Tuesday, March 30, 2021

Airborne observatory, Airborne Express, Airborne forces

Абадагы обсерватория:

Абадагы обсерватория - астрономиялык телескопу бар учак, дирижабль же аэростат. Телескопту жетишерлик бийик бийиктикке жеткирүү менен, телескоп булут каптоодон, булгануудан алыс болот жана инфракызыл спектрде, инфракызыл нурларды сиңирген атмосферада суу буусунун үстүндө байкоо жүргүзөт. Бул ыкманын айрым кемчиликтери - көтөрүү платформасынын туруксуздугу, шаймандагы салмактын чектелиши, кийинчерээк шайманды коопсуз калыбына келтирүү зарылдыгы жана салыштырмалуу жердеги обсерваторияга салыштырмалуу чыгымдар.

Airborne Express:

Airborne Express тез жеткирүү компаниясы жана жүк ташуучу авиакомпания болгон. Штаб-квартирасы Сиэттлде (Вашингтон) жайгашкан, анын борбору Огайо штатындагы Уилмингтон шаарында жайгашкан.Эйрборн 1946-жылы Калифорниянын аба-десанттык гүлдөрдүн кыймылынын ассоциациясы болуп негизделген жана Гавайиден АКШ материгине гүлдөрдү учуруп келген. Airborne Express Inc.ди DHL 2003-жылы сатып алган. Сатып алынганга чейин, ал Америка Кошмо Штаттарында Federal Express жана United Parcel Service (UPS) ишканаларынын арасынан үчүнчү орунда турат.

Аба десанттары:

Аба-десанттык күчтөр - бул учактар ​​менен жеткирилген жана согуштук зоналарга адатта парашют менен секирген кургактык бөлүктөрү. Аба-десант күчтөрүн тейлеген жөө аскерлер десанттык жөө аскерлер же десантчылар деп аталат.

Бөлүкчөлөр:

Particulates - Ошондой эле аба аэрозолдук бөлүкчөлөрдүн Абанын бөлүкчөлөр, бөлүкчөлөр (PM), же токтотулган бөлүкчөлөр (МКБ) деген ат менен белгилүү болгон - абада катуу же суюк заттын микроскопиялык бөлүкчөлөр болуп саналат. Аэрозоль термини көбүнчө бөлүкчөлөрдөн айырмаланып, бөлүкчө / аба аралашмасын билдирет. Бөлүкчөлөрдүн булактары табигый жана антропогендик болушу мүмкүн. Алар адамдын ден-соолугуна терс таасирин тийгизген климатка жана жаан-чачынга түздөн-түз дем алгандан тышкары таасир этет.

Бөлүкчөлөр:

Particulates - Ошондой эле аба аэрозолдук бөлүкчөлөрдүн Абанын бөлүкчөлөр, бөлүкчөлөр (PM), же токтотулган бөлүкчөлөр (МКБ) деген ат менен белгилүү болгон - абада катуу же суюк заттын микроскопиялык бөлүкчөлөр болуп саналат. Аэрозоль термини көбүнчө бөлүкчөлөрдөн айырмаланып, бөлүкчө / аба аралашмасын билдирет. Бөлүкчөлөрдүн булактары табигый жана антропогендик болушу мүмкүн. Алар адамдын ден-соолугуна терс таасирин тийгизген климатка жана жаан-чачынга түздөн-түз дем алгандан тышкары таасир этет.

Абадагы бөлүкчөлөрдүн радиоактивдүүлүгүн көзөмөлдөө:

Үзгүлтүксүз бөлүкчөлөрдүн аба мониторлору (CPAM) өзөктүк мекемелерде бир нече жылдан бери абадагы бөлүкчөлөрдүн радиоактивдүүлүгүн (APR) баалоо үчүн колдонулуп келген. Акыркы убактарда алар өз үйлөрүндөгү адамдарды жасалма радиоактивдүүлүккө байкоо жүргүзүү үчүн колдонулушу мүмкүн. Бул мониторлорду персоналга аймакты эвакуациялоо керектигин көрсөтүп, коңгуроо коё берсе болот. Бул макалада атомдук электр станцияларында CPAM колдонууга, башка өзөктүк отун цикл объекттерине, лабораторияларга же коомдук коопсуздукка байланыштуу колдонмолорго айырмаланып турабыз.

Бөлүкчөлөр:

Particulates - Ошондой эле аба аэрозолдук бөлүкчөлөрдүн Абанын бөлүкчөлөр, бөлүкчөлөр (PM), же токтотулган бөлүкчөлөр (МКБ) деген ат менен белгилүү болгон - абада катуу же суюк заттын микроскопиялык бөлүкчөлөр болуп саналат. Аэрозоль термини көбүнчө бөлүкчөлөрдөн айырмаланып, бөлүкчө / аба аралашмасын билдирет. Бөлүкчөлөрдүн булактары табигый жана антропогендик болушу мүмкүн. Алар адамдын ден-соолугуна терс таасирин тийгизген климатка жана жаан-чачынга түздөн-түз дем алгандан тышкары таасир этет.

Аба аркылуу берүү:

Аба аркылуу жугуу - бул убакыттын жана аралыктын аралыгында аба аркылуу жуккан кичинекей бөлүкчөлөр аркылуу оорунун жугушу. Аба аркылуу жугууга жөндөмдүү оорулар адамда дагы, ветеринарияда дагы бир топ мааниге ээ. Тиешелүү оору козгогучтар вирустар, бактериялар же козу карындар болушу мүмкүн жана алар дем алуу, сүйлөө, жөтөлүү, чүчкүрүү, чаң көтөрүү, суюктуктарды чачуу, дааратканаларды жуу же аэрозолдук бөлүкчөлөрдү же тамчыларды пайда кылган ар кандай иш-аракеттер аркылуу таралышы мүмкүн. Адамдын аба аркылуу жугуучу ооруларына абанын булганышынан келип чыккан шарттар кирбейт, мисалы, учуучу органикалык бирикмелер (VOC), газдар жана абадагы бөлүкчөлөр.

Аба пираты:

Аба каракчылары - бул фантастика жана фантазиядан биржалык мүнөздөгү класс. Адатта, мындай каармандар абадагы пираттар, же жалпысынан планета, карлик планета же Айдын атмосферасы катары иштеп, кеме менен саякатташкан ачык деңиздеги салттуу каракчылардан айырмаланып, учак менен саякатташат. Бирок салттуу деңиз каракчылары парустук кемелерди бутага алгандай эле, фантастикалык фантастика жана фантастикалык медиада дагы ушундай эле ролду ойношот: алар учактарды жана жүктөрдү тоноп, тоноп, кээде бүтүндөй бир учакты уурдап, кээде экипаж мүчөлөрүн өлтүрүшөт. жараян.

Аба пираты:

Аба каракчылары - бул фантастика жана фантазиядан биржалык мүнөздөгү класс. Адатта, мындай каармандар абадагы пираттар, же жалпысынан планета, карлик планета же Айдын атмосферасы катары иштеп, кеме менен саякатташкан ачык деңиздеги салттуу каракчылардан айырмаланып, учак менен саякатташат. Бирок салттуу деңиз каракчылары парустук кемелерди бутага алгандай эле, фантастикалык фантастика жана фантастикалык медиада дагы ушундай эле ролду ойношот: алар учактарды жана жүктөрдү тоноп, тоноп, кээде бүтүндөй бир учакты уурдап, кээде экипаж мүчөлөрүн өлтүрүшөт. жараян.

Абанын булганышы:

Абанын булганышы - адамдардын жана башка тирүү жандыктардын ден-соолугуна зыян келтирүүчү, же климатка же материалдарга зыян келтирүүчү заттардын атмосферада болушу. Абаны булгоочу заттардын ар кандай түрлөрү бар, мисалы, газдар, бөлүкчөлөр жана биологиялык молекулалар. Абанын булганышы адамдардын ооруларына, аллергияга, ал тургай өлүмгө алып келиши мүмкүн; ошондой эле жаныбарлар жана азык-түлүк өсүмдүктөрү сыяктуу башка тирүү организмдерге зыян келтириши мүмкүн, ошондой эле табигый чөйрөгө же курулган чөйрөгө зыян келтириши мүмкүн. Адамдын иш-аракеттери дагы, жаратылыш процесстери дагы абанын булгануусун шартташы мүмкүн.

Америка Кошмо Штаттарында абанын булганышы:

Абанын булганышы - бул химиялык заттарды, бөлүкчөлөрдү же биологиялык материалдарды атмосферага киргизүү, адамдарга же башка тирүү организмдерге зыян же ыңгайсыздык жаратып, экосистемага зыян келтирүү. Абанын булганышы ден-соолукка, анын ичинде инфекцияларга, жүрүм-турум өзгөрүүлөрүнө, ракка, органдардын иштен чыгышына жана эрте өлүмгө алып келиши мүмкүн. Бул ден-соолукка тийгизген таасири АКШ калкына бирдей бөлүштүрүлбөйт; расасы, улуту, социалдык-экономикалык абалы жана билим деңгээли боюнча демографиялык айырмачылыктар бар. Абанын булганышы Өнөр жай төңкөрүшү башталгандан бери АКШга таасирин тийгизип келет.

Эрте эскертүү жана көзөмөлдөө:

Аба аркылуу алдын-ала эскертүү жана башкаруу ( AEW & C ) тутуму - узак аралыкта учактарды, кемелерди жана транспорт каражаттарын табууга жана согуштук мейкиндикти башкарууда, согуштук жана чабуулчу авиациянын соккуларын башкарууга багытталган. AEW & C бөлүктөрү байкоо жүргүзүү үчүн колдонулат, анын ичинде жердеги буталарга жана C2BM функцияларын башка күчтөрдүн үстүнөн аскерий командирлик берген Air Traffic Controller сыяктуу аткарат. Бийиктикте колдонулганда, аба кемесиндеги радар операторлорго бутага алынган объекттерди табууга жана көзөмөлдөөгө, ошондой эле жердеги радарга караганда алда канча алыс жайгашкан достук жана кастык учактарды айырмалоого мүмкүндүк берет. Жердеги радар сыяктуу, аны карама-каршы күчтөр табышы мүмкүн, бирок мобилдүүлүгү жана сенсордун диапазону кеңейгендиктен, каршы чабуулдарга анчейин алсыз.

Эрте эскертүү жана көзөмөлдөө:

Аба аркылуу алдын-ала эскертүү жана башкаруу ( AEW & C ) тутуму - узак аралыкта учактарды, кемелерди жана транспорт каражаттарын табууга жана согуштук мейкиндикти башкарууда, согуштук жана чабуулчу авиациянын соккуларын башкарууга багытталган. AEW & C бөлүктөрү байкоо жүргүзүү үчүн колдонулат, анын ичинде жердеги буталарга жана C2BM функцияларын башка күчтөрдүн үстүнөн аскерий командирлик берген Air Traffic Controller сыяктуу аткарат. Бийиктикте колдонулганда, аба кемесиндеги радар операторлорго бутага алынган объекттерди табууга жана көзөмөлдөөгө, ошондой эле жердеги радарга караганда алда канча алыс жайгашкан достук жана кастык учактарды айырмалоого мүмкүндүк берет. Жердеги радар сыяктуу, аны карама-каршы күчтөр табышы мүмкүн, бирок мобилдүүлүгү жана сенсордун диапазону кеңейгендиктен, каршы чабуулдарга анчейин алсыз.

Абадагы бөлүкчөлөрдүн радиоактивдүүлүгүн көзөмөлдөө:

Үзгүлтүксүз бөлүкчөлөрдүн аба мониторлору (CPAM) өзөктүк мекемелерде бир нече жылдан бери абадагы бөлүкчөлөрдүн радиоактивдүүлүгүн (APR) баалоо үчүн колдонулуп келген. Акыркы убактарда алар өз үйлөрүндөгү адамдарды жасалма радиоактивдүүлүккө байкоо жүргүзүү үчүн колдонулушу мүмкүн. Бул мониторлорду персоналга аймакты эвакуациялоо керектигин көрсөтүп, коңгуроо коё берсе болот. Бул макалада атомдук электр станцияларында CPAM колдонууга, башка өзөктүк отун цикл объекттерине, лабораторияларга же коомдук коопсуздукка байланыштуу колдонмолорго айырмаланып турабыз.

Абадагы радиорелей:

Абадагы радиорелей - бул байланыш тутумдарынын диапазонун, ийкемдүүлүгүн же физикалык коопсуздугун жогорулатуу максатында радиорелейлик станциялар орнотулган учактарды колдонуучу ыкма. Учак пилотсуз же учкучсуз учуучу аппараттар болушу мүмкүн.

2017-жылдын күзүндө Европада абадагы радиоактивдүүлүк жогорулады:

Европада сентябрь айынын акыркы күндөрүнөн баштап 2017-жылдын күз айларында аба аркылуу тараган радиоактивдүүлүк аныкталды. Маалымат булагы Россияда деп шек санашат; бирок орус өкмөтү, радиациянын чыгышына алып келиши мүмкүн болгон ар кандай өзөктүк кырсыктар болгонун четке кагууда. Табылган радиоактивдүү изотоп рутений-106 болгон; Европа боюнча, ал булактан алысыраак жайгашкан калктын ден-соолугу үчүн анчалык деле маанилүү эмес, аз өлчөмдө экени аныкталды. Бирок, болжолдуу түрдө, чыккан радиация учурда белгисиз булактан бир нече чакырым алыстыктагы кызматкерлерге же жашоочуларга коркунуч туудурган.

Тез аркан тартуу:

Fast Roping , ошондой эле Fast Rope Insertion Extract System ( FRIES ) деп аталат, бул жоон арканга түшүү ыкмасы. Вертолеттон аскерлерди тик учак өзү тийе албаган жерлерге жайгаштыруу пайдалуу. Тез аркан менен жүрүү өзгөчө деңиз аскерлери үчүн пайдалуу, алар техниканы деңиздеги кемелерге отургузуп, ошондой эле кургак жерлерге жете алышат. Абселлингден (рэппеляциядан) тезирээк, бирок кооптуу болсо дагы, айрыкча, адам оор жүктү көтөрүп жүрсө, анткени жип аларга түшүүчү менен бекитилген эмес. Адам колуна жана бутуна мээлей менен арканды кармап, аны ылдый жылдырат. Бир нече адам бир эле жиптен секирип түшө алышат, эгер алардын ортосунда болжол менен 3 метр аралык болсо, анда алардын ар бири жерге жеткенде жолдон чыгып кетүүгө үлгүрөт.

Абадагы реалдуу убакытта гипспектралдык күчөтүлгөн чалгындоо:

ARCHER аббревиатурасы менен белгилүү болгон, аба аркылуу берилүүчү гиперпектрдик өркүндөтүлгөн чалгындоо , жер бетиндеги сүрөттөрдү жөнөкөй көрүнүштөн же кадимки аэрофототасмадан көбүрөөк кылдаттык менен иштеп чыккан абалда чагылдыруучу система болуп саналат. АКШ өкмөтүнүн кызматкерлери.ARCHER изделип жаткан объектинин берилген кол тамгасы, айлана-чөйрөдөгү аномалиялар же мурун жазылган спектралдык колтамгалардын өзгөрүшү үчүн деталдуу сүрөттөрдү автоматтык түрдө сканерлеп алса болот.

Аба чалгындоо:

Аба чалгындоо - бул чалгындоо учактарын колдонуу менен жүргүзүлүүчү аскердик же стратегиялык максатта чалгындоо. Чалгындоо ролу артиллериялык тактоону, сүрөттөрдүн интеллектин чогултууну жана душмандын айла-амалдарын байкап көрүү сыяктуу ар кандай талаптарды аткара алат.

Аба май куюу:

Абада май куюу , ошондой эле абада май куюу , учуу маалында май куюу ( IFR ), абада май куюу ( AAR ) жана танкинг деп аталат , бул авиациялык отунду учуу учурунда бир аскер учагынан экинчисине өткөрүп берүү процесси. Эки негизги май куюуу системалары тез күйүүчү өткөрүп жаткан аба ылайыкташа жөнөкөй иши жана Чечиндим жана сунуштар учуп ашкере болуп саналат, ал эми атайын куюуучу штанганы башкарган оператор бекети талап кылат.

Табигый чөйрөнү изилдөө кеңеши:

Табигый Айлана-чөйрөнү Изилдөө Кеңеши ( NERC ) - бул айлана-чөйрөнү коргоо илимдеринде изилдөө, окутуу жана билимди өткөрүп берүү иш-аракеттерин колдогон Британиялык изилдөө кеңеши.

Америка Кошмо Штаттарынын Армиялык десанттык мектеби:

Америка Кошмо Штаттарынын Армиялык десанттык мектеби - кеңири секирүү мектеби деп аталып, Америка Кошмо Штаттарынын куралдуу күчтөрү үчүн негизги десанттык машыгууларды өткөрөт. Аны Америка Кошмо Штаттарынын Армиядагы жөө аскерлер мектеби, Форт Беннинг, Джорджия штатындагы 1-батальон (десанттык) башкарат. Аба-десант мектеби АКШ Коргоо министрлигинин бардык звенолорунан келген эки жыныстагы аскерлер, запастагы офицерлерди даярдоо корпусу жана союздаш аскер кызматкерлери үчүн ачык аба-десанттык курсту өткөрөт. Бардык студенттер өз ыктыяры менен курска катышуусу керек.

Үн:

Физикада үн - бул акустикалык толкун катары, газ, суюк же катуу нерсе сыяктуу берүү чөйрөсү аркылуу тараган термелүү.

Көзөмөлдөөчү учак:

Көзөмөлдөөчү учак - байкоо жүргүзүү үчүн колдонулган учак. Алар аскер күчтөрү жана башка мамлекеттик органдар тарабынан чалгындоо, согуш талаасын көзөмөлдөө, аба мейкиндигин көзөмөлдөө, чалгындоо, байкоо жүргүзүү, чек араны кайтаруу жана балык чарбасын коргоо сыяктуу ролдордо иштешет. Бул макала жол кыймылын көзөмөлдөө, укук коргоо органдары жана ушул сыяктуу иш-аракеттер үчүн эмес, ошол ролдордо колдонулган учактарга топтолгон.

Өркүндөтүлгөн Тактикалык Лазер:

Өркүндөтүлгөн Тактикалык Лазер ( ATL ) программасы АКШдагы жогорку энергетикалык лазердик куралды учакта орнотуу, алгач AC-130 мылтыктын жардамы менен шаардагы же башка аймактардагы күрөөгө зыяндарды азайтуу маанилүү болгон жердеги буталарга каршы колдонулган. Лазер 100 киловатт классындагы химиялык кычкылтек йод лазери (COIL) болгон. Анын болжол менен жыйырма чакырымга созулган тактикалык диапазону жана салмагы болжол менен 5000–7000 кг болушу күтүлгөн. Бул программа абадагы Лазерден айырмаланып турат, ал күчөтүү баскычында душмандын ракеталарын жок кылууга арналган бир кыйла ири система болгон.

Абадагы обсерватория:

Абадагы обсерватория - астрономиялык телескопу бар учак, дирижабль же аэростат. Телескопту жетишерлик бийик бийиктикке жеткирүү менен, телескоп булут каптоодон, булгануудан алыс болот жана инфракызыл спектрде, инфракызыл нурларды сиңирген атмосферада суу буусунун үстүндө байкоо жүргүзөт. Бул ыкманын айрым кемчиликтери - көтөрүү платформасынын туруксуздугу, шаймандагы салмактын чектелиши, кийинчерээк шайманды коопсуз калыбына келтирүү зарылдыгы жана салыштырмалуу жердеги обсерваторияга салыштырмалуу чыгымдар.

Аба аркылуу:

Airborne же Airborn билдириши мүмкүн:

Абадан торпедо:

Аба торпедосу - кыймылсыз кыймылдуу учактан же тик учактан абадан учурулган, андан кийин сууга түшкөн торпедо, андан кийин курал өзүн бутага жылдырат.

Абадагы уулуу окуя:

Airborne Toxic Event - 2006-жылы түзүлгөн Лос-Анжелестеги америкалык рок-топ. Микел Жоллетт, Стивен Чен, Адриан Родригес, Дарен Тейлор (барабандар) жана Мириам "Мими" Пешет. Анна Булбрук мурун топтун мүчөсү болгон.

Аба аркылуу берүү:

Аба аркылуу жугуу - бул убакыттын жана аралыктын аралыгында аба аркылуу жуккан кичинекей бөлүкчөлөр аркылуу оорунун жугушу. Аба аркылуу жугууга жөндөмдүү оорулар адамда дагы, ветеринарияда дагы бир топ мааниге ээ. Тиешелүү оору козгогучтар вирустар, бактериялар же козу карындар болушу мүмкүн жана алар дем алуу, сүйлөө, жөтөлүү, чүчкүрүү, чаң көтөрүү, суюктуктарды чачуу, дааратканаларды жуу же аэрозолдук бөлүкчөлөрдү же тамчыларды пайда кылган ар кандай иш-аракеттер аркылуу таралышы мүмкүн. Адамдын аба аркылуу жугуучу ооруларына абанын булганышынан келип чыккан шарттар кирбейт, мисалы, учуучу органикалык бирикмелер (VOC), газдар жана абадагы бөлүкчөлөр.

Аба аркылуу берүү:

Аба аркылуу жугуу - бул убакыттын жана аралыктын аралыгында аба аркылуу жуккан кичинекей бөлүкчөлөр аркылуу оорунун жугушу. Аба аркылуу жугууга жөндөмдүү оорулар адамда дагы, ветеринарияда дагы бир топ мааниге ээ. Тиешелүү оору козгогучтар вирустар, бактериялар же козу карындар болушу мүмкүн жана алар дем алуу, сүйлөө, жөтөлүү, чүчкүрүү, чаң көтөрүү, суюктуктарды чачуу, дааратканаларды жуу же аэрозолдук бөлүкчөлөрдү же тамчыларды пайда кылган ар кандай иш-аракеттер аркылуу таралышы мүмкүн. Адамдын аба аркылуу жугуучу ооруларына абанын булганышынан келип чыккан шарттар кирбейт, мисалы, учуучу органикалык бирикмелер (VOC), газдар жана абадагы бөлүкчөлөр.

Аба десанттары:

Аба-десанттык күчтөр - бул учактар ​​менен жеткирилген жана согуштук зоналарга адатта парашют менен секирген кургактык бөлүктөрү. Аба-десант күчтөрүн тейлеген жөө аскерлер десанттык жөө аскерлер же десантчылар деп аталат.

Аба десанттары:

Аба-десанттык күчтөр - бул учактар ​​менен жеткирилген жана согуштук зоналарга адатта парашют менен секирген кургактык бөлүктөрү. Аба-десант күчтөрүн тейлеген жөө аскерлер десанттык жөө аскерлер же десантчылар деп аталат.

Аба десанттары:

Аба-десанттык күчтөр - бул учактар ​​менен жеткирилген жана согуштук зоналарга адатта парашют менен секирген кургактык бөлүктөрү. Аба-десант күчтөрүн тейлеген жөө аскерлер десанттык жөө аскерлер же десантчылар деп аталат.

Эрте эскертүү жана көзөмөлдөө:

Аба аркылуу алдын-ала эскертүү жана башкаруу ( AEW & C ) тутуму - узак аралыкта учактарды, кемелерди жана транспорт каражаттарын табууга жана согуштук мейкиндикти башкарууда, согуштук жана чабуулчу авиациянын соккуларын башкарууга багытталган. AEW & C бөлүктөрү байкоо жүргүзүү үчүн колдонулат, анын ичинде жердеги буталарга жана C2BM функцияларын башка күчтөрдүн үстүнөн аскерий командирлик берген Air Traffic Controller сыяктуу аткарат. Бийиктикте колдонулганда, аба кемесиндеги радар операторлорго бутага алынган объекттерди табууга жана көзөмөлдөөгө, ошондой эле жердеги радарга караганда алда канча алыс жайгашкан достук жана кастык учактарды айырмалоого мүмкүндүк берет. Жердеги радар сыяктуу, аны карама-каршы күчтөр табышы мүмкүн, бирок мобилдүүлүгү жана сенсордун диапазону кеңейгендиктен, каршы чабуулдарга анчейин алсыз.

Абанын булганышы:

Абанын булганышы - адамдардын жана башка тирүү жандыктардын ден-соолугуна зыян келтирүүчү, же климатка же материалдарга зыян келтирүүчү заттардын атмосферада болушу. Абаны булгоочу заттардын ар кандай түрлөрү бар, мисалы, газдар, бөлүкчөлөр жана биологиялык молекулалар. Абанын булганышы адамдардын ооруларына, аллергияга, ал тургай өлүмгө алып келиши мүмкүн; ошондой эле жаныбарлар жана азык-түлүк өсүмдүктөрү сыяктуу башка тирүү организмдерге зыян келтириши мүмкүн, ошондой эле табигый чөйрөгө же курулган чөйрөгө зыян келтириши мүмкүн. Адамдын иш-аракеттери дагы, жаратылыш процесстери дагы абанын булгануусун шартташы мүмкүн.

Шамалдын энергиясы:

Абадагы шамал энергиясы ( AWE ) - аэродинамикалык же аэростатикалык көтөргүчтөрдү колдонуу менен шамал энергиясын түздөн-түз пайдалануу же пайда кылуу. AWE технологиясы мунарага орнотулган роторду колдонгон шамал турбиналарынан айырмаланып, бийик тоолуу шамалдарды жыйнай алат.

Шамалдын энергиясы:

Абадагы шамал энергиясы ( AWE ) - аэродинамикалык же аэростатикалык көтөргүчтөрдү колдонуу менен шамал энергиясын түздөн-түз пайдалануу же пайда кылуу. AWE технологиясы мунарага орнотулган роторду колдонгон шамал турбиналарынан айырмаланып, бийик тоолуу шамалдарды жыйнай алат.

Шамалдын энергиясы:

Абадагы шамал энергиясы ( AWE ) - аэродинамикалык же аэростатикалык көтөргүчтөрдү колдонуу менен шамал энергиясын түздөн-түз пайдалануу же пайда кылуу. AWE технологиясы мунарага орнотулган роторду колдонгон шамал турбиналарынан айырмаланып, бийик тоолуу шамалдарды жыйнай алат.

Шамалды кайчылаш аныктоо жана эскертүү тутуму:

Учакта орнотулган абадагы шамалдын кыркуусун аныктоо жана эскертүү тутуму учкучту визуалдык жана кулактык түрдө шамалдын кайчылашуу абалын байкап, эскертип турат. Реактивдүү шамалдын ылдый жылышын аныктоо тутумунда, аба кемеси кооптуу абалга алып келиши мүмкүн болгон жетиштүү күчтүн шамалдын ылдый жылышынын шартына киргенде байкалат. Шамалдын ылдый жылышын аныктоо тутуму аныкталса, эгерде шамалдын ылдый жылышынын мындай абалы учактын алдында болсо. 1988-жылы АКШнын Федералдык Авиация Башкармасы (FAA) 1993-жылга чейин турбина менен иштеген бардык коммерциялык учактардын борттогу шамалды кайчылоону аныктоочу системалары болушу керек деп милдеттендирген.

Шамал турбинасы:

Абадагы шамал турбинасы - мунарасы жок абада көтөрүлүп турган ротору бар шамал турбинасынын долбоордук концепциясы, ошондуктан мунаранын курулушунан же тайгаланып кетүү муктаждыгынан кутулуп, бийиктиктеги шамалдын ылдамдыгынан жана туруктуулугунан пайда табат. шакектер же эскирүү механизми. Электр генератору жерде же абада болушу мүмкүн. Кыйынчылыктарга турбиналарды катуу шамал жана борошолордо жерден жүздөгөн метр алыстыкта ​​токтотуу жана сактоо, топтолгон жана / же өндүрүлгөн кубаттуулукту кайра жерге берүү жана авиацияга тоскоолдук кылуу кирет.

Шамал турбинасы:

Абадагы шамал турбинасы - мунарасы жок абада көтөрүлүп турган ротору бар шамал турбинасынын долбоордук концепциясы, ошондуктан мунаранын курулушунан же тайгаланып кетүү муктаждыгынан кутулуп, бийиктиктеги шамалдын ылдамдыгынан жана туруктуулугунан пайда табат. шакектер же эскирүү механизми. Электр генератору жерде же абада болушу мүмкүн. Кыйынчылыктарга турбиналарды катуу шамал жана борошолордо жерден жүздөгөн метр алыстыкта ​​токтотуу жана сактоо, топтолгон жана / же өндүрүлгөн кубаттуулукту кайра жерге берүү жана авиацияга тоскоолдук кылуу кирет.

Airbus A330:

Airbus A330 Airbus.Airbus тарабынан иштелип чыккан жана кеңири кузовдуу учак болуп саналат.Airbus 1970-жылдардын ортосунда биринчи учагы болгон A300нин бир нече туундуларын ойлоп тапкан. Андан кийин компания A330 кваджетине параллелдүү A330 twinjet учагын иштеп чыгууну баштаган жана 1987-жылдын июнь айында эки буйрукту ишке киргизген. Биринчи варианты A330-300 1992-жылы ноябрда биринчи учуп, Air Inter менен кызматка киришкен Январь 1994. Бир аз кыскарган A330-200 варианты 1998-жылы пайда болгон.

Airbourne:

Airbourne же Air Borne төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Air Bourne, акыркы кадам жана кесипкөй балбан Эван Борндун лакап аты
  • Airbourne, Истборн, Улуу Британиянын аба шоусу
  • Airbourne (топ), Австралиянын хард-рок тобу
Истборн Эйрборн (авиа шоу):

Eastbourne Airbourne , ошондой эле Eastbourne International Airshow деп аталат, бул Англиянын Чыгыш Сассекс шаарында, август айында Истборн шаарында 4 күндүк эл аралык авиашоу . Иш-чарада Улуу Британиядагы Battle согушуна арналган эскерүү рейстери жана учактар, ошондой эле RAF жана USAF авиакомпаниялары, ошондой эле Red Arrows дисплей командасы менен узак мамиледе.

Airbourne (топ):

Airbourne - 2003-жылы Виктория штатындагы Варрнамбуль шаарында түзүлгөн австралиялык хард-рок тобу. Негизги курамда башкы вокал жана солист гитара боюнча Джоэл О'Кифф, ал эми анын бир тууганы Райан О'Кифф барабанда ойношот. Кийинчерээк аларга бас гитара жана минус-вокал боюнча Джастин Стрит кошулган. Дэвид Роудс ошондой эле 2017-жылдын апрелинде топтон кеткенге чейин негизги мүчө болгон - Харри Харрисон анын ордуна дайындалды.

Airbourne (топ):

Airbourne - 2003-жылы Виктория штатындагы Варрнамбуль шаарында түзүлгөн австралиялык хард-рок тобу. Негизги курамда башкы вокал жана солист гитара боюнча Джоэл О'Кифф, ал эми анын бир тууганы Райан О'Кифф барабанда ойношот. Кийинчерээк аларга бас гитара жана минус-вокал боюнча Джастин Стрит кошулган. Дэвид Роудс ошондой эле 2017-жылдын апрелинде топтон кеткенге чейин негизги мүчө болгон - Харри Харрисон анын ордуна дайындалды.

Airbourne:

Airbourne же Air Borne төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Air Bourne, акыркы кадам жана кесипкөй балбан Эван Борндун лакап аты
  • Airbourne, Истборн, Улуу Британиянын аба шоусу
  • Airbourne (топ), Австралиянын хард-рок тобу
Истборн Эйрборн (авиа шоу):

Eastbourne Airbourne , ошондой эле Eastbourne International Airshow деп аталат, бул Англиянын Чыгыш Сассекс шаарында, август айында Истборн шаарында 4 күндүк эл аралык авиашоу . Иш-чарада Улуу Британиядагы Battle согушуна арналган эскерүү рейстери жана учактар, ошондой эле RAF жана USAF авиакомпаниялары, ошондой эле Red Arrows дисплей командасы менен узак мамиледе.

Airborne Express:

Airborne Express тез жеткирүү компаниясы жана жүк ташуучу авиакомпания болгон. Штаб-квартирасы Сиэттлде (Вашингтон) жайгашкан, анын борбору Огайо штатындагы Уилмингтон шаарында жайгашкан.Эйрборн 1946-жылы Калифорниянын аба-десанттык гүлдөрдүн кыймылынын ассоциациясы болуп негизделген жана Гавайиден АКШ материгине гүлдөрдү учуруп келген. Airborne Express Inc.ди DHL 2003-жылы сатып алган. Сатып алынганга чейин, ал Америка Кошмо Штаттарында Federal Express жана United Parcel Service (UPS) ишканаларынын арасынан үчүнчү орунда турат.

Airbourne (топ):

Airbourne - 2003-жылы Виктория штатындагы Варрнамбуль шаарында түзүлгөн австралиялык хард-рок тобу. Негизги курамда башкы вокал жана солист гитара боюнча Джоэл О'Кифф, ал эми анын бир тууганы Райан О'Кифф барабанда ойношот. Кийинчерээк аларга бас гитара жана минус-вокал боюнча Джастин Стрит кошулган. Дэвид Роудс ошондой эле 2017-жылдын апрелинде топтон кеткенге чейин негизги мүчө болгон - Харри Харрисон анын ордуна дайындалды.

Airbox:

Airbox - бул күйүүчү кыймылдаткычтардын көпчүлүгүнүн кире беришиндеги бош камера. Ал сырттан абаны чогултуп, ар бир цилиндрдин соруучу түтүктөрүнө берет.

Airboy:

Эйрбой - Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде күйөрмандар жана тарыхчылар тарабынан "Hillman Periodicals" тарабынан чыгарылган америкалык комикс сериясындагы ойдон чыгарылган авиатор каарман, "Алтын кылым" комикс китептери. Аны жазуучулар Чарльз Биро жана Дик Вуд жана сүрөтчү Аль Ками жараткан.

Аба тормозу:

Аба тормозу төмөнкүлөрдү камтышы мүмкүн:

  • Аба тормозу (аэронавтика), ылдамдыкты төмөндөтүү үчүн учактарда колдонулган учууну башкаруу тутумунун түрү
  • Жер үстүндөгү унааларда, (расмий түрдө, көрсөтүлгөн), кысылган абада башкарылган тормоздук тутумдар:
    • Гидравликалык тормоздун ордуна чоң автоунааларда колдонулган аба тормозу, сүрүлүүдөн келип чыккан тормоздун түрү
    • Темир жолдун аба тормозу
Аба тормозу (аэронавтика):

Аэронавтикада аба тормоздору же ылдамдыкты тормоздоо - бул учактын сүйрөлүшүн жогорулатуу үчүн учакта колдонулган учууну башкаруучу бетинин бир түрү. Аба тормоздору спойлерлерден айырмаланып турат, анткени аба тормоздору көтөрүү үчүн бир аз өзгөртүү киргизип, сүйрөөнү көбөйтөт, ал эми спойлерлер көтөрүү-сүйрөө катышын төмөндөтөт жана көтөрүүнү сактап калуу үчүн чабуулдун жогорку бурчун талап кылат, натыйжада токтоо ылдамдыгы жогорулайт.

Темир жолдун аба тормозу:

Темир жолдун аба тормозу - бул иштөө чөйрөсү катары кысылган абасы бар темир жол тормозунун электр тормозу. Заманбап поезддер 1869-жылы 13-апрелде Джордж Вестингхаус тарабынан патенттелген долбоорго негизделген, бузулбай турган аба тормозунун тутумуна ишенишет. Вестингауздун ойлоп табуусун сатуу жана сатуу үчүн Westinghouse Air Brake Company уюштурулган. Ар кандай формаларда ал дээрлик жалпы кабыл алынган.

Аба тормозу:

Аба тормозу төмөнкүлөрдү камтышы мүмкүн:

  • Аба тормозу (аэронавтика), ылдамдыкты төмөндөтүү үчүн учактарда колдонулган учууну башкаруу тутумунун түрү
  • Жер үстүндөгү унааларда, (расмий түрдө, көрсөтүлгөн), кысылган абада башкарылган тормоздук тутумдар:
    • Гидравликалык тормоздун ордуна чоң автоунааларда колдонулган аба тормозу, сүрүлүүдөн келип чыккан тормоздун түрү
    • Темир жолдун аба тормозу
Дем алуучу сом:

Airbreathing сом тартиби Siluriformes үй Clariidae түзгөн балык болуп саналат. Клариддердин 14 тукуму жана 116га жакын түрлөрү сүрөттөлөт. Клариддердин бардыгы таза суунун түрлөрү. Сомдордун башка топтору да, мисалы, Callichthyidae жана Loricariidae сыяктуу аба менен дем алышарын эске алыңыз.

Аба дем алуучу кыймылдаткыч:

Дем алуучу реактивдүү кыймылдаткыч - кыймылдаткычка борбордон тепкичтүү, октук же кочкор менен кысуунун бир нече баскычтары аркылуу мажбурланган абадан пайда болгон ысык чыгуучу газдардын агымын бөлүп чыгарган реактивдүү кыймылдаткыч, ал ысытылып, сопло аркылуу кеңейтилет. Алар адатта газ турбинасынын кыймылдаткычтары. Дем алуучу реактивдүү кыймылдаткыч аркылуу массалык агымдын басымдуу бөлүгү кыймылдаткычтын сыртынан алынган жана отун түрүндө сакталган энергияны колдонуп, ичине жылытылган аба менен камсыздалат.

Аба дем алуучу кыймылдаткыч:

Дем алуучу реактивдүү кыймылдаткыч - кыймылдаткычка борбордон тепкичтүү, октук же кочкор менен кысуунун бир нече баскычтары аркылуу мажбурланган абадан пайда болгон ысык чыгуучу газдардын агымын бөлүп чыгарган реактивдүү кыймылдаткыч, ал ысытылып, сопло аркылуу кеңейтилет. Алар адатта газ турбинасынын кыймылдаткычтары. Дем алуучу реактивдүү кыймылдаткыч аркылуу массалык агымдын басымдуу бөлүгү кыймылдаткычтын сыртынан алынган жана отун түрүндө сакталган энергияны колдонуп, ичине жылытылган аба менен камсыздалат.

Airbridge:

Эйр көпүрө же аба көпүрөсү төмөнкүлөрдү камтышы мүмкүн:

  • AirBridge (альянс) же AiRUnion, иштебей калган Россия колдогон консорциум
  • Airbridge (топ), 1980-жылдардын башында британдык прогрессивдүү-рок тобу
  • Airbridge (логистика), аба каттамы аркылуу материалды бир жерден экинчи жерге жеткирүү жолу жана каражаты
  • Россиянын ультралайт өндүрүүчүсү Airbridge
  • Jet көпүрөсү же аба көпүрөсү, ири аэропорттордо колдонулган жүргүнчүлөрдү ташуучу көпүрө
  • Эки издин өтүшүнө мүмкүндүк берүүчү электрондук компонент, мисалы, электр берүү линиясынын тегиздик схемалары
Airbridge (топ):

Airbridge - Улуу Британиянын прогрессивдүү рок тобу, Норвич шаарында жайгашкан, Чыгыш Англия. Алгач 1980-жылдары жигердүү иштеп, топ 1990-жылдары узак убакыт бою уйкусуз, бирок чыгармачылык менен өткөргөн. 2000-жылдардын аягында топ үч бөлүктөн турган жаңы курамга келип, 2013-жылы жаңы материалды чыгарганга чейин Эйрбриджди жандандырууга ар кандай аракеттер жасалган.

Airbridge:

Эйр көпүрө же аба көпүрөсү төмөнкүлөрдү камтышы мүмкүн:

  • AirBridge (альянс) же AiRUnion, иштебей калган Россия колдогон консорциум
  • Airbridge (топ), 1980-жылдардын башында британдык прогрессивдүү-рок тобу
  • Airbridge (логистика), аба каттамы аркылуу материалды бир жерден экинчи жерге жеткирүү жолу жана каражаты
  • Россиянын ультралайт өндүрүүчүсү Airbridge
  • Jet көпүрөсү же аба көпүрөсү, ири аэропорттордо колдонулган жүргүнчүлөрдү ташуучу көпүрө
  • Эки издин өтүшүнө мүмкүндүк берүүчү электрондук компонент, мисалы, электр берүү линиясынын тегиздик схемалары
Airbridge (логистика):

Учак көпүрөсү - материалды бир жерден экинчи жерге аба транспорту менен жеткирүүнүн жолу жана каражаты.

Airbridge (өтө жеңил учак чыгаруучу):

Airbridge - Москва шаарында жайгашкан орусиялык учак чыгаруучу компания. Компания өтө жеңил трайктарды иштеп чыгууга жана жасоого адистешкен.

Airbridge Cruiser Suzuki:

Airbridge Cruiser Suzuki - орусиялык өтө жеңил трейк, Москванын Airbridge компаниясы иштеп чыккан жана чыгарган. Учак толугу менен учууга даяр учак катары берилет.

Airbridge Fregat-Hydro:

Airbridge Fregat-Hydro - Москвадагы Airbridge тарабынан иштелип чыккан жана өндүрүлгөн орусиялык деңиз учагынын өтө жеңил учуусу. Учак толугу менен учууга даяр учак катары берилет.

Аба щетка:

Аэрограф - бул аба аркылуу иштей турган, ар кандай чөйрөлөргө чачыратуучу шайман, көбүнчө боёп, сыя менен боёп, небулизация процесси менен фундамент түзөт. Спрей сүрөтү аэрографтан иштелип чыккан жана аэрографтын түрүн колдонот деп эсептелет.

Airbrush Action журналы:

1985-жылы негизделген Airbrush Action журналы бардык аэрографтардын колдонмолорунда, анын ичинде автоунаанын салттык сүрөт, пин-арт, футболкада аэрография, иллюстрация, көркөм сүрөт, хобби / кол өнөрчүлүк колдонмолору, декоративдик искусство, боди-арт жана башка көптөгөн нерселер үчүн түзөтүлөт. Журнал аэрографиялык искусствонун пионери Альберто Варгастын ысмы менен аталган. Ал эки айда бир жолу чыгарылат жана анын штаб-квартирасы Лейквуд шаарында (Нью-Джерси) жайгашкан.

Airbrush макияжы:

Airbrush макияжы - губкалар, щеткалар, манжалар жана башка ыкмалар менен сүйкөлбөй, аэрографиялык машинанын жардамы менен териге чачыратылган макияж. Кадимки аэрографтар тутуму компрессорду колдонуп, триггер башкарган брызги боёк мылтыгына туташтырылган шланга аркылуу аба агымын жаратат. Аэрографтын басымы ар кандай макияж түрлөрүн колдонуу үчүн жөнгө салынышы мүмкүн, мисалы, жеңилирээк, оорураак же деталдуу стилдер. Аэрографтар кинодо, театрда, кыз-келиндердин макияжында жана күн тийбестен терини иштетүүдө колдонулат. Жеке, үйдө колдонуу үчүн иштелип чыккан Airbrush тутумдары, адатта, кичинекей жана кесиптик колдонмолордо колдонулган тутумдарга караганда төмөнкү басым менен иштейт.

Аба щетка:

Аэрограф - бул аба аркылуу иштей турган, ар кандай чөйрөлөргө чачыратуучу шайман, көбүнчө боёп, сыя менен боёп, небулизация процесси менен фундамент түзөт. Спрей сүрөтү аэрографтан иштелип чыккан жана аэрографтын түрүн колдонот деп эсептелет.

Airbrush макияжы:

Airbrush макияжы - губкалар, щеткалар, манжалар жана башка ыкмалар менен сүйкөлбөй, аэрографиялык машинанын жардамы менен териге чачыратылган макияж. Кадимки аэрографтар тутуму компрессорду колдонуп, триггер башкарган брызги боёк мылтыгына туташтырылган шланга аркылуу аба агымын жаратат. Аэрографтын басымы ар кандай макияж түрлөрүн колдонуу үчүн жөнгө салынышы мүмкүн, мисалы, жеңилирээк, оорураак же деталдуу стилдер. Аэрографтар кинодо, театрда, кыз-келиндердин макияжында жана күн тийбестен терини иштетүүдө колдонулат. Жеке, үйдө колдонуу үчүн иштелип чыккан Airbrush тутумдары, адатта, кичинекей жана кесиптик колдонмолордо колдонулган тутумдарга караганда төмөнкү басым менен иштейт.

Аба щетка:

Аэрограф - бул аба аркылуу иштей турган, ар кандай чөйрөлөргө чачыратуучу шайман, көбүнчө боёп, сыя менен боёп, небулизация процесси менен фундамент түзөт. Спрей сүрөтү аэрографтан иштелип чыккан жана аэрографтын түрүн колдонот деп эсептелет.

Аба щетка:

Аэрограф - бул аба аркылуу иштей турган, ар кандай чөйрөлөргө чачыратуучу шайман, көбүнчө боёп, сыя менен боёп, небулизация процесси менен фундамент түзөт. Спрей сүрөтү аэрографтан иштелип чыккан жана аэрографтын түрүн колдонот деп эсептелет.

Аба щетка:

Аэрограф - бул аба аркылуу иштей турган, ар кандай чөйрөлөргө чачыратуучу шайман, көбүнчө боёп, сыя менен боёп, небулизация процесси менен фундамент түзөт. Спрей сүрөтү аэрографтан иштелип чыккан жана аэрографтын түрүн колдонот деп эсептелет.

Air Bud:

Air Bud - 1997-жылы режиссер Чарльз Мартин Смиттин спорттук комедиялык тасмасы. Бул чыныгы жашоо ити Air Buddy, баскетбол алкактарын атып, Бадди болуп көрүнгөн, кайчылаш тукумдагы Golden Retriever итине негизделген франчайзингди жаратты. Тасма каржылык жактан ийгиликтүү болуп, ачылган дем алыш күндөрү 4 миллион доллар киреше тапты жана болжолдуу 3 миллион доллар бюджетине каршы 27,8 миллион долларды түздү.

Air Buddies:

Air Buddies - 2006-жылы Роберт Винс тарткан, түздөн-түз DVDге жазылган комедиялык фильм. Бул Air Bud сериясындагы алтынчы тасма жана ар кандай спортто ойноого укмуштуудай жөндөмгө ээ болгон жалгыз өспүрүмдүн жана анын иттин жашоосун чагылдырган, түздөн-түз видеого тараган Air Buddies сериясындагы биринчи тасма.

Airbull Suttiwan:

Airbull Suttiwan - Таиланддын аба күчтөрүнүн офицери. 2020-жылдын 1-октябрынан тартып, ал Таиланддын Королдук Аба күчтөрүнүн башкы командачысы болуп кызмат кылат.

Абанын жарылышы:

Аба жарылышы же аба жарылышы - бул жерге же бутага тийгендин ордуна, аскерлерге каршы артиллериялык снаряд же өзөктүк курал сыяктуу жарылуучу затты жардыруу. Жердин жарылуусуна караганда абанын жарылуусунун негизги аскердик артыкчылыгы - жарылуудан чыккан энергия кененирээк аймакка бирдей бөлүштүрүлөт; бирок, эң жогорку энергия жердин нөлүндө төмөн болот.

Airburst (видео оюн):

Airburst - бул Strange Flavour тарабынан иштелип чыккан жана Mac OS үчүн Freeverse тарабынан жарыяланган видео оюн. 2007-жылдын 25-октябрында, Xbox 360 үчүн Xbox Live Аркада оюну жөнүндө жарыяланган. Учурда Xbox 360 чыгарылышынын датасы жок, бирок оюн жеке Xbox 360 иштеп чыгуучусу болгон Partnernet сайтында сыноого даяр.

Airburst (видео оюн):

Airburst - бул Strange Flavour тарабынан иштелип чыккан жана Mac OS үчүн Freeverse тарабынан жарыяланган видео оюн. 2007-жылдын 25-октябрында, Xbox 360 үчүн Xbox Live Аркада оюну жөнүндө жарыяланган. Учурда Xbox 360 чыгарылышынын датасы жок, бирок оюн жеке Xbox 360 иштеп чыгуучусу болгон Partnernet сайтында сыноого даяр.

Airburst (видео оюн):

Airburst - бул Strange Flavour тарабынан иштелип чыккан жана Mac OS үчүн Freeverse тарабынан жарыяланган видео оюн. 2007-жылдын 25-октябрында, Xbox 360 үчүн Xbox Live Аркада оюну жөнүндө жарыяланган. Учурда Xbox 360 чыгарылышынын датасы жок, бирок оюн жеке Xbox 360 иштеп чыгуучусу болгон Partnernet сайтында сыноого даяр.

Airburst round:

Аба чабуулу - бул абада жарылып, душмандын абадан жарылып кетишинин кесепетинен пайда болгон тактикалык адамга каршы жарылуучу ок-дарылардын түрү, адатта снаряд же граната.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus A319:

Airbus A319 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн мүчөсү, Airbus компаниясы тарабынан чыгарылган кыска жана орто аралыктагы, кузову кең, коммерциялык жүргүнчү ташуучу эки моторлуу реактивдүү лайнерлер. A319 учагы 124төн 156га чейин жүргүнчү ташып, эң жогорку чеги 3700 нми түзөт. Учактын жыйынтыктоочу жыйыны Германиянын Гамбург шаарында жана Кытайдын Тяньцзин шаарында өтөт.

Airbus A320 үй-бүлөсү:

Airbus A320 үй-бүлөсү Airbus тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган тар кузовдуу лайнерлер. узунураак A321, андан кыска A319 жана андан да кыска A318 .Акыркы жыйын Франциядагы Тулузада өтөт; Германиядагы Гамбург; 2009-жылдан бери Кытайда Тяньцзинь; жана 2016-жылдын апрелинен бери АКШнын Алабама штатындагы Мобил шаарында.

Airbus A320 үй-бүлөсү:

Airbus A320 үй-бүлөсү Airbus тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган тар кузовдуу лайнерлер. узунураак A321, андан кыска A319 жана андан да кыска A318 .Акыркы жыйын Франциядагы Тулузада өтөт; Германиядагы Гамбург; 2009-жылдан бери Кытайда Тяньцзинь; жана 2016-жылдын апрелинен бери АКШнын Алабама штатындагы Мобил шаарында.

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы:

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы 1990-жылдардан бери реактивдүү учактын ири базарында дуполия катары мүнөздөлүп келген. Бул дүйнөлүк аэрокосмикалык индустриянын биригишинин натыйжасында, Airbus Европанын консорциуму болуп баштаган, ал эми Американын Боинг компаниясы мурдагы атаандашы Макдоннелл Дугласты 1997-жылы өзүнө сиңирип алган. АКШдагы Локхид Мартин жана Конвейр сыяктуу башка өндүрүүчүлөр. , жана British Aerospace жана Fokker Европада мындан ары атаандаштыкка туруштук бере алышкан жок жана натыйжалуу бул рыноктон чыгып кетишти.

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы:

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы 1990-жылдардан бери реактивдүү учактын ири базарында дуполия катары мүнөздөлүп келген. Бул дүйнөлүк аэрокосмикалык индустриянын биригишинин натыйжасында, Airbus Европанын консорциуму болуп баштаган, ал эми Американын Боинг компаниясы мурдагы атаандашы Макдоннелл Дугласты 1997-жылы өзүнө сиңирип алган. АКШдагы Локхид Мартин жана Конвейр сыяктуу башка өндүрүүчүлөр. , жана British Aerospace жана Fokker Европада мындан ары атаандаштыкка туруштук бере алышкан жок жана натыйжалуу бул рыноктон чыгып кетишти.

Airbus:

Airbus SE - Европанын көп улуттуу аэрокосмикалык корпорациясы. 2019-жылга карата, Airbus дүйнөдөгү эң ири учак өндүрүүчү болуп саналат жана эң көп учакка буйрутма алып, атаандашы Boeingти басып өткөн. Ал дүйнө жүзү боюнча жарандык жана аскердик аэрокосмикалык продукцияларды иштеп чыгат, өндүрөт жана сатат жана Европа Бирлигинде жана башка өлкөлөрдө учактарды чыгарат. Компаниянын үч бөлүмү бар: Коммерциялык учактар , Коргонуу жана Космос , Вертолёттор , үчүнчүсү кирешелери жана турбина тик учактарын жеткирүү боюнча өз тармагында эң ири.

Airbus (топ):

Airbus - Англиянын Портисхед шаарынан чыккан англис рок тобу. Гордоно мектебинде окуган достор тобу 1987-жылы Каррион деген ат менен топ түзүп, көп өтпөй атын Airbus деп өзгөрткөн.

Airbus A220:

Airbus A220 Bombardier CSeries катары Bombardier ташыгыч тарабынан иштелип тар борт учак бир үй-бүлө болуп саналат.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A300:

Airbus A300 кеңири кузовтуу учак, Airbus тарабынан иштелип чыккан жана 1967-жылы сентябрда Улуу Британия, Франция жана Батыш Германияда учак өндүрүүчүлөр өз ара түшүнүшүү жөнүндө меморандумга кол коюшкан. 1969-жылы 10-апрелде британиялыктар долбоордон чыккандан кийин, 1969-жылы Европалык биргелешкен аэрокосмостук өндүрүүчү Airbus Industrie аны иштеп чыгуу жана өндүрүү үчүн 1970-жылы 18-декабрда расмий түрдө түзүлгөн. Алгач прототип 1972-жылы 28-октябрда учкан.

Airbus A310:

Airbus A310 - кең кузовдуу учак; Airbus Industrie тарабынан иштелип чыккан жана өндүрүлгөн, андан кийин Европанын аэрокосмостук өндүрүүчүлөрүнүн консорциуму.Айрбустун A300ден кичирээк учагы, биринчи эгиз реактивдүү кең кузову болгон, 1978-жылы 7-июлда Свиссайр жана Люфтганзанын буйругу менен A310 учкан. .1982-жылы 3-апрелде биринчи прототип өзүнүн биринчи учушун жүргүзүп, 1983-жылдын 11-мартында анын түрүнө күбөлүк алган.

Airbus A310:

Airbus A310 - кең кузовдуу учак; Airbus Industrie тарабынан иштелип чыккан жана өндүрүлгөн, андан кийин Европанын аэрокосмостук өндүрүүчүлөрүнүн консорциуму.Айрбустун A300ден кичирээк учагы, биринчи эгиз реактивдүү кең кузову болгон, 1978-жылы 7-июлда Свиссайр жана Люфтганзанын буйругу менен A310 учкан. .1982-жылы 3-апрелде биринчи прототип өзүнүн биринчи учушун жүргүзүп, 1983-жылдын 11-мартында анын түрүнө күбөлүк алган.

Airbus A318:

Airbus A318 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн эң кичинекей жана эң аз варианттуу учагы. A318 107ден 132ге чейин жүргүнчүнү ташып, 5700 км (3100 нми) аралыкты түзөт. Германиянын Гамбург шаарында учактын акыркы жыйыны негизинен кыска аралыкка учууга арналган.

Airbus A318:

Airbus A318 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн эң кичинекей жана эң аз варианттуу учагы. A318 107ден 132ге чейин жүргүнчүнү ташып, 5700 км (3100 нми) аралыкты түзөт. Германиянын Гамбург шаарында учактын акыркы жыйыны негизинен кыска аралыкка учууга арналган.

Airbus A318:

Airbus A318 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн эң кичинекей жана эң аз варианттуу учагы. A318 107ден 132ге чейин жүргүнчүнү ташып, 5700 км (3100 нми) аралыкты түзөт. Германиянын Гамбург шаарында учактын акыркы жыйыны негизинен кыска аралыкка учууга арналган.

Airbus A318:

Airbus A318 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн эң кичинекей жана эң аз варианттуу учагы. A318 107ден 132ге чейин жүргүнчүнү ташып, 5700 км (3100 нми) аралыкты түзөт. Германиянын Гамбург шаарында учактын акыркы жыйыны негизинен кыска аралыкка учууга арналган.

Airbus A318:

Airbus A318 - Airbus A320 үй-бүлөсүнүн эң кичинекей жана эң аз варианттуу учагы. A318 107ден 132ге чейин жүргүнчүнү ташып, 5700 км (3100 нми) аралыкты түзөт. Германиянын Гамбург шаарында учактын акыркы жыйыны негизинен кыска аралыкка учууга арналган.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...