Wednesday, March 3, 2021

Academic dress in the United Kingdom, Academic dress in the United States, Academic dress of the University of Cambridge

Улуу Британиядагы академиялык кийим:

Улуу Британия менен Ирландиянын академиялык кийими узак тарыхка ээ жана Американын жана анын чегинен тышкары жактагы академиялык кийимге таасирин тийгизген. Академиялык төрт бурчтуу капкак Улуу Британияда, ошондой эле орто кылымдагы жөнөкөй кийимден чыккан капот ойлоп табылган.

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык кийим:

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык регалия колониялык колледждер доорунан бери келе жатат. Ага көбүнчө Европанын академиялык кийинүү салттары таасир эткен. Көпчүлүк өз ыктыяры менен аткара турган академиялык регалиянын деталдуу бирдиктүү схемасын белгилеген Коллегиялар аралык Кодекс бар, бирок бардык эле институттар аны толугу менен сакташпайт.

Кембридж университетинин академиялык кийими:

Кембридж университетинин илгертен бери келе жаткан академиялык кийим салты бар, ал салттуу түрдө академиялык кийим деп аталат. Университет тарабынан берилген дээрлик ар бир даражада өзүнүн капотуна ээ болуу менен бирге, өзүнчө айырмаланган халаты бар. Магистранттар колледж мантияларын кийишет, алардын айырмачылыктары колдонуучунун колледжин аныктоого мүмкүндүк берет. Академиялык көйнөк Кембриджде көбүнчө расмий, кээде расмий эмес күндөрдө кийилет жана анын качан жана кандайча кийилишин жөнгө салган бир катар эрежелер жана каада-салттар бар. Кара халаттар (чечинүү) расмий иш-чараларга кийилбейт, ал эми атайын күндөрү майрамдык кийимде дарыгерлер менен бирге халат, капот жана баш кийимден турган толук академиялык көйнөк кийилет. Университеттин кызмат адамдары, ошондой эле, университетке гана мүнөздүү академиялык кийимдин байыркы формаларына ээ.

Чулалонгкорн университетинин академиялык кийими:

Чулалонгкорн университетинин академиялык көйнөгү - бул жеңил тордон токулган жана атайын иштелип чыккан кийиз тилкеси менен чектелген узун жеңдүү халат. Ошол эле тилке чыканакка жана билекке да бекитилет. Халат өзү suea khrui деп аталган салтанаттуу кийимдерге ылайыкташтырылган жана Пражадхипоктун башкаруусунда, азыркы академиялык төш белги менен бирге иштелип чыккан.

Дарем университетинин академиялык кийими:

Дарем Университетинин академиялык кийими Оксфорд жана Кембридж сыяктуу башка Улуу Британиянын университеттери менен көптөгөн окшоштуктарга ээ. Дарем Университетинин көпчүлүк колледждери халаттар расмий түрдө кийилет, анын ичинде matriculation жана расмий залдар (кечки тамак); Ван Милдерт, Сент-Катберттин Коому, Коллингвуд, Стивенсон, Сент-Айданс жана Сент-Хилд жана Сент-Беде Колледждери. Кээ бир колледждер Junior Common Room жыйналыштарына кийилишин талап кылышат жана алар көбүнчө колледждин чиркөөлөрүндө көрүнөт. Расмий залдарда халаттар гана кийилет, адатта дарыгерлер чечинүүчү халаттарды кийишет; салтанаттуу учурларда бүтүрүүчүлөр бут кийимчен халаттар жана капюшон кийишет. 1990-жылга чейин, Университеттин Жалпы жобосу, ​​Собордогу кудайга сыйынууга барганда, университеттин мүчөлөрү тарабынан халат кийип жүрүүнү "сунуш кылган", бирок бул эми айрым кызматтардан тышкары, жеке тандоого берилген. Халат, ошондой эле, университеттин Сенатынын жыйналыштарына ошол органдын мүчөлөрү кийишет.

Гарвард университетинин академиялык регалиясы:

Гарвард университети АКШдагы эң байыркы колледж болгондуктан, илгертен бери эле академиялык кийинүү салтын сактап келген. Гарварддык кийимдердин бетинде моюнтуруктун жанында карга-бутунун эмблемалары бар, бул Гарвардга гана мүнөздүү символ, колдонуучунун квалификациясына же даражасына жараша түстөрдө жалпак өрүмдөн жасалган. Каргалардын буттары алган даражалары үчүн эки эсе, ал эми ардактуу даражалары үчүн үч эсе жогору.

Лондон Империал Колледжинин академиялык кийими:

Лондондогу Империал Колледжинин академиялык кийими Лондондогу Империал Колледжинин бүтүрүүчүлөрү жана шериктештери кийип жүргөн халаттар, халаттар жана капотторду сүрөттөйт. 2007-жылы Лондон Университетинен көзкарандысыздыкка жеткенден кийин, бүтүрүүчүлөр 2008-жылы Императордук академиялык көйнөк кийип башташкан. Империалдын академиялык көйнөгүнүн бириктирүүчү түсү Уильям Генри Перкиндин эмгегинен кийин кызгылтым түстө.

Лондон Кинг Колледжинин академиялык кийими:

Лондон Кинг Колледжинин академиялык көйнөгү Лондон Кингс колледжинин магистранттары, бүтүрүүчүлөрү жана шериктештери кийип жүргөн халаттарды, халаттарды жана капотторду сүрөттөйт. 2006-жылы Лондон университетинен өз даражаларын ыйгаруу укугуна ээ болгондон кийин, бүтүрүүчүлөр 2008-жылы Лондон шаарындагы King's College академиялык кийимин кийип башташкан.

La Trobe University:

Ла Троб университети - Австралиянын Виктория, Мельбурн шаарында жайгашкан коомдук изилдөө университети. Анын флагмандык кампусу Мельбурн шаарынын чет жакасындагы Бундурада жайгашкан. Университет 1964-жылы түзүлгөн, Виктория штатындагы үчүнчү жана Австралиядагы он экинчи университет болуп калган. Ла Троб - Австралиянын гүлдөгөн университеттеринин бири, ошондой эле Инновациялык изилдөө университеттеринин тобуна кирет.

Ливерпуль Джон Мурс университетинин академиялык кийими:

Ливерпуль Жон Мурс университетинин академиялык кийими - бул академиктердин жана бүтүрүүчү студенттердин университетте расмий учурларда кийчү расмий кийими. Ага жогорку академиялык офицерлердин дипломдорун тапшыруу жана инаугурация аземдери милдеттүү түрдө кийилиши керек. Регалия институту 1992-жылы университет макамына ээ болгондон бери колдонулуп келе жатат. Эде & Равенскрофт академиялык кийим үчүн расмий тигүүчү болуп дайындалган.

МакГилл университетинин академиялык кийими:

МакГилл Университетинин академиялык кийими университеттин даражасына талапкерлер / ээлери үчүн белгилеген калпактарды, халаттарды жана капотторду сүрөттөйт. 20-кылымдын ортосуна чейин, МакГилл ошондой эле окуу курсунан өткөн же окуган студенттерге, ошондой эле окутуучуларга академиялык көйнөктү сунуш кылган. 1821-жылы негизделген МакГилл Университети Канададагы алдыңкы университеттердин катарына кирет жана дүйнөдөгү эң мыкты 20 университеттин катарына кирет.

Оксфорд университетинин академиялык кийими:

Оксфорд университетинде илгертен бери академиялык кийинүү салты бар, ал бүгүнкү күнгө чейин уланууда.

Стэнфорд университетинин академиялык регалиясы:

Стэнфорд университетинин академиялык регалиясы университет тарабынан бүтүрүүчүлөрүнө белгиленген халаттарды, халаттарды жана капотторду сүрөттөйт. Стэнфорд университети 1891-жылы негизделген жана академиялык көйнөк, жок дегенде, 1899-жылдан бери мектепте академиялык жашоонун бир бөлүгү болуп келген. Америкалык көпчүлүк университеттердегидей эле, Стэнфорддогу академиялык кийим Оксфорд жана Кембридж университеттеринен алынган. Европанын орто кылымдагы университеттеринде кеңири тараган академиялык жана канцелярдык кийимдин өнүгүшү. Бүгүнкү күндө, көпчүлүк америкалык университеттерге окшоп, академиялык регалия бүтүрүү кечелеринде гана байкалат. Көпчүлүк академиялык кийимдери үчүн Стэнфорд 1895-жылы иштелип чыккан Академиялык костюмдардын аралык кодексин сактайт жана академиялык регалиянын деталдуу бирдиктүү схемасын белгилейт. Стэнфорд докторантура докторантурасын бүтүргөндөр үчүн өзгөчө Кембридж университетинин доктордук кийимдерине негизделген америкалык жогорку билим берүү мекемелеринин ичинен өзгөчө болгон өзгөчө көйнөктү колдонот.

Мельбурн университетинин академиялык кийими:

Мельбурн университетинин академиялык кийими университеттин магистранттары, бүтүрүүчүлөрү, офицерлери жана ардактуу атуулдары үчүн Уставда жана жоболордо белгиленген халаттардын, халаттардын жана капоттордун расмий кийимдерин сүрөттөйт. Бакалавр жана Магистр даражаларын алуу үчүн Оксфорд стилиндеги көйнөкчөндөр жана халондор үчүн, Мельбурн Кембридж стилинде иштейт.

Уорвик университетинин академиялык кийими:

Уорвик университетинин академиялык жана расмий кийими 1960-жылдардын орто ченинде, университет негизделгенден көп өтпөй башталган. Чарльз Франклинин туруктуу сунуштарына карабастан, театрдын костюмдарынын дизайнери Энтони Пауэллге университеттин чиновниктери жана бүтүрүүчүлөрү үчүн халаттардын дизайнын жасоо тапшырылды. Башка жумуштардын кысымынан жана көз-караштын айрым айырмачылыктарынан улам, Пауэлл долбоордон баш тарткан жана бүтүрүүчүлөр үчүн кийинкилер Дж.Виппелл жана Эксетер компаниясы менен кеңешип иштелип чыккан, Эде жана Равенскрофт офицерлер үчүн кийимдерди иштеп чыгышкан.

Дарем университетинин академиялык кийими:

Дарем Университетинин академиялык кийими Оксфорд жана Кембридж сыяктуу башка Улуу Британиянын университеттери менен көптөгөн окшоштуктарга ээ. Дарем Университетинин көпчүлүк колледждери халаттар расмий түрдө кийилет, анын ичинде matriculation жана расмий залдар (кечки тамак); Ван Милдерт, Сент-Катберттин Коому, Коллингвуд, Стивенсон, Сент-Айданс жана Сент-Хилд жана Сент-Беде Колледждери. Кээ бир колледждер Junior Common Room жыйналыштарына кийилишин талап кылышат жана алар көбүнчө колледждин чиркөөлөрүндө көрүнөт. Расмий залдарда халаттар гана кийилет, адатта дарыгерлер чечинүүчү халаттарды кийишет; салтанаттуу учурларда бүтүрүүчүлөр бут кийимчен халаттар жана капюшон кийишет. 1990-жылга чейин, Университеттин Жалпы жобосу, ​​Собордогу кудайга сыйынууга барганда, университеттин мүчөлөрү тарабынан халат кийип жүрүүнү "сунуш кылган", бирок бул эми айрым кызматтардан тышкары, жеке тандоого берилген. Халат, ошондой эле, университеттин Сенатынын жыйналыштарына ошол органдын мүчөлөрү кийишет.

Гарвард университетинин академиялык регалиясы:

Гарвард университети АКШдагы эң байыркы колледж болгондуктан, илгертен бери эле академиялык кийинүү салтын сактап келген. Гарварддык кийимдердин бетинде моюнтуруктун жанында карга-бутунун эмблемалары бар, бул Гарвардга гана мүнөздүү символ, колдонуучунун квалификациясына же даражасына жараша түстөрдө жалпак өрүмдөн жасалган. Каргалардын буттары алган даражалары үчүн эки эсе, ал эми ардактуу даражалары үчүн үч эсе жогору.

Дарем университетинин академиялык кийими:

Дарем Университетинин академиялык кийими Оксфорд жана Кембридж сыяктуу башка Улуу Британиянын университеттери менен көптөгөн окшоштуктарга ээ. Дарем Университетинин көпчүлүк колледждери халаттар расмий түрдө кийилет, анын ичинде matriculation жана расмий залдар (кечки тамак); Ван Милдерт, Сент-Катберттин Коому, Коллингвуд, Стивенсон, Сент-Айданс жана Сент-Хилд жана Сент-Беде Колледждери. Кээ бир колледждер Junior Common Room жыйналыштарына кийилишин талап кылышат жана алар көбүнчө колледждин чиркөөлөрүндө көрүнөт. Расмий залдарда халаттар гана кийилет, адатта дарыгерлер чечинүүчү халаттарды кийишет; салтанаттуу учурларда бүтүрүүчүлөр бут кийимчен халаттар жана капюшон кийишет. 1990-жылга чейин, Университеттин Жалпы жобосу, ​​Собордогу кудайга сыйынууга барганда, университеттин мүчөлөрү тарабынан халат кийип жүрүүнү "сунуш кылган", бирок бул эми айрым кызматтардан тышкары, жеке тандоого берилген. Халат, ошондой эле, университеттин Сенатынын жыйналыштарына ошол органдын мүчөлөрү кийишет.

Ирландиянын Улуттук Университетинин академиялык кийими:

Ирландия Улуттук Университетинин учурдагы академиялык кийими 1999-жылдагы кароодон кийин жөнөкөйлөтүлгөн. Халаттардын дизайны көбүнчө Оксфорддукуна окшош. Капоттор, негизинен, жашыл түстө, Ирландияны билдирет жана жалпысынан Дублин же Белфасттын дизайнына ылайыкташкан.

Роберт Гордон университетинин академиялык кийими:

Роберт Гордон Университетинин академиялык кийими адатта бүтүрүү кечелеринде гана болот, кээде башка расмий иш-чараларда да. Роберт Гордон атындагы университеттин бүтүрүүчүсү Улуу Британиянын көпчүлүк университеттери менен жалпы эле, салтанаттуу аземге капоттон тышкары, кайсы даражада кабыл алынып жаткандыгын баштайт. Бул кээ бир университеттердеги Оксфорддогу практикадан айырмаланып, бүтүрүүчү диплом берилгенден кийин гана дипломун кийип жүрөт. Академиялык кийимдердин учурдагы үлгүсү 1992-жылдан баштап университет университет болуп калган.

Мельбурн технологиялык институтунун академиялык кийими:

Падышалык Мельбурн Технологиялык Институтунун (RMIT) академиялык кийими бул Австралия жана Вьетнам филиалдарынын администрациясы, окутуучулары, бүтүрүүчүлөрү, аспиранттары жана магистранттары үчүн Австралия университети тарабынан белгиленген халаттар, халаттар жана капоттор. RMITдин академиялык кийими Улуу Британиянын Оксфорд университетинин кийимине окшош деп мүнөздөлөт. Учурдагы академиялык кийимдин уставы RMIT Кеңеши тарабынан 1980-жылы бекитилген.

Бристоль университетинин академиялык кийими:

Бристоль университети дайындаган академиялык көйнөк Кембридж менен Оксфорд дайындаган кийимдердин аралашмасы. Бристол бүтүрүүчүлөр үчүн негизинен Оксфорд стилиндеги халаттарды жана Кембридж стилиндеги капотторду көрсөтүүнү тандады. Көпчүлүк британиялык университеттерден айырмаланып, капоттун өзү "Университеттин кызыл түсү" болуп, белгиленген түс менен капталган. Университеттин кызыл түсү Pantone 187 деп аныкталган . Бристол ошондой эле, магистранттар белгилүү бир шарттарда "бекитилген үлгүдөгү" халат кийиши керектигин белгилейт, бирок үлгү өзү көрсөтүлбөйт. Бул өтө маанилүү эмес, анткени, иш жүзүндө, магистранттардан эч качан аяктагандан башка учурларда кийинүү талап кылынбайт.

Кембридж университетинин академиялык кийими:

Кембридж университетинин илгертен бери келе жаткан академиялык кийим салты бар, ал салттуу түрдө академиялык кийим деп аталат. Университет тарабынан берилген дээрлик ар бир даражада өзүнүн капотуна ээ болуу менен бирге, өзүнчө айырмаланган халаты бар. Магистранттар колледж мантияларын кийишет, алардын айырмачылыктары колдонуучунун колледжин аныктоого мүмкүндүк берет. Академиялык көйнөк Кембриджде көбүнчө расмий, кээде расмий эмес күндөрдө кийилет жана анын качан жана кандайча кийилишин жөнгө салган бир катар эрежелер жана каада-салттар бар. Кара халаттар (чечинүү) расмий иш-чараларга кийилбейт, ал эми атайын күндөрү майрамдык кийимде дарыгерлер менен бирге халат, капот жана баш кийимден турган толук академиялык көйнөк кийилет. Университеттин кызмат адамдары, ошондой эле, университетке гана мүнөздүү академиялык кийимдин байыркы формаларына ээ.

Дублин университетинин академиялык кийими:

Дублин университетинде жана анын түзүүчү коллежи Тринити колледжинде белгиленген академиялык көйнөк салыштырмалуу татаал протоколдун негизинде жүрөт, бирок ага карабастан, Ирландиянын башка университеттери жана Улуу Британиянын Оксфорд университети айрым өзгөчөлүктөрүн бөлүшөт.

Дарем университетинин академиялык кийими:

Дарем Университетинин академиялык кийими Оксфорд жана Кембридж сыяктуу башка Улуу Британиянын университеттери менен көптөгөн окшоштуктарга ээ. Дарем Университетинин көпчүлүк колледждери халаттар расмий түрдө кийилет, анын ичинде matriculation жана расмий залдар (кечки тамак); Ван Милдерт, Сент-Катберттин Коому, Коллингвуд, Стивенсон, Сент-Айданс жана Сент-Хилд жана Сент-Беде Колледждери. Кээ бир колледждер Junior Common Room жыйналыштарына кийилишин талап кылышат жана алар көбүнчө колледждин чиркөөлөрүндө көрүнөт. Расмий залдарда халаттар гана кийилет, адатта дарыгерлер чечинүүчү халаттарды кийишет; салтанаттуу учурларда бүтүрүүчүлөр бут кийимчен халаттар жана капюшон кийишет. 1990-жылга чейин, Университеттин Жалпы жобосу, ​​Собордогу кудайга сыйынууга барганда, университеттин мүчөлөрү тарабынан халат кийип жүрүүнү "сунуш кылган", бирок бул эми айрым кызматтардан тышкары, жеке тандоого берилген. Халат, ошондой эле, университеттин Сенатынын жыйналыштарына ошол органдын мүчөлөрү кийишет.

Эдинбург университетинин академиялык кийими:

Эдинбург университетиндеги академиялык көйнөк расмий салтанаттуу учурларда, мисалы, бүтүрүү кечелери жана ректор менен канцлердин инсталляциясы милдеттүү болуп саналат, башкача болсо, милдеттүү эмес, адатта иш-чараларга гана кийилет.

Эксетер университетинин академиялык кийими:

Бул баракчада Эксетер университетине уруксат берилген ар кандай академиялык көйнөктөр сүрөттөлөт. Университеттин сыйлык ээлери жана кызмат адамдары үчүн академиялык кийимдин аныктамалары Университеттин жобосунда аныкталган.

Глазго университетинин академиялык кийими:

Глазго университетиндеги академиялык көйнөк окуу жылы бою салтанаттуу иш-чараларга кийилет. Бул биринчи кезекте бүтүрүү иш-чараларын талап кылат, бирок Эскерүү күнүн, чиркөө кызматтарын жана университеттин ректорлорун жана ректорлорун орнотууну камтыйт. Глазго университетинин бардык мүчөлөрүнүн, анын ичинде студенттердин академиялык кийими Университеттин Жобосу менен жөнгө салынат. Шотландиянын башка байыркы университеттери менен көптөгөн окшоштуктары бар, айрыкча, Улуу Британиянын калган аймактарынан айырмаланып, баш кийимдер өтө сейрек кездешет. Академиялык көйнөк орто кылымдардан бери Глазго университетинде кийилген.

Хертфордшир университети:

Хертфордшир Университети ( UOH ) - Хертфордширдеги, Улуу Британиядагы мамлекеттик университет. Университет негизинен Хертфордшир штатындагы Хэтфилд шаарында жайгашкан. Анын илгерки институту Хэтфилд Техникалык Колледжи 1948-жылы негизделген жана 1959-жылы Улуу Британиядагы 25 Технологиялык Колледжинин бири катары аныкталган. 1992-жылы Хэтфилд Политехникалык университетине Британия өкмөтү тарабынан университет макамы ыйгарылып, андан кийин Хертфордшир Университети деп аталып калган. Бул 1992-жылдан кийинки университеттердин бири.

Кент университетинин академиялык кийими:

Кент университетинин академиялык кийими адатта бүтүрүү кечелеринде гана кийилет. Улуу Британиянын университеттеринин көпчүлүгүнө окшоп бүтүрүүчү кабыл алынган даражадагы кийим кийип салтанатты баштайт. Бул кээ бир университеттердеги Оксфорддогу практикадан айырмаланып, бүтүрүүчү диплом берилгенден кийин гана дипломун кийип жүрөт.

Лидс университетинин академиялык кийими:

Лидс Университети, Улуу Британиянын башка университеттери сыяктуу жана дүйнөнүн көптөгөн башка өлкөлөрүндө, магистранттар, бүтүрүүчүлөр жана жогорку кызмат адамдары үчүн академиялык жана салтанаттуу кийинүүнүн уникалдуу тутумуна ээ. Көпчүлүк башка университеттердегидей эле, бүтүрүүчүлөр алдыда турган даражага ылайык халат, капот жана баш кийим кийишет. Бүтүрүүчүлөрдүн капотторунун бардыгы бир же бир нече жашыл түстөрдү камтыйт, ал эми Философия, Билим берүү жана Клиникалык Психология Докторлору Улуу Британияда жашыл түстөгү толук көйнөкчөн халатка ээ.

Лондон университетинин академиялык кийими:

Лондон Университетинин академиялык кийими университет тарабынан бүтүрүүчүлөргө жана магистранттарга белгиленген халаттарды, халаттарды жана капотторду сүрөттөйт.

Манчестер университетинин академиялык кийими:

Манчестер Университетинин академиялык кийими университет тарабынан анын бүтүрүүчүлөрү жана офицерлери тарабынан белгиленген халаттар, капоттор жана баш кийимдерди сүрөттөйт.

Ноттингем университетинин академиялык кийими:

Жалпысынан, Ноттингем Университетинин академиялык кийими 1948-жылы Падышалык Хартиясынын сыйлыгынан башталат. Ушул күнгө чейин University College, Nottingham Лондон университетинин экзамендерине студенттерди окуткан жана "Ноттингемдин бүтүрүүчүлөрү" чындыгында Лондондун бүтүрүүчүлөрү болушкан жана ылайыктуу көйнөк. Бирок, Ноттингемдеги уникалдуу студенттердин кийими болгон. Бул дагы деле болсо бар, бирок көпчүлүк башка университеттердеги эквиваленттүү халаттардай эле, азыр өтө сейрек кездешет.

Оксфорд университетинин академиялык кийими:

Оксфорд университетинде илгертен бери академиялык кийинүү салты бар, ал бүгүнкү күнгө чейин уланууда.

Санто-Томас университетинин академиялык кийими:

Санта-Томас Университети, Манилада, Филиппиндер, салтанаттуу учурларда академиялык көйнөк системасын өзүнүн даражасына талапкерлер / ээлер үчүн колдонушат. Испаниянын университеттеринин каада-салты жана стилдери катуу таасир этет. UST ошондой эле папа университетинин салттарын жана канонун карманат.

Сент-Эндрюс университетинин академиялык кийими:

Сент-Эндрюс Университетиндеги академиялык көйнөк Сент-Эндрюс университетинде окуп жүргөндө өзгөчө академиялык халат кийип жүргөн студенттерди камтыйт. Шотландиядагы студенттердин халаттары илгери Шотландиянын бардык байыркы университеттеринде кеңири жайылган, алардын ар бири өзүнүн өзгөчө стилине ээ болгон. Сент-Эндрюстун магистранттары Бириккен Колледжинин бир бөлүгү болсо жана кызыл-тазыл халат, Искусство, Медицина жана Илим факультеттеринде окушса, же Сент-Мэринин Колледжине кирсе жана Кудайлык Факультетинде окуп жатышса, кара халат кийишет.

Тасмания университетинин академиялык кийими:

Тасмания Университетинин академиялык кийими Тасмания Университетинин академиялык кийим жарлыгы менен белгиленген халаттардын, халаттардын жана капоттордун расмий кийимдерин сүрөттөйт. Жарлык Оксфорд стилин студенттерге жана аспирантурага чейинки, ошондой эле студенттерге жана кийинкиге калтырылган халаттарга жана капотторго ылайыктайт.

Уэльс университетинин академиялык кийими:

Мурунку Уэльс Университетинин академиялык кийими 1893-жылы биринчи бүтүрүү үчүн иштелип чыккан жана анын негизги белгиси катары "атылган жибектерди" камтыган факультеттин түс схемасы бар.

Уэльс университети, Лампетер:

Уэльс университети, Лампетер, Уэлстин Лампетер шаарындагы университет болгон. 1822-жылы негизделген жана 1828-жылы падышанын уставы менен түзүлгөн, 1852-жылдан бери чектелген даражадагы ыйгарым укуктарга ээ болгон Уэлстеги эң байыркы даража берүүчү мекеме болгон. 1972-жылдан баштап Тринити университети менен бириккенге чейин Уэльс Университетинин өзүн-өзү башкаруу колледжи болгон. Колледж 2010-жылы Уэльс Тринити Сент-Дэвид университетин түзгөн.

Уорвик университетинин академиялык кийими:

Уорвик университетинин академиялык жана расмий кийими 1960-жылдардын орто ченинде, университет негизделгенден көп өтпөй башталган. Чарльз Франклинин туруктуу сунуштарына карабастан, театрдын костюмдарынын дизайнери Энтони Пауэллге университеттин чиновниктери жана бүтүрүүчүлөрү үчүн халаттардын дизайнын жасоо тапшырылды. Башка жумуштардын кысымынан жана көз-караштын айрым айырмачылыктарынан улам, Пауэлл долбоордон баш тарткан жана бүтүрүүчүлөр үчүн кийинкилер Дж.Виппелл жана Эксетер компаниясы менен кеңешип иштелип чыккан, Эде жана Равенскрофт офицерлер үчүн кийимдерди иштеп чыгышкан.

Мельбурн технологиялык институтунун академиялык кийими:

Падышалык Мельбурн Технологиялык Институтунун (RMIT) академиялык кийими бул Австралия жана Вьетнам филиалдарынын администрациясы, окутуучулары, бүтүрүүчүлөрү, аспиранттары жана магистранттары үчүн Австралия университети тарабынан белгиленген халаттар, халаттар жана капоттор. RMITдин академиялык кийими Улуу Британиянын Оксфорд университетинин кийимине окшош деп мүнөздөлөт. Учурдагы академиялык кийимдин уставы RMIT Кеңеши тарабынан 1980-жылы бекитилген.

Бристоль университетинин академиялык кийими:

Бристоль университети дайындаган академиялык көйнөк Кембридж менен Оксфорд дайындаган кийимдердин аралашмасы. Бристол бүтүрүүчүлөр үчүн негизинен Оксфорд стилиндеги халаттарды жана Кембридж стилиндеги капотторду көрсөтүүнү тандады. Көпчүлүк британиялык университеттерден айырмаланып, капоттун өзү "Университеттин кызыл түсү" болуп, белгиленген түс менен капталган. Университеттин кызыл түсү Pantone 187 деп аныкталган . Бристол ошондой эле, магистранттар белгилүү бир шарттарда "бекитилген үлгүдөгү" халат кийиши керектигин белгилейт, бирок үлгү өзү көрсөтүлбөйт. Бул өтө маанилүү эмес, анткени, иш жүзүндө, магистранттардан эч качан аяктагандан башка учурларда кийинүү талап кылынбайт.

Кембридж университетинин академиялык кийими:

Кембридж университетинин илгертен бери келе жаткан академиялык кийим салты бар, ал салттуу түрдө академиялык кийим деп аталат. Университет тарабынан берилген дээрлик ар бир даражада өзүнүн капотуна ээ болуу менен бирге, өзүнчө айырмаланган халаты бар. Магистранттар колледж мантияларын кийишет, алардын айырмачылыктары колдонуучунун колледжин аныктоого мүмкүндүк берет. Академиялык көйнөк Кембриджде көбүнчө расмий, кээде расмий эмес күндөрдө кийилет жана анын качан жана кандайча кийилишин жөнгө салган бир катар эрежелер жана каада-салттар бар. Кара халаттар (чечинүү) расмий иш-чараларга кийилбейт, ал эми атайын күндөрү майрамдык кийимде дарыгерлер менен бирге халат, капот жана баш кийимден турган толук академиялык көйнөк кийилет. Университеттин кызмат адамдары, ошондой эле, университетке гана мүнөздүү академиялык кийимдин байыркы формаларына ээ.

Дублин университетинин академиялык кийими:

Дублин университетинде жана анын түзүүчү коллежи Тринити колледжинде белгиленген академиялык көйнөк салыштырмалуу татаал протоколдун негизинде жүрөт, бирок ага карабастан, Ирландиянын башка университеттери жана Улуу Британиянын Оксфорд университети айрым өзгөчөлүктөрүн бөлүшөт.

Эдинбург университетинин академиялык кийими:

Эдинбург университетиндеги академиялык көйнөк расмий салтанаттуу учурларда, мисалы, бүтүрүү кечелери жана ректор менен канцлердин инсталляциясы милдеттүү болуп саналат, башкача болсо, милдеттүү эмес, адатта иш-чараларга гана кийилет.

Эксетер университетинин академиялык кийими:

Бул баракчада Эксетер университетине уруксат берилген ар кандай академиялык көйнөктөр сүрөттөлөт. Университеттин сыйлык ээлери жана кызмат адамдары үчүн академиялык кийимдин аныктамалары Университеттин жобосунда аныкталган.

Кент университетинин академиялык кийими:

Кент университетинин академиялык кийими адатта бүтүрүү кечелеринде гана кийилет. Улуу Британиянын университеттеринин көпчүлүгүнө окшоп бүтүрүүчү кабыл алынган даражадагы кийим кийип салтанатты баштайт. Бул кээ бир университеттердеги Оксфорддогу практикадан айырмаланып, бүтүрүүчү диплом берилгенден кийин гана дипломун кийип жүрөт.

Лидс университетинин академиялык кийими:

Лидс Университети, Улуу Британиянын башка университеттери сыяктуу жана дүйнөнүн көптөгөн башка өлкөлөрүндө, магистранттар, бүтүрүүчүлөр жана жогорку кызмат адамдары үчүн академиялык жана салтанаттуу кийинүүнүн уникалдуу тутумуна ээ. Көпчүлүк башка университеттердегидей эле, бүтүрүүчүлөр алдыда турган даражага ылайык халат, капот жана баш кийим кийишет. Бүтүрүүчүлөрдүн капотторунун бардыгы бир же бир нече жашыл түстөрдү камтыйт, ал эми Философия, Билим берүү жана Клиникалык Психология Докторлору Улуу Британияда жашыл түстөгү толук көйнөкчөн халатка ээ.

Лондон университетинин академиялык кийими:

Лондон Университетинин академиялык кийими университет тарабынан бүтүрүүчүлөргө жана магистранттарга белгиленген халаттарды, халаттарды жана капотторду сүрөттөйт.

Ноттингем университетинин академиялык кийими:

Жалпысынан, Ноттингем Университетинин академиялык кийими 1948-жылы Падышалык Хартиясынын сыйлыгынан башталат. Ушул күнгө чейин University College, Nottingham Лондон университетинин экзамендерине студенттерди окуткан жана "Ноттингемдин бүтүрүүчүлөрү" чындыгында Лондондун бүтүрүүчүлөрү болушкан жана ылайыктуу көйнөк. Бирок, Ноттингемдеги уникалдуу студенттердин кийими болгон. Бул дагы деле болсо бар, бирок көпчүлүк башка университеттердеги эквиваленттүү халаттардай эле, азыр өтө сейрек кездешет.

Оксфорд университетинин академиялык кийими:

Оксфорд университетинде илгертен бери академиялык кийинүү салты бар, ал бүгүнкү күнгө чейин уланууда.

Сент-Эндрюс университетинин академиялык кийими:

Сент-Эндрюс Университетиндеги академиялык көйнөк Сент-Эндрюс университетинде окуп жүргөндө өзгөчө академиялык халат кийип жүргөн студенттерди камтыйт. Шотландиядагы студенттердин халаттары илгери Шотландиянын бардык байыркы университеттеринде кеңири жайылган, алардын ар бири өзүнүн өзгөчө стилине ээ болгон. Сент-Эндрюстун магистранттары Бириккен Колледжинин бир бөлүгү болсо жана кызыл-тазыл халат, Искусство, Медицина жана Илим факультеттеринде окушса, же Сент-Мэринин Колледжине кирсе жана Кудайлык Факультетинде окуп жатышса, кара халат кийишет.

Уэльс университетинин академиялык кийими:

Мурунку Уэльс Университетинин академиялык кийими 1893-жылы биринчи бүтүрүү үчүн иштелип чыккан жана анын негизги белгиси катары "атылган жибектерди" камтыган факультеттин түс схемасы бар.

Уорвик университетинин академиялык кийими:

Уорвик университетинин академиялык жана расмий кийими 1960-жылдардын орто ченинде, университет негизделгенден көп өтпөй башталган. Чарльз Франклинин туруктуу сунуштарына карабастан, театрдын костюмдарынын дизайнери Энтони Пауэллге университеттин чиновниктери жана бүтүрүүчүлөрү үчүн халаттардын дизайнын жасоо тапшырылды. Башка жумуштардын кысымынан жана көз-караштын айрым айырмачылыктарынан улам, Пауэлл долбоордон баш тарткан жана бүтүрүүчүлөр үчүн кийинкилер Дж.Виппелл жана Эксетер компаниясы менен кеңешип иштелип чыккан, Эде жана Равенскрофт офицерлер үчүн кийимдерди иштеп чыгышкан.

Австралиянын Квинсленд шаарындагы университеттердин академиялык кийими:

Австралиянын Квинсленд шаарында бир катар университеттер бар, алардын бардыгы өзгөчө академиялык кийимчен.

Мельбурн университетинин академиялык кийими:

Мельбурн университетинин академиялык кийими университеттин магистранттары, бүтүрүүчүлөрү, офицерлери жана ардактуу атуулдары үчүн Уставда жана жоболордо белгиленген халаттардын, халаттардын жана капоттордун расмий кийимдерин сүрөттөйт. Бакалавр жана Магистр даражаларын алуу үчүн Оксфорд стилиндеги көйнөкчөндөр жана халондор үчүн, Мельбурн Кембридж стилинде иштейт.

Академиялык жер:

Academic Earth - бул 2009-жылы 24-мартта Ричард Лудлоу жана анын негиздөөчүлөрү Крис Брунер жана Лиам Пизано тарабынан ачылган веб-сайт, ал Беркли, UCLA, Мичиган университети сыяктуу дүйнөнүн алдыңкы университеттеринен акысыз онлайн видео курстарды жана академиялык лекцияларды сунуштайт. Оксфорд университети, Гарвард, MIT, Принстон, Стэнфорд жана Йель. Бул көркөм өнөр жана дизайн, астрономия, биология, химия, информатика, экономика, инженерия, англис тили, ишкердүүлүк, тарых, гуманитардык илимдерден баштап 50гө жакын предметтик сабактарды камтыган видеотасмалар менен толук тексттик илимий маалыматтарды издөө тутуму деп эсептелет. , Математика, Медицина, Философия, Физика, Саясат таануу, Психология, Дин жана Статистика.

Экономист:

Экономист - экономика илиминин коомдук илими боюнча практик.

Элитизм:

Элитизм - элитаны түзгөн инсандар - ички сапаты, жогорку акыл-эси, байлыгы, атайын шык-жөндөмү же тажрыйбасы бар деп тандалган адамдардын тандалган тобун - бүтүндөй коом үчүн конструктивдүү болушу мүмкүн деген ишеним же түшүнүк. башкаларга караганда таасирге же авторитетке татыктуу. Элитизм термини бийликтин чектелген сандагы адамдардын колуна топтолгон кырдаалды сүрөттөө үчүн колдонулушу мүмкүн. Элитизмдин каршылыгына антиэлитизм, эгалитаризм, популизм жана плюрализмдин саясий теориясы кирет.

Академиялык ишкер:

Академиялык ишкердин жалпы аныктамасы баштапкы "ишкер" аныктамасына окшош. Анда "AE - бул университеттин окумуштуусу, көбүнчө профессор, кээде PhD докторанты же доктордон кийинки илимий изилдөөчү, изилдөө ишинин натыйжаларын коммерциялаштыруу максатында бизнес компания түзгөн" деп айтылат академиялык ишкердүүлүктү бүгүн түшүнсө болот ошондой эле:

Университеттин бөлүнүшү:

Университеттердин бөлүнүшү университеттердин изилдөөлөрүнүн натыйжасында иштелип чыккан технологиялык ойлоп табууларды өзгөртөт. Ушундайча, университеттик / академиялык бөлүп-жаруу - изилдөөлөрдүн суб-категориясы. Университеттердин бөлүнүшүнүн көрүнүктүү мисалдары Genentech, Crucell, Lycos жана Plastic Logic. Көпчүлүк өлкөлөрдө университеттер лабораторияларында иштелип чыккан технологиялар боюнча интеллектуалдык менчик (IP) укуктарын талап кыла алышат. Америка Кошмо Штаттарында, Байх-Дол актысы боюнча, университеттерге изилдөөчүлөр өз мекемелеринде жүргүзгөн ойлоп табууларга менчик укугун федералдык өкмөттүн каржылоосу менен колдонууга уруксат берет, буга чейин федералдык илимий изилдөө иштерин каржылоо келишимдери жана гранттар ойлоп табуучуларга пайда болгон IPни өкмөткө өткөрүп берүүгө милдеттендирген. Бул IP адатта патенттерге же өзгөчө учурларда автордук укукка негизделген. Ошондуктан, жаңы корпорация катары бөлүнүүнү орнотуу процесси IPди жаңы корпорацияга өткөрүп берүүнү же экинчисине ушул IPде лицензия берүүнү камтыйт. Көпчүлүк изилдөө университеттеринде мындай мүмкүнчүлүктөрдү жеңилдетүү жана колдонуу үчүн Технологияларды лицензиялоо бөлүмдөрү (TLO) бар.

Академиялык барабардыкты баалоо:

Академиялык эквиваленттүүлүктү баалоо - бул АКШнын иммигрантынын чет өлкөлүк академиялык жана кесиптик документтеринин эквиваленттүүлүгүн аныктаган аналитикалык отчет. Бул баалоо билим деңгээлин жана аяктаган жылдарынын санын, ошондой эле адистешүү тармагын аныктайт. Академиялык баалоолор чет мамлекеттин билим берүү тутумун, талапкер катышкан университеттин сапатын, кредиттик сааттарды жана курстук жылдарынын санын, курстардын мүнөзүн жана курстарда алган бааларын эске алат.

Эссе:

Очерк , адатта, автордун өзүнүн аргументин берген, бирок аныктамасы бүдөмүк, каттын, кагаздын, макаланын, брошюралардын жана аңгемелердин айкалышкан бөлүгү. Дилбаяндар салттуу түрдө расмий жана расмий эмес деп бөлүнөт. Расмий очерктерге "олуттуу максат, кадыр-барк, логикалык уюштуруу, узундук" мүнөздүү, ал эми бейрасмий очеркке "жеке элемент, юмор, жагымдуу стиль, романтикалуу структура, теманын салттуулугу же жаңылыгы" ж.б.

Сынак комиссиясы:

Сынак комиссиясы - экзамендерди белгилөөчү, аларды белгилөөгө жооптуу жана жыйынтыктарды таратуучу уюм. Айрымдарын мамлекеттик мекемелер башкарат; айрымдары коммерциялык эмес уюмдар катары иштетилет.

Тест (баалоо):

Тест же экзамен - бул тестирлөөчүнүн билимин, чеберчилигин, жөндөмүн, физикалык даярдыгын же башка көптөгөн темалардагы классификациясын өлчөөгө арналган билим берүүчү баа. Тест оозеки түрдө, кагаз жүзүндө, компьютерде же алдын-ала аныкталган жерде жүргүзүлүшү мүмкүн, бул тестирлөөчүдөн бир катар көндүмдөрдү көрсөтүүнү же аткарууну талап кылат.

Илимий жетишкендик:

Окуу жетишкендиги же окуудагы жетишкендик - бул студенттин, мугалимдин же мекеменин кыска же узак мөөнөттүү билим берүү максаттарына жетишүү деңгээли. Орто мектеп дипломдору жана бакалавр даражалары сыяктуу билим критерийлерин аяктоо окуудагы жетишкендикти билдирет.

Студент алмашуу программасы:

Студент алмашуу программасы - бул орто мектептин же университеттин студенттери чет өлкөлөрдө өз мекемелеринин өнөктөш мекемелеринин биринде билим алган программа.

Факультет:

Факультет төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Факультет, университеттин академиялык жамааты
  • Факультет (бөлүм), университеттин ичиндеги бөлүм
  • Факультет (инструмент), инструмент же канон мыйзамындагы ордер, айрыкча, чиркөө сотунун же трибуналдын сот же жарым сот ордери.
  • Улуу Британиянын жасалма интеллект компаниясы - факультет (компания)
  • Интеллект аспектилери
  • Көрүү, угуу, тийүү сезимдери ж.б.
  • Факультет , 1998-жылдагы Роберт Родригестин коркунучтуу / илимий-фантастикалык тасмасы
  • Факультет , 1996-жылдагы америкалык ситком
  • Дин кызматчысынын белгилөө же ар кандай литургиялык функцияларды аткаруу укугу
Neurotree:

Neurotree - бул нейробиологдордун академиялык санжырасы үчүн веб-маалымат базасы. Ал 2005-жылы негизделген. Көп өтпөй Академиялык Үй-бүлө дарагы Нейротрити жана башка илимий тармактардын академиялык санжыраларын камтый баштады.

Akademiska Damkören Lyran:

Академиялык Аялдар Үн Хору Лиран , ал жөнөкөй Лиран деп да аталат, Финляндиядагы Хельсинкидеги Финляндия-Шведиялык академиялык аялдар үн хору. Бул Хельсинки университети менен байланышкан жалгыз аялдар хору.

Akademiska Damkören Lyran:

Академиялык Аялдар Үн Хору Лиран , ал жөнөкөй Лиран деп да аталат, Финляндиядагы Хельсинкидеги Финляндия-Шведиялык академиялык аялдар үн хору. Бул Хельсинки университети менен байланышкан жалгыз аялдар хору.

Феминисттик теория:

Феминисттик теория - феминизмдин теориялык, ойдон чыгарылган же философиялык дискурска жайылышы. Ал гендердик теңсиздиктин мүнөзүн түшүнүүгө багытталган. Антропология жана социология, баарлашуу, медиа-изилдөө, психоанализ, үй экономикасы, адабият, билим берүү жана философия сыяктуу аялдардын жана эркектердин социалдык ролдору, тажрыйбалары, кызыкчылыктары, үй жумуштары жана феминисттик саясат ар кандай тармактарда каралат.

Академиялык фехтование:

Академиялык фехтование же Менсур - бул Германия, Австрия, Швейцария, Латвия, Эстония жана анча-мынча деңгээлде Бельгия, Литва жана Польшадагы студенттер корпорациясы тарабынан колдонулган салттуу фехтование. Бирок, Швейцарияда азыркы учурда бул салтты жүзөгө ашырууга нааразы болушат, анткени аны ашыкча зордук-зомбулук деп эсептешет. Бул салттуу, катуу жөнгө салынган épée / rapier күрөшү, ар кандай боордоштуктардын эки эркек мүчөсү курч куралдары менен. Германиялык техникалык термин 16-кылымда Менсур фехтовалдын ар биринин ортосундагы аралыкты айткан.

Академиялык тартип:

Академиялык дисциплина же академиялык тармак - бул колледждин же университеттин деңгээлинде окутулган жана изилденген билимдин бөлүмчөсү. Дисциплиналар илимий изилдөөлөр жарыяланган академиялык журналдар жана алардын практиктери таандык болгон колледждер менен университеттердеги үйрөнүлгөн коомдор жана академиялык бөлүмдөр же факультеттер тарабынан аныкталат жана таанылат. Академиялык сабактар ​​шарттуу түрдө гуманитардык илимдерге, анын ичинде тил, көркөм өнөр жана маданият таануу жана физика, химия, биология сыяктуу илимий сабактарга бөлүнөт; коомдук илимдер кээде үчүнчү категория деп эсептелет.

Академиялык тартип:

Академиялык дисциплина же академиялык тармак - бул колледждин же университеттин деңгээлинде окутулган жана изилденген билимдин бөлүмчөсү. Дисциплиналар илимий изилдөөлөр жарыяланган академиялык журналдар жана алардын практиктери таандык болгон колледждер менен университеттердеги үйрөнүлгөн коомдор жана академиялык бөлүмдөр же факультеттер тарабынан аныкталат жана таанылат. Академиялык сабактар ​​шарттуу түрдө гуманитардык илимдерге, анын ичинде тил, көркөм өнөр жана маданият таануу жана физика, химия, биология сыяктуу илимий сабактарга бөлүнөт; коомдук илимдер кээде үчүнчү категория деп эсептелет.

Академиялык абийирсиздик:

Академиялык абийирсиздик , академиялык тартип бузуулар, академиялык алдамчылык жана академиялык ак ниеттүүлүк - бул студенттердин мектептин, университеттин же башка окуу жайынын күтүлүп жаткан нормаларына каршы келген ар кандай иш-аракеттерине байланышкан түшүнүктөр. Академиялык тартип бузуулардын аныктамалары, эреже катары, институттук саясатта көрсөтүлгөн. Академиялык абийирсиздик башталгыч мектептен аспирантурага чейинки ар кандай билим берүү чөйрөсүндө катталган. Тарых бою ар-намыссыздыктын бул түрү ар кандай деңгээлде жазага тартылып келген.

Академиялык акысыз лицензия:

Academic Free License ( AFL ) - бул Open Source Initiative (OSI) уюмунун мурдагы башкы адвокаты Лоуренс Э.Розен тарабынан 2002-жылы жазылган акысыз программалык камсыздоонун уруксат берилген лицензиясы.

Академиялык эркиндик:

Академиялык эркиндик - бул окутуучулардын сурамжылоо эркиндиги академиянын миссиясы үчүн, ошондой эле академиянын принциптери үчүн өтө маанилүү экендигине жана окумуштууларга идеяларды же фактыларды окутуу же жеткирүү эркиндиги болушу керек деген ишенимди билдирген моралдык жана укуктук түшүнүк. репрессияларга, жумуш ордун жоготууга же түрмөгө камоого багытталган. Академиялык эркиндиктин өзөгү академиялык деңгээлде иш алып барган окумуштууларды камтыса - мугалимдердин же окумуштуулардын көз карашын билдирген окумуштуу катары - кеңири чечмелөө бул кесиптик кепилдиктерди окумуштуулардын кесиптик тажрыйбасына кирбеген маселелер боюнча сүйлөгөн сөзүнө чейин камтыйт. Бул сөз эркиндигинин бир түрү.

Бригам Янг университетиндеги академиялык эркиндик:

Бригам Янг Университетиндеги академиялык эркиндик , негизинен, диний мүнөзүнө көңүл буруп, мектепке байланыштуу бир нече талаш-тартыштарды жараткан. 1992-жылы БЯУ айрым аймактардагы академиялык эркиндикти, анын ичинде Ыйса Машайактын Чиркөөсүнө кол салган тилди жана университеттин ар-намысын бузган тилди чектеген билдирүү жасады.

Бригам Янг университетиндеги академиялык эркиндик:

Бригам Янг Университетиндеги академиялык эркиндик , негизинен, диний мүнөзүнө көңүл буруп, мектепке байланыштуу бир нече талаш-тартыштарды жараткан. 1992-жылы БЯУ айрым аймактардагы академиялык эркиндикти, анын ичинде Ыйса Машайактын Чиркөөсүнө кол салган тилди жана университеттин ар-намысын бузган тилди чектеген билдирүү жасады.

Эволюцияга каршы мыйзамдар:

Эволюцияга каршы бир катар мыйзам долбоорлору 2001-жылдан бери Америка Кошмо Штаттарынын Конгрессинде жана штаттарынын мыйзам чыгаруучу органдарында киргизилген. Академиялык эркиндикти колдоо максатында, тарапкерлер эволюциянын илимий сын-пикирлерин талкуулоодо мугалимдер, студенттер жана колледж окутуучулары коркутуп-үркүтүүгө жана өч алууга дуушар болушат деп ырасташты. ошондуктан коргоону талап кылат. Мыйзамдын сынчылары эволюциянын ишенимдүү илимий сын-пикирлери жок экендигин белгилешти. Флоридада коркутуп-үркүтүү жана өч алуу айыптоолору боюнча жүргүзүлгөн тергөө иш-чараларынын натыйжасында анын болгондугуна эч кандай далил жок. Мыйзам долбоорлорунун басымдуу көпчүлүгү ийгиликсиз болуп, бир гана Луизиана штатындагы Луизиана штатындагы Илимий Билим берүү Мыйзамы 2008-жылы кабыл алынган.

Жакынкы Чыгыштагы академиялык эркиндик:

Жакынкы Чыгыштагы академиялык эркиндик талаштуу жана талаштуу маселе, бул регионалдык жана эл аралык көңүлдү бурду. Жакынкы Чыгыш жана Түндүк Африка (MENA) чөлкөмүндө, авторитардык режимдер, режимдин түрүнө карабастан, академиялык эркиндикке, ар кандай эркиндикке белгилүү деңгээлде каршылык көрсөтүшкөн. Академиктердин коркутуп-үркүтүүсүз, куугунтуктоосуз же кызмат ордун жоготуп алуу, цензурага же репрессияга кабылбастан, сурап-билүү, изилдөө, үйрөтүү жана ой-пикирин билдирүү же фактыларды билдирүү эркиндиги коркунучта турат. Академиялык эркиндиктин бузулушуна өбөлгө түзгөн нерсе, бул режимдердин өз бийлигин сактап калуусунун маанилүү элементтери жана бул маселеден тышкары мамлекеттер аралык жана жарандык согуштар, ошондой эле ички тартипсиздиктер жана тышкы кийлигишүүлөр билим берүү структураларына жана мекемелерине зыян келтириши мүмкүн. Андан тышкары, режимге байланыштуу, коопсуздук же улуттук коркунуч муунтууга же академиялык изилдөөлөрдү жана дебаттарды токтотууга түрткү болушу мүмкүн. Академиялык эркиндикти чектөө, ошондой эле олуттуу чектөөлөргө дуушар болгон изилдөө темаларына байланыштуу, бирок бул өтө кызыктуу жана изилдөөгө арзыйт.

Академиялык эркиндик:

Академиялык эркиндик - бул окутуучулардын сурамжылоо эркиндиги академиянын миссиясы үчүн, ошондой эле академиянын принциптери үчүн өтө маанилүү экендигине жана окумуштууларга идеяларды же фактыларды окутуу же жеткирүү эркиндиги болушу керек деген ишенимди билдирген моралдык жана укуктук түшүнүк. репрессияларга, жумуш ордун жоготууга же түрмөгө камоого багытталган. Академиялык эркиндиктин өзөгү академиялык деңгээлде иш алып барган окумуштууларды камтыса - мугалимдердин же окумуштуулардын көз карашын билдирген окумуштуу катары - кеңири чечмелөө бул кесиптик кепилдиктерди окумуштуулардын кесиптик тажрыйбасына кирбеген маселелер боюнча сүйлөгөн сөзүнө чейин камтыйт. Бул сөз эркиндигинин бир түрү.

Академиялык оюндар:

Академиялык оюндар - бул АКШдагы математика, тил өнөрү жана коомдук сабактар ​​боюнча бири-бирин ой жүгүртүп жеңишке жетишкен мелдеш. Расмий турнирлерди жергиликтүү лигалар, ал эми улуттук деңгээлде Американын академиялык оюндар лигалары ( AGLOA ) уюштурат . Сегиз штаттагы мүчө лигалар жыл сайын улуттук турнир өткөрүп, анда төрт бөлүмдүн оюнчулары математика, англис тили жана тарыхты камтыган сегиз башка оюнда күч сынашат. Кээ бир бурулуш оюндарына тактайдан жана кубиктерди ойнотуудан турган комплект керек, ал эми башка оюндарда борбордук окурман суроолорду же кеңештерди жарыялап, ар бир оюнчу өзүнчө жооп берет.

Академиялык санжыра:

Академиялык же илимий санжыра илимпоздордун жана окумуштуулардын үй-бүлөлүк дарагын кадимки генеалогиядагыдай генетикалык мамилелерге эмес, көбүнчө диссертациялык көзөмөл мамилелери түрүндө насаатчылык мамилелерине ылайык уюштурат. Академиялык генеалогия деген термин ушул өзгөчө маанини иштеп чыккандыктан, кадимки генеалогияга карата академиялык мамилени сүрөттөө үчүн анын кошумча колдонулушу эки ача мааниге ээ болот, ошондуктан окумуштуулардын санжырасын баяндоо акыркы контекстте колдонулат.

Академиялык санжыра:

Академиялык же илимий санжыра илимпоздордун жана окумуштуулардын үй-бүлөлүк дарагын кадимки генеалогиядагыдай генетикалык мамилелерге эмес, көбүнчө диссертациялык көзөмөл мамилелери түрүндө насаатчылык мамилелерине ылайык уюштурат. Академиялык генеалогия деген термин ушул өзгөчө маанини иштеп чыккандыктан, кадимки генеалогияга карата академиялык мамилени сүрөттөө үчүн анын кошумча колдонулушу эки ача мааниге ээ болот, ошондуктан окумуштуулардын санжырасын баяндоо акыркы контекстте колдонулат.

Ghostwriter:

Арбак жазуучу башка адамга расмий түрдө автор катары берилген адабий же публицистикалык чыгармаларды, баяндамаларды же башка тексттерди жазуу үчүн жалданат. Белгилүү адамдар, жетекчилер, өз убагында чыккан жаңылыктардын катышуучулары жана саясий лидерлер көбүнчө арбактарды жазышып, өмүр баянын, эскерүүлөрүн, журнал макалаларын же башка жазуу материалдарын жазышат же түзөтүшөт. Мемуарлардын авторлору башкаларга окшошуп кетсе, "жоголуп кетебиз" деп сыймыктанышат, анткени мындай жоголуу алардын чеберчилигинин сапатын көрсөтүп турат. Музыкада арбак жазуучулар көбүнчө ыр, текст жана аспаптык чыгармаларды жазышат. Сценарийдин авторлору ар кандай жазуучуларды колдонуп, аларды жакшыртуу үчүн сценарийлерин түзөтүп же кайра жазышат. Адатта, арбак автору менен автордун ортосунда купуялуулук жөнүндө пункт бар, ал биринчисин жашыруун калууга милдеттендирет. Кээде арбак автору өзүнүн жазуу кызматтары үчүн автор же басмакана тарабынан таанылат, эвфемистикалык түрдө "изилдөөчү" же "изилдөөчү жардамчы" деп аталат, бирок көбүнчө арбак автору деп эсептелбейт.

Интеллектуалдык таланттуулук:

Интеллектуалдык таланттуулук - бул орточо көрсөткүчтөн кыйла жогору болгон интеллектуалдык жөндөм. Бул мектептин программалоосундагы айырмачылыктарга түрткү берген ар кандай мүнөздөгү балдарга мүнөздүү нерсе. Бул өткөн кылымда таланттуулукту узунунан изилдөөдө ар кандай кесепеттерге алып келип, чоңдордун жашоосуна мүнөздүү сапат катары сакталып кала берет деп эсептелет. Балдарга да, чоңдорго дагы таланттуулуктун жалпы макулдашылган аныктамасы жок, бирок мектеп жашына орноштуруу боюнча чечимдердин көпчүлүгү жана узун бойлуу изилдөөлөр калктын 2,5 пайызынын алдыңкы деңгээлинде IQ бар адамдарды, башкача айтканда, IQ 130дан жогору. Таланттуулуктун аныктамалары ар башка маданиятта ар кандай.

Академиялык кийим:

Академиялык көйнөк - бул академиялык шарттарда, негизинен, жогорку билимге ээ болгондор кийген же аларды кабыл алууга укук берген статуска ээ болгон, жогорку билим берүү үчүн салттуу кийим формасы. Ошондой эле ал академиялык кийим , академик , субфуск жана АКШда академиялык регалия деп аталат .

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу. Жолдоштор тамгалар катарында, диапазондо, пайыздарда же мүмкүн болгон суммалардын катарында санда белгилениши мүмкүн.

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу. Жолдоштор тамгалар катарында, диапазондо, пайыздарда же мүмкүн болгон суммалардын катарында санда белгилениши мүмкүн.

Билим берүү категориясы:

Билим берүү тармагында баалоо - бул ар кандай деңгээлдеги жетишкендиктердин стандартташтырылган өлчөөлөрүн колдонууга аракет кылуу. Жолдоштор тамгалар катарында, диапазондо, пайыздарда же мүмкүн болгон суммалардын катарында санда белгилениши мүмкүн.

Өлкөлөр боюнча баалоо системалары:

Бул дүйнө өлкөлөрү, негизинен орто билим берүү жана университеттик билим берүү чөйрөлөрүндө колдонулган, континент тарабынан уюштурулган, көптөгөн жазуулардагы өзгөчөлүктөргө шилтеме берүү менен колдонулган баалоо тутумдарынын тизмеси.

Австралиядагы академиялык баа:

Бул макала Австралиядагы академиялык баалоонун кыскача баяндамасы.

Австриядагы академиялык баа:

Австрияда академиялык баалар 5 баллдык шкаланы колдонушат, мында:

  • 1 мүмкүн болгон эң жакшы баа жана анча-мынча каталар менен мыкты аткарууну көрсөтөт.
  • 2 кийинки эң жогорку баа жана орточо деңгээлден жогору, бирок айрым каталары бар көрсөткүчтөр үчүн берилет.
  • 3 бир катар көрүнүктүү каталар менен жалпысынан жакшы иштөөнү көрсөтөт.
  • 4 эң төмөнкү балл жана эгер ал стандарт аткарылган болсо, бирок бир топ кемчиликтери бар болсо берилет.
  • 5 - бул мүмкүн болгон эң төмөнкү баа жана бир гана начар баа.
Бангладеште академиялык баалоо:

Бул макала Бангладештеги академиялык баалоонун кыскача баяндамасы .Бул баалоо системасынын эки түрү бар, булардын орточо баасы (GPA) жана орточо баллдын орточо (CGPA).

Беларуссиядагы академиялык баа:

Беларуссияда 2002-жылдан бери он баллдык шкала колдонулат. Башталгыч, орто жана жогорку окуу жайларында колдонулат.

Бельгиядагы академиялык баа:

Бельгияда билим берүү үч жамааттын деңгээлинде уюштурулган.

Босния жана Герцеговинада академиялык баалоо:

Боснияда башталгыч жана орто мектеп окуучуларына төмөнкү баа коюлат.

Өлкөлөр боюнча баалоо системалары:

Бул дүйнө өлкөлөрү, негизинен орто билим берүү жана университеттик билим берүү чөйрөлөрүндө колдонулган, континент тарабынан уюштурулган, көптөгөн жазуулардагы өзгөчөлүктөргө шилтеме берүү менен колдонулган баалоо тутумдарынын тизмеси.

Канададагы академиялык баа:

Канададагы академиялык баа провинцияларга, билим деңгээлине, мекемелерге жана окутуучуларга жараша айырмаланат. Төмөндө көбүнчө пайыздык баалардан тамгага чейин которуулар колдонулат, бирок бул сөзсүз эле маанилүү эмес, анткени пайыздык бааларды ыйгаруунун бирдиктүү схемасы жок.

Чилидеги академиялык баа:

Чилидеги орточо балл (GPA) 1,0ден 7,0ге чейин.

Кытайдагы академиялык баа:

Кытайда көпчүлүк университеттер жана колледждер жана орто мектептер үчүн баа берүү системасы беш категорияга бөлүнөт:

  • Ж: Мыкты
Ж: 90-100%
A-: 85-89%
  • Б: Жакшы
B +: 82-84%
Б: 78-81%
B-: 75-77%
  • C: Орточо
C +: 72-74%
C: 68-71%
C-: 64-67%
  • D: Pass
  • F: Ката
Коста-Рикадагы академиялык баа:

Коста-Рикадагы академиялык баа 100 баллдык шкала боюнча жүргүзүлөт.

Хорватиядагы академиялык баа:

Хорватиядагы академиялык бааларды Илим, билим берүү жана спорт министрлиги жөнгө салат.

Чехиядагы академиялык баа:

Чехияда башталгыч жана орто мектептер 5 баллдык системаны колдонушат, 1и мыкты, 5и начар. Алар төмөнкү рейтингдерге туура келет: 1 = výborně (мыкты), 2 = chvalitebně (мактоого татырлык), 3 = dobře (жакшы), 4 = dostatečně (жетиштүү) жана 5 = nedostatečně (жетишсиз). Отчеттук карточкаларда бүтүндөй сандар гана чыгат, бирок тесттер же оозеки экзамендер көбүнчө кошумча айырмалоочу белгилер менен белгиленет: 3+ 3тен бир аз жакшыраак , 2− 2ден бир аз төмөн , 1-2 же 1/2 1 менен 2 ортосунда жарым жолду билдирет , жана 1 * өзгөчө мыкты дегенди билдирет.

Даниядагы академиялык баа:

Данияда билим берүү тутуму тарыхый жактан окуучулардын аткаруусуна баа берүүнүн бир катар ар кандай тутумдарын колдонуп келген, алардын бир нечеси төмөндө баяндалган. Учурдагы баалоо системасы 2006 - жылы 13-скаланы алмаштырган 7 тринс-скала (7 тепкичтүү шкаласы).

Германиядагы академиялык баа:

Германияда 5 же 6 баллдык баалоо шкаласы (GPA) колдонулуп, эң кичүү жаштагы студенттерге чейин окуу жетишкендиктери бааланат. Класстар 1ден 5ке чейин өзгөрүлүп турат. Университеттик окууга даярданган Германиянын гимназия мектептеринин акыркы сабактарында упай системасы колдонулуп, 15 балл эң жакшы, 0 балл эң начар деп табылды. Ар бир мугалимге баа коюунун пайыздык көрсөткүчү ар кандай болушу мүмкүн.

Египетте академиялык баалоо:

Египетте академиялык баалоо тутуму сөзсүз баа менен иштейт жана 10-30 баллга чейин көбөйөт.

Финляндиядагы академиялык баа:

Бул Финляндияда колдонулган баалоо жөнүндө макала. Финляндиянын ар кайсы билим берүү мекемелеринде бир нече тутум колдонулуп келет.

Франциядагы академиялык баа:

1890-жылдан бери орто мектеп аттестатын алуу үчүн талап кылынган француз бакалавриат сынагы орто мектеп жана университеттин көпчүлүк класстары сыяктуу эле адаттагыдай эле 0-20 баллдык шкала боюнча (Barème) студенттерди топтой баштады. Салттуу масштаб 20 / 20да токтоп турса дагы, кошумча "тандоолордун" аркасында француз бакалавратынын натыйжалары 20 / 20дан жогору болушу мүмкүн. Француз университеттери салттуу түрдө орто мектептерге караганда катуураак баа беришет, демек, студенттер орто мектептердегидей жогорку балл алышы күмөн. Белгилүү болгондой, 'Grandes Écoles' (CPGE) даярдануу классында, Франциядагы эң элиталык университеттерге кошумча 2-4 жылдык даярдык, студенттер ушунчалык катуу баалангандыктан, класстык рейтинг жеке бааларга караганда, адатта, адамдын иш-аракетин чагылдырат, айрыкча орточо же жогорку окуу жайларынын бааларына салыштырганда. Көбүнчө, 'Grandes Écoles' (CPGE) үчүн Даярдоо Класстарында 7-8 орточо баа канааттандырарлык баа катары каралышы мүмкүн, эгерде класстагы эң жакшы баа 12 гана болсо.

Германиядагы академиялык баа:

Германияда 5 же 6 баллдык баалоо шкаласы (GPA) колдонулуп, эң кичүү жаштагы студенттерге чейин окуу жетишкендиктери бааланат. Класстар 1ден 5ке чейин өзгөрүлүп турат. Университеттик окууга даярданган Германиянын гимназия мектептеринин акыркы сабактарында упай системасы колдонулуп, 15 балл эң жакшы, 0 балл эң начар деп табылды. Ар бир мугалимге баа коюунун пайыздык көрсөткүчү ар кандай болушу мүмкүн.

Грециядагы академиялык баа:

Грецияда төрт баалоо системасы бар - төрт башка GPA - бири жогорку билим берүү үчүн, экинчиси орто билим үчүн, экөө башталгыч билим үчүн.

Гонконгдогу академиялык баалоо:

Бул макала Гонконгдо колдонулган баалоо жөнүндө.

Венгриядагы академиялык баа:

Венгрияда 5 баллдык система колдонулат. Отчеттук карточкаларда бүтүндөй сандар гана бар, бирок баа берүү экзамендеринде бөлчүктөр дагы бар. Айрым мугалимдер так айырмалоо үчүн жогорудагы (сейрек кездешүүчү) же сандардын астындагы сызыктарды колдонушат: мисалы, 4 - 4төн начар, бирок 3, 3 '(3-плюс) же 3/4; кээде алар бир нече саптарды колдонушат. Адаттан тышкары жакшы көрсөткүчтөрү үчүн 5 * баасын алса болот, бирок орто мектептерде аз колдонулат. 1 гана начар баа. Окуучунун мамилесин же эмгекчилдигин баалоодо 2-5-класстар гана колдонулат.

  • 5 ("Джелес") - (мыкты)
  • 4 ("Jó") - (жакшы)
  • 3 ("Көзепес") - (канааттандырарлык)
  • 2 ("Элегсегес") - (жетиштүү)
  • 1 ("Элегтелен") - (жетишсиз)
Исландиядагы академиялык баа:

Исландияда орточо балл (GPA) белгиленген мезгилдеги бардык баалардын орточо салмагы катары берилет. Баалар 0-10дон баштап, эң жогорку 10, ал эми GPA эки ондук чекитине чейин тегеректелет.

Индиядагы академиялык баалоо:

Индиядагы академиялык баа пайыздык системага негизделген.

Индонезиядагы академиялык баа:

Индонезияда баллдык шкала колдонулат. 2004-жылы Kurikulum Berbasis Kompetensi кабыл алынганга чейин баалоо шкаласы колдонулган:

  • 10: өзгөчө
  • 9: Мыкты
  • 8: Абдан жакшы
  • 7: Жакшы
  • 6: Pass
  • 5: Айрым сабактар ​​боюнча эң начар баа
  • 4: Айрым предметтерден өтүүчү баа, кээ бирлеринен начар баа
  • 3: Жалпысынан эң начар баа
  • 2: Баасы начар
  • 1: Баасы өтпөй калды
Ирандагы академиялык баа:

Ирандын баалоо системасы Франциядагы жана башка француз үлгүсүндөгү Бельгия, Ливан, Венесуэла жана Перу сыяктуу орто мектептер менен университеттердеги баалоо системаларына окшош. Ирандын Билим берүү министрлиги тарабынан баалоо боюнча көрсөтмө берилбегендиктен, эл аралык масштабга өтүү француз үлгүсүндөгү баалоо тутумдары үчүн берилген конверсиялык көрсөтмөлөрдү колдонуу менен жүзөгө ашырылат. Айрым учурларда, баалар көздөгөн институттардын баалоо саясатына ылайык которулат. Өткөн баа 10, адатта 20дан 14төн жогору баа мыкты деп эсептелет. Төмөнкү таблицаны көбүнчө дүйнөлүк институттар жана университеттер ирандык баалоо тутумунан которуу үчүн колдонушат:

Ирландиядагы академиялык баа:

Ирландиянын орто мектептеринде баалар ушул масштабдагы тамгалардын жардамы менен берилет:

 ЖОГОРУ ДЕҢГЭЭЛДЕГИ МАТЕМАТИКАЛАР ҮЧҮН УЧУРДАГЫ УЧУРЛАР
  • H1: 90% -100% 100 +25
  • Н2: 80% - 89% 88 +25
  • Н3: 70% - 79% 77 +25
  • H4: 60% - 69% 66 +25
  • H5: 50% - 59% 56 +25
  • H6: 40% - 49% 46 +25
  • H7: 30% - 39% 37 + 25 АЛБАЙТ
  • H8: 30% га чейин 0

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...