Thursday, April 1, 2021

Akadimia Platonos, Akadimias Street, Xylophone

Акадимия Платонос:

Акадимия Платонос - Грециянын борбору Афинанын шаардын бөлүгүнөн 3 км (2 миля) батыш-түндүк-батышта жайгашкан конуш .

Акадимиас көчөсү:


Акадимиас көчөсү - Колонаки районундагы Василиссис София проспектисинен, Экзарчея аймагындагы Каннингос аянтына чейин Панепистимио көчөсү менен Садио көчөсүнө параллель өтүүчү Афиныдагы ири көчө. Анын жалпы узундугу болжол менен 1,2 км түзөт. Анын үч тилкеси бар жана түштүк-чыгыштан түндүк-батышты көздөй диагональ боюнча өтөт. Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда ал АКШнын президенти Франклин Рузвельттин урматына расмий түрдө Рузвельт көчөсү деп аталып калган, бирок афиндиктер аны баштапкы аты менен айта беришкен.

Ксилофон:

Ксилофон - токмокто урулган жыгач шыргыйлардан турган урма музыкалык аспап. Ксилофон, глокенспиел сыяктуу эле, пианинонун клавиатурасында жасалган иреттелген баскычтардын жыйындысынан турат. Ар бир бар - бул көптөгөн африкалык жана азиялык аспаптарда пентатоникалык же гептатоникалык, батыштагы балдардын көптөгөн аспаптарында диатоникалык же оркестр үчүн хроматикалык болобу, музыкалык масштабдагы бийиктикке ылайыкталган идиофон.

Жалпы окурман:

Жалпы окурман: Элестетүү менен окурмандарга арналган китептер 1986-жылы китеп сатуучу, редактор жана жазуучу Джеймс Мустич тарабынан түзүлгөн америкалык почта аркылуу жасалган китептер каталогу болгон. Бул жалпы кызыкчылыктагы китептердин каталогдорунун арасында өзүнүн эклектикасы менен айырмаланып, ар бир чыгарылыштын чоң бөлүктөрү көмүскө адабий классикага берилген.

Амай Пакпак:

Дату Акадир Акобар , Амай Пакпак деген ат менен белгилүү болгон, ал 1890-жылдары Ланао аймагын испандык колониялаштырууга каршы Маранао каршылык көрсөтүүсүн жетектеген Маранао аскер башчысы болгон.

Салиу Акадири:

Салио Акадири - Бенин саясатчысы жана дипломат, Бениндин тышкы иштер министри болуп 2015-2016-жылдары иштеген.

Алукард (Тозок):

Алукард , мурда граф Дракула , ойдон чыгарылган каарман жана Кота Хирано тарабынан түзүлгөн Hellsing манга жана аниме сериалдарынын каарманы. Толугу менен Hellsing үй бүлөсүнүн башчысы Интегра Хеллсингге арналган вампир, Алукард Hellsing уюму менен биргеликте башка вампирлерге жана каардуу күчтөргө каршы күрөшүп, айыгышкандык жана ырайымсыздык менен күрөшүп, кээде бутага алынып, маскара болгондон кийин гана өлтүрүп, ал эми душмандар аларды өлтүрүү үчүн бир эмес, бир нече жолу. Граф Дракула Авраам Ван Хелсингден жеңилип, үй-бүлөнүн ишенимдүү кызматчысы болуп калды. Арадан ондогон жылдар өткөндөн кийин, Ыбрайымдын түздөн-түз урпагы Артур Хеллсинг графка "Алукард" код атын берет. Тозок жүз жылдан ашуун убакыттан кийин орнотулган, анда Алукард жана Тозок уюму фашисттик батальондун калдыктары менен күрөшүүгө аргасыз болушат. Алукард ошондой эле " Тозок: Таң " сериалынын алдыңкы сериясында, өнөктөшү Вальтер Дорнездин жанындагы аял түрүн алып, Экинчи Дүйнөлүк согушту фашисттерге каршы күрөштө аяктаган.

Akado-shōgakkōmae Station:

Akado-shōgakkōmae Station Япониянын Токио шаарындагы Аракава шаарындагы темир жол бекети.

Akado-shōgakkōmae Station:

Akado-shōgakkōmae Station Япониянын Токио шаарындагы Аракава шаарындагы темир жол бекети.

Алукард (Тозок):

Алукард , мурда граф Дракула , ойдон чыгарылган каарман жана Кота Хирано тарабынан түзүлгөн Hellsing манга жана аниме сериалдарынын каарманы. Толугу менен Hellsing үй бүлөсүнүн башчысы Интегра Хеллсингге арналган вампир, Алукард Hellsing уюму менен биргеликте башка вампирлерге жана каардуу күчтөргө каршы күрөшүп, айыгышкандык жана ырайымсыздык менен күрөшүп, кээде бутага алынып, маскара болгондон кийин гана өлтүрүп, ал эми душмандар аларды өлтүрүү үчүн бир эмес, бир нече жолу. Граф Дракула Авраам Ван Хелсингден жеңилип, үй-бүлөнүн ишенимдүү кызматчысы болуп калды. Арадан ондогон жылдар өткөндөн кийин, Ыбрайымдын түздөн-түз урпагы Артур Хеллсинг графка "Алукард" код атын берет. Тозок жүз жылдан ашуун убакыттан кийин орнотулган, анда Алукард жана Тозок уюму фашисттик батальондун калдыктары менен күрөшүүгө аргасыз болушат. Алукард ошондой эле " Тозок: Таң " сериалынын алдыңкы сериясында, өнөктөшү Вальтер Дорнездин жанындагы аял түрүн алып, Экинчи Дүйнөлүк согушту фашисттерге каршы күрөштө аяктаган.

Садо, Ниигата:

Sado Садо аралында жайгашкан шаар Япониянын Ниигата префектурасында. 2004-жылдан бери шаар аралды толугу менен камтыйт, бирок анын бардык аянты шаарлаштырылган эмес. Садо - Япониянын төрт негизги аралынан жана Окинава аралынан кийинки алтынчы ири арал.

Powerpuff Girls Z:

Powerpuff Girls Z 2006-жылы америкалык The Powerpuff Girls анимациялык телесериалынын негизинде Мегуму Исигуронун режиссеру тарабынан жасалган сыйкырдуу кыздардын аниме сериясы. Аниме Cartoon Network Japan жана Aniplex тарабынан биргелешип даярдалган жана Toei Animation тарабынан анимацияланган.

Akadémia utca:

Akadémia utca Руосвельт тер менен Коссут Лайош тер ортосунда Беларос – Липотварос Будапешт, Венгрия.

Akadémiai Kiadó:

Akadémiai Kiadó - Венгрия Илимдер Академиясынын басмаканасы. Бул Венгриянын илимий жана китептерди, журналдарды чыгарган эң маанилүү басмаканаларынын бири. Анын көпчүлүк ээси - Амстердамдагы басмакана конгломераты Wolters Kluwer, ал эми Венгриянын Илимдер Академиясы азчылыктын үлүшүнө ээ, 1828-жылы негизделген жана Будапештте жайгашкан. Монографияларды жана журналдарды басып чыгарат. Журналдарды чыгарган филиал - AKJournals.

Жак д'Аделсвард-Ферсен:

Барон Жак д'Аделсвард-Ферсен француз жазуучусу жана акыны болгон. Анын жашоосу Роджер Пейрефиттин ойдон чыгарылган өмүр баянынын негизин түзөт.

Академия:

Akadêmia - 1986-жылы дирижеру Франсуаза Лассер тарабынан негизделген француз эрте музыкалык ансамбли. Ырчылардын алгачкы тобу Филипп Эрревегдин Шапель Роялынын мүчөлөрүнөн түзүлгөн.

Akae:

Akae төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Akae Baku , Япон жазуучусу
  • Ака-е, жыгачтан бастыруунун түрү
  • Касбээлге жердин циклдарынын сырларын ачкан ант
Баку Акаэ:

Баку Акаэ япон жазуучусу болгон. Ал Ямагучинин Шимоносеки шаарында төрөлгөн.

Акае Бека:

Akae Beka - АКШнын Виргин аралдарындагы Сент- Кроастан чыккан регги-регги тобу, ал 2015-жылы мүчөлөрүнүн өзгөрүшүнөн кийин Midnite тобунун мүчөлөрү тарабынан түзүлгөн. Ошол жылдын февраль айында мурдагы Midnite тобу 2015-жылдагы турун токтотуп, "Медициналык шашылыш кырдаалдын өзгөрүлүшүнө, соттолгондугуна жана ачылышына байланыштуу" кийинкиге жылдырылды.

Акаше Ки Ранга Лагила:

Акаше ки Ранга Лагила - 2009-жылы Индиядагы Одия тилинде режиссер С.К.Муралидхаран тарткан. Анда Анубхав Моханти, Арчита Саху жана Рали Нанда ойношот. Моханти "Одиша" мамлекеттик киносыйлыгында "Мыкты актер" сыйлыгын алды. Фильм 2009-жылы "Одиша" мамлекеттик киносунун "Мыкты сценарий", "Мыкты редактор" жана "Мыкты көркөм режиссер" наамына ээ болгон. Фильмди Sarthak Musicтин астында Ситарам Агрвал чыгарган. Бул 2008-жылы "Махеш", "Saranya Matrum Palar" тамилдик тасмасынын ремейки.

Аскар Акаев:

Аскар Акаевич Акаев - 1990-жылдан баштап 2005-жылдын март айындагы жоогазын ыңкылабында бийликтен кулатылганга чейин Кыргызстандын президенти болуп иштеген кыргыз саясатчысы.

Акатист:

Акатисттик гимн - адатта чыгыш православдык же чыгыш католик христиандары тарабынан окула турган, олуяга, ыйык иш-чарага же Ыйык Үч Бирдиктин инсандарынын бирине арналган гимн. Ысым гимнди ырдоо учурунда же кээде бүтүндөй кызмат учурунда, кары-картаңдардан же ден-соолугу начар адамдардан башка, жамаат отурбай, урматтап турушат деп күтүлүүдө. Чыгыш католик жана православ христиандарынын диний жөрөлгөлөрү учурунда отуруу, туруу, таазим кылуу жана сажда кылуу татаал эрежелер менен, ошондой эле ар бир адамдын жеке эрки менен аныкталат. Инжилди окуу жана акатисттердин ырдоосу учурунда гана баардыгы милдеттүү деп эсептелет.

Akaflieg:

Akaflieg - академик Флигергруппенин , Германиянын Техникалык Университеттеринин, согушка чейинки жана андан кийинки авиациялык инженериянын студенттеринин, учактарды, көбүнчө планерди иштеп чыккан топторунун кыскартылышы.

Akaflieg Berlin:

Akaflieg Berlin - учурда Германиянын университеттерине кошулган он үч учуучу топтун бири же Akaflieg . Akaflieg Berlin - академиялык Fliegergruppe Berlin eVдин кыскартылышы, Берлиндеги бир нече университеттерде окуган студенттердин тобу, бирок алар негизинен Берлин университетинен келгендер, алар планерлерди иштеп чыгуу жана жасалгалоо, ошондой эле аэродинамика боюнча изилдөө иштерин жүргүзүшөт. 1920 Akaflieg Берлинде-жылы негизделген 1920-жылы түзүлгөн жана алар негизинен Akaflieg Берлинге мурдагы мүчөлөрү турат AFV Берлин менен бөлүшө Германияда эски сойлогон клубдардын бири, Pritzwalk жакын Kammermark аэродромду алардын учуруп учкан, башкача айтканда, тамашалап эскертилген "улгайган айымдар жана мырзалар" катары. Акафлиег Берлин 2007/2008-жылдарга карата, Германиянын университеттеринин учуучу топторунун көзөмөлдөөчү органы - Идафлигдин аткаруучу тобу болгон.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Шарлотт , 1920-жылдары Германияда курулган планер болгон. Анда бийик дарактуу конструкциядагы бийик канаттуу, куйруксуз парустун конфигурациясы чагылдырылып, конууга жуп тепкичтери болгон.

Akaflieg Berlin B12:

Akaflieg Berlin B12 - Германияда иштелип чыккан жана жасалган жогорку сапаттуу эки орундуу планер учагы. Изилдөөчү унаа катары ойлоп табылган бир гана блок иштелип чыккан.

Akaflieg Berlin B13:

Akaflieg Berlin B13 Германияда иштелип чыккан жана курулган эки орундуу мотор-планер.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Шарлотт , 1920-жылдары Германияда курулган планер болгон. Анда бийик дарактуу конструкциядагы бийик канаттуу, куйруксуз парустун конфигурациясы чагылдырылып, конууга жуп тепкичтери болгон.

Akaflieg Berlin B2 Teufelchen:

Akaflieg Berlin B2 Teufelchen - Германияда 1920-жылдары курулган планер. Анда бийик даражалуу консолдуу парустун консолу орнотулган.

Akaflieg Berlin B2 Teufelchen:

Akaflieg Berlin B2 Teufelchen - Германияда 1920-жылдары курулган планер. Анда бийик даражалуу консолдуу парустун консолу орнотулган.

Akaflieg Berlin B3 Шарлотта II:

Akaflieg Berlin B3 Charlotte II Германияда 1920-жылдары курулган планер болгон. Анда бийик дарактуу конструкциядагы бийик канаттуу, куйруксуз парустун конфигурациясы чагылдырылган, ал конуу үчүн бир гана тайгаланды жана тормоз баскан.

Akaflieg Berlin B3 Шарлотта II:

Akaflieg Berlin B3 Charlotte II Германияда 1920-жылдары курулган планер болгон. Анда бийик дарактуу конструкциядагы бийик канаттуу, куйруксуз парустун конфигурациясы чагылдырылган, ал конуу үчүн бир гана тайгаланды жана тормоз баскан.

Akaflieg Berlin B4 FF:

Akaflieg Berlin B4 FF Германияда 1930-жылдардын башында курулган бир орундуу учак болгон. Бул кездеме менен капталган бүктөлмө канаттары бар, жыгачтан жасалган жогорку канаттуу моноплан

Akaflieg Berlin B4 FF:

Akaflieg Berlin B4 FF Германияда 1930-жылдардын башында курулган бир орундуу учак болгон. Бул кездеме менен капталган бүктөлмө канаттары бар, жыгачтан жасалган жогорку канаттуу моноплан

Akaflieg Berlin B5:

Akaflieg Berlin B5 Германияда 1930-жылдардын аягында курулган планер болгон. Анда бийик даражалуу консольдуу парустук консоль, бардык жыгач конструкциялары, консольга чагылдырылган канаттары, суурулуп турган десанты, бардык кыймылдаткыч куйругу, сууга секирүүчү аба тормозу коюлган.

Akaflieg Berlin B6:

Akaflieg Berlin B6 Германияда 1930-жылдардын аягында курулган планер болгон. Анда бийик канаттуу, консоль түрүндөгү ортоңку канаттуу желкен учагынын конфигурациясы, Юнкерстин жапкычтары, учуучу десанттык шайман, кыймылдаткыч куйрук, сууга секирүүчү аба тормозу, жыгач жана болот корпусу көрсөтүлгөн.

Akaflieg Berlin B8:

Akaflieg Berlin B8 1930-жылдардын аягында Римде 1939 Олимпиада оюндары планер мелдешине курулган немис парусу болгон. Бул канаттуу консолу бар бийик канаттуу парустук учагы, аба тормозу жана бардык жыгач конструкциясы.

Akaflieg Berlin B9:

Akaflieg Berlin B 9 1940-жылдары Akaflieg Berlin жана Flugtechnische Fachgruppe тарабынан иштелип чыккан эки моторлуу эксперименталдык учак болгон. Ал учкучтун жакын абалда болушунун артыкчылыктарын изилдөө максатында иштелип чыккан. Учак 1943-жылы учуп келген, бирок акыры таштап кетишкен.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Шарлотт , 1920-жылдары Германияда курулган планер болгон. Анда бийик дарактуу конструкциядагы бийик канаттуу, куйруксуз парустун конфигурациясы чагылдырылып, конууга жуп тепкичтери болгон.

Akaflieg Berlin B12:

Akaflieg Berlin B12 - Германияда иштелип чыккан жана жасалган жогорку сапаттуу эки орундуу планер учагы. Изилдөөчү унаа катары ойлоп табылган бир гана блок иштелип чыккан.

Akaflieg Berlin B13:

Akaflieg Berlin B13 Германияда иштелип чыккан жана курулган эки орундуу мотор-планер.

Akaflieg Berlin B5:

Akaflieg Berlin B5 Германияда 1930-жылдардын аягында курулган планер болгон. Анда бийик даражалуу консольдуу парустук консоль, бардык жыгач конструкциялары, консольга чагылдырылган канаттары, суурулуп турган десанты, бардык кыймылдаткыч куйругу, сууга секирүүчү аба тормозу коюлган.

Akaflieg Berlin B6:

Akaflieg Berlin B6 Германияда 1930-жылдардын аягында курулган планер болгон. Анда бийик канаттуу, консоль түрүндөгү ортоңку канаттуу желкен учагынын конфигурациясы, Юнкерстин жапкычтары, учуучу десанттык шайман, кыймылдаткыч куйрук, сууга секирүүчү аба тормозу, жыгач жана болот корпусу көрсөтүлгөн.

Akaflieg Berlin B8:

Akaflieg Berlin B8 1930-жылдардын аягында Римде 1939 Олимпиада оюндары планер мелдешине курулган немис парусу болгон. Бул канаттуу консолу бар бийик канаттуу парустук учагы, аба тормозу жана бардык жыгач конструкциясы.

Akaflieg Berlin B9:

Akaflieg Berlin B 9 1940-жылдары Akaflieg Berlin жана Flugtechnische Fachgruppe тарабынан иштелип чыккан эки моторлуу эксперименталдык учак болгон. Ал учкучтун жакын абалда болушунун артыкчылыктарын изилдөө максатында иштелип чыккан. Учак 1943-жылы учуп келген, бирок акыры таштап кетишкен.

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko - Германиянын Брунсвик университетинин студенттери тарабынан иштелип чыккан жана курулган эки орундуу жогорку сапаттуу кеме. Парустук самолет өндүрүшкө арналган эмес.

Akaflieg Braunschweig SB-11:

Akaflieg Braunschweig SB-11 - Германияда авиациялык студенттер тарабынан иштелип чыккан эксперименталдык, бир орундуу, өзгөрүлмө геометриялык парус. Ал 1978-жылдагы планердик Дүйнөлүк Чемпионатында 15 м аралыкты жеңип алган, бирок эң мыкты, кадимкидей каршылыктардан алдыга жылуу кеңири таралган имитацияга алып келген жок.

Akaflieg Braunschweig SB-12:

Akaflieg Braunschweig SB-12 немис техникалык университетинин студенттери тарабынан Германиянын Аэрокосмостук Борборунун жаңы канат профилин сынап көрүү үчүн 1980-жылы иштелип чыккан, бир кишилик, Standard Class парусу болуп саналат. Ал өндүрүү үчүн арналган эмес, бирок жалгыз SB-12 2010-жылы дагы деле активдүү бойдон калууда.

Akaflieg Braunschweig SB-13 Arcus:

Akaflieg Braunschweig SB-13 Arcus - 1990-жылдардын башында Германияда иштелип чыккан жана курулган, стандарттуу планер планерасы, бир орундуу, эксперименталдык. Ал кадимки замандаштары сыяктуу эле мыкты ойносо да, анын иштөө кыйынчылыгынын ордун толтуруу үчүн жетишерлик деңгээлде өркүндөтүлгөн өнүм сунуш кылган жок.

Akaflieg Braunschweig SB-14:

Akaflieg Braunschweig SB 14 - Германияда 2000-жылдардын башында иштелип чыккан жана курулган 18 м (59 фут) ачык класстагы парус.

Akaflieg Braunschweig SB-5 Данциг:

Akaflieg Braunschweig SB-5 - Германиянын Брунсвик Университетинин студенттери тарабынан иштелип чыккан жана прототиптелген Германиянын бир орундуу Standard Class парусту. 100дөн ашыгы алардын дизайны боюнча, ар кандай варианттарда курулган.

Akaflieg Braunschweig SB-6 Nixope:

Akaflieg Braunschweig SB-6 Nixope Германиянын Брунсвик университетинин аэронавигациялык студенттери тарабынан иштелип чыккан жана курулган (1961) GRP жогорку өндүрүмдүүлүгү бар бир орундуу планер болгон. Ал 1961-жылы Германиянын Улуттук планердик жарышына катышып, алтынчы орунду ээлеп, түздөн-түз андан ары эки GRP учагына алып барды.

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus:

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus - 1960-жылдары Германияда иштелип чыккан жана курулган стандарттуу планер. Бул Акафлег Брауншвейгдин студенттеринин аралашкан айнек буласынан жана жыгачтан жасалган сүрөттөрүнүн бири болгон.

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus:

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus - 1960-жылдары Германияда иштелип чыккан жана курулган стандарттуу планер. Бул Акафлег Брауншвейгдин студенттеринин аралашкан айнек буласынан жана жыгачтан жасалган сүрөттөрүнүн бири болгон.

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 - бул 1960-жылдары Германияда курулган, негизинен айнек буласынын терисинен курулган бальза жыгачынын структурасы боюнча курулган, эксперименталдык, бир орундуу, жогорку сапаттуу планер. Эки курулган; экинчисинде кийин жогорку тараптардын катышы (30: 1) орнотулуп, Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus болуп калды .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 - бул 1960-жылдары Германияда курулган, негизинен айнек буласынын терисинен курулган бальза жыгачынын структурасы боюнча курулган, эксперименталдык, бир орундуу, жогорку сапаттуу планер. Эки курулган; экинчисинде кийин жогорку тараптардын катышы (30: 1) орнотулуп, Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus болуп калды .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 - бул 1960-жылдары Германияда курулган, негизинен айнек буласынын терисинен курулган бальза жыгачынын структурасы боюнча курулган, эксперименталдык, бир орундуу, жогорку сапаттуу планер. Эки курулган; экинчисинде кийин жогорку тараптардын катышы (30: 1) орнотулуп, Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus болуп калды .

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko - Германиянын Брунсвик университетинин студенттери тарабынан иштелип чыккан жана курулган эки орундуу жогорку сапаттуу кеме. Парустук самолет өндүрүшкө арналган эмес.

Akaflieg Braunschweig SB-5 Данциг:

Akaflieg Braunschweig SB-5 - Германиянын Брунсвик Университетинин студенттери тарабынан иштелип чыккан жана прототиптелген Германиянын бир орундуу Standard Class парусту. 100дөн ашыгы алардын дизайны боюнча, ар кандай варианттарда курулган.

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 - бул 1960-жылдары Германияда курулган, негизинен айнек буласынын терисинен курулган бальза жыгачынын структурасы боюнча курулган, эксперименталдык, бир орундуу, жогорку сапаттуу планер. Эки курулган; экинчисинде кийин жогорку тараптардын катышы (30: 1) орнотулуп, Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus болуп калды .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

Akaflieg Braunschweig SB-8 - бул 1960-жылдары Германияда курулган, негизинен айнек буласынын терисинен курулган бальза жыгачынын структурасы боюнча курулган, эксперименталдык, бир орундуу, жогорку сапаттуу планер. Эки курулган; экинчисинде кийин жогорку тараптардын катышы (30: 1) орнотулуп, Akaflieg Braunschweig SB-9 Stratus болуп калды .

Akaflieg Дармштадт:

Akaflieg Darmstadt - Германиянын университеттерине караштуу жыйырмага жакын учуучу топтун бири. Akaflieg - Герман академиясынын студенттеринин жана окутуучуларынын академиялык тобу Akademische Fliegergruppe үчүн кыскартылган сөз.

Дармштадт D-18:

Дармштадт D-18 Германиянын жеңил спорттук учагы болгон, ал 1920-жылдардын аягында Дармштадт Technische Universität компаниясынын Akaflieg Darmstadt тарабынан иштелип чыккан жана жасалган.

Акафлиег Дармштадт D-17 Дармштадт:

Дармштадт D-17 жана Дармштадт I деп аталган Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , Германиянын Университетинин студенттеринин 1927-жылы дизайнердик тобу тарабынан иштелип чыккан жана курулган, жогорку деңгээлдеги, бир орундуу, консоль монопландык парусту болгон. Андан кийин 1928-жылы Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , ушул сыяктуу жаңы профили бар учак, узунураак канаты.

Дармштадт D-18:

Дармштадт D-18 Германиянын жеңил спорттук учагы болгон, ал 1920-жылдардын аягында Дармштадт Technische Universität компаниясынын Akaflieg Darmstadt тарабынан иштелип чыккан жана жасалган.

Акафлиег Дармштадт D-17 Дармштадт:

Дармштадт D-17 жана Дармштадт I деп аталган Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , Германиянын Университетинин студенттеринин 1927-жылы дизайнердик тобу тарабынан иштелип чыккан жана курулган, жогорку деңгээлдеги, бир орундуу, консоль монопландык парусту болгон. Андан кийин 1928-жылы Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , ушул сыяктуу жаңы профили бар учак, узунураак канаты.

Акафлиег Дармштадт D-17 Дармштадт:

Дармштадт D-17 жана Дармштадт I деп аталган Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , Германиянын Университетинин студенттеринин 1927-жылы дизайнердик тобу тарабынан иштелип чыккан жана курулган, жогорку деңгээлдеги, бир орундуу, консоль монопландык парусту болгон. Андан кийин 1928-жылы Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , ушул сыяктуу жаңы профили бар учак, узунураак канаты.

Акафлиег Дармштадт D-17 Дармштадт:

Дармштадт D-17 жана Дармштадт I деп аталган Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , Германиянын Университетинин студенттеринин 1927-жылы дизайнердик тобу тарабынан иштелип чыккан жана курулган, жогорку деңгээлдеги, бир орундуу, консоль монопландык парусту болгон. Андан кийин 1928-жылы Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , ушул сыяктуу жаңы профили бар учак, узунураак канаты.

Дармштадт D-22:

Дармштадт D-22 Германиянын спорттук учагы болгон, аны Technische Universität Darmstadt компаниясынын кызматкери Акафлег иштеп чыккан.

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel:

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel Германияда 1930-жылдардын башында иштелип чыккан, бир орундуу, жогорку өндүрүмдүү парус болгон. Термикалык көтөрүлүүнүн өсүп келе жаткан түшүнүгүн пайдаланууга арналган, ал кичинекей жана маневрлүү, 12 метр аралыкты ээлеген; жеңилдиги үчүн жибек менен капталган, анын учкучтарына караганда салмагы аз (бош). 1934-жылы бир азга аралыкта түз сызык боюнча аралык рекордун сактап келген.

Akaflieg Darmstadt D-29:

Дармштадт D-29 немис эксперименталдык монопланы болгон жана Акафлег Дармштадт тарабынан курулган. D-29 консолу аз канаттуу моноплан, 1936-жылы иштелип чыккан жана кадимки конуучу шкаф менен куйруктуу. Ал Siemens-Halske Sh 14a радиалдык поршендүү кыймылдаткычы менен иштеген жана жабык тандем кокпиттери, ошондой эле башка бир катар өзгөчөлүктөрү, анын ичинде гидротехникалык жетектелген арткы капталдары, тирөөчтүү T-куйругу жана алдыңкы этектери бар.

Akaflieg Darmstadt D-30 Cirrus:

Akaflieg Darmstadt D-30 Cirrus аэродинамикалык жактан өркүндөтүлгөн жалгыз орундуу парусту болгон, ал канаты өтө жогору жана капуста менен бум фюзеляжына ээ. Экинчи Дүйнөлүк Согуштун алдында Германияда курулуп, рекорд жаңыртуучу жана 1938-жылы талаптагыдай чыгып, артка кайтуунун жаңы дүйнөлүк рекордун орноткон.

Lippisch DM-1:

Lippisch DM-1 Германияда 1944-жылдан бери иштелип чыккан жана курулган бир орундуу изилдөө планери болгон.

Akaflieg Darmstadt D-34:

Akaflieg Darmstadt D-34 пароходдору 1950-жылдары жана 1960-жылдардын башында Дармштадт университетинде иштелип чыккан, ошол кезде пайда болуп жаткан пластмасса жана курама материалдардын структуралык жана аэродинамикалык артыкчылыктарын изилдөө үчүн иштелип чыккан бир орундуу пароходдук эксперименталдык серия болгон.

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe:

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe - бул 1960-жылдардын ортосунда Германияда иштелип чыккан жана курулган бир орундуу, жогорку сапаттуу парус, алгачкы "айнек кемелердин" бири. 1964-жылы Германиянын Улуттук Чемпионатында жеңүүчү болуп, кийинки жылы Дүйнө чемпиондугунда экинчи орунду ээлеген.

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe:

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe - бул 1960-жылдардын ортосунда Германияда иштелип чыккан жана курулган бир орундуу, жогорку сапаттуу парус, алгачкы "айнек кемелердин" бири. 1964-жылы Германиянын Улуттук Чемпионатында жеңүүчү болуп, кийинки жылы Дүйнө чемпиондугунда экинчи орунду ээлеген.

Akaflieg Darmstadt D-38:

Akaflieg Darmstadt D-38 - Германиянын бир орундуу, стандарт класстагы парусту, Дармштадт Университетинин Флегерегруппе тарабынан жасалган жана курулган.

Akaflieg Darmstadt D-39:

Akaflieg Darmstadt D-39 D-38 парусунан алынган, бир орундуу мотор планер болгон. Германияда 1970-жылдардын аягында курулган, ал өндүрүшкө арналган эмес жана бирөөсү гана курулган.

Akaflieg Darmstadt D-40:

Akaflieg Darmstadt D-40 - бул эксперименталдык өзгөрүлмө геометриялык жалгыз орундуу парус, ал дээрлик толук аралыгы менен жабдылган, алсыз термалдарда оптималдуу аэродинамика үчүн клапанды алмаштыруучу капкактар ​​менен жабдылган жана каптал учунун сүйрөлүшүн минималдаштыруу үчүн канатка бириктирилген. Бирөөсү ийгиликтүү учуп кетти, бирок Д-40, башка өзгөрүлмө геометриялык пароходдор сыяктуу эле, коммерциялашкан жок.

Akaflieg Darmstadt D-41:

Akaflieg Darmstadt D-41 эки орундуу, жанаша конфигурацияланган парусту, ошондой эле тандем отургучтарын аткарууга ылайыкташтырылган. Ал Германияда 1990-жылдары курулган жана Акафлег Дармштадттын студенттери кырсыкка учураганга чейин колдонуп келишкен.

Akaflieg Darmstadt D-6 Geheimrat:

Akaflieg Darmstadt D-6 Geheimrat, көп Darmstadt D-6 Geheimrat кыскартылган, немис студенттери тарабынан 1922-жылы иштелип чыккан жана жасалган бир отургучта жана жогорку cantilever канаты менен алгачкы атаандаштык планёр болчу.

Akaflieg Darmstadt D-7 Margarete:

Akaflieg Darmstadt D-7 Margarete , кыскартылган Darmstadt D-7 Margarete , эң алгачкы эки орундуу моноплан планерлеринин бири болгон, 1923-жылы Германиянын университеттеринин студенттери тарабынан долбоорлонгон жана курулган.

Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul:

Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul, көп Darmstadt D-9 Консул кыскартылган, жогорку аткаруу, бир отургуч, cantilever тегиздикте же планёр, иштелип чыккан жана немис студенти топ тарабынан курулган 1923-жылы үчүн тоолуу дурусураак болду.

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel:

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel Германияда 1930-жылдардын башында иштелип чыккан, бир орундуу, жогорку өндүрүмдүү парус болгон. Термикалык көтөрүлүүнүн өсүп келе жаткан түшүнүгүн пайдаланууга арналган, ал кичинекей жана маневрлүү, 12 метр аралыкты ээлеген; жеңилдиги үчүн жибек менен капталган, анын учкучтарына караганда салмагы аз (бош). 1934-жылы бир азга аралыкта түз сызык боюнча аралык рекордун сактап келген.

Lippisch DM-1:

Lippisch DM-1 Германияда 1944-жылдан бери иштелип чыккан жана курулган бир орундуу изилдөө планери болгон.

Лаубенталь Вюртемберг:

Лаубентал Вюртемберг , кээде анын куруучулары Акафлиег Дармштадт Вюртемберг деп аталып калган, Пол Лубентал тарабынан иштелип чыккан жана Варф Хирт үчүн Дармштадт университетинде курулган, 1928-жылы Францияда өткөн эл аралык мелдеште төрт байгелүү орунду ээлеген бир орундук планер болгон. Экинчи машина 1929-жылы Klemm Leichtflugzeugbau GmbH тарабынан курулган.

FVD Stehaufchen:

FVD Stehaufchen же Der Dresdener Stehaufchen , кийинчерээк Akaflieg Dresden D-B1 Stehaufchen деп аталып , Германияда 1921-жылы иштелип чыккан жана курулган бирдей эмес эки бланкалуу планер болгон. Ал Вассеркуппедеги экинчи жана үчүнчү Рён мелдештеринде бир топ ийгиликтер менен учкан жана ошондой эле болгон. учкучтарды окутуу үчүн колдонулган.

FVD Stehaufchen:

FVD Stehaufchen же Der Dresdener Stehaufchen , кийинчерээк Akaflieg Dresden D-B1 Stehaufchen деп аталып , Германияда 1921-жылы иштелип чыккан жана курулган бирдей эмес эки бланкалуу планер болгон. Ал Вассеркуппедеги экинчи жана үчүнчү Рён мелдештеринде бир топ ийгиликтер менен учкан жана ошондой эле болгон. учкучтарды окутуу үчүн колдонулган.

ФВД Дорис:

FVD Дорис же Дрезден Дорис , кийинчерээк Акафлег Дрезден D-B2 Дорис деп аталып калган, Германияда 1922-жылы курулган моноплан планер болгон. Алардын кол салуу бурчтарын өз алдынча жөндөп турчу канаттары өзгөчө болгон, бул энергияны көбөйтүүгө багытталган. шамалдын натыйжасында алынган.

Akaflieg Hannover AFH-24:

Akaflieg Hannover AFH-24 - Германияда иштелип чыккан жана курулган машыгуу планери.

Ганновер Грейф:

Akaflieg Hannover H.2 Greif 1922-жылы ийгиликтүү Вампир планерин иштеп чыккан. Rhön (Wasserkuppe) үч жолу удаалаш учса дагы, мурункусунун жетишкендиктерине дал келе алган жок.

Ганновер Н 1 Вампир:

Hannover H.1 Vampyr Георг Маделунг тарабынан 1921-жылы 8-августтан 25-августка чейин Вассеркуппеде болуп өткөн 1921-жылдагы Рон планердик таймашы үчүн иштелип чыккан немис планери болгон. бардык заманбап пароходдордун прекурсору деп табылган.

Ганновер Н 1 Вампир:

Hannover H.1 Vampyr Георг Маделунг тарабынан 1921-жылы 8-августтан 25-августка чейин Вассеркуппеде болуп өткөн 1921-жылдагы Рон планердик таймашы үчүн иштелип чыккан немис планери болгон. бардык заманбап пароходдордун прекурсору деп табылган.

Akaflieg Karlsruhe:

Akaflieg Karlsruhe - Германиянын университеттерине бириккен он учуучу топтун бири (Akaflieg). Akaflieg - немис университети менен иштеген студенттердин академиялык тобу Akademische Fliegergruppe үчүн кыскартылган сөз. Akademische Fliegergruppe Karlsruhe eV - Карлсруэ технологиялык институтуна катталган студенттердин тобу, алар планерлерди иштеп чыгуу жана жасалгалоо, ошондой эле аэродинамика боюнча изилдөө иштерин жүргүзүшөт.

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl Германияда иштелип чыккан жана курулган жана 1971-жылы 9-январда биринчи жолу учкан Мотор-планер.

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl Германияда иштелип чыккан жана курулган жана 1971-жылы 9-январда биринчи жолу учкан Мотор-планер.

Akaflieg Karlsruhe AK-5:

AK-5 - бул Германияда Akaflieg Karlsruhe мүчөлөрү тарабынан иштелип чыккан жана курулган бир кишилик клубдук парус.

Akaflieg Karlsruhe AK-5b:

Akaflieg Karlsruhe AK-5b - Германияда Akaflieg Karlsruhe мүчөлөрү тарабынан иштелип чыккан жана курулган бир орундуу клубдук класс планер.

Akaflieg Karlsruhe AK-8:

AK-8 - бул Германияда Akaflieg Karlsruhe мүчөлөрү тарабынан иштелип чыккан жана жасалган, эллипс түрүндөгү алдыңкы чети менен айырмаланган FAI-Standard Class кеме учагы.

DG Flugzeugbau DG-1000:

DG Flugzeugbau DG-1000 - DG Flugzeugbau тарабынан курулган эки орундуу класстагы планер. Ал артка тартылуучу кыймылдаткычы жана винтине ээ. Алгач 2000-жылы июлда Германиядагы Шпейерде учкан. Төрт модель бар, алардын HQK-51 профилиндеги 18 жана 20 метрлик канаттары бар. Акыркы DG-1001 варианты DG-505ти өндүрүшкө алмаштырды.

Akaflieg Köln LS11:

LS11 же AFK1 - учурда Akaflieg Köln eVде иштеп жаткан эки кишилик класс парусунун прототиби. LS11 биринчи жолу 2005-жылы 5-ноябрда учкан.

Akaflieg Köln LS11:

LS11 же AFK1 - учурда Akaflieg Köln eVде иштеп жаткан эки кишилик класс парусунун прототиби. LS11 биринчи жолу 2005-жылы 5-ноябрда учкан.

Akaflieg Köln LS11:

LS11 же AFK1 - учурда Akaflieg Köln eVде иштеп жаткан эки кишилик класс парусунун прототиби. LS11 биринчи жолу 2005-жылы 5-ноябрда учкан.

Akaflieg Köln LS11:

LS11 же AFK1 - учурда Akaflieg Köln eVде иштеп жаткан эки кишилик класс парусунун прототиби. LS11 биринчи жолу 2005-жылы 5-ноябрда учкан.

Akaflieg München Mü10 Milan:

Akaflieg München Mü10 Milan - Германияда 1934-жылы иштелип чыккан эки орундуу планер учагы. Дизайндын бир гана нускасы жасалган.

Akaflieg München Mü11 Papagei:

Akaflieg München Mü11 Papagei - Германияда 1935-жылы иштелип чыккан жана курулган баштапкы планер.

Akaflieg München Mü12 Kiwi:

Akaflieg München Mü12 Kiwi - Германияда 1935-жылы иштелип чыккан жана курулган планер.

Akaflieg München Mü13:

Akaflieg Мюнхен Mü13 Мерлин жана Akaflieg Мюнхен Mü13 Аталанта Mü13M Motormerlin катары Мерлин, мурду кичинекей мотордун тышкары келген эле 1935 А мотор-учуу нускасынан Германияда иштелип чыккан жана жасалган планер эле. Согуштан кийинки өнүгүү Mü13E Scheibe Bergfalke катары өндүрүшкө кирген.

Akaflieg München Mü16:

Akaflieg München Mü16 Германияда 1938-жылдан бери иштелип чыккан планер болгон.

Akaflieg München Mü17 Merle:

Akaflieg München Mü17 Merle - Германияда 1938-жылдан бери иштелип чыккан жана курулган бир орундуу планер учагы.

Akaflieg München Mü18 Meßkrähe:

Akaflieg München Mü18 Meßkrähe - Германияда 1927-жылы иштелип чыккан жана курулган планер.

Akaflieg München Mü1 Vogel Roch:

Akaflieg München Mü1 Vogel Roch - Германияда 1924-жылы иштелип чыккан жана курулган планер.

Akaflieg München Mü22:

Akaflieg München Mü22 - Германияда 1953-жылдан бери иштелип чыккан жана курулган бир орундуу илимий планер.

Akaflieg München Mü23 Saurier:

Akaflieg München Mü23 Saurier - 1956-жылдан бери Германияда иштелип чыккан жана курулган эки орундуу мотор-планер.

Akaflieg München Mü10 Milan:

Akaflieg München Mü10 Milan - Германияда 1934-жылы иштелип чыккан эки орундуу планер учагы. Дизайндын бир гана нускасы жасалган.

Akaflieg München Mü26:

Akaflieg München Mü26 - Германияда 1970-жылы иштелип чыккан жана курулган жогорку натыйжалуу бир орундуу планер.

Akaflieg München Mü27:

Mü-27 - бул 1979-жылы Германияда долбоорлонгон жана жасалган илимий планердик учак. Бир гана мисал жасалган.

Akaflieg München Mü28:

Akaflieg München Mü28 - Германияда 1983-жылы иштелип чыккан жана жасалган илимий-изилдөө планердик учагы. Дизайндын бир гана мисалы жасалган.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...