Wednesday, March 31, 2021

Airplane mode, Airplane Mode (2019 film), Airplane Mode (2020 film)

Учак режими:

Учак режими , учак режими , учуу режими , оффлайн режими же өз алдынча режим - бул смартфондордо жана башка көчмө шаймандарда бар жөндөө. Иштетилгенде, бул режим электрондук түзүлүштүн программалык камсыздоосунун автору тарабынан туура ишке ашырылганда, бардык аналогдук үн жана санарип маалымат кызматын өчүрүп, радио жыштык (RF) сигналын берүү технологияларын токтотот. 1990-жылдары уюлдук телефондор кеңири жайыла баштаганда, учактын учкучтарынын кээ бир байланыш гарнитуралары учакта уюлдук телефон сигналды кабыл алганда уккан чыкылдатууну катташат. Гарнитураны чыкылдатуу менен аба мейкиндигин көзөмөлдөө маселеси алагды болуп, убакыт өткөн сайын учак жүргүнчүлөрү улам-улам телефон чалып жатышты. Бул учактарда электрондук шайманды колдонууга тыюу салып, учак режими дооруна алып келди. Бул учактын саякаттоо шарты уюлдук тармактык шайманды өнүктүрүүдөн аппараттык камсыздоодон программалык камсыздоого жана акылдуу телефонго түзүлгөн.

Учак режими (2019 фильм):

Учак режими - бул 2019-жылы Дэвид Динетц жана Дилан Трасселлдин сценарийи, ал эми Динетц, Трусселл, Логан Пол жана Джейк Пол жазган америкалык пародия тасмасы. Логан Пол башкы коомдук каармандын образын чагылдырат, ал белгилүү коомдук медиа таасир этүүчүлөр тобу бар учакты кондуруу үчүн учуудан коркуу сезиминен арылууга аргасыз болот. Хлоя Бриджес, Стивен Гуарино, Ариэль Ванденберг, Кевин Хеффернан, Ник Свардсон, Микаэла Гувер, Крис Уайлде жана Эрик Гриффин фильмде экинчи ролдорду ойношкон бирден-бир актёр жана бул Беверли Полчиндин көзү өткөн акыркы экрандик кредити болгон. Фильм чыккандан 16 күндөн кийин, 90 жаш курагында.

Учак режими (2020 фильм):

Учак режими - бул 2020-жылы Бразилиянын Альберто Бремердин сценарийинен алынган Сезар Родригестин жана Ренато Фагундес менен Элис Нам-Бомтемпонун сценарийи боюнча Бразилиянын комедиялык тасмасы. Анда Ларисса Маноэла, Эрасмо Карлос, Катиуссия Каноро, Андре Фрамбах жана Дани Орнеллас ойношот. Тасма 2020-жылы 23-январда Netflix тарабынан чыгарылган.

Тогуздар (рэпер):

Жолкуга катары кесипкөй белгилүү Кортни Леон Freckleton, Church Road, Түндүк-Батыш Лондондо англис рэпер жана акын болуп саналат. 2011-2015-жылдар аралыгында бир катар микстаптарды чыгаргандан кийин, Nines XL Recordings менен келишим түзүп, Улуу Британиянын альбомдор тизмесинин алдыңкы 4 сабына кирген One Foot Out (2017) аттуу алгачкы альбомун чыгарган. Кийинчерээк "Эгин тегерекчеси" аттуу кыска метраждуу кинотасмасын чыгарган. Андан эки күн өткөндөн кийин, ал 2018-жылы 20-апрелде тасманын ушундай эле аталыштагы альбомун чыгарган, мисалы, Дэйв, Скрапц, Юнг Фюм, SL, Рэй Блк жана Хайле сыяктуу WSTRN.

Учак режими (ажыратуу):

Учак режими - бул смартфондор үчүн жөндөө.

Үлгү учагы:

Учактын үлгүсү - бул учкучсуз чакан учак же масштабдуу үлгүдө, учурдагы же элестетилген учактын көчүрмөсү. Моделдик учактар ​​эки негизги топко бөлүнөт: учуучу жана учпаган. Учпаган моделдер статикалык, дисплей же текче моделдери деп да аталат.

Szolnok учак музейи:

Szolnoki Repülőmúzeum - Венгриянын Сольнок шаарындагы эски аскердик жана жарандык учактар ​​менен авиация кыймылдаткычтарын көрсөткөн чоң музей. Ал Венгриянын аба күчтөрүнүн "Иттебей Кисс Йозеф" тик учагынын базасынын жанында жайгашкан; коллекция эми Рептар аттуу жаңы ат менен шаардын борборундагы жайларга көчүп кетти .

Airplane Pt. 2:

" Airplane Pt. 2 " бул Түштүк Кореянын балдар тобу BTS тарабынан жазылган, Love Yourself: Tear альбомунун Б треги катары чыккан ыр. 2018-жылы 7-ноябрда Big Hit Entertainment жана Def Jam Japan аркылуу ырдын япон тилиндеги версиясы тогузунчу япон сингли катары чыккан.

Airplane Pt. 2:

" Airplane Pt. 2 " бул Түштүк Кореянын балдар тобу BTS тарабынан жазылган, Love Yourself: Tear альбомунун Б треги катары чыккан ыр. 2018-жылы 7-ноябрда Big Hit Entertainment жана Def Jam Japan аркылуу ырдын япон тилиндеги версиясы тогузунчу япон сингли катары чыккан.

Учактын репосу:

Airplane Repo - америкалык документалдык стилдеги фантастикалык көргөзмө, алардын төлөмдөрүнөн артта калган ээлеринен учактарды жана кээде башка баалуу мүлктөрдү калыбына келтирүү үчүн каржы институттары жалдаган репоссия агенттери кийинки. Discovery Channel көрсөтүүсү биринчи жолу 2010-жылы 12-декабрда үч эпизоддук пилоттук сезон менен көрсөтүлдү. Эки жылдык тыныгуу 2013-жылдын 11-июлунда толук сериалынын бет ачаарынан мурун өткөн. Агенттер Ник Попович, Кен Кейдж, Майк Кеннеди, Кевин Лейси жана Дэнни Томпсон, мурдагы аскердик аба кыймылын көзөмөлдөөчү Хизер Стерзик менен кошо шоуга чыгышат. Попович кийинки эпизоддор реалдуу эмес деп ырастаган. 3-сезондон баштап, киришүү эпизодунда окуялар кайрадан колго алынып, айрым деталдары өзгөртүлгөнү айтылат. Бул табылган кадрлардын кинематографиясын кайталоого же даярдоого аракет кылып, репо иш-чараларында колдонулган туруктуу коопсуздук камераларын колдонууну тактоого жана түшүндүрүүгө жардам берет.

Учакты тейлөө бекети:

Аэропорттун Тейлөө Станциясы , Пауэлл Аэропорту деп да аталган, 1930-жылы учак формасында курулган тейлөө бекети. Теннесси штатындагы Нокс округундагы юридикалык эмес жамаат Пауэллдеги 6829 Клинтон шоссесинде жайгашкан, ал тарыхый жерлердин улуттук реестринде турат.

Учакты тейлөө бекети:

Аэропорттун Тейлөө Станциясы , Пауэлл Аэропорту деп да аталган, 1930-жылы учак формасында курулган тейлөө бекети. Теннесси штатындагы Нокс округундагы юридикалык эмес жамаат Пауэллдеги 6829 Клинтон шоссесинде жайгашкан, ал тарыхый жерлердин улуттук реестринде турат.

Учакты тейлөө бекети:

Аэропорттун Тейлөө Станциясы , Пауэлл Аэропорту деп да аталган, 1930-жылы учак формасында курулган тейлөө бекети. Теннесси штатындагы Нокс округундагы юридикалык эмес жамаат Пауэллдеги 6829 Клинтон шоссесинде жайгашкан, ал тарыхый жерлердин улуттук реестринде турат.

Учактын бир кыймылдаткыч жери:

Учак, жалгыз кыймылдаткыч, жер сертификаты ( ASEL ) Федералдык Авиация Башкармалыгынын (FAA) сыноо жана сертификациялоо стандартынын бир бөлүгү: артыкчылык деңгээлинде, бул Америка Кошмо Штаттарында пилоттук сертификациялоонун бир бөлүгү катары класс рейтинги. ASEL бул учкуч бир кыймылдаткычы бар жана деңиз учагына эмес, кургактыкка гана конуучу туруктуу канаттуу учактын учкуч лицензиясына ээ экендигин аныктайт. ASEL - жеке учкучтар эң көп издеген лицензия; жеке пилоттук лицензия экендигин көрсөтүү үчүн, ал P / ASEL же PP-ASEL деп аталышы мүмкүн.

Airport Tycoon:

Airport Tycoon - бул Windows 95/98 үчүн 2000-жылы чыгарылган бизнес-симуляциялык оюн. Ал Улуу Британияда Krisalis Software тарабынан иштелип чыккан. Airport Tycoonдо оюнчу аэропортту ийгиликтүү куруп, банкрот кылбай башкаруусу керек. Airport Tycoon үчүн түзүлгөн эки уландысы бар: Airport Tycoon 2 жана Airport Tycoon 3 . Nintendo 64 версиясы да чыгышы керек эле, бирок белгисиз себептерден улам бул версия жокко чыгарылды.

Рутан Вояжер:

Rutan Model 76 Voyager учагы дүйнөгө токтобостон жана май куюбай учкан биринчи учак болгон. Аны Дик Рутан жана Джана Йигер башкарган. Учуу 1986-жылы 14-декабрда Эдвардс аба күчтөрүнүн Мохаве чөлүндө жайгашкан 15000 футтык учуп-конуу тилкесинен көтөрүлүп, 9 күн, 3 мүнөт 44 секунддан кийин 23-декабрда аяктап, учууга туруктуу болгон. Учак орто эсеп менен 3350 метр бийиктикте 26.366 статустук миль менен батышка учкан.

Учкучсуз аба унаасы:

An абада адамсыз учуучу унаа (УУАС) бортунда адам учкуч жок бир учак болуп саналат. Пилотсуз учактар ​​учкучсуз учак тутумунун (UAS) курамына кирет, анын курамына учкучсуз учуучу аппараттар, жердеги контроллер жана экөөнүн ортосундагы байланыш тутуму кирет. Учкучсуз учуучу аппараттардын учушу ар кандай деңгээлдеги өз алдынчалуулук менен иштей алат: же адам оператору тарабынан алыстан башкарылып, же автопилот деп аталган борттогу компьютерлер.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Учактын коопсуздук жаздыктары:

Учактын коопсуздук жаздыктары - айрым учактардын коопсуздук курларында жайгашкан коопсуздук жаздыктары. Алар жеңил жаракат алган авариялардын таасирин азайтуу максатында иштелип чыккан. Авиакомпаниянын орнотуу тандоосунан көз каранды, учактын коопсуздук жаздыктары көбүнчө Биринчи класс, Бизнес класс, Премиум Экономика жана Эконом дубалдарына / чыгуу катарларына орнотулат. Коопсуздук курун жайгаштыруучу механизм коопсуздук курун кеңейтүүчү менен бир учурда колдонууга жол бербейт; б.а., коопсуздук курун кеңейткендерди колдонуу коопсуздук жаздыгы механизмин иштен чыгарат. Натыйжада, айрым авиакомпаниялар коопсуздук курун кеңейтүүчү колдонуучуларды коопсуздук жаздыгы жок орундарга которууну талап кылышы мүмкүн.

Учуу жазгыч:

Учуу жазгыч - авиациялык кырсыктарды жана инциденттерди иликтөөнү жеңилдетүү максатында учакта жайгаштырылган электрондук жазуу түзүлүшү. Учуу каттоолорун туура эмес аталыштагы кара куту дагы билет - алар, чындыгында, кырсыктан кийин калыбына келтирүүгө жардам берүү үчүн ачык кызгылт сары түскө боёлгон.

Отургузуу (транспорт):

Отургузуу - жүргүнчүлөрдүн унаага түшүүсү, адатта коомдук транспортто. Отургузуу унаага кирүүдөн башталат жана ар бир жүргүнчүнүн отурушу жана эшиктерин жабуу менен аяктайт. Бул термин автомобиль, темир жол, суу жана аба транспортунда колдонулат.

Бонейард учагы:

Аба кемелеринин бейити же аба көрүстөнү - кызматтан бошоп калган учактарды сактоочу жай. Көпчүлүк самолёттордогу учактар ​​бир аз техникалык тейлөө менен сакталып турат же алардын бөлүктөрү кайрадан колдонууга же кайра сатууга алынып салынат, андан кийин жарактан чыгарылат. Boneyard имараттары көбүнчө АКШнын Түштүк-Батышындагыдай чөлдөрдө жайгашкан, анткени кургакчыл шарттар дат басууну азайтып, катуу жерди төшөөнүн кереги жок. Аризонанын Туксон шаарындагы 309-аэрокосмостук тейлөө жана калыбына келтирүү тобу, ушул түрдөгү эң ири мекеме, оозеки түрдө "Boneyard" деп аталат.

Бунгало учагы:


Airplane Bungalow - бул Кошмо Штаттардын 20-кылымдын башынан бери жашаган турак-жай стили, анын тамыры көркөм кол өнөрчүлүк кыймылынан келип чыккан, ошондой эле элементтер америкалык кол өнөрчүлөр стилине жана прерия стилине мүнөздүү. Бул АКШнын батыш жарымында, түштүк-батыш жана батыш Канадада популярдуу болгон.

Учактын салону:

Учактын салону - бул учактын жүргүнчүлөр бара турган бөлүгү. Заманбап коммерциялык учактардын көпчүлүгүнө басым жасалат, анткени круиздик бийиктиктер айланадагы атмосфера өтө жука болгондуктан жүргүнчүлөр жана экипаж дем ала албайт.

Учактын маскировкасы:

Аба кемелеринин маскировкасы - аскер учактарындагы маскировка аларды жерде же абада көрүүнү кыйындатуу үчүн. Мүмкүн болгон өбөлгөлөрдү жана жарык шарттарын эске алганда, ар бир кырдаалда бирдиктүү схема иштебейт. Адатта, самолёттун үстүнөн жашыл жана күрөң, төмөндө асман түстөрү сыяктуу түстөрдүн түсү бузулуп, самолёттун бир түрү болуп калды. Тезирээк жана бийик учуучу учактар ​​үчүн кээде асман түстөрү колдонулуп келген, ал эми тик учактар ​​жана жерге жакын колдонулган туруктуу канаттуу учактар ​​көбүнчө жердин камуфляжына боёлгон. Түнкүсүн учуп жүргөн учактар ​​көбүнчө кара түскө боёлгон, бирок бул аларды түнкү асмандан да караңгы кылып көрсөтүп, түнкү жашыруун маскировка схемаларына алып келген. Камуфляж менен учакты таануу белгилеринин ортосунда жана маскировка менен салмактын ортосунда келишпестиктер бар. Демек, абанын артыкчылыгына коркунуч туулбаганда же олуттуу абада каршылык көрсөтүлбөсө, көрүнүп турган жаркыраган камуфляждан баш тартышкан.

Максат майрамы:

Спортто, гол майрамы - бул гол киргизүүнү белгилөө . Адатта, майрамды гол киргизген адам өткөрөт жана ага командалаштары, менеджер же машыктыруучу штаб же команданын колдоочулары катышышы мүмкүн. Максатты майрамдоо жөнүндө сөз болгондо дагы, бул термин оюнчунун көйнөгүн чечип алуу же сальто жасоо сыяктуу белгилүү иш-аракеттерге карата колдонулушу мүмкүн. Мааракелер аз упай топтогон спорттун түрлөрүндө көбүрөөк мааниге ээ, мисалы, футбол жана шайба хоккейи, бул жерде упай чоң мааниге ээ.

Учактын шахматы:

Airplane Chess - бул батыштагы Лудо жана Индиянын Пачиси оюнуна окшош кытайлардын кросс жана тегерек стол оюну. 20-кылымда иштелип чыккан Airplane Chess учактар, алардан алынган оюндарда кездешкен абстракттуу күрөө жана аары формасындагы бөлүктөрдүн ордуна, бөлүктөр катары көрсөтүлөт. Учак шахматы дүйнө жүзүнө, айрыкча Африкада жайылды.

Учактын компасы бурулат:

Авиацияда, аба кемесинин компас бурулуштары магниттик компасты гана колдонуп, учакта бурулат.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Colgan Air Flight 3407:

Colgan Air Flight 3407 , Continental Connection катары сатылып, Continental Airlines менен кодирование келишиминин негизинде, Ньюарктан Нью-Джерси шаарынан Буффало, Нью-Йорк шаарына жүргүнчү каттамы менен учуп, 2009-жылдын 12-февралында, бейшемби күнү кулаган. Учак, Bombardier Dash -8 Q400, аэродинамикалык күркөгө кирип, ал калыбына келе элек жана Нью-Йорктун Кларенс Центриндеги үйдү саат 22: 17де сүзүп, ичиндеги 49 жүргүнчү жана экипаж мүчөлөрү, ошондой эле үйдүн ичиндеги бир адам каза болгон. .

US Airways авиакомпаниясынын 1549-рейси:

2009-жылдын 15-январында, US Airways Flight 1549 учагы, Нью-Йорктун Ла Гуардия аэропортунан Түндүк Каролина штатындагы Шарлотт шаарына учуп бараткан Airbus A320 учагы абага көтөрүлгөндөн көп өтпөй канаттуулардын тобун сүзүп, кыймылдаткычынын бардык күчүн жоготкон. Шашылыш конуу үчүн бир дагы аэропортко жете албай, учкучтар Чесли Сулленбергер жана Джеффри Скилес учакты Мидтаун Манхэттендин жанындагы Хадсон дарыясындагы арыкка сүзүп барышкан. Борттогу 155 адамдын бардыгын бир аз оор жаракат алып, жакын жердеги кемелер куткарып калышты.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Авиакомпаниянын тамагы:

An аба, тамак-аш, аба, тамак-аш, же качып тамак соода учагында бортундагы жүргүнчүлөр үчүн кызмат кылган бир тамак болуп саналат. Бул тамактар ​​атайын авиакомпаниянын коомдук тамактануу кызматы тарабынан даярдалат жана адатта авиакомпаниянын троллейбусун колдонуп жүргүнчүлөргө берилет.

Учактын допу:

Аба кемесинин допени - бул кездеме менен капталган учактарга колдонулуучу пластиктенген лак. Аянттардын үстүнө сунулган кездемени бекемдейт жана бекемдейт, бул аларды герметикалык жана аба ырайына байланыштырат, алардын чыдамдуулугун жана өмүрүн жогорулатат. Техника, адатта, учактардын толук көлөмдүү жана учуучу моделдеринде колдонулган.

Чыгуу орду:

Аба кемесинде учуучу орун же эжектордук орун - бул өзгөчө кырдаалда учактын пилотун же башка экипажын куткаруу үчүн иштелип чыккан система. Көпчүлүк конструкцияларда отургуч учкучту көтөрүп жүрүүчү жардыргыч заряд же ракета кыймылдаткычы менен учактан чыгарылат. Чыгып кетүүчү экипаж капсуласынын концепциясы дагы колдонулуп көрүндү. Учактан тазалангандан кийин, ыргытуучу орун парашютту таштайт. Чыгуу орундары аскер учактарынын айрым түрлөрүндө кеңири тараган.

Учактын кыймылдаткычы:

Көбүнчө аэро кыймылдаткыч деп аталган учак кыймылдаткычы , учактын кыймылдаткыч тутумунун кубаттуу бөлүгү. Көпчүлүк учак кыймылдаткычтары поршендик кыймылдаткычтар же газ турбиналары болуп саналат, бирок алардын бир канчасы ракета менен иштейт жана акыркы жылдары көптөгөн учкучсуз учактар ​​электр кыймылдаткычтарын колдонушат.

Каптама (аэронавтика):

Каптама - бул учактын канатынын белгилүү бир салмактагы токтоп калуу ылдамдыгын азайтуу үчүн колдонулуучу бийик көтөрүүчү шайман. Клапандар, адатта, туруктуу канаттуу учактын канаттарынын арткы четтерине орнотулат. Клапандар учуу аралыкты жана конуу аралыкты кыскартуу үчүн колдонулат. Клапандар сүйрөөнүн көбөйүшүн шарттайт, андыктан алар керек болбогон учурда тартылып алынат.

Учактардын учушун башкаруу тутуму:

Кадимки туруктуу канаттуу учууларды башкаруу тутуму учууну башкаруу беттеринен, тиешелүү учактын башкаруу элементтеринен, туташтыруучу байланыштардан жана учактын учуу багытын башкаруу үчүн керектүү иштөө механизмдеринен турат. Учактын кыймылдаткычын башкаруу ылдамдыгын өзгөрткөндүктөн учууну башкаруу катары каралат.

Учактын учуусу боюнча колдонмо:

Аба кемесинин учуу колдонмосу ( AFM ) - бул белгилүү типтеги аба кемесин же ушул типтеги учакты иштетүү үчүн керектүү маалыматтарды камтыган кагаз китеп же электрондук маалымат топтому (ар бир АФМ конкреттүү учакка ылайыкташтырылган, бирок ошол эле типтеги учак табигый жол менен Окшош AFMs}. Ошондой эле, AFMдеги маалымат Техникалык учууга жарамдуулук жөнүндө маалыматка шилтеме берилет.Ушундай типтүү учуу колдонмосу төмөнкүлөрдү камтыйт: эксплуатациялоонун чектөөлөрү, Кадимки / Анормалдуу / Шашылыш иштөө процедуралары, иштөө маалыматтары жана жүктөө маалыматтары.

Учактын механикасы:

Учуу механикасы стационардык канаттуу жана айланма канаттуу (тик учактар) учактарга тиешелүү. Учак ИКАОнун 9110-Документинде "учактын шартында туруктуу бойдон турган жер бетиндеги аэродинамикалык реакциялардан көтөрүлүп, аба учактарына караганда оор кыймылдаткыч" деп аныкталат.

Floatplane:

Флот-самолёт - бул фюзеляждын астына көтөрүлүп туруу үчүн орнотулган бир же бир нече ичке калкыгандары бар деңиз учагынын бир түрү. Ал эми, учуп бараткан кеме фюзеляжды көтөрүү үчүн колдонот. Кандайдыр бир деңиз учагынын конуу шайманы кургактыкка ылайыктуу болуп, унаага амфибиялык учак жасайт. Британиялыктар "деңиз учагы" деген терминди сүзүүчү учактарга жана учуучу кемелерге карата колдонбостон, "сүзүүчү учактарды" "деңиз учактары" деп аташат.

Floatplane:

Флот-самолёт - бул фюзеляждын астына көтөрүлүп туруу үчүн орнотулган бир же бир нече ичке калкыгандары бар деңиз учагынын бир түрү. Ал эми, учуп бараткан кеме фюзеляжды көтөрүү үчүн колдонот. Кандайдыр бир деңиз учагынын конуу шайманы кургактыкка ылайыктуу болуп, унаага амфибиялык учак жасайт. Британиялыктар "деңиз учагы" деген терминди сүзүүчү учактарга жана учуучу кемелерге карата колдонбостон, "сүзүүчү учактарды" "деңиз учактары" деп аташат.

Авиакомпаниянын тамагы:

An аба, тамак-аш, аба, тамак-аш, же качып тамак соода учагында бортундагы жүргүнчүлөр үчүн кызмат кылган бир тамак болуп саналат. Бул тамактар ​​атайын авиакомпаниянын коомдук тамактануу кызматы тарабынан даярдалат жана адатта авиакомпаниянын троллейбусун колдонуп жүргүнчүлөргө берилет.

Авиациялык күйүүчү май:

Авиациялык күйүүчү майлар - бул учактарга кубат берүү үчүн колдонулган мунай затка негизделген күйүүчү майлар, же мунай зат жана синтетикалык отун аралашмалары. Алар жерди пайдаланууда, мисалы, жылытуу жана жол транспорту сыяктуу күйүүчү майларга караганда кыйла катуу талаптарга ээ жана күйүүчү майдын иштеши же иштетүү үчүн маанилүү касиеттерин жогорулатуу же сактоо үчүн кошулмаларды камтыйт. Алар газ турбинасы менен иштеген учактар ​​үчүн керосинге негизделген. Поршендик кыймылдаткычтуу учактар ​​бензин, ал эми дизелдик кыймылдаткычы барлар авиакеросин (керосин) колдонушу мүмкүн. 2012-жылга чейин АКШнын аба күчтөрү башкарган бардык учактар ​​күйүүчү майдын баасын стабилдештирүү үчүн көмүрдөн же жаратылыш газынан алынган 50-50 керосин жана синтетикалык отундун аралашмасын колдонууга сертификат алышкан.

Учак оюну:

Учак оюн да самолет Оюн катары белгилүү болгон, 1980-Түндүк Америкада биринчи активдүү жана Батыш өлкөлөрүндө жашаган пирамидага бир стили болгон.

Бонейард учагы:

Аба кемелеринин бейити же аба көрүстөнү - кызматтан бошоп калган учактарды сактоочу жай. Көпчүлүк самолёттордогу учактар ​​бир аз техникалык тейлөө менен сакталып турат же алардын бөлүктөрү кайрадан колдонууга же кайра сатууга алынып салынат, андан кийин жарактан чыгарылат. Boneyard имараттары көбүнчө АКШнын Түштүк-Батышындагыдай чөлдөрдө жайгашкан, анткени кургакчыл шарттар дат басууну азайтып, катуу жерди төшөөнүн кереги жок. Аризонанын Туксон шаарындагы 309-аэрокосмостук тейлөө жана калыбына келтирүү тобу, ушул түрдөгү эң ири мекеме, оозеки түрдө "Boneyard" деп аталат.

Ангар:

Ангар - учактарды же космостук кемелерди кармоо үчүн жабык курулуш структурасы. Ангарлар темирден, жыгачтан же бетондон курулат. Ангар сөзү французча * haimgard , * haim жана gard ("короо") деген сөздөрдөн келип чыккан, түпкү германдык орто француздук ангарттан келип чыккан.

Ангар:

Ангар - учактарды же космостук кемелерди кармоо үчүн жабык курулуш структурасы. Ангарлар темирден, жыгачтан же бетондон курулат. Ангар сөзү французча * haimgard , * haim жана gard ("короо") деген сөздөрдөн келип чыккан, түпкү германдык орто француздук ангарттан келип чыккан.

Учакты басып алуу:

Учакты басып алуу - бул жеке адам же топ тарабынан учакты мыйзамсыз басып алуу. Учакты басып алуу учурунан баштап эле, көпчүлүк учурларда учкучту басып алган адамдын талабына ылайык учууга аргасыз кылышат. Бирок, сейрек учурларда, учакты басып алгандар өзүлөрү учуп келип, жанкечтилик кол салууларында колдонушкан, айрыкча 11-сентябрдагы чабуулдарда - жана бир нече учурларда, учактар ​​расмий учкуч же экинчи учкуч тарабынан уурдалган; б.а Любиц иши.

Учакты басып алуу:

Учакты басып алуу - бул жеке адам же топ тарабынан учакты мыйзамсыз басып алуу. Учакты басып алуу учурунан баштап эле, көпчүлүк учурларда учкучту басып алган адамдын талабына ылайык учууга аргасыз кылышат. Бирок, сейрек учурларда, учакты басып алгандар өзүлөрү учуп келип, жанкечтилик кол салууларында колдонушкан, айрыкча 11-сентябрдагы чабуулдарда - жана бир нече учурларда, учактар ​​расмий учкуч же экинчи учкуч тарабынан уурдалган; б.а Любиц иши.

Учак үйү:

Учак үйү - бул пенсияга чыккан же жарактан чыккан учактан жасалган турак үй. Үйлөр көбүнчө эски авиалайнерлер болуп, мурда жүргүнчүлөрдү ташышкан, бирок азыр курагына байланыштуу же авиакомпаниянын паркынын кыскаргандыгына байланыштуу таштандылар короосуна жөнөтүлдү.

Аэрокосмостук өндүрүүчү:

Аэрокосмостук өндүрүүчү - учактарды, учактардын бөлүктөрүн, ракеталарды, ракеталарды же космостук аппараттарды долбоорлоо, куруу, сыноо, сатуу жана техникалык тейлөөнүн ар кандай аспектилерине катышкан компания же жеке адам. Аэрокосмос жогорку технология тармагы.

Учуу аспаптары:

Учуу инструменттери - бул учактын учуудагы абалы жөнүндө маалыматты, мисалы, бийиктик, аба ылдамдыгы, тик ылдамдык, багыттоо жана учуудагы башка маанилүү маалыматтарды камсыз кылган учактын учкучтарындагы шаймандар. Алар учкучка горизонт сыяктуу учактын сыртына шилтеме бербестен, учууну бир деңгээлде учуп, бурулуш жасоого мүмкүндүк берүү менен коопсуздукту жакшыртышат. Учуунун визуалдык эрежелери (VFR) аба ылдамдыгынын индикаторун, бийиктик өлчөгүчүн жана компасты же башка ылайыктуу магниттик багыт көрсөткүчүн талап кылат. Приборлордун учуу эрежелери (IFR) кошумча түрдө гироскопиялык бийиктикти, бурулуштун багытын жана ылдамдыгын, ошондой эле тайгалак көрсөткүчүн, жөнгө салынуучу бийиктикти жана саатты талап кылат. Приборлордун метеорологиялык шарттарына учуу (IMC) так учуу жана конуу үчүн радионавигациялык аспаптарды талап кылат.

Учуудагы көңүл ачуу:

Учуудагы көңүл ачуу ( IFE ) - учуу учурунда учактын жүргүнчүлөрү ала турган көңүл ачуу. 1936-жылы дирижабль Хинденбург Европа менен Американын ортосунда 1/2 күндүк учуу учурунда жүргүнчүлөргө пианино, эс алуу бөлмөсү, тамеки чегүү бөлмөсү жана барды сунуш кылган. Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин, IFE тамак-аш жана суусундук кызматтары түрүндө жеткирилген, ошондой эле узак учуулар учурунда маал-маалы менен проектор киносу тартылган. 1985-жылы жүргүнчүлөргө биринчи жеке аудио ойноткуч жана 1989-жылы ызы-чууну баскан кулакчындар сунуш кылынган. 1990-жылдары, IFEнин сапаты жакшыраак болуп, учактын кабиналарын жасоодо негизги фактор болгон. Ага чейин жүргүнчүлөрдүн көпчүлүгүнүн күткөнү - кабинанын алдыңкы бетиндеги экранда чагылдырылган кино, ал отурган жердеги наушник розеткасы аркылуу угулуп турчу. Азыр көпчүлүк учактарда жеке IFE телекөрсөтүүлөрү сунушталат.

Учак!:

Учак! Дэвид жана Джерри Цукер жана Джим Абрахамс тарабынан жазылган жана режиссёрлук кылган, жана Джон Дэвисон продюссерлик кылган 1980-жылдагы америкалык пародия тасмасы. Анда Роберт Хейс жана Джули Хагерти жылдыздардын ролун ойношуп, Лесли Нильсен, Роберт Стек, Ллойд Бриджес, Питер Грэйвс, Карим Абдул-Джаббар жана Лорна Паттерсон сыяктуу кинолор ойношот. Фильм - кырсык фильми жанрына пародия, айрыкча 1957-жылы Paramount тасмасы болгон Zero Hour! , андан сюжет жана борбордук каармандар, ошондой эле 1975-жылдагы аэропорттун көптөгөн элементтери жана " Аэропорт " сериалындагы башка тасмалар карызга алынган. Фильм сюрреалдык юморду жана слэпстиктик комедияны, анын ичинде визуалдык жана оозеки калемдерди, ооз ачырбоо жана түшүнүксүз юморду колдонгону менен белгилүү.

Даараткананын учагы:

Учактын дааратканасы же учак туалети - бул учактын дааратканасы жана раковинасы бар кичинекей бөлмөсү.

Учактарга техникалык тейлөө:

Аба кемелерин техникалык тейлөө - бул аба кемесинин же аба кемесинин бөлүгүнүн туруктуу учууга жарамдуулугун камсыз кылуу үчүн талап кылынган тапшырмаларды, анын ичинде капиталдык ремонт, текшерүү, алмаштыруу, кемчиликтерди жоюу жана модификациялоону ишке ашыруу, учууга жарактуулук боюнча директиваларды сактоо жана оңдоо.

Аэрокосмостук өндүрүүчү:

Аэрокосмостук өндүрүүчү - учактарды, учактардын бөлүктөрүн, ракеталарды, ракеталарды же космостук аппараттарды долбоорлоо, куруу, сыноо, сатуу жана техникалык тейлөөнүн ар кандай аспектилерине катышкан компания же жеке адам. Аэрокосмос жогорку технология тармагы.

Учак режими:

Учак режими , учак режими , учуу режими , оффлайн режими же өз алдынча режим - бул смартфондордо жана башка көчмө шаймандарда бар жөндөө. Иштетилгенде, бул режим электрондук түзүлүштүн программалык камсыздоосунун автору тарабынан туура ишке ашырылганда, бардык аналогдук үн жана санарип маалымат кызматын өчүрүп, радио жыштык (RF) сигналын берүү технологияларын токтотот. 1990-жылдары уюлдук телефондор кеңири жайыла баштаганда, учактын учкучтарынын кээ бир байланыш гарнитуралары учакта уюлдук телефон сигналды кабыл алганда уккан чыкылдатууну катташат. Гарнитураны чыкылдатуу менен аба мейкиндигин көзөмөлдөө маселеси алагды болуп, убакыт өткөн сайын учак жүргүнчүлөрү улам-улам телефон чалып жатышты. Бул учактарда электрондук шайманды колдонууга тыюу салып, учак режими дооруна алып келди. Бул учактын саякаттоо шарты уюлдук тармактык шайманды өнүктүрүүдөн аппараттык камсыздоодон программалык камсыздоого жана акылдуу телефонго түзүлгөн.

Учак режими (ажыратуу):

Учак режими - бул смартфондор үчүн жөндөө.

Үлгү учагы:

Учактын үлгүсү - бул учкучсуз чакан учак же масштабдуу үлгүдө, учурдагы же элестетилген учактын көчүрмөсү. Моделдик учактар ​​эки негизги топко бөлүнөт: учуучу жана учпаган. Учпаган моделдер статикалык, дисплей же текче моделдери деп да аталат.

Үлгү учагы:

Учактын үлгүсү - бул учкучсуз чакан учак же масштабдуу үлгүдө, учурдагы же элестетилген учактын көчүрмөсү. Моделдик учактар ​​эки негизги топко бөлүнөт: учуучу жана учпаган. Учпаган моделдер статикалык, дисплей же текче моделдери деп да аталат.

Учактын ызы-чуусу булганган:

Aircraft ызы-чуу булганышы ызы-кан тамыр адамдарга уйкунун бузулушунан, бир нече терс стресс-арачылыгы ден соолукка таасири менен байланышта болгон Учуулардын тарабынан даярдалган айтылат. Өкмөттөр учактардын дизайнерлерине, өндүрүүчүлөрүнө жана операторлоруна тиешелүү кеңири көзөмөлдү иштеп чыгышты, натыйжада жол-жоболор жакшыртылып, булганышы кыскарды.

Аэропорттун роман:

Аэропорттун роман (дар) ы өзүнүн сюжети же сток-каармандардын курамы менен анчалык аныкталбаган адабий жанрды, ошондой эле ал аткарган социалдык функциясы менен түшүндүрөт. Аэропорттун романы адатта аэропорттун гезит саткан дүкөндөрү сунуш кылган окуу тарифинде көп кездешкен, бирок тез темп менен курулган жанрдык-фантастикалык роман болуп саналат, "сөз айкашынын көркүнө эмес, темпине жана сюжетине карап окуй бер".

Пилоттук отчет:

Пилоттук отчет же PIREP - бул аба кемеси учканда туш болгон аба ырайынын чыныгы шарттары. Бул маалымат адатта радио аркылуу жакынкы жер станциясына жеткирилет, бирок башка варианттар кээ бир аймактарда дагы бар. Андан кийин билдирүү коддолуп, башка аба ырайы бөлүмдөрүнө жана аба кыймылын тейлөө бөлүмдөрүнө жеткирилет.

Нюрнберг учагы:

Нюрнбергдин аба кемеси бир же бир нече француз учактары Германиянын Францияга согуш жарыялаганга бир күн калганда, 1914-жылы 2-августта Германиянын Нюрнберг шаарына жакын жерде бомба таштаган медиа жалгандыгын билдирет.

Зайтун учагы:

Учак зайтуну , мия зайтуну деп да аталат, Гонконгдо жана Гуанчжоуда популярдуу закуска. Перекус физикалык түрдө зайтунга окшош, бирок чындыгында туз жана мия маринаддалган чөптөрдөн жасалат. "Учактын зайтуну" деген аталыш көчө сатуучуларынын снэкти үйүндөгү жогорудагы кардарларга ыргытып жибергендиктен келип чыккан, алар акча төлөө үчүн акча ташташат. Адатта, имараттар анча бийик болбогондуктан, мындай аракет жасалышы мүмкүн.

Өзгөчө кычкылтек системасы:

Авариялык кычкылтек системалары же аба маскалары - бул салондогу басым системасы иштебей калганда жана салондун бийиктиги коопсуз деңгээлден жогору көтөрүлгөндө колдонууга арналган, басымдуу соода учактарына орнотулган авариялык жабдуулар. Ал жүргүнчүлөр отургучтарынын жанындагы бөлмөлөрдө жана дааратканалар, галлереялар сыяктуу бөлүктөрдө сакталган бир катар сары кычкылтек маскаларынан жана борборлоштурулган газ түрүндөгү цилиндр же борбордон ажыратылган химиялык кычкылтек генератору сыяктуу кычкылтек булагынан турат.

Учактын учкучу:

Аба кемесинин учкучу же авиатору - аба кемесинин учушун анын багыттоочу учуу башкаруусун колдонуу менен башкаруучу адам. Кеме экипажынын башка мүчөлөрү, мисалы, штурмандар же бортинженерлер, ошондой эле учактын навигациясы жана кыймылдаткыч тутумдарын башкарууга катышкандыктан авиаторлор деп эсептелет. Башка экипаж мүчөлөрү, мисалы, дрондордун операторлору, стюардессалар, механиктер жана жердеги экипаждар авиаторлордун катарына кирбейт.

Chlorophytum comosum:

Chlorophytum comosum , көбүнчө жөргөмүш өсүмдүгү деп аталат, бирок ошондой эле учак өсүмдүгү , Санкт-Бернардын лилия гүлү , жөргөмүш чырмоок , тасма өсүмдүгү жана тоок менен тооктор көп жылдык гүлдүү өсүмдүктөрдүн бир түрү. Ал Африканын тропикалык жана түштүк бөлүгүндө жайгашкан, бирок дүйнөнүн башка бөлүктөрүндө, анын ичинде батыш Австралияда натуралдашкан. Chlorophytum comosum бөлмө өсүмдүгү катары өстүрүү оңой; түрлөрү эң популярдуу болуп саналат.

Airplane Pt. 2:

" Airplane Pt. 2 " бул Түштүк Кореянын балдар тобу BTS тарабынан жазылган, Love Yourself: Tear альбомунун Б треги катары чыккан ыр. 2018-жылы 7-ноябрда Big Hit Entertainment жана Def Jam Japan аркылуу ырдын япон тилиндеги версиясы тогузунчу япон сингли катары чыккан.

Учакты каттоо:

Альтернативдик түрдө куйрук номери деп аталган аба кемесинин каттоосу - бул ар бир жарандык учактын сырткы бетинде белгилениши керек болгон эл аралык конвенция талап кылган бир учакка гана мүнөздүү код. Каттоо учактын катталган өлкөсүн көрсөтөт жана автоунаа номери же кеме каттоосу сыяктуу иштейт. Бул код тийиштүү Улуттук Авиация Башкармасы (NAA) тарабынан берилген Каттоо күбөлүгүндө да көрсөтүлүшү керек. Учактын бир юрисдикцияда бир гана каттоосу болушу мүмкүн, бирок учактын иштөө мөөнөтү өзгөрүлүп турат.

Авиациялык коопсуздук:

Авиациялык коопсуздук - авиациялык иш-аракеттерге байланыштуу, аба кемесинин иштешине байланыштуу же ага түздөн-түз колдоо көрсөтүүчү тобокелдиктер азайып, алгылыктуу деңгээлге чейин көзөмөлдөнүп турган авиация тутумунун же уюмдун абалы. Ал теорияны, практиканы, иликтөөнү жана учуулардын каталарынын категорияларын камтыйт жана жөнгө салуу, билим берүү жана окутуу аркылуу мындай каталардын алдын алат. Ошондой эле, аба каттамдарынын коопсуздугу жөнүндө коомчулукка маалымат берген өнөктүктөрдүн контекстинде колдонсо болот.

Учактын чачырандысы:

Учактардын чачырандыгы радио толкундарда жогорку жыштыктан ВЖЖге микротолкунга чейин байкалат жана артка чачыроодон тышкары, тоолуу шарттарда дагы 800 кмге чейин тездик менен жайылат. Эң көп тараган артка чачыратуу колдонмолору - аба трафигинин радары, алдыга чачыраган бистатикалык башкарылуучу ракета жана учак аныктоочу учуучу зым радары жана АКШнын космостук радары.

Учактын чачырандысы:

Учактардын чачырандыгы радио толкундарда жогорку жыштыктан ВЖЖге микротолкунга чейин байкалат жана артка чачыроодон тышкары, тоолуу шарттарда дагы 800 кмге чейин тездик менен жайылат. Эң көп тараган артка чачыратуу колдонмолору - аба трафигинин радары, алдыга чачыраган бистатикалык башкарылуучу ракета жана учак аныктоочу учуучу зым радары жана АКШнын космостук радары.

Авиакомпаниянын отургучу:

Авиакомпаниянын отургучтары - жүргүнчүлөр сапардын узактыгы үчүн жайгаштырылган лайнердеги орун. Адатта, мындай отургучтар учактын фюзеляжынан өтүүчү катар-катар жайгаштырылат. Абадагы мындай отургучтардын схемасы учак отургуч картасы деп аталат.

Учак отургуч картасы:

Учактын отургуч картасы же отуруу схемасы - жүргүнчү ташуучу лайнердин ичиндеги орун схемасынын схемасы. Алар көбүнчө маалымат берүү максатында авиакомпаниялар тарабынан жарыяланып, жүргүнчүлөргө брондоодо же каттоодо орун тандоодо колдонулат.

Учак отургуч картасы:

Учактын отургуч картасы же отуруу схемасы - жүргүнчү ташуучу лайнердин ичиндеги орун схемасынын схемасы. Алар көбүнчө маалымат берүү максатында авиакомпаниялар тарабынан жарыяланып, жүргүнчүлөргө брондоодо же каттоодо орун тандоодо колдонулат.

Учак отургуч картасы:

Учактын отургуч картасы же отуруу схемасы - жүргүнчү ташуучу лайнердин ичиндеги орун схемасынын схемасы. Алар көбүнчө маалымат берүү максатында авиакомпаниялар тарабынан жарыяланып, жүргүнчүлөргө брондоодо же каттоодо орун тандоодо колдонулат.

Учак отургуч картасы:

Учактын отургуч картасы же отуруу схемасы - жүргүнчү ташуучу лайнердин ичиндеги орун схемасынын схемасы. Алар көбүнчө маалымат берүү максатында авиакомпаниялар тарабынан жарыяланып, жүргүнчүлөргө брондоодо же каттоодо орун тандоодо колдонулат.

Авиациялык коопсуздук:

Авиациялык коопсуздук - авиациялык иш-аракеттерге байланыштуу, аба кемесинин иштешине байланыштуу же ага түздөн-түз колдоо көрсөтүүчү тобокелдиктер азайып, алгылыктуу деңгээлге чейин көзөмөлдөнүп турган авиация тутумунун же уюмдун абалы. Ал теорияны, практиканы, иликтөөнү жана учуулардын каталарынын категорияларын камтыйт жана жөнгө салуу, билим берүү жана окутуу аркылуу мындай каталардын алдын алат. Ошондой эле, аба каттамдарынын коопсуздугу жөнүндө коомчулукка маалымат берген өнөктүктөрдүн контекстинде колдонсо болот.

Профессионалдык күрөш ыргытуулары:

Кесипкөй күрөш ыргытуулары - каршылашты көтөрүп, аларды ыргытып же уруп-сабоону камтыган профессионалдык күрөш ыкмаларын колдонуу. Аларды кээде "күч" айла-амалдары деп да аташат, анткени алар балбандын күчүн баса белгилөө максатын көздөйт. Ушул кыймылдардын көпчүлүгүн көптөгөн балбандар финишке чыгарышат. Көптөгөн айла-амалдар бир нече башка аталыштар менен белгилүү. Кесипкөй балбандар өзүнүн "финишчисине" алардын фокусун чагылдырган жаңы ысымдарды көп беришет. Мүмкүн болушунча көчүүлөр жалпы категориялар боюнча келтирилген.

Stall (суюктуктун динамикасы):

Суюктук динамикасында, токтой турган жер - бул фольга пайда кылган көтөрүү коэффициентинин кыскарышы, себеби кол салуу бурчу жогорулайт. Бул фольга чабуулунун критикалык бурчунан ашып кеткенде болот. Чабуулдун критикалык бурчу адатта болжол менен 15 градус болот, бирок ал суюктукка, фольгага жана Рейнольдстун санына жараша бир кыйла айырмаланышы мүмкүн.

Дөңгөлөктүү скважин каттамдарынын тизмеси:

Бул баракта учактын дөңгөлөктүү кудугунун ичинде саякаттап жүргөн белгилүү учуулардын тизмеси келтирилген. Бир гана Америка Кошмо Штаттарында, 1947-жылдан 2015-жылдын июнь айына чейин, АКШнын Федералдык Авиация Башкармалыгы (FAA) АКШдан учуп кетүү же конуу боюнча 101 рейсте 113 мындай аракетти каттаган. Бул 113 адамдын 86сы (76%) көз жумган.

Тик стабилизатор:

Вертикалдык стабилизатор , вертикалдык стабилизатор же фин - бул аэродинамикалык капталдын тайгаланышын азайтууга жана багыттагы туруктуулукту камсыз кылууга арналган структура. Алар көбүнчө учак же унаа сыяктуу унааларда кездешет. Бул кайыктардагы жана кемелердеги скегге окшош. Ракета же бомба сыяктуу башка объектилер да аларды пайдаланышат. Алар көбүнчө фюзеляждын же корпустун арткы учунда кездешет.

Авиакомпаниянын билети:

Авиакомпаниянын билети - бул авиакомпания же туристтик агенттик тарабынан берилген, жеке адамдын аба кемесиндеги рейсте орун алууга укугун тастыктаган документ же электрондук жазуу. Авиакомпаниянын билети эки түрдүн бири болушу мүмкүн: купондор же талондор бар кагаз билети ; жана электрондук билет.

Авиакомпаниянын билети:

Авиакомпаниянын билети - бул авиакомпания же туристтик агенттик тарабынан берилген, жеке адамдын аба кемесиндеги рейсте орун алууга укугун тастыктаган документ же электрондук жазуу. Авиакомпаниянын билети эки түрдүн бири болушу мүмкүн: купондор же талондор бар кагаз билети ; жана электрондук билет.

Даараткананын учагы:

Учактын дааратканасы же учак туалети - бул учактын дааратканасы жана раковинасы бар кичинекей бөлмөсү.

Тартуу:

А тарак түртүшүү эрүү үчүн транспорт менеджер, же аба кемеси мурун тиштүү үчүн towbar тиркелет турган түзүлүш. Чиркегичтин бурулушуна жана артикуляциясына мүмкүндүк берүүчү сүйрөө тоголок формасында болушу мүмкүн, же чиркегич илгичи бар сүйрөө илгичи же сүйрөө илгичи, көбүнчө чоң же айыл чарба машиналары үчүн, айланма пиндеги боштук ушундай кыймылдарга жол берет. Дагы бир категория - дүйнө жүзү боюнча аскердик унааларда колдонулган сүйрөөчү пинтель.

Contrail:

Карама-каршылыктар же буу жолдору - бул, адатта, жер бетинен бир нече чакырым бийиктикте учкан учактарда аба кыймылдаткычтарынын чыгышы же аба басымынын өзгөрүшү менен пайда болгон линия түрүндөгү булуттар. Карама-каршылыктар негизинен суудан, муз кристаллдары түрүндө түзүлгөн. Учактардын кыймылдаткычтарындагы суу буусунун айкалышы жана айлана-чөйрөнүн төмөн температурасы бийик тоолуу шарттарда пайда болот. Күйүүчү майдан чыккан кыймылдаткычтагы аралашмалар, анын ичинде күкүрт кошулмалары бөлүкчөлөрдө суу тамчыларынын өсүшү үчүн кызмат кыла турган бөлүкчөлөрдүн бир бөлүгүн камсыз кылат жана эгер суу тамчылары пайда болсо, алар муз катмарын түзгөн муз бөлүкчөлөрүн пайда кылат. Ошондой эле алардын пайда болушуна канаттын бурамаларындагы аба басымынын же бүткүл канаттын бетиндеги абанын өзгөрүшү себеп болушу мүмкүн. Адамдардын иш-аракетинин натыйжасында пайда болгон булуттар жана башка булуттар жалпысынан гомогенит деп аталат.

Contrail:

Карама-каршылыктар же буу жолдору - бул, адатта, жер бетинен бир нече чакырым бийиктикте учкан учактарда аба кыймылдаткычтарынын чыгышы же аба басымынын өзгөрүшү менен пайда болгон линия түрүндөгү булуттар. Карама-каршылыктар негизинен суудан, муз кристаллдары түрүндө түзүлгөн. Учактардын кыймылдаткычтарындагы суу буусунун айкалышы жана айлана-чөйрөнүн төмөн температурасы бийик тоолуу шарттарда пайда болот. Күйүүчү майдан чыккан кыймылдаткычтагы аралашмалар, анын ичинде күкүрт кошулмалары бөлүкчөлөрдө суу тамчыларынын өсүшү үчүн кызмат кыла турган бөлүкчөлөрдүн бир бөлүгүн камсыз кылат жана эгер суу тамчылары пайда болсо, алар муз катмарын түзгөн муз бөлүкчөлөрүн пайда кылат. Ошондой эле алардын пайда болушуна канаттын бурамаларындагы аба басымынын же бүткүл канаттын бетиндеги абанын өзгөрүшү себеп болушу мүмкүн. Адамдардын иш-аракетинин натыйжасында пайда болгон булуттар жана башка булуттар жалпысынан гомогенит деп аталат.

Учак капа болду:

Аба кемесинин бузулушу - аба кемесинин учуу мамилеси же аба ылдамдыгы ал иштелип чыккан иштин кадимки чегинен тышкары болгон аба кемесиндеги кооптуу абал. Бул учактын башкаруусун (LOC) жоготууга, кээде учактын өзүн толугу менен жоготууга алып келиши мүмкүн. Көзөмөлдү жоготуу учактын салмагы үчүн өтө бийиктиктен, аба ырайынын туруксуздугунан, учкучтардын багытын жоготуудан же тутумдун иштебей калышынан улам болушу мүмкүн.

Рутан Вояжер:

Rutan Model 76 Voyager учагы дүйнөгө токтобостон жана май куюбай учкан биринчи учак болгон. Аны Дик Рутан жана Джана Йигер башкарган. Учуу 1986-жылы 14-декабрда Эдвардс аба күчтөрүнүн Мохаве чөлүндө жайгашкан 15000 футтык учуп-конуу тилкесинен көтөрүлүп, 9 күн, 3 мүнөт 44 секунддан кийин 23-декабрда аяктап, учууга туруктуу болгон. Учак орто эсеп менен 3350 метр бийиктикте 26.366 статустук миль менен батышка учкан.

Бекиттүү учак:

Кыймылсыз канат учагы - бул учак сыяктуу учкан учак, бул учак алдыдагы аба ылдамдыгынан жана канаттардын формасынан улам көтөрүүнү пайда кылган канаттарды колдонуп учууга жөндөмдүү. Бекит канаттуу учактар ​​айланма канаттуу жана орнитоптерден айырмаланат. Бекитилген канаттуу учактын канаттары сөзсүз түрдө катуу эмес; батпырактар, дельтапланерлер, өзгөрүлмө шыпыргыч канаттуу учактар ​​жана канат морфингин колдонгон учактар ​​- туруктуу канаттуу учактардын мисалдары.

Учкучсуз аба унаасы:

An абада адамсыз учуучу унаа (УУАС) бортунда адам учкуч жок бир учак болуп саналат. Пилотсуз учактар ​​учкучсуз учак тутумунун (UAS) курамына кирет, анын курамына учкучсуз учуучу аппараттар, жердеги контроллер жана экөөнүн ортосундагы байланыш тутуму кирет. Учкучсуз учуучу аппараттардын учушу ар кандай деңгээлдеги өз алдынчалуулук менен иштей алат: же адам оператору тарабынан алыстан башкарылып, же автопилот деп аталган борттогу компьютерлер.

Учак:

Учак же учак - реактивдүү кыймылдаткычтан, винттен же ракета кыймылдаткычынан түртүп алдыга жылдырылган туруктуу канаттуу учак. Учактар ​​ар кандай көлөмдө, формада жана канаттардын конфигурациясында болот. Учактарды колдонуунун кеңири спектрине эс алуу, жүктөрдү жана адамдарды ташуу, аскердик жана илимий изилдөө кирет. Дүйнө жүзү боюнча, коммерциялык авиация жыл сайын лайнерлерде төрт миллиарддан ашуун жүргүнчүнү ташыйт жана жыл сайын 200 миллиард тонна-километрден ашуун жүктөрдү ташыйт, бул дүйнөлүк жүк ташуу кыймылынын 1% дан азын түзөт. Көпчүлүк учактарды учактын бортунда учкуч башкарат, бирок кээ бирлери дрондор сыяктуу алыстан же компьютер менен башкарылууга ылайыкташтырылган.

Учактар ​​(ыр):

" Airplanes " - америкалык рэпер BoBдин ыры, анда америкалык Paramore рок тобунун солисти Хейли Уильямстын вокалы камтылган. Ыр 2010-жылдын апрелинде, BoB Presents: Adventures of Bobby Ray студиялык альбомунун үчүнчү сингли болуп чыккан. BoB бул ырды Kinetics & One Love, Alex da Kid, DJ Frank E жана Кристин Домингес менен бирге жазган. Ошондой эле ди-джей Фрэнк Э ырды Алекс да Кид менен биргеликте жараткан. Ыр 2010-жылы 13-апрелде iTunesке, андан кийин 2010-жылы 27-апрелде шаардык радиого чыккан.

Учактар ​​(ыр):

" Airplanes " - америкалык рэпер BoBдин ыры, анда америкалык Paramore рок тобунун солисти Хейли Уильямстын вокалы камтылган. Ыр 2010-жылдын апрелинде, BoB Presents: Adventures of Bobby Ray студиялык альбомунун үчүнчү сингли болуп чыккан. BoB бул ырды Kinetics & One Love, Alex da Kid, DJ Frank E жана Кристин Домингес менен бирге жазган. Ошондой эле ди-джей Фрэнк Э ырды Алекс да Кид менен биргеликте жараткан. Ыр 2010-жылы 13-апрелде iTunesке, андан кийин 2010-жылы 27-апрелде шаардык радиого чыккан.

Учактар ​​(ыр):

" Airplanes " - америкалык рэпер BoBдин ыры, анда америкалык Paramore рок тобунун солисти Хейли Уильямстын вокалы камтылган. Ыр 2010-жылдын апрелинде, BoB Presents: Adventures of Bobby Ray студиялык альбомунун үчүнчү сингли болуп чыккан. BoB бул ырды Kinetics & One Love, Alex da Kid, DJ Frank E жана Кристин Домингес менен бирге жазган. Ошондой эле ди-джей Фрэнк Э ырды Алекс да Кид менен биргеликте жараткан. Ыр 2010-жылы 13-апрелде iTunesке, андан кийин 2010-жылы 27-апрелде шаардык радиого чыккан.

Учактар ​​(ыр):

" Airplanes " - америкалык рэпер BoBдин ыры, анда америкалык Paramore рок тобунун солисти Хейли Уильямстын вокалы камтылган. Ыр 2010-жылдын апрелинде, BoB Presents: Adventures of Bobby Ray студиялык альбомунун үчүнчү сингли болуп чыккан. BoB бул ырды Kinetics & One Love, Alex da Kid, DJ Frank E жана Кристин Домингес менен бирге жазган. Ошондой эле ди-джей Фрэнк Э ырды Алекс да Кид менен биргеликте жараткан. Ыр 2010-жылы 13-апрелде iTunesке, андан кийин 2010-жылы 27-апрелде шаардык радиого чыккан.

Учактар ​​(ыр):

" Airplanes " - америкалык рэпер BoBдин ыры, анда америкалык Paramore рок тобунун солисти Хейли Уильямстын вокалы камтылган. Ыр 2010-жылдын апрелинде, BoB Presents: Adventures of Bobby Ray студиялык альбомунун үчүнчү сингли болуп чыккан. BoB бул ырды Kinetics & One Love, Alex da Kid, DJ Frank E жана Кристин Домингес менен бирге жазган. Ошондой эле ди-джей Фрэнк Э ырды Алекс да Кид менен биргеликте жараткан. Ыр 2010-жылы 13-апрелде iTunesке, андан кийин 2010-жылы 27-апрелде шаардык радиого чыккан.

Учакта уюлдук телефондор:

АКШда Федералдык Байланыш Комиссиясынын (FCC) эрежелери учууда учактын бортунда уюлдук телефондорду колдонууга тыюу салат. Элдик жаңылыш түшүнүктөн айырмаланып, Федералдык авиация башкармалыгы (FAA) учактарда жеке электрондук шаймандарды колдонууга тыюу салбайт. 14 CFR 91.21 параграфынын (b) (5) пункту авиакомпанияларга түзмөктөрдүн учуу учурунда колдонула тургандыгын аныктоону тапшырат, бул "Учактын оператору аныктаган башка көчмө электрондук шайманды колдонууга жол бербейт" ал колдонула турган учактын навигациясы же байланыш тутуму. "

Учактар ​​(ыр):

" Airplanes " - америкалык рэпер BoBдин ыры, анда америкалык Paramore рок тобунун солисти Хейли Уильямстын вокалы камтылган. Ыр 2010-жылдын апрелинде, BoB Presents: Adventures of Bobby Ray студиялык альбомунун үчүнчү сингли болуп чыккан. BoB бул ырды Kinetics & One Love, Alex da Kid, DJ Frank E жана Кристин Домингес менен бирге жазган. Ошондой эле ди-джей Фрэнк Э ырды Алекс да Кид менен биргеликте жараткан. Ыр 2010-жылы 13-апрелде iTunesке, андан кийин 2010-жылы 27-апрелде шаардык радиого чыккан.

Учактар ​​(ыр):

" Airplanes " - америкалык рэпер BoBдин ыры, анда америкалык Paramore рок тобунун солисти Хейли Уильямстын вокалы камтылган. Ыр 2010-жылдын апрелинде, BoB Presents: Adventures of Bobby Ray студиялык альбомунун үчүнчү сингли болуп чыккан. BoB бул ырды Kinetics & One Love, Alex da Kid, DJ Frank E жана Кристин Домингес менен бирге жазган. Ошондой эле ди-джей Фрэнк Э ырды Алекс да Кид менен биргеликте жараткан. Ыр 2010-жылы 13-апрелде iTunesке, андан кийин 2010-жылы 27-апрелде шаардык радиого чыккан.

Airplaneski !:

Airplaneski! Улуу Британиянын 1995-жылы чыккан 4-каналы, Советтер Союзу таркагандан кийинки Россиянын жарандык авиациясынын абалы жана андан кийин Аэрофлотту бир нече жүздөгөн майда авиакомпанияларга бөлүп берүү жөнүндө Норман Халл режиссерлук кылган 72 мүнөттүк даректүү тасма. Анда Аэрофлоттун учкучтары жана экипажы, ошондой эле саякаттоодо кездешкен күлкүлүү же адаттан тыш окуялар жөнүндө айтып берген батыштык жүргүнчүлөр менен маектешүүлөр камтылган. Даректүү тасма 1995-жылдын 13-июлунда, 4-каналдын Чыныгы окуялар сезонунун алкагында көрсөтүлдү.

Муунтуу оюну:

Муунтуу оюну эс-учуңузду убактылуу жоготуп, эйфорияны сездирүү максатында мээдеги кычкылтекти атайылап кесип салууну билдирет.

Тилландия:

Тилландсия - түндүк Мексиканын токойлорунда, тоолорунда жана чөлдөрүндө, Америка Кошмо Штаттарынын түштүк-чыгышында, Месоамерикада жана Кариб деңизинде, Аргентинанын ортосуна чейин, Bromeliaceae тукумундагы ар дайым жашыл, көп жылдык гүлдүү өсүмдүктөрдүн болжол менен 650 түрүнүн бир уруусу. Алардын жалбырактары аздыр-көптүр күмүш түстө, үстүнө топтолгон сууну тез сиңире алган адистештирилген клеткалар (трихомалар) менен капталган.

Тилландия:

Тилландсия - түндүк Мексиканын токойлорунда, тоолорунда жана чөлдөрүндө, Америка Кошмо Штаттарынын түштүк-чыгышында, Месоамерикада жана Кариб деңизинде, Аргентинанын ортосуна чейин, Bromeliaceae тукумундагы ар дайым жашыл, көп жылдык гүлдүү өсүмдүктөрдүн болжол менен 650 түрүнүн бир уруусу. Алардын жалбырактары аздыр-көптүр күмүш түстө, үстүнө топтолгон сууну тез сиңире алган адистештирилген клеткалар (трихомалар) менен капталган.

Airplay:

Радио уктурууда, радиостанцияларда ырдын канчалык тез-тез жаңырып турганы - эфирдик нерсе. Күн сайын бир нече жолу ойнолуп жаткан ыр (оборот) эфирде кыйла көп болмок. 1940-1960-жылдар аралыгында джукбокстарда, түнкү клубдарда жана дискотекаларда абдан популярдуу болгон музыканын да обондору болмок.

Airplay40:

Airplay40 - дүйнө жүзү боюнча англис тилинде сүйлөгөн радиостанцияларда уктурулган , синдикатталган радиого негизделген Top 40 диаграмма шоусу. Ал UK Singles Chart форматына негизделген жана Европа жана Жакынкы Чыгыш боюнча абонент англис тилиндеги радиостанциялардын обонунан алынган. Программа Европа жана Жакынкы Чыгыш боюнча популярдуу эс алуу жайларын кыдырып келген англис чет элдиктерге жана туристтерге багытталган.

AirPlay:

AirPlay - бул Apple Inc. тарабынан иштелип чыккан жеке менчик протоколдордун топтому / пакети, аудио, видео, түзмөктүн экраны жана сүрөттөр менен байланышкан метадайындар менен зымсыз агымга мүмкүндүк берет. Алгач Apple компаниясынын программаларында жана түзмөктөрүндө гана ишке ашырылып, ал AirTunes деп аталып, аудио үчүн гана колдонулган. Андан бери Apple компаниясы AirPlay протоколунун стексин Apple компаниясынын шаймандарына шайкеш өнүмдөрдү курган өндүрүүчүлөргө үчүнчү жактын программалык компонентинин технологиясы катары лицензиялады.

Пойнт Бланк (топ):

Пойнт Бланк - Америка Кошмо Штаттарынын Ирвинг шаарынан чыккан рок тобу. Топ 1974-жылы түзүлгөн жана 1974-1982-жылдар аралыгында алты альбом жаздырган. АОР радиостанцияларында маал-маалы менен обого чыгып, топ 1981-жылы "Николь" аттуу хит сингли менен белгилүү жана алардын мурунку хиттери "The Hard Way" көпчүлүктүн сүймөнчүгүнө ээ болгон.

Пойнт Бланк (топ):

Пойнт Бланк - Америка Кошмо Штаттарынын Ирвинг шаарынан чыккан рок тобу. Топ 1974-жылы түзүлгөн жана 1974-1982-жылдар аралыгында алты альбом жаздырган. АОР радиостанцияларында маал-маалы менен обого чыгып, топ 1981-жылы "Николь" аттуу хит сингли менен белгилүү жана алардын мурунку хиттери "The Hard Way" көпчүлүктүн сүймөнчүгүнө ээ болгон.

Airplay (топ):

Airplay - Дэвид Фостер жана Джей Грейдон тарабынан түзүлгөн кыска мөөнөттүү америкалык топ. 1980-жылы топ "Nothin 'You Do It About" жана Фостер менен Грейдон Билл Чамплин менен биргеликте жазган "After Love Lone Gone" аттуу Earth, Wind & Fire хитинин түпнуска жазуусун камтыган өзүнчө аталыштагы альбомун чыгарган.

Airplay (ажыратуу):

Airplay - ырдын радиодо канчалык көп ойнолоору .

Airplay:

Радио уктурууда, радиостанцияларда ырдын канчалык тез-тез жаңырып турганы - эфирдик нерсе. Күн сайын бир нече жолу ойнолуп жаткан ыр (оборот) эфирде кыйла көп болмок. 1940-1960-жылдар аралыгында джукбокстарда, түнкү клубдарда жана дискотекаларда абдан популярдуу болгон музыканын да обондору болмок.

Airplay:

Радио уктурууда, радиостанцияларда ырдын канчалык тез-тез жаңырып турганы - эфирдик нерсе. Күн сайын бир нече жолу ойнолуп жаткан ыр (оборот) эфирде кыйла көп болмок. 1940-1960-жылдар аралыгында джукбокстарда, түнкү клубдарда жана дискотекаларда абдан популярдуу болгон музыканын да обондору болмок.

Румыниянын рекорддук диаграммалары:

Румынияда 1990-жылдардан бери бир нече рекорддук диаграммалар ачылган. Румыниялык Топ-100 2012-жылга чейин өлкөнүн улуттук диаграммасы болгон. 1995-жылы негизделген, ал Румыниянын жергиликтүү радиолору берген диаграммаларды түзгөн рейтинг. Румыниялык Топ-100 жума сайын жарыяланып, 1998-жылы башталган радиодогу шоу учурунда да жарыяланган. Тизмени түзүүдө алгач Body M Production AV, андан кийин Media Forest компаниясы иштеген.

Румыниянын рекорддук диаграммалары:

Румынияда 1990-жылдардан бери бир нече рекорддук диаграммалар ачылган. Румыниялык Топ-100 2012-жылга чейин өлкөнүн улуттук диаграммасы болгон. 1995-жылы негизделген, ал Румыниянын жергиликтүү радиолору берген диаграммаларды түзгөн рейтинг. Румыниялык Топ-100 жума сайын жарыяланып, 1998-жылы башталган радиодогу шоу учурунда да жарыяланган. Тизмени түзүүдө алгач Body M Production AV, андан кийин Media Forest компаниясы иштеген.

Airplay 100 (ажыратуу):

Airplay 100 төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Airplay 100, 2012-жылдан бери улуттук румыниялык музыкалык диаграмма
  • Brasil Hot 100 Airplay, Бразилияда расмий синглдар чарттары. Ал Crowley Broadcast Analysis тарабынан түзүлүп, 2009-жылдын октябрь айында журнал чыккандан бери Billboard Brasil тарабынан ай сайын жарыяланып турат.
  • Billboard журналы тарабынан жума сайын чыккан Hot 100 Airplay жана Америка Кошмо Штаттарынын бардык музыкалык жанрларындагы радиостанцияларда аткарылып жаткан ырлардын обондуулугун өлчөйт.
  • Pop 100 Airplay, мурунку диаграмма, 2005-жылы түзүлгөн жана Америка Кошмо Штаттарындагы Billboard тарабынан жума сайын чыгарылып, негизги радио эфирди ченеген. Бул Поп 100 чартындагы бойдоктордун диаграммадагы орундарын аныктаган Hot 100 Singles сатуу жана Hot Digital Songs диаграммалары менен катар үч компоненттик диаграмманын бири болгон.
AirPlay:

AirPlay - бул Apple Inc. тарабынан иштелип чыккан жеке менчик протоколдордун топтому / пакети, аудио, видео, түзмөктүн экраны жана сүрөттөр менен байланышкан метадайындар менен зымсыз агымга мүмкүндүк берет. Алгач Apple компаниясынын программаларында жана түзмөктөрүндө гана ишке ашырылып, ал AirTunes деп аталып, аудио үчүн гана колдонулган. Андан бери Apple компаниясы AirPlay протоколунун стексин Apple компаниясынын шаймандарына шайкеш өнүмдөрдү курган өндүрүүчүлөргө үчүнчү жактын программалык компонентинин технологиясы катары лицензиялады.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...