Tuesday, March 30, 2021

Thai Airways, Yangon Airways, The Air That I Breathe

Thai Airways:

Thai Airways International Public Co., Ltd. , THAI катары соода Таиланддын желек ташуучу авиакомпаниясы болуп саналат. 1988-жылы түзүлгөн авиакомпаниянын корпоративдик башкы кеңсеси Бангкоктун Чатучак районундагы Вибхавади Рангсит Роудунда жайгашкан жана негизинен Суварнабхуми аэропортунан иштейт. THAI - Жылдыздар альянсынын негиздөөчүсү. Авиакомпания арзан баадагы авиакомпаниянын 15,94 пайыздык үлүшү менен (2020-жылы) Nok Airдин экинчи ири акционери болуп саналат жана 2012-жылдын ортосунда жаңы Airbus A320 учактарын колдонуп, Thai Smile деген ат менен аймактык авиакомпанияны ишке киргизген.

Yangon Airways:

Air Thanlwin - Янгон, Мьянма шаарында жайгашкан авиакомпания, Янгон эл аралык аэропортундагы базаларынан туруктуу жана чартердик авиакаттамдарды сунуштайт. Ал 2010-жылдын декабрь айынан баштап убактылуу токтотулган, бирок 2011-жылдын 16-октябрынан баштап ишин кайра баштаган.

Мен дем алган аба:

" Мен дем алган аба " - бул Альберт Хаммонд менен Майк Хазлвуд жазган, алгач Альберт Хаммонд тарабынан 1972- жылы Түштүк Калифорниядагы It Never Rains альбомунда жазылган баллада.

Air (2005 фильм):

Air Key тарабынан көрсөтмө романы Air негизинде Макото Накамура тарабынан Osamu Dezaki тарабынан башкарылат жана жазуу жүзүндө 2005-жапон аниме драма фильм болуп эсептелет. Башында, тасма 2004-жылдын күзүндө экранга чыга турган күнгө белгиленген, бирок кийинкиге калтырылган; Тасманын бет ачары 2005-жылы 5-февралда япон кинотеатрларында башталган. Toei Animation тарабынан тартылган тасма, Мисузу Камионун аял алып баруучусунун сюжеттик жаатында жайгашкан оригиналдуу Air сюжеттик линиясын кайра чечмелөө болуп саналат. Юкито Кунисаки жайкы фестивалда акча табуу мүмкүнчүлүгү үчүн Ками шаарына келип, шаардагы биринчи күнү Мисузу менен жолугушат. Көп өтпөй алар эң жакын досторго айланышат жана миң жылдык тарых баяндала баштайт.

Air Tigers:

Air Tigers аны Шри-Ланка өкмөтүнө каршы колдонгон Тамил Эламдын боштондук жолборсторунун (LTTE) аба канаты болгон. Air Tigers бар экендиги көптөгөн жылдар бою божомолдордун предмети болуп келгенине карабастан, канаттын бар экендиги 2007-жылы март айында болгон IV кол салуудан кийин гана белгилүү болгон.

Эфир убактысы:

Air Time - импровизациялык жамааттык Airдин альбому, анда Генри Трайдгилл, Стив Макколл жана Фред Хопкинс Threadgillдин үч чыгармасын жана Хопкинс менен Макколлдун бирөөсүн аткарышат.

Эфир убактысы: Айнектин жолборсунун мыктысы:

Эфир убактысы: Айнектин жолборсунун мыктысы - бул Glass Tigerдин биринчи Greatest Hits альбому. Анда алардын туулуп өскөн Канададагы жана Америка Кошмо Штаттарындагы бардык чартинг синглдери камтылган.

Эфир убактысы: Айнектин жолборсунун мыктысы:

Эфир убактысы: Айнектин жолборсунун мыктысы - бул Glass Tigerдин биринчи Greatest Hits альбому. Анда алардын туулуп өскөн Канададагы жана Америка Кошмо Штаттарындагы бардык чартинг синглдери камтылган.

Эфир убактысы: Айнектин жолборсунун мыктысы:

Эфир убактысы: Айнектин жолборсунун мыктысы - бул Glass Tigerдин биринчи Greatest Hits альбому. Анда алардын туулуп өскөн Канададагы жана Америка Кошмо Штаттарындагы бардык чартинг синглдери камтылган.

Эфир убактысы '57:

Air Time '57 - ABC каналында кыскача эфирге чыккан жандуу музыкалык эстрада сериясы. Аны ырчы жана радио жылдызы Вон Монро алып барды. Пландаштырылган карама-каршы көрсөтүүлөр кыйла бекем орнотулган, программа үч айдан ашык убакытка созулган.

Air Timor:

Air Timor - Дили шаарында жайгашкан туристтик компания, Чыгыш Тимор (Тимор-Лесте). Ал авиакомпания катары иштейт, ал эми 2019-жылдын октябрь айынан тарта TransNusa менен чартердик келишимдин негизинде Дилиден Купангга жана Druk Air менен чартердик макулдашуу боюнча Сингапурга кызмат көрсөткөн. 2019-жылдын октябрь айына карата анын өз реестринде учак жок. Авиакомпания Чыгыш Тимордун эл аралык жана ички авиакомпаниясы болуунун аныкталган стратегиясына ээ деп айтылган.

Air Tindi:

Air Tindi - Йеллоунайфта жайгашкан авиакомпания, Түндүк Батыш Аймактар, Канада. Ал пландаштырылган жана талап боюнча чартердик кызматтарды көрсөтөт. Анын негизги базасы Йеллоунайф аэропорту жана авиакомпания буга чейин Арычуктардын үй-бүлөсүнө таандык болгон. Тинди деген ат жергиликтүү "Tłı̨chǫ Yatiì" тилинде "чоң көл" же "Улуу Кул көлү" дегенди билдирет.

Air Togo:

Air Togo башкы кеңсеси Того шаарындагы Ломе шаарында жайгашкан авиакомпания болгон. 1998-2000-жылдар аралыгында иштеп, ал Лого-Токоин аэропортундагы базасынан тышкары Того менен Франция ортосунда, ошондой эле Батыш Африканын коңшу өлкөлөрүнө учууларды жүргүзүп, өлкөнүн желек ташуучусу катары кызмат кылган.

Air Tomisko:

Air Tomisko Сербиянын Белград шаарында жайгашкан жүк ташуучу авиакомпания болгон.

Эйр Торонто:

Эйр Торонто , буга чейин Commuter Express болгон , Торонто Пирсон эл аралык аэропортунда жайгашкан жүргүнчү ташуучу авиакомпания болгон. Ал биринчи кезекте Air Canada жүргүнчүлөрү үчүн коннектордук учууларды камсыз кылган.

Aeris (авиакомпания):

Aeris Франциянын Тулуза шаарында жайгашкан авиакомпания болгон. Ал 1999-жылы негизделген жана 2003-жылы кошумча капитал чогулта албай калгандыктан, иштебей калган.

Aeris (авиакомпания):

Aeris Франциянын Тулуза шаарында жайгашкан авиакомпания болгон. Ал 1999-жылы негизделген жана 2003-жылы кошумча капитал чогулта албай калгандыктан, иштебей калган.

Аба трек:

Аба трассасы - сүрүлүүсү аз чөйрөдө кыймылды изилдөө үчүн колдонулуучу илимий шайман. Анын аталышы анын түзүлүшүнөн келип чыккан: аба тешикчелер аркылуу тешикчелери бар көңдөй жол аркылуу айдалат, бул атайын орнотулган аба жолдору унааларынын салыштырмалуу сүрүлүүсүз жылышына шарт түзөт. Аба жолдору, адатта, кесилишинде үч бурчтуу болот. Үч бурчтуу негизге ээ жана трассанын жогору жагына туура келген арабалар аз сүрүлүү чөйрөсүндө кыймылды изилдөө үчүн колдонулат.

Аба трактору:

Air Tractor Inc - АКШнын Техас штатындагы Олни шаарында жайгашкан учак чыгаруучу компания. 1978-жылы негизделген компания S-2B учагынан алынган жаңы айыл чарба учагын чыгарууну баштаган. AT-300 Air Tractor үлгүсү деп аталган, жаңы учак биринчи жолу 1973-жылы учкан.

Air трактор AT-300:

Air Tractor AT-300 - 1973-жылы сентябрда АКШда биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү. Ошол эле жылдын ноябрь айында Air тракторуна сертификат берилип, сериясы 1976-жылы башталган. , алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен кабинанын ортосуна химиялык бункер ташышат.

Air трактор AT-300:

Air Tractor AT-300 - 1973-жылы сентябрда АКШда биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү. Ошол эле жылдын ноябрь айында Air тракторуна сертификат берилип, сериясы 1976-жылы башталган. , алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен кабинанын ортосуна химиялык бункер ташышат.

Air трактор AT-300:

Air Tractor AT-300 - 1973-жылы сентябрда АКШда биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү. Ошол эле жылдын ноябрь айында Air тракторуна сертификат берилип, сериясы 1976-жылы башталган. , алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен кабинанын ортосуна химиялык бункер ташышат.

Air трактор AT-400:

Air Tractor AT-400 - 1979-жылы сентябрда АКШда биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү. 1980-жылы апрелде Air Traktor компаниясына сертификат берилген. Төмөн канаттуу монопланды таилдраггер конфигурациясында алар кыймылдаткычтын ортосуна химиялык бункер ташышат. брандмауэр жана кабинанын.

Air трактор AT-400:

Air Tractor AT-400 - 1979-жылы сентябрда АКШда биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү. 1980-жылы апрелде Air Traktor компаниясына сертификат берилген. Төмөн канаттуу монопланды таилдраггер конфигурациясында алар кыймылдаткычтын ортосуна химиялык бункер ташышат. брандмауэр жана кабинанын.

Air трактор AT-400:

Air Tractor AT-400 - 1979-жылы сентябрда АКШда биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү. 1980-жылы апрелде Air Traktor компаниясына сертификат берилген. Төмөн канаттуу монопланды таилдраггер конфигурациясында алар кыймылдаткычтын ортосуна химиялык бункер ташышат. брандмауэр жана кабинанын.

Air Traktor AT-500 үй-бүлөсү:

Air Tractor AT-500 - бул АКШда 1986-жылы 25-апрелде биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү, Air Tractor Inc тарабынан даярдалган Монопландагы аз канаттуу, taildragger конфигурациясы, алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен химиялык бункерди алып жүрөт. кокпит. Алардын мурункусуна салыштырмалуу, AT-500 үй-бүлөсүндө көбүнчө канаттарынын узундугу 50 футка чейин кеңейтилген жана фюзеляждын узундугу (56 см) 22 метрди түзүп, чоңураак химиялык бункерге жол ачкан. Дээрлик бардык варианттарда жүргүнчү, байкоочу же жүктөгүч үчүн кеңейтилген "дос" отургуч же тандем отургуч сунушталат; ошондой эле толук кош башкаруу менен машыктыруучу учак сунуш кылынган.

Air Traktor AT-500 үй-бүлөсү:

Air Tractor AT-500 - бул АКШда 1986-жылы 25-апрелде биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү, Air Tractor Inc тарабынан даярдалган Монопландагы аз канаттуу, taildragger конфигурациясы, алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен химиялык бункерди алып жүрөт. кокпит. Алардын мурункусуна салыштырмалуу, AT-500 үй-бүлөсүндө көбүнчө канаттарынын узундугу 50 футка чейин кеңейтилген жана фюзеляждын узундугу (56 см) 22 метрди түзүп, чоңураак химиялык бункерге жол ачкан. Дээрлик бардык варианттарда жүргүнчү, байкоочу же жүктөгүч үчүн кеңейтилген "дос" отургуч же тандем отургуч сунушталат; ошондой эле толук кош башкаруу менен машыктыруучу учак сунуш кылынган.

Air Traktor AT-500 үй-бүлөсү:

Air Tractor AT-500 - бул АКШда 1986-жылы 25-апрелде биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү, Air Tractor Inc тарабынан даярдалган Монопландагы аз канаттуу, taildragger конфигурациясы, алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен химиялык бункерди алып жүрөт. кокпит. Алардын мурункусуна салыштырмалуу, AT-500 үй-бүлөсүндө көбүнчө канаттарынын узундугу 50 футка чейин кеңейтилген жана фюзеляждын узундугу (56 см) 22 метрди түзүп, чоңураак химиялык бункерге жол ачкан. Дээрлик бардык варианттарда жүргүнчү, байкоочу же жүктөгүч үчүн кеңейтилген "дос" отургуч же тандем отургуч сунушталат; ошондой эле толук кош башкаруу менен машыктыруучу учак сунуш кылынган.

Air Traktor AT-500 үй-бүлөсү:

Air Tractor AT-500 - бул АКШда 1986-жылы 25-апрелде биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү, Air Tractor Inc тарабынан даярдалган Монопландагы аз канаттуу, taildragger конфигурациясы, алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен химиялык бункерди алып жүрөт. кокпит. Алардын мурункусуна салыштырмалуу, AT-500 үй-бүлөсүндө көбүнчө канаттарынын узундугу 50 футка чейин кеңейтилген жана фюзеляждын узундугу (56 см) 22 метрди түзүп, чоңураак химиялык бункерге жол ачкан. Дээрлик бардык варианттарда жүргүнчү, байкоочу же жүктөгүч үчүн кеңейтилген "дос" отургуч же тандем отургуч сунушталат; ошондой эле толук кош башкаруу менен машыктыруучу учак сунуш кылынган.

Air Traktor AT-500 үй-бүлөсү:

Air Tractor AT-500 - бул АКШда 1986-жылы 25-апрелде биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү, Air Tractor Inc тарабынан даярдалган Монопландагы аз канаттуу, taildragger конфигурациясы, алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен химиялык бункерди алып жүрөт. кокпит. Алардын мурункусуна салыштырмалуу, AT-500 үй-бүлөсүндө көбүнчө канаттарынын узундугу 50 футка чейин кеңейтилген жана фюзеляждын узундугу (56 см) 22 метрди түзүп, чоңураак химиялык бункерге жол ачкан. Дээрлик бардык варианттарда жүргүнчү, байкоочу же жүктөгүч үчүн кеңейтилген "дос" отургуч же тандем отургуч сунушталат; ошондой эле толук кош башкаруу менен машыктыруучу учак сунуш кылынган.

Air Traktor AT-500 үй-бүлөсү:

Air Tractor AT-500 - бул АКШда 1986-жылы 25-апрелде биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү, Air Tractor Inc тарабынан даярдалган Монопландагы аз канаттуу, taildragger конфигурациясы, алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен химиялык бункерди алып жүрөт. кокпит. Алардын мурункусуна салыштырмалуу, AT-500 үй-бүлөсүндө көбүнчө канаттарынын узундугу 50 футка чейин кеңейтилген жана фюзеляждын узундугу (56 см) 22 метрди түзүп, чоңураак химиялык бункерге жол ачкан. Дээрлик бардык варианттарда жүргүнчү, байкоочу же жүктөгүч үчүн кеңейтилген "дос" отургуч же тандем отургуч сунушталат; ошондой эле толук кош башкаруу менен машыктыруучу учак сунуш кылынган.

Air Traktor AT-500 үй-бүлөсү:

Air Tractor AT-500 - бул АКШда 1986-жылы 25-апрелде биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү, Air Tractor Inc тарабынан даярдалган Монопландагы аз канаттуу, taildragger конфигурациясы, алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен химиялык бункерди алып жүрөт. кокпит. Алардын мурункусуна салыштырмалуу, AT-500 үй-бүлөсүндө көбүнчө канаттарынын узундугу 50 футка чейин кеңейтилген жана фюзеляждын узундугу (56 см) 22 метрди түзүп, чоңураак химиялык бункерге жол ачкан. Дээрлик бардык варианттарда жүргүнчү, байкоочу же жүктөгүч үчүн кеңейтилген "дос" отургуч же тандем отургуч сунушталат; ошондой эле толук кош башкаруу менен машыктыруучу учак сунуш кылынган.

Air трактор AT-602:

Air Tractor AT-602 - Америка Кошмо Штаттарында 1995-жылы 1-декабрда биринчи жолу учкан, Monoplane аз канаттуу, taildragger конфигурациясы менен жасалган, кыймылдаткычтын брандмауэри менен учак кабинасынын ортосунда химиялык бункерди ташыган айыл чарба учагы. Бул 500 АКШ гал сыйымдуулугу менен AT-500 сериясы жана 810 АКШ гал сыйымдуулугу AT-802 ортосунда Air Traktor диапазонундагы боштукту толтуруу үчүн иштелип чыккан.

Air-трактор AT-802:

Air Tractor AT-802 - бул айыл чарба учагы, ошондой эле өрткө каршы же куралдуу варианттарга ылайыкташтырылышы мүмкүн. Алгач 1990-жылы октябрда АКШда учкан жана Air Tractor Inc тарабынан чыгарылган. АКШда ал III типтеги SEAT, же Single Engine Air Tanker деп эсептелет.

Air-трактор AT-802:

Air Tractor AT-802 - бул айыл чарба учагы, ошондой эле өрткө каршы же куралдуу варианттарга ылайыкташтырылышы мүмкүн. Алгач 1990-жылы октябрда АКШда учкан жана Air Tractor Inc тарабынан чыгарылган. АКШда ал III типтеги SEAT, же Single Engine Air Tanker деп эсептелет.

Air трактор AT-300:

Air Tractor AT-300 - 1973-жылы сентябрда АКШда биринчи жолу учкан айыл чарба учактарынын үй-бүлөсү. Ошол эле жылдын ноябрь айында Air тракторуна сертификат берилип, сериясы 1976-жылы башталган. , алар кыймылдаткычтын брандмауэри менен кабинанын ортосуна химиялык бункер ташышат.

Аба трактору:

Air Tractor Inc - АКШнын Техас штатындагы Олни шаарында жайгашкан учак чыгаруучу компания. 1978-жылы негизделген компания S-2B учагынан алынган жаңы айыл чарба учагын чыгарууну баштаган. AT-300 Air Tractor үлгүсү деп аталган, жаңы учак биринчи жолу 1973-жылы учкан.

Аба кыймылы:

Air Traffic - бул Борнмуттагы EMI Records менен түзүлгөн англис альтернативдүү рок тобу. 2003-жылы түзүлгөн топ Крис Уолл, Дэвид Райан Джордан (Барабан), Том Притчард (гитара) жана Джим Мэддоктон турат.

Балким, мен кыялданып жатам:

Балким, мен кыялданып жатам - Америкалык электрондук Owl City долбоорунун дебюттук студиялык альбому, 2008-жылдын 17-мартында чыккан. Ал өзүн-өзү чыгарганына жана бир дагы ири продюсери жаздырбаса дагы, Billboard Electronic Musicтин эң мыкты 20 тобуна кире алды Альбом диаграммасы Жетинчи трек "The Technicolor Phase", Alice in Wonderlandдин дээрлик Алиса аттуу компиляция альбомунда чагылдырылган.

Аба кыймылында башаламандык:

Air Traffic Chaos - бул Sonic Powered тарабынан иштелип чыккан жана Majesco Entertainment тарабынан чыгарылган Nintendo DS кол ойнотуучу видео оюн консолу үчүн чыгарылган аба кыймылын көзөмөлдөөчү симуляциялык видео оюн. Буга чейин Японияда Боку ва Куку Кансейкан деген ат менен чыккан , жана кийинчерээк DS тарабынан Air Traffic Controller деген ат менен PAL аймагында чыккан . Wii's Nintendo каналы үчүн видео оюн демосу жарыкка чыкканга чейин жеткиликтүү болгон.

Аба кыймылын башкаруу:

Аба кыймылын көзөмөлдөө ( АТК ) - аба кемелерин жерге жана башкарылуучу аба мейкиндиги аркылуу багыттаган, ошондой эле башкарылбаган аба мейкиндигиндеги учактарга консультациялык кызматтарды көрсөтө турган жердеги аба диспетчерлери тарабынан көрсөтүлүүчү кызмат. ATC дүйнө жүзү боюнча негизги максаты кагылышууларды алдын алуу, аба кыймылын уюштуруу жана тездетүү, ошондой эле учкучтарга маалымат жана башка колдоо көрсөтүү болуп саналат. Кээ бир өлкөлөрдө, АТК коопсуздукту же коргонуу ролду ойнойт же аскер кызматкерлери тарабынан башкарылат.

Аба кыймылын башкаруу (тилке):

Air Traffic Control - Нова Скотиянын Түштүк Шорунан чыккан поп-рок тобу. Топтун азыркы аталышынан да мурунку тарыхы бар. Бир туугандар Кирк жана Хорди Комсток башталгыч класста окуп жүргөндө эле музыкага биринчи жолу башташкан. 1991-жылга чейин, экөө тең Деңизде жана анын тегерегинде баардык курактагы жана бар-шоуларды ойноп жатышкан, жана алар деңизчилердин эң чоң культтук ээрчүүлөрүнүн бири болуп кала турган үрөндү отургузганга чейин бир аз убакыт өткөн.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү:

Аба кыймылын башкаруу боюнча адистер , кыскартылган ATCS , глобалдык аба кыймылын башкаруу тутумундагы аба кыймылынын коопсуз, иреттүү жана тез агымы үчүн жооптуу персонал. Адатта, аба кыймылын башкаруу борборлорунда жана жердеги башкаруу мунараларында жайгашкан, алар өзүлөрүнө бекитилген аба мейкиндигиндеги учактардын абалын, ылдамдыгын жана бийиктигин көз менен жана радар менен көзөмөлдөп, учкучтарга радио аркылуу көрсөтмөлөрдү беришет. Аба диспетчеринин кызматы жогорку билимди, билгичтикти жана жөндөмдү талап кылган кызмат. Контроллерлор өзүлөрүнүн жооптуу чөйрөсүндө учактарды бири-биринен коопсуз аралыкта кармоо жана бардык аба кемесин өздөрүнө бекитилген аба мейкиндиги сектору аркылуу, ошондой эле жерде коопсуз жана натыйжалуу жылдыруу үчүн бөлүү эрежелерин колдонушат. Контроллерлор кызмат учурунда укмуштай чоң жоопкерчиликке ээ жана күн сайын реалдуу убакытта сансыз чечимдерди кабыл алышкандыктан, ATC кесиби дүйнө жүзү боюнча эң акыл-эс жагынан эң татаал мансаптардын бири катары каралат жана көптөгөн өзгөрүлмөлүүлүктөргө жараша стресстик мүнөзгө ээ. Көптөгөн контролерлор, жогорку кызмат акыларын жана ири, уникалдуу жана артыкчылыктуу автономия деңгээлин өз жумуштарынын негизги артыкчылыктары катары аташат.

Аба кыймылын башкаруу радардык маяк системасы:

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү радардык маяк тутуму ( ATCRBS ) - аба кыймылын башкарууда (ATC) байкоочу радардык байкоо жүргүзүү жана аба кыймылын бөлүү үчүн колдонулган тутум. Ал айлануучу жер антеннасынан жана учактардагы транспондерлордон турат. Жер антеннасы аба мейкиндигин курчуп турган микротолкундардын тар тик нурун шыпырат. Нур учакты сүзгөндө, транспондер артка кайтуу сигналын өткөрүп, бийиктик жана Squawk Code сыяктуу маалыматтарды берет, аймакка кирген ар бир учакка төрт орундуу код. Андан кийин бул учак жөнүндө маалымат тутумга киргизилет жана андан кийин суралганда ушул маалыматты көрсөтүү үчүн башкаруучунун экранына кошулат. Бул маалымат учактын номеринин белгисин жана бийиктигин камтышы мүмкүн. ATCRBS аба кыймылын көзөмөлдөөчү (ATC) байкоочу радарларга байкоо жүргүзүлүп жаткан учак жөнүндө маалымат алуу жана радар контроллеруна бул маалыматты берүү менен жардам берет. Контроллерлор маалыматты радардын учактан кайтып келүүсүн аныктоо үчүн жана жер бетиндеги башаламандыктан айырмалоо үчүн колдоно алышат.

Аба кыймылын башкаруу:

Аба кыймылын көзөмөлдөө ( АТК ) - аба кемелерин жерге жана башкарылуучу аба мейкиндиги аркылуу багыттаган, ошондой эле башкарылбаган аба мейкиндигиндеги учактарга консультациялык кызматтарды көрсөтө турган жердеги аба диспетчерлери тарабынан көрсөтүлүүчү кызмат. ATC дүйнө жүзү боюнча негизги максаты кагылышууларды алдын алуу, аба кыймылын уюштуруу жана тездетүү, ошондой эле учкучтарга маалымат жана башка колдоо көрсөтүү болуп саналат. Кээ бир өлкөлөрдө, АТК коопсуздукту же коргонуу ролду ойнойт же аскер кызматкерлери тарабынан башкарылат.

Аба кыймылын башкаруу тутумунун башкаруу борбору:

Аба кыймылын башкаруу тутумунун башкаруу борбору ( ATCSCC ) Вирринтон , Вирджинияда жайгашкан Федералдык Авиация Башкармасынын (FAA) аба кыймылын башкаруу тутумунун бир бөлүгү.

Аба кыймылын башкаруу:

Аба кыймылын көзөмөлдөө ( АТК ) - аба кемелерин жерге жана башкарылуучу аба мейкиндиги аркылуу багыттаган, ошондой эле башкарылбаган аба мейкиндигиндеги учактарга консультациялык кызматтарды көрсөтө турган жердеги аба диспетчерлери тарабынан көрсөтүлүүчү кызмат. ATC дүйнө жүзү боюнча негизги максаты кагылышууларды алдын алуу, аба кыймылын уюштуруу жана тездетүү, ошондой эле учкучтарга маалымат жана башка колдоо көрсөтүү болуп саналат. Кээ бир өлкөлөрдө, АТК коопсуздукту же коргонуу ролду ойнойт же аскер кызматкерлери тарабынан башкарылат.

ATC Zero:

ATC Zero - АКШнын Федералдык авиация администрациясы (FAA) тарабынан колдонулган расмий термин, бул FAA белгилүү бир мекеме тарабынан башкарылган аба мейкиндигинде жарыяланган ATC кызматтарын коопсуз камсыздай албайт. Термин ар дайым объекттин маалымдамасы менен бирге колдонулат. FAA ATC объектилерине аба каттамдарынын кыймылын башкаруу борборлору (ARTCC) кирет; Терминал радиолокациялык башкаруу мекемеси (TRACON), Аба кыймылын көзөмөлдөө мунарасы (ATCT), Учуу тейлөө станциялары (FSS) же Аба кыймылын башкаруу тутумунун башкаруу борбору (ATCSCC). Бул термин FAA буйругу JO 1900.47, Аба кыймылын көзөмөлдөө боюнча ыкчам күтүлбөгөн иш пландарында аныкталган. Бул деградацияланган операцияларды сүрөттөө жана ыкчам күтүлбөгөн иш-чаралардын пландарын иштеп чыгуу үчүн FAA тарабынан колдонулган үч белгилөөнүн бири.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү:

Аба кыймылын башкаруу боюнча адистер , кыскартылган ATCS , глобалдык аба кыймылын башкаруу тутумундагы аба кыймылынын коопсуз, иреттүү жана тез агымы үчүн жооптуу персонал. Адатта, аба кыймылын башкаруу борборлорунда жана жердеги башкаруу мунараларында жайгашкан, алар өзүлөрүнө бекитилген аба мейкиндигиндеги учактардын абалын, ылдамдыгын жана бийиктигин көз менен жана радар менен көзөмөлдөп, учкучтарга радио аркылуу көрсөтмөлөрдү беришет. Аба диспетчеринин кызматы жогорку билимди, билгичтикти жана жөндөмдү талап кылган кызмат. Контроллерлор өзүлөрүнүн жооптуу чөйрөсүндө учактарды бири-биринен коопсуз аралыкта кармоо жана бардык аба кемесин өздөрүнө бекитилген аба мейкиндиги сектору аркылуу, ошондой эле жерде коопсуз жана натыйжалуу жылдыруу үчүн бөлүү эрежелерин колдонушат. Контроллерлор кызмат учурунда укмуштай чоң жоопкерчиликке ээ жана күн сайын реалдуу убакытта сансыз чечимдерди кабыл алышкандыктан, ATC кесиби дүйнө жүзү боюнча эң акыл-эс жагынан эң татаал мансаптардын бири катары каралат жана көптөгөн өзгөрүлмөлүүлүктөргө жараша стресстик мүнөзгө ээ. Көптөгөн контролерлор, жогорку кызмат акыларын жана ири, уникалдуу жана артыкчылыктуу автономия деңгээлин өз жумуштарынын негизги артыкчылыктары катары аташат.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү кесипкөй уюм (1968):

Кесиптик Аба Трафикти Башкаруучулар Уюму же PATCO Рейгандын Администрациясы тарабынан бузулган мыйзамсыз иш таштоонун натыйжасында 1968-жылдан 1981-жылы декертификацияланганга чейин иштеген Америка Кошмо Штаттарынын профсоюзу болгон.

Air Traffic Controller (1978 видео оюн):

Air Traffic Controller - 1978-жылы аба кыймылын көзөмөлдөөчү Дэвид Маннеринг тарабынан жазылган жана 1978-жылы TRS-80 Model I жана Exidy Sorcerer үчүн, жана 1979-жылы Apple II, Apple II Plus жана Sol-20 үчүн Creative Computing тарабынан чыгарылган видео оюн. Кийинчерээк Уилл Фасти жана Билл Аппелбаум тарабынан Data General AOS үчүн 1980-жылы жазылып, MS-DOSго 1983-жылы PC Disk Magazine тарабынан чыгарылган.

Air Traffic Controller (1978 видео оюн):

Air Traffic Controller - 1978-жылы аба кыймылын көзөмөлдөөчү Дэвид Маннеринг тарабынан жазылган жана 1978-жылы TRS-80 Model I жана Exidy Sorcerer үчүн, жана 1979-жылы Apple II, Apple II Plus жана Sol-20 үчүн Creative Computing тарабынан чыгарылган видео оюн. Кийинчерээк Уилл Фасти жана Билл Аппелбаум тарабынан Data General AOS үчүн 1980-жылы жазылып, MS-DOSго 1983-жылы PC Disk Magazine тарабынан чыгарылган.

Air Traffic Controller (тилкелүү топ):

Air Traffic Controller - Массачусетс штатынын Бостон шаарында башталган инди поп тобу.

Air Traffic Controller (1978 видео оюн):

Air Traffic Controller - 1978-жылы аба кыймылын көзөмөлдөөчү Дэвид Маннеринг тарабынан жазылган жана 1978-жылы TRS-80 Model I жана Exidy Sorcerer үчүн, жана 1979-жылы Apple II, Apple II Plus жана Sol-20 үчүн Creative Computing тарабынан чыгарылган видео оюн. Кийинчерээк Уилл Фасти жана Билл Аппелбаум тарабынан Data General AOS үчүн 1980-жылы жазылып, MS-DOSго 1983-жылы PC Disk Magazine тарабынан чыгарылган.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү (Америка Кошмо Штаттарынын Дениз Флоту):

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү Америка Кошмо Штаттарынын деңиз флотунун кесиптик рейтинги.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү (Америка Кошмо Штаттарынын Дениз Флоту):

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү Америка Кошмо Штаттарынын деңиз флотунун кесиптик рейтинги.

Air Traffic Controller (тилкелүү топ):

Air Traffic Controller - Массачусетс штатынын Бостон шаарында башталган инди поп тобу.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү (видео оюн):

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү TechnoBrain тарабынан иштелип чыккан, аэропорттун иштешин симуляциялаган, симуляциялык компьютердик оюндар сериясы. Оюндар аба диспетчеринин ишин окшоштурат. Оюнчунун миссиясы - учактарды туура ILSге багыттоо, аларды конуу тилкесине түшүрүү, таксини туура дарбазага жеткирүү жана учууларды багыттоо.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү 3:

Air Traffic Controller 3 (ぼ く は 航空 管制 官 三 つ, Boku wa Kūkō Kanseikan San , ошондой эле "ATC3", "My Tube" же жөн эле аэропорт тарабынан белгилүү) - бул TechnoBrain тарабынан 2008-2012-жылдары чыгарылган япон симуляциялык табышмак оюну. оюн ошол учурда Гонконг же Кадена аба күчтөрүнө таандык Наха База мурдагы Kai Так эл аралык аба майданында болуп, атайын иш-чараларды же аэропорттор камтылган бир нече, анын ичинде жүрүшүндө бошотулган көптөгөн басылмаларды жазыла элек. Бул Диспетчерлер клубга сериясынан үчүнчү чыгаруу болуп саналат .

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү 3:

Air Traffic Controller 3 (ぼ く は 航空 管制 官 三 つ, Boku wa Kūkō Kanseikan San , ошондой эле "ATC3", "My Tube" же жөн эле аэропорт тарабынан белгилүү) - бул TechnoBrain тарабынан 2008-2012-жылдары чыгарылган япон симуляциялык табышмак оюну. оюн ошол учурда Гонконг же Кадена аба күчтөрүнө таандык Наха База мурдагы Kai Так эл аралык аба майданында болуп, атайын иш-чараларды же аэропорттор камтылган бир нече, анын ичинде жүрүшүндө бошотулган көптөгөн басылмаларды жазыла элек. Бул Диспетчерлер клубга сериясынан үчүнчү чыгаруу болуп саналат .

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү кесипкөй уюм (1968):

Кесиптик Аба Трафикти Башкаруучулар Уюму же PATCO Рейгандын Администрациясы тарабынан бузулган мыйзамсыз иш таштоонун натыйжасында 1968-жылдан 1981-жылы декертификацияланганга чейин иштеген Америка Кошмо Штаттарынын профсоюзу болгон.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү:

Аба кыймылын башкаруу боюнча адистер , кыскартылган ATCS , глобалдык аба кыймылын башкаруу тутумундагы аба кыймылынын коопсуз, иреттүү жана тез агымы үчүн жооптуу персонал. Адатта, аба кыймылын башкаруу борборлорунда жана жердеги башкаруу мунараларында жайгашкан, алар өзүлөрүнө бекитилген аба мейкиндигиндеги учактардын абалын, ылдамдыгын жана бийиктигин көз менен жана радар менен көзөмөлдөп, учкучтарга радио аркылуу көрсөтмөлөрдү беришет. Аба диспетчеринин кызматы жогорку билимди, билгичтикти жана жөндөмдү талап кылган кызмат. Контроллерлор өзүлөрүнүн жооптуу чөйрөсүндө учактарды бири-биринен коопсуз аралыкта кармоо жана бардык аба кемесин өздөрүнө бекитилген аба мейкиндиги сектору аркылуу, ошондой эле жерде коопсуз жана натыйжалуу жылдыруу үчүн бөлүү эрежелерин колдонушат. Контроллерлор кызмат учурунда укмуштай чоң жоопкерчиликке ээ жана күн сайын реалдуу убакытта сансыз чечимдерди кабыл алышкандыктан, ATC кесиби дүйнө жүзү боюнча эң акыл-эс жагынан эң татаал мансаптардын бири катары каралат жана көптөгөн өзгөрүлмөлүүлүктөргө жараша стресстик мүнөзгө ээ. Көптөгөн контролерлор, жогорку кызмат акыларын жана ири, уникалдуу жана артыкчылыктуу автономия деңгээлин өз жумуштарынын негизги артыкчылыктары катары аташат.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү кесипкөй уюм (1968):

Кесиптик Аба Трафикти Башкаруучулар Уюму же PATCO Рейгандын Администрациясы тарабынан бузулган мыйзамсыз иш таштоонун натыйжасында 1968-жылдан 1981-жылы декертификацияланганга чейин иштеген Америка Кошмо Штаттарынын профсоюзу болгон.

Улуттук аба кыймылын көзөмөлдөөчүлөр ассоциациясы:

Улуттук Аба Трафиктин Башкаруучулар Ассоциациясы (NATCA) - АКШдагы профсоюз. Ал AFL-CIO менен байланышкан жана Федералдык Авиация Башкармалыгында (FAA) иштеген аба диспетчерлери үчүн өзгөчө келишимдин өкүлү. Ал ошондой эле аба кыймылын башкаруу (АТК) тармагына жана FAAнын өзүнө тиешелүү бир катар кызматкерлерди билдирет.

Аба кыймылынын агымын башкаруу:

Аба кыймылынын агымын башкаруу ( АТФМ ) - аэропорттун кыймылын жөнгө салуу жана трафикти башкарууда аэропорттун кыймылын башкаруу мүмкүнчүлүгүнөн ашып кетпөө жана колдо болгон мүмкүнчүлүктөрдү натыйжалуу пайдаланууну камсыз кылуу.

Аба кыймылынын агымын башкаруу:

Аба кыймылынын агымын башкаруу ( АТФМ ) - аэропорттун кыймылын жөнгө салуу жана трафикти башкарууда аэропорттун кыймылын башкаруу мүмкүнчүлүгүнөн ашып кетпөө жана колдо болгон мүмкүнчүлүктөрдү натыйжалуу пайдаланууну камсыз кылуу.

Аба кыймылын башкаруу:

Аба кыймылын башкаруу ( АТМ ) - аба кемесин аэродромдон кетүүгө, транзиттик аба мейкиндигинде жана көздөгөн аэродромго конууга жардам берген бардык тутумдарды камтыган авиациялык термин, анын ичинде Аба кыймылын башкаруу (АТК), Аба кыймылын тейлөө (АТС), Аба мейкиндигин башкаруу ( ASM), жана Аба кыймылынын агымы жана потенциалын башкаруу (ATFCM).

Аба кыймылын уюштуруу:

Аба Трафикти Уюму ( ATO ) - Американын аэронавигациялык кызмат көрсөтүүчүсү, анткени Федералдык Авиация Башкармалыгынын операциялар бөлүмү. Анын кардарлары коммерциялык жана жеке авиация жана аскер кызматкерлери болуп саналат жана анда 35 миңден ашуун контролерлор, техниктер, инженерлер жана жардамчы кызматкерлер иштешет.

Аба кыймылынын коопсуздугу электроникасынын персоналы:

Аба кыймылынын коопсуздугу боюнча электрондук персонал ( ATSEP ) - бул эл аралык жарандык авиация уюму, аэронавигацияны жана аба кыймылын башкарууну колдоо үчүн колдонулган жердеги электрондук техникалык жабдыктарды жана программалык камсыздоо тутумдарын түзүү жана колдоо менен алектенген электрондук инженерлер.

Аба кыймылы кызматы:

Авиацияда аба кыймылынын кызматы ( АТС ) - бул учактарды жөнгө салып, алардын коопсуз иштешин камсыз кылуу үчүн реалдуу убакыт режиминде жардам берүүчү кызмат. Атап айтканда, АТС:

  • учактардын кагылышуусун алдын алуу; учууларды коопсуз жана натыйжалуу жүргүзүү боюнча кеңеш берүү;
  • аба кыймылынын ырааттуу агымын жүргүзүү жана колдоо;
  • издөө-куткаруу иштери жөнүндө кызыкдар уюмдарга кабарлоо жана жардам берүү.
Аба кыймылы кызматы:

Авиацияда аба кыймылынын кызматы ( АТС ) - бул учактарды жөнгө салып, алардын коопсуз иштешин камсыз кылуу үчүн реалдуу убакыт режиминде жардам берүүчү кызмат. Атап айтканда, АТС:

  • учактардын кагылышуусун алдын алуу; учууларды коопсуз жана натыйжалуу жүргүзүү боюнча кеңеш берүү;
  • аба кыймылынын ырааттуу агымын жүргүзүү жана колдоо;
  • издөө-куткаруу иштери жөнүндө кызыкдар уюмдарга кабарлоо жана жардам берүү.
Street & Smith басылмаларынын тизмеси:

Төмөндө Street & Smith басылмаларынын тизмеси келтирилген.

AirTrain:

AirTrain - аэропортторду учурдагы тез транспорттук тутумдарга жана шаардын борборлоруна байланыштырган бир нече жүргүнчү темир жол операциясынын аталышы:

  • Австралиянын Брисбен шаарында жайгашкан Airtrain Citylink темир жол инфраструктурасы компаниясы
  • Аэропорттун темир жол линиясы, Брисбен, Австралия
  • AirTrain, Сан-Франциско, Калифорния
  • Нью-Йорктун жана Нью-Джерсидеги Порт Башкармасы тарабынан башкарылат:
    • Нью-Йорктун JFK аэропортун тейлеген AirTrain JFK
    • Нью-Джерсидеги Newark Liberty эл аралык аэропортун тейлеген AirTrain Newark
    • AirTrain LaGuardia, Нью-Йорктун LaGuardia аэропортуна сунушталган кызмат
AirTrain JFK:

AirTrain JFK - Нью-Йорктогу Джон Кеннеди атындагы эл аралык аэропорттун узундугу 8,1 чакырым (13 км) бийиктиктеги элди ташуучу тутум жана аэропорттун темир жолу. Драйверсиз система 24/7 режиминде иштейт жана Нью-Йорк шаарынын Куинс районундагы үч линиядан жана он бекеттен турат. Ал аэропорттун терминалдары менен Ховард Бичтеги Нью-Йорктун метрополитени, Куинз жана Лонг-Айленд темир жолу жана Ямайкадагы, Квинстин метросу менен байланыштырат. Bombardier Transportation аэропорттун оператору, Нью-Йорк жана Нью-Джерсидеги Порт Башкармалыгы менен түзүлгөн келишим боюнча AirTrain JFK компаниясын иштетет.

AirTrain Newark:

AirTrain Newark - бул Newark Liberty International Airport (EWR) терминалдарын бириктирген 3 милялык (4,8 км) монорельстүү система жана Түндүк-Чыгыш Коридорундагы (NEC) Ньюарк Либерти Эл аралык аэропорт станциясындагы поезддер, бул жерде Амтрак жана Нью-Джерси Транзиттиктерге транспорттор мүмкүн. Түндүк-чыгыш коридор сызыгы жана Түндүк Джерси жээк сызыгы. Монорельс 1996-жылы ачылган жана 2019-жылга карата анын ордун алмаштыруу пландалууда.

Аба машыгуу командачылыгы:

Air Training Command ( ATC ) - мурунку Америка Кошмо Штаттарынын Аба Күчтөрүнүн (USAF) башкы командачылыгынын дайындалышы. Анын штаб-квартирасы Рэндольф аба базасында (Техас штаты) жайгашкан, бирок алгач Луизиана штатындагы Барксдейл авиабазасында түзүлгөн. 1993-жылы 1-июлда Эйр Университети (AU) менен бириккенден кийин Аба Билим берүү жана Окутуу Командованиеси (AETC) болуп дайындалган.

Аба окуу корпусу:

Air Training Corps ( ATC ) - Британиянын ыктыярдуу аскердик жаштар уюму. Алар Коргоо министрлиги менен Королдук Аба Флотунун демөөрчүлүгүндө. Кызматкерлердин көпчүлүгүн ыктыярчылар түзөт, ал эми айрымдарына толук кандуу иштегендиги үчүн акы төлөнөт - анын ичинде Командор Аба Кадеттери, РАФтын толук мөөнөттүү запастагы офицери, Air Commodore рангында. Көпчүлүк АТКнын курсанттары RAF же башка кызматтарга кошулганы менен, АТК өзүнүн ата-энеси менен иштөө үчүн жалдоочу уюм эмес.

Аба окуу корпусу:

Air Training Corps ( ATC ) - Британиянын ыктыярдуу аскердик жаштар уюму. Алар Коргоо министрлиги менен Королдук Аба Флотунун демөөрчүлүгүндө. Кызматкерлердин көпчүлүгүн ыктыярчылар түзөт, ал эми айрымдарына толук кандуу иштегендиги үчүн акы төлөнөт - анын ичинде Командор Аба Кадеттери, РАФтын толук мөөнөттүү запастагы офицери, Air Commodore рангында. Көпчүлүк АТКнын курсанттары RAF же башка кызматтарга кошулганы менен, АТК өзүнүн ата-энеси менен иштөө үчүн жалдоочу уюм эмес.

Жаңы Зеландиянын Аба Тренинг Корпусу:

Аба окуу корпусу Жаңы Зеландиянын кадет күчтөрүнүн курамындагы үч корпустун бири, калган экөө деңиз кадет корпусу жана Жаңы Зеландиянын кадет корпусу. Ал RNZAF менен жамааттардын ортосундагы өнөктөштүктө каржыланат жана анын мүчөлөрү жөнөкөй адамдар. Мүчөлөр туруктуу күчкө кирүүгө милдеттүү эмес, бирок айрымдары Жаңы Зеландиянын Коргоо күчтөрүнө кошулууну тандашат. Америка Кошмо Штаттарынын Жарандык Аба Патрулунан айырмаланып, ATC курсанты катары кызмат жогорку айлыкка, наамга же NZDFдеги стажга которулбайт.

Жаңы Зеландиянын Аба Тренинг Корпусу:

Аба окуу корпусу Жаңы Зеландиянын кадет күчтөрүнүн курамындагы үч корпустун бири, калган экөө деңиз кадет корпусу жана Жаңы Зеландиянын кадет корпусу. Ал RNZAF менен жамааттардын ортосундагы өнөктөштүктө каржыланат жана анын мүчөлөрү жөнөкөй адамдар. Мүчөлөр туруктуу күчкө кирүүгө милдеттүү эмес, бирок айрымдары Жаңы Зеландиянын Коргоо күчтөрүнө кошулууну тандашат. Америка Кошмо Штаттарынын Жарандык Аба Патрулунан айырмаланып, ATC курсанты катары кызмат жогорку айлыкка, наамга же NZDFдеги стажга которулбайт.

Аба окуу корпусунун ишмердүүлүгү:

Окуу программасынын алкагында Аба Тренинг Корпусунун курсанттары көптөгөн иш-чараларга катышуу мүмкүнчүлүгүнө ээ. Көпчүлүк эскадрильяларда ATC жылындагы милдеттүү иш-чаралар ар кандай чиркөө параддарына катышуу, адатта ATC жекшемби жана Эскерүү жекшемби. Көптөгөн канаттар ошондой эле Канат Парадына баруу милдеттүү экендигин айтышууда.

Авиациялык Корпустун эскадрильяларынын тизмеси:

Air Training Corps (ATC) - бул Улуу Британияда жайгашкан кадет уюму. Бул Royal Air Force Air Cadets курамына кирген ыктыярдуу жаштар тобу. ATC негизинен эскадрилья деп аталган айрым бөлүктөрдөн турат. Бул эскадрильялар бир нече ар башка Канаттарга , ал эми өз кезегинде алты башка Аймактарга уюшулган. Региондор Корпусту түзүшөт.

Аба окуу бөлүмүнүн кызматкери:

Air Training Officers (ATO) Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн академиясында жогорку класстын суррогаты катарында кызмат өтөгөн атайын тандалган офицерлер болушкан.

Аба окуу бөлүмүнүн кызматкери:

Air Training Officers (ATO) Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн академиясында жогорку класстын суррогаты катарында кызмат өтөгөн атайын тандалган офицерлер болушкан.

RAAF Air Training Wing:

Air Training Wing - бул Австралиянын Королдук Аба күчтөрүнүн (RAAF) аскер бөлүктөрү, учкучтар жана экипаж экипажы, ошондой эле окутуучуларды окутуу үчүн жооптуу. Ошондой эле RAAF музейин көзөмөлдөйт.

AirTran Airways:

AirTran Airways америкалык арзан авиакомпания болгон, баш кеңсеси Флорида штатынын Орландо шаарында болгон жана Southwest Airlines авиакомпаниясына ээ болгондон кийин ишин токтоткон.

AirTran Airways:

AirTran Airways америкалык арзан авиакомпания болгон, баш кеңсеси Флорида штатынын Орландо шаарында болгон жана Southwest Airlines авиакомпаниясына ээ болгондон кийин ишин токтоткон.

Air Trans Africa:

Эйр Транс Африка Джек Маллох тарабынан 1964-жылы түзүлгөн, анын биринчи компаниясы болгон Родезиянын Эйр Сервис ишканасы 1962-жылы ишке ашпай калган. Ал Түштүк Родезиянын Эгемендүүлүктүн Бир тараптуу Декларациясына (UDI) чейин Супер Жылдыз, Дуглас С-54 жана DH114 Heron учактарын башкарган. Иэн Смиттин өкмөтү 1965-жылы 11-ноябрда көз карандысыздыгын жарыялаганда (UDI) авиакомпаниянын каржылык кризистери татаалдашкан.

Air Transat:

Air Transat - Канададагы Монреаль шаарында жайгашкан канадалык авиакомпания. 1986-жылы негизделген, бул өлкөнүн үчүнчү ири авиакомпаниясы, планеталык жана чартердик рейстерди аткарып, 25 мамлекетте 60 багытты тейлейт. Air Transat компаниясы Transat AT Inc компаниясына таандык жана аны башкарып, 38 учактан турган паркка ээ.

Air Transat рейси 236:

Air Transat Flight 236 , 2001-жылы 24-августта Атлантика океанынын үстүнөн учуп бара жатып, Канаданын Торонто шаарынан Лиссабонго, Португалияга учуп келген трансатлантикалык рейс болчу. туура эмес тейлөө. 48 жаштагы капитан Роберт Пиче, тажрыйбалуу планер учкучу жана биринчи офицер 28 жаштагы Дирк де Йагер учакты сүзүп, Азор аралына чукул конуп, учактагы 306 кишинин бардыгын сактап калышты. Рейстеги жүргүнчүлөрдүн көпчүлүгү Европага келген канадалыктар же Португалиядагы үй-бүлөсүнө конок болуп кайтып келген португалиялыктар болчу.

Air Transat каттамы 961:

Air Transat Flight 961 авиакомпаниясы 2005-жылы 6-мартта Кубанын Варадеро шаарынан Квебек Сити, Канада шаарына учуп келген Air Transat рейси болгон. Учак рулдун учуусунан айрылып, структуралык бузулууга дуушар болгон. Учуу экипажы Варадерого аман-эсен кайтып келүү үчүн учактын башкаруусун жетиштүү деңгээлде калыбына келтире алышты. 2020-жылдын март айынан тарта Airbus A310-308 учагы иштебей калган.

Air Transat багыттарынын тизмеси:

2020-жылдын июль айынан тарта канадалык Air Transat авиакомпаниясы төмөнкү багыттарды тейлейт:

Air Transat рейси 236:

Air Transat Flight 236 , 2001-жылы 24-августта Атлантика океанынын үстүнөн учуп бара жатып, Канаданын Торонто шаарынан Лиссабонго, Португалияга учуп келген трансатлантикалык рейс болчу. туура эмес тейлөө. 48 жаштагы капитан Роберт Пиче, тажрыйбалуу планер учкучу жана биринчи офицер 28 жаштагы Дирк де Йагер учакты сүзүп, Азор аралына чукул конуп, учактагы 306 кишинин бардыгын сактап калышты. Рейстеги жүргүнчүлөрдүн көпчүлүгү Европага келген канадалыктар же Португалиядагы үй-бүлөсүнө конок болуп кайтып келген португалиялыктар болчу.

Air Transat рейси 236:

Air Transat Flight 236 , 2001-жылы 24-августта Атлантика океанынын үстүнөн учуп бара жатып, Канаданын Торонто шаарынан Лиссабонго, Португалияга учуп келген трансатлантикалык рейс болчу. туура эмес тейлөө. 48 жаштагы капитан Роберт Пиче, тажрыйбалуу планер учкучу жана биринчи офицер 28 жаштагы Дирк де Йагер учакты сүзүп, Азор аралына чукул конуп, учактагы 306 кишинин бардыгын сактап калышты. Рейстеги жүргүнчүлөрдүн көпчүлүгү Европага келген канадалыктар же Португалиядагы үй-бүлөсүнө конок болуп кайтып келген португалиялыктар болчу.

Air Transat каттамы 961:

Air Transat Flight 961 авиакомпаниясы 2005-жылы 6-мартта Кубанын Варадеро шаарынан Квебек Сити, Канада шаарына учуп келген Air Transat рейси болгон. Учак рулдун учуусунан айрылып, структуралык бузулууга дуушар болгон. Учуу экипажы Варадерого аман-эсен кайтып келүү үчүн учактын башкаруусун жетиштүү деңгээлде калыбына келтире алышты. 2020-жылдын март айынан тарта Airbus A310-308 учагы иштебей калган.

Air Transat рейси 236:

Air Transat Flight 236 , 2001-жылы 24-августта Атлантика океанынын үстүнөн учуп бара жатып, Канаданын Торонто шаарынан Лиссабонго, Португалияга учуп келген трансатлантикалык рейс болчу. туура эмес тейлөө. 48 жаштагы капитан Роберт Пиче, тажрыйбалуу планер учкучу жана биринчи офицер 28 жаштагы Дирк де Йагер учакты сүзүп, Азор аралына чукул конуп, учактагы 306 кишинин бардыгын сактап калышты. Рейстеги жүргүнчүлөрдүн көпчүлүгү Европага келген канадалыктар же Португалиядагы үй-бүлөсүнө конок болуп кайтып келген португалиялыктар болчу.

Air Transat рейси 236:

Air Transat Flight 236 , 2001-жылы 24-августта Атлантика океанынын үстүнөн учуп бара жатып, Канаданын Торонто шаарынан Лиссабонго, Португалияга учуп келген трансатлантикалык рейс болчу. туура эмес тейлөө. 48 жаштагы капитан Роберт Пиче, тажрыйбалуу планер учкучу жана биринчи офицер 28 жаштагы Дирк де Йагер учакты сүзүп, Азор аралына чукул конуп, учактагы 306 кишинин бардыгын сактап калышты. Рейстеги жүргүнчүлөрдүн көпчүлүгү Европага келген канадалыктар же Португалиядагы үй-бүлөсүнө конок болуп кайтып келген португалиялыктар болчу.

Air Transat:

Air Transat - Канададагы Монреаль шаарында жайгашкан канадалык авиакомпания. 1986-жылы негизделген, бул өлкөнүн үчүнчү ири авиакомпаниясы, планеталык жана чартердик рейстерди аткарып, 25 мамлекетте 60 багытты тейлейт. Air Transat компаниясы Transat AT Inc компаниясына таандык жана аны башкарып, 38 учактан турган паркка ээ.

Air Transat багыттарынын тизмеси:

2020-жылдын июль айынан тарта канадалык Air Transat авиакомпаниясы төмөнкү багыттарды тейлейт:

Air Transat:

Air Transat - Канададагы Монреаль шаарында жайгашкан канадалык авиакомпания. 1986-жылы негизделген, бул өлкөнүн үчүнчү ири авиакомпаниясы, планеталык жана чартердик рейстерди аткарып, 25 мамлекетте 60 багытты тейлейт. Air Transat компаниясы Transat AT Inc компаниясына таандык жана аны башкарып, 38 учактан турган паркка ээ.

Авиакомпания:

Авиакомпания - жүргүнчү жүргүнчүлөр жана жүк ташуу үчүн аба транспорту кызматын көрсөткөн компания. Авиакомпаниялар бул кызматтарды көрсөтүү үчүн учактарды пайдаланышат жана кодирование келишимдери үчүн башка авиакомпаниялар менен өнөктөштүк же союздаштык түзүшү мүмкүн, алар бирдей каттамды сунушташат жана жүргүзүшөт. Адатта, авиакомпаниялар мамлекеттик авиация органы тарабынан берилген авиакомпаниянын сертификаты же лицензиясы менен таанылат. Авиакомпаниялар графикалык же чартердик операторлор болушу мүмкүн.

Air Transport Action Group:

Аба транспорту боюнча иш-аракеттер тобу ( ATAG ) - туруктуу өнүгүү маселелерине көңүл бурган авиация тармагынын эксперттеринин коалициясы. Анын директорлор кеңеши Эл аралык аэропорттор кеңеши, жарандык аэронавигациялык кызматтар уюму, эл аралык аба транспорту ассоциациясы, Америка авиакомпаниялары жана Азия Тынч океан авиакомпаниясынын соода бирикмелеринин, ошондой эле Airbus, ATR, Boeing, Bombardier Aerospace сыяктуу учак өндүрүүчүлөрдүн улук өкүлдөрүнөн турат. , CFM International, Embraer, Honeywell Aerospace, Pratt & Whitney, Rolls-Royce plc жана Safran.

Америка үчүн авиакомпаниялар:

Америка үчүн аба жолдору ( A4A ), мурун Американын Аба транспорту ассоциациясы ( ATA ) деп аталган, Вашингтондо жайгашкан Түндүк Американын ири авиакомпанияларын чагылдырган америкалык соода ассоциациясы жана лоббисттик тобу.

Америка үчүн авиакомпаниялар:

Америка үчүн аба жолдору ( A4A ), мурун Американын Аба транспорту ассоциациясы ( ATA ) деп аталган, Вашингтондо жайгашкан Түндүк Американын ири авиакомпанияларын чагылдырган америкалык соода ассоциациясы жана лоббисттик тобу.

Аба транспорту боюнча жардамчы:

Аба транспорту көмөктөшү ( АТА ) Улуу Британиянын жарандык уюму болгон жана Экинчи Дүйнөлүк Согуш маалында түзүлгөн жана баш кеңсеси Уайт-Уолтам аэродромунда жайгашкан, заводдордун, монтаж заводдорунун, трансатлантикалык жеткирүү пункттарынын, техникалык тейлөө бөлүмдөрүнүн (МС) ортосунда жаңы, оңдолгон жана бузулган аскер учактарын ташыган, сынык короолору жана жигердүү тейлөө эскадрильялары жана аэродромдор, бирок деңиз авиатранспортерлоруна эмес. Ошондой эле, шашылыш нөөмөттө турган кызмат персоналын бир жерден экинчи жерге учуруп, санитардык авиациянын айрым иштерин аткарган. Белгилей кетүүчү нерсе, анын айрым учкучтары аялдар болгон жана 1943-жылдан тартып алар эркек жумушчуларына бирдей эмгек акы алышкан, бул Британия өкмөтү үчүн биринчи.

Аба транспорту Хартиясы:

Air Transport Charter (CI) Limited 1947-1950-жылдары Джерсиде негизделген чартердик жана жүк ташуучу авиакомпания болгон.

1951-жылы Дакотадагы Ringway кыйроосу:

1951-жылы 27-мартта Англиянын Рингуэй аэропортунан Англиянын Ротсвей аэропортунан Антрим, Нутс Корнер аэропортуна багыт алган, аба транспорту Хартиясы тарабынан башкарылган G-AJVZ катталган жүк ташуучу Дуглас Дакота 3 жүк ташуучу учагы учуудан кийин көп өтпөй кулап түшкөн. бийиктикке ээ болуу. Борттогу экипаждын ортосунда эки адам каза болду.

Аба транспорту командачылыгы:

Аба транспорттук командованиеси (ATC) - Кошмо Штаттардын Армия Аба күчтөрүнүн стратегиялык аба транспорту компоненти катары Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн бөлүгү.

Канадалык күчтөрдүн аба транспорту боюнча командачылыгы:

Air Transport Command (ATC) - 1968-жылы биригип, 1975-жылы жоюлган Канаданын күчтөрүнүн командачылыгы.

Аба транспорту командачылыгы:

Аба транспорттук командованиеси (ATC) - Кошмо Штаттардын Армия Аба күчтөрүнүн стратегиялык аба транспорту компоненти катары Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн бөлүгү.

Аба транспорту командачылыгы:

Аба транспорттук командованиеси (ATC) - Кошмо Штаттардын Армия Аба күчтөрүнүн стратегиялык аба транспорту компоненти катары Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн бөлүгү.

Аба транспорту командачылыгы:

Аба транспорттук командованиеси (ATC) - Кошмо Штаттардын Армия Аба күчтөрүнүн стратегиялык аба транспорту компоненти катары Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн бөлүгү.

Аба транспорту командачылыгы:

Аба транспорттук командованиеси (ATC) - Кошмо Штаттардын Армия Аба күчтөрүнүн стратегиялык аба транспорту компоненти катары Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн бөлүгү.

Аба транспорту командачылыгы (ажыратуу):

Аба транспорту командованиеси - Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнө таандык бөлүк. Аба транспорту командачылыгы төмөнкүлөргө да кайрылышы мүмкүн:

  • I Troop Carrier Command, 1942-жылдын 30-апрелинен 1942-жылдын 30-июнуна чейин "Америка Кошмо Штаттарынын Армия Аба Күчтөрү" деп аталган.
  • Канадалык күчтөрдүн аба транспорту командачылыгы, Канаданын 'Канадалык Куралдуу Күчтөрүнүн' "аба транспорту командачылыгы"
  • Европалык аба транспорту командованиеси, 2010-жылы негизделген Европанын беш куралдуу күчтөрүнүн Европадагы координациялык борбору
Аба транспорту командачылыгы:

Аба транспорттук командованиеси (ATC) - Кошмо Штаттардын Армия Аба күчтөрүнүн стратегиялык аба транспорту компоненти катары Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда түзүлгөн Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн бөлүгү.

Air - Transport Europe:

Air-Transport Europe spol. s ro - Попрадда жайгашкан атайын Словакиянын авиакомпаниясы. Ишкер учагын жана тик учак паркын колдонуп, жеке транспорттук каражаттарды, тик учактын тез жардам кызматын (HEMS), абада иштөөнү жана тик учак кызматын алат. Бул ошондой эле AgustaWestland жана MIL тик учактарынын ыйгарым укуктуу тейлөө борбору. Анын негизги базасы Попрад-Татры эл аралык аэропорту (TAT), башка базалар Кошице Эл аралык аэропортунда (KSC), MR Štefánik Airport (BTS) Братислава, Банска Быстрица, Нитра, Тренчин жана Чилинада жайгашкан. ATE Словакиядагы 7 HEMS базасын жана Чехиянын Оломоуц шаарындагы бир HEMS базасын камсыз кылат.

Аба транспорту жандармериясы:

Аба транспорту жандармериясы ( GTA ) - Жандармерия жана Транспорт министрлигинин Жарандык авиация башкы дирекциясынын кош көзөмөлүндө турган Франциянын жандармериясынын бөлүмү.

Канадалык күчтөрдүн аба транспорту боюнча командачылыгы:

Air Transport Command (ATC) - 1968-жылы биригип, 1975-жылы жоюлган Канаданын күчтөрүнүн командачылыгы.

Авиация:

Авиация - бул механикалык учууну жана авиация тармагын курчаган иш-чаралар. Aircraft белгиленген солчул жана тегеренме канаты түрлөрүн, morphable канатын, канат-аз көтөрүп органдарына, ошондой эле уламдан-ашык-аба кемеси, мисалы, ысык аба шарларды жана кемелерди катары кирет.

Air Transport International:

Air Transport International, Inc. , АКШнын Огайо штатындагы Уилмингтон шаарында жайгашкан авиакомпания. Экспресс пакет тармагы жана экспедиторлор үчүн, ошондой эле АКШнын Коргоо министрлиги үчүн дүйнө жүзү боюнча жүк чартерлерин жана комби чартерлерин иштетет. Ошондой эле, лизингге берилген учактар. Анын негизги базасы - Уилмингтон. Ал аба транспорту кызматтары тобунун курамына кирет.

Air Transport эл аралык 782-рейси:

Air Transport International 782 рейси бир кыймылдаткычы иштебей турган Дуглас DC-8-63 учагы менен Миссури штатындагы Канзас-Сити эл аралык аэропортунан Массачусетс штатындагы Спрингфилд шаарындагы Вестовер Метрополитан аэропортуна паром менен учуп келген. 1995-жылы 16-февралда учак Канзас-Ситиден учуп бара жатканда багыттагы башкарууну жоготуп, учуп-конуу тилкесинен чыгып, кулап түшкөн. Учактын экипажынын үч мүчөсү тең, ичиндеги жүргүнчүлөрдүн бардыгы каза болушкан.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...