Wednesday, June 9, 2021

Empty product, 0% finance, 0% finance

Бош продукт:

Математикада бош продукт , же нөлдүк продукт же бош продукт , эч кандай факторду көбөйтпөөнүн натыйжасы. Бул бош сумма - эч кандай сандарды кошпогондун натыйжасы - шарттуу ноль же кошуу идентификациясы сыяктуу эле, мультипликативдик иденттүүлүккө барабар.

0% каржы:

0% каржылоо , башкача айтканда арзандатылган каржы деп аталган, бул дүйнөнүн ар кайсы бурчтарында керектөөчү товарларды, автомобилдерди, кыймылсыз мүлк же кредиттик карталарды сатып алуучуларды тартуу үчүн кеңири колдонулган маркетинг тактикасы.

0% каржы:

0% каржылоо , башкача айтканда арзандатылган каржы деп аталган, бул дүйнөнүн ар кайсы бурчтарында керектөөчү товарларды, автомобилдерди, кыймылсыз мүлк же кредиттик карталарды сатып алуучуларды тартуу үчүн кеңири колдонулган маркетинг тактикасы.

4′33 ″:

4′33 ″ - америкалык эксперименталдык композитор Джон Кейдждин (1912–1992) үч кыймылдан турган композициясы. Ал 1952-жылы, ар кандай инструментте же инструменттердин айкалышында иштелип чыккан, ал эми упай аткаруучуларга үч кыймылда аспаптын бардык узактыгы ичинде өз аспаптарында ойнобоону буйруйт. Чыгарма, адатта, "төрт мүнөт отуз үч секунда унчукпай" деп кабыл алынса дагы, угуучулар аны аткарып жатканда угуп турган чөйрөнүн үндөрүнөн турат. Чыгарманын аталышы берилген спектаклдин мүнөттөр жана секунддардагы жалпы узундугун билдирет, 4′33 ″ биринчи коомдук спектаклдин жалпы узундугу.

Sunn O))):

Sunn O))) - Сиэтлден, Вашингтондон 1998-жылы түзүлгөн америкалык эксперименталдык металл тобу, алар жай, оор үнү менен белгилүү, алар дрон, кара металл, караңгы чөйрө жана ызы-чуу тектерин камтыйт, ошондой эле алардын катуу жандуу аткаруулары.

Нөлдүн күчүнө нөл:

Zero 0 0 тарабынан белгиленет нөл күчү менен, эч кандай макулдашылган наркы менен математикалык туюнтма. Алгебрада жана комбинаторикада жалпысынан макулдашылган маани 0 0 = 1 болуп саналат , ал эми математикалык анализде кээде туюнтма аныкталбай калат. Компьютердик программалоо тилдери жана программалык камсыздоо, ошондой эле, бул сөз айкашын колдонуунун ар кандай жолдору бар.

0 + 1 = 1 (Мен сага убада берем):

0 + 1 = 1 - бул Түштүк Кореянын Wanna One эркек балдар тобу тарабынан чыгарылган экинчи кеңейтилген оюн, 2017-жылы Mnet тирүү калуу шоусу аркылуу түзүлгөн, Produce 101 Season 2 , ар кандай көңүл ачуучу компаниялардын он бир машыктыруучусунан турган, 18 ай бою YMC астында жарнамалайт. Көңүл ачуу. Альбом санариптик жана физикалык жактан 2018-жылдын 19-мартында YMC Entertainment, Stone Music Entertainment жана CJ E&M Music тарабынан чыгарылган.

0 + 2 = 1:

0 + 2 = 1 канадалык Nomeansno панк-тобунун бешинчи толук метраждуу альбому. 1991-жылы жарыкка чыккан, бул Номеансонун узак жылдар бою гитара черткен Энди Керр катышкан төртүнчү жана акыркы студиялык альбому болгон. Алардын эң популярдуу болгон " Туура эмес " альбомунун туура уланышы бир аз поляризацияланган, бирок жалпысынан сынчылар тарабынан жакшы кабыл алынган.

0.999 ...:

Математикада 0.999 ... ондук чекиттен кийин 9 санынын бүтпөгөн ырааттуулугунан турган кайталануучу ондукту билдирет. Бул кайталанган ондук тизмектеги ар бир ондук санынан кем эмес эң кичинекей санды билдирет. Бул сан 1-ге барабар. Башкача айтканда, "0.999 ..." жана "1" бир эле санды билдирет. Интуициялык аргументтерден баштап, математикалык жактан катуу далилдерге чейин, бул теңчиликти көрсөтүүнүн көптөгөн жолдору бар. Колдонулган ыкма максаттуу аудиторияга, ар кандай божомолдорго, тарыхый контекстке жана чыныгы сандардын артыкчылыктуу өнүгүүсүнө жараша болот, анын тутуму 0,999 ... адатта аныкталат.

Бардык аралык тетрахорд:

Бардык интервалдык тетрахорд - бул тетрахорд, бардык алты интервалдык классты камтыган төрт чайыр классынын жыйындысы. Жай формада туюнтулган эки гана аралыктагы тетрахорд бар. Топтом теориясынын белгилери боюнча, бул [0,1,4,6] (4-Z15) жана [0,1,3,7] (4-Z29). Алардын инверсиялары [0,2,5,6] (4-Z15b) жана [0,4,6,7] (4-Z29b). Бардык интервалдык тетрахорддордун аралык вектору [1,1,1,1,1,1].

Логикалык матрица:

Логикалык матрица , бинардык матрица , мамилелер матрицасы , Буль матрицасы же (0,1) матрица бул бул = доменинен жазуусу бар матрица B = {0, 1}. Мындай матрицаны жуп чектүү көптүктөрдүн ортосундагы экилик мамилени көрсөтүү үчүн колдонсо болот.

0,1-жөнөкөй тор:

Каша теория боюнча, белгилүү бир каша L L-жылдын nonconstant каша homomorphisms анын жогорку жана төмөнкү элементтерди ким сактап калуу болсо, 0,1-жөнөкөй каша деп аталат. Бул L 0,1-жөнөкөй жана ƒ айкелдин бир элементке L ар бир элементин карта коруктары кошулду жана жооп берет жана эмне эмес, башка тордолгон үчүн L бир милдети болсо, болуп эсептелсе, анда ал иши болушу керек деп ƒ −1 (ƒ) = {0} жана ƒ −1 (ƒ) = {1}.

0,10 Көргөзмө:

Сүрөттөрдүн Акыркы Футуристтер Көргөзмөсү 1915-жылдын 19-декабрынан 1916-жылдын 17-январына чейин Петрограддагы Марсово уюлундагы Добычина Көркөм Бюросу тарабынан сунушталган көргөзмө болду. Көргөзмө Супрематизм деп аталган объективдүү эмес искусство түрүн ачууда маанилүү болгон. ар кандай түстөгү геометриялык формалардан турган, ошондой эле Россиянын мурунку көркөм сүрөт кыймылынын, Кубо-Футуризмдин аякташын билдирген, ошондуктан көргөзмөнүн толук аталышы камтылган визуалдык элдик тил. Супрематизмге байланыштуу геометриялык абстракция анын элементтеринин көрүнүп турган кинетикалык кыймылы жана бурчтук формалары менен айырмаланган.

0.9:

0.9 - француз рэпер Бубанын төртүнчү альбому жана 2008-жылы 24-ноябрда Tallac Recordsто Barclay Records / Universal Music Group тарабынан чыгарылган.

0.999 ...:

Математикада 0.999 ... ондук чекиттен кийин 9 санынын бүтпөгөн ырааттуулугунан турган кайталануучу ондукту билдирет. Бул кайталанган ондук тизмектеги ар бир ондук санынан кем эмес эң кичинекей санды билдирет. Бул сан 1-ге барабар. Башкача айтканда, "0.999 ..." жана "1" бир эле санды билдирет. Интуициялык аргументтерден баштап, математикалык жактан катуу далилдерге чейин, бул теңчиликти көрсөтүүнүн көптөгөн жолдору бар. Колдонулган ыкма максаттуу аудиторияга, ар кандай божомолдорго, тарыхый контекстке жана чыныгы сандардын артыкчылыктуу өнүгүүсүнө жараша болот, анын тутуму 0,999 ... адатта аныкталат.

Тета:

Тета - грек алфавитинин сегизинчи тамгасы, Финикиянын Тет тамгасынан алынган . Грек сандарынын тутумунда ал 9 маанисине ээ.

Тета - грек алфавитинин сегизинчи тамгасы, Финикиянын Тет тамгасынан алынган
Гидроксетилрутозид:

Hydroxyethylrutosides rutosides боюнча hydroxyethyl туунду болуп саналат. Мисалдарга төмөнкүлөр кирет:

  • Monoxerutin
  • Дигидроксиэтилрутозид
  • Troxerutin
  • Тетрагидроксиэтилрутозид
0-0:

0-0 же OO төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Көз айнек тагынган адамга арналган смайлик
  • Оркестрдин бөлүктөрүндө көрүнүп турган оркестрдин дирижёрун көрүү боюнча расмий эмес көрсөтмө
  • Шахмат белгисинде Kingside Castling
  • Эчтеке жок нерсе (ажыратуу) , ырлар
  • Объектке багытталган программалоо , заманбап компьютердик программалоонун стили
Үч нөл:

Үч нөл , үч нөл , нөл нөл нөл , үчөө 0 , үч эсе-0 , 000 же 0-0-0 төмөнкүлөргө шилтеме бериши мүмкүн:

  • 000, Австралиянын тез жардам номери
  • "Triple Zero", AFIдин ыры, оозуңду жап жана көзүңдү ач
  • Миңдеген
  • 0-0-0, Star Wars droid мүнөзү
  • Жылдыздар согушунун республикалык командованиеси: "Үч эселенген Нөл ", " Жылдыздар согушу республикасы" командачылыгынын экинчи романы
  • Шахмат белгисинде ханыша тараптан кастлинг
  • Үч координат системасы үчүн координаттардын келип чыгышы
  • Zero Zero Zero , ырчы Сэм Филлипстин альбому
  • MissingNo., Покедек номери # 000 болгон глит Покемон
Droid (Жылдыздар согуштары):

Droid - бул " Жылдыздар согушу" илимий-фантастикалык франчайзында кандайдыр бир деңгээлде жасалма интеллектке ээ болгон ойдон чыгарылган робот. Бул термин "андроиддин" кыскартылган формасы, адегенде роботторго адамга окшош жана иштөөгө ылайыкташтырылган. "Android" деген сөздүн өзү байыркы грек сөзүнөн келип чыккан "androīdīs", "эркекче" дегенди билдирет.

Үч нөл:

Үч нөл , үч нөл , нөл нөл нөл , үчөө 0 , үч эсе-0 , 000 же 0-0-0 төмөнкүлөргө шилтеме бериши мүмкүн:

  • 000, Австралиянын тез жардам номери
  • "Triple Zero", AFIдин ыры, оозуңду жап жана көзүңдү ач
  • Миңдеген
  • 0-0-0, Star Wars droid мүнөзү
  • Жылдыздар согушунун республикалык командованиеси: "Үч эселенген Нөл ", " Жылдыздар согушу республикасы" командачылыгынын экинчи романы
  • Шахмат белгисинде ханыша тараптан кастлинг
  • Үч координат системасы үчүн координаттардын келип чыгышы
  • Zero Zero Zero , ырчы Сэм Филлипстин альбому
  • MissingNo., Покедек номери # 000 болгон глит Покемон
000 (шашылыш телефон номери):

000 Өзгөчө кырдаал , ошондой эле Triple Zero же Triple 0 деп аталып, кээде Triple Zero (000) стилдештирилген, Австралиядагы улуттук шашылыш телефон номери. Чукул чакыруу кызматы Telstra компаниясы тарабынан башкарылып, Австралиянын Байланыш жана Медиа Башкармасы (ACMA) тарабынан көзөмөлдөнөт жана өмүргө коркунуч туудурган же өзгөчө кырдаалдар учурунда гана колдонулат.

0-0-1-3:

0-0-1-3 - 2004-жылы Фрэнсис Э. Уоррен атындагы Аба базасында алкоголдук ичимдиктерди колдонуу жана алкоголизм боюнча Улуттук институттун колледж студенттеринин алкоголдук ичимдиктерге байланыштуу изилдөөлөрүнүн негизинде иштелип чыккан алкоголдук ичимдиктердин алдын-алуу программасы. Бул программа үч баскычтуу ыкманы колдонгон бөлүмдүн жетекчилери, базалык агенттиктер жана базалык персоналдын командалык жетекчилиги астында кызматташуу болгон: (1) тобокелге салынган аракечтерди аныктоо жана аларга жардам берүү; (2) Эс алуу мүмкүнчүлүктөрүн камтыган, коопсуз жана жоопкерчиликтүү жүрүм-турумду колдогон, негизги маданиятты өнүктүрүү; жана (3) алкоголдук ичимдиктердин алдын-алууну жайылтуу максатында кеңири коомчулук менен өнөктөштүк.

0-0:

0-0 же OO төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Көз айнек тагынган адамга арналган смайлик
  • Оркестрдин бөлүктөрүндө көрүнүп турган оркестрдин дирижёрун көрүү боюнча расмий эмес көрсөтмө
  • Шахмат белгисинде Kingside Castling
  • Эчтеке жок нерсе (ажыратуу) , ырлар
  • Объектке багытталган программалоо , заманбап компьютердик программалоонун стили
Шахмат белгилери:

Шахмат белгилери - бул шахмат оюнунда жасалган кыймылдарды же шахмат тактасындагы фигуралардын абалын эсепке алуу үчүн иштелип чыккан ар кандай системалар. Алгачкы белгилөө тутумдары ар бир кыймылды сүрөттөө үчүн узак баяндарды колдонушкан; булар бара-бара терс белгилөө тутумуна айланган. Учурда алгебралык шахмат белгилери кабыл алынган стандарт болуп саналат жана кеңири колдонулат. Алгебралык жазуу бир нече вариацияга ээ. Сүрөттөмө шахмат белгиси 20-кылымдын аягына чейин англис жана испан тилдүү адабияттарда колдонулуп келген, бирок азыр эскирген. Эл аралык кат алышуу шахматы үчүн атайын системалар бар. Portable Game Notation компьютердик шахмат программалары менен иштөөдө колдонулат. Тилеграф же радио аркылуу Морзе кодун колдонуу менен берүү тутумдары дагы бар.

Эл аралык чалуу префикстеринин тизмеси:

Эл аралык чалуу префикси же номерден чыккан код - бул эл аралык чалуу үчүн эл аралык телефон контурун тандоо үчүн колдонулган магистралдык префикс. Азыр ал IDD префикси деп аталат - адатта өлкө NDD префиксине ээ болот. Эл аралык терүү префикси өлкөнүн чакыруу кодунун жана көздөгөн телефон номеринин алдында терилиши керек. Бул эл аралык кирүү коду же чыгуу коду менен синоним. Эл аралык префикс башка өлкөгө чалуулар үчүн өлкөнүн телефон номерлөө планынын бир бөлүгү болуп саналат.

Тармак 10:

Network 10 - Австралиянын коммерциялык телекөрсөтүү тармагы. Акысыз беш улуттук тармактын бири, 10го таандык жана иштеген станцияларды штаттардын борбору Сидней, Мельбурн, Брисбен, Аделаида жана Перт шаарларында табууга болот, ал эми филиалдар тармакты өлкөнүн аймактарына жайылтышат. Тармак Ten Network Holdings компаниясына таандык, ал өз кезегинде ViacomCBS Networks UK & Australia компаниясына таандык.

0-10,000 тез жуптар:

0-10,000 Fast Pairs же 10K Fast Pairs Fall American контракттык көпүрө лигасында (ACBL) Түндүк Америка көпүрөсүнүн чемпионаты (NABC) өткөрүлөт.

0-10,000 NABC түгөйү:

0-10,000 NABC Жуптары же 10K NABC Жуптары Жайкы Америкалык Контракт Бридж Лигасында (ACBL) Түндүк Америка Бридж Чемпионатында (NABC) өткөрүлөт.

0-10-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-10-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, беш окто он кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет жана артта турган дөңгөлөктөр жок. Улуу Британияда бул түр Decapod деп аталат, ал Кошмо Штаттарда 2-10-0 типтерине колдонулат.

0-10-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-10-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, беш окто он кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет жана артта турган дөңгөлөктөр жок. Улуу Британияда бул түр Decapod деп аталат, ал Кошмо Штаттарда 2-10-0 типтерине колдонулат.

0-10-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-10-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, беш окто он кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет жана артта турган дөңгөлөктөр жок. Улуу Британияда бул түр Decapod деп аталат, ал Кошмо Штаттарда 2-10-0 типтерине колдонулат.

0-10-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-10-2 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, беш окто он кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет.

0-10-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-10-2 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, беш окто он кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет.

0 ден 100гө чейин / Catch Up:

" 0 to 100 / Catch Up " - канадалык рэпер Дрейк жаздырган ыр. Ал 2014-жылдын 15-июлунда Young Money Entertainment, Cash Money Records жана Republic Records тарабынан чыгарылган. Ыр Америка Кошмо Штаттарында 1 миллиондон ашык санарип нускаларын сатканы үчүн 2015-жылдын 30-январында Американын Жазуу Өнөр жай Ассоциациясы (RIAA) тарабынан Платинум сертификатына ээ болгон.

Боб Хунд:

bob hund - Швециядан келген инди рок тобу. Классификациялоого кыйын болгон алардын музыкасы "Пере Убу менен Пиксини Kraftwerkтин таасири менен бириктирип алсаңыз, сиз эмнени күтүүгө болот" деп сүрөттөлгөн. Bob Hund көбүнчө Скандинавияда, ошондой эле Польшада жана Англияда аткарылган. Алардын айрым спектаклдерине Роскилде, Хултсфред, Руйрок жана Кварт музыкалык фестивалдары кирет.

Боб Хунд:

bob hund - Швециядан келген инди рок тобу. Классификациялоого кыйын болгон алардын музыкасы "Пере Убу менен Пиксини Kraftwerkтин таасири менен бириктирип алсаңыз, сиз эмнени күтүүгө болот" деп сүрөттөлгөн. Bob Hund көбүнчө Скандинавияда, ошондой эле Польшада жана Англияда аткарылган. Алардын айрым спектаклдерине Роскилде, Хултсфред, Руйрок жана Кварт музыкалык фестивалдары кирет.

0-10 В жарыктандырууну башкаруу:

0–10 V - алгачкы жана жөнөкөй электрондук жарыкты жөнгө салуучу сигнал берүү тутумдарынын бири, ал эрте люминесценттик караңгылатуу тутуму катары колдонулат. Жөнөкөй сөз менен айтканда, башкаруу сигналы - бул нөлдөн он вольтка чейин өзгөрүлүп турган туруктуу чыңалуу. Учурдагы булак жана учурдагы чөгүп кетүү деп таанылган эки стандарт бар.

Тармак 10:

Network 10 - Австралиянын коммерциялык телекөрсөтүү тармагы. Акысыз беш улуттук тармактын бири, 10го таандык жана иштеген станцияларды штаттардын борбору Сидней, Мельбурн, Брисбен, Аделаида жана Перт шаарларында табууга болот, ал эми филиалдар тармакты өлкөнүн аймактарына жайылтышат. Тармак Ten Network Holdings компаниясына таандык, ал өз кезегинде ViacomCBS Networks UK & Australia компаниясына таандык.

0-10 В жарыктандырууну башкаруу:

0–10 V - алгачкы жана жөнөкөй электрондук жарыкты жөнгө салуучу сигнал берүү тутумдарынын бири, ал эрте люминесценттик караңгылатуу тутуму катары колдонулат. Жөнөкөй сөз менен айтканда, башкаруу сигналы - бул нөлдөн он вольтка чейин өзгөрүлүп турган туруктуу чыңалуу. Учурдагы булак жана учурдагы чөгүп кетүү деп таанылган эки стандарт бар.

0-10 В жарыктандырууну башкаруу:

0–10 V - алгачкы жана жөнөкөй электрондук жарыкты жөнгө салуучу сигнал берүү тутумдарынын бири, ал эрте люминесценттик караңгылатуу тутуму катары колдонулат. Жөнөкөй сөз менен айтканда, башкаруу сигналы - бул нөлдөн он вольтка чейин өзгөрүлүп турган туруктуу чыңалуу. Учурдагы булак жана учурдагы чөгүп кетүү деп таанылган эки стандарт бар.

0-12-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-12-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, алты окто он эки кубаттуу жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн, ошондой эле артта турган дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун чагылдырат.

0-12-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-12-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, алты окто он эки кубаттуу жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн, ошондой эле артта турган дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун чагылдырат.

Жеңишсиз мезгилдердин тизмеси:

Жеңишсиз мезгил - бул спорттук команда өзүнүн бир дагы оюнунда жеңишке жетпей калган туруктуу сезон. Мыкты сезондун антитезасы болгон бул маскаралык профессионалдык америкалык футболдо он эки жолу, арена футболунда алты жолу, профессионалдык Канада футболунда үч жолу, ар бир жолу америкалык профессионалдык лакросс жана бокс лакроссунда, жыйырма бештен ашык жолу ири азап чегишкен. Австралиянын футболдук лигалары, жогорку деңгээлдеги регби лигасында жыйырмадан ашык жолу, регби биримдигинде кеминде эки жолу жана Англиянын крикетинде эки жолу.

Жеңишсиз мезгилдердин тизмеси:

Жеңишсиз мезгил - бул спорттук команда өзүнүн бир дагы оюнунда жеңишке жетпей калган туруктуу сезон. Мыкты сезондун антитезасы болгон бул маскаралык профессионалдык америкалык футболдо он эки жолу, арена футболунда алты жолу, профессионалдык Канада футболунда үч жолу, ар бир жолу америкалык профессионалдык лакросс жана бокс лакроссунда, жыйырма бештен ашык жолу ири азап чегишкен. Австралиянын футболдук лигалары, жогорку деңгээлдеги регби лигасында жыйырмадан ашык жолу, регби биримдигинде кеминде эки жолу жана Англиянын крикетинде эки жолу.

Жеңишсиз мезгилдердин тизмеси:

Жеңишсиз мезгил - бул спорттук команда өзүнүн бир дагы оюнунда жеңишке жетпей калган туруктуу сезон. Мыкты сезондун антитезасы болгон бул маскаралык профессионалдык америкалык футболдо он эки жолу, арена футболунда алты жолу, профессионалдык Канада футболунда үч жолу, ар бир жолу америкалык профессионалдык лакросс жана бокс лакроссунда, жыйырма бештен ашык жолу ири азап чегишкен. Австралиянын футболдук лигалары, жогорку деңгээлдеги регби лигасында жыйырмадан ашык жолу, регби биримдигинде кеминде эки жолу жана Англиянын крикетинде эки жолу.

Жеңишсиз мезгилдердин тизмеси:

Жеңишсиз мезгил - бул спорттук команда өзүнүн бир дагы оюнунда жеңишке жетпей калган туруктуу сезон. Мыкты сезондун антитезасы болгон бул маскаралык профессионалдык америкалык футболдо он эки жолу, арена футболунда алты жолу, профессионалдык Канада футболунда үч жолу, ар бир жолу америкалык профессионалдык лакросс жана бокс лакроссунда, жыйырма бештен ашык жолу ири азап чегишкен. Австралиянын футболдук лигалары, жогорку деңгээлдеги регби лигасында жыйырмадан ашык жолу, регби биримдигинде кеминде эки жолу жана Англиянын крикетинде эки жолу.

CN O-18-a:

CN O-18-a - буга чейин Канада Улуттук Темир Жолуна таандык 0-6-0 тепловоздорунун классы. Алар Гранд Магистралдык Пойнт Сент-Чарльз дүкөндөрү тарабынан курулган алмаштыргычтар болгон. Канадалык Улуттук 0-6-0s белгилөө үчүн O тамгасын колдонгон.

Рюкзак көйгөйү:

Рюкзак маселеси - бул комбинаториялык оптимизациядагы көйгөй: Ар биринин салмагы жана мааниси бар нерселердин жыйындысын эске алып, жалпы салмагы берилген чектен аз же ага барабар болушу үчүн, ар бир буюмдун санын жыйнакка киргизиңиз. жалпы наркы мүмкүн болушунча чоң. Ал өзүнүн атын туруктуу көлөмдөгү рюкзак менен чектелген адам туш болгон көйгөйдөн улам келип чыккан жана аны эң баалуу буюмдар менен толтурушу керек. Көйгөй ресурстарды бөлүштүрүүдө көп учурда келип чыгат, анда чечим кабыл алуучулар бөлүнбөй турган долбоорлордун топтомун же белгиленген бюджеттин чегинде же убакыттын чектелишине жараша тапшырмаларды тандап алышы керек.

Сызыктуу программалоо:

Сызыктуу программалоо - математикалык моделде эң жакшы натыйжага жетүү ыкмасы, анын талаптары сызыктуу байланыштар менен чагылдырылган. Сызыктуу программалоо - бул математикалык программалоонун өзгөчө учуру.

Сызыктуу программалоо:

Сызыктуу программалоо - математикалык моделде эң жакшы натыйжага жетүү ыкмасы, анын талаптары сызыктуу байланыштар менен чагылдырылган. Сызыктуу программалоо - бул математикалык программалоонун өзгөчө учуру.

Сызыктуу программалоо:

Сызыктуу программалоо - математикалык моделде эң жакшы натыйжага жетүү ыкмасы, анын талаптары сызыктуу байланыштар менен чагылдырылган. Сызыктуу программалоо - бул математикалык программалоонун өзгөчө учуру.

Рюкзак көйгөйү:

Рюкзак маселеси - бул комбинаториялык оптимизациядагы көйгөй: Ар биринин салмагы жана мааниси бар нерселердин жыйындысын эске алып, жалпы салмагы берилген чектен аз же ага барабар болушу үчүн, ар бир буюмдун санын жыйнакка киргизиңиз. жалпы наркы мүмкүн болушунча чоң. Ал өзүнүн атын туруктуу көлөмдөгү рюкзак менен чектелген адам туш болгон көйгөйдөн улам келип чыккан жана аны эң баалуу буюмдар менен толтурушу керек. Көйгөй ресурстарды бөлүштүрүүдө көп учурда келип чыгат, анда чечим кабыл алуучулар бөлүнбөй турган долбоорлордун топтомун же белгиленген бюджеттин чегинде же убакыттын чектелишине жараша тапшырмаларды тандап алышы керек.

Нөл-бир мыйзам:

Ыктымалдыктар теориясында, нөлдүн бир мыйзамы , окуянын 0 же 1 ыктымалдыгы болушу керек жана аралык мааниси жок болушу керек деген жыйынтык. Кээде, кээ бир ыктымалдуулуктардын чеги 0 же 1 болушу керек деп айтылат.

Сызыктуу программалоо:

Сызыктуу программалоо - математикалык моделде эң жакшы натыйжага жетүү ыкмасы, анын талаптары сызыктуу байланыштар менен чагылдырылган. Сызыктуу программалоо - бул математикалык программалоонун өзгөчө учуру.

Жоготуу функциясы:

Математикалык оптималдаштыруу жана чечим теориясында жоготуу функциясы же чыгым функциясы - окуяны же бир же бир нече өзгөрмөлөрдүн маанилерин окуяга байланыштуу кандайдыр бир "чыгымды" интуитивдүү чагылдырган реалдуу санга чагылдырган функция. Оптимизация көйгөйү жоготуу функциясын минималдаштырууга аракет кылат. Максаттуу функция - бул жоготуу функциясы же анын терс мааниси, бул учурда аны максималдуу кылуу керек.

Жоготуу функциясы:

Математикалык оптималдаштыруу жана чечим теориясында жоготуу функциясы же чыгым функциясы - окуяны же бир же бир нече өзгөрмөлөрдүн маанилерин окуяга байланыштуу кандайдыр бир "чыгымды" интуитивдүү чагылдырган реалдуу санга чагылдырган функция. Оптимизация көйгөйү жоготуу функциясын минималдаштырууга аракет кылат. Максаттуу функция - бул жоготуу функциясы же анын терс мааниси, бул учурда аны максималдуу кылуу керек.

Логикалык матрица:

Логикалык матрица , бинардык матрица , мамилелер матрицасы , Буль матрицасы же (0,1) матрица бул бул = доменинен жазуусу бар матрица B = {0, 1}. Мындай матрицаны жуп чектүү көптүктөрдүн ортосундагы экилик мамилени көрсөтүү үчүн колдонсо болот.

Квадрат рюкзак маселеси:

Квадраттык рюкзак маселеси (QKP) , биринчи жолу 19-кылымда киргизилген, бул рюкзак маселесинин кеңейтилиши, бул квадраттык терминдердин максаттуу функцияларына мүмкүндүк берет: Ар биринин салмагы, мааниси жана кошумча кирешеси бар нерселер топтому берилген Эгерде эки нерсе тандалса, анда жалпы кирешени көбөйтүү үчүн рюкзактын сыйымдуулугунан ашпастан коллекцияга киргизилүүчү буюмдун санын аныктаңыз. Адатта, квадраттык рюкзак маселелери буюмдун ар бир түрүнүн нускасынын санына чектөө киргизилет: же 0, же 1. Бул өзгөчө QKP түрү 0-1 квадраттык рюкзак маселесин түзөт, ал биринчи жолу Gallo жана башкалар тарабынан талкууланган. 0-1 квадраттык рюкзак маселеси - чексиз рюкзак маселесинин, 0-1 рюкзактын жана квадраттык рюкзак маселесинин өзгөчөлүктөрүн айкалыштырган рюкзак маселелеринин вариациясы.

Нөл-бир мыйзам:

Ыктымалдыктар теориясында, нөлдүн бир мыйзамы , окуянын 0 же 1 ыктымалдыгы болушу керек жана аралык мааниси жок болушу керек деген жыйынтык. Кээде, кээ бир ыктымалдуулуктардын чеги 0 же 1 болушу керек деп айтылат.

0-2-2:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоонун Нотт белгисинде 0-2-2 , эки бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн артынан эки артта жүргөн дөңгөлөктөрдүн, алдыңкы дөңгөлөктөрү жок. Тарам Роберт Стивенсон жана Компания тарабынан Ливерпуль жана Манчестер темир жолу үчүн кыскача курулган

0-2-2-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-2-2-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт кубаттуу, бирок бириктирилбеген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жана арткы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун билдирет. Кээ бир бийлик органдары копияланган, бирок бириктирилбеген дөңгөлөктөрдүн айланасына кронштейндерди жайгаштырып, 0- (2-2) -0 белгилерин түзүшөт.

0-2-2:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоонун Нотт белгисинде 0-2-2 , эки бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн артынан эки артта жүргөн дөңгөлөктөрдүн, алдыңкы дөңгөлөктөрү жок. Тарам Роберт Стивенсон жана Компания тарабынан Ливерпуль жана Манчестер темир жолу үчүн кыскача курулган

0-4-4T:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдүн тизилишин билдирет. Бул түр танк локомотивдери үчүн гана колдонулган.

0-2-4:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-2-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, бир окто эки кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жана эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдүн тизилишин билдирет.

Аякс АФК:

Amsterdamsche Football Club Ajax , ошондой эле AFC Ajax , Ajax Amsterdam , же жөн гана Ajax деп аталган, Голландиянын футболдогу эң жогорку баскычтагы Эредивизияда ойногон, Голландиянын Амстердам шаарында жайгашкан кесипкөй футбол клубу. Тарыхка кайрылсак, Аякс 35 жолу Эредивизи жана 20 КНВБ Кубогу менен Голландиядагы эң ийгиликтүү клуб болгон. 1956-жылы Лига башталгандан бери Эредивизияда үзгүлтүксүз ойнойт жана Фейеноорд жана ПСВ Эйндховен менен катар бул мелдеште үстөмдүк кылган өлкөнүн "чоң үчтүгүнүн" бири.

Жеңишсиз мезгилдердин тизмеси:

Жеңишсиз мезгил - бул спорттук команда өзүнүн бир дагы оюнунда жеңишке жетпей калган туруктуу сезон. Мыкты сезондун антитезасы болгон бул маскаралык профессионалдык америкалык футболдо он эки жолу, арена футболунда алты жолу, профессионалдык Канада футболунда үч жолу, ар бир жолу америкалык профессионалдык лакросс жана бокс лакроссунда, жыйырма бештен ашык жолу ири азап чегишкен. Австралиянын футболдук лигалары, жогорку деңгээлдеги регби лигасында жыйырмадан ашык жолу, регби биримдигинде кеминде эки жолу жана Англиянын крикетинде эки жолу.

Cessna O-2 Skymaster:

Cessna O-2 Skymaster - америкалык аскерлер тарабынан 1967-2010-жылдар аралыгында аба күчтөрүн (FAC) жана психологиялык операцияларды (PSYOPS) жүргүзүү үчүн колдонулган Cessna 337 Super Skymaster аскердик версиясы.

112 (шашылыш телефон номери):

112 - көпчүлүк мобилдик телефондордон акысыз чалууга мүмкүн болгон кадимки шашылыш телефон номери, ал эми айрым өлкөлөрдө тез жардам кызматтарына жетүү үчүн стационардык телефондор.

0-3-0:

0-3-0 - монорельстүү паровоз үчүн дөңгөлөктөрдү жайгаштыруунун бир түрү.

0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte жазуусунун астында 0-6-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашышын жана артта калган дөңгөлөктөрдү чагылдырат. Бул тендерде жана танк локомотивдеринде колдонулган эң көп колдонулган дөңгөлөктүн ичи жана тышы цилиндрлер менен.

Суудагы түтүн:

" Суудагы түтүн " - англиялык Deep Purple рок тобунун ыры. Алгач алардын 1972-жылы чыгарылган Machine Head аттуу альбомунда чыккан. 2004-жылы бул ыр Rolling Stone журналынын бардык мезгилдердеги эң мыкты 500 ырдын тизмесинде 434-орунду ээлеп, Total Guitar журналынын Greatest Guitar Riffs Ever тизмесинде 4-орунду ээлеген жана 2005-жылдын март айында Q журналы "Smoke on the Water" 100 мыкты гитара тректеринин тизмесинде 12.

0-4-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-0 мүмкүн болгон эң жөнөкөй түрлөрүнүн бирин билдирет, алардын эки огу жана төрт бириктирилген дөңгөлөктөрү бар, алардын бардыгы айдалат. Алгачкы төрт кошулган локомотивдердин дөңгөлөктөрү бир тиштүү дөңгөлөк менен бириктирилген, бирок 1825-жылдан баштап дөңгөлөктөр бириктирүүчү таякчалар менен бириктирилип, бир кыймылдаткыч топтомун түзүшкөн.

0-4-0 + 0-4-0:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоо үчүн Хайте белгисинин астында, 0-4-0 + 0-4-0 Гарратт тибиндеги топтолгон локомотив болуп саналат. Дөңгөлөктүн тизилиши натыйжалуу эки 0-4-0 тепловоздору артка же бетме-бет иштеп, казан жана кабина эки энергоблоктун ортосунда токтотулган. Ар бир энергоблоктун жетектөөчү дөңгөлөктөрү, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрү жана артта турган дөңгөлөктөрү жок. Ушундай эле тартип Mallet жана Meyer тепловоздору үчүн да бар, бирок 0-4-4-0 деп аталат.

0-4-0 + 0-4-0:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоо үчүн Хайте белгисинин астында, 0-4-0 + 0-4-0 Гарратт тибиндеги топтолгон локомотив болуп саналат. Дөңгөлөктүн тизилиши натыйжалуу эки 0-4-0 тепловоздору артка же бетме-бет иштеп, казан жана кабина эки энергоблоктун ортосунда токтотулган. Ар бир энергоблоктун жетектөөчү дөңгөлөктөрү, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрү жана артта турган дөңгөлөктөрү жок. Ушундай эле тартип Mallet жана Meyer тепловоздору үчүн да бар, бирок 0-4-4-0 деп аталат.

0-4-0 + 4:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte белгиси боюнча, 0-4-0 + 4 эч кандай жетектөөчү дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрүн жана эки окто төрт октук дөңгөлөктөрдү орнотууга болот.

0-4-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-0 мүмкүн болгон эң жөнөкөй түрлөрүнүн бирин билдирет, алардын эки огу жана төрт бириктирилген дөңгөлөктөрү бар, алардын бардыгы айдалат. Алгачкы төрт кошулган локомотивдердин дөңгөлөктөрү бир тиштүү дөңгөлөк менен бириктирилген, бирок 1825-жылдан баштап дөңгөлөктөр бириктирүүчү таякчалар менен бириктирилип, бир кыймылдаткыч топтомун түзүшкөн.

0-4-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-0 мүмкүн болгон эң жөнөкөй түрлөрүнүн бирин билдирет, алардын эки огу жана төрт бириктирилген дөңгөлөктөрү бар, алардын бардыгы айдалат. Алгачкы төрт кошулган локомотивдердин дөңгөлөктөрү бир тиштүү дөңгөлөк менен бириктирилген, бирок 1825-жылдан баштап дөңгөлөктөр бириктирүүчү таякчалар менен бириктирилип, бир кыймылдаткыч топтомун түзүшкөн.

0-4-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-0 мүмкүн болгон эң жөнөкөй түрлөрүнүн бирин билдирет, алардын эки огу жана төрт бириктирилген дөңгөлөктөрү бар, алардын бардыгы айдалат. Алгачкы төрт кошулган локомотивдердин дөңгөлөктөрү бир тиштүү дөңгөлөк менен бириктирилген, бирок 1825-жылдан баштап дөңгөлөктөр бириктирүүчү таякчалар менен бириктирилип, бир кыймылдаткыч топтомун түзүшкөн.

0-4-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-0 мүмкүн болгон эң жөнөкөй түрлөрүнүн бирин билдирет, алардын эки огу жана төрт бириктирилген дөңгөлөктөрү бар, алардын бардыгы айдалат. Алгачкы төрт кошулган локомотивдердин дөңгөлөктөрү бир тиштүү дөңгөлөк менен бириктирилген, бирок 1825-жылдан баштап дөңгөлөктөр бириктирүүчү таякчалар менен бириктирилип, бир кыймылдаткыч топтомун түзүшкөн.

0-8-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-8-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, төрт окто сегиз кубаттуу жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет жана артта турган дөңгөлөктөр жок. Ушул типтеги локомотивдер сегиз коштомо деп да аталат.

0-4-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-2 алдыңкы дөңгөлөктөрү жок дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөр жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөр. Бул дөңгөлөк тизилишинин биринчи локомотивдери тендердик кыймылдаткычтар болсо, кийинчерээк конфигурация танк кыймылдаткычтары үчүн колдонула баштаган, бул конфигурацияга тамга суффикстерин кошуу менен белгиленет, мисалы, кадимки капталдуу локомотив үчүн 0-4-2 Т , 0 Ээр танкалуу тепловоз үчүн -4-2 ST , скважиналуу локомотив үчүн 0-4-2 WT жана текче менен жабдылган танковоз үчүн 0-4-2 RT . Аранжировка кээде 1883-жылкы Гавайиялык 0-4-2 тепловозунан кийин Оломана деп да аталат.

0-4-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-2 алдыңкы дөңгөлөктөрү жок дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөр жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөр. Бул дөңгөлөк тизилишинин биринчи локомотивдери тендердик кыймылдаткычтар болсо, кийинчерээк конфигурация танк кыймылдаткычтары үчүн колдонула баштаган, бул конфигурацияга тамга суффикстерин кошуу менен белгиленет, мисалы, кадимки капталдуу локомотив үчүн 0-4-2 Т , 0 Ээр танкалуу тепловоз үчүн -4-2 ST , скважиналуу локомотив үчүн 0-4-2 WT жана текче менен жабдылган танковоз үчүн 0-4-2 RT . Аранжировка кээде 1883-жылкы Гавайиялык 0-4-2 тепловозунан кийин Оломана деп да аталат.

0-4-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-2 алдыңкы дөңгөлөктөрү жок дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөр жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөр. Бул дөңгөлөк тизилишинин биринчи локомотивдери тендердик кыймылдаткычтар болсо, кийинчерээк конфигурация танк кыймылдаткычтары үчүн колдонула баштаган, бул конфигурацияга тамга суффикстерин кошуу менен белгиленет, мисалы, кадимки капталдуу локомотив үчүн 0-4-2 Т , 0 Ээр танкалуу тепловоз үчүн -4-2 ST , скважиналуу локомотив үчүн 0-4-2 WT жана текче менен жабдылган танковоз үчүн 0-4-2 RT . Аранжировка кээде 1883-жылкы Гавайиялык 0-4-2 тепловозунан кийин Оломана деп да аталат.

0-4-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-2 алдыңкы дөңгөлөктөрү жок дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөр жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөр. Бул дөңгөлөк тизилишинин биринчи локомотивдери тендердик кыймылдаткычтар болсо, кийинчерээк конфигурация танк кыймылдаткычтары үчүн колдонула баштаган, бул конфигурацияга тамга суффикстерин кошуу менен белгиленет, мисалы, кадимки капталдуу локомотив үчүн 0-4-2 Т , 0 Ээр танкалуу тепловоз үчүн -4-2 ST , скважиналуу локомотив үчүн 0-4-2 WT жана текче менен жабдылган танковоз үчүн 0-4-2 RT . Аранжировка кээде 1883-жылкы Гавайиялык 0-4-2 тепловозунан кийин Оломана деп да аталат.

0-4-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-2 алдыңкы дөңгөлөктөрү жок дөңгөлөктөрдүн жайгашуусун билдирет, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөр жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөр. Бул дөңгөлөк тизилишинин биринчи локомотивдери тендердик кыймылдаткычтар болсо, кийинчерээк конфигурация танк кыймылдаткычтары үчүн колдонула баштаган, бул конфигурацияга тамга суффикстерин кошуу менен белгиленет, мисалы, кадимки капталдуу локомотив үчүн 0-4-2 Т , 0 Ээр танкалуу тепловоз үчүн -4-2 ST , скважиналуу локомотив үчүн 0-4-2 WT жана текче менен жабдылган танковоз үчүн 0-4-2 RT . Аранжировка кээде 1883-жылкы Гавайиялык 0-4-2 тепловозунан кийин Оломана деп да аталат.

0-4-4T:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдүн тизилишин билдирет. Бул түр танк локомотивдери үчүн гана колдонулган.

0-4-4-0:

Буу тепловозунун дөңгөлөктөрүн жайгаштыруунун классификациясы үчүн Хайтэ белгисинде 0-4-4-0 - бул алдыңкы жүк ташуучу машинасы жок, төрт кыймылдаткыч дөңгөлөктөрүнүн эки топтому жана чиркегич машинасы жок локомотив. Бул типтеги мисалдар Шей, Хейзлер, Климакс, Маллет, Мейер, BMAG жана Double Fairlie тепловоздору катары курулган. Ушундай эле конфигурация айрым Гарраттарда колдонулган, бирок ал 0-4-0 + 0-4-0 деп аталат.

0-4-4-0:

Буу тепловозунун дөңгөлөктөрүн жайгаштыруунун классификациясы үчүн Хайтэ белгисинде 0-4-4-0 - бул алдыңкы жүк ташуучу машинасы жок, төрт кыймылдаткыч дөңгөлөктөрүнүн эки топтому жана чиркегич машинасы жок локомотив. Бул типтеги мисалдар Шей, Хейзлер, Климакс, Маллет, Мейер, BMAG жана Double Fairlie тепловоздору катары курулган. Ушундай эле конфигурация айрым Гарраттарда колдонулган, бирок ал 0-4-0 + 0-4-0 деп аталат.

0-4-4-2:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоонун Хауте белгисинде , 0-4-4-2 - бул алдыңкы дөңгөлөктөрү, төрт кыймылдаткыч дөңгөлөктөрүнүн эки топтому жана эки артта турган дөңгөлөктөрү жок локомотив.

0-4-4-2:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоонун Хауте белгисинде , 0-4-4-2 - бул алдыңкы дөңгөлөктөрү, төрт кыймылдаткыч дөңгөлөктөрүнүн эки топтому жана эки артта турган дөңгөлөктөрү жок локомотив.

0-4-4T:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдүн тизилишин билдирет. Бул түр танк локомотивдери үчүн гана колдонулган.

0-4-4T:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-4-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн, эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдүн тизилишин билдирет. Бул түр танк локомотивдери үчүн гана колдонулган.

0-4-6:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоонун Нотт белгисинде 0-4-6T , алдыңкы дөңгөлөктөрү жок локомотив, катуу каркаска орнотулган төрт кыймылдаткыч дөңгөлөгү жана алты арткы дөңгөлөгү бар. Бул типтеги тепловоздун мисалдары Вильгельм фон Энгерт тарабынан жасалган.

0-4-6:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоонун Нотт белгисинде 0-4-6T , алдыңкы дөңгөлөктөрү жок локомотив, катуу каркаска орнотулган төрт кыймылдаткыч дөңгөлөгү жана алты арткы дөңгөлөгү бар. Бул типтеги тепловоздун мисалдары Вильгельм фон Энгерт тарабынан жасалган.

0-41 *:

0–41 * - Индиянын Канхангад айылындагы жаш волейболчуларды жана алардын жашоосун изилдеген режиссер Сенна Хегде тарткан индиялык көркөм фильм даректүү тасмасы.

0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte жазуусунун астында 0-6-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашышын жана артта калган дөңгөлөктөрдү чагылдырат. Бул тендерде жана танк локомотивдеринде колдонулган эң көп колдонулган дөңгөлөктүн ичи жана тышы цилиндрлер менен.

0-6-0 + 0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-6-0 + 0-6-0 кыймылдуу кыймылдаткыч бөлүктөрү бар эки кыймылдаткыч бөлүкчөсү бар артикулдуу локомотивдин дөңгөлөктөрүнүн тизилишин билдирет, ар бир агрегат алдыңкы дөңгөлөктөрү жок, алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрү үч окто жана дөңгөлөктөрү жок. Аранжировка натыйжалуу болуп, эки 0-6-0 тепловоздору артка аркалап иштеп, Garratt, Double Fairlie, Meyer жана Kitson-Meyer топловоздорунда колдонулган. Ушундай эле тартип Mallet буу локомотивдери үчүн гана иштейт, анда алдыңкы кыймылдаткыч бөлүгү гана бурулат, бирок алар 0-6-6-0 деп аталат.

0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte жазуусунун астында 0-6-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашышын жана артта калган дөңгөлөктөрдү чагылдырат. Бул тендерде жана танк локомотивдеринде колдонулган эң көп колдонулган дөңгөлөктүн ичи жана тышы цилиндрлер менен.

0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte жазуусунун астында 0-6-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашышын жана артта калган дөңгөлөктөрдү чагылдырат. Бул тендерде жана танк локомотивдеринде колдонулган эң көп колдонулган дөңгөлөктүн ичи жана тышы цилиндрлер менен.

0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte жазуусунун астында 0-6-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашышын жана артта калган дөңгөлөктөрдү чагылдырат. Бул тендерде жана танк локомотивдеринде колдонулган эң көп колдонулган дөңгөлөктүн ичи жана тышы цилиндрлер менен.

GWR 0-6-0PT:

GWR 0-6-0PT , Британиянын Улуу Батыш темир жолу тарабынан казандын эки тарабында тең суу ташуучу идиштер менен курулган паровоздун түрү. Алар жергиликтүү, шаар четиндеги жана тармактык жүргүнчүлөрдү жана жүктөрдү ташуу үчүн, манжеттик алымдар үчүн жана эңкейиштерде банкирдик кыймылдаткыч катары колдонулган. Алгачкы мисалдар, мисалы, 1901 жана 2021-жылдардагы класстар, локостор Belpaire отун алганда, ээрдин жанынан же капталдагы танктардан курулган - бул өрттүн бул түрү төрт бурчтуу чарчы жана ийилген ээрдин танкына дал келбейт. Бул жараян көбүнчө Джордж Джексон Черчворддун Суиндон чыгармаларында турган мезгилде болгон. Ээрлик танк тепловоздору панниер катары калыбына келтирүүдөн өтө эле аз эле, атап айтканда, 1910-жылы Черчворддун тушунда жаңы курулган 1361-класс, ушул күнгө чейин 1813-класстын бир канчасы панниер катары курулган.

0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte жазуусунун астында 0-6-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашышын жана артта калган дөңгөлөктөрдү чагылдырат. Бул тендерде жана танк локомотивдеринде колдонулган эң көп колдонулган дөңгөлөктүн ичи жана тышы цилиндрлер менен.

0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte жазуусунун астында 0-6-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашышын жана артта калган дөңгөлөктөрдү чагылдырат. Бул тендерде жана танк локомотивдеринде колдонулган эң көп колдонулган дөңгөлөктүн ичи жана тышы цилиндрлер менен.

0-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Whyte жазуусунун астында 0-6-0 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдүн жайгашышын жана артта калган дөңгөлөктөрдү чагылдырат. Бул тендерде жана танк локомотивдеринде колдонулган эң көп колдонулган дөңгөлөктүн ичи жана тышы цилиндрлер менен.

0-6-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-6-2 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет. Түрү кээде Webb же Branchliner деп аталат.

0-6-2 + 2-6-0T:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоо үчүн Нойте нотациясында A 0-6-2 + 2-6-0 .. Бир гана мисал Мейердин формалары болгон. муунактуу локомотив.

0-6-2 + 2-6-0T:

Буу тепловоздорун дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу боюнча классификациялоо үчүн Нойте нотациясында A 0-6-2 + 2-6-0 .. Бир гана мисал Мейердин формалары болгон. муунактуу локомотив.

0-6-2:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-6-2 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана бир окто эки артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет. Түрү кээде Webb же Branchliner деп аталат.

0-6-4:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-6-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет.

Co-Bo:

Co-Bo же Co′Bo ′ темир жол локомотивдери үчүн UIC классификация тутумундагы дөңгөлөктөрдүн аранжировкасы. Анда эки биригишпеген боёктор чагылдырылган. "Co" боги үч айдалган октон турат, ал эми "Бо" богиядан экөө бар.

0-6-4:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-6-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет.

0-6-4:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-6-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет.

0-6-4:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгиси боюнча, 0-6-4 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана эки окто төрт артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет.

0-6-6:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайте белгиси боюнча, 0-6-6 алдыңкы дөңгөлөктөрдүн дөңгөлөктөрүнүн жайгашуусун, үч окто алты кыймылдаткыч жана бириктирилген кыймылдаткыч дөңгөлөктөрдү жана үч окто алты артта турган дөңгөлөктөрдү билдирет.

0-6-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгисине ылайык, 0-6-6-0 дөңгөлөктүү тетик катуу локомотив каркасынын астына орнотулган эки кыймылдаткыч агрегаты бар локомотивди билдирет, алдыңкы кыймылдаткыч бөлүгү бурулуп, ар бир кыймылдаткычы алты жупташтырылган айдоосу менен алдыңкы же артта турган дөңгөлөктөрү жок дөңгөлөктөр. Дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу көбүнчө Маллет тепловозунун түрлөрүн сүрөттөө үчүн колдонулган.

0-6-6-0:

Буу тепловоздорун классификациялоо үчүн Хайтэ белгисине ылайык, 0-6-6-0 дөңгөлөктүү тетик катуу локомотив каркасынын астына орнотулган эки кыймылдаткыч агрегаты бар локомотивди билдирет, алдыңкы кыймылдаткыч бөлүгү бурулуп, ар бир кыймылдаткычы алты жупташтырылган айдоосу менен алдыңкы же артта турган дөңгөлөктөрү жок дөңгөлөктөр. Дөңгөлөктөрдүн жайгашуусу көбүнчө Маллет тепловозунун түрлөрүн сүрөттөө үчүн колдонулган.

0 ден 60 мильге чейин:

0 ден 60 чакырымга чейин ылдамдатууга кеткен убакыт АКШда жана Улуу Британияда унаа ылдамдатуу үчүн кеңири колдонулган ченем болуп саналат. Калган дүйнөдө 0дон 100 км / саатка чейин колдонулат. Азыркы үлгүдөгү унаалар 5 секундада 0ден 60 чакырымга чейин жетсе, экзотикалык унаалар 2ден 3 секундага чейин 0-60 чакырым аралыкты жасай алышат, ал эми мотоциклдер бул көрсөткүчтөргө 1990-жылдардан бери 500сч субсс менен жетишип келе жатышат. 2015-жылдагы эң ылдам унаа Porsche 918 Spyder болду, ал гибриддик унаа, 0,2ден 60 чакырымга чейин ылдамдыгын 2,2 секунд кетирген.

0 ден 60 мильге чейин:

0 ден 60 чакырымга чейин ылдамдатууга кеткен убакыт АКШда жана Улуу Британияда унаа ылдамдатуу үчүн кеңири колдонулган ченем болуп саналат. Калган дүйнөдө 0дон 100 км / саатка чейин колдонулат. Азыркы үлгүдөгү унаалар 5 секундада 0ден 60 чакырымга чейин жетсе, экзотикалык унаалар 2ден 3 секундага чейин 0-60 чакырым аралыкты жасай алышат, ал эми мотоциклдер бул көрсөткүчтөргө 1990-жылдардан бери 500сч субсс менен жетишип келе жатышат. 2015-жылдагы эң ылдам унаа Porsche 918 Spyder болду, ал гибриддик унаа, 0,2ден 60 чакырымга чейин ылдамдыгын 2,2 секунд кетирген.

0 ден 60 мильге чейин:

0 ден 60 чакырымга чейин ылдамдатууга кеткен убакыт АКШда жана Улуу Британияда унаа ылдамдатуу үчүн кеңири колдонулган ченем болуп саналат. Калган дүйнөдө 0дон 100 км / саатка чейин колдонулат. Азыркы үлгүдөгү унаалар 5 секундада 0ден 60 чакырымга чейин жетсе, экзотикалык унаалар 2ден 3 секундага чейин 0-60 чакырым аралыкты жасай алышат, ал эми мотоциклдер бул көрсөткүчтөргө 1990-жылдардан бери 500сч субсс менен жетишип келе жатышат. 2015-жылдагы эң ылдам унаа Porsche 918 Spyder болду, ал гибриддик унаа, 0,2ден 60 чакырымга чейин ылдамдыгын 2,2 секунд кетирген.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...