Wednesday, March 31, 2021

Airline booking ploys, Airline codes, Airline meal

Авиакомпаниянын брондору:

Коммерциялык авиациядагы саякатчылар авиакомпаниялардын брондолгон учактарын авиакомпаниялардын билеттерди кантип колдонсо болот деген эрежелерин бузуп, учуунун баасын төмөндөтүү үчүн колдонушат. Алар көбүнчө жүргүнчү менен авиакомпаниянын ортосунда жүк ташуу келишимин бузуу болуп саналат, аны авиакомпаниялар ар кандай жолдор менен аткарууга аракет кылышы мүмкүн.

Авиакомпаниянын коддору:

Бул авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпаниясынын эки белгиден турган белгилери , ИКАОнун үч белгиден турган авиакомпаниясынын белгилери жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген . Тарыхый тапшырмалар дагы камтылган.

Авиакомпаниянын тамагы:

An аба, тамак-аш, аба, тамак-аш, же качып тамак соода учагында бортундагы жүргүнчүлөр үчүн кызмат кылган бир тамак болуп саналат. Бул тамактар ​​атайын авиакомпаниянын коомдук тамактануу кызматы тарабынан даярдалат жана адатта авиакомпаниянын троллейбусун колдонуп жүргүнчүлөргө берилет.

Авиакомпаниянын тейлөө троллейбусу:

Авиакомпаниянын тейлөө троллейбусу , ошондой эле авиакомпаниянын тамактануу троллейбусу , авиакомпаниянын тамак троллейбусу же троллейбус араба деп аталган - бул аба каттамы менен учактын ичиндеги стюардессалар тарабынан суусундуктарды, авиакомпаниялардын тамактануусун жана башка нерселерди ташуу үчүн пайдаланууга берилген чакан тейлөө арабасы. учуу учурунда.

Аба чартери:

Air charter - жеке учак отургучтарынан айырмаланып, бүтүндөй учакты ижарага алуу.

Авиакомпаниянын тоогу:

Airline тоок тиркелген drumette менен колдук тоок камтыган азык-түлүк тамак болуп саналат. 1-канат мууну менен жумшак жабыштырылган көкүрөктүн териси, болбосо сөөктөрү жок. Кесүү канат сөөктүн учу кесилгендиктен, куурулган төш деп да белгилүү. Ал статлер тоогу деп да аталат, бул аталыш 1927-жылы EM Statler тарабынан курулган Statler Hotel Bostonдон чыккан.

Авиакомпаниянын коддору:

Бул авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпаниясынын эки белгиден турган белгилери , ИКАОнун үч белгиден турган авиакомпаниясынын белгилери жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген . Тарыхый тапшырмалар дагы камтылган.

Авиакомпаниянын коддору:

Бул авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпаниясынын эки белгиден турган белгилери , ИКАОнун үч белгиден турган авиакомпаниясынын белгилери жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген . Тарыхый тапшырмалар дагы камтылган.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (0–9):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (A):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси:

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (B):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (C):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (D):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (E):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (F):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (G):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (H):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (I):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (J):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (K):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (L):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (M):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (N):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (O):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (P):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (Q):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (R):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (S):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (T):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (U):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (V):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (W):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (X):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (Y):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси (Z):

Бул бардык авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпанияларын белгилөөчүлөр, ИКАО авиакомпаниясынын белгилөөчүлөрү жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген. Толуктугу үчүн тарыхый тапшырмалар дагы киргизилген.

Авиакомпания:

Авиакомпания - жүргүнчү жүргүнчүлөр жана жүк ташуу үчүн аба транспорту кызматын көрсөткөн компания. Авиакомпаниялар бул кызматтарды көрсөтүү үчүн учактарды пайдаланышат жана кодирование келишимдери үчүн башка авиакомпаниялар менен өнөктөштүк же союздаштык түзүшү мүмкүн, алар бирдей каттамды сунушташат жана жүргүзүшөт. Адатта, авиакомпаниялар мамлекеттик авиация органы тарабынан берилген авиакомпаниянын сертификаты же лицензиясы менен таанылат. Авиакомпаниялар графикалык же чартердик операторлор болушу мүмкүн.

Авиакомпания:

Авиакомпания - жүргүнчү жүргүнчүлөр жана жүк ташуу үчүн аба транспорту кызматын көрсөткөн компания. Авиакомпаниялар бул кызматтарды көрсөтүү үчүн учактарды пайдаланышат жана кодирование келишимдери үчүн башка авиакомпаниялар менен өнөктөштүк же союздаштык түзүшү мүмкүн, алар бирдей каттамды сунушташат жана жүргүзүшөт. Адатта, авиакомпаниялар мамлекеттик авиация органы тарабынан берилген авиакомпаниянын сертификаты же лицензиясы менен таанылат. Авиакомпаниялар графикалык же чартердик операторлор болушу мүмкүн.

Utair:

Utair орусиялык авиакомпания, башкы кеңсеси Ханты-Мансийск аэропортунда, ал эми борборлору Сургут эл аралык аэропорту жана Внуково эл аралык аэропорту. Ал Батыш Сибирь боюнча мунай жана газ тармагын колдоо максатында каттамдуу ички жана айрым эл аралык жүргүнчүлөрдү ташуу, тик учактарды тейлөө жана туруктуу канаттуу учактар ​​менен тик учактар ​​менен кеңири чартердик рейстерди жүргүзөт.

Учууга компенсация жөнгө салуу:

Учуунун ордун толтуруу жөнүндөгү жобо - Евробиримдиктин мыйзамдарында, жүргүнчүлөргө учуудан баш тартуу, учуу токтотулганда же узак убакытка кечигип калган учурда компенсация жана жардам көрсөтүү боюнча жалпы эрежелерди белгилөө. Эң кеминде 2 сааттан кечигип калгандыгы, учуп кеткени же ашыкча брондоодон баш тартканы үчүн, учуунун алыстыгына жараша 250 евродон 600 еврого чейин компенсация талап кылынат. Эки сааттан кечиктирүү ар кандай түрдөгү компенсацияга укук жоктугун билдирет, эгерде кечигүү адаттан тыш деп табылса дагы. Авиакомпаниялар ылайыктуу учурларда суусундуктарды жана жатаканаларын камсыздашы керек. Европа Бирлигинин Юстиция Соту жүргүнчүлөрдүн укуктарын катуу чечмеледи, ошондуктан авиакомпаниялар келишимди бузгандыгы үчүн өз милдеттенмелеринен четтеп кетишет.

Авиакомпаниянын даттануулары:

Авиакомпаниянын даттануулары - бул авиакомпаниянын кардары тарабынан даттануу үчүн жооптуу авиакомпанияга же авиакомпаниялардын улуттук тармагын көзөмөлдөө үчүн жооптуу мамлекеттик кызматка берилген расмий даттануунун бардык түрлөрү. Авиакомпаниянын даттануулары көбүнчө аба каттамы учурунда көйгөйлөр чечилбей калгандыктан келип чыгат.

Авиакомпания консолидатору:

Авиакомпания консолидатору - бул авиа билеттердин дүң сатуучусу, кээде брокер катары сыпатталат. Авиакомпаниялар билеттерин консолидаторлорго бир кыйла арзандатууларга жана жалпы коомчулукка жеткиликтүү болгон өзгөчө шарттарда жасашат. Консолидаторлор көп рынокторго жетүүнү көздөшөт жана максаттуу топко ылайыктуу арзандатууларды жана тарифтердин ийкемдүүлүгүн сунуштай алышат.

Авиакомпания консолидатору:

Авиакомпания консолидатору - бул авиа билеттердин дүң сатуучусу, кээде брокер катары сыпатталат. Авиакомпаниялар билеттерин консолидаторлорго бир кыйла арзандатууларга жана жалпы коомчулукка жеткиликтүү болгон өзгөчө шарттарда жасашат. Консолидаторлор көп рынокторго жетүүнү көздөшөт жана максаттуу топко ылайыктуу арзандатууларды жана тарифтердин ийкемдүүлүгүн сунуштай алышат.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Учак:

Aircrew , ошондой эле учуу экипажы деп аталат, учуу учурунда учакты башкарган персонал. Учуунун экипажынын курамы учактын түрүнө, ошондой эле учуунун узактыгына жана максатына жараша болот.

Авиакомпанияны жөнгө салуу:

Авиакомпанияларды жөнгө салуу - бул авиакомпанияларга, атап айтканда, белгилүү бир каттамдарды тейлөөгө уруксат берилген авиакомпанияларга таасир этүүчү мамлекеттик чектөөлөрдү алып салуу процесси. Америка Кошмо Штаттарында, бул термин, адатта, 1978-жылы кабыл алынган Авиакомпанияны Мамлекеттик Жөнгө салуу Мыйзамына карата колдонулат. Аэропорттордо орундардын чектелген санын бөлүп берүү сыяктуу көйгөйлөрдү чечүү үчүн кандайдыр бир деңгээлде жөнгө салуунун жаңы формасы иштелип чыккан.

Авиакомпанияны жөнгө салуу актысы:

" Авиакомпанияны жөнгө салуу жөнүндө" мыйзам - бул 1978-жылы кабыл алынган Америка Кошмо Штаттарынын федералдык мыйзамы, ал АКШдагы авиакомпания тармагын жөнгө салып, тарифтер, каттамдар жана жаңы авиакомпаниялардын рынокко чыгышы сыяктуу аймактарга федералдык көзөмөлдү алып салган. Жарандык аэронавтика кеңешинин жөнгө салуу ыйгарым укуктары биротоло жоюлган, бирок Федералдык авиация администрациясынын (FAA) жөнгө салуучу ыйгарым укуктары авиация коопсуздугунун бардык аспектилеринде азайган эмес.

Авиакомпаниянын коддору:

Бул авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпаниясынын эки белгиден турган белгилери , ИКАОнун үч белгиден турган авиакомпаниясынын белгилери жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген . Тарыхый тапшырмалар дагы камтылган.

Авиакомпаниянын коддору:

Бул авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпаниясынын эки белгиден турган белгилери , ИКАОнун үч белгиден турган авиакомпаниясынын белгилери жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген . Тарыхый тапшырмалар дагы камтылган.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Жер үстүнөн берилген суучул:

Жер үстүнөн берилген сууга секирүү - дем алуу газы менен камсыз болгон жабдууларды колдонуп, сууда сүзүүчүнүн киндигин жер үстүнөн, же жээктен, же суучулдарды колдоочу идиштен, кээде кыйыр түрдө сууга секирүү аркылуу. Бул аквалангдан айырмаланат, анда суучулдун дем алуучу жабдыгы толугу менен өзүн өзү камтыйт жана жердин үстүнө эч кандай байланыш жок. Кадимки жер үстүндөгү суучулдардын артыкчылыктары сууга чөгүп кетүү коркунучу төмөн жана дем алуучу газга караганда суу менен камсыз кылуу кыйла узак, узак убакытка жана коопсуз декомпрессияга мүмкүнчүлүк берет. Кемчиликтери - суучулдардын кыймылына абсолюттук чектөө, киндиктин узундугу, киндиктин түйшүгү жана аквалангга салыштырмалуу материалдык-техникалык жана жабдуулардын чыгымдары жогору. Кемчиликтери суучулдун ушул режимин колдонууну суучул чакан аймакта иштеген тиркемелерге чектейт, бул коммерциялык суу астында иштөөдө көп кездешет.

Абанын эркиндиктери:

Абанын эркиндиги - бул өлкөнүн авиакомпанияларына башка өлкөнүн аба мейкиндигине кирүү жана конуу артыкчылыгын берген коммерциялык авиациялык укуктардын жыйындысы. Алар Чикаго конвенциясы деп аталган 1944-жылдагы Эл аралык жарандык авиация боюнча конвенциядагы авиацияны либералдаштыруу деңгээли боюнча келишпестиктердин натыйжасында түзүлгөн. Америка Кошмо Штаттары стандарттуу түрдө өзүнчө аба укуктарын мамлекеттердин ортосунда сүйлөшүүлөрдү жүргүзүүнү талап кылган, бирок көпчүлүк башка мамлекеттер катуу эрежелер жок болсо, АКШнын авиакомпанияларынын көлөмү аба каттамында үстөмдүк кылат деп тынчсызданышкан. Абанын эркиндиги эл аралык коммерциялык авиациялык маршруттар тармагынын негизги курулуш материалы болуп саналат. "Эркиндик" жана "укук" терминдеринин колдонулушу эл аралык аба каттамдарын аларга уруксат берген көп тараптуу жана эки тараптуу келишимдердин чегинде гана жүргүзүүгө укук берет.

Авиакомпаниянын тамагы:

An аба, тамак-аш, аба, тамак-аш, же качып тамак соода учагында бортундагы жүргүнчүлөр үчүн кызмат кылган бир тамак болуп саналат. Бул тамактар ​​атайын авиакомпаниянын коомдук тамактануу кызматы тарабынан даярдалат жана адатта авиакомпаниянын троллейбусун колдонуп жүргүнчүлөргө берилет.

Учакты басып алуу:

Учакты басып алуу - бул жеке адам же топ тарабынан учакты мыйзамсыз басып алуу. Учакты басып алуу учурунан баштап эле, көпчүлүк учурларда учкучту басып алган адамдын талабына ылайык учууга аргасыз кылышат. Бирок, сейрек учурларда, учакты басып алгандар өзүлөрү учуп келип, жанкечтилик кол салууларында колдонушкан, айрыкча 11-сентябрдагы чабуулдарда - жана бир нече учурларда, учактар ​​расмий учкуч же экинчи учкуч тарабынан уурдалган; б.а Любиц иши.

Учуу кызматчысы:

Стюардесса, ошондой эле башкаруучу / стюардессасынын же аба аскер катары белгилүү / аба тосууда, каттам көптөгөн бизнес истребителдерди жана кээ бир мамлекеттик аба кемесинин экипажынын мүчөсү болуп саналат. Жалпысынан салондун экипажы деп аталган стюардессалар жүргүнчүлөрдүн коопсуздугу жана ыңгайлуулугу үчүн жооп беришет.

Авиакомпаниянын хабы:

Авиакомпаниялардын хабы же аэропорттору бир же бир нече авиакомпания тарабынан жүргүнчүлөр агымын жана аэропортто учуу иштерин топтоо үчүн колдонулат. Алар жүргүнчүлөрдү акыркы көздөгөн жерине жеткирүү үчүн өткөрүп берүү пункттары катары кызмат кылышат. Бул борбордук-сүйлөө тутумунун бир бөлүгү. Авиакомпания бир нече борбордон тышкары (сүйлөгөн) шаарлардан хаб аэропортко учууларды жүргүзөт, ал эми сүйлөшүлгөн шаарлардын ортосунда жүргөн жүргүнчүлөр хаб аркылуу туташышы керек. Бул парадигма авиакомпанияга шаардын түгөйлөрүн тейлөөгө мүмкүнчүлүк берген масштабдуу экономиканы жаратат, антпесе экономикалык жактан үзгүлтүксүз тейлөөгө болбойт. Бул система түйүндөр жок жана сүйлөгөн шаарлардын ортосунда тынымсыз учуулар сунуш кылынган, чекиттен моделге карама-каршы келет. Хаб аэропорттору ошондой эле келип чыгуучу жана көздөгөн (O&D) трафикти тейлейт.

Роли – Дарем эл аралык аэропорту:

Raleigh – Durham эл аралык аэропорту , IATA коду RDU менен белгилүү, Роли, Дарем жана Түндүк Каролинанын тегерегиндеги изилдөө үч бурчтугу районун тейлеген негизги аэропорт. Ал юридикалык жакка кирбеген Вейк округунда жайгашкан, бирок Түндүк менен Чыгыштагы Рэли шаары жана Түштүктөн Кэри жана Моррисвилл шаарлары курчалган. Аэропорт 5 миң акр аянтты ээлейт жана үч учуп-конуу тилкеси бар.

Авиакомпаниянын тамагы:

An аба, тамак-аш, аба, тамак-аш, же качып тамак соода учагында бортундагы жүргүнчүлөр үчүн кызмат кылган бир тамак болуп саналат. Бул тамактар ​​атайын авиакомпаниянын коомдук тамактануу кызматы тарабынан даярдалат жана адатта авиакомпаниянын троллейбусун колдонуп жүргүнчүлөргө берилет.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Авиакомпания:

Авиакомпания - жүргүнчү жүргүнчүлөр жана жүк ташуу үчүн аба транспорту кызматын көрсөткөн компания. Авиакомпаниялар бул кызматтарды көрсөтүү үчүн учактарды пайдаланышат жана кодирование келишимдери үчүн башка авиакомпаниялар менен өнөктөштүк же союздаштык түзүшү мүмкүн, алар бирдей каттамды сунушташат жана жүргүзүшөт. Адатта, авиакомпаниялар мамлекеттик авиация органы тарабынан берилген авиакомпаниянын сертификаты же лицензиясы менен таанылат. Авиакомпаниялар графикалык же чартердик операторлор болушу мүмкүн.

Ливерлердин жана авиакомпаниялардын тизмеси:

Корпоративдик жана коммерциялык себептерден улам айырмаланган брендингди камсыз кылуу үчүн авиакомпаниянын ливери жана авиакомпаниялардын логотиби колдонулат. Көпчүлүк учурда алар улуттук иденттүүлүктүн белгилерин айкалыштырып, эл аралык рынокко жагымдуу болушат.

Аэропорттун эс алуу бөлмөсү:

Аэропорттун эс алуу жайы - бул көптөгөн аэропорттордо иштей турган жай. Аэропорттун эс алуучу жайлары тандалган жүргүнчүлөр үчүн аэропорттун терминалындагы ыңгайлуулуктардан тышкары, ыңгайлуу отуруу, тынч чөйрө жана кардарларды тейлөө өкүлдөрүнө жакшы жеткиликтүүлүктү сунуш кылат. Башка турак жайларда жеке жолугушуу бөлмөлөрү, телефондор, зымсыз интернет байланышы жана башка ишкердик кызматтары, жүргүнчүлөрдүн ыңгайлуулугун жогорулатуу үчүн камтылгандар, мисалы, акысыз суусундуктар, закускалар, журналдар жана душтар камтылышы мүмкүн.

Авиакомпаниянын тамагы:

An аба, тамак-аш, аба, тамак-аш, же качып тамак соода учагында бортундагы жүргүнчүлөр үчүн кызмат кылган бир тамак болуп саналат. Бул тамактар ​​атайын авиакомпаниянын коомдук тамактануу кызматы тарабынан даярдалат жана адатта авиакомпаниянын троллейбусун колдонуп жүргүнчүлөргө берилет.

Авиакомпаниянын тейлөө троллейбусу:

Авиакомпаниянын тейлөө троллейбусу , ошондой эле авиакомпаниянын тамактануу троллейбусу , авиакомпаниянын тамак троллейбусу же троллейбус араба деп аталган - бул аба каттамы менен учактын ичиндеги стюардессалар тарабынан суусундуктарды, авиакомпаниялардын тамактануусун жана башка нерселерди ташуу үчүн пайдаланууга берилген чакан тейлөө арабасы. учуу учурунда.

Авиакомпаниянын тамагы:

An аба, тамак-аш, аба, тамак-аш, же качып тамак соода учагында бортундагы жүргүнчүлөр үчүн кызмат кылган бир тамак болуп саналат. Бул тамактар ​​атайын авиакомпаниянын коомдук тамактануу кызматы тарабынан даярдалат жана адатта авиакомпаниянын троллейбусун колдонуп жүргүнчүлөргө берилет.

Көп учуучу программа:

Көп учуучу программа ( FFP ) - бул авиакомпания сунуш кылган берилгендик программасы.

Бизнес магнаты:

Бизнес-магнат - бул көптөгөн ийгиликтерге жана эбегейсиз байлыкка ишкананын көптөгөн тармактарына ээлик кылуу аркылуу жетишкен адам. Бул термин мүнөздүү түрдө жеке ишканага ээлик кылуу же акциялардын үстөмдүк абалы аркылуу товарлары же кызматтары көп керектелген фирманы же тармакты көзөмөлдөгөн бай ишкерди же инвесторду билдирет. Мындай адамдар да барондорун, өнөр-жай, жол башчылардын, төбөлдөрү, чыгым, олигархтардын плутократ, Тэйпэнс, же олигархтарды катары белгилүү болушу мүмкүн.

Авиакомпаниянын альянсы:

Авиакомпаниялардын альянсы - олуттуу деңгээлде кызматташууга макул болгон эки же андан ашык авиакомпаниялардын ортосундагы авиация тармагындагы макулдашуу. Альянстар өлкөлөрдүн ичинде авиакомпаниялар аралык кодирование байланыштарын түзгөн саякатчыларды жеңилдетүү үчүн маркетингдик брендингди сунушташы мүмкүн. Бул брендингге мүчө учактардын бирдиктүү аба кемеси кириши мүмкүн.

Kuban Airlines:

OAO Kuban Airlines Россиянын Краснодар шаарында жайгашкан авиакомпания болгон. Россиянын ичиндеги эл аралык графиктер жана эл аралык уставдар менен иштеген. Анын негизги базасы Краснодар эл аралык аэропорту болгон. Анын аталышы Россиянын түштүгүндөгү Кубань провинциясынан келген. 2012-жылдын 11-декабрында Кубань авиакомпаниясы каржылык кыйынчылыктардан улам ишин токтоткон.

Учактын учкучу:

Аба кемесинин учкучу же авиатору - аба кемесинин учушун анын багыттоочу учуу башкаруусун колдонуу менен башкаруучу адам. Кеме экипажынын башка мүчөлөрү, мисалы, штурмандар же бортинженерлер, ошондой эле учактын навигациясы жана кыймылдаткыч тутумдарын башкарууга катышкандыктан авиаторлор деп эсептелет. Башка экипаж мүчөлөрү, мисалы, дрондордун операторлору, стюардессалар, механиктер жана жердеги экипаждар авиаторлордун катарына кирбейт.

Авиакомпаниянын пилоттук формасы:

Авиакомпаниянын учкуч формасы 1930-жылдардын башында Pan American World Airways авиакомпаниясынын Clipper доорунун башында киргизилген. Азыркы учурда, негизги авиакомпаниялардын формалары бир аз стандартташтырылган жана Американын, Европанын, Азиянын, Австралиянын жана Африканын авиакомпаниялары, чакан аймактык операторлордон баштап, ири эл аралык компанияларга чейин кеңири колдонушат.

Командадагы учкуч:

Аба кемесинин командачысы ( PIC ) - бул учактын бортунда анын иштеши жана учуу учурунда коопсуздук үчүн жооптуу адам. Бул кадимки эки же үч учкучтуу экипаждын капитаны , же учактын башкаруу бөлүгүндө бир гана сертификатталган жана квалификациялуу учкуч болсо, "учкуч" болмок. PIC белгилүү бир учуу жана учуу шарттарында учакты иштетүү үчүн юридикалык жактан күбөлөндүрүлгөн болушу керек, бирок башкаруу элементтерин каалаган учурда башкарууну талап кылбайт. PIC - бул учакты жана анын учуу коопсуздугун жана эксплуатациясын юридикалык жактан жооптуу адам жана адатта ар кандай учуу эрежелерин бузгандыгы үчүн жооптуу адам болот.

Көп учуучу программа:

Көп учуучу программа ( FFP ) - бул авиакомпания сунуш кылган берилгендик программасы.

Авиакомпаниянын коддору:

Бул авиакомпаниялардын коддорунун тизмеси. Таблицада IATA авиакомпаниясынын эки белгиден турган белгилери , ИКАОнун үч белгиден турган авиакомпаниясынын белгилери жана авиакомпаниянын чакыруу белгилери келтирилген . Тарыхый тапшырмалар дагы камтылган.

Авиакомпанияны жөнгө салуу:

Авиакомпанияларды жөнгө салуу - бул авиакомпанияларга, атап айтканда, белгилүү бир каттамдарды тейлөөгө уруксат берилген авиакомпанияларга таасир этүүчү мамлекеттик чектөөлөрдү алып салуу процесси. Америка Кошмо Штаттарында, бул термин, адатта, 1978-жылы кабыл алынган Авиакомпанияны Мамлекеттик Жөнгө салуу Мыйзамына карата колдонулат. Аэропорттордо орундардын чектелген санын бөлүп берүү сыяктуу көйгөйлөрдү чечүү үчүн кандайдыр бир деңгээлде жөнгө салуунун жаңы формасы иштелип чыккан.

Авиакомпанияны броньдоо тутуму:

Авиакомпанияларды броньдоо тутумдары ( ARS ) жүргүнчүлөр менен түз байланышууну колдогон тиркемелер болгон жүргүнчүлөрдү тейлөө тутумдарынын (PSS) бир бөлүгү болуп саналат.

Авиакомпанияны броньдоо тутуму:

Авиакомпанияларды броньдоо тутумдары ( ARS ) жүргүнчүлөр менен түз байланышууну колдогон тиркемелер болгон жүргүнчүлөрдү тейлөө тутумдарынын (PSS) бир бөлүгү болуп саналат.

Авиациялык коопсуздук:

Авиациялык коопсуздук - авиациялык иш-аракеттерге байланыштуу, аба кемесинин иштешине байланыштуу же ага түздөн-түз колдоо көрсөтүүчү тобокелдиктер азайып, алгылыктуу деңгээлге чейин көзөмөлдөнүп турган авиация тутумунун же уюмдун абалы. Ал теорияны, практиканы, иликтөөнү жана учуулардын каталарынын категорияларын камтыйт жана жөнгө салуу, билим берүү жана окутуу аркылуу мындай каталардын алдын алат. Ошондой эле, аба каттамдарынын коопсуздугу жөнүндө коомчулукка маалымат берген өнөктүктөрдүн контекстинде колдонсо болот.

Авиациялык коопсуздук:

Авиациялык коопсуздук - авиациялык иш-аракеттерге байланыштуу, аба кемесинин иштешине байланыштуу же ага түздөн-түз колдоо көрсөтүүчү тобокелдиктер азайып, алгылыктуу деңгээлге чейин көзөмөлдөнүп турган авиация тутумунун же уюмдун абалы. Ал теорияны, практиканы, иликтөөнү жана учуулардын каталарынын категорияларын камтыйт жана жөнгө салуу, билим берүү жана окутуу аркылуу мындай каталардын алдын алат. Ошондой эле, аба каттамдарынын коопсуздугу жөнүндө коомчулукка маалымат берген өнөктүктөрдүн контекстинде колдонсо болот.

Учуу алдындагы коопсуздукту көрсөтүү:

Учуу алдындагы коопсуздук боюнча брифинг - аба кемесинин жүргүнчүлөрүнө, учактын ичиндеги коопсуздук белгилери жөнүндө учуп кетүүдөн мурун берилген толук түшүндүрмө.

Учуу алдындагы коопсуздукту көрсөтүү:

Учуу алдындагы коопсуздук боюнча брифинг - аба кемесинин жүргүнчүлөрүнө, учактын ичиндеги коопсуздук белгилери жөнүндө учуп кетүүдөн мурун берилген толук түшүндүрмө.

Авиакомпаниянын отургучу:

Авиакомпаниянын отургучтары - жүргүнчүлөр сапардын узактыгы үчүн жайгаштырылган лайнердеги орун. Адатта, мындай отургучтар учактын фюзеляжынан өтүүчү катар-катар жайгаштырылат. Абадагы мындай отургучтардын схемасы учак отургуч картасы деп аталат.

Учак отургуч картасы:

Учактын отургуч картасы же отуруу схемасы - жүргүнчү ташуучу лайнердин ичиндеги орун схемасынын схемасы. Алар көбүнчө маалымат берүү максатында авиакомпаниялар тарабынан жарыяланат жана жүргүнчүлөргө брондоодо же каттоодо орун тандоодо колдонулат.

Учак отургуч картасы:

Учактын отургуч картасы же отуруу схемасы - жүргүнчү ташуучу лайнердин ичиндеги орун схемасынын схемасы. Алар көбүнчө маалымат берүү максатында авиакомпаниялар тарабынан жарыяланат жана жүргүнчүлөргө брондоодо же каттоодо орун тандоодо колдонулат.

Авиакомпаниянын отургучу:

Авиакомпаниянын отургучтары - жүргүнчүлөр сапардын узактыгы үчүн жайгаштырылган лайнердеги орун. Адатта, мындай отургучтар учактын фюзеляжынан өтүүчү катар-катар жайгаштырылат. Абадагы мындай отургучтардын схемасы учак отургуч картасы деп аталат.

Учак отургуч картасы:

Учактын отургуч картасы же отуруу схемасы - жүргүнчү ташуучу лайнердин ичиндеги орун схемасынын схемасы. Алар көбүнчө маалымат берүү максатында авиакомпаниялар тарабынан жарыяланат жана жүргүнчүлөргө брондоодо же каттоодо орун тандоодо колдонулат.

Авиакомпания сексуалдык басмырлоого байланыштуу талаш-тартыштарда отурат:

Төрт авиакомпания; British Airways, Qantas, Air New Zealand жана Virgin Australia авиакомпаниялары, эркек жүргүнчүлөрдү жынысына карап басмырлаган деген талаштуу отуруу саясаты үчүн сынга кабылды. Бул төрт компания кароосуз калган балдарды рейсте чоңдордун эркектеринин жанына отургузуудан баш тартышкан, ошондуктан алар бардык эркектерди балдар үчүн коркунучтуу деп эсептешет.

Авиакомпаниянын отургучу:

Авиакомпаниянын отургучтары - жүргүнчүлөр сапардын узактыгы үчүн жайгаштырылган лайнердеги орун. Адатта, мындай отургучтар учактын фюзеляжынан өтүүчү катар-катар жайгаштырылат. Абадагы мындай отургучтардын схемасы учак отургуч картасы деп аталат.

Аэропорттун коопсуздугу:

Аэропорттун коопсуздугу деп жүргүнчүлөрдү, кызматкерлерди, учактарды жана аэропорттун мүлкүн кокустан / зыяндуу зыяндан, кылмыштуулуктан, терроризмден жана башка коркунучтардан коргоого аракет кылган ыкмаларды жана ыкмаларды билдирет.

Авиакомпаниянын тейлөө троллейбусу:

Авиакомпаниянын тейлөө троллейбусу , ошондой эле авиакомпаниянын тамактануу троллейбусу , авиакомпаниянын тамак троллейбусу же троллейбус араба деп аталган - бул аба каттамы менен учактын ичиндеги стюардессалар тарабынан суусундуктарды, авиакомпаниялардын тамактануусун жана башка нерселерди ташуу үчүн пайдаланууга берилген чакан тейлөө арабасы. учуу учурунда.

Авиакомпаниянын тейлөө троллейбусу:

Авиакомпаниянын тейлөө троллейбусу , ошондой эле авиакомпаниянын тамактануу троллейбусу , авиакомпаниянын тамак троллейбусу же троллейбус араба деп аталган - бул аба каттамы менен учактын ичиндеги стюардессалар тарабынан суусундуктарды, авиакомпаниялардын тамактануусун жана башка нерселерди ташуу үчүн пайдаланууга берилген чакан тейлөө арабасы. учуу учурунда.

Авиакомпания сексуалдык басмырлоого байланыштуу талаш-тартыштарда отурат:

Төрт авиакомпания; British Airways, Qantas, Air New Zealand жана Virgin Australia авиакомпаниялары, эркек жүргүнчүлөрдү жынысына карап басмырлаган деген талаштуу отуруу саясаты үчүн сынга кабылды. Бул төрт компания кароосуз калган балдарды рейсте чоңдордун эркектеринин жанына отургузуудан баш тартышкан, ошондуктан алар бардык эркектерди балдар үчүн коркунучтуу деп эсептешет.

Авиакомпания сексуалдык басмырлоого байланыштуу талаш-тартыштарда отурат:

Төрт авиакомпания; British Airways, Qantas, Air New Zealand жана Virgin Australia авиакомпаниялары, эркек жүргүнчүлөрдү жынысына карап басмырлаган деген талаштуу отуруу саясаты үчүн сынга кабылды. Бул төрт компания кароосуз калган балдарды рейсте чоңдордун эркектеринин жанына отургузуудан баш тартышкан, ошондуктан алар бардык эркектерди балдар үчүн коркунучтуу деп эсептешет.

Авиакомпания сексуалдык басмырлоого байланыштуу талаш-тартыштарда отурат:

Төрт авиакомпания; British Airways, Qantas, Air New Zealand жана Virgin Australia авиакомпаниялары, эркек жүргүнчүлөрдү жынысына карап басмырлаган деген талаштуу отуруу саясаты үчүн сынга кабылды. Бул төрт компания кароосуз калган балдарды рейсте чоңдордун эркектеринин жанына отургузуудан баш тартышкан, ошондуктан алар бардык эркектерди балдар үчүн коркунучтуу деп эсептешет.

Учуу кызматчысы:

Стюардесса, ошондой эле башкаруучу / стюардессасынын же аба аскер катары белгилүү / аба тосууда, каттам көптөгөн бизнес истребителдерди жана кээ бир мамлекеттик аба кемесинин экипажынын мүчөсү болуп саналат. Жалпысынан салондун экипажы деп аталган стюардессалар жүргүнчүлөрдүн коопсуздугу жана ыңгайлуулугу үчүн жооп беришет.

Учуу кызматчысы:

Стюардесса, ошондой эле башкаруучу / стюардессасынын же аба аскер катары белгилүү / аба тосууда, каттам көптөгөн бизнес истребителдерди жана кээ бир мамлекеттик аба кемесинин экипажынын мүчөсү болуп саналат. Жалпысынан салондун экипажы деп аталган стюардессалар жүргүнчүлөрдүн коопсуздугу жана ыңгайлуулугу үчүн жооп беришет.

Авиакомпаниянын телетайп тутуму:

Авиакомпаниянын телетайп тутумунда жөнөкөй электр байланыш каналдары аркылуу терилген билдирүүлөрдү чекиттен чекитке жеткире турган электр-механикалык машиналар болгон телепринтерлер колдонулат, көбүнчө жуп сымдар. Бул шаймандардын эң заманбап формасы толугу менен электрондук жана принтердин ордуна экран колдонулат.

Авиакомпаниянын телетайп тутуму:

Авиакомпаниянын телетайп тутумунда жөнөкөй электр байланыш каналдары аркылуу терилген билдирүүлөрдү чекиттен чекитке жеткире турган электр-механикалык машиналар болгон телепринтерлер колдонулат, көбүнчө жуп сымдар. Бул шаймандардын эң заманбап формасы толугу менен электрондук жана принтердин ордуна экран колдонулат.

Авиакомпаниянын телетайп тутуму:

Авиакомпаниянын телетайп тутумунда жөнөкөй электр байланыш каналдары аркылуу терилген билдирүүлөрдү чекиттен чекитке жеткире турган электр-механикалык машиналар болгон телепринтерлер колдонулат, көбүнчө жуп сымдар. Бул шаймандардын эң заманбап формасы толугу менен электрондук жана принтердин ордуна экран колдонулат.

Авиакомпаниянын билети:

Авиакомпаниянын билети - бул авиакомпания же туристтик агенттик тарабынан берилген, жеке адамдын аба кемесиндеги рейсте орун алууга укугун тастыктаган документ же электрондук жазуу. Авиакомпаниянын билети эки түрдүн бири болушу мүмкүн: купондор же талондор бар кагаз билети ; жана электрондук билет.

Авиакомпаниянын билети:

Авиакомпаниянын билети - бул авиакомпания же туристтик агенттик тарабынан берилген, жеке адамдын аба кемесиндеги рейсте орун алууга укугун тастыктаган документ же электрондук жазуу. Авиакомпаниянын билети эки түрдүн бири болушу мүмкүн: купондор же талондор бар кагаз билети ; жана электрондук билет.

Авиакомпаниянын расписание:

Авиакомпаниялардын расписаниеси - бул көптөгөн авиакомпаниялар жүргүнчүлөргө график, флот, коопсуздук, учуудагы көңүл ачуу, тамак-аш менюсу, багаждын салмагы боюнча чектөөлөр жана байланыш маалыматтары сыяктуу бир нече ар кандай нерселерди маалымдоо үчүн колдонулган басылып чыккан брошюралар же папкалар.

Авиакомпаниянын расписание:

Авиакомпаниялардын расписаниеси - бул көптөгөн авиакомпаниялар жүргүнчүлөргө график, флот, коопсуздук, учуудагы көңүл ачуу, тамак-аш менюсу, багаждын салмагы боюнча чектөөлөр жана байланыш маалыматтары сыяктуу бир нече ар кандай нерселерди маалымдоо үчүн колдонулган басылып чыккан брошюралар же папкалар.

Учууга көз салуу:

Учууну көзөмөлдөө - бул программалык камсыздоону колдонуп, учууларды, учактарды жана аэропорттун ишмердүүлүгүн көзөмөлдөөнү камтыган кызмат.

Air Line State Park Trail:

Air Line State Park Trail - Коннектикутта жайгашкан темир жол жана сызыктуу мамлекеттик парк. Из Түштүк, Түндүк Чыгыш Жээги Гринвейдин бир бөлүгү жана Томпсон кошумчасы деп бөлүнгөн. Колчестерге чейинки кошумча 3,6 миль аралык кээде Air Line жолунун бир бөлүгү катары белгиленет. Массачусетс штатындагы сызыкта, Түштүк Жаңы Англия Транклайн Трэйл менен туташат, ошол эле жолдун боюнда курулган MA, Франклинге чейин 22 чакырым. 2018-жылдан бери, Портленд шаарчасы, КТ да Авиакомпаниянын Трассасынын 2,3 чакырым аралыгын сактап, Чыгыш Хэмптон менен шаар сызыгындагы мамлекеттик парктын түштүк четине туташтырды.

Авиакомпаниянын транспорттук пилоттук лицензиясы:

Авиакомпаниянын транспорттук пилоттук күбөлүгү ( ATPL ), же Америка Кошмо Штаттарында авиакомпаниянын транспорттук пилоттук (ATP) сертификаты - бул учактын пилоттук күбөлүгүнүн эң жогорку деңгээли. Авиакомпаниянын транспорттук учкучу (сөзсүз) сертификатына ээ болгондор CFR 14-бөлүмүнүн 121-бөлүгүнө ылайык, пландаштырылган аба транспортторунун командачылыгында пилоттук милдетти аткара алышат. Улуу Британияда учкучтар 9 кишилик учакта командир болуп иштей электе, ATPLди алышы керек. же андан көп жүргүнчү отургучтары.

Вулкандык учууну жокко чыгаруу:

Вулкандык учууну жок кылуу же вулкандагы авиакомпания кризиси төмөнкүлөрдү камтышы мүмкүн:

  • 2011 Puyehue атылышы # Транспорттун үзгүлтүккө учурашы, Чили, Аргентина, Жаңы Зеландия, Австралия
  • Исландияда, Европада, 2011-жылы Гримсвотн атылгандан кийин аба каттамы үзгүлтүккө учурады
  • Исландияда, Европада, 2010-жылдагы Эйяфьяллажокул атылгандан кийин аба каттамы үзгүлтүккө учурады
  • Индонезияда 2010-жылы Мерапи тоосунун атылышы # Аба каттамы
Учак:

Лайнер - жүргүнчүлөрдү жана аба жүктөрүн ташуу үчүн учактын бир түрү. Мындай учактарды көбүнчө авиакомпаниялар иштетишет. Авиакомпаниянын аныктамасы ар кайсы өлкөдө ар кандай болушу мүмкүн, бирок авиакомпания көбүнчө коммерциялык кызматта бир нече жүргүнчүнү же жүктү ташууга арналган учак катары аныкталат. Алардын эң чоңу - кенен кузовдуу учактар, аларды эгиз-өткөөл деп да аташат, анткени жалпысынан жүргүнчүлөр салонунун алдыңкы жагынан арткы бөлүгүнө чейин эки өзүнчө өткөөл бар. Адатта, бул авиакомпаниялардын борборлору менен ири шаарлардын ортосундагы алыскы рейстерде колдонулат. Учактардын кичинекей, кеңири тараган классы - бул кууш корпус же бир өтмөктөр. Адатта, булар кеңири кесиптештерине караганда жүргүнчүлөрү азыраак орто жана кыска аралыкка учуу үчүн колдонулат.

Учак номери 4:

Number 4 авиалайнери Норман Бел Геддес жана Отто А.Коллер тарабынан Экинчи Дүйнөлүк Согушка чейин Европа менен Түндүк Американын ортосунда саякаттаган ири трансатлантикалык лайнерлерди алмаштырууга арналган, 9 кабаттуу амфибиялык жүргүнчү учагы үчүн жасалган. Ал эч качан курулган эмес.

Учактын көк китеби:

BlueBoook учагы - колдонулган учактардын көк китеби. Булардын төртөө авиация тармагында кеңири колдонулат; Aircraft Bluebook Price Digest , Aircraft Value Reference (VREF) жана Airliner Price Guide - акы төлөнүүчү жазылуу басылмалары. Эл аралык Bluebook - бул акысыз онлайн кызматы.

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы:

Эйрбас менен Боингдин атаандаштыгы 1990-жылдардан бери реактивдүү учактын ири базарында дуполия катары мүнөздөлүп келген. Бул дүйнөлүк аэрокосмикалык индустриянын биригишинин натыйжасында, Airbus Европанын консорциуму болуп баштаган, ал эми Американын Боинг компаниясы мурдагы атаандашы Макдоннелл Дугласты 1997-жылы өзүнө сиңирип алган. АКШдагы Локхид Мартин жана Конвейр сыяктуу башка өндүрүүчүлөр. , жана British Aerospace жана Fokker Европада мындан ары атаандаштыкка туруштук бере алышкан жок жана натыйжалуу бул рыноктон чыгып кетишти.

Учак дүйнөсү:

Airliner World - Англиянын Линкольншир штатындагы Стамфорддогу Key Publishing тарабынан чыгарылган авиациялык журнал. Америка Кошмо Штаттарында, журнал Нью-Джерси штатындагы Авенел шаарындагы Key Publishing кеңсесинен таратылат.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Авиациялык кырсыктар жана инциденттер:

Авиациялык кырсык Эл аралык жарандык авиация жөнүндө Конвенция тарабынан 13-тиркемеде, аба кемесин эксплуатациялоо менен байланышкан окуя катары аныкталат, ал каалаган адам учуп кетүү ниети менен аба кемесине отурган учурдан тартып, бардык ушул адамдар түшкөнгө чейин жана а) адам өлүмгө дуушар болгон же оор жаракат алган, б) аба кемеси олуттуу зыянга учураса же структурасы бузулса, же в) аба кемеси дайынсыз жоголсо же таптакыр жеткиликсиз болуп калса. 13-тиркемеде авиациялык инцидент авиакомпаниянын эксплуатацияланышына байланыштуу, анын иштөө коопсуздугуна таасир этүүчү же таасир этиши мүмкүн болгон кырсыктан башка учурлар катары аныкталат.

Учакты басып алуу:

Учакты басып алуу - бул жеке адам же топ тарабынан учакты мыйзамсыз басып алуу. Учакты басып алуу учурунан баштап эле, көпчүлүк учурларда учкучту басып алган адамдын талабына ылайык учууга аргасыз кылышат. Бирок, сейрек учурларда, учакты басып алгандар өзүлөрү учуп келип, жанкечтилик кол салууларында колдонушкан, айрыкча 11-сентябрдагы чабуулдарда - жана бир нече учурларда, учактар ​​расмий учкуч же экинчи учкуч тарабынан уурдалган; б.а Любиц иши.

Авиакомпаниянын отургучу:

Авиакомпаниянын отургучтары - жүргүнчүлөр сапардын узактыгы үчүн жайгаштырылган лайнердеги орун. Адатта, мындай отургучтар учактын фюзеляжынан өтүүчү катар-катар жайгаштырылат. Абадагы мындай отургучтардын схемасы учак отургуч картасы деп аталат.

Лайнерди атып түшүрүү окуяларынын тизмеси:

Коммерциялык авиациянын тарыхында учакты атып түшүрүү боюнча атайылап же кокустан болгон көптөгөн окуялар болгон. Бул хронологиялык тартипте тизме террористтердин жардырууларынан же диверсиялардан көрө, согуш мезгилиндеги окуяларды кошкондо, учактар ​​мылтыктын огунан же ракеталык чабуулдан түшкөн учурларды документтештирүүгө арналган.

Лайнерди атып түшүрүү окуяларынын тизмеси:

Коммерциялык авиациянын тарыхында учакты атып түшүрүү боюнча атайылап же кокустан болгон көптөгөн окуялар болгон. Бул хронологиялык тартипте тизме террористтердин жардырууларынан же диверсиялардан көрө, согуш мезгилиндеги окуяларды кошкондо, учактар ​​мылтыктын огунан же ракеталык чабуулдан түшкөн учурларды документтештирүүгө арналган.

Учак:

Лайнер - жүргүнчүлөрдү жана аба жүктөрүн ташуу үчүн учактын бир түрү. Мындай учактарды көбүнчө авиакомпаниялар иштетишет. Авиакомпаниянын аныктамасы ар кайсы өлкөдө ар кандай болушу мүмкүн, бирок авиакомпания көбүнчө коммерциялык кызматта бир нече жүргүнчүнү же жүктү ташууга арналган учак катары аныкталат. Алардын эң чоңу - кенен кузовдуу учактар, аларды эгиз-өткөөл деп да аташат, анткени жалпысынан жүргүнчүлөр салонунун алдыңкы жагынан арткы бөлүгүнө чейин эки өзүнчө өткөөл бар. Адатта, бул авиакомпаниялардын борборлору менен ири шаарлардын ортосундагы алыскы рейстерде колдонулат. Учактардын кичинекей, кеңири тараган классы - бул кууш корпус же бир өтмөктөр. Адатта, булар кеңири кесиптештерине караганда жүргүнчүлөрү азыраак орто жана кыска аралыкка учуу үчүн колдонулат.

Airliners.net:

Airliners.net - бул авиациялык веб-сайт, ал самолеттордун жана аэропорттордун кеңири сүрөт базасын, ошондой эле авиациянын ышкыбоздоруна арналган форумду камтыйт. Иохан Лундгрен, кичи тарабынан түзүлгөн, сайт 1996-жылы Заманбап Лайнерлердин Сүрөттөрү катары пайда болгон. Аны 2007-жылы Demand Media компаниясы сатып алып, 2016-жылы ири жаңылануудан өткөн.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...