Wednesday, March 3, 2021

Academic ranks in Denmark, Academic ranks in Egypt, Academic ranks in Finland

Даниядагы академиялык наамдар:

Даниядагы академиялык рангдар - бул академия чөйрөсүндө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Египеттеги академиялык даражалар:

Египеттеги академиялык рангдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Финляндиядагы академиялык даражалар:

Төмөндө Финляндиянын жогорку билим берүү тутумундагы академиялык наамдар келтирилген. Посттордун белгилүү бир саны бар, алар бошогон же түзүлгөндө колдонулушу мүмкүн.

Франциядагы академиялык даражалар:

Төмөндө Франциянын жогорку билим берүү тутумундагы негизги академиялык наамдар кыскача келтирилген. Көпчүлүк академиялык мекемелер мамлекеттик, туруктуу кызмат орундары бар адамдар мамлекеттик кызматкерлер.

Германиядагы академиялык наамдар:

Германиядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөлөрдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Венгриядагы академиялык даражалар:

Венгриядагы академиялык рангдар - бул академия чөйрөсүндө өткөрүлүп жаткан профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Индиядагы академиялык даражалар:

Индиядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөлөрдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Израилдеги академиялык наамдар:

Ысрайылдагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөлөрдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Италиядагы академиялык наамдар:

Италиядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Иорданиядагы академиялык наамдар:

Иорданиядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөлөрдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Кениядагы академиялык наамдар:

Кениядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Малайзиядагы академиялык даражалар:

Малайзиядагы академиялык рангдар - бул академия чөйрөсүндө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү. Адатта, Малайзия Шериктештиктин академиялык рангдарын колдонот. Бирок, өзүнүн илимий наамдарын колдонгон университеттер бар.

Нидерландыдагы академиялык рангдар:

Нидерландыдагы академиялык рангдар - бул академия чөйрөсүндө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү. Бул наамдар көбүнчө Нидерландиянын изилдөө университеттеринде кызмат орундарын ээлеген окумуштуулар менен чектелет, кесиптик жогорку окуу жайларында лектор кызматы өзгөчө.

Академиялык рангдар (Австралия жана Жаңы Зеландия):

Бул макала Австралиядагы жана Жаңы Зеландиядагы жогорку окуу жайлардагы академиялык даражалар жөнүндө. Эки система тең Британ университетинин тутумундагы жалпы мурастардан алынган.

Норвегиядагы академиялык наамдар:

Норвегиядагы академиялык наамдар - академиядагы академиялык кызматкерлер колдонгон артыкчылыкка негизделген наамдар тутуму. Британиялык ранг системасына окшош, Норвегиянын ранг системасы жалпысынан үч жолго бөлүнөт, илимий жана окутуучулук кесиптик жол, илимий карьералык жол жана окутуучулук мансап жолу.

Академиялык рангдар (Португалия жана Бразилия):

Португалиядагы жана Бразилиядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын титулдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Россиядагы академиялык наамдар:

Россиядагы академиялык рангдар - бул профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын салыштырмалуу орусиялык академиядагы жана илимий мекемелердеги маанисин жана күчүн көрсөткөн наамдар. Даража адамдын белгилүү бир академиялык кызматта (кызматтарда) иштөө жөндөмүн "күбөлөндүрөт".

Сербиядагы академиялык даражалар:

Сербиядагы академиялык рангдар - бул академияда өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Чехиядагы жана Словакиядагы академиялык наамдар:

Чехиядагы жана Словакиядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын аталышы, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Түштүк Африкадагы академиялык даражалар:

Түштүк Африкадагы академиялык рангдар - бул академияларда өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Испаниядагы академиялык наамдар:

Испаниядагы академиялык рангдар - бул академия чөйрөсүндө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана ыйгарым укуктары.

Тайланддагы академиялык наамдар:

Академиялык наамдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Чехиядагы жана Словакиядагы академиялык наамдар:

Чехиядагы жана Словакиядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын аталышы, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Чехиядагы жана Словакиядагы академиялык наамдар:

Чехиядагы жана Словакиядагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын аталышы, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Нидерландыдагы академиялык рангдар:

Нидерландыдагы академиялык рангдар - бул академия чөйрөсүндө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик кызматкерлердин наамдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү. Бул наамдар көбүнчө Нидерландиянын изилдөө университеттеринде кызмат орундарын ээлеген окумуштуулар менен чектелет, кесиптик жогорку окуу жайларында лектор кызматы өзгөчө.

Улуу Британиядагы академиялык рангдар:

Улуу Британиядагы академиялык рангдар - бул университеттердеги кызматкерлердин аталышы, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү. Жалпысынан өлкөдө үч академиялык карьера бар: бирөөсү окутууга багытталган, экөө тең айкалышкан.

Америка Кошмо Штаттарынын академиялык наамдары:

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык рангдар - бул илимий чөйрөдө өткөрүлгөн профессорлордун, изилдөөчүлөрдүн жана административдик персоналдын титулдары, салыштырмалуу маанилүүлүгү жана күчү.

Академиялык көркөм өнөр:

Академиялык искусство, же academicism же academism, көркөм Еуропалык академиялардын таасири астында өндүрүлгөн сүрөт, айкел жана архитектура стили болуп саналат. Тактап айтканда, академиялык көркөм өнөр - бул неоклассицизм менен романтизмдин кыймыл-аракеттеринин астында жүргүзүлүп келген француз академиясынын академи дес-бостун стандарттарынын таасири астында жана алардын эки стилин тең синтездөө аракетинде ушул эки кыймылдын артынан ээрчип жүргөн искусство. жана бул Вильям-Адольф Бугро, Томас Кутюр жана Ханс Макарттын сүрөттөрү менен мыкты чагылдырылган. Бул контекстте ал көбүнчө "академизм", "академизм", "көркөм помпир" (пежоративдик) жана "эклектика" деп аталып, кээде "историзм" жана "синкретизм" менен байланыштырылат.

Ректор (академия):

Ректор билим берүү мекемесиндеги жогорку кызмат адамы болуп саналат жана университеттин же орто мектептин кызмат адамына кайрылышы мүмкүн. Англис тилдүү дүйнөдөн тышкары ректор университеттин эң жогорку кызмат адамы болуп саналат, ал эми АКШда эң жогорку кызмат адамы президент деп аталат, ал эми Улуу Британия жана Улуттар Шериктештигинде эң жогорку кызмат адамы канцлер, анын кеңсеси биринчи кезекте салтанаттуу жана титулдук мүнөзгө ээ. Ректордун кызмат мөөнөтүн жана ректоратын ректорат деп атоого болот .Титул Европанын университеттеринде кеңири колдонулат жана Латын Америка өлкөлөрүндө кеңири тараган. Ошондой эле Бруней, Түркия, Россия, Пакистан, Филиппиндер, Индонезия, Израиль жана Жакынкы Чыгышта колдонулат. Шотландиянын байыркы университеттеринде кеңсе кээде лорд-ректор деп аталат, эң жогорку чиновниктердин үчүнчүсү болуп саналат жана адатта Университет сотунун төрагасы болуп саналат.

Академиялык кийим:

Академиялык көйнөк - бул академиялык шарттарда, негизинен, жогорку билимге ээ болгондор кийген, же аларды кабыл алууга укук берген статуска ээ болгон, жогорку билим берүү үчүн салттуу кийим формасы. Ошондой эле ал академиялык кийим , академик , субфуск жана АКШда академиялык регалия деп аталат .

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык кийим:

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык регалия колониялык колледждер доорунан башталган тарыхка ээ. Ага көбүнчө Европанын академиялык кийинүү салттары таасир эткен. Көпчүлүк өз ыктыяры менен аткара турган академиялык регалиянын деталдуу бирдиктүү схемасын белгилеген Коллегиялар аралык Кодекс бар, бирок бардык эле мекемелер аны толугу менен сакташпайт.

Гарвард университетинин академиялык регалиясы:

Гарвард университети Америка Кошмо Штаттарындагы эң байыркы колледж болгондуктан, илгертен бери академиялык кийинүү салтын сактап келген. Гарварддык кийимдердин бетинде моюнтуруктун жанында карга-бутунун эмблемалары бар, бул Гарвардга гана мүнөздүү символ, колдонуучунун квалификациясына же даражасына жараша түстөрдө жалпак өрүмдөн жасалган. Каргалардын буттары алган даражалары үчүн эки эсе, ал эми ардактуу даражалары үчүн үч эсе жогору.

Стэнфорд университетинин академиялык регалиясы:

Стэнфорд университетинин академиялык регалиясы университет тарабынан бүтүрүүчүлөрүнө белгиленген халаттарды, халаттарды жана капотторду сүрөттөйт. Стэнфорд Университети 1891-жылы негизделген жана академиялык көйнөк, жок дегенде 1899-жылдан бери мектептеги академиялык жашоонун бир бөлүгү болуп келген. Америкалык университеттердин көпчүлүгүндөй, Стэнфорддогу академиялык кийим Оксфорд жана Кембридж университеттеринен алынган. Европанын орто кылымдагы университеттеринде кеңири тараган академиялык жана канцелярдык кийимдин өнүгүшү. Бүгүнкү күндө, көпчүлүк америкалык университеттерге окшоп, академиялык регалия бүтүрүү кечелеринде гана байкалат. Көпчүлүк академиялык кийимдери үчүн Стэнфорд 1895-жылы иштелип чыккан Академиялык Костюмдардын Колледждер аралык Кодексине карманат жана академиялык регалиянын деталдуу бирдиктүү схемасын белгилейт. Стэнфорд докторантура докторантурасын бүтүргөндөр үчүн өзгөчө Кембридж университетинин докторлук кийимине негизделген америкалык жогорку билим берүү мекемелеринин ичинен өзгөчө болгон өзгөчө көйнөктү колдонот.

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык кийим:

Америка Кошмо Штаттарындагы академиялык регалия колониялык колледждер доорунан башталган тарыхка ээ. Ага көбүнчө Европанын академиялык кийинүү салттары таасир эткен. Көпчүлүк өз ыктыяры менен аткара турган академиялык регалиянын деталдуу бирдиктүү схемасын белгилеген Коллегиялар аралык Кодекс бар, бирок бардык эле мекемелер аны толугу менен сакташпайт.

Санто-Томас университети:

Папа жана Санто-Томас Падышалык Университети, Филиппиндердин Католик Университети же жөн эле Санто-Томас Университети ( УСТ ) - Филиппиндердин Манила шаарындагы жеке, католик изилдөө университети. 1611-жылы 28-апрелде Маниланын архиепископу испан дининдеги Мигель де Бенавидес тарабынан негизделген, Филиппинде жана Азияда эң байыркы университеттин уставына ээ жана бир кампуста катталуу жагынан дүйнөдөгү эң ири католик университеттеринин бири. Университет дааватчылардын буйругу менен иштейт. UST үч жолу Рим папасы төрт жолу барган жалгыз университет: 1970-жылы 28-ноябрда Папа Павел VI, эки жолу Рим Папасы Иоанн Павел II 1981-жылы 18-февралда жана 1995-жылы 13-январда, ал эми Папа Франциск бир жолу барган 2015-жылдын 18-январы.Университеттин колдоочусу Санкт Фома Аквинский болсо, Александриядагы Ыйык Екатерина меценат.

Изилдөө:

Изилдөө - бул "билимдин корун көбөйтүү үчүн жасалган чыгармачыл жана системалуу иш". Бул теманы же маселени түшүнүүнү жогорулатуу үчүн маалыматты чогултууну, уюштурууну жана талдоону камтыйт. Изилдөө долбоору бул тармактагы мурунку иштердин кеңейиши болушу мүмкүн. Приборлордун, процедуралардын же эксперименттердин аныктыгын текшерүү үчүн, изилдөө мурунку долбоорлордун элементтерин же бүтүндөй долбоорду кайталашы мүмкүн.

Википедия жөнүндө академиялык изилдөөлөр:

Википедия бир нече жаштан бери, рецензияланган басылмаларда Википедия жөнүндө көптөгөн илимий изилдөөлөр болуп келген. Бул изилдөөнү эки категорияга топтоого болот. Биринчиси энциклопедиянын мазмунунун өндүрүлүшүнө жана ишенимдүүлүгүнө талдоо жүргүзсө, экинчисинде социалдык аспектилер, мисалы, колдонуу жана башкаруу маселелери иликтенген. Мындай изилдөөлөргө Википедиянын маалымат базасын сайт ээсинин жардамысыз көчүрүп алса болот.

Илимий эксперттер:

Илимпоздордун рецензиясы - бул жазуучунун илимий эмгегин, изилдөөлөрүн же идеяларын ошол эле тармактын адистери болгон башка адамдардын текшерүүсүнө өткөрүү, бул эмгекти сүрөттөгөн доклад журналга, конференциянын жыйнагына же китеп болуп жарыяланганга чейин. Өз ара экспертиза жарыялоочуга чыгарманы кабыл алуу керектигин, кайра карап чыгуу менен алгылыктуу деп эсептөөнү же четке кагууну чечүүгө жардам берет.

Илимий ыкма:

Илимий ыкма же стипендия - бул илимпоздор жана академиктер тарабынан колдонулуп жаткан темага байланыштуу талаптарын мүмкүн болушунча ишенимдүү жана ишенимдүү кылуу жана аларды илимпоздорго кеңири таанытуу үчүн колдонулган принциптер жана тажрыйбалар. Берилген илимий же академиялык чөйрөнү окутууну, изилдөөнү жана практиканы катуу иликтөө аркылуу илгерилетүүчү методдор. Стипендия өзүнүн белгилүү бир кесиби үчүн маанилүүлүгү менен белгиленет жана чыгармачыл мүнөзгө ээ, документтештирилиши мүмкүн, көчүрүлүп же иштелип чыгышы мүмкүн, ошондой эле ар кандай методдор аркылуу рецензияланат. Илимий методдун курамына Илимий Методдун кичи категориялары кирет, анда окумуштуулар өз ойлорун далилдешет жана Тарыхый Метод, тарыхчылар алардын талаптарын тастыкташат.

Илимий ыкма:

Илимий ыкма же стипендия - бул илимпоздор жана академиктер тарабынан колдонулуп жаткан темага байланыштуу талаптарын мүмкүн болушунча ишенимдүү жана ишенимдүү кылуу жана аларды илимпоздорго кеңири таанытуу үчүн колдонулган принциптер жана тажрыйбалар. Берилген илимий же академиялык чөйрөнү окутууну, изилдөөнү жана практиканы катуу иликтөө аркылуу илгерилетүүчү методдор. Стипендия өзүнүн белгилүү бир кесиби үчүн маанилүүлүгү менен белгиленет жана чыгармачыл мүнөзгө ээ, документтештирилиши мүмкүн, көчүрүлүп же иштелип чыгышы мүмкүн, ошондой эле ар кандай методдор аркылуу рецензияланат. Илимий методдун курамына Илимий Методдун кичи категориялары кирет, анда окумуштуулар өз ойлорун далилдешет жана Тарыхый Метод, тарыхчылар алардын талаптарын тастыкташат.

Колледждеги атаандаштык:

Мектептердин, колледждердин жана университеттердин жуптары, айрыкча географиялык жактан же адистиги боюнча бири-бирине жакын болгондо, көп жылдар бою бири-бири менен коллегия атаандаштыгын орнотушат . Бул атаандаштык академиктерге дагы, жеңил атлетикага дагы жайылышы мүмкүн, адатта, жалпы коомчулукка жакшы белгилүү. Бул мектептер атаандаштарын камтыган ар кандай иш-чарада жеңишке жетүүгө кошумча басым жасашат. Бул иш-чарага атайын кубокту же башка эскерүүнү түзүүнү камтышы мүмкүн. Ушундай атаандашуулардын көпчүлүгү өзүнөн-өзү пайда болсо, айрымдарын колледж жетекчилери көбүрөөк билеттерди сатуу жана алардын программаларын колдоо максатында түзүшкөн.

Колледждеги атаандаштык:

Мектептердин, колледждердин жана университеттердин жуптары, айрыкча географиялык жактан же адистиги боюнча бири-бирине жакын болгондо, көп жылдар бою бири-бири менен коллегия атаандаштыгын орнотушат . Бул атаандаштык академиктерге дагы, жеңил атлетикага дагы жайылышы мүмкүн, адатта, жалпы коомчулукка жакшы белгилүү. Бул мектептер атаандаштарын камтыган ар кандай иш-чарада жеңишке жетүүгө кошумча басым жасашат. Бул иш-чарага атайын кубокту же башка эскерүүнү түзүүнү камтышы мүмкүн. Ушундай атаандашуулардын көпчүлүгү өзүнөн-өзү пайда болсо, айрымдарын колледж жетекчилери көбүрөөк билеттерди сатуу жана алардын программаларын колдоо максатында түзүшкөн.

Академиялык кийим:

Академиялык көйнөк - бул академиялык шарттарда, негизинен, жогорку билимге ээ болгондор кийген, же аларды кабыл алууга укук берген статуска ээ болгон, жогорку билим берүү үчүн салттуу кийим формасы. Ошондой эле ал академиялык кийим , академик , субфуск жана АКШда академиялык регалия деп аталат .

Академиялык кийим:

Академиялык көйнөк - бул академиялык шарттарда, негизинен, жогорку билимге ээ болгондор кийген, же аларды кабыл алууга укук берген статуска ээ болгон, жогорку билим берүү үчүн салттуу кийим формасы. Ошондой эле ал академиялык кийим , академик , субфуск жана АКШда академиялык регалия деп аталат .

Hazing:

Дедовщина , баштоо аземдери , бастизация , тряпка же топтоо , кимдир бирөөнүн топко кошулуусунан же катышуусунан, адамдын катышуу каалоосуна карабастан, аларды басынткан, кемсинткен, кыянаттык менен пайдаланган же коркунуч туудурган иш-аракеттерди билдирет.

Академиялык абийирсиздик:

Академиялык абийирсиздик , академиялык тартип бузуулар, академиялык алдамчылык жана академиялык ак ниеттүүлүк - бул студенттердин мектептин, университеттин же башка окуу жайынын күтүлүп жаткан нормаларына каршы келген ар кандай иш-аракеттерине байланышкан түшүнүктөр. Академиялык тартип бузуулардын аныктамалары, эреже катары, институттук саясатта көрсөтүлгөн. Академиялык абийирсиздик башталгыч мектептен аспирантурага чейинки ар кандай билим берүү чөйрөсүндө катталган. Тарых бою ар-намыссыздыктын бул түрү ар кандай деңгээлде жазага тартылып келген.

Академиялык шарф:

Академиялык жоолуктарды тагынуу салтка айланган, бул англис тилдүү мамлекеттердеги көптөгөн колледждерде жана университеттерде, айрыкча Улуу Британияда жана Ирландияда. Эки же андан ашык түстүү тилкелерден турган топтомдор, адатта, ушул мекемелердин айырмаланган визуалдык иденттүүлүгүнүн бөлүгү катары колдонулуп келген. Жоолуктар көбүнчө саксониялык жүндөн тигилет жана салттуу түрдө 6 фут узундукта болот.

Академиялык ишенбөөчүлүк:

Академиялык скептицизм биздин заманга чейинки 266-жылдардан баштап, Арцесила Платон академиясынын окумуштуусу болгон, б.з.ч. ушул күндөн кийин күмөн саноону коргоого. Пиррончулардан турган скептицизм мектебинен айырмаланып, алар нерселерди билүү мүмкүн эмес деп ырасташкан. Идеялар же түшүнүктөр эч качан чындыкка жатпайт; ошого карабастан, иш-аракет кылууга мүмкүндүк берген ишеним деңгээлдери, демек, ишеним даражалары бар. Мектеп стоиктерге болгон кол салуулары менен мүнөздөлгөн, айрыкча алардын ынанымдуу таасирлери чыныгы билимге алып келген деген догмалар менен мүнөздөлгөн. Эң маанилүү академиктер Арцесила, Карнад жана Лариссалык Филон болгон. Академиялык скептикалык жөнүндө маалымат өтө көп байыркы булагы Академиялык шектенгендерден ойчул Cicero менен жазылган Академика болуп саналат.

Академиялык маалымат базаларынын жана издөө тутумдарынын тизмеси:

Бул барак академиялык журналдарда, институттук репозиторийлерде, архивдерде же башка илимий жана башка макалалардын жыйнагында макалаларды издөө жана издөө үчүн академиялык шартта пайдалуу көрүнүктүү маалымат базаларынын жана издөө тутумдарынын өкүлчүлүктүү тизмесин камтыйт. Маалыматтар базасы жана издөө тутумдары камтуу жана издөө сапаттары боюнча кыйла айырмаланат. Колдонуучулар маалымат базаларынын жана издөө тутумдарынын сапаттарын жана чектөөлөрүн эске алышы керек, айрыкча тутумдаштырылган обзор же мета-анализ сыяктуу жазууларды издөө тутуму. Бул татаал документтерди издөө тутумдары үчүн маалымат базасы менен издөө тутумунун айырмасы түшүнүксүз болгондуктан, караңыз:

  • академиялык максаттарда колдонула турган ар тараптуу издөө тутумдарынын издөө тутумдарынын жалпы тизмеси
  • библиографиялык маалымат базалары жөнүндө макала, китептерди жана журнал макалаларын табуу жөнүндө библиографиялык маалыматтарды берген маалымат базалары жөнүндө маалымат.
Америка Кошмо Штаттарындагы билим берүүдөгү сексуалдык кысым:

Америка Кошмо Штаттарындагы билим берүүдөгү сексуалдык куугунтук - бул америкалык студенттин билим алуу, окуу, иштөө же мектептеги иш-чараларга катышуу мүмкүнчүлүгүнө тоскоол болгон сексуалдык мүнөздөгү жагымсыз жүрүм-турум. Америка Кошмо Штаттарынын орто жана орто мектептеринде көп кездешет. Сексуалдык же гендердик кысым көрсөтүү 1972-жылы кабыл алынган Билим берүү жана илим чөйрөсүндөгү өзгөртүүлөрдүн IX бөлүмүнө ылайык басмырлоонун бир түрү болуп саналат. Сексуалдык зомбулук бир аз кыжырдануудан, каалабаган тийүүгө чейин жана өзгөчө кырдаалдарда зордуктоого же башка сексуалдык зомбулукка чейин камтыйт.

Тандоо мектеби:

Тандоо мектеби - бул кандайдыр бир тандоо критерийлеринин негизинде студенттерди кабыл алган мектеп, адатта академиялык. Термин ар кандай тутумдарда ар башка коннотацияга ээ болушу мүмкүн жана жөндөмүнө карабастан, бардык студенттерди кабыл алган жалпы билим берүүчү мектептин карама-каршысы.

Академиялык сенат:

Академиялык сенат - бул кээ бир университеттерде жана колледждерде башкаруу органы жана ал институт үчүн жогорку академиялык бийлик болуп саналат.

Академиялык сенат:

Академиялык сенат - бул кээ бир университеттерде жана колледждерде башкаруу органы жана ал институт үчүн жогорку академиялык бийлик болуп саналат.

Академиялык ишенбөөчүлүк:

Академиялык скептицизм биздин заманга чейинки 266-жылдардан баштап, Арцесила Платон академиясынын окумуштуусу болгон, б.з.ч. ушул күндөн кийин күмөн саноону коргоого. Пиррончулардан турган скептицизм мектебинен айырмаланып, алар нерселерди билүү мүмкүн эмес деп ырасташкан. Идеялар же түшүнүктөр эч качан чындыкка жатпайт; ошого карабастан, иш-аракет кылууга мүмкүндүк берген ишеним деңгээлдери, демек, ишеним даражалары бар. Мектеп стоиктерге болгон кол салуулары менен мүнөздөлгөн, айрыкча алардын ынанымдуу таасирлери чыныгы билимге алып келген деген догмалар менен мүнөздөлгөн. Эң маанилүү академиктер Арцесила, Карнад жана Лариссалык Филон болгон. Академиялык скептикалык жөнүндө маалымат өтө көп байыркы булагы Академиялык шектенгендерден ойчул Cicero менен жазылган Академика болуп саналат.

Академиялык ишенбөөчүлүк:

Академиялык скептицизм биздин заманга чейинки 266-жылдардан баштап, Арцесила Платон академиясынын окумуштуусу болгон, б.з.ч. ушул күндөн кийин күмөн саноону коргоого. Пиррончулардан турган скептицизм мектебинен айырмаланып, алар нерселерди билүү мүмкүн эмес деп ырасташкан. Идеялар же түшүнүктөр эч качан чындыкка жатпайт; ошого карабастан, иш-аракет кылууга мүмкүндүк берген ишеним деңгээлдери, демек, ишеним даражалары бар. Мектеп стоиктерге болгон кол салуулары менен мүнөздөлгөн, айрыкча алардын ынанымдуу таасирлери чыныгы билимге алып келген деген догмалар менен мүнөздөлгөн. Эң маанилүү академиктер Арцесила, Карнад жана Лариссалык Филон болгон. Академиялык скептикалык жөнүндө маалымат өтө көп байыркы булагы Академиялык шектенгендерден ойчул Cicero менен жазылган Академика болуп саналат.

Академия:

Академия - бул орто же үчүнчү жогорку окуу, изилдөө же ардактуу мүчөлүк институту. Academia - бул жогорку окуу институттарындагы профессорлордон жана изилдөөчүлөрдөн турган дүйнөлүк топ.

Билимдүү коом:

Билимдүү коом бул академиялык дисциплинаны, кесипти же көркөм өнөр жана илим сыяктуу байланышкан сабактардын тобун жайылтуучу уюм. Мүчөлүк баарына ачык болушу мүмкүн, кандайдыр бир квалификацияга ээ болууну талап кылышы мүмкүн же шайлоо тарабынан берилген сыймык болушу мүмкүн.

Билимдүү коом:

Билимдүү коом бул академиялык дисциплинаны, кесипти же көркөм өнөр жана илим сыяктуу байланышкан сабактардын тобун жайылтуучу уюм. Мүчөлүк баарына ачык болушу мүмкүн, кандайдыр бир квалификацияга ээ болууну талап кылышы мүмкүн же шайлоо тарабынан берилген сыймык болушу мүмкүн.

Япониядагы Ирандыктардын Академиялык Коому:

Япониядагы Ирандыктардын Академиялык Коому , кыскартылып ASIJ деп аталган, Жапониядагы ирандык студенттер менен изилдөөчүлөрдүн өкмөттүк эмес жана коммерциялык эмес уюму. Макалаларга ылайык, уюм ички максаттарынан тышкары, Ирандын жана башка өлкөлөрдүн академиктеринин ортосундагы мамилелерди жана алмашууну өнүктүрүүгө багытталган.

Академиялык адистик:

Академия чөйрөсүндө, адистешүү академиялык окуу жайынын курсу же адистиги болушу мүмкүн же адис иш алып барган тармакты билдирет. Билим берүүчүгө байланыштуу, академиялык адистештирүү ал адистешкен жана окуткан темага байланыштуу. Бул объективдүү чындыктын өбөлгөсү деп эсептелет жана методикалык катуу жана изденүүчүлүк аракет менен акылдын эклектикага болгон каалоосун чектөө менен иштейт. Ошондой эле, маалыматты башкаруу стратегиясы катары колдонулат, ал чындыкты алуу үчүн маселени ар кандай аспектилерге же экспертиза чөйрөсүнө бөлүп иштетет.

Академиялык журналды басып чыгаруу реформасы:

Академиялык журналдарды басып чыгаруу реформасы - бул Интернет доорунда жана электрондук басылманын пайда болушунда академиялык журналдарды түзүү жана таркатуу жолундагы өзгөрүүлөрдү коргоо. Интернет өнүккөндөн бери, адамдар академиялык авторлордун, алардын салттуу дистрибьюторлорунун жана окурмандарынын ортосундагы мамилелерди өзгөртүү боюнча өнөктүктөрдү уюштуруп келишет. Талкуунун көпчүлүгү Интернеттин окуу мүмкүнчүлүктөрүн кеңири жайылтуу мүмкүнчүлүктөрүнүн артыкчылыктарын пайдаланууга багытталды.

Академиялык персонал:

Академиялык персоналды, ошондой эле мугалимдер же илимий же илимий кызматкерлеринин мугалим же мүчөсү катары белгилүү бир университет, колледж, окуу же илимий-изилдөө институтунун окутуу же илимий изилдөө кызматкерлерин сүрөттөп бүдөмүк шарттары болуп саналат. Британдык жана австралиялык / NZ англис тилиндеги "факультет" адатта университеттин кызматкерлерин эмес, бөлүмчөсүн билдирет, анткени бул Түндүк Америкада дагы болушу мүмкүн. Университеттерде, жамааттык колледждерде, ал тургай айрым орто жана башталгыч мектептерде окутуучу жана профессор деген терминдер колдонулат . Башка мекемелер дагы факультет деген терминди колдонушу мүмкүн. Филиппин сыяктуу өлкөлөрдө факультет кеңири колдонулуп, негизги же жогорку билим берүү мекемесинин окутуучулар курамына карата колдонулат.

Академиялык стандарттар:

Академиялык стандарттар - бул окуу программаларынын катаалдыгы жана экзамендердин татаалдыгы сыяктуу билим берүүдөгү сапаттын жана мыктылыктын критерийлери. Универсалдуу академиялык стандарттарды түзүү үчүн окуу жетишкендиктерин коддоочу рубрикалар, критерийлер же башка тутумдар боюнча макулдашуу талап кылынат. Колледждерде жана университеттерде профессордук-окутуучулук курам студенттерге окуу акысын төлөп берүү жана мектептердин бүтүрүү деңгээлин жогорулатуу максатында студенттердин чыныгы жөндөмдүүлүктөрүн эске албай, студенттерге жакшы баа жана баа коюуга администраторлордун кысымы күчөп жатат. Студенттер курстарды баалоону колдонушат, эгерде алар курсту өтө татаалдаштырды деп эсептеген ар кандай инструкторду сындашат, эгерде объективдүү баа берүү курс өтө жеңил болгонун көрсөтсө дагы. Курстун сапаты менен курсту баалоонун натыйжалары ортосунда түздөн-түз байланышты табуу өтө кыйын.

Академик уурдаган:

Академиялык уурдоо - бул ар кандай уюмдар тарабынан окуу жетишкендигин көрсөтүү үчүн колдонулган кийим. Аны колдонуу кесиптик уюмдун мүчөлүгүн, орто мектептин баалуу сүрөтчү сыйлыгын камтыйт жана кээ бир университет жана колледж курстарын чагылдырган академиялык регалияны кооздоп турат.

Академик уурдаган:

Академиялык уурдоо - бул ар кандай уюмдар тарабынан окуу жетишкендигин көрсөтүү үчүн колдонулган кийим. Аны колдонуу кесиптик уюмдун мүчөлүгүн, орто мектептин баалуу сүрөтчү сыйлыгын камтыйт жана кээ бир университет жана колледж курстарын чагылдырган академиялык регалияны кооздоп турат.

Австралия Улуттук Университетинин академиялык түзүмү:

Австралия Улуттук Университетинин академиялык түзүмү жети академиялык колледж катары уюштурулган, алар өз ара байланышкан факультеттердин, изилдөө мектептеринин жана борборлорунун тармагын камтыйт. Ар бир колледж студенттерге жана жогорку окуу жайлардан кийинки билимге, ошондой эле өз тармагында изилдөө жүргүзүүгө жооп берет.

Жогорку билим:

Жогорку билим - бул академиялык даражага ээ болгон жогорку билим. Жогорку билим, ошондой эле орто билимден кийин , үчүнчү деңгээл же жогорку билим деп да аталат, бул орто билим алгандан кийин пайда болгон расмий окутуунун акыркы тандоо баскычы. Бул билим берүүнүн Эл аралык стандарттык классификациясынын 2011-жылдагы версиясынын 6, 7 жана 8 деңгээлдерин билдирет. Дипломдук эмес деңгээлдеги жогорку билим кээде жогорку билимден айырмаланып кошумча билим же үзгүлтүксүз билим деп аталат.

Википедия жөнүндө академиялык изилдөөлөр:

Википедия бир нече жаштан бери, рецензияланган басылмаларда Википедия жөнүндө көптөгөн илимий изилдөөлөр болуп келген. Бул изилдөөнү эки категорияга топтоого болот. Биринчиси энциклопедиянын мазмунунун өндүрүлүшүнө жана ишенимдүүлүгүнө талдоо жүргүзсө, экинчисинде социалдык аспектилер, мисалы, колдонуу жана башкаруу маселелери иликтенген. Мындай изилдөөлөргө Википедиянын маалымат базасын сайт ээсинин жардамысыз көчүрүп алса болот.

Чет элдик шайлоо кийлигишүүсү:

Чет элдик шайлоо кийлигишүүсү - бул өкмөттөрдүн жашыруун же ачык түрдө башка өлкөдөгү шайлоого таасир этүү аракети.

Википедия жөнүндө академиялык изилдөөлөр:

Википедия бир нече жаштан бери, рецензияланган басылмаларда Википедия жөнүндө көптөгөн илимий изилдөөлөр болуп келген. Бул изилдөөнү эки категорияга топтоого болот. Биринчиси энциклопедиянын мазмунунун өндүрүлүшүнө жана ишенимдүүлүгүнө талдоо жүргүзсө, экинчисинде социалдык аспектилер, мисалы, колдонуу жана башкаруу маселелери иликтенген. Мындай изилдөөлөргө Википедиянын маалымат базасын сайт ээсинин жардамысыз көчүрүп алса болот.

Википедия жөнүндө академиялык изилдөөлөр:

Википедия бир нече жаштан бери, рецензияланган басылмаларда Википедия жөнүндө көптөгөн илимий изилдөөлөр болуп келген. Бул изилдөөнү эки категорияга топтоого болот. Биринчиси энциклопедиянын мазмунунун өндүрүлүшүнө жана ишенимдүүлүгүнө талдоо жүргүзсө, экинчисинде социалдык аспектилер, мисалы, колдонуу жана башкаруу маселелери иликтенген. Мындай изилдөөлөргө Википедиянын маалымат базасын сайт ээсинин жардамысыз көчүрүп алса болот.

Европа Парламентинин саясий топтору:

Европа Парламентинин саясий топтору - Европа Парламентинин парламенттик топтору. Европа Парламенти улуттар аралык ассамблеялардын арасында уникалдуу, анткени анын мүчөлөрү (ЭПП) салттуу улуттук мыйзам чыгаруучу органдардагыдай идеологиялык топторго топтошот. Башка улуттар аралык ассамблеянын мүчөлөрү улуттук топторду түзүшөт. Европа Парламентинин саясий топтору, адатта, Европадагы саясий партиянын Парламенттеги расмий өкүлү болуп саналат. Башка учурларда, алар бир катар Европа партияларынын, улуттук партиялардын жана көз карандысыз саясатчылардын саясий коалициялары.

Европа Парламентинин саясий топтору:

Европа Парламентинин саясий топтору - Европа Парламентинин парламенттик топтору. Европа Парламенти улуттар аралык ассамблеялардын арасында уникалдуу, анткени анын мүчөлөрү (ЭПП) салттуу улуттук мыйзам чыгаруучу органдардагыдай идеологиялык топторго топтошот. Башка улуттар аралык ассамблеянын мүчөлөрү улуттук топторду түзүшөт. Европа Парламентинин саясий топтору, адатта, Европадагы саясий партиянын Парламенттеги расмий өкүлү болуп саналат. Башка учурларда, алар бир катар Европа партияларынын, улуттук партиялардын жана көз карандысыз саясатчылардын саясий коалициялары.

Википедия жөнүндө академиялык изилдөөлөр:

Википедия бир нече жаштан бери, рецензияланган басылмаларда Википедия жөнүндө көптөгөн илимий изилдөөлөр болуп келген. Бул изилдөөнү эки категорияга топтоого болот. Биринчиси энциклопедиянын мазмунунун өндүрүлүшүнө жана ишенимдүүлүгүнө талдоо жүргүзсө, экинчисинде социалдык аспектилер, мисалы, колдонуу жана башкаруу маселелери иликтенген. Мындай изилдөөлөргө Википедиянын маалымат базасын сайт ээсинин жардамысыз көчүрүп алса болот.

Жогорку билим:

Жогорку билим - бул академиялык даражага ээ болгон жогорку билим. Жогорку билим, ошондой эле орто билимден кийин , үчүнчү деңгээл же жогорку билим деп да аталат, бул орто билим алгандан кийин пайда болгон расмий окутуунун акыркы тандоо баскычы. Бул билим берүүнүн Эл аралык стандарттык классификациясынын 2011-жылдагы версиясынын 6, 7 жана 8 деңгээлдерин билдирет. Дипломдук эмес деңгээлдеги жогорку билим кээде жогорку билимден айырмаланып кошумча билим же үзгүлтүксүз билим деп аталат.

Канадалык изилдөөлөр:

Канада таануу - бул Канада маданиятын жана коомун, Канаданын тилдерин, канадалык адабиятты, медиа жана коммуникацияны, Квебекти, акадиялыктарды, Канададагы дыйканчылыкты, Канаданын жаратылыш байлыктарын жана географиясын, тарыхын, студенттердин жана аспирантуралардын аралыгында изилдөөнүн дисциплиналар аралык тармагы. Канада, Канада өкмөтү жана саясаты, ошондой эле укуктук салттар. Канададагы түпкүлүктүү элдерге багытталган ушул сыяктуу предметтер Түпкүлүктүү (Түпкүлүктүү) Изилдөөнүн, Канада таануунун же экөөнүн тең бөлүгү болушу мүмкүн.

Батыш эзотеризмин академиялык изилдөө:

Батыш эзотериктиги - Европанын жана Батыштын эзотерикасынын тарыхына багытталган изилдөө, стипендия жана билим берүүнүн академиялык тармагы.

Википедия жөнүндө академиялык изилдөөлөр:

Википедия бир нече жаштан бери, рецензияланган басылмаларда Википедия жөнүндө көптөгөн илимий изилдөөлөр болуп келген. Бул изилдөөнү эки категорияга топтоого болот. Биринчиси энциклопедиянын мазмунунун өндүрүлүшүнө жана ишенимдүүлүгүнө талдоо жүргүзсө, экинчисинде социалдык аспектилер, мисалы, колдонуу жана башкаруу маселелери иликтенген. Мындай изилдөөлөргө Википедиянын маалымат базасын сайт ээсинин жардамысыз көчүрүп алса болот.

Жаңы диний агымдарды академиялык изилдөө:

Жаңы диний агымдарды академиялык изилдөө жаңы диндерди изилдөө ( NRS ) деп аталып, антропология, психиатрия, тарых, психология, социология, дин таануу жана теология сабактарынан алынган. Айлин Баркер белгилегендей, жаңы диний агымдар (УМБ) жөнүндө беш маалымат булагы бар: мындай топтор өздөрү берген, экс-мүчөлөр, ошондой эле мүчөлөрдүн достору жана туугандары, УМБ жөнүндө маалымат чогулткан уюмдар, жалпы медиа, жана мындай көрүнүштөрдү изилдеп жаткан академиктер.

Оюн изилдөө:

Оюн изилдөө же лудология - бул оюндар, аларды ойноо аракети жана аларды курчап турган оюнчулар жана маданияттар. Бул тарыхта ар кандай оюн түрлөрүн караган маданият таануу тармагы. Изилдөөнүн бул тармагы, жок дегенде, фольклористика жана маданий мурас, социология жана психологиянын тактикасын колдонот, ошол эле учурда оюндун жасалгаланышынын аспектилери, оюндагы оюнчулар жана анын коомдо же маданиятта ойногон ролу. Оюн изилдөө көбүнчө видео оюндарды изилдөө менен чаташтырылат, бирок бул бир гана багыттагы иш; Чындыгында оюн изилдөө оюндардын бардык түрлөрүн камтыйт, анын ичинде спорт, стол оюндары ж.б.

Википедия жөнүндө академиялык изилдөөлөр:

Википедия бир нече жаштан бери, рецензияланган басылмаларда Википедия жөнүндө көптөгөн илимий изилдөөлөр болуп келген. Бул изилдөөнү эки категорияга топтоого болот. Биринчиси энциклопедиянын мазмунунун өндүрүлүшүнө жана ишенимдүүлүгүнө талдоо жүргүзсө, экинчисинде социалдык аспектилер, мисалы, колдонуу жана башкаруу маселелери иликтенген. Мындай изилдөөлөргө Википедиянын маалымат базасын сайт ээсинин жардамысыз көчүрүп алса болот.

Академиялык тартип:

Академиялык дисциплина же академиялык тармак - бул колледждин же университеттин деңгээлинде окутулган жана изилденген билимдин бөлүмчөсү. Дисциплиналар илимий изилдөөлөр жарыяланган академиялык журналдар жана алардын практиктери таандык болгон колледждер менен университеттердеги үйрөнүлгөн коомдор жана академиялык бөлүмдөр же факультеттер тарабынан аныкталат жана таанылат. Академиялык сабактар ​​шарттуу түрдө гуманитардык илимдерге, анын ичинде тил, көркөм өнөр жана маданият таануу жана физика, химия, биология сыяктуу илимий сабактарга бөлүнөт; коомдук илимдер кээде үчүнчү категория деп эсептелет.

Темасы:

Тема төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

Илимий жетишкендик:

Окуу жетишкендиги же окуудагы жетишкендик - бул студенттин, мугалимдин же мекеменин кыска же узак мөөнөттүү билим берүү максаттарына жеткен деңгээли. Орто мектептин диплому жана бакалавр даражасы сыяктуу билим критерийлерин аяктоо окуудагы жетишкендикти билдирет.

Академиялык сыноо:

Улуу Британиядагы академиялык сыноо - бул университетте же колледжде жаңы академиялык кызматкер жумушка орношкондо кызмат өтөгөн мезгил. Ал кызматкердин эмгек шартында көрсөтүлгөн жана ар бир адамда жана ар бир мекемеде ар кандай болушу мүмкүн. 1992-жылга чейинки "Жогорку жана жогорку билим берүү жөнүндө" мыйзамга чейин түзүлгөн университеттерде, адатта, илимий кызматкерлер үчүн үч жыл, калган кызматкерлер үчүн алты айдан бир жылга чейин убакыт талап кылынат. Ошол Мыйзам менен түзүлгөн университеттерде жана жогорку окуу жайларында, академиялык жана башка кызматкерлер үчүн бул мезгил жалпысынан бир гана жылды түзөт.

Батыш Австралияда билим берүү:

Батыш Австралиядагы билим берүү Батыш Австралиядагы мамлекеттик жана жеке менчик мектептерден, анын ичинде мамлекеттик жана жеке университеттерден жана TAFE колледждеринен турат. Мамлекеттик мектепте билим берүү Батыш Австралиянын Өкмөтүнүн курамына кирген Билим берүү министрлиги тарабынан көзөмөлдөнөт. Мектептин Окуу Программасы жана Стандарттар Башкармасы - бул бардык мектептерде окуу программасын жана ага байланыштуу стандарттарды иштеп чыгуу, окуучулардын жетишкендиктеринин стандарттарын камсыз кылуу жана ошол стандарттарга ылайык баалоо жана сертификаттоо үчүн жооптуу көз карандысыз мыйзамдуу орган.

Викторина табагы:

Викториналык табак - бул ар кандай академиялык сабактар ​​боюнча оюнчуларды сынаган викториналык мелдеш. Стандартташтырылган тесттик табак форматтарын АКШ, Германия, Швейцария, Канада, Азия жана Улуу Британиядагы төмөнкү мектеп, орто мектеп, орто жана жогорку окуу жайлардын студенттери ойношот.

Академиялык кызмат мөөнөтү:

Кызмат мөөнөтү - кээ бир өлкөлөрдө болгон академиялык дайындоонун категориясы. Кызматтык пост - бул каржылык жетишсиздик же программанын токтотулушу сыяктуу себептерден улам же өзгөчө кырдаалдарда гана токтотула турган мөөнөтсүз академиялык дайындоо. Тенура академиялык эркиндик принцибин коргоонун каражаты болуп саналат, эгерде окумуштуулар ар кандай көз-караштарды кароого жана изилдөөгө эркин болсо, анда бул коом үчүн узак мөөнөттө пайдалуу деп эсептейт.

Түндүк Америкада академиялык кызмат мөөнөтү:

Америка Кошмо Штаттарында жана Канадада менчик укугу мугалимге же профессорго туруктуу кызмат ордун же жумуш ордун берген келишимдик укук болуп саналат. Бул негизсиз кыскартуудан кыскартуудан укуктук коргоо катары берилет. Tenure идеялардын жана ойлордун өнүгүшүнө түрткү берди, алар коомчулук арасында популярдуу болбосо дагы. Ал өлкөлөрдө кызмат мөөнөтү карьерасында өзгөчө жемиштүү экендигин тастыктаган профессорлорго жана окутуучуларга гана берилет.

Академиялык мөөнөт:

Академиялык мөөнөт - бул окуу жылынын бир бөлүгү, ал мезгилде билим берүү мекемеси сабак өтөт. Кабыл алынган графиктер ар кандай.

Академиялык театр:

Академиялык театр - бул ири жана эң байыркы мамлекеттик театрларга берилген ардактуу наам. Советтик Россияда негизделген, аны Советтер Союзу кабыл алган. Советтер Союзу жоюлгандан кийин, Союздун мурдагы өлкөлөрү тарабынан наам кабыл алынган.

Теология:

Теология - бул Кудайдын табиятын жана кененирээк диний ишенимдерди системалуу түрдө изилдөө. Адатта университеттерде жана семинарларда академиялык дисциплина катары окутулат. Ал табияттан тыш нерселерди талдоонун уникалдуу мазмуну менен алек болуп, ошол эле учурда диний гносеология менен да алектенип, ачылыш суроосун сурайт жана жооп издейт. Аян Кудайды, кудайларды же кудайларды трансценденттик же жаратылыш дүйнөсүнөн жогору гана эмес, ошондой эле жаратылыш дүйнөсү менен өз ара аракеттенүүгө жана, айрыкча, адамзатка өзүн ачып берүүгө даяр жана жөндөмдүү деп кабыл алуу менен байланыштуу. Теология секулярдык тармакка айланып калса дагы, динди тутунгандар теологияны жашоо жана сүйүү сыяктуу түшүнүктөрдү жашоого жана түшүнүүгө жардам берүүчү жана аларга ээрчиген же сыйынган кудайларга баш ийип жашоого жардам берген тартип деп эсептешет.

Илимий наамдар:

Илимий наамдар төмөнкүлөргө шилтеме бериши мүмкүн:

  • Илимий даражалар
  • Академиялык наамдар
  • Академиялык басмадагы чыгармалардын аталышы
Илимий наамдар:

Илимий наамдар төмөнкүлөргө шилтеме бериши мүмкүн:

  • Илимий даражалар
  • Академиялык наамдар
  • Академиялык басмадагы чыгармалардын аталышы
Илимий наамдар:

Илимий наамдар төмөнкүлөргө шилтеме бериши мүмкүн:

  • Илимий даражалар
  • Академиялык наамдар
  • Академиялык басмадагы чыгармалардын аталышы
Колледж шаары:

Колледж шаарчасы же университет шаарчасы - бул университеттин калкы басымдуулук кылган жамаат. Университет чоң болушу мүмкүн, же гуманитардык колледждер сыяктуу бир нече чакан институттар болушу мүмкүн, же болбосо калктын саны аз болушу мүмкүн, бирок колледж шаарлары бардык учурларда ушунчалык аталышкан, анткени билим берүү мекемесинин болушу экономикалык жана коомдук жашоо. Көптөгөн жергиликтүү тургундар университетте жумушка орношушу мүмкүн - бул коомдогу эң ири жумуш берүүчү болушу мүмкүн - көптөгөн ишканалар биринчи кезекте университетти тейлешет жана студенттердин саны жергиликтүү калктан көп болушу мүмкүн.

Академиялык окутуу:

Академиялык окутуу ( AT ) - студенттер үчүн кампустун сыртында иштөөгө уруксат берүүчү түр, бул J-1 статусу. J-1 студенттер жана алмашуу коноктору үчүн статус болуп саналат, ал Студенттик жана алмашуу визит программасынын бөлүгү болуп саналат, АКШнын Мамлекеттик департаменти тарабынан АКШнын Иммиграция жана Бажы Кызматы менен биргеликте башкарылат. AT программасы J-1 студенттери жумушка орношуу же студенттин учурдагы негизги адистигине түздөн-түз байланышкан практикалык тажрыйба үчүн колдонулат.

Транскрипт (билим):

Билим берүү тармагында, стенограмма - бул окуунун бүтүндөй тарыхы бар студенттин күбөлөндүрүлгөн жазуусу (инвентаризациясы), анын ичинде бардык аракеттер курсу, алган баалары жана алган даражалары жана сыйлыктары бар.

Колледжди которуу:

Колледжге которулуу - бул студенттердин билим берүүчүлөр менен байланышкан институционалдык процесстердин ортосунда, чындыгында, аяктаган курстук жумуштар же окутуу менен көчүп барган студенттерге колдоо көрсөтүшү күтүлүп жаткан кыймыл, бул илимий даражага жана жарыяланган талаптарга ылайыктуу болушу мүмкүн.

Кириллицанын илимий транслитерациясы:

Илимий которулат, ар түрдүү окуу деп аталат, тилдик, эл аралык, же илимий которулат, латын арибинде (Romanization) чейин кирилл ариби тексттин Транслит үчүн эл аралык система болуп саналат. Бул система көбүнчө славян тилдерине арналган лингвистикалык басылмаларда байкалат.

Underachiever:

Жетишпеген адам - ​​бул өзүнүн потенциалына жетише албаган же теңтуштары күткөндөй деңгээлде иштей албаган адам.

Оңдоочу билим:

Коррекциялык билим берүү сабаттуулук жана эсептөө сыяктуу негизги академиялык көндүмдөрдө күтүлгөн компетенттүүлүккө жетишүү үчүн студенттерге жардам берүү максатында дайындалат.

Valedictorian:

Валедикториан - АКШ, Канада, Филиппиндер, Греция жана Австралияда бүтүрүү кечесинде бүтүрүү же коштошуу сөзүн сүйлөгөн студент үчүн колдонулган ийгиликтүү илимий наам. Тандалган валедиктор салттуу түрдө алардын бүтүрүүчү класстарынын арасында эң жогорку академиялык абалга ээ болгон студент болуп саналат жана ал адатта орточо баллдын орточо көрсөткүчү менен аныкталат, бирок тандоонун башка ыкмалары дагы колдонулат. Бул термин латын тилиндеги vale dicereдин англисче туундусу болуп саналат, тарыхый негизде студенттер дипломдорду алганга чейин бүтүрүү кечесинде акыркы докладчы катары валедиктордун салттуу ролу менен негизделген. Күбөлөндүрүлгөн дарек, адатта, классташтар менен аяктаганга чейин, акыркы сапарга узатуу жолу менен, алар окуусун аяктагандан кийин жеке жолдору менен кетишет.

Valedictorian:

Валедикториан - АКШ, Канада, Филиппиндер, Греция жана Австралияда бүтүрүү кечесинде бүтүрүү же коштошуу сөзүн сүйлөгөн студент үчүн колдонулган ийгиликтүү илимий наам. Тандалган валедиктор салттуу түрдө алардын бүтүрүүчү класстарынын арасында эң жогорку академиялык абалга ээ болгон студент болуп саналат жана ал адатта орточо баллдын орточо көрсөткүчү менен аныкталат, бирок тандоонун башка ыкмалары дагы колдонулат. Бул термин латын тилиндеги vale dicereдин англисче туундусу болуп саналат, тарыхый негизде студенттер дипломдорду алганга чейин бүтүрүү кечесинде акыркы докладчы катары валедиктордун салттуу ролу менен негизделген. Күбөлөндүрүлгөн дарек, адатта, классташтар менен аяктаганга чейин, акыркы сапарга узатуу жолу менен, алар окуусун аяктагандан кийин жеке жолдору менен кетишет.

Фалун Гонг:

Фалун Гонг же Фалун Дафа - жаңы диний агым. Фалун Гонг 1990-жылдардын башында Кытайда анын лидери Ли Хончжи тарабынан негизделген. Бүгүн, Falun Гонг дүйнөлүк иш жүзүндө штабын сактоодо, Dragon Спрингс Ли Hongzhi азыркы жашаган жакын жайгашкан 400 акр (160 га), болжол менен эки саат түндүк Манхэттен Deerpark, New York,-жылы Cuddebackville менен асты тегерегиндеги татаал. Фалун Гонгдун аткаруучулук искусствосу, Шен Юн жана Фей Тянь Колледжи жана Фей Тян Искусство академиясы менен тыгыз байланышкан эки мектеп Драгон Спрингс жана анын айланасында иштешет.

Фалун Гонг:

Фалун Гонг же Фалун Дафа - жаңы диний агым. Фалун Гонг 1990-жылдардын башында Кытайда анын лидери Ли Хончжи тарабынан негизделген. Бүгүн, Falun Гонг дүйнөлүк иш жүзүндө штабын сактоодо, Dragon Спрингс Ли Hongzhi азыркы жашаган жакын жайгашкан 400 акр (160 га), болжол менен эки саат түндүк Манхэттен Deerpark, New York,-жылы Cuddebackville менен асты тегерегиндеги татаал. Фалун Гонгдун аткаруучулук искусствосу, Шен Юн жана Фей Тянь Колледжи жана Фей Тян Искусство академиясы менен тыгыз байланышкан эки мектеп Драгон Спрингс жана анын айланасында иштешет.

Академиялык көрүнүү:

Академиялык көрүнүш колледждин окутуучулары тарабынан өндүрүлгөн стипендиянын жайылышына, жеткиликтүүлүгүнө жана таанылышына байланыштуу, айрыкча жогорулоо жана кызмат өтөө критерийлери жана илимий даражасы. Адатта, "көрүнөө" китептер, китептер бөлүмдөрү жана академиялык китепканаларда бар болгон журналдардын макалалары сыяктуу басылып чыгуунун функциясы болгон. Бул электрондук, онлайн индекстөө көрсөткүчтөрүнүн экспоненциалдуу көбөйүшү менен тез өзгөрүп турат. Илимпоздордун таанылышы жана кадыр-баркы жогорулайт, анткени авторитеттүү деп аталып калган чыгармалардан көрүнөө жогорулайт.

Келген окумуштуу:

Академия чөйрөсүндө конокко келген окумуштуу , келген изилдөөчү , конокко келген конок, окутуучу же конок профессор , кабыл алуучу жогорку окуу жайына келип, окутуучу, лекция окуган же келген адам баалаган темада изилдөө жүргүзгөн. Көпчүлүк учурларда кызмат акы төлөнбөйт, анткени конок алардын мекемеси тарабынан айлык алат. Айрым коноктор кызмат акы алышат.

Академиялык сөздөр тизмеси:

Академиялык сөздөр тизмеси ' ( AWL ) Аверил Коксхед тарабынан Жаңы Зеландиянын Веллингтон шаарындагы Виктория университетинин Лингвистика жана прикладдык тилдерди изилдөө мектебинде иштелип чыккан. Тизмеде 5700 семантикалык талаалар бар, анткени алар академиялык тексттердин кеңири спектринде көп кездешет.

Академия:

Академия - бул орто же үчүнчү жогорку окуу, изилдөө же ардактуу мүчөлүк институту. Academia - бул жогорку окуу институттарындагы профессорлордон жана изилдөөчүлөрдөн турган дүйнөлүк топ.

Академиялык конференция:

Академиялык конференция же илимий конференция - изилдөөчүлөр үчүн өз эмгектерин тааныштыруу жана талкуулоо үчүн иш-чара. Академиялык же илимий журналдар жана arXiv сыяктуу Eprint архивдери менен бирге конференциялар изилдөөчүлөрдүн ортосунда маалымат алмашуу үчүн маанилүү канал түзөт.

Академиялык жазуу:

Академиялык жазуу же илимий жазуу академиялык иштин бир бөлүгү катары чыгарылат, анын ичинде эмпирикалык талаа иштери же табигый илимдер же коомдук илимдер үчүн объектилердеги изилдөөлөр, окумуштуулар маданиятты талдаган, жаңы теорияларды сунуш кылган же архивдерден чечмелөөлөрдү иштеп чыккан монографиялар. ушулардын бардыгынын студенттердин варианты катары.

Окуу жылы:

Окуу жылы же окуу жылы - бул мектептер, колледждер жана университеттер окуу көлөмүн өлчөө үчүн пайдаланган мезгил.

Academica:

Academica төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Academica, Флоридадагы чартердик мектептин оператору
  • Academica (китепкана), Польшанын Улуттук китепканасынын китепканалар аралык онлайн тутуму
  • Associação Académica de Coimbra - OAF, Португалия ассоциациясынын футбол командасы
  • Academica SC, америкалык футбол командасы
  • Academica (Цицерон), Римдин мамлекеттик жана философу Цицерондун академиялык скептикалык философиясы боюнча эмгеги
Associação Académica de Coimbra (волейбол):

Коимбра академиялык ассоциациясы - волейбол Португалиянын Коимбра шаарынан келген Коимбра академиялык ассоциациясынын волейбол боюнча спорттук секциясы.

Academica (Цицерон):

Academica - академиялык скептик философ Цицерон тарабынан жазылган, эки басылышта жарыяланган үзүндүлүү абалда иштөө. Биринчи басылышы Academica Priora деп аталат . Биздин заманга чейинки 45-майда чыккан жана Катулус жана Лукуллус деп аталган эки китептен турган . Катулус жоголгон. Андан кийин Цицерон чыгарманы кеңири редакциялап, кеңейтип, төрт китептен турган экинчи басылышын чыгарды. 1-китептин бир бөлүгүнөн жана 36 фрагменттеринен башкасы, экинчи басылышынын бардыгы жоголгон. Экинчи басылышы Academica Posteriora же Academica Liberi же Varro деп аталат .

AS Académica:

Académica or Académica e Sporting de Timor - Чыгыш Тимордун Дили шаарында жайгашкан футболдук клуб. Команда Лига Футебол Амадорада ойнойт жана 2016-жылы Primeira Divisão биринчи сезонуна катышкан алгачкы сегиз команданын бири болгон. Клубга өнөктөш футзал командасы кирет, ал Пра-Лига футзалынын Тимору-Лесте мелдешине катышат. .

Académica do Sal:

Associação Académica do Sal - Премьер-лигада ойногон жана Кабо-Вердедеги Сал-Айленд Лигасында ойногон футболдук клуб. Ал Сал аралындагы Эспаргос шаарында жайгашкан жана жайгашкан жери шаардык китепкананын жанындагы Палмейра жолунда жайгашкан. Бул эгемендик алгандан бери бир гана наамга ээ болгон көптөгөн командалардын бири. Анын учурдагы ээси - Марио Рамос.

Gyldendal:

Gyldendalske Boghandel, Nordisk Forlag A / S , адатта, жөн гана Gyldendal Даниянын басмаканасы деп аталат.

Académica do Mindelo:

Associação Académica do Mindelo - Премьер-лигада жана Кабо-Вердедеги Сан-Висенте Айленд Лигасында ойногон футболдук клуб. Ал Сан-Висенте аралындагы Миндело шаарында жайгашкан жана 5000 кишилик стадиондо ойнойт. Клуб Португалиянын Académica de Coimbra клубунун туунду компаниясы. Бул эгемендүүлүккө чейин, 1953-жылы, бир жылдан кийин, облустук наамды жеңип алган биринчилерден болуп. 1956-жылга чейин эч кандай атаандашуу болгон эмес. Académica 1989-жылы көзкарандысыздыкка жетишкенден кийин биринчи наамын жеңип алган. Башка наамдарда аралдын төртөө, анын ичинде 2006/07 сезонундагы жеңиш жана эки ачылыш турнири жана акыркы жеңиши бар.

Académica da Praia:

Associação Académica da Praia - Кабо-Вердедеги Сантьяго Айленд Лигасынын (Түштүк) Премьер-лигасында ойногон футболдук клуб. Эстадио-да-Варзеадагы Праянын дагы үч белгилүү командасы менен бирге ойнолот, клуб ошондой эле стадиондо жана Ачада-Гранде Френтеде бир чакырым чыгышта машыгат. Анын учурдагы президенти Кики жана менеджери - мурунку сезондо Спортинг Праяны машыктырган Жанито Карвальо.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...