ETH Цюрих: ETH Цюрих - Швейцариянын Цюрих шаарындагы коомдук изилдөө университети. Швейцариянын Федералдык Өкмөтү тарабынан 1854-жылы инженерлерге жана илимпоздорго билим берүү миссиясы менен негизделген, мектеп жалаң илим, технология, инженерия жана математикага багытталган. Анын бир тууган институту EPFL сыяктуу эле, Швейцариянын Федералдык Экономикалык Иштер, Билим берүү жана Изилдөө Департаментинин Швейцария Федералдык Технологиялык Институтунун бөлүгү. | |
ETH Цюрих: ETH Цюрих - Швейцариянын Цюрих шаарындагы коомдук изилдөө университети. Швейцариянын Федералдык Өкмөтү тарабынан 1854-жылы инженерлерге жана илимпоздорго билим берүү миссиясы менен негизделген, мектеп жалаң илим, технология, инженерия жана математикага багытталган. Анын бир тууган институту EPFL сыяктуу эле, Швейцариянын Федералдык Экономикалык Иштер, Билим берүү жана Изилдөө Департаментинин Швейцария Федералдык Технологиялык Институтунун бөлүгү. | |
Академиялык жаз: Академиялык жаз - бул Араб жазынын шыктандыруусу менен, 2012-жылы кыска мөөнөткө колдонулуп, академиктердин, изилдөөчүлөрдүн жана окумуштуулардын салттуу академиялык журналдардын автордук укугуна жана жүгүртүлүшүнө каршы чыгып, анын ордуна онлайн режиминде акысыз кирүүгө көмөктөшкөн. | |
Университеттердин академиялык кадрлар бирлиги: Университеттердин Академиялык Кадрлар Бирлиги (ASUU) - бул 1978-жылы негизделген Нигериялык университеттин академиялык кызматкерлеринин профсоюзу. Профессор Биодун Огуньеми органдын президенти болуп кызмат кылат. | |
Индиана университетинин академиялык түзүмү (Блумингтон): Индиана Университетинин Блумингтон шаарындагы Провосттун кеңсеси Индиана Университети Блумингтондун кампусундагы 16 мектептин академиялык программаларын, изилдөөлөрүн жана саясатын көзөмөлдөйт. Биригип, бул бөлүмдөр 550дөн ашуун жеке даража программаларын жана адистиктерин сунуш кылат. | |
Австралия Улуттук Университетинин академиялык түзүмү: Австралия Улуттук Университетинин академиялык түзүмү жети академиялык колледж катары уюштурулган, алар өз ара байланышкан факультеттердин, изилдөө мектептеринин жана борборлорунун тармагын камтыйт. Ар бир колледж студенттерге жана жогорку окуу жайлардан кийинки билимге, ошондой эле өз тармагында изилдөө жүргүзүүгө жооп берет. | |
Academic Studies Press: Academic Studies Press (ASP) - Массачусетс штатынын Бостон шаарында жайгашкан көз карандысыз илимий китеп жана журналдарды чыгаруучу. | |
JourneyEd: JourneyEd , анын туунду компаниялары менен бирге, академиялык программаларды Түндүк Америкадагы жана Канададагы билим берүү коомчулугунун мүчөлөрүнө сатат. Microsoft, Adobe, Corel жана башкалар сыяктуу сатуучулар студенттерге, окутуучуларга, кызматкерлерге, билим берүү мекемелерине жана жалпы билим берүүчү мектептер үчүн программалык камсыздоонун академиялык версияларын сунушташат. Программалык камсыздоонун бул академиялык версиялары алардын коммерциялык версиялары менен дээрлик бирдей иштешет, бирок ылайыктуу сатып алуучуларга төмөнкү баада сунушталат. Сатуучулар менен өнөктөштүк жана анын 15,000 веб-сайттарынан турган академиялык eStore тармагы аркылуу JourneyEd бул аталыштарды жеткиликтүү кылып, академиялык сатып алуучуларды текшерип турат. | |
Львов филармониясынын академиялык симфониялык оркестри: Львов Улуттук филармониясынын академиялык симфониялык оркестри - Украинанын эң байыркы симфониялык оркестрлеринин бири. | |
Украинанын Улуттук филармониясы: Көпчүлүк учурда Киев филармониясы жана Улуттук филармония деп аталган Украинанын Улуттук Филармониясы - Украинанын Киев шаарындагы Хрестчатый паркындагы жанаша жайгашкан эки концерттик залдан турган комплекс. Мурун Соодагерлер үйү, имараттын музыкалык спектаклдерди колдонушу Микола Лысенко негиздеген Филармония менен байланыштуу. | |
IBM Personal System / 2: Personal System / 2 же PS / 2 IBMдин персоналдык компьютерлеринин үчүнчү мууну болуп саналат. 1987-жылы чыккан, расмий түрдө IBM PC, XT, AT жана PC Convertible алмаштырган. 16550 UART, 1440 КБ 3,5 дюймдук дискета форматы, Model M баскычтоптун жайгашуусу, 72 пиндиктүү SIMMлер, PS / 2 порт жана VGA видео стандарты сыяктуу PS / 2 жаңылыктарынын көпчүлүгү стандарт болуп калды. кеңири PC рыногунда. | |
IBM Personal System / 2: Personal System / 2 же PS / 2 IBMдин персоналдык компьютерлеринин үчүнчү мууну болуп саналат. 1987-жылы чыккан, расмий түрдө IBM PC, XT, AT жана PC Convertible алмаштырган. 16550 UART, 1440 КБ 3,5 дюймдук дискета форматы, Model M баскычтоптун жайгашуусу, 72 пиндиктүү SIMMлер, PS / 2 порт жана VGA видео стандарты сыяктуу PS / 2 жаңылыктарынын көпчүлүгү стандарт болуп калды. кеңири PC рыногунда. | |
Батыш Австралияда билим берүү: Батыш Австралиядагы билим берүү Батыш Австралиядагы мамлекеттик жана жеке менчик мектептерден, анын ичинде мамлекеттик жана жеке университеттерден жана TAFE колледждеринен турат. Мамлекеттик мектепте билим берүү Батыш Австралиянын Өкмөтүнүн курамына кирген Билим берүү министрлиги тарабынан көзөмөлдөнөт. Мектептин Окуу Программасы жана Стандарттар Башкармасы - бул бардык мектептерде окуу программасын жана ага байланыштуу стандарттарды иштеп чыгуу, окуучулардын жетишкендиктеринин стандарттарын камсыз кылуу жана ошол стандарттарга ылайык баалоо жана сертификаттоо үчүн жооптуу көз карандысыз мыйзамдуу орган. | |
Викторина табагы: Викториналык табак - бул ар кандай академиялык сабактар боюнча оюнчуларды сынаган викториналык мелдеш. Стандартташтырылган тесттик табак форматтарын АКШ, Германия, Швейцария, Канада, Азия жана Улуу Британиядагы төмөнкү мектеп, орто мектеп, орто жана жогорку окуу жайлардын студенттери ойношот. | |
Академиялык технологияны бекитүү схемасы: Академиялык технологияларды бекитүү схемасы (ATAS) - бул Британия өкмөтүнүн Европа Бирлигине кирбеген чет өлкөлүк студенттерге Улуу Британияга кирүү үчүн, технологияга байланыштуу айрым сезимтал тармактарда изилдөө же изилдөө жүргүзүү үчүн сертификат берүү схемасы. Бул студенттер үчүн ATAS сертификатын алуу виза алуу үчүн зарыл шарт болуп саналат. АТАС 2007-жылдын 1-ноябрында массалык кыргын салуучу куралды (WMD) куруу жана жеткирүү үчүн пайдаланылышы мүмкүн болгон билимдин жана көндүмдөрдүн Улуу Британиядан тышкары жайылышына жол бербөө максатында, талапкерлердин WMD программаларына шилтемесин камсыз кылуу менен киргизилген. | |
Академиялык мөөнөт: Академиялык мөөнөт - бул окуу жылынын бир бөлүгү, ал мезгилде билим берүү мекемеси сабак өтөт. Кабыл алынган графиктер ар кандай. | |
Academic Torrents: Academic Torrents бул BitTorrent протоколун колдонуп, изилдөө маалыматтарын бөлүшүүгө мүмкүндүк берген веб-сайт. Сайт 2013-жылдын ноябрь айында негизделген жана Репродуктивдүү Изилдөө Институтунун долбоору болуп саналат. Долбоор LOCKSSке окшош деп айтылып, бирок "изилдөөчүлөргө өз эмгектеринин жана маалымат топтомдорунун хостингин авторлорго жана окурмандарга жайылтуу мүмкүнчүлүгүн берүү, илимий эмгектерге жеңил жеткиликтүүлүктү камсыз кылуу жана бир эле учурда алардын камдык көчүрмөсүн дүйнө жүзү боюнча компьютерлерге берүү" сунушталат. | |
Академгородок: Академгородок - Россиянын Новосибирск шаарынын Совет районунун бир бөлүгү, шаардын борборунан 30 км түштүктө жана Илим шаарчасы Кольцоводон 10 км батышта жайгашкан. Бул Сибирдин билим берүүчү жана илимий борбору. | |
Академиялык окутуу: Академиялык окутуу ( AT ) - студенттер үчүн кампустун сыртында иштөөгө уруксат берүүчү түр, бул J-1 статусу. J-1 студенттер жана алмашуу коноктору үчүн статус болуп саналат, ал Студенттик жана алмашуу визит программасынын бөлүгү болуп саналат, АКШнын Мамлекеттик департаменти тарабынан АКШдагы Иммиграция жана Бажы Кызматы менен биргеликте башкарылат. AT программасы J-1 студенттери жумушка орношуу же студенттин учурдагы негизги адистигине түздөн-түз байланышкан практикалык тажрыйба үчүн колдонулат. | |
Neurotree: Neurotree - бул нейробиологдордун академиялык санжырасы үчүн веб-маалымат базасы. Ал 2005-жылы негизделген. Көп өтпөй академиялык үй-бүлө дарагы Нейротрити жана башка илим тармактарынын академиялык санжыраларын камтый баштады. | |
Академиялык сыноо: Академиялык сот жараяны - Бириккен Мамлекеттик Саясий Дирекция тарабынан Илимдер академиясынын илимпоздорунун тобуна жана жергиликтүү тарыхчыларга каршы 1929–1931-жылдары Ленинградда Илимдер академиясы 1934-жылга чейин турган Ленинград шаарында козголгон кылмыш иши. | |
Ким ким (Улуу Британия): Who's Who - бул дүйнө жүзүндөгү 33,000ден ашуун таасирдүү адамдар жөнүндө биографиялык маалыматтардын булагы. Редакторлордун айтымында, 1849-жылдан бери жыл сайын жана 2020-жылга чейин 172-басылышында Британиянын жашоосуна таасир этүүчү адамдардын тизмеси келтирилген. Сынактын ишине калыстар, мамлекеттик кызматкерлер, саясатчылар жана илимий чөйрөнүн, спорттун жана искусствонун көрүнүктүү ишмерлери кирет. | |
Академиялык сөздөр тизмеси: Академиялык сөздөр тизмеси ' ( AWL ) Аверил Коксхед тарабынан Жаңы Зеландиянын Веллингтон шаарындагы Виктория университетинин Лингвистика жана прикладдык тилдерди изилдөө мектебинде иштелип чыккан. Тизмеде 5700 семантикалык талаа бар, анткени алар академиялык тексттердин кеңири спектринде көп кездешет. | |
Американын Бүткүл Дүйнөлүк Кеңештери: Американын Дүйнөлүк Кеңештери бул 40 штат боюнча 93 автономдуу жана бейтарап кеңештердин тармагы. | |
Академиялык жазуу: Академиялык жазуу же илимий жазуу академиялык иштин бир бөлүгү катары чыгарылат, анын ичинде эмпирикалык талаа иштери же табигый илимдер же коомдук илимдер үчүн объектилердеги изилдөөлөр, окумуштуулар маданиятты талдаган, жаңы теорияларды сунуш кылган же архивдерден чечмелөөлөрдү иштеп чыккан монографиялар. ушулардын бардыгынын студенттердин варианты катары. | |
Академиялык жазуу айы: Академиялык жазуу айы - бул ноябрь айында жазуучулардын өз алдынча койгон максатына жетүүгө чакырган, жыл сайын өтүүчү Желедеги жазуу иш-чарасы. Ал Улуттук Роман Жазуу Айына ("NaNoWriMo") жана Улуттук Блог Постинг Айына ("NaBloPoMo") жана Улуттук Поэзия Жазуу Айына ("NaPoWriMo") кирген ушул моделдин башка вариацияларына негизделген. | |
Академиядагы рэкетчилик: Академиядагы рэкетчилик ' бул жогорку окуу жайларында, мисалы, колледждерде жана университеттерде кеңири иш-аракеттерди жүргүзгөн жумуш орундарындагы рэкетчиликтин бир түрү. Изилдөөчүлөр тарабынан кээ бир контексттердеги рэкетчилик сыяктуу көңүл бурула элек болсо да, бул кеңири тараган деп эсептешет. Академия атаандаштыкка жөндөмдүү жана иерархияга ээ, анткени кенже кызматкерлер өзгөчө аялуу болушат. Көпчүлүк университеттерде жумуш ордунда рэкетчиликке каршы саясат жүргүзүлсө дагы, жеке шаарчалар өзүлөрүнүн протоколдорун иштеп чыгышат жана ишке ашырышат. Бул көп учурда жабырлануучуларга кайрылууга аргасыз кылат. Жакында Массачусетс штатында академиялык рэкетчиликтин максаттарына юридикалык жана психикалык кеңеш берүү үчүн "Академиялык паритеттик кыймыл" аттуу Коммерциялык эмес уюм түзүлдү. | |
Академиялык ылдамдануу: Академиялык ылдамдануу - бул белгилүү бир предмет боюнча жөндөмдүү деп табылган студенттердин алдыга жылышы: аларды кадимки мектеп программасында боло турган деңгээлде жайгаштыруу. Бул студенттерге деңгээлге ылайыктуу материалдарды бергендиктен, таланттуу студенттер үчүн "фундаменталдык муктаждык" деп мүнөздөлгөн. Мындай практика дүйнө жүзүндө кездешет. Академиялык ылдамдануу боюнча билим берүүчү изилдөөлөрдүн көпчүлүгү АКШда болгон. | |
Билим берүү аккредитациясы: Билим берүү аккредитациясы - билим берүү мекемелеринин же программаларынын кызматтары жана иштери тышкы орган тарабынан бааланып, текшерилип, колдонулуп жаткан жана таанылган стандарттардын аткарылышын аныктоо үчүн сапатты кепилдөө процесси. Эгерде стандарттар сакталса, тиешелүү орган тарабынан аккредитацияланган статус берилет. | |
Илимий жетишкендик: Окуу жетишкендиги же окуудагы жетишкендик - бул студенттин, мугалимдин же мекеменин кыска же узак мөөнөттүү билим берүү максаттарына жеткен деңгээли. Орто мектептин диплому жана бакалавр даражасы сыяктуу билим критерийлерин аяктоо окуудагы жетишкендикти билдирет. | |
Германиядагы ар кандай топтордун академиялык жетишкендиги: Германиядагы ар башка этностук топтордун академиялык жетишкендиктериндеги айырмачылыктар Германиянын академиялык жана илимий коомчулугунун кызыгуусун арттырган тема. | |
Кошмо Штаттардагы жетишкендиктердеги кемчиликтер: Америка Кошмо Штаттарында жетишкендиктердин жетишпестиктери байкалууда, АКШ студенттеринин чакан топторунун, айрыкча социалдык-экономикалык абалы (SES), расасы / этникалык белгиси жана жынысы менен аныкталган топторунун билим берүү иш-чараларынын чен-өлчөмдөрүндө туруктуу айырмачылыктар байкалат. Жетишилген айырмачылыктар ар кандай чаралар боюнча байкалат, анын ичинде тестирлөөнүн стандартташтырылган упайлары, орточо балл, окуудан кеткендердин саны, колледжге кабыл алуу жана аяктоо көрсөткүчтөрү. Төмөнкү кирешелүү студенттер менен жогорку кирешелүү студенттердин ортосундагы жетишкендиктердин айырмасы бардык мамлекеттерде бар жана ал АКШда жана башка өлкөлөрдө, анын ичинде Улуу Британияда кеңири изилденген, дүйнө жүзү боюнча топтордун ортосундагы башка ар кандай кемчиликтер дагы бар. | |
Билим берүү аккредитациясы: Билим берүү аккредитациясы - билим берүү мекемелеринин же программаларынын кызматтары жана иштери тышкы орган тарабынан бааланып, текшерилип, колдонулуп жаткан жана таанылган стандарттардын аткарылышын аныктоо үчүн сапатты кепилдөө процесси. Эгерде стандарттар сакталса, тиешелүү орган тарабынан аккредитацияланган статус берилет. | |
Академиялык башкаруу: Академиялык администрация - бул окуу жайдын техникалык тейлөөсү жана көзөмөлү үчүн жооптуу болгон университеттин же колледждин кызматкерлеринин филиалы, окутуучулардан же академиктерден бөлөк, бирок айрым кызматкерлердин биргелешкен милдеттери болушу мүмкүн. Айрым административдик түзүмдүн айрым түрлөрү дээрлик бардык академиялык мекемелерде бар. Аз мекемелерди академиялык же илимий иштерге катышкан кызматкерлер башкарат. Көптөгөн улук администраторлор жогорку даражага ээ академиктер, эми сабак бербейт жана изилдөө жүргүзбөйт. | |
Академиялык башкаруу: Академиялык администрация - бул окуу жайдын техникалык тейлөөсү жана көзөмөлү үчүн жооптуу болгон университеттин же колледждин кызматкерлеринин филиалы, окутуучулардан же академиктерден бөлөк, бирок айрым кызматкерлердин биргелешкен милдеттери болушу мүмкүн. Айрым административдик түзүмдүн айрым түрлөрү дээрлик бардык академиялык мекемелерде бар. Аз мекемелерди академиялык же илимий иштерге катышкан кызматкерлер башкарат. Көптөгөн улук администраторлор жогорку даражага ээ академиктер, эми сабак бербейт жана изилдөө жүргүзбөйт. | |
Академиялык башкаруу: Академиялык администрация - бул окуу жайдын техникалык тейлөөсү жана көзөмөлү үчүн жооптуу болгон университеттин же колледждин кызматкерлеринин филиалы, окутуучулардан же академиктерден бөлөк, бирок айрым кызматкерлердин биргелешкен милдеттери болушу мүмкүн. Айрым административдик түзүмдүн айрым түрлөрү дээрлик бардык академиялык мекемелерде бар. Аз мекемелерди академиялык же илимий иштерге катышкан кызматкерлер башкарат. Көптөгөн улук администраторлор жогорку даражага ээ академиктер, эми сабак бербейт жана изилдөө жүргүзбөйт. | |
Университетке жана колледжге кабыл алуу: Университетке кабыл алуу же колледжге кабыл алуу - бул студенттердин университеттерде жана колледждерде жогорку билим алуу процесси. Системалар ар кайсы өлкөдө, кээде ар бир мекемеде ар башкача. | |
Академиялык кеңеш: Академиялык консультация - бул Улуттук академиялык кеңеш берүү ассоциациясынын маалыматы боюнча, "окуу программасы, педагогика жана студенттердин окуу натыйжаларынын жыйындысы менен атайылап өз ара аракеттенүүлөрдүн сериясы. Академиялык консультация студенттердин умтулуу, жөндөмдүүлүктөрүнүн алкагында билим берүү тажрыйбаларын синтездейт жана контексттештирет. жана кампустун чектеринен жана мөөнөттөрүнөн тышкары билимди кеңейтүү үчүн жашайт. " | |
Академиялык кеңеш: Академиялык консультация - бул Улуттук академиялык кеңеш берүү ассоциациясынын маалыматы боюнча, "окуу программасы, педагогика жана студенттердин окуу натыйжаларынын жыйындысы менен атайылап өз ара аракеттенүүлөрдүн сериясы. Академиялык консультация студенттердин умтулуу, жөндөмдүүлүктөрүнүн алкагында билим берүү тажрыйбаларын синтездейт жана контексттештирет. жана кампустун чектеринен жана мөөнөттөрүнөн тышкары билимди кеңейтүү үчүн жашайт. " | |
Академиялык курагы: Академиялык доор - бул илимпоздун изилдөө жаатында болуп, жигердүү изилдөө жүргүзгөн мезгили. Илимпоздун академиялык курагы, алардын биринчи жарыяланган эмгегинен тартып ушул күнгө чейинки жылдар аралыгында эсептелиши мүмкүн, дагы бир аныктамада, академиялык курак алардын докторлук даражасын алган мезгилден бери деп эсептелет. | |
Жогорку окуу жайларындагы аналитика: Академиялык аналитика отчеттуулук жана чечим кабыл алуу себептери үчүн университет тутумдарынан алынган уюштуруу маалыматтарын баалоо жана талдоо процесси катары аныкталат. Кэмпбелл & Облингердин (2007) айтымында, аккредитациялоочу агенттиктер, өкмөттөр, ата-энелер жана студенттер студенттердин ийгилигин жогорулатуунун жана көзөмөлдөөнүн жаңы заманбап жана натыйжалуу жолдорун кабыл алууга чакырышууда. Бул жогорку билим берүү тутумун ар кандай кызыкдар тараптардын тыкыр көзөмөлү менен мүнөздөлгөн доорго алып келди. Мисалы, Брэдлинин баяндамасында студенттердин катышуусу сыяктуу критерийлер иш-аракеттери мекеменин сапатын аныктоочу индикатор болуп саналаары таанылган. | |
Академиялык жана кесиптик бирликтер: Академиялык жана Кесиптик Бирликтер Норвегиядагы илимий даражасы же ага барабар квалификациясы бар кызматкерлердин өкүлү болгон улуттук профсоюз борбору болгон. | |
Академиялык жана изилдөө борбору (Огайо университети): Академиялык жана изилдөө борбору , же Огайо университетинин ARC имараты, 2009-жылы курулуп, алгач 2010-жылы январда колдонулган илимий борбор. Академиялык жана изилдөө борбору Стокер Инженердик-Технологиялык Борборунун түндүк-чыгышында, Батышта жайгашкан Университеттин расмий картасында E-3 жана F-3 координаттарынын ортосунда жашыл. Картада # 184 деп белгиленген. | |
Категория: Академиялык жана илимий басмаканалар академиялык журналдар: | |
Академиялык жарыялоо: Академиялык басма - академиялык изилдөө жана стипендияны бөлүштүрүүчү басмакананын кичи тармагы. Көпчүлүк окуу иштери академиялык журналдын макалаларында, китептеринде же тезис формасында жарыяланат. Расмий түрдө жарыяланбаган, жөн гана басылып чыккан же Интернетке жарыяланган академиялык жазуунун бөлүгү "Боз адабият" деп аталат. Көпчүлүк илимий жана илимий журналдар, ошондой эле көптөгөн академиялык жана илимий китептер, баардыгы болбосо дагы, тексттерди жарыялоо үчүн талаптарга жооп берүү үчүн рецензия же редактордук рецензияга негизделген. Кесиптештердин кароосунун сапаты жана тандалма стандарттары ар бир журналга, басмаканадан басмаканага жана талаадан ар башкача айырмаланат. | |
Интеллектуализм: Интеллектуализм - бул акыл-эске, интеллектуалдарга жана интеллектуализмге душмандык жана ишенбөөчүлүк, ал көбүнчө билимдин жана философиянын эскириши жана искусствону, адабиятты жана илимди иштен чыгаруу, саясий негизде, атүгүл адамдардын кадыр-баркын кетирген иш-аракеттери катары четке кагылган. Антителлигенция өкүлдөрү өздөрүн көрсөтүшөт жана жалпы элдик фольклордун - саясий жана академиялык элитага каршы популисттердин катарында кабыл алышат жана билимдүү адамдарды саясий дискурста жана жогорку билимде үстөмдүк кылган статус класс катарында карапайым адамдардын көйгөйлөрүнөн алыстатышат. | |
Академиялык көркөм өнөр: Академиялык искусство, же academicism же academism, көркөм Еуропалык академиялардын таасири астында өндүрүлгөн сүрөт, айкел жана архитектура стили болуп саналат. Тактап айтканда, академиялык көркөм өнөр - бул неоклассицизм менен романтизмдин кыймыл-аракеттеринин астында жүргүзүлүп келген француз академиясынын академи дес-бостун стандарттарынын таасири астында жана алардын эки стилин тең синтездөө аракетинде ушул эки кыймылдын артынан ээрчип жүргөн искусство. жана бул Вильям-Адольф Бугро, Томас Кутюр жана Ханс Макарттын сүрөттөрү менен мыкты чагылдырылган. Бул контекстте ал көбүнчө "академизм", "академизм", "көркөм помпир" (пежоративдик) жана "эклектика" деп аталып, кээде "историзм" жана "синкретизм" менен байланыштырылат. | |
Бразилиялык академиялык көркөм өнөр: Бразилиялык академиялык искусство 19-кылымдын башынан 20-кылымдын башына чейин Бразилияда европалык академиялык көркөм өнөргө негизделген жана профессионалдык көркөм билим берүү мекемелеринде иштелип чыккан негизги көркөм стиль болгон. | |
Бразилиялык академиялык көркөм өнөр: Бразилиялык академиялык искусство 19-кылымдын башынан 20-кылымдын башына чейин Бразилияда европалык академиялык көркөм өнөргө негизделген жана профессионалдык көркөм билим берүү мекемелеринде иштелип чыккан негизги көркөм стиль болгон. | |
Академиялык жарыялоо: Академиялык басма - академиялык изилдөө жана стипендияны бөлүштүрүүчү басмакананын кичи тармагы. Көпчүлүк окуу иштери академиялык журналдын макалаларында, китептеринде же тезис формасында жарыяланат. Расмий түрдө жарыяланбаган, жөн гана басылып чыккан же Интернетке жарыяланган академиялык жазуунун бөлүгү "Боз адабият" деп аталат. Көпчүлүк илимий жана илимий журналдар, ошондой эле көптөгөн академиялык жана илимий китептер, баардыгы болбосо дагы, тексттерди жарыялоо үчүн талаптарга жооп берүү үчүн рецензия же редактордук рецензияга негизделген. Кесиптештердин кароосунун сапаты жана тандалма стандарттары ар бир журналга, басмаканадан басмаканага жана талаадан ар башкача айырмаланат. | |
Академиялык көркөм өнөр: Академиялык искусство, же academicism же academism, көркөм Еуропалык академиялардын таасири астында өндүрүлгөн сүрөт, айкел жана архитектура стили болуп саналат. Тактап айтканда, академиялык көркөм өнөр - бул неоклассицизм менен романтизмдин кыймыл-аракеттеринин астында жүргүзүлүп келген француз академиясынын академи дес-бостун стандарттарынын таасири астында жана алардын эки стилин тең синтездөө аракетинде ушул эки кыймылдын артынан ээрчип жүргөн искусство. жана бул Вильям-Адольф Бугро, Томас Кутюр жана Ханс Макарттын сүрөттөрү менен мыкты чагылдырылган. Бул контекстте ал көбүнчө "академизм", "академизм", "көркөм помпир" (пежоративдик) жана "эклектика" деп аталып, кээде "историзм" жана "синкретизм" менен байланыштырылат. | |
Билимдүү коом: Билимдүү коом бул академиялык дисциплинаны, кесипти же көркөм өнөр жана илим сыяктуу байланышкан сабактардын тобун жайылтуучу уюм. Мүчөлүк баарына ачык болушу мүмкүн, кандайдыр бир квалификацияга ээ болууну талап кылышы мүмкүн же шайлоо тарабынан берилген сыймык болушу мүмкүн. | |
Билимдүү коом: Билимдүү коом бул академиялык дисциплинаны, кесипти же көркөм өнөр жана илим сыяктуу байланышкан сабактардын тобун жайылтуучу уюм. Мүчөлүк баарына ачык болушу мүмкүн, кандайдыр бир квалификацияга ээ болууну талап кылышы мүмкүн же шайлоо тарабынан берилген сыймык болушу мүмкүн. | |
Академиялык кийим: Академиялык көйнөк - бул академиялык шарттарда, негизинен, жогорку билимге ээ болгондор кийген, же аларды кабыл алууга укук берген статуска ээ болгон, жогорку билим берүү үчүн салттуу кийим формасы. Ошондой эле ал академиялык кийим , академик , субфус жана АКШда академиялык регалия деп аталат . | |
Академиялык аудит: Академиялык чөйрөдө аудит окуу курсун аяктоо үчүн билим берүүчү термин болуп саналат, анда окуучунун ишине баа берилбейт жана баа коюлат. Айрым мекемелер, адатта, бериле турган курс үчүн каттык баага ээ болбой калгандарды шайлагандарга "аудит" деген бааны жаздырып алышы мүмкүн. | |
Академиялык автордук: Журналдык макалалардын, китептердин жана башка оригиналдуу чыгармалардын академиялык авторлугу - академиктер илимий ишинин натыйжаларын билдирип, ачылыштарынын артыкчылыгын белгилеп, курбуларынын арасында өз кадыр-баркын көтөрүүгө жардам берет. | |
Испаниядагы академиялык сыйлыктар: Испанияда үч расмий академиялык сыйлык бар . | |
Академиялык батальон: Академиялык батальон - Португалия менен Бразилиянын тарыхынын чегинде университеттин студенттери жана окутуучулары тарабынан түзүлгөн аскер бөлүгүнүн бир түрү. Мындай бөлүмдөрдүн биринчиси 1808-жылы, жарым аралдык согуш учурунда, француз баскынчыларына каршы күрөшүү үчүн, Коимбра университетинин алкагында түзүлгөн. Бул оригиналдуу академиялык батальон Португалияда дагы, Бразилияда дагы ушул сыяктуу бөлүмдөрдүн түзүлүшүнө дем берет. | |
Академиялык калыс: Академиялык бир тараптуулук - бул окумуштуулардын ишенимдери изилдөө жана илимий чөйрөнү калыптандырууга мүмкүндүк берүүчү бир тараптуу же бир тараптуу көзкараш. Бул жерде схоластикалык бейтараптыктын бир нече түрлөрү жөнүндө сөз болот, мисалы, логоцентризм, фоноцентризм, этноцентризм же кээ бир илим жана дисциплиналар башкалардан жогору турат деген ишеним. Айрыкча Америка Кошмо Штаттарында бир жактуулукка байланыштуу дооматтар көбүнчө консерваторлордун саясий консерваторлорго жана диний христиандарга карата кеңири тарап кетишине байланыштуу. Бул доомат Дэвид Хоровиц сыяктуу консерваторлордун айтымында, консервативдик идеологияны тутунгандарды кодулоо жана прогрессивдүү күн тартибин жайылтууга умтулуу менен изилдөө бузулган деген жүйө. Барри Эймс жана башкалар, Джон Ли жана Генри Жиру бул дооматтар жүйөлүү бир жактуулукту көрсөтпөгөн анекдоттук далилдерге негизделген деп ырасташты. Рассел Джейкоби академиялык бир тараптуу деген дооматтар академиялык эркиндикке шек келтирген чараларды көрүү үчүн колдонулган деп ырастады. | |
Академиялык укуктар жөнүндө мыйзам: Академиялык укуктар боюнча мыйзамдар ( ABOR ) - консервативдик жазуучу Дэвид Хоровиц негиздеген ой жүгүртүү борбору - Популярдуу Маданиятты Изилдөө Борборунан чыккан студенттердин Академиялык Эркиндик үчүн (SAF) коомдук пропагандалык тобу тарабынан түзүлгөн жана таратылган документ. Документ SAFтин миссиясынын негиздөөчү бөлүгү катары, "университеттин саясий кыянатчылыгын токтотуу жана билимге кызыкпай умтулуу катары академиялык миссиянын кынтыксыздыгын калыбына келтирүү" максатында түзүлгөн. | |
Академиялык жарыялоо: Академиялык басма - академиялык изилдөө жана стипендияны бөлүштүрүүчү басмакананын кичи тармагы. Көпчүлүк окуу иштери академиялык журналдын макалаларында, китептеринде же тезис формасында жарыяланат. Расмий түрдө жарыяланбаган, жөн гана басылып чыккан же Интернетке жарыяланган академиялык жазуунун бөлүгү "Боз адабият" деп аталат. Көпчүлүк илимий жана илимий журналдар, ошондой эле көптөгөн академиялык жана илимий китептер, баардыгы болбосо дагы, тексттерди жарыялоо үчүн талаптарга жооп берүү үчүн рецензия же редактордук рецензияга негизделген. Кесиптештердин кароосунун сапаты жана тандалма стандарттары ар бир журналга, басмаканадан басмаканага жана талаадан ар башкача айырмаланат. | |
Академиялык журнал: Академиялык же илимий журнал - белгилүү бир академиялык дисциплинага байланыштуу стипендия жарыяланган мезгилдүү басылма. Академиялык журналдар презентация, текшерүү жана изилдөө иштерин талкуулоо үчүн туруктуу жана ачык форум болуп саналат. Алар, адатта, рецензияланат же рефери болот. Мазмуну, адатта, оригиналдуу изилдөө, рецензия макалалары жана китептерге сереп берүүчү макалалар түрүндө болот. Генри Ольденбургдун айтымында, академиялык журналдын максаты - изилдөөчүлөргө "бири-бирине билимин берүү жана табигый билимди өркүндөтүү, ошондой эле бардык философиялык искусство жана илимдерди өркүндөтүү үчүн колунан келишинче салым кошуу". " | |
Академиялык жазуу айы: Академиялык жазуу айы - бул ноябрь айында жазуучулардын өз алдынча койгон максатына жетүүгө чакырган, жыл сайын өтүүчү Желедеги жазуу иш-чарасы. Ал Улуттук Роман Жазуу Айына ("NaNoWriMo") жана Улуттук Блог Постинг Айына ("NaBloPoMo") жана Улуттук Поэзия Жазуу Айына ("NaPoWriMo") кирген ушул моделдин башка вариацияларына негизделген. | |
Викторина табагы: Викториналык табак - бул ар кандай академиялык сабактар боюнча оюнчуларды сынаган викториналык мелдеш. Стандартташтырылган тесттик табак форматтарын АКШ, Германия, Швейцария, Канада, Азия жана Улуу Британиядагы төмөнкү мектеп, орто мектеп, орто жана жогорку окуу жайлардын студенттери ойношот. | |
Израилдин академиялык бойкоту: Израилди академиялык бойкоттоо боюнча учурдагы өнөктүк 2004-жылдын апрелинде Палестинанын Израилдин академиялык жана маданий бойкот кампаниясы (PACBI) тарабынан Бойкоттоо, Бөлүп алуу жана Санкциялар (BDS) кампаниясынын алкагында башталган. Бул өнөктүк Израилге каршы BDS иш-аракеттерин Израилге эл аралык кысым көрсөтүүгө, мындай учурда Израилдин академиялык мекемелерине каршы жүргүзүүгө чакырат, алардын бардыгы BDS максаттарына жетүү үчүн, PACBI тарабынан Израилдин оккупациясынын түбөлүктүү болушуна катышы бар деп айтылат. Андан бери Палестинадагы, Америка Кошмо Штаттарындагы, Улуу Британиядагы жана башка өлкөлөрдөгү академиктер жана уюмдар тарабынан израилдик университеттердин жана окумуштуулардын академиялык бойкот жарыяланышы боюнча сунуштар киргизилген. Сунушталган академиялык бойкоттордун максаты - Израилдин палестиналыктарга карата саясатын өзгөртүүгө мажбурлоо максатында Израилди обочолонтуу, ал жактоочулар дискриминациялык жана кысымчыл, анын ичинде палестиналыктардын академиялык эркиндигин кысымга алуу деп эсептешет. | |
Түштүк Африканын академиялык бойкоту: Түштүк Африканын академиялык бойкотуна Түштүк Африканын апартеид тутумун токтотууга мажбурлоо максатында ушундай эл аралык кысым көрсөтүү максатында, Африка Улуттук Конгрессинин талабы боюнча 1960-жылдары башталган Түштүк Африкадагы академиялык мекемелердин жана окумуштуулардын бир катар бойкоттору кирген. . Бойкоттор ири эл аралык "изоляция" өнөктүгүнүн бир бөлүгү болуп, акыры саясий, экономикалык, маданий жана спорттук бойкотторду камтыган. Академиялык бойкоттор 1990-жылы апартеидди жоюу боюнча белгиленген максатка жеткенде аяктаган. | |
Түштүк Африканын академиялык бойкоту: Түштүк Африканын академиялык бойкотуна Түштүк Африканын апартеид тутумун токтотууга мажбурлоо максатында ушундай эл аралык кысым көрсөтүү максатында, Африка Улуттук Конгрессинин талабы боюнча 1960-жылдары башталган Түштүк Африкадагы академиялык мекемелердин жана окумуштуулардын бир катар бойкоттору кирген. . Бойкоттор ири эл аралык "изоляция" өнөктүгүнүн бир бөлүгү болуп, акыры саясий, экономикалык, маданий жана спорттук бойкотторду камтыган. Академиялык бойкоттор 1990-жылы апартеидди жоюу боюнча белгиленген максатка жеткенде аяктаган. | |
Израилдин академиялык бойкоту: Израилди академиялык бойкоттоо боюнча учурдагы өнөктүк 2004-жылдын апрелинде Палестинанын Израилдин академиялык жана маданий бойкот кампаниясы (PACBI) тарабынан Бойкоттоо, Бөлүп алуу жана Санкциялар (BDS) кампаниясынын алкагында башталган. Бул өнөктүк Израилге каршы BDS иш-аракеттерин Израилге эл аралык кысым көрсөтүүгө, мындай учурда Израилдин академиялык мекемелерине каршы жүргүзүүгө чакырат, алардын бардыгы BDS максаттарына жетүү үчүн, PACBI тарабынан Израилдин оккупациясынын түбөлүктүү болушуна катышы бар деп айтылат. Андан бери Палестинадагы, Америка Кошмо Штаттарындагы, Улуу Британиядагы жана башка өлкөлөрдөгү академиктер жана уюмдар тарабынан израилдик университеттердин жана окумуштуулардын академиялык бойкот жарыяланышы боюнча сунуштар киргизилген. Сунушталган академиялык бойкоттордун максаты - Израилдин палестиналыктарга карата саясатын өзгөртүүгө мажбурлоо максатында Израилди обочолонтуу, ал жактоочулар дискриминациялык жана кысымчыл, анын ичинде палестиналыктардын академиялык эркиндигин кысымга алуу деп эсептешет. | |
Түштүк Африканын академиялык бойкоту: Түштүк Африканын академиялык бойкотуна Түштүк Африканын апартеид тутумун токтотууга мажбурлоо максатында ушундай эл аралык кысым көрсөтүү максатында, Африка Улуттук Конгрессинин талабы боюнча 1960-жылдары башталган Түштүк Африкадагы академиялык мекемелердин жана окумуштуулардын бир катар бойкоттору кирген. . Бойкоттор ири эл аралык "изоляция" өнөктүгүнүн бир бөлүгү болуп, акыры саясий, экономикалык, маданий жана спорттук бойкотторду камтыган. Академиялык бойкоттор 1990-жылы апартеидди жоюу боюнча белгиленген максатка жеткенде аяктаган. | |
Израилдин академиялык бойкоту: Израилди академиялык бойкоттоо боюнча учурдагы өнөктүк 2004-жылдын апрелинде Палестинанын Израилдин академиялык жана маданий бойкот кампаниясы (PACBI) тарабынан Бойкоттоо, Бөлүп алуу жана Санкциялар (BDS) кампаниясынын алкагында башталган. Бул өнөктүк Израилге каршы BDS иш-аракеттерин Израилге эл аралык кысым көрсөтүүгө, мындай учурда Израилдин академиялык мекемелерине каршы жүргүзүүгө чакырат, алардын бардыгы BDS максаттарына жетүү үчүн, PACBI тарабынан Израилдин оккупациясынын түбөлүктүү болушуна катышы бар деп айтылат. Андан бери Палестинадагы, Америка Кошмо Штаттарындагы, Улуу Британиядагы жана башка өлкөлөрдөгү академиктер жана уюмдар тарабынан израилдик университеттердин жана окумуштуулардын академиялык бойкот жарыяланышы боюнча сунуштар киргизилген. Сунушталган академиялык бойкоттордун максаты - Израилдин палестиналыктарга карата саясатын өзгөртүүгө мажбурлоо максатында Израилди обочолонтуу, ал жактоочулар дискриминациялык жана кысымчыл, анын ичинде палестиналыктардын академиялык эркиндигин кысымга алуу деп эсептешет. | |
Академиядагы рэкетчилик: Академиядагы рэкетчилик ' бул жогорку окуу жайларында, мисалы, колледждерде жана университеттерде кеңири иш-аракеттерди жүргүзгөн жумуш орундарындагы рэкетчиликтин бир түрү. Изилдөөчүлөр тарабынан кээ бир контексттердеги рэкетчилик сыяктуу көңүл бурула элек болсо да, бул кеңири тараган деп эсептешет. Академия атаандаштыкка жөндөмдүү жана иерархияга ээ, анткени кенже кызматкерлер өзгөчө аялуу болушат. Көпчүлүк университеттерде жумуш ордунда рэкетчиликке каршы саясат жүргүзүлсө дагы, жеке шаарчалар өзүлөрүнүн протоколдорун иштеп чыгышат жана ишке ашырышат. Бул көп учурда жабырлануучуларга кайрылууга аргасыз кылат. Жакында Массачусетс штатында академиялык рэкетчиликтин максаттарына юридикалык жана психикалык кеңеш берүү үчүн "Академиялык паритеттик кыймыл" аттуу Коммерциялык эмес уюм түзүлдү. | |
Академиялык көтөрүү: Академиялык көтөрүлүү - бул академиялык жетишкендиктерге байланышкан туруктуулуктун бир түрү. Бул "окуучулардын" мектептик турмуштун кадимки жүрүшүнө мүнөздүү болгон академиялык кемчиликтерди жана кыйынчылыктарды ийгиликтүү чечүү жөндөмү "деп аныкталат. Демек, бул туруктуулуктун салттуу аныктамаларына байланыштуу, бирок иш-аракеттерди тагыраак максаттоо үчүн бир аз кууш бурууга мүмкүнчүлүк берет. Академиялык көтөрүлүү моделин биринчи жолу психологдор Эндрю Мартин жана Герберт В.Марш сунушташкан, классикалык туруктуулук менен студенттердин күнүмдүк ийгиликтеринен олуттуу айырмачылыктар аныкталгандан кийин. | |
Академиялык мөөнөт: Академиялык мөөнөт - бул окуу жылынын бир бөлүгү, ал мезгилде билим берүү мекемеси сабак өтөт. Кабыл алынган графиктер ар кандай. | |
Академиялык кантаталар (Sibelius): Академиялык кантаталар - Жан Сибелиустун университеттин бүтүрүү кечелерине арналган эки кантатасы. Ал 1894- жылы Университеттин бүтүрүү кечелери үчүн Кантатаны жана 1897-жылы Университеттин бүтүрүү кечелеринде Кантатаны түзүп , экөө тең сопрано, баритон, аралаш хор жана оркестрге гол киргизген. 1894-жылы чыгарманын бир кыймылы Жухламарсси деп басылып чыккан. 1897-жылдагы чыгарманын вокалдык эсеби гана сакталып, Хорго тогуз ыр деп басылып чыккан, Оп. 23. | |
Академиялык кантаталар (Sibelius): Академиялык кантаталар - Жан Сибелиустун университеттин бүтүрүү кечелерине арналган эки кантатасы. Ал 1894- жылы Университеттин бүтүрүү кечелери үчүн Кантатаны жана 1897-жылы Университеттин бүтүрүү кечелеринде Кантатаны түзүп , экөө тең сопрано, баритон, аралаш хор жана оркестрге гол киргизген. 1894-жылы чыгарманын бир кыймылы Жухламарсси деп басылып чыккан. 1897-жылдагы чыгарманын вокалдык эсеби гана сакталып, Хорго тогуз ыр деп басылып чыккан, Оп. 23. | |
Аянттагы академиялык капкак: Төрт бурчтуу академиялык калпак , бүтүрүүчү капкак , калпак , миномет тактайы же Оксфорд капкагы - бул баш сөөгүнүн башына орнотулган горизонталдык төрт бурчтуу тактайдан турган, борборго скотч менен бекитилген академиялык көйнөк. Улуу Британияда жана АКШда аны академиялык халат менен бирдикте расмий эмес түрдө "шапке жана халат" деп аташат. Аны кээде төрт бурчтуу , чуңкурча же бурчтуу капкак деп да аташат. Академик деген сын атооч дагы колдонулат. | |
Академиялык борбор: Социологияда академиялык капитал - бул адамдын билиминин жана башка академиялык тажрыйбанын коомдо өз ордун ээлөө үчүн колдонулушу. Капиталдын башка түрлөрү сыяктуу эле, академиялык капитал бирден-бир факторго - мектептин өлчөнгөн узактыгына көз каранды эмес, тескерисинче, ар кандай факторлордон турат, анын ичинде адамдын үй-бүлөсүнөн академиялык жол менен өтүшү, академиялык институттардын абалы. катышкан, жана жеке чыгарган басылмалар. | |
Академиялык мансап: Академиялык мансап - бул академиктердин чынчыл издөө, калыс изилдөө жана чындыкты студенттерге жана коомго жайылтуунун эсебинен өзүлөрүн байытууга жана өзүн-өзү өркүндөтүүгө умтулуусу. Мындай мансапкорлукту байыркы Афиныдагы Сократтан Рассел Джейкобиге чейинки ойчулдар сынга алышкан. | |
Академиялык сертификат: Академиялык сертификат - бул адамдын белгилүү бир билим алгандыгын же тесттен же бир катар тесттерден өткөндүгүн тастыктаган документ. | |
Академиялык абийирсиздик: Академиялык абийирсиздик , академиялык тартип бузуулар, академиялык алдамчылык жана академиялык ак ниеттүүлүк - бул студенттердин мектептин, университеттин же башка окуу жайынын күтүлүп жаткан нормаларына каршы келген ар кандай иш-аракеттерине байланышкан түшүнүктөр. Академиялык тартип бузуулардын аныктамалары, эреже катары, институттук саясатта көрсөтүлгөн. Академиялык абийирсиздик башталгыч мектептен аспирантурага чейинки ар кандай билим берүү чөйрөсүндө катталган. Тарых бою ар-намыссыздыктын бул түрү ар кандай деңгээлде жазага тартылып келген. | |
Академиялык көркөм өнөр: Академиялык искусство, же academicism же academism, көркөм Еуропалык академиялардын таасири астында өндүрүлгөн сүрөт, айкел жана архитектура стили болуп саналат. Тактап айтканда, академиялык көркөм өнөр - бул неоклассицизм менен романтизмдин кыймыл-аракеттеринин астында жүргүзүлүп келген француз академиясынын академи дес-бостун стандарттарынын таасири астында жана алардын эки стилин тең синтездөө аракетинде ушул эки кыймылдын артынан ээрчип жүргөн искусство. жана бул Вильям-Адольф Бугро, Томас Кутюр жана Ханс Макарттын сүрөттөрү менен мыкты чагылдырылган. Бул контекстте ал көбүнчө "академизм", "академизм", "көркөм помпир" (пежоративдик) жана "эклектика" деп аталып, кээде "историзм" жана "синкретизм" менен байланыштырылат. | |
Академиялык клиникалык сыноо: Академиялык клиникалык сыноо - бул фармацевтикалык же биотехнологиялык компания тарабынан коммерциялык максатта каржыланбай, медицинаны өркүндөтүү үчүн коомдук пайдалуу агенттиктер тарабынан клиникалык сыноо. Бул сыноолор саламаттыкты сактоо тутумунун баалуу компоненти болуп саналат; алар пациенттерге пайдалуу жана дары-дармектердин жана шаймандардын коопсуздугун жана натыйжалуулугун аныктоого жардам берет, ошондой эле үзгүлтүксүз коммерциялык багыттагы клиникалык сыноолорду текшерүүдө жана тең салмактуулукта маанилүү ролду ойнойт. | |
Академиялык клиникалык сыноо: Академиялык клиникалык сыноо - бул фармацевтикалык же биотехнологиялык компания тарабынан коммерциялык максатта каржыланбай, медицинаны өркүндөтүү үчүн коомдук пайдалуу агенттиктер тарабынан клиникалык сыноо. Бул сыноолор саламаттыкты сактоо тутумунун баалуу компоненти болуп саналат; алар пациенттерге пайдалуу жана дары-дармектердин жана шаймандардын коопсуздугун жана натыйжалуулугун аныктоого жардам берет, ошондой эле үзгүлтүксүз коммерциялык багыттагы клиникалык сыноолорду текшерүүдө жана тең салмактуулукта маанилүү ролду ойнойт. | |
Академиялык кийим: Академиялык көйнөк - бул академиялык шарттарда, негизинен, жогорку билимге ээ болгондор кийген, же аларды кабыл алууга укук берген статуска ээ болгон, жогорку билим берүү үчүн салттуу кийим формасы. Ошондой эле ал академиялык кийим , академик , субфус жана АКШда академиялык регалия деп аталат . | |
Académic Club Rangers: Académic Club Rangers - Киншасада жайгашкан Конго футбол клубу. Алар үй оюндарын Киншасада жайгашкан 80 миң адамга эсептелген Стади де шейиттер стадионунда өткөрүшөт. | |
Коммунитаризм: Коммунитаризм - индивид менен жамааттын байланышын баса белгилеген философия. Анын артыкчылыктуу философиясы адамдын социалдык иденттүүлүгү жана инсандык мүнөзү көбүнчө жамааттык мамилелер менен калыптанат, анча-мынча өнүгүү деңгээли индивидуализмге негизделет деген ишенимге негизделген. Коомчулук бир үй-бүлө болушу мүмкүн болсо дагы, коммунитаризм, адатта, кеңири мааниде, философиялык мааниде, белгилүү бир жердеги адамдардын жамаатынын, же кызыкчылыгы бар же тарыхты бөлүшкөн жамааттын өз ара аракеттенүүлөрүнүн жыйындысы катары түшүнүлөт. Коммунитаризм адатта экстремалдык индивидуализмге каршы чыгып, жалпы жамааттын туруктуулугун көз жаздымда калтырган ашкере лизес-фари саясатына макул эмес. | |
Академия: Академия - бул орто же үчүнчү жогорку окуу, изилдөө же ардактуу мүчөлүк институту. Academia - бул жогорку окуу институттарындагы профессорлордон жана изилдөөчүлөрдөн турган дүйнөлүк топ. | |
Академиялык мыктылардын сынагы: Академиялык мыктылардын сынагы - Атлантика ортоңку бөлүгүндө, айрыкча Вирджиния Шериктештигинде ойнолуучу орто мектеп викторинасынын форматы. Батыш Вирджиния, Вирджиния жана Түндүк Каролинада бир нече лига бар, бирок Вирджиниядагы көптөгөн лигалар Вирджиния орто мектебинин лигасы Scholastic Bowl мелдешинин фидери болуп калышты, же ACE форматынын ордуна VHSL форматында ойношту. ACE командалары Арканзас штатында дагы бар, бирок оюн бир аз башкача форматта жүрөт. | |
Академиялык адистик: Академиялык адистик - бул студенттердин расмий тапшырган академиялык дисциплинасы. Негизги адистикке талап кылынган бардык курстарды ийгиликтүү аяктаган студент студенттик даражага ээ болот. Сөз негизги да кээде мырзабыздын же докторлук программаны бүтүрүүчүсү студенттин жана аспиранттын студент кууп академиялык акыл сөз адми- колдонулат. | |
Академиялык конференция: Академиялык конференция же илимий конференция - изилдөөчүлөр үчүн өз эмгектерин тааныштыруу жана талкуулоо үчүн иш-чара. Академиялык же илимий журналдар жана arXiv сыяктуу Eprint архивдери менен бирге конференциялар изилдөөчүлөрдүн ортосунда маалымат алмашуу үчүн маанилүү канал түзөт. | |
Академиялык конференция: Академиялык конференция же илимий конференция - изилдөөчүлөр үчүн өз эмгектерин тааныштыруу жана талкуулоо үчүн иш-чара. Академиялык же илимий журналдар жана arXiv сыяктуу Eprint архивдери менен бирге конференциялар изилдөөчүлөрдүн ортосунда маалымат алмашуу үчүн маанилүү канал түзөт. | |
Академиялык конференция: Академиялык конференция же илимий конференция - изилдөөчүлөр үчүн өз эмгектерин тааныштыруу жана талкуулоо үчүн иш-чара. Академиялык же илимий журналдар жана arXiv сыяктуу Eprint архивдери менен бирге конференциялар изилдөөчүлөрдүн ортосунда маалымат алмашуу үчүн маанилүү канал түзөт. | |
Академиялык кийим: Академиялык көйнөк - бул академиялык шарттарда, негизинен, жогорку билимге ээ болгондор кийген, же аларды кабыл алууга укук берген статуска ээ болгон, жогорку билим берүү үчүн салттуу кийим формасы. Ошондой эле ал академиялык кийим , академик , субфус жана АКШда академиялык регалия деп аталат . | |
Академиялык сенат: Академиялык сенат - бул кээ бир университеттерде жана колледждерде башкаруу органы жана ал институт үчүн жогорку академиялык бийлик болуп саналат. | |
Бириккен Улуттар Уюмунун Системасынын Окумуштуулар Кеңеши: Учурда Бириккен Улуттар Уюмунун Системасы (ACUNS) боюнча Окумуштуулар Кеңеши Ковентри университетинин Ишеним, Тынчтык жана Социалдык мамилелер борборунда жайгашкан. Анын максаты - Бириккен Улуттар Уюмунун тутумунун эл аралык мамилелердеги ролу боюнча изилдөө жана окутуу ишин жандандыруу жана колдоо. ACUNS 1987-жылы Дартмут колледжинде негизделген жана андан бери Браун университетинде, Йель университетинде жана Вилфрид Лаурье университетинде 2018-жылы Англиянын Ковентри шаарына өткөнгө чейин 15 жыл бою жашап келген. ACUNSтин учурда 450дөй жеке жана 30 институттук мүчөсү бар 55 мамлекетте жана Бириккен Улуттар Уюму, БУУ тутуму жана эл аралык уюм менен байланышкан изилдөө, жазуу, окутуу жана саясий практика менен алектенген окумуштууларды жана практиктерди кеңири көз карашта сактап калууну улантууда. | |
Илимий консенсус: Илимий консенсус - бул белгилүү бир изилдөө тармагындагы окумуштуулар жамаатынын жамааттык чечими, позициясы жана пикири. Консенсус сөзсүз түрдө бир добуштан болбосо дагы, жалпы макулдашууну билдирет. | |
Курстун насыясы: Насыя - бул мектепти же университетте курсту ийгиликтүү аяктаганга жетиштүү саат болгон болсо, колдонулгандыгы үчүн таануу. | |
Курстун насыясы: Насыя - бул мектепти же университетте курсту ийгиликтүү аяктаганга жетиштүү саат болгон болсо, колдонулгандыгы үчүн таануу. | |
Библиографиялык маалымат базасы: Библиографиялык маалыматтар базасы - бул библиографиялык жазуулардын маалымат базасы, басылып чыккан адабияттарга шилтемелердин уюшулган санариптик жыйнагы, анын ичинде журнал жана гезит макалалары, конференция материалдары, докладдар, мамлекеттик жана юридикалык басылмалар, патенттер, китептер ж.б. Китепкана каталогундагы материалдардан айырмаланып, библиографиялык маалымат базаларындагы библиографиялык жазуулардын көпчүлүк бөлүгү толук монографияларды эмес, макалаларды, конференциялардын докладдарын ж.б. сүрөттөйт жана алар негизинен ачкыч сөздөр, предметтик классификация терминдери же рефераттар түрүндө өтө бай предметтик сүрөттөмөлөрдү камтыйт. | |
Академиялык маалымат базаларынын жана издөө тутумдарынын тизмеси: Бул барак академиялык журналдарда, институттук репозиторийлерде, архивдерде же башка илимий жана башка макалалардын жыйнагында макалаларды издөө жана издөө үчүн академиялык шартта пайдалуу көрүнүктүү маалымат базаларынын жана издөө тутумдарынын өкүлчүлүктүү тизмесин камтыйт. Маалыматтар базасы жана издөө тутумдары камтуу жана издөө сапаттары боюнча кыйла айырмаланат. Колдонуучулар маалымат базаларынын жана издөө тутумдарынын сапаттарын жана чектөөлөрүн эске алышы керек, айрыкча тутумдаштырылган обзор же мета-анализ сыяктуу жазууларды издөө тутуму. Бул татаал документтерди издөө тутумдары үчүн маалымат базасы менен издөө тутумунун айырмасы түшүнүксүз болгондуктан, караңыз:
| |
Декан (билим): Декан - белгилүү бир академиялык бирдикке, белгилүү бир тармакка байланыштуу маселелерге же экөөнө тең олуттуу ыйгарым укукка ээ болгон адам үчүн, мисалы, колледждерде же университеттерде академиялык администрацияларда колдонулган наам. Декандар жеке даярдоо мектептеринде көп кездешет, кээде орто мектептерде жана орто мектептерде да кездешет. | |
Америка Кошмо Штаттарынын Академиялык декатлон: Академиялык декатлон - бул жылдык орто мектептердин академиялык таймашы, коммерциялык эмес Америка Кошмо Штаттарынын Академиялык декатлону (USAD) тарабынан уюштурулат. Сынак жети объективдүү көп тандоо тесттеринен, эки субъективдүү аткаруучулук иш-чаралардан жана дил баяндан турат. Academic Decathlon 1968-жылы Роберт Петерсон тарабынан Калифорниянын Оранж округундагы жергиликтүү мектептер үчүн түзүлгөн жана 1981-жылы Роберт Петерсон, USAD жаңы Башкармасынын биринчи президенти Уильям Паттон тарабынан улуттук деңгээлде кеңейтилген; жана Филипп Бардос, жаңы USAD Башкармасынын төрагасы. Ошол жылы 17 штат жана Колумбия округу катышты, алардын саны өсүп, Кошмо Штаттардын көпчүлүгүн жана айрым эл аралык мектептерди камтыды. Паттон менен Бардос USADнын алгачкы 10 жылында ушул эки жетекчи кызматтарда иштешкен жана жеке эле уюмга финансылык жана жеке күч-аракетин жумшап гана тим болбостон, Роберт менен кошо корпоративдик демөөрчүлөр жок болгон. Питерсон, корпоративдик демөөрчүлөрдү программага тартууда, ушул татаал өсүш жылдарында, акыры, каржылык жактан өзүн өзү камсыз кылган уюмдун болушуна шарт түздү. 2015-жылы академиялык декатлон биринчи жолу эл аралык мелдешти Кытайдын Шанхай шаарында өткөрдү. Илгери Америка Кошмо Штаттарынын Академиялык декатлону деп аталып, 2013-жылдын 1-мартында ал Академиялык декатлон катары иштей баштаган. | |
Илимий даражасы: Академиялык даража - бул студенттерге жогорку окуу жайларындагы, адатта, колледжде же университетте окуу курсун ийгиликтүү аяктагандан кийин берилүүчү квалификация. Бул мекемелер көбүнчө башка академиялык сертификаттар жана кесиптик даражалар менен катар ар кандай деңгээлдеги, анын ичинде бакалавр, магистратура жана докторантураны сунушташат. Бакалавр даражасы эң кеңири тараган, бирок кээ бир өлкөлөрдө жогорку билимдин төмөнкү деңгээлдеги квалификациясы бар, бирок ошол эле даражага ээ. | |
Илимий даражасы: Академиялык даража - бул студенттерге жогорку окуу жайларындагы, адатта, колледжде же университетте окуу курсун ийгиликтүү аяктагандан кийин берилүүчү квалификация. Бул мекемелер көбүнчө башка академиялык сертификаттар жана кесиптик даражалар менен катар ар кандай деңгээлдеги, анын ичинде бакалавр, магистратура жана докторантураны сунушташат. Бакалавр даражасы эң кеңири тараган, бирок кээ бир өлкөлөрдө жогорку билимдин төмөнкү деңгээлдеги квалификациясы бар, бирок ошол эле даражага ээ. | |
Окуу бөлүмү: Академиялык бөлүм - бул университеттин же мектептин окутуучуларынын белгилүү бир окуу дисциплинасына арналган бөлүмү. Бул макалада Америка Кошмо Штаттарынын университет деңгээлинде колдонулушун камтыйт. Улуу Британияда жана Шериктештиктин башка өлкөлөрүндө университеттер факультет деген терминди колдонушат; факультеттер, адатта, мектептерге же бөлүмдөргө бөлүнөт. | |
Окуу бөлүмү: Академиялык бөлүм - бул университеттин же мектептин окутуучуларынын белгилүү бир окуу дисциплинасына арналган бөлүмү. Бул макалада Америка Кошмо Штаттарынын университет деңгээлинде колдонулушун камтыйт. Улуу Британияда жана Шериктештиктин башка өлкөлөрүндө университеттер факультет деген терминди колдонушат; факультеттер, адатта, мектептерге же бөлүмдөргө бөлүнөт. | |
Академиялык империализм: Академиялык империализм - академиктердин ортосунда бирдей эмес мамиле болгон, бир тобу үстөмдүк кылып, экинчиси үстөмдүк кылган же тоготпогон империализмдин бир түрү. Академиялык империализмдин алгачкы теориялары 1960-жылдарга туура келет. | |
Академиялык деталдаштыруу: Академиялык деталдаштыруу "университеттик же коммерциялык эмес билим берүү тармагындагы түшүндүрүү иштери". Процесс медициналык адистердин, адатта, фармацевттердин, врачтардын же медайымдардын рецепттерин бетме-бет окутууну камтыйт. Академиялык деталдаштыруунун максаты - максаттуу дары-дармектерди дайындоону, рандомизацияланган көзөмөлгө алынган сыноолордун медициналык далилдерине шайкеш келтирүү, натыйжада пациенттерге кам көрүүнү жакшыртып, саламаттыкты сактоо чыгымдарын төмөндөтө алат. Коммерциялык эмес же университеттеги академиялык деталдаштыруу программаларынын негизги компоненти алардын фармацевтика тармагы менен эч кандай каржылык байланышы жоктугу. | |
Литванын академиялык сөздүгү: Литванын академиялык сөздүгү - литва тилинин кеңири тезаурусу жана дүйнөдөгү эң кеңири лексикографиялык эмгектердин бири. 22000 баракты камтыган 20 томдук 1941-2002-жылдары Литва Тили Институту тарабынан басылып чыккан. Интернеттеги жана CD-версиясы 2005-жылы чыккан. Ал 236000ге жакын баш сөздөрдү камтыйт, же 1547-жылы 2001-жылга чейин биринчи басылып чыккан китептен тартып 2001-жылга чейин жарыяланган тексттерден баштап, азыркы жана тарыхый тилди чагылдырган 500 000 баш сөздү камтыйт жана жергиликтүү тилден алынган. Көпчүлүк сөздөр үчүн аныктамалар, колдонуу белгилери жана мисалдар келтирилген. Кирүү узактыгы бир сүйлөмдөн дээрлик жүз баракчага чейин өзгөрөт. Мисалы, 46 бет тайситинин жана анын туундуларынын 298 ар кандай маанисине арналган. | |
Академиялык тартип: Академиялык дисциплина же академиялык тармак - бул колледждин же университеттин деңгээлинде окутулган жана изилденген билимдин бөлүмчөсү. Дисциплиналар илимий изилдөөлөр жарыяланган академиялык журналдар жана алардын практиктери таандык болгон колледждер менен университеттердеги үйрөнүлгөн коомдор жана академиялык бөлүмдөр же факультеттер тарабынан аныкталат жана таанылат. Академиялык сабактар шарттуу түрдө гуманитардык илимдерге, анын ичинде тил, көркөм өнөр жана маданият таануу жана физика, химия, биология сыяктуу илимий сабактарга бөлүнөт; коомдук илимдер кээде үчүнчү категория деп эсептелет. | |
Академиялык тартип: Академиялык дисциплина же академиялык тармак - бул колледждин же университеттин деңгээлинде окутулган жана изилденген билимдин бөлүмчөсү. Дисциплиналар илимий изилдөөлөр жарыяланган академиялык журналдар жана алардын практиктери таандык болгон колледждер менен университеттердеги үйрөнүлгөн коомдор жана академиялык бөлүмдөр же факультеттер тарабынан аныкталат жана таанылат. Академиялык сабактар шарттуу түрдө гуманитардык илимдерге, анын ичинде тил, көркөм өнөр жана маданият таануу жана физика, химия, биология сыяктуу илимий сабактарга бөлүнөт; коомдук илимдер кээде үчүнчү категория деп эсептелет. | |
Академиялык дискурс социалдашуусу: Академиялык дискурстун социалдашуусу академиялык дискурсту жүзөгө ашыруу жана академиялык коомчулуктун үмүтүнө жетүү үчүн өсүп жаткан процесс катары аныкталат. | |
Академиялык дискурс социалдашуусу: Академиялык дискурстун социалдашуусу академиялык дискурсту жүзөгө ашыруу жана академиялык коомчулуктун үмүтүнө жетүү үчүн өсүп жаткан процесс катары аныкталат. | |
Академиялык калыс: Академиялык бир тараптуулук - бул окумуштуулардын ишенимдери изилдөө жана илимий чөйрөнү калыптандырууга мүмкүндүк берүүчү бир тараптуу же бир тараптуу көзкараш. Бул жерде схоластикалык бейтараптыктын бир нече түрлөрү жөнүндө сөз болот, мисалы, логоцентризм, фоноцентризм, этноцентризм же кээ бир илим жана дисциплиналар башкалардан жогору турат деген ишеним. Айрыкча Америка Кошмо Штаттарында бир жактуулукка байланыштуу дооматтар көбүнчө консерваторлордун саясий консерваторлорго жана диний христиандарга карата кеңири тарап кетишине байланыштуу. Бул доомат Дэвид Хоровиц сыяктуу консерваторлордун айтымында, консервативдик идеологияны тутунгандарды кодулоо жана прогрессивдүү күн тартибин жайылтууга умтулуу менен изилдөө бузулган деген жүйө. Барри Эймс жана башкалар, Джон Ли жана Генри Жиру бул дооматтар жүйөлүү бир жактуулукту көрсөтпөгөн анекдоттук далилдерге негизделген деп ырасташты. Рассел Джейкоби академиялык бир тараптуу деген дооматтар академиялык эркиндикке шек келтирген чараларды көрүү үчүн колдонулган деп ырастады. | |
Академиялык абийирсиздик: Академиялык абийирсиздик , академиялык тартип бузуулар, академиялык алдамчылык жана академиялык ак ниеттүүлүк - бул студенттердин мектептин, университеттин же башка окуу жайынын күтүлүп жаткан нормаларына каршы келген ар кандай иш-аракеттерине байланышкан түшүнүктөр. Академиялык тартип бузуулардын аныктамалары, эреже катары, институттук саясатта көрсөтүлгөн. Академиялык абийирсиздик башталгыч мектептен аспирантурага чейинки ар кандай билим берүү чөйрөсүндө катталган. Тарых бою ар-намыссыздыктын бул түрү ар кандай деңгээлде жазага тартылып келген. | |
Академиялык тартип: Академиялык дисциплина же академиялык тармак - бул колледждин же университеттин деңгээлинде окутулган жана изилденген билимдин бөлүмчөсү. Дисциплиналар илимий изилдөөлөр жарыяланган академиялык журналдар жана алардын практиктери таандык болгон колледждер менен университеттердеги үйрөнүлгөн коомдор жана академиялык бөлүмдөр же факультеттер тарабынан аныкталат жана таанылат. Академиялык сабактар шарттуу түрдө гуманитардык илимдерге, анын ичинде тил, көркөм өнөр жана маданият таануу жана физика, химия, биология сыяктуу илимий сабактарга бөлүнөт; коомдук илимдер кээде үчүнчү категория деп эсептелет. | |
Схоластикалык сыноо: Схоластикалык пробация же академиялык иштен бошотуу , кээде фанкинг деп аталып калса , жогорку окуу жайларындагы студенттердин окуудагы жетишкендиктеринин натыйжасында окуудан чыгуу болуп саналат. | |
Тезис: Дипломдук иш же диссертация - бул илимий даражага же кесиптик квалификацияга талапкердин талапкерлигин колдоо максатында берилген, автордун изилдөөлөрүн жана жыйынтыктарын чагылдырган документ. Кээ бир контексттерде "тезис" же тектеш сөз бакалавр же магистратуранын бир бөлүгү үчүн колдонулса, "диссертация" адатта докторантурага карата колдонулат, ал эми башка контексттерде, тескерисинче туура болот. Бүтүрүүчү диссертация деген термин кээде магистрдик диссертацияларга жана доктордук диссертацияларга карата колдонулат. | |
Академиялык драма: Академиялык драма 16-кылымдын ортосунда Кайра жаралуу мезгилинде пайда болгон театрлаштырылган кыймылды билдирет. Жогорку билим берүү максатында классикалык драмаларды изилдөөгө арналган Англиянын университеттери Софоклдун, Еврипиддин жана Кенже Сенеканын пьесаларын грек жана рим тилдеринде, ошондой эле неоклассикалык драмаларды чыгара башташты. Бул классикалык жана неоклассикалык чыгармаларды Кембридж менен Оксфорддогу университеттердеги жаш окумуштуулар аткарышты. Испания жана Италия сыяктуу башка Европа өлкөлөрү классикалык пьесаларды латын жана элдик драмалардын аралашмасына ылайыкташтырышкан. Бул испан жана италия адаптациялары мектептерде жана колледждерде адеп-ахлак нормаларын окутууда колдонулган. Европадагы мектептердеги, университеттердеги жана Корттогу Инндеги драмалардын интеллектуалдык өнүгүшү 16-кылымдын аягындагы улуу драматургдардын чыгышына мүмкүндүк берди. | |
Академиялык кийим: Академиялык көйнөк - бул академиялык шарттарда, негизинен, жогорку билимге ээ болгондор кийген, же аларды кабыл алууга укук берген статуска ээ болгон, жогорку билим берүү үчүн салттуу кийим формасы. Ошондой эле ал академиялык кийим , академик , субфус жана АКШда академиялык регалия деп аталат . | |
Оксфорд университетинин академиялык кийими: Оксфорд университетинде илгертен бери келе жаткан академиялык кийинүү салты бар, ал бүгүнкү күнгө чейин уланууда. |
Wednesday, March 3, 2021
ETH Zurich, ETH Zurich, Academic Spring
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
20th century, 20th century, FIFA Club of the Century
20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...
-
Александра, Аризона: Александра - Аризона штатынын Явапай округундагы арбактар шаары. Арбак шаар 1875-жылы чек ара күндөрү 1896-жылы...
-
Алексей Эриомин: Алексей Григорьевич Эриомин - Санкт-Петербургда жашаган жана иштеген орус советтик реалист сүрөтчү, Россия Федерацияс...
-
Кичи планеталардын тизмеси: 39001–40000: Кичи планеталардын тизмеси: 39001–40000: Кичи планеталардын тизмеси: 39001–40000: Кичи планетал...
No comments:
Post a Comment