде ондук упайлар колдонулат.

Вьетнамдагы академиялык баа:

Вьетнамдык баалоо системасы - Вьетнамда колдонулган академиялык баалоо тутуму. Ал АКШ 1.0-4.0 шкаласына окшоп, 0-10 баллдык шкала боюнча негизделген.

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу.

Австралиядагы академиялык баа:

Бул макала Австралиядагы академиялык баалоонун кыскача баяндамасы.

Австриядагы академиялык баа:

Австрияда академиялык баалар 5 баллдык шкаланы колдонушат, мында:

  • 1 мүмкүн болгон эң жакшы баа жана анча-мынча каталар менен мыкты аткарууну көрсөтөт.
  • 2 кийинки эң жогорку баа жана орточо деңгээлден жогору, бирок айрым каталары бар көрсөткүчтөр үчүн берилет.
  • 3 бир катар көрүнүктүү каталар менен жалпысынан жакшы иштөөнү көрсөтөт.
  • 4 эң төмөнкү өтүү баасы болуп саналат жана стандарт аткарылган, бирок бир топ кемчиликтери бар болсо берилет.
  • 5 - бул мүмкүн болгон эң төмөнкү баа жана бир гана начар баа.
Бангладеште академиялык баалоо:

Бул макала Бангладештеги академиялык баалоонун кыскача баяндамасы .Бул баалоо системасынын эки түрү бар, булардын орточо баасы (GPA) жана орточо баллдын орточо жыйынтыгы (CGPA).

Бельгиядагы академиялык баа:

Бельгияда билим берүү үч жамааттын деңгээлинде уюштурулган.

Босния жана Герцеговинада академиялык баалоо:

Боснияда башталгыч жана орто мектеп окуучуларына төмөнкү баа коюлат.

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу.

Канададагы академиялык баа:

Канададагы академиялык баа провинцияларга, билим деңгээлине, мекемелерге жана окутуучуларга жараша айырмаланат. Төмөндө көбүнчө пайыздык баалардан тамгага чейин которуулар колдонулат, бирок бул сөзсүз эле мааниге ээ эмес, анткени пайыздык бааларды ыйгаруунун бирдиктүү схемасы жок.

Чилидеги академиялык баа:

Чилидеги орточо балл (GPA) 1,0ден 7,0ге чейин.

Коста-Рикадагы академиялык баалоо:

Коста-Рикадагы академиялык баа 100 баллдык шкала боюнча жүргүзүлөт.

Хорватиядагы академиялык баа:

Хорватиядагы академиялык бааларды Илим, билим берүү жана спорт министрлиги жөнгө салат.

Даниядагы академиялык баа:

Данияда билим берүү тутуму тарыхый жактан окуучулардын аткаруусуна баа берүүнүн бир катар ар кандай тутумдарын колдонуп келген, алардын бир нечеси төмөндө баяндалган. Учурдагы баалоо системасы 2006 - жылы 13 скаланы алмаштырган 7 тринс-скала (7 тепкичтүү шкаласы).

Египетте академиялык баалоо:

Египетте академиялык баалоо тутуму сөзсүз баа менен иштейт жана өсүш 10-30 баллга чейин жогорулайт.

Финляндиядагы академиялык баа:

Бул Финляндияда колдонулган баалоо жөнүндө макала. Финляндиянын ар кайсы билим берүү мекемелеринде бир нече тутум колдонулуп келет.

Франциядагы академиялык баа:

1890-жылдан бери орто мектеп аттестатын алуу үчүн талап кылынган француз бакалавриат сынагы орто мектеп жана университеттин көпчүлүк класстары сыяктуу эле адаттагыдай эле 0-20 баллдык баллга (Barème) студенттерди топтой баштады. Салттуу масштаб 20/20 токтоп турса дагы, кошумча "тандоолордун" айынан француз бакалавратынын натыйжалары 20/20 дан жогору болушу мүмкүн. Француз ЖОЖдору орто мектептерге салыштырмалуу катаал түрдө окушат, демек, студенттер орто мектептегидей жогорку баа ала алышпайт. Белгилүү болгондой, 'Grandes Écoles' (CPGE) даярдык сабагында, Франциядагы эң элиталык университеттерге кошумча 2-4 жылдык даярдык, студенттер ушунчалык катуу баалангандыктан, жеке рейтинг эмес, класс рейтинги, адатта, адамдын иш-аракетин чагылдырат, айрыкча орточо же жогорку окуу жайларына салыштырганда. Көбүнчө, 'Grandes Écoles' (CPGE) үчүн даярдануу классындагы орточо 7-8 балл, эгерде класстагы эң жакшы баа 12 гана болсо, канааттандырарлык баа катары каралышы мүмкүн.

Германиядагы академиялык баа:

Германияда 5 же 6 баллдык баалоо шкаласы (GPA) колдонулуп, эң жашынан эң улуу студенттерине чейин окуу жетишкендиктери бааланат. Класстар 1ден 5ке чейин өзгөрүлүп турат. Университеттик окууга даярданган Германиянын гимназия мектептеринин акыркы сабактарында баллдык система колдонулуп, 15 балл эң жакшы, ал эми 0 балл эң начар деп эсептелет. Ар бир мугалимге баа коюунун пайыздык көрсөткүчү ар кандай болушу мүмкүн.

Грециядагы академиялык баа:

Грецияда төрт баалоо системасы бар - төрт башка GPA - бири жогорку билим берүү үчүн, экинчиси орто билим берүү үчүн, экөө башталгыч билим үчүн.

Гонконгдогу академиялык баалоо:

Бул макала Гонконгдо колдонулган баалоо жөнүндө.

Венгриядагы академиялык баа:

Венгрияда 5 баллдык система колдонулат. Отчеттук карточкаларда бүтүндөй сандар гана бар, бирок баа берүү экзамендеринде бөлчүктөр дагы бар. Айрым мугалимдер так айырмалоо үчүн жогорудагы (сейрек кездешүүчү) же сандардын астындагы сызыктарды колдонушат: мисалы, 4 - 4төн начар, бирок 3, 3 '(3-плюс) же 3/4; кээде алар бир нече саптарды колдонушат. Адаттан тышкары жакшы көрсөткүчтөрү үчүн 5 * баасын алса болот, бирок орто мектептерде аз колдонулат. 1 гана начар баа. Окуучунун маанайын же эмгекчилдигин баалоодо 2-5-класстар гана колдонулат.

  • 5 ("Джелес") - (мыкты)
  • 4 ("Jó") - (жакшы)
  • 3 ("Көзепес") - (канааттандырарлык)
  • 2 ("Элегсегес") - (жетиштүү)
  • 1 ("Элегтелен") - (жетишсиз)
Исландиядагы академиялык баа:

Исландияда орточо балл (GPA) белгиленген мезгилдеги бардык баалардын орточо салмагы катары берилет. Баалар 0-10дон баштап, эң жогорку 10, ал эми GPA эки ондук чекитине чейин тегеректелет.

Индиядагы академиялык баа:

Индиядагы академиялык баа пайыздык тутумдун негизинде жүргүзүлөт.

Индонезиядагы академиялык баа:

Индонезияда баллдык шкала колдонулат. 2004-жылы Kurikulum Berbasis Kompetensi кабыл алынганга чейин баалоо шкаласы колдонулган:

  • 10: өзгөчө
  • 9: Мыкты
  • 8: Абдан жакшы
  • 7: Жакшы
  • 6: Pass
  • 5: Айрым сабактар ​​боюнча эң начар баа
  • 4: Айрым предметтерден өтүүчү баа, кээ бирлеринен начар баа
  • 3: Жалпысынан эң начар баа
  • 2: Баасы начар
  • 1: Баасы өтпөй калды
Ирандагы академиялык баа:

Ирандын баалоо системасы Франциядагы жана башка орто мектептердеги жана университеттердеги Бельгия, Ливан, Венесуэла, Перу сыяктуу француз үлгүсүндөгү баалоо системаларына окшош. Ирандын Билим берүү министрлиги тарабынан баалоо боюнча көрсөтмө берилбегендиктен, эл аралык масштабга которуу француз үлгүсүндөгү баалоо тутумдары үчүн берилген конверсиялык көрсөтмөлөрдү колдонуу менен жүзөгө ашырылат. Айрым учурларда, баалар көздөгөн институттардын баалоо саясатына ылайык которулат. Өткөн баа 10, адатта 20дан 14төн жогору баа мыкты деп эсептелет. Төмөнкү таблицаны көбүнчө дүйнөлүк институттар жана университеттер ирандык баалоо тутумунан которуу үчүн колдонушат:

Ирландиядагы академиялык баа:

Ирландиянын орто мектептеринде баалар ушул масштабдагы тамгалардын жардамы менен берилет:

 ЖОГОРУ ДЕҢГЭЭЛДЕГИ МАТЕМАТИКАЛАР ҮЧҮН КОШМО УНДИКТЕР
  • H1: 90% -100% 100 +25
  • Н2: 80% - 89% 88 +25
  • Н3: 70% - 79% 77 +25
  • H4: 60% - 69% 66 +25
  • H5: 50% - 59% 56 +25
  • H6: 40% - 49% 46 +25
  • H7: 30% - 39% 37 +25 АЛБАЙТ
  • H8: 30% га чейин 0
Израилдеги академиялык баа:

Израилдеги академиялык баа Израилдин мектептеринде колдонулган негизги баалоо шкаласын билдирет. 0дөн 100гө чейинки масштаб, Израилдеги билим берүүнүн бардык баскычтарында, башталгыч мектептен баштап, орто жана бакалавриат академиялык изилдөөлөрүнө чейин, университеттин дипломдоруна чейин колдонулат.

Италиядагы академиялык баа:

Италияда эки баалоо системасы колдонулат :

Япониядагы академиялык баа:

Японияда ар бир мектепте ар башка баа берүү тутуму бар. Көптөгөн университеттер төмөнкү категориялардын топтомун колдонушат:

Кениядагы академиялык баа:

Кенияда баалоо системасы талапкерлердин жалпы экзамендеги жалпы көрсөткүчтөрүнө жараша, Кениянын орто билим берүү сертификаты (KCSE) боюнча айырмаланат.

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу.

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу.

Люксембургдагы академиялык баа:

Люксембургда орто мектептерде 01ден 60ка чейинки баа тутуму колдонулат. Өтүү үчүн кеминде 30 балл талап кылынат. Жетишсиз белги (01-29) Люксембург тилинде Датц деп аталат. Баалар төмөнкүдөй жол менен бөлүштүрүлөт:

Мексикада академиялык баалоо:

Мексикада академиялык баа коюуда студенттердин упайларын өлчөө үчүн 0ден 10го чейин ондук система колдонулат. Баалары:

  • 10: Абдан жакшы (Excelente)
  • 9: Абдан жакшы
  • 8: Жакшы ( bien )
  • 7: Орточо ( туруктуу )
  • 6: жетиштүү ( suficiente )
  • 0–5.9: Жетишсиз / Ийгиликсиз ( deficiente / reprobado )
Мароккодогу академиялык баалоо:

Мароккодогу баалоо системасы негизинен 20 баллдык баалоо системасы болуп саналат, ал орто мектептерде жана университеттерде колдонулат.

Непалда академиялык баалоо:

Непалда баа системасы ар кандай жолдорго бөлүнөт.

Жаңы Зеландиядагы академиялык баа:

Жаңы Зеландияда академиялык баалоонун ар кандай ыкмалары төмөндө келтирилген.

Норвегиядагы академиялык баа:

Университеттер жана университеттик колледждер адатта ECTS баалоо шкаласын колдонушат. Көпчүлүк мекемелерде төмөндөгүдөй балдардын расмий "түшүндүрмөлөрү" бар:

Пакистандагы академиялык баа:

Пакистандагы академиялык баа пайыздык тутумдун негизинде жүргүзүлөт.

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу.

Португалиядагы академиялык баа:

Португалиялык орто мектептерде беш баллдык шкала колдонулат, мында:

  • 5 эң жакшы баа (90-100%),
  • 4 (жакшы) (70-89%),
  • 3 (канааттандырарлык) "орточо" көрсөткүчтү көрсөтөт (50-69%),
  • 2 (канааттандырарлык эмес) (20-49%),
  • 1 (начар) - бул мүмкүн болгон эң төмөнкү баа (0-19%).
Румыниядагы академиялык баа:

Румыниянын башталгыч мектептеринде 4 баллдык баалоо шкаласы колдонулат:

  • Foarte Bine
  • Bine
  • Suficient / Satisfăcător
  • Туура эмес / Несатфисцент
Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу.

Сербиядагы академиялык баа:

Сербия Югославия Социалисттик Федеративдүү Республикасынын академиялык баалоо тутумун мурастап алган. Окуучунун баасын аныктоо үчүн баалоо процесси абсолюттук жетишкендик шкаласын колдонот.

Сингапурда академиялык баалоо:

Сингапурдун мектептердеги баалоо системасы ар кандай билим берүү очоктору жана тутумдары бар мекемелердин көптөгөн түрлөрү менен айырмаланат. Башталгыч, орто жана кенже окуу жайларынын деңгээлинде колдонулган баалоо тутумдары колдонулган жергиликтүү тутумдун эң негизгиси.

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу.

Словениядагы академиялык баа:

Словения Югославия Социалисттик Федеративдүү Республикасынын академиялык баалоо тутумун мурастап алган. Башталгыч жана орто мектептерде беш баллдык шкала колдонулат:

  • 5: мыкты
  • 4: абдан жакшы
  • 3: жакшы
  • 2: жетиштүү
  • 1: жетишсиз
Түштүк Африкадагы академиялык баа:

Түштүк Африкада 2008-жылга чейин орто мектептерде колдонулган баа коюу системасы төмөндөгүдөй болгон:

  • Код 7: 80 - 100%
  • Код 6: 70 - 79%
  • Код 5: 60 - 69%
  • Код 4: 50 - 59%
  • Код 3: 40 - 49%
  • Код 2: 30 - 39%
  • Код 1: 0 - 29%
Түштүк Кореядагы академиялык баа:

Түштүк Кореядагы академиялык баа ал кайсы мектепте окуганына жараша болот. Университетте баа Америка мектептерине окшош тамга түрүндө өтөт. Тамгалардын баалары ар кандай номерленген орточо көрсөткүчтөргө чейин, 0,0дон 4,5ка чейин. Кат системасы Орто мектепке да тиешелүү.

Испаниядагы академиялык баалоо:
Швециядагы академиялык баа:

Бул макала Швецияда колдонулган баа жөнүндө.

Швейцариядагы академиялык баа:

Швейцарияда адатта 6 баллдык шкала колдонулат, мында 1 эң төмөнкү бааны, ал эми 6 эң жогорку бааны билдирет.

  • 6
  • 5.5
  • 5
  • 4.5
  • 4
  • 3.5
  • 3
  • 2.5
  • 2 (20%)
  • 1.5
  • 1
Чехиядагы академиялык баа:

Чехияда башталгыч жана орто мектептер 5 баллдык системаны колдонушат, 1и эң мыкты, 5и начар деп эсептешет. Алар төмөнкү рейтингдерге туура келет: 1 = výborně (мыкты), 2 = chvalitebně (мактоого татырлык), 3 = dobře (жакшы), 4 = dostatečně (жетиштүү) жана 5 = nedostatečně (жетишсиз). Отчеттук карточкаларда бүтүндөй сандар гана чыгат, бирок тесттер же оозеки экзамендер көбүнчө кошумча айырмалоочу белгилер менен белгиленет: 3+ 3тен бир аз жакшыраак , 2− 2ден бир аз төмөн , 1-2 же 1/2 1 менен 2нин ортосун билдирет , жана 1 * өзгөчө мыкты дегенди билдирет.

Чехиядагы академиялык баа:

Чехияда башталгыч жана орто мектептер 5 баллдык системаны колдонушат, 1и эң мыкты, 5и начар деп эсептешет. Алар төмөнкү рейтингдерге туура келет: 1 = výborně (мыкты), 2 = chvalitebně (мактоого татырлык), 3 = dobře (жакшы), 4 = dostatečně (жетиштүү) жана 5 = nedostatečně (жетишсиз). Отчеттук карточкаларда бүтүндөй сандар гана чыгат, бирок тесттер же оозеки экзамендер көбүнчө кошумча айырмалоочу белгилер менен белгиленет: 3+ 3тен бир аз жакшыраак , 2− 2ден бир аз төмөн , 1-2 же 1/2 1 менен 2нин ортосун билдирет , жана 1 * өзгөчө мыкты дегенди билдирет.

Нидерландыдагы академиялык баа:

Бул макалада Нидерландыда колдонулган, бир нече ондогон жылдар бою өзгөрүүсүз сакталып келген баанын азыркы түрү жөнүндө сөз болот.

Кытайдагы академиялык баа:

Кытайда көпчүлүк университеттер жана колледждер жана орто мектептер үчүн баа берүү системасы беш категорияга бөлүнөт:

  • Ж: Мыкты
Ж: 90-100%
A-: 85-89%
  • Б: Жакшы
B +: 82-84%
Б: 78-81%
B-: 75-77%
  • C: Орточо
C +: 72-74%
C: 68-71%
C-: 64-67%
  • D: Pass
  • F: Ката
Филиппиндеги академиялык баа:

Филиппинде кээ бир университеттер 4 баллдык шкала боюнча иш алып барышат, ал АКШнын баалоо системасына окшош же ага барабар. Бул тутум 0.00дөн 4.00гө чейинки бааны колдонот, мында 4.00 эң жогорку, ал эми 0.00 начар көрсөткүч.

Ирландиядагы академиялык баа:

Ирландиянын орто мектептеринде баалар ушул масштабдагы тамгалардын жардамы менен берилет:

 ЖОГОРУ ДЕҢГЭЭЛДЕГИ МАТЕМАТИКАЛАР ҮЧҮН КОШМО УНДИКТЕР
  • H1: 90% -100% 100 +25
  • Н2: 80% - 89% 88 +25
  • Н3: 70% - 79% 77 +25
  • H4: 60% - 69% 66 +25
  • H5: 50% - 59% 56 +25
  • H6: 40% - 49% 46 +25
  • H7: 30% - 39% 37 +25 АЛБАЙТ
  • H8: 30% га чейин 0
Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык баа:

Америка Кошмо Штаттарында академиялык баа, адатта, беш, алты же жети тамга баа түрүндө өтөт. Адатта, баалар A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; А + эң жогору, F эң төмөн болуу менен. Сандан тамгага которуу жалпысынан ар бир тутумга жана дисциплиналар менен статуска жараша айырмаланат. Айрым учурларда баалар сан жагынан да болушу мүмкүн.

Улуу Британиядагы академиялык баа:

Бул Улуу Британиянын көпчүлүк бөлүгүндө даражадан төмөн колдонулган баалоо жөнүндө макала. Бүтүндөй Улуу Британия бирдей баалоо схемасын колдонбойт. Даража деңгээли үчүн Британдык студенттердин классификациясын караңыз.

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык баа:

Америка Кошмо Штаттарында академиялык баа, адатта, беш, алты же жети тамга баа түрүндө өтөт. Адатта, баалар A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; А + эң жогору, F эң төмөн болуу менен. Сандан тамгага которуу жалпысынан ар бир тутумга жана дисциплиналар менен статуска жараша айырмаланат. Айрым учурларда баалар сан жагынан да болушу мүмкүн.

Чехиядагы академиялык баа:

Чехияда башталгыч жана орто мектептер 5 баллдык системаны колдонушат, 1и эң мыкты, 5и начар деп эсептешет. Алар төмөнкү рейтингдерге туура келет: 1 = výborně (мыкты), 2 = chvalitebně (мактоого татырлык), 3 = dobře (жакшы), 4 = dostatečně (жетиштүү) жана 5 = nedostatečně (жетишсиз). Отчеттук карточкаларда бүтүндөй сандар гана чыгат, бирок тесттер же оозеки экзамендер көбүнчө кошумча айырмалоочу белгилер менен белгиленет: 3+ 3тен бир аз жакшыраак , 2− 2ден бир аз төмөн , 1-2 же 1/2 1 менен 2нин ортосун билдирет , жана 1 * өзгөчө мыкты дегенди билдирет.

Нидерландыдагы академиялык баа:

Бул макалада Нидерландыда колдонулган, бир нече ондогон жылдар бою өзгөрүүсүз сакталып келген баанын азыркы түрү жөнүндө сөз болот.

Филиппиндеги академиялык баа:

Филиппинде кээ бир университеттер 4 баллдык шкала боюнча иш алып барышат, ал АКШнын баалоо системасына окшош же ага барабар. Бул тутум 0.00дөн 4.00гө чейинки бааны колдонот, мында 4.00 эң жогорку, ал эми 0.00 начар көрсөткүч.

Улуу Британиядагы академиялык баа:

Бул Улуу Британиянын көпчүлүк бөлүгүндө даражадан төмөн колдонулган баалоо жөнүндө макала. Бүтүндөй Улуу Британия бирдей баалоо схемасын колдонбойт. Даража деңгээли үчүн Британдык студенттердин классификациясын караңыз.

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык баа:

Америка Кошмо Штаттарында академиялык баа, адатта, беш, алты же жети тамга баа түрүндө өтөт. Адатта, баалар A +, A, A−; B +, B, B−; C +, C, C−; D +, D, D−; F; А + эң жогору, F эң төмөн болуу менен. Сандан тамгага которуу жалпысынан ар бир тутумга жана дисциплиналар менен статуска жараша айырмаланат. Айрым учурларда баалар сан жагынан да болушу мүмкүн.

Тунистеги академиялык баа:

Тунистеги баалоо тутуму негизинен 20 баллдык шкаладан турат: ал орто мектептерде жана университеттерде колдонулат. Башталгыч мектептер үчүн тамгалык баа шкаласына негизделген жаңы система киргизилген; эски тутум биринчи семестрге 10 баллдык, экинчи жана үчүнчү чейректерге 20 баллдык шкаланы колдонот.

Украинада академиялык баалоо:

Украинада академиялык баа 2002-жылдан кийин эски советтик системадан өзгөртүлгөн.

Венесуэлада академиялык баалоо:

Венесуэладагы орточо балл (GPA) 0 ден 20 баллга чейин, 20 мүмкүн болгон эң жогорку баа. Академиялык институтка жараша кээде ондук упайлар колдонулат.

Вьетнамдагы академиялык баа:

Вьетнамдык баалоо системасы - Вьетнамда колдонулган академиялык баалоо тутуму. Ал АКШ 1.0-4.0 шкаласына окшоп, 0-10 баллдык шкала боюнча негизделген.

Өлкө боюнча академиялык бүтүрүү:

Академиялык бүтүрүү кечелеринин айланасындагы жол-жоболор жана каада-салттар дүйнө жүзү боюнча ар башкача.

Гимназия (мектеп):

Гимназия - бул академиялык окууга чоң маани берген жана Европанын айрым бөлүктөрүндө орто билим берүүчү, Британиянын гимназиялары, алтынчы класстардын колледждери жана АКШнын даярдануучу орто мектептери менен салыштырууга болот. Учурдагы маанисинде, адатта, студенттерди жогорку окуу жайына жогорку окуу жайына тапшырууга даярдоого багытталган орто мектептер жөнүндө сөз болот. 20-кылымга чейин гимназия тутуму Европанын борбордук, түндүк, чыгыш жана түштүк көптөгөн өлкөлөрүндө билим берүү тутумдарынын кеңири таралган өзгөчөлүгү болгон.

Оксфорд университетинин академиялык залдары:

Оксфорд университетинин академиялык залдары университеттин ичиндеги билим берүү мекемелери болгон. Колледж менен залдын ортосундагы негизги айырмачылык мурунку коллеждин курсташтары тарабынан башкарылса, залдар алардын директорлору тарабынан башкарылганы болгон. Орто кылымдардагы жүздөн ашуун залдын ичинен Сент Эдмунд Холл гана 20-кылымдын ортосуна чейин сакталып, 1957-жылы колледжге айланган.

Оксфорд университетинин академиялык залдары:

Оксфорд университетинин академиялык залдары университеттин ичиндеги билим берүү мекемелери болгон. Колледж менен залдын ортосундагы негизги айырмачылык мурунку коллеждин курсташтары тарабынан башкарылса, залдар алардын директорлору тарабынан башкарылганы болгон. Орто кылымдардагы жүздөн ашуун залдын ичинен Сент Эдмунд Холл гана 20-кылымдын ортосуна чейин сакталып, 1957-жылы колледжге айланган.

Академиядагы рэкетчилик:

Академиядагы рэкетчилик ' бул жогорку окуу жайларында, мисалы, колледждерде жана университеттерде кеңири иш-аракеттерди жүргүзгөн жумуш орундарындагы рэкетчиликтин бир түрү. Изилдөөчүлөр тарабынан кээ бир контексттердеги рэкетчилик сыяктуу көңүл бурула элек болсо да, бул кеңири тараган деп эсептешет. Академия атаандаштыкка жөндөмдүү жана иерархияга ээ, анткени кенже кызматкерлер өзгөчө аялуу болушат. Көпчүлүк университеттерде жумуш ордунда рэкетчиликке каршы саясат жүргүзүлсө дагы, жеке шаарчалар өзүлөрүнүн протоколдорун иштеп чыгышат жана ишке ашырышат. Бул көп учурда жабырлануучуларга кайрылууга аргасыз кылат. Жакында Массачусетс штатында академиялык рэкетчиликтин максаттарына юридикалык жана психикалык кеңеш берүү үчүн "Академиялык паритеттик кыймыл" аттуу Коммерциялык эмес уюм түзүлдү.

Академиялык ден-соолук борбору:

Академиялык ден-соолукту чыңдоочу илим борбору Академиялык ден-соолук борборлорунун ассоциациясы тарабынан төмөнкүчө аныкталат: "медициналык окуу жайын жана жок дегенде бир шериктеш саламаттыкты сактоо мектебин камтыган жана окуу ооруканасына же саламаттыкты сактоо тутумуна таандык же ага байланыштуу болгон билим берүү мекемеси". AHSCs медициналык изилдөөлөрдүн ачылыштары бейтаптар үчүн түздөн-түз клиникалык пайда алып келиши үчүн арналган. AHSCди камтыган уюштуруу түзүмдөрү ар кандай формада болушу мүмкүн: жөнөкөй өнөктөштүктөн, бир башкарууга ээ болгон, азыраак толук интеграцияланган уюмдарга чейин. Австралия, Канада, Ирландия Республикасы, Жапония, Нидерланды, Катар, Сингапур, Швеция, Улуу Британия жана АКШ сыяктуу бир катар өлкөлөрдө AHSC иштейт.

Академиялык ден-соолук борбору:

Академиялык ден-соолукту чыңдоочу илим борбору Академиялык ден-соолук борборлорунун ассоциациясы тарабынан төмөнкүчө аныкталат: "медициналык окуу жайын жана жок дегенде бир шериктеш саламаттыкты сактоо мектебин камтыган жана окуу ооруканасына же саламаттыкты сактоо тутумуна таандык же ага байланыштуу болгон билим берүү мекемеси". AHSCs медициналык изилдөөлөрдүн ачылыштары бейтаптар үчүн түздөн-түз клиникалык пайда алып келиши үчүн арналган. AHSCди камтыган уюштуруу түзүмдөрү ар кандай формада болушу мүмкүн: жөнөкөй өнөктөштүктөн, бир башкарууга ээ болгон, азыраак толук интеграцияланган уюмдарга чейин. Австралия, Канада, Ирландия Республикасы, Жапония, Нидерланды, Катар, Сингапур, Швеция, Улуу Британия жана АКШ сыяктуу бир катар өлкөлөрдө AHSC иштейт.

Академиялык ден-соолук борбору:

Академиялык ден-соолукту чыңдоочу илим борбору Академиялык ден-соолук борборлорунун ассоциациясы тарабынан төмөнкүчө аныкталат: "медициналык окуу жайын жана жок дегенде бир шериктеш саламаттыкты сактоо мектебин камтыган жана окуу ооруканасына же саламаттыкты сактоо тутумуна таандык же ага байланыштуу болгон билим берүү мекемеси". AHSCs медициналык изилдөөлөрдүн ачылыштары бейтаптар үчүн түздөн-түз клиникалык пайда алып келиши үчүн арналган. AHSCди камтыган уюштуруу түзүмдөрү ар кандай формада болушу мүмкүн: жөнөкөй өнөктөштүктөн, бир башкарууга ээ болгон, азыраак толук интеграцияланган уюмдарга чейин. Австралия, Канада, Ирландия Республикасы, Жапония, Нидерланды, Катар, Сингапур, Швеция, Улуу Британия жана АКШ сыяктуу бир катар өлкөлөрдө AHSC иштейт.

Академиялык ден-соолук борбору:

Академиялык ден-соолукту чыңдоочу илим борбору Академиялык ден-соолук борборлорунун ассоциациясы тарабынан төмөнкүчө аныкталат: "медициналык окуу жайын жана жок дегенде бир шериктеш саламаттыкты сактоо мектебин камтыган жана окуу ооруканасына же саламаттыкты сактоо тутумуна таандык же ага байланыштуу болгон билим берүү мекемеси". AHSCs медициналык изилдөөлөрдүн ачылыштары бейтаптар үчүн түздөн-түз клиникалык пайда алып келиши үчүн арналган. AHSCди камтыган уюштуруу түзүмдөрү ар кандай формада болушу мүмкүн: жөнөкөй өнөктөштүктөн, бир башкарууга ээ болгон, азыраак толук интеграцияланган уюмдарга чейин. Австралия, Канада, Ирландия Республикасы, Жапония, Нидерланды, Катар, Сингапур, Швеция, Улуу Британия жана АКШ сыяктуу бир катар өлкөлөрдө AHSC иштейт.

Академиялык ден-соолук борбору:

Академиялык ден-соолукту чыңдоочу илим борбору Академиялык ден-соолук борборлорунун ассоциациясы тарабынан төмөнкүчө аныкталат: "медициналык окуу жайын жана жок дегенде бир шериктеш саламаттыкты сактоо мектебин камтыган жана окуу ооруканасына же саламаттыкты сактоо тутумуна таандык же ага байланыштуу болгон билим берүү мекемеси". AHSCs медициналык изилдөөлөрдүн ачылыштары бейтаптар үчүн түздөн-түз клиникалык пайда алып келиши үчүн арналган. AHSCди камтыган уюштуруу түзүмдөрү ар кандай формада болушу мүмкүн: жөнөкөй өнөктөштүктөн, бир башкарууга ээ болгон, азыраак толук интеграцияланган уюмдарга чейин. Австралия, Канада, Ирландия Республикасы, Жапония, Нидерланды, Катар, Сингапур, Швеция, Улуу Британия жана АКШ сыяктуу бир катар өлкөлөрдө AHSC иштейт.

Академиялык ден-соолук борбору:

Академиялык ден-соолукту чыңдоочу илим борбору Академиялык ден-соолук борборлорунун ассоциациясы тарабынан төмөнкүчө аныкталат: "медициналык окуу жайын жана жок дегенде бир шериктеш саламаттыкты сактоо мектебин камтыган жана окуу ооруканасына же саламаттыкты сактоо тутумуна таандык же ага байланыштуу болгон билим берүү мекемеси". AHSCs медициналык изилдөөлөрдүн ачылыштары бейтаптар үчүн түздөн-түз клиникалык пайда алып келиши үчүн арналган. AHSCди камтыган уюштуруу түзүмдөрү ар кандай формада болушу мүмкүн: жөнөкөй өнөктөштүктөн, бир башкарууга ээ болгон, азыраак толук интеграцияланган уюмдарга чейин. Австралия, Канада, Ирландия Республикасы, Жапония, Нидерланды, Катар, Сингапур, Швеция, Улуу Британия жана АКШ сыяктуу бир катар өлкөлөрдө AHSC иштейт.

Академиялык ден-соолук борбору:

Академиялык ден-соолукту чыңдоочу илим борбору Академиялык ден-соолук борборлорунун ассоциациясы тарабынан төмөнкүчө аныкталат: "медициналык окуу жайын жана жок дегенде бир шериктеш саламаттыкты сактоо мектебин камтыган жана окуу ооруканасына же саламаттыкты сактоо тутумуна таандык же ага байланыштуу болгон билим берүү мекемеси". AHSCs медициналык изилдөөлөрдүн ачылыштары бейтаптар үчүн түздөн-түз клиникалык пайда алып келиши үчүн арналган. AHSCди камтыган уюштуруу түзүмдөрү ар кандай формада болушу мүмкүн: жөнөкөй өнөктөштүктөн, бир башкарууга ээ болгон, азыраак толук интеграцияланган уюмдарга чейин. Австралия, Канада, Ирландия Республикасы, Жапония, Нидерланды, Катар, Сингапур, Швеция, Улуу Британия жана АКШ сыяктуу бир катар өлкөлөрдө AHSC иштейт.

Академиялык ден-соолук борбору:

Академиялык ден-соолукту чыңдоочу илим борбору Академиялык ден-соолук борборлорунун ассоциациясы тарабынан төмөнкүчө аныкталат: "медициналык окуу жайын жана жок дегенде бир шериктеш саламаттыкты сактоо мектебин камтыган жана окуу ооруканасына же саламаттыкты сактоо тутумуна таандык же ага байланыштуу болгон билим берүү мекемеси". AHSCs медициналык изилдөөлөрдүн ачылыштары бейтаптар үчүн түздөн-түз клиникалык пайда алып келиши үчүн арналган. AHSCди камтыган уюштуруу түзүмдөрү ар кандай формада болушу мүмкүн: жөнөкөй өнөктөштүктөн, бир башкарууга ээ болгон, азыраак толук интеграцияланган уюмдарга чейин. Австралия, Канада, Ирландия Республикасы, Жапония, Нидерланды, Катар, Сингапур, Швеция, Улуу Британия жана АКШ сыяктуу бир катар өлкөлөрдө AHSC иштейт.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...