Tuesday, March 30, 2021

E. P. B. Liyanage, Farooq Umar, Frank Bladin

EPB Liyanage:

Air вице-маршалы EPB Liyanage , CEng, psc, MRAeS, FIE (SL) - Шри-Ланка аба күчтөрүнүн отставкадагы офицери, ал мурунку башкы инженердик директору жана инспекция жана коопсуздук боюнча директор болгон.

Фарук Умар:

Аба Вице-Маршалы Фарук Умар , 1941-жылы Фейсалабадда туулган, (Миан Мухаммад Нурулланын уулу 1958-жылы Пакистан Аба күчтөрүнө кошулуп, 1960-жылы Рисалпурдагы Аба күчтөрүнүн академиясынын учкуч-куралдуу учкучу деген наамга ээ болгон. Ардак, Эң мыкты учкучтун кубогу жана Академиктердин кубогу. Андан кийин 1961-жылы Реактивдүү Конверсия Трофейин жана "Top Gun" сыйлыгын, ошондой эле 1971-жылы Fighter лидер мектебинин Ардак Роллун жеңип алган.

Фрэнк Бладин:

Аба вице-маршалы Фрэнсис Массон ( Франк ) Бладин , Австралиянын Королдук Аба Флотунда (RAAF) улук командир болгон. Виктория кыштагында туулуп, 1920-жылы Дантроун Падыша Аскердик Колледжин аяктаган. Бладин 1923-жылы Армиядан Аба Флотуна өтүп, Виктория штатындагы RAAF Point Кукта учууну үйрөнгөн. Ал 1934-жылы No1 эскадрильяны башкарганга чейин окуудан дайындалып келген. Тынч, бирок авторитеттүү болгондуктан, ал өз персоналынын жыргалчылыгы үчүн кам көргөндүктөн улам "Ата" деген атка конгон.

Фрэнк Бладин:

Аба вице-маршалы Фрэнсис Массон ( Франк ) Бладин , Австралиянын Королдук Аба Флотунда (RAAF) улук командир болгон. Виктория кыштагында туулуп, 1920-жылы Дантроун Падыша Аскердик Колледжин аяктаган. Бладин 1923-жылы Армиядан Аба Флотуна өтүп, Виктория штатындагы RAAF Point Кукта учууну үйрөнгөн. Ал 1934-жылы No1 эскадрильяны башкарганга чейин окуудан дайындалып келген. Тынч, бирок авторитеттүү болгондуктан, ал өз персоналынын жыргалчылыгы үчүн кам көргөндүктөн улам "Ата" деген атка конгон.

Фрэнк Бладин:

Аба вице-маршалы Фрэнсис Массон ( Франк ) Бладин , Австралиянын Королдук Аба Флотунда (RAAF) улук командир болгон. Виктория кыштагында туулуп, 1920-жылы Дантроун Падыша Аскердик Колледжин аяктаган. Бладин 1923-жылы Армиядан Аба Флотуна өтүп, Виктория штатындагы RAAF Point Кукта учууну үйрөнгөн. Ал 1934-жылы No1 эскадрильяны башкарганга чейин окуудан дайындалып келген. Тынч, бирок авторитеттүү болгондуктан, ал өз персоналынын жыргалчылыгы үчүн кам көргөндүктөн улам "Ата" деген атка конгон.

Nguyễn Cao Kỳ:

Нгуен Као Ко 1960-жылдары Вьетнам Республикасынын аскердик хунтасында Түштүк Вьетнамдын премьер-министри болуп турганга чейин, 1960-жылдары Вьетнам Республикасынын аба күчтөрүнүн башчысы болуп иштеген. Андан кийин, 1971-жылы саясаттан кеткенге чейин, ал кызмат өтөгөн жарандык администрациядагы ачуу атаандаш генерал Нгуен Вон Тхиуга вице-президент катары.

Shahid Lateef:

Аба Маршалы Шахид Латеф (Урду: شاہد لطیف ; HI, SI, Sbt - Пакистан аба күчтөрүнүн отставкадагы үч жылдыздуу аба маршалы, геостратег жана аскерий стратег, саясий баяндамачы. Шахид Латиф Пакистандын сахивал шаарынан.

Аба вице-маршалы:

Аба вице-маршалы ( AVM ) - бул Падышалык Аба Флотунда пайда болгон жана колдонулуп келе жаткан эки жылдыздуу аба офицери наамы. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде англисче эмес аскердик аба күчтөрүнө таандык структурага ээ өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат. Аба вице-маршалдары жалпы "аба маршалы" деп аталышы мүмкүн.

Аба вице-маршалы:

Аба вице-маршалы ( AVM ) - бул Падышалык Аба Флотунда пайда болгон жана колдонулуп келе жаткан эки жылдыздуу аба офицери наамы. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде англисче эмес аскердик аба күчтөрүнө таандык структурага ээ өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат. Аба вице-маршалдары жалпы "аба маршалы" деп аталышы мүмкүн.

Аба вице-маршалы:

Аба вице-маршалы ( AVM ) - бул Падышалык Аба Флотунда пайда болгон жана колдонулуп келе жаткан эки жылдыздуу аба офицери наамы. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде англисче эмес аскердик аба күчтөрүнө таандык структурага ээ өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат. Аба вице-маршалдары жалпы "аба маршалы" деп аталышы мүмкүн.

Аба вице-маршалы:

Аба вице-маршалы ( AVM ) - бул Падышалык Аба Флотунда пайда болгон жана колдонулуп келе жаткан эки жылдыздуу аба офицери наамы. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде англисче эмес аскердик аба күчтөрүнө таандык структурага ээ өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат. Аба вице-маршалдары жалпы "аба маршалы" деп аталышы мүмкүн.

Air Vietnam:

1946-жылдан 1975-жылга чейин иштеген, Вьетнам Түштүк Вьетнамдын башкы коммерциялык авиакомпаниясы болгон, анын штаб-квартирасы Сайгон шаарында жайгашкан. Улуу Даражалуу Император Бьо Дзинин тушунда түзүлгөн авиакомпания Сайгондун кулашынан улам кыйраганга чейин, Вьетнамдагы согуш мезгилинде, эки миллиондон ашуун жүргүнчүнү учуп өткөн.

Air Vietnam:

1946-жылдан 1975-жылга чейин иштеген, Вьетнам Түштүк Вьетнамдын башкы коммерциялык авиакомпаниясы болгон, анын штаб-квартирасы Сайгон шаарында жайгашкан. Улуу Даражалуу Император Бьо Дзинин тушунда түзүлгөн авиакомпания Сайгондун кулашынан улам кыйраганга чейин, Вьетнамдагы согуш мезгилинде, эки миллиондон ашуун жүргүнчүнү учуп өткөн.

Air Vietnam Flight 706:

Air Vietnam Flight 706 Boeing 727 учагы 1974-жылы 15-сентябрда Түштүк Вьетнамдагы Фан Ранг авиабазасынын жанында кулаган.

Air Vietnam:

1946-жылдан 1975-жылга чейин иштеген, Вьетнам Түштүк Вьетнамдын башкы коммерциялык авиакомпаниясы болгон, анын штаб-квартирасы Сайгон шаарында жайгашкан. Улуу Даражалуу Император Бьо Дзинин тушунда түзүлгөн авиакомпания Сайгондун кулашынан улам кыйраганга чейин, Вьетнамдагы согуш мезгилинде, эки миллиондон ашуун жүргүнчүнү учуп өткөн.

Air Vietnam:

1946-жылдан 1975-жылга чейин иштеген, Вьетнам Түштүк Вьетнамдын башкы коммерциялык авиакомпаниясы болгон, анын штаб-квартирасы Сайгон шаарында жайгашкан. Улуу Даражалуу Император Бьо Дзинин тушунда түзүлгөн авиакомпания Сайгондун кулашынан улам кыйраганга чейин, Вьетнамдагы согуш мезгилинде, эки миллиондон ашуун жүргүнчүнү учуп өткөн.

Air Vietnam Flight 706:

Air Vietnam Flight 706 Boeing 727 учагы 1974-жылы 15-сентябрда Түштүк Вьетнамдагы Фан Ранг авиабазасынын жанында кулаган.

Air Vietnam Flight 706:

Air Vietnam Flight 706 Boeing 727 учагы 1974-жылы 15-сентябрда Түштүк Вьетнамдагы Фан Ранг авиабазасынын жанында кулаган.

Air Vietnam Flight 706:

Air Vietnam Flight 706 Boeing 727 учагы 1974-жылы 15-сентябрда Түштүк Вьетнамдагы Фан Ранг авиабазасынын жанында кулаган.

Абадагы сергектик кызматы:

Расмий түрдө Коста-Риканын аба күчтөрү жок; бар жалгыз аба канаты Коста-Риканын Коомдук күчтөрүнө бекитилген. Азыркы учурда расмий түрдө Air Vigilance Service деп аталган, ошондой эле Air Service деп аталган бул бөлүк эч кандай куралдуу аскер учагын иштетпейт. Анын негизги аба базалары үч башка жерде жайгашкан, Сан-Хосе негизги операция борбору.

Абадагы сергектик кызматы:

Расмий түрдө Коста-Риканын аба күчтөрү жок; бар жалгыз аба канаты Коста-Риканын Коомдук күчтөрүнө бекитилген. Азыркы учурда расмий түрдө Air Vigilance Service деп аталган, ошондой эле Air Service деп аталган бул бөлүк эч кандай куралдуу аскер учагын иштетпейт. Анын негизги аба базалары үч башка жерде жайгашкан, Сан-Хосе негизги операция борбору.

Air Volga:

LCC Air Volga штаб-квартирасы Россиянын Волгоград шаарында жайгашкан, Волгоград эл аралык аэропортундагы базасынан жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча үзгүлтүксүз учууларды жана эс алуу чартерин аткарган авиакомпания болгон.

Эйр Буркина:

Air Burkina SA - Буркина-Фасонун улуттук авиакомпаниясы, Уагадугу аэропортундагы негизги базасынан пландык тейлөөлөрдү жүргүзөт. Бобо-Диулассо шаарына, ошондой эле Того, Бенин, Мали, Нигер, Кот-д'Ивуар, Сенегал жана Ганага регионалдык кызматтар. 2001-жылдан 2017-жылга чейин авиакомпания көпчүлүк AKFED / IPS консорциумуна таандык болгон, бирок эми кайрадан жаңы инвестор изделип жаткандыгы тууралуу билдирүүлөр менен өкмөттүн менчигине өткөн.

MacRobertson Miller Airlines:

MacRobertson Miller Airlines (MMA) Батыш Австралиянын авиакомпаниясы болгон жана 1927-1993-жылдары иштеген. 1968-жылы Ansett Transport Industries компаниясы сатып алгандан кийин, Ансетт WA ребрендинги менен алмаштырылган.

Indonesia AirAsia:

PT Indonesia AirAsia , Индонезия AirAsia катары иштеп, Индонезиянын Тангеранг шаарында жайгашкан арзан авиа компания. Ал пландаштырылган ички, эл аралык кызматтарды көрсөтөт жана Малайзиянын арзан авиакомпаниясынын AirAsia индонезиялык өнөктөшү болуп саналат. Анын негизги базасы - Жакартадагы Соекарно-Хатта эл аралык аэропорту. 2010-жылдын июль айына чейин, Индонезиянын көптөгөн авиакомпаниялары менен катар, Индонезиянын аба мейкиндигине коопсуздук маселесинен улам ЕСке учууга тыюу салынган. Бирок, тыюу 2010-жылдын июль айында алынып салынган. Индонезиянын жарандык авиация агенттиги Индонезиянын жарандык авиация агенттиги тарабынан авиакомпаниянын коопсуздугунун сапаты үчүн 1-категорияга киргизилген.

Доктор Мартенс:

Доктор Мартенс , адатта Doc Martens , Docs же DMs деген ат менен белгилүү, британиялык бут кийим жана кийим бренд, башкы кеңсеси Англиянын Нортхемптонширдин Веллингборо районундагы Волластондо жайгашкан. Бут кийимдери менен белгилүү болсо да, алар аксессуарлардын түрлөрүн жасашат - мисалы, бутка кам көрүүчү буюмдар, кийим-кече, сумкалар. Алардын бут кийимдери аба менен жаздалган таманы, үстүнкү формасы, ширетилген конструкциясы жана сары түстө тигилгендиги менен айырмаланат. Доктор Мартенстин дизайн студиясы Лондондун Камден Таун шаарында; өндүрүш Улуу Британияда, Кытайда жана Таиландда. Компания Лондон Фондулук Биржасында катталган жана FTSE 250 индексинин түзүүчүсү болуп саналат.

Air Wales:

Эйр Уэлс - Гламоргандагы Вале, Руз шаарындагы Кардифф Эл аралык аэропортунда жайгашкан авиакомпания. Ал Улуу Британиянын чегинде, ошондой эле Ирландия, Бельгия жана Францияга пландаштырылган аймактык кызматтарды көрсөткөн. 2006-жылы 23-апрелде Air Wales компаниясы ири чыгымдарды талап кылган "арзан чыгымдарды" жана "арзан агымдагы авиакомпаниялардын" агрессивдүү атаандаштыгын "шылтоолоп, бардык ишин токтотту.

Air Wales (1977):

Эйр Уэльс 1977-жылы башталып, 18 айдан кийин аяктаган Флинтширдеги Кардифф эл аралык аэропорту менен Хаварден аэропортунун ортосунда учууларды жүргүзгөн авиакомпания болгон.

Air Wales:

Эйр Уэлс - Гламоргандагы Вале, Руз шаарындагы Кардифф Эл аралык аэропортунда жайгашкан авиакомпания. Ал Улуу Британиянын чегинде, ошондой эле Ирландия, Бельгия жана Францияга пландаштырылган аймактык кызматтарды көрсөткөн. 2006-жылы 23-апрелде Air Wales компаниясы ири чыгымдарды талап кылган "арзан чыгымдарды" жана "арзан агымдагы авиакомпаниялардын" агрессивдүү атаандаштыгын "шылтоолоп, бардык ишин токтотту.

Air Wales:

Эйр Уэлс - Гламоргандагы Вале, Руз шаарындагы Кардифф Эл аралык аэропортунда жайгашкан авиакомпания. Ал Улуу Британиянын чегинде, ошондой эле Ирландия, Бельгия жана Францияга пландаштырылган аймактык кызматтарды көрсөткөн. 2006-жылы 23-апрелде Air Wales компаниясы ири чыгымдарды талап кылган "арзан чыгымдарды" жана "арзан агымдагы авиакомпаниялардын" агрессивдүү атаандаштыгын "шылтоолоп, бардык ишин токтотту.

Air Wales багыттарынын тизмеси:

Air Wales төмөнкү багыттарга кызмат кылды:

Аба мейкиндиги (тармакташуу):

Аба боштугу , аба дубалы , абадагы ажырым же ажыратылган тармак - бул бир же бир нече компьютерде иштелип чыккан, коопсуз компьютердик тармак физикалык жактан корголбогон тармактардан, мисалы, жалпы Интернет же корголбогон локалдык тармактан обочолонушун камсыз кылган тармакта колдонулган тармак. Бул компьютердин же тармактын башка тармактарга туташкан тармактык интерфейстери жок экендигин, физикалык же концептуалдык аба боштугу менен, суунун сапатын сактоо үчүн сантехникада колдонулган аба боштугуна окшош экендигин билдирет.

Аба согушу:

" Аба согушу " - Кристалл сепилдеринин синглы. 2007-жылы 17-декабрда Trouble Records тарабынан 7 "винил түрүндө чыгарылган. Ырдын мурунку версиясы 2006-жылы июлда Merok Recordsто" Элис Практикасына "В-тарап катары чыккан. Ырдын сөзү 1922-жылы Джеймс Джойс романында жазылган 11-бөлүмдөгү Улисс : Сиреналар. Эвер Кэт менен Алис Гласстын баштары балмуздак конустары менен жайнап кеткен сүрөтүнөн улам, көпчүлүктүн кызыгуусун жараткан.

Аба согушу (оюн):

Air War - бул 1977-жылы чыгарылган Wargame оюну Simulation Publications, Inc.

Air War College:

Air War College (AWC) - АКШнын аба күчтөрүнүн жогорку кесиптик аскердик билим берүү (PME) мектеби. Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн аба университетинин бир бөлүгү AWC биргелешкен операцияларда аба, космос жана кибер мейкиндигин ишке орноштурууга басым жасайт. Баш кеңсеси Алабама штатындагы Монтгомери шаарындагы Максвелл аба базасында жайгашкан, анын башкы башкы кеңсеси Техас штатындагы Сан-Антониодогу Рандольф аба базасында Аба Билим берүү жана Окуу Командованиеси (AETC) болуп саналат. Бул АКШнын Коргоо министрлигинин Биргелешкен Кесиптик Аскердик Билим берүү (JPME) Этап II Окуу программасынын курамындагы офицерлерге арналган алты согуш колледжинин бири.

Air War College:

Air War College (AWC) - АКШнын аба күчтөрүнүн жогорку кесиптик аскердик билим берүү (PME) мектеби. Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнүн аба университетинин бир бөлүгү AWC биргелешкен операцияларда аба, космос жана кибер мейкиндигин ишке орноштурууга басым жасайт. Баш кеңсеси Алабама штатындагы Монтгомери шаарындагы Максвелл аба базасында жайгашкан, анын башкы башкы кеңсеси Техас штатындагы Сан-Антониодогу Рандольф аба базасында Аба Билим берүү жана Окуу Командованиеси (AETC) болуп саналат. Бул АКШнын Коргоо министрлигинин Биргелешкен Кесиптик Аскердик Билим берүү (JPME) Этап II Окуу программасынын курамындагы офицерлерге арналган алты согуш колледжинин бири.

PAF Air War College:

PAF Air War College - Пакистан Аба Күчтөрүнүн академиялык мекемеси, негизинен ПАФтын орто мансаптуу офицерлерине, ошондой эле Пакистандын Аскер-Деңиз Флотунун, Пакистан Армиясынын офицерлеринин чектелүү санына жана союздаш күчтөрдүн офицерлерине билим жана билим берет. Ал Карачи шаарындагы PAF Base Faysal базасында жайгашкан.

Аба согушунун пландары бөлүмү:

Аба согушунун пландары бөлүмү (AWPD) - согуштун узак мөөнөттүү пландарын түзүү үчүн түзүлгөн америкалык аскерий уюм. Гарольд Джордж жетектеген бөлүм 1941-жылдын июль айында президент Франклин Д.Рузвельтке "биздин потенциалдуу душмандарыбызды жеңүү үчүн талап кылынган жалпы өндүрүштүк талаптарды" камсыз кылуу милдетин алган. AWPDде жасалган пландар акыры фашисттик Германиянын жеңилишинде чоң мааниге ээ болду.

Klotzsche аба согуш мектеби:

Luftkriegsschule 1 деп аталган Клотшедеги аба согуш мектеби , Дрездендеги Ллутфаффе мектеби болгон. Клоцше аба согуш мектеби 1935-жылы архитектор Вальтер жана Джон Крюгер менен биргеликте Эрнст Сагебиелдин долбоору боюнча курулган. Мектеп Үчүнчү Рейхтин убагында 1945-жылы 5-мартта таркатылганга чейин колдонулган.

Жок кылуучу:

Деңиз терминологиясында эсминец - бул ири, кемелерди флотто, конвойдо же согуштук топто коштоп жүрүү жана аларды жакынкы аралыкка чабуул жасагандардан коргоого багытталган, тез, маневрлүү, узак мөөнөттүү чыдамдуу согуш кемеси. Алар алгач 19-кылымдын аягында Фернандо Вильямил тарабынан Испаниянын Аскер-деңиз флоту үчүн торпеда кайыктарынан коргонуу максатында иштелип чыккан жана 1904-жылы Орус-Япон согушунун мезгилинде, бул "торпедо кайыктарын талкалагандар" (TBDs) "чоң, тез , жана башка торпедо кайыктарын жок кылууга арналган күчтүү куралданган торпедо кайыктары ". 1892-жылдан бери деңиз аскерлери тарабынан "эсминец" термини "ТБД" жана "торпедо кайыктарын жок кылуучу" менен алмаштырылып колдонулуп келе жаткандыгына карабастан, Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда дээрлик бардык деңиз флоттору "торпедо кайыктарын жок кылуучу" деген терминди жалпысынан жөн гана "кыйратуучу" деп кыскартышкан. .

Абадагы согуш:

Абадагы согуш - бул согуштук учактарды жана башка учуучу аппараттарды колдонуу. Аба согушуна душмандардын объектилерине же душмандын аскерлеринин же стратегиялык объектилерине топтолгон бомбалоочу учактар ​​кирет; аба мейкиндигин башкаруу үчүн күрөшүп жаткан истребитель учактары; кургак учактарга каршы абадан жакын колдоо көрсөтүүчү самолетторго чабуул жасоо; деңиз жана жакынкы кургактык буталарына каршы учкан деңиз авиациясы; парашютчулар сыяктуу аба-десанттык күчтөрдү ташуу үчүн планерлер, тик учарлар жана башка учактар; иштөө убактысын же диапазонун узартуу үчүн абада май куюучу танкерлер; жана жүктөрдү жана персоналды ташуу үчүн аскердик транспорттук учактар. Тарыхта, аскердик учактарга артиллериялык байкоочуларды ташыган абадан жеңил шарлар кирген; шаарларды бомбалоо үчүн абадан жеңил дирижабльдер; байкоочуларды, камераларды жана радиолокациялык жабдууларды ташыган ар кандай чалгындоо, байкоо жана эрте эскертүүчү учактар; душмандын кемелерине кол салуу үчүн торпедалык бомбалоочу учактар; жана кулаган аскер кызматкерлерин куткаруу үчүн аскер-аба-деңиз куткаруу учактары. Заманбап аба согушуна ракеталар жана учкучсуз учуучу аппараттар кирет. Жер үстүндөгү күчтөр душмандын аба активдүүлүгүнө зениттик согуш менен жооп кайтарышы мүмкүн.

Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнө каршы согуш борбору:

Невада штатындагы Неллис аскер-аба базасындагы Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнө каршы согуш борбору ( USAFWC ) түздөн-түз Аба Комбат командачылыгына баш иет . Борбор 1966-жылы 1-сентябрда АКШнын аба күчтөрүнүн Тактикалык согуштук куралдар борбору катары негизделген. Ал 2005-жылы АКШнын аба күчтөрүнүн согуш борбору деп аталып калган.

Аба согушунун борбору:

Air Warfare Center (AWC) - Линкольнширдеги RAF Waddington базасында жайгашкан Королдук Аба күчтөрүнүн изилдөө жана сыноо уюму. Анын жанында RAF Крэнуэллдин жана башка филиалдардын, анын ичинде RAF High Wycombe, RAF Brize Norton, MOD Boscombe Down жана RAF Odiham бөлүмдөрүнүн турак жай бөлүмү бар.

RAAF аба согуш борбору:

Аба Согуш Борбору ( AWC ) - Эдинбургдагы RAAF Базасында жайгашкан Австралиянын Королдук Аба Күчтөрүнүн (RAAF) Force Element Group. Ал мурун аэрокосмостук оперативдик колдоо тобу AOSG деп аталып, 2016-жылы AWC болуп реформаланган.

Хобарт классындагы кыйратуучу:

Хобарт классы - Австралиянын Королдук Аскер-Деңиз Флоту (RAN) үчүн курулган үч аба согушун жок кылуучу (AWD) кеме классы. Аделаида- класс фрегаттарын алмаштыруу жана Перт классынын эсминецтери акыркы жолу көрсөткөн мүмкүнчүлүктөрүн калыбына келтирүү үчүн кемелерди пландаштыруу 2000-жылы SEA 1400 сатып алуу долбоорунун алкагында, SEA 4000 деп кайрадан дайындалган. "Аба согушун жок кылуучу" деген аталыш деңиз күчтөрүн учактардан жана ракеталык чабуулдан коргоого арналган кемелерди сүрөттөө үчүн колдонулгандыгына карабастан, пландаштырылып жаткан австралиялык эсминецтер жер үстүндөгү, суу астында сүзүүчү кайыкка каршы жана деңиздеги ок атууларды колдоочу ролдордо иштешет деп күтүлүүдө. .

Сингапур Республикасынын аба күчтөрү:

Сингапур Республикасынын аба күчтөрү ( RSAF ) - Сингапур Куралдуу Күчтөрүнүн аба күчтөрү. Алгач 1968-жылы 1-сентябрда Сингапурдун Абадан коргонуу командачылыгы (SADC) болуп түзүлгөн. 1975-жылы 1-апрелде Сингапур Республикасынын аба күчтөрү деп аталып калган.

Сингапур Республикасынын аба күчтөрү:

Сингапур Республикасынын аба күчтөрү ( RSAF ) - Сингапур Куралдуу Күчтөрүнүн аба күчтөрү. Алгач 1968-жылы 1-сентябрда Сингапурдун Абадан коргонуу командачылыгы (SADC) болуп түзүлгөн. 1975-жылы 1-апрелде Сингапур Республикасынын аба күчтөрү деп аталып калган.

Аскер-Деңиз Дивизиясы (Королдук Флот):

Кийинчерээк Air бөлүмү алгач Air бөлүмүнүн катары белгилүү болгон жана биринчи жолу 1924-жылы түзүлгөн аскер аба бөлүмү деп аталат жана ал башында Air менен Royal Донор берилген аба ыкчам контролду жүзөгө ашыруу үчүн жооптуу болгон Бакенбардами аскер кызматкерлеринин директору болду Министрлик. 1939-жылы Флоттун аба армиясын башкаруу, башкаруу, саясат жана уюштуруу маселелери боюнча толук көзөмөлгө алынган, ал Адмиралтиянын жаңы Коргоо министрлигине кошулушунун бир бөлүгү катары сиңгенге чейин ар кандай аталыштагы өзгөрүүлөргө дуушар болгон. Апрель 1964-жылы деңиз флоту департаментинин курамында 1966-жылы май айына чейин иштеген, анын кызматы өзгөрүлүп, Деңиз Согушунун Дирекциясы болгондо.

Аба чабуулун эскертүүчү эскадрильялар:

Чабуул коюучу аба эскертүү эскадрильялары - Кошмо Штаттардын деңиз аскерлеринин Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда түзүлгөн авиациялык командалык-башкаруу бөлүктөрү, амфибиялуу конуунун алгачкы фазаларында эрте эскертүү, абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу. Бул эскадрильялар жеңилдетилген радарлар жана башкаруу борборунун тетиктери менен кандайдыр бир иш-аракеттердин башталышында чектелген узактыкта ​​аба эскертүүчү эскадрильялар жээкке чыкканга чейин иштеши керек эле. Бул эскадрильялардын төртөө согуш учурунда Сайпан согушуна катышкан AWS (AT) -5 тобу менен дайындалган. Төрт эскадрилья 1944-жылы ноябрда чыгарылган

Аба чабуулун эскертүүчү эскадрильялар:

Чабуул коюучу аба эскертүү эскадрильялары - Кошмо Штаттардын деңиз аскерлеринин Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда түзүлгөн авиациялык командалык-башкаруу бөлүктөрү, амфибиялуу конуунун алгачкы фазаларында эрте эскертүү, абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу. Бул эскадрильялар жеңилдетилген радарлар жана башкаруу борборунун тетиктери менен кандайдыр бир иш-аракеттердин башталышында чектелген узактыкта ​​аба эскертүүчү эскадрильялар жээкке чыкканга чейин иштеши керек эле. Бул эскадрильялардын төртөө согуш учурунда Сайпан согушуна катышкан AWS (AT) -5 тобу менен дайындалган. Төрт эскадрилья 1944-жылы ноябрда чыгарылган

Аба чабуулун эскертүүчү эскадрильялар:

Чабуул коюучу аба эскертүү эскадрильялары - Кошмо Штаттардын деңиз аскерлеринин Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда түзүлгөн авиациялык командалык-башкаруу бөлүктөрү, амфибиялуу конуунун алгачкы фазаларында эрте эскертүү, абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу. Бул эскадрильялар жеңилдетилген радарлар жана башкаруу борборунун тетиктери менен кандайдыр бир иш-аракеттердин башталышында чектелген узактыкта ​​аба эскертүүчү эскадрильялар жээкке чыкканга чейин иштеши керек эле. Бул эскадрильялардын төртөө согуш учурунда Сайпан согушуна катышкан AWS (AT) -5 тобу менен дайындалган. Төрт эскадрилья 1944-жылы ноябрда чыгарылган

Аба чабуулун эскертүүчү эскадрильялар:

Чабуул коюучу аба эскертүү эскадрильялары - Кошмо Штаттардын деңиз аскерлеринин Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда түзүлгөн авиациялык командалык-башкаруу бөлүктөрү, амфибиялуу конуунун алгачкы фазаларында эрте эскертүү, абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу. Бул эскадрильялар жеңилдетилген радарлар жана башкаруу борборунун тетиктери менен кандайдыр бир иш-аракеттердин башталышында чектелген узактыкта ​​аба эскертүүчү эскадрильялар жээкке чыкканга чейин иштеши керек эле. Бул эскадрильялардын төртөө согуш учурунда Сайпан согушуна катышкан AWS (AT) -5 тобу менен дайындалган. Төрт эскадрилья 1944-жылы ноябрда чыгарылган

Аба чабуулун эскертүүчү эскадрильялар:

Чабуул коюучу аба эскертүү эскадрильялары - Кошмо Штаттардын деңиз аскерлеринин Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда түзүлгөн авиациялык командалык-башкаруу бөлүктөрү, амфибиялуу конуунун алгачкы фазаларында эрте эскертүү, абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу. Бул эскадрильялар жеңилдетилген радарлар жана башкаруу борборунун тетиктери менен кандайдыр бир иш-аракеттердин башталышында чектелген узактыкта ​​аба эскертүүчү эскадрильялар жээкке чыкканга чейин иштеши керек эле. Бул эскадрильялардын төртөө согуш учурунда Сайпан согушуна катышкан AWS (AT) -5 тобу менен дайындалган. Төрт эскадрилья 1944-жылы ноябрда чыгарылган

Деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясы 1:

Marine Air Control Squadron 1 (MACS-1) - Америка Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадрилья I деңиз экспедициялык күчтөрүнүн абадан байкоо жүргүзүүсүн, аба кыймылын башкарууну, жер үстүнөн башкарылуучу тоскоолдукту жана авиациялык маалыматтарды байланыштырууну камсыз кылат. Бул деңиз аскерлеринин абадан эскертүүчү жаңы программасынын алкагында ишке ашырылган биринчи аба эскертүү эскадрильясы жана деңиз аскерлеринин экинчи эски авиациялык командалык-башкаруу бөлүгү. Эскадрилья деңиз аскерлеринин аба бекети Юма шаарында жайгашкан жана деңиз аба көзөмөлдөө тобунун 38 жана деңиз авиациясынын 3-канатына баш ийет.

Аба чабуулун эскертүүчү эскадрильялар:

Чабуул коюучу аба эскертүү эскадрильялары - Кошмо Штаттардын деңиз аскерлеринин Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда түзүлгөн авиациялык командалык-башкаруу бөлүктөрү, амфибиялуу конуунун алгачкы фазаларында эрте эскертүү, абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу. Бул эскадрильялар жеңилдетилген радарлар жана башкаруу борборунун тетиктери менен кандайдыр бир иш-аракеттердин башталышында чектелген узактыкта ​​аба эскертүүчү эскадрильялар жээкке чыкканга чейин иштеши керек эле. Бул эскадрильялардын төртөө согуш учурунда Сайпан согушуна катышкан AWS (AT) -5 тобу менен дайындалган. Төрт эскадрилья 1944-жылы ноябрда чыгарылган

Деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясы 2:

Marine Air Control Squadron 2 (MACS-2) - Америка Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадрилья II деңиз экспедициялык күчтөрүнүн абадан байкоо жүргүзүүсүн, жер үстүнөн көзөмөлдөөнү жана аба кыймылын башкарууну камсыз кылат. Алар Marine Corps Air Station Cherry Point базасында жайгашкан жана Marine Air Control Group 28 жана 2-Marine Aircraft Wing канатына баш ийишет.

Деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясы 3:

Marine Air Control Squadron 3 (MACS-3) мурунку Америка Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы болгон. Кийинки жылдарда ал ыкчам сыноо жана баалоо эскадрильясы катары кызмат кылган. Алгач Экинчи Дүйнөлүк Согушта аба эскертүүчү эскадрилья 12 (AWS-12) катары түзүлгөн, анын баштапкы миссиясы амфибия операциялары учурунда деңиз аскерлеринин күчтөрүн абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу (GCI) менен камсыз кылуу болгон. Эскадриль Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде согуштук аракеттерге катышкан эмес, бирок Кореянын согуш мезгилинде жайгаштырылган жана иштеген. 1961-жылы MACS-3 Флоттун деңиз күчтөрүнөн аба, флот деңиз күчтөрүнүн Тынч океанынын административдик башкаруусуна өткөрүлүп берилген, ошол кезде болгон эң ири изилдөө жана иштеп чыгуу долбоору Marine Corps - Деңиз Тактикалык Маалыматтар Системасы (MTDS). MTDS тестирлөөсү аяктагандан кийин деңиз аскерлери жаңы санариптик жабдууларды иштеп чыгуу, сыноо жана сатып алуу үчүн тийиштүү деңгээлде кызматкерлер менен камсыздалбагандыгын тааныды. 1970-жылы 1-июлда MACS-3 колдонуудан чыгарылып, анын түзүмү жана жабдуулары Калифорния деңиз аскерлеринин базалык лагери Пендлтон шаарында деңиз аскерлеринин тактикалык тутумдарын колдоо ишин (MCTSSA) түзүү үчүн колдонулган. Белгилей кетүүчү нерсе, MCTSSA MACS-3 тукумун жана урмат-сыйга ээ эмес.

Деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясы 4:

Marine Air Control Squadron 4 (MACS-4) - АКШнын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы, абадан байкоо жүргүзүүнү камсыз кылат, III деңиз экспедициялык күчтөрү үчүн жер үстүнөн көзөмөлдөөнү жана аба кыймылын башкарууну камсыз кылат. Алгач Экинчи Дүйнөлүк Согушта түзүлгөн, эскадрильянын эң көрүнүктүү согуштук аракеттери Вьетнам согушунда деңиз тактикалык маалымат тутумун колдонгон биринчи бөлүк болгон кезде болгон. Алар учурда Marine Corps Air Station Futenma базасында жайгашкан жана Marine Air Control Group 18 жана 1-Marine Aircraft Wing канаттарынын кол астында.

Абадан эскертүү эскадрильясы 14:

Абадан эскертүүчү эскадрилья 14 (AWS-14) - Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде АКШнын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадрильянын негизги миссиясы абадан байкоо жүргүзүү жана амфибиялык чабуулдар учурунда душмандын учактарына жакындап калгандыгын алдын-ала эскертүү болгон. 1944-жылы июнь айында түзүлгөн эскадрилья согуш учурунда эч качан чет жакка жайгаштыра албаган абадан эскертүүчү бир нече эскадрильянын бири болгон. Эскадрилья 1945-жылы ноябрда согуш аяктагандан кийин колдонуудан чыгарылган. Бүгүнкү күнгө чейин деңиз аскерлеринин бир дагы эскадрильясы мурунку запастагы деңиз аба контролдоочу эскадрильясы 14 (MACS-14) камтыган AWS-14 тукумун жана сыймыгын көтөргөн эмес.

Аба чабуулун эскертүүчү эскадрильялар:

Чабуул коюучу аба эскертүү эскадрильялары - Кошмо Штаттардын деңиз аскерлеринин Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда түзүлгөн авиациялык командалык-башкаруу бөлүктөрү, амфибиялуу конуунун алгачкы фазаларында эрте эскертүү, абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу. Бул эскадрильялар жеңилдетилген радарлар жана башкаруу борборунун тетиктери менен кандайдыр бир иш-аракеттердин башталышында чектелген узактыкта ​​аба эскертүүчү эскадрильялар жээкке чыкканга чейин иштеши керек эле. Бул эскадрильялардын төртөө согуш учурунда Сайпан согушуна катышкан AWS (AT) -5 тобу менен дайындалган. Төрт эскадрилья 1944-жылы ноябрда чыгарылган

Деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясы 5:

Marine Air Control Squadron 5 (MACS-5) - Америка Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадриль 1944-жылдан 1993-жылга чейин жигердүү болуп турганда абадан байкоо жүргүзүп, эрте эскертүү берген. Алар акыркы жолу Түштүк Каролина штатындагы Дениз Корпусу Аэропортунун Бофорт базасында турушкан жана деңиз аба көзөмөл тобу 28 (MACG-28) жана 2-деңиз аскерлеринин кол астында болушкан. Aircraft Wing.

Деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясы 6:

Marine Air Control Squadron 6 (MACS-6) Америка Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы болгон. Эскадриль 1944-1998-жылдары иштеп турганда абадан байкоо жүргүзүп, эрте эскертүү берген. Алар акыркы жолу Түндүк Каролина деңиз аскерлеринин аба бекетинин Черри Пойнтунда жайгашкан жана деңиз аба көзөмөл тобу 28 (MACG-28) жана 2-деңиз авиациясы командирлигинин астында калган. Канат.

Деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясы 8:

Marine Air Control Squadron 8 (MACS-8) ​​- Америка Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадрилья абадан көзөмөл жүргүзүп, жердин көзөмөлү менен кармап турууну (GCI) камсыз кылган. Алгач Экинчи Дүйнөлүк Согушта аба эскертүүчү эскадрилья 18 (AWS-18) катары түзүлгөн, эскадрилья 1947-жылдын апрелинде күчтөрдүн согуштан кийинки эскирүү бөлүгүнүн катарынан чыгарылганга чейин окуу жана алмаштыруу бөлүмү катары кызмат кылган. 1952-жылы Корея согушунда жандандырылып, эскадрилья 1960-жылдарда көптөгөн Ыраакы Чыгыштагы жайгаштырууларга катышкан. 1969-жылы Жапонияга өткөрүлүп берилген эскадрилья 1971-жылы Түштүк Вьетнамдан акыркы деңиз аскерлеринин бөлүктөрү кетип бараткандыктан чыгарылган. Алар акыркы жолу Япониянын Окинава деңиз аскерлеринин Футенма аба бекетинде болушкан жана деңиз аба көзөмөл тобу 18 (MACG-18) жана 1-деңиз авиация канатынын кол астында болушкан.

Абадан эскертүү эскадрильясы 2:

Абадан эскертүүчү эскадрилья 2 (AWS-2) - Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде АКШнын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадрильяга амфибиялык кол салуулар учурунда абадан көзөмөл жүргүзүү жана эрте эскертүү берүү тапшырмасы берилген. Алар 1944-жылы Гуам согушуна катышып, акыры 1945-жылы согуштун акырына чейин ошол тармакта абадан коргонуу милдетин өз мойнуна алып, Пелелиуга көчүп келишет. Эскадрилья 1946-жылдын январь айында Пелелиудан АКШга жөнөп, Калифорнияга келгенден кийин тез эле иштен чыгарылган. Бүгүнкү күнгө чейин деңиз аскерлеринин бир дагы эскадрильясы деңиздеги абаны башкаруу эскадрильясы 2 (MACS-2) камтыган AWS-2 урпактарын жана сый-урматтарын көтөрө элек.

Аба чабуулун эскертүүчү эскадрильялар:

Чабуул коюучу аба эскертүү эскадрильялары - Кошмо Штаттардын деңиз аскерлеринин Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда түзүлгөн авиациялык командалык-башкаруу бөлүктөрү, амфибиялуу конуунун алгачкы фазаларында эрте эскертүү, абадан көзөмөлдөө жана жердин көзөмөлү менен кармап туруу. Бул эскадрильялар жеңилдетилген радарлар жана башкаруу борборунун тетиктери менен кандайдыр бир иш-аракеттердин башталышында чектелген узактыкта ​​аба эскертүүчү эскадрильялар жээкке чыкканга чейин иштеши керек эле. Бул эскадрильялардын төртөө согуш учурунда Сайпан согушуна катышкан AWS (AT) -5 тобу менен дайындалган. Төрт эскадрилья 1944-жылы ноябрда чыгарылган

Абадан эскертүүчү эскадрилья 3:

Абадан эскертүүчү эскадрилья 3 (AWS-3) - Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде АКШнын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадрильянын негизги миссиясы абадан байкоо жүргүзүү жана амфибиялык чабуулдар учурунда душмандын учактарына жакындап калгандыгын алдын-ала эскертүү болгон. Эскадрилья Минданаодогу сегизинчи армияны колдоп, Филиппиндердин өнөктүгүнө катышкан (1944–1945). AWS-3 согуштан көп өтпөй 1945-жылы октябрда Калифорниядагы Мирамар деңиз аскерлеринин аба бекетинде пайдалануудан чыгарылган. Бүгүнкү күнгө чейин деңиз аскерлеринин бир дагы эскадрильясы мурунку деңиздеги абаны башкаруу эскадрильясынын 3 (MACS-3) курамына кошулган AWS-3 урпактарын жана сый-урматтарын көтөрө элек.

Абадан эскертүү эскадрильясы 4:

Абадан эскертүүчү эскадрилья 4 (AWS-4) - Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде АКШнын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадрильянын негизги миссиясы абадан байкоо жүргүзүү жана амфибиялык чабуулдар учурунда душмандын учактарына жакындап калгандыгын алдын-ала эскертүү болгон. Эскадрилья Минданаодогу сегизинчи армияны колдоп, Филиппиндердин өнөктүгүнө катышкан (1944–1945). AWS-4 согуштан көп өтпөй 1945-жылы октябрь айында колдонуудан чыгарылган. Бүгүнкү күнгө чейин деңиз аскерлеринин бир дагы эскадрильясы деңиз аскерлерин көзөмөлдөөчү эскадрилья 4 (MACS-4) курамына кошулган эмес.

Абадан эскертүүчү эскадрилья 6:

Абадан эскертүүчү эскадрилья 6 (AWS-6) - Экинчи Дүйнөлүк согуш маалында душмандардын учактарын абадан көзөмөлдөө жана эрте эскертүү менен камсыз кылган Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу бөлүгү. Эскадриль 1944-жылы 1-январда ишке киргизилген жана 1945-жылы Окинавадагы салгылашуу учурунда жерди радар менен камсыз кылган деңиздеги аба эскертүүчү эскадрильялардын бири болгон. AWS-6 Япониянын багынышынан кийин гарнизондук күчтөрдүн курамында Окинавада калган. Эскадрилья 1946-жылы февралда Окинавадан АКШга жөнөп, Калифорнияга келгенден кийин тез арада кызматтан алынган. Бүгүнкү күнгө чейин деңиз аскерлеринин бир дагы эскадрильясы деңиз аскерлерин көзөмөлдөө эскадрильясынын 6 (MACS-6) курамына кошулган AWS-6 урпактарын жана сый-урматтарын көтөрө элек.

Деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясы 7:

Marine Air Control Squadron 7 (MACS-7) Америка Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы болгон. Эскадрилья абадан байкоо жүргүзүп, жердин көзөмөлү менен кармап турган жана Экинчи Дүйнөлүк согуштагы жана Вьетнамдагы Окинава салгылашуусунда өзгөчө иш-аракеттерди көргөн. Алар акыркы жолу деңиз аскерлеринин аба бекетинин Юма шаарында болушкан жана деңиз аскерлерин башкаруу тобунун 38 (MACG-38) жана 3-деңиз авиация канатынын кол астында болушкан.

Абадан эскертүү эскадрильясы 8:

Абадан эскертүүчү эскадрилья 8 (AWS-8) - Экинчи Дүйнөлүк согуш маалында душмандын учактарын абадан көзөмөлдөө жана алдын-ала эскертүү менен камсыз кылган АКШнын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык башкаруу жана башкаруу бөлүгү. Эскадриль 1944-жылы 3-мартта колдонууга берилген жана 1945-жылы Окинавадагы салгылашуу учурунда жерди радар менен камсыз кылган деңиз аскерлерин эскертүүчү беш эскадрильянын бири болгон. Япониянын багынышынан кийинки гарнизондук күч. Эскадрилья 1946-жылы февралда Окинавадан АКШга жөнөп, Калифорнияга келгенден кийин тез арада кызматтан алынган. Бүгүнкү күнгө чейин деңиз аскерлеринин бир дагы эскадрильясы деңиз аскерлерин башкаруучу 8 эскадрильяны (MACS-8) ​​камтыган AWS-8 урпактарын жана сый-урматтарын көтөрө элек.

Абадан эскертүүчү эскадрилья 9:

Абадан эскертүүчү эскадрилья 9 (AWS-9) - Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда Америка Кошмо Штаттарынын деңиз аскерлер корпусунун авиациялык командалык-башкаруу эскадрильясы. Эскадрильянын негизги миссиясы абадан байкоо жүргүзүү жана амфибиялык чабуулдар учурунда душмандын учактарына жакындап калгандыгын алдын-ала эскертүү болгон. 1944-жылы апрелде түзүлүп, эскадрилья согуш аяктаганга чейин эле чет өлкөлөргө жайгаштырылган эмес. Токио булуңуна Япониянын оккупациясына катышуу үчүн, анын талап кылынбагандыгын билүү үчүн гана келген. Эскадрилья штаттарга кайтып келген жана андан көп өтпөй 1945-жылы декабрда чыгарылган. Бүгүнкү күнгө чейин деңиз аскерлеринин бир дагы эскадрильясы мурдагы деңиз аба көзөмөлдөө эскадрильясынын 9 (MACS-9) курамына кошулган AWS-9 урпактарын жана сый-урматтарын көтөргөн эмес.

Air Warrior:

Air Warrior 1988-жылы Кесмай тарабынан ишке ашырылган онлайн режиминдеги согуштук учуу моделдөө оюну болгон. Ал GEnie сайтында жайгаштырылган жана ошол кызматты ошол доордо жеткиликтүү болгон ар кандай персоналдык компьютерлерде иштөөчү кардар программасы үчүн сервер катары колдонгон. Кесмай менен он жылдык өмүр бою жаңы платформаларда жана тейлөө кызматтарында пайда болуп, үзгүлтүксүз өркүндөтүлүп турду. Electronic Arts 1999-жылы Air Warrior сатып алып, оюндун провайдери болуп калган, бирок ал 2001-жылы токтотулган. Sequels Air Warrior II жана Air Warrior III экөө тең 1997-жылы жарыкка чыгып, Interactive Magic тарабынан басылып чыккан.

Transformers каармандарынын тизмеси:

Бул Transformers медиа франчайзингине кирген көптөгөн белгилердин пайда болгон чөйрөсү боюнча тизмеленген макалалардын тизмеси.

Air Warrior (АКШ армиясы):

Air Warrior ( AW ) - АКШ армиясынын экипаждары үчүн иштелип чыккан модулдук, интеграцияланган, тез жаңыланган согуштук экипаждын ансамбли. Мурунку авиациялык жашоо жабдуулары коргоочу жана аман калуучу шаймандардын интегралдык эмес бирикмесинен турган. AW экипажды жабдуу үчүн тутумдук ыкманы колдонот жана адам менен машинанын ортосундагы мүмкүнчүлүктөрдүн ажырымын жабат. Согушчунун мүмкүнчүлүктөрүн тез арада камсыз кылуу үчүн, блоктордо акырындык менен талаа жүргүзүлүп, AW башка аскер менеджерлеринин аскер учактарындагы аскердик форма жана баллистикалык коргонуу сыяктуу кийимдерди жана шаймандарды колдонуп, бириктирип турат. 2010-жылдын апрель айына карата OIF жана OEFтин колдоосу менен 18000ден ашуун AW тутумдары иштелип чыккан.

Air Warrior II:

Air Warrior II - америкалык Kesmai Corporation студиясы тарабынан иштелип чыккан жана Windows үчүн Interactive Magic тарабынан чыгарылган видео оюн. Бул Air Warrior уландысы.

Air Warrior:

Air Warrior 1988-жылы Кесмай тарабынан ишке ашырылган онлайн режиминдеги согуштук учуу моделдөө оюну болгон. Ал GEnie сайтында жайгаштырылган жана ошол кызматты ошол доордо жеткиликтүү болгон ар кандай персоналдык компьютерлерде иштөөчү кардар программасы үчүн сервер катары колдонгон. Кесмай менен он жылдык өмүр бою жаңы платформаларда жана тейлөө кызматтарында пайда болуп, үзгүлтүксүз өркүндөтүлүп турду. Electronic Arts 1999-жылы Air Warrior сатып алып, оюндун провайдери болуп калган, бирок ал 2001-жылы токтотулган. Sequels Air Warrior II жана Air Warrior III экөө тең 1997-жылы жарыкка чыгып, Interactive Magic тарабынан басылып чыккан.

Air Warrior Drill Team:

Air Subrior Drill Team "Subroto" (AWDT) - бул Индиянын Аба Флотунун взводдун катарында болуп, салтанаттуу түрдө машыгуу командасы. Ал 2004-жылы Индиянын Куралдуу Күчтөрүндөгү ушул түрдөгү биринчи көргөзмө бургулоо бөлүгүнүн бири катары негизделген. Бул IAFтын Уюштуруу Дирекциясынын буйругу менен чечилет. Бул бөлүк көбүнчө IAF иш-чараларын, ошондой эле 8-октябрда аба күчтөрүнүн күнү парады жана 15-августта Эгемендүүлүк күнүн белгилөө сыяктуу улуттук иш-чараларды аткарат. Алардын расмий урааны - " Бүркүткө чейин" . Анын 28 мүчөсү Шер-и-Кашмир эл аралык конференция борбору жана Тезпур аэропорту сыяктуу жерлерде, ошондой эле IAF Түстөрүнүн презентациясы жана Суброто Кубогунда өз өнөрлөрүн тартуулашты. Ли-Энфилд мылтыгын туруктуу штык менен колдонуп, татаал айландырууну жана ыргытууну камтыйт.

Air Warrior II:

Air Warrior II - америкалык Kesmai Corporation студиясы тарабынан иштелип чыккан жана Windows үчүн Interactive Magic тарабынан чыгарылган видео оюн. Бул Air Warrior уландысы.

Air Warrior III:

Air Warrior III - бул Kesmai студиясы тарабынан иштелип чыккан жана PC үчүн Interactive Magic тарабынан чыгарылган видео оюн.

OMICS Publishing Group:

OMICS Publishing Group - ачык жеткиликтүү академиялык журналдардын жырткыч басмаканасы. 2008-жылы биринчи журналын чыгара баштаган. 2015-жылга чейин 700дөн ашык журнал талап кылынган, бирок алардын жарымы иштебей калган, анын туунду компаниялары: iMedPub LTD жана Conference Series LLC LTD . OMICS менен байланышкан башка уюмдар EuroSciCon Ltd , Allied Academies , Trade Science Inc жана Meetings International .

OMICS Publishing Group:

OMICS Publishing Group - ачык жеткиликтүү академиялык журналдардын жырткыч басмаканасы. 2008-жылы биринчи журналын чыгара баштаган. 2015-жылга чейин 700дөн ашык журнал талап кылынган, бирок алардын жарымы иштебей калган, анын туунду компаниялары: iMedPub LTD жана Conference Series LLC LTD . OMICS менен байланышкан башка уюмдар EuroSciCon Ltd , Allied Academies , Trade Science Inc жана Meetings International .

Airwatt:

Airwatt же air watt - бул чаң соргучтун эффективдүүлүгүн өлчөөчү бирдик, ал аба агымын жана чаң соргучтун өндүргөн жана колдонуучу кубаттуулугун (ватт) билдирет, ошондой эле убакыттын бирдигиндеги энергияны өлчөө деп атоого болот. тешиктен агып жаткан аба, бул электр кубаты электр кабели (ватт) аркылуу өткөргөн энергияга байланыштуу.

Аба толкуну:

Air Wave - DC Comics ааламындагы үч ойдон чыгарылган супер баатырдын аты. Алгачкы экөө Алтын Комур китептеринде активдүү болушкан. Үчүнчүсү 21-кылымга карата комикстерде пайда болот.

Peau Vavaʻu:

Peau Vavaʻu Ltd авиакомпаниясы болгон, Тонгада, Тонгатапу, Нукуалофа шаарындагы Pacific Royale мейманканасында. Ал ички кызматтарды башкарган. Анын негизги базасы - Фуамоту эл аралык аэропорту, Тонгатапу, Лифука аралындагы аэропортто жана Вава'у эл аралык аэропортунда борборлору бар.

Peau Vavaʻu:

Peau Vavaʻu Ltd авиакомпаниясы болгон, Тонгада, Тонгатапу, Нукуалофа шаарындагы Pacific Royale мейманканасында. Ал ички кызматтарды башкарган. Анын негизги базасы - Фуамоту эл аралык аэропорту, Тонгатапу, Лифука аралындагы аэропортто жана Вава'у эл аралык аэропортунда борборлору бар.

Аба каттамы:

Аба жүк кагазы ( AWB ) же аба накладнойу - бул эл аралык авиакомпания тарабынан товарларга берилген квитанция жана ташуу келишиминин далили. Бул товарларга укук белгилөөчү документ эмес. Аба каттамы макулдашылбайт.

Аба жолдору:

Air Ways - Коридин Гранттын айтуусунда жана Чек ара коопсуздугу үчүн жооптуу аткаруучу продюсер Линдал Маркс тарабынан даярдалган Жети Тармакта берилген Австралиянын фактылык телекөрсөтүүсү. 2009-жылдын июль айында көрсөтүлө баштаган жана Мельбурн, Кулангатта, Рокгемптон, Маккей, Аделаида, Лонсестон, Хобарт жана Элис Спрингс аэропортторунда тартылган.

Аба жолдору:

Air Ways - Коридин Гранттын айтуусунда жана Чек ара коопсуздугу үчүн жооптуу аткаруучу продюсер Линдал Маркс тарабынан даярдалган Жети Тармакта берилген Австралиянын фактылык телекөрсөтүүсү. 2009-жылдын июль айында көрсөтүлө баштаган жана Мельбурн, Кулангатта, Рокгемптон, Маккей, Аделаида, Лонсестон, Хобарт жана Элис Спрингс аэропортторунда тартылган.

Аба куралдары комплекси:

Аба куралдары комплекси ( AWC ) - бул илимий-изилдөө жана иштеп чыгуу аскердик комплекси жарылуучу техникалар менен алектенет, атап айтканда аба-десанттык тутумунда. AWC Пакистандын Аба Күчтөрү тарабынан башкарылып, Пакистандын Аба Флотуна аэрокосмостук согуш технологияларын өнүктүрүүгө жана интеграциялоого жана согуштук мүмкүнчүлүктөрдү камсыз кылууга арналган өзүнүн аскер бөлүгү болуп саналат.

Аба куралдары комплекси:

Аба куралдары комплекси ( AWC ) - бул илимий-изилдөө жана иштеп чыгуу аскердик комплекси жарылуучу техникалар менен алектенет, атап айтканда аба-десанттык тутумунда. AWC Пакистандын Аба Күчтөрү тарабынан башкарылып, Пакистандын Аба Флотуна аэрокосмостук согуш технологияларын өнүктүрүүгө жана интеграциялоого жана согуштук мүмкүнчүлүктөрдү камсыз кылууга арналган өзүнүн аскер бөлүгү болуп саналат.

557-аба ырайы канаты:

557th Weather Wing - АКШнын аба күчтөрүнүн түзүлүшү жана анын жетектөөчү аскердик метеорологиялык борбору. Бул дүйнө жүзү боюнча Аба күчтөрүнө, Армияга, биргелешкен согушкерлерге, Бириккен Согуш командирлигине, улуттук чалгындоо коомчулугуна жана Коргоо министрине экологиялык кырдаалдык маалымдуулукту берет. Анын штаб-квартирасы Небраска штатындагы Белевью шаарындагы Оффутт аба күчтөрүнүн базасында жайгашкан.

Аба кудугу (конденсатор):

Аба кудугу же аба кудугу - бул абадан нымдын конденсацияланышына өбөлгө түзүп, сууну топтой турган түзүлүш же шайман. Аба скважиналарынын дизайны көп жана ар түрдүү, бирок эң жөнөкөй долбоорлор толугу менен пассивдүү, тышкы энергия булагын талап кылбайт жана кыймылдуу бөлүктөрү аз, жок болсо дагы.

Air West:

Air West - Судандагы Хартум шаарында жайгашкан авиакомпания. Ички жүргүнчүлөрдү тейлөө жана эл аралык жүк ташуу хартиялары иштейт. Анын негизги базасы - Хартум эл аралык аэропорту, Шарджа эл аралык аэропортунда борбору бар.

Air West Flight 612:

Air West Flight 612 - Хартум, Судан жана Аль-Фашир шаарларынын ортосунда Air West авиакаттамы менен каттамга чыккан жергиликтүү жүргүнчү каттамы. 2007-жылы 24-январда, ичинде 103 адам болгон Boeing 737 учагы башкарган рейсти эркек адам учуп кеткенден көп өтпөй барымтага алган. Учак Чаддын Нджамена шаарына аман-эсен келип конду, ал жерде учак басып алган адам багынып берди.

Air West Coast:

Air West Coast - Жаңы Зеландиянын Греймут шаарында жайгашкан авиакомпания.

Air West Flight 612:

Air West Flight 612 - Хартум, Судан жана Аль-Фашир шаарларынын ортосунда Air West авиакаттамы менен каттамга чыккан жергиликтүү жүргүнчү каттамы. 2007-жылы 24-январда, ичинде 103 адам болгон Boeing 737 учагы башкарган рейсти эркек адам учуп кеткенден көп өтпөй барымтага алган. Учак Чаддын Нджамена шаарына аман-эсен келип конду, ал жерде учак басып алган адам багынып берди.

Air Whitsunday:

Air Whitsunday - Австралияда жайгашкан чартердик авиакомпания, ал деңиз учактарынын паркын башкарат. Компания ошондой эле турларды жүргүзөт.

Air Wick:

Air Wick - Британиянын Reckitt компаниясына таандык аба сергиткичтин америкалык бренди. Ал алгач 1943-жылы АКШда жаратуучу Гай Пасчал тарабынан чыгарылып, учурда дүйнө жүзү боюнча сатылууда.

Earwig:

Earwigs курт-кумурскалар Dermaptera орденин түзөт. 12 үй-бүлөдө 2000ге жакын түрү бар, алар курт-кумурскалардын эң кичинекей катарына кирет. Кулак сөөктөрүнө мүнөздүү церцийлер, курсакта пинцет сымал кычкачтар жана астына бүктөлгөн мембраналуу канаттар, сейрек колдонулуучу алдыңкы канаттар, ошондуктан илимий тартипте "тери канаттары" деп аталат. Айрым топтор сүт эмүүчүлөрдүн кичинекей мителери болуп саналат жана кадимки пинцерлерге ээ эмес. Кулак тумшуктары Антарктидадан башка бардык континенттерде кездешет.

Армиянын авиация корпусу (Индия):

Армиянын Авиациялык Корпусу - Индиянын Армиясынын курамына кирет, ал 1986-жылы 1-ноябрда түзүлгөн. Корпусту Нью-Делидеги армиянын башкы штабынын башкы директору башкарат.

Индиянын деңиз аба колу:

Индиянын Аскер-Деңиз Аба Армиясы авиация тармагы жана Индиянын Аскер-Деңиз Флотунун согуштук колу, ага авиация кемесине таянуу менен сокку уруу мүмкүнчүлүгүн, флоттун абадан коргонуусун, деңиз чалгындоо кызматын жана суу алдындагы согушка каршы күрөшүү милдети жүктөлгөн.

Мальта Куралдуу Күчтөрүнүн аба канаты:

Мальтанын Куралдуу Күчтөрүнүн Аба канаты - учурдагы Мальта армиясынын аба компоненти. Air Wing Мальтанын аба мейкиндигинин коопсуздугу үчүн жооп берет, деңиз патрулу жана Издөө-куткаруу кызматтарын, медициналык эвакуацияны, VIP транспортторду жүргүзөт жана Мальтанын башка өкмөттүк департаменттерине аскердик жардам көрсөтөт.

Висконсин штаты:

Air Wisconsin Airlines - АКШнын Висконсин штатындагы Гринвилл шаарындагы Эпплтон Эл аралык аэропортунун базасында жайгашкан, Эпплтонго жакын жайгашкан аймактык авиакомпания. Эйр Висконсин алгач 1985-жылы United Express компаниясынын өнөктөштөрүнүн бири болгон, андан кийин US ​​Eways Express авиакомпаниясынын атынан American Eagle регионалдык авиаташуучусу болуп иштеген. 2018-жылдын март айынан баштап Air Wisconsin Чикаго О'Харе Эл аралык Аэропортунда (ORD) жана Вашингтон Даллес Эл аралык Аэропортунда (IAD) жайгашкан биринчи хабдар менен кайрадан United Express регионалдык авиакомпаниясы катары гана иштейт.

Висконсин штаты:

Air Wisconsin Airlines - АКШнын Висконсин штатындагы Гринвилл шаарындагы Эпплтон Эл аралык аэропортунун базасында жайгашкан, Эпплтонго жакын жайгашкан аймактык авиакомпания. Эйр Висконсин алгач 1985-жылы United Express компаниясынын өнөктөштөрүнүн бири болгон, андан кийин US ​​Eways Express авиакомпаниясынын атынан American Eagle регионалдык авиаташуучусу болуп иштеген. 2018-жылдын март айынан баштап Air Wisconsin Чикаго О'Харе Эл аралык Аэропортунда (ORD) жана Вашингтон Даллес Эл аралык Аэропортунда (IAD) жайгашкан биринчи хабдар менен кайрадан United Express регионалдык авиакомпаниясы катары гана иштейт.

Висконсин штаты:

Air Wisconsin Airlines - АКШнын Висконсин штатындагы Гринвилл шаарындагы Эпплтон Эл аралык аэропортунун базасында жайгашкан, Эпплтонго жакын жайгашкан аймактык авиакомпания. Эйр Висконсин алгач 1985-жылы United Express компаниясынын өнөктөштөрүнүн бири болгон, андан кийин US ​​Eways Express авиакомпаниясынын атынан American Eagle регионалдык авиаташуучусу болуп иштеген. 2018-жылдын март айынан баштап Air Wisconsin Чикаго О'Харе Эл аралык Аэропортунда (ORD) жана Вашингтон Даллес Эл аралык Аэропортунда (IAD) жайгашкан биринчи хабдар менен кайрадан United Express регионалдык авиакомпаниясы катары гана иштейт.

Висконсин штаты:

Air Wisconsin Airlines - АКШнын Висконсин штатындагы Гринвилл шаарындагы Эпплтон Эл аралык аэропортунун базасында жайгашкан, Эпплтонго жакын жайгашкан аймактык авиакомпания. Эйр Висконсин алгач 1985-жылы United Express компаниясынын өнөктөштөрүнүн бири болгон, андан кийин US ​​Eways Express авиакомпаниясынын атынан American Eagle регионалдык авиаташуучусу болуп иштеген. 2018-жылдын март айынан баштап Air Wisconsin Чикаго О'Харе Эл аралык Аэропортунда (ORD) жана Вашингтон Даллес Эл аралык Аэропортунда (IAD) жайгашкан биринчи хабдар менен кайрадан United Express регионалдык авиакомпаниясы катары гана иштейт.

Висконсин штаты:

Air Wisconsin Airlines - АКШнын Висконсин штатындагы Гринвилл шаарындагы Эпплтон Эл аралык аэропортунун базасында жайгашкан, Эпплтонго жакын жайгашкан аймактык авиакомпания. Эйр Висконсин алгач 1985-жылы United Express компаниясынын өнөктөштөрүнүн бири болгон, андан кийин US ​​Eways Express авиакомпаниясынын атынан American Eagle регионалдык авиаташуучусу болуп иштеген. 2018-жылдын март айынан баштап Air Wisconsin Чикаго О'Харе Эл аралык Аэропортунда (ORD) жана Вашингтон Даллес Эл аралык Аэропортунда (IAD) жайгашкан биринчи хабдар менен кайрадан United Express регионалдык авиакомпаниясы катары гана иштейт.

Висконсин штаты:

Air Wisconsin Airlines - АКШнын Висконсин штатындагы Гринвилл шаарындагы Эпплтон Эл аралык аэропортунун базасында жайгашкан, Эпплтонго жакын жайгашкан аймактык авиакомпания. Эйр Висконсин алгач 1985-жылы United Express компаниясынын өнөктөштөрүнүн бири болгон, андан кийин US ​​Eways Express авиакомпаниясынын атынан American Eagle регионалдык авиаташуучусу болуп иштеген. 2018-жылдын март айынан баштап Air Wisconsin Чикаго О'Харе Эл аралык Аэропортунда (ORD) жана Вашингтон Даллес Эл аралык Аэропортунда (IAD) жайгашкан биринчи хабдар менен кайрадан United Express регионалдык авиакомпаниясы катары гана иштейт.

Air Wisconsin багыттарынын тизмеси:

Төмөндө 2020-жылдын сентябрь айына карата Эйр Висконсин тарабынан United Express авиакомпаниясынын атынан United Airlines авиакомпаниясы тейлеген жана бардык каттамдар Canadair Regional Jets менен аткарылган каттамдардын тизмеси келтирилген. COVID-19 пандемиясынын негизинде Air Wisconsinдин каттам тармагы убактылуу кыскартылды. 1965, 1972 жана 1985-жылдары Air Wisconsin тарабынан көз карандысыз авиаташуучу катары кызмат кылган тарыхый багыттар, ошондой эле 2013-жылы US Airways Express авиакомпаниясына учуп барышкан. ушул бөлүмдүн төмөндө келтирилген.

1972-жылы Виннебаго көлү абадагы кагылышуу:

29-июнь 1972-жылы North Central Airlines авиакомпаниясынын 290-каттамы АКШнын Висконсин штатындагы Эпплтон, Виннебаго көлүнүн үстүндө Air Wisconsin 671 рейси менен абада кагылышкан. Эки учак тең көлгө кулап, андагы 13 адамдын бардыгы каза болгон.

Висконсин штатындагы 965-рейс:

Air Wisconsin рейси 965 1980-жылы 12-июнда Небраска штатындагы Валлиге жакын жерде кулаган Air Wisconsin авиакомпаниясынын учагы болгон. Кырсык аба ырайынын начар шарттарында кыймылдаткычтардын иштебей калышына жана учактын башкаруусунун начарлашына байланыштуу болгон.

Air Wisconsin багыттарынын тизмеси:

Төмөндө 2020-жылдын сентябрь айына карата Эйр Висконсин тарабынан United Express авиакомпаниясынын атынан United Airlines авиакомпаниясы тейлеген жана бардык каттамдар Canadair Regional Jets менен аткарылган каттамдардын тизмеси келтирилген. COVID-19 пандемиясынын негизинде Air Wisconsinдин каттам тармагы убактылуу кыскартылды. 1965, 1972 жана 1985-жылдары Air Wisconsin тарабынан көз карандысыз авиаташуучу катары кызмат кылган тарыхый багыттар, ошондой эле 2013-жылы US Airways Express авиакомпаниясына учуп барышкан. ушул бөлүмдүн төмөндө келтирилген.

Airwolf:

Airwolf - бул экшн-аскердик драма телекөрсөтүүсү, 1984-жылдын 22-январынан 1987-жылдын 7-августуна чейин. Программа Airwolf аттуу жогорку технологиялуу аскердик тик учакта жана анын экипажында ар кандай экзотикалык миссияларды аткарып жаткан учурда, алардын көпчүлүгү тыңчылыкка байланыштуу, Кансыз согуш темасы менен.

Wonder Stories:

Wonder Stories - алгачкы америкалык илимий-фантастикалык журнал, ал 1929-жылдан 1955-жылга чейин бир нече аталышта басылып чыккан. 1929-жылы Уго Гернсбэк өзүнүн биринчи илимий фантастикалык журналын, укмуштуу окуяларды , көзөмөлдөө мүмкүнчүлүгүн жоготкондон кийин, анын медиа компаниясы Experimenter Publishing барганда негиздеген. банкрот. Банкроттон кийин бир нече айдын ичинде Gernsback үч жаңы журналын чыгарды: Air Wonder Stories , Science Wonder Stories жана Science Wonder Quarterly .

AirX Хартиясы:

AirX Charter - Мальтада жайгашкан жеке чартердик авиакомпания.

Nike Air Yeezy:

Nike Air Yeezy - бул Nike менен Kanye Westтин ортосундагы спорттук кроссовкалар менен кызматташуу боюнча расмий долбоор, ал 2009-жылы башталган. Бут кийим брендинин биринчи спортчу эмес толук кызматташуусу катары белгилүү болуп, долбоор эки басылышын чыгарды: "Air Yeezy" (2009) жана " Air Yeezy II ".

Алемда:

Эл аралык демократиялык Йемен аба жолдору же жөн гана Йемен аба жолдору деп аталган Alyemda , Түштүк Йемендин улуттук авиакомпаниясы болгон. Бул Аденде 1971-жылы 11-мартта Ба Харун бир туугандарга таандык жеке компания болгон Brothers Air Services (BASCO) компаниясын улутташтыргандан кийин түзүлгөн. Ал Африка жана Жакынкы Чыгыш боюнча учуу маршруттарынын тармагын эксплуатациялап, өзүнүн борбору Аден аэропортунда, мурдагы Хормаксар авиабазасында болгон. Анын башкы кеңсеси Адендин Хормаксар шаарындагы Алёмда имаратында болгон.

Air Yugoslavia:

Air Yugoslavia Белградда жайгашкан авиакомпания болгон, Югославия. Ал 1969-жылы негизделген жана JAT Yugoslav Airlines авиакомпаниясынын учактарын колдонуп, көптөгөн эл аралык чартердик жүргүнчүлөрдү тейлөө кызматын аткарган. Анын негизги базасы Белград Никола Тесла аэропорту болгон.

Air Zaïre:

Air Zaïre Заирдин улуттук авиакомпаниясы болгон. Анын башкы кеңсеси Киншасада Нджжили аэропортунун аймагында жайгашкан.

Air Zambezi:

Эйр Замбези Зимбабведе жайгашкан авиакомпания болгон, ал 1998-2002-жылдар аралыгында иштеген. Авиакомпаниянын негизги базасы Харареде, ал эми башкы директору Оливер Чидаву болгон.

EuroAtlantic Airways:

EuroAtlantic Airways , мыйзамдуу түрдө EuroAtlantic Airways - Transportes Aéreos SA , баш кеңсеси Синтра шаарында жайгашкан жана Лиссабон аэропортунун базасында жайгашкан лизинг жана аба чартерине адистешкен португалиялык авиакомпания.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...