Monday, March 29, 2021

Air sensitivity, Air sensitivity, Airport

Абанын сезгичтиги:

Аба сезгичтиги - бул, айрыкча, химияда, химиялык бирикмелердин абанын айрым курамдык бөлүктөрү менен реактивдүүлүгүн көрсөтүү үчүн колдонулган термин. Көбүнчө реакциялар атмосфералык кычкылтек (O 2 ) же суу буусу (H 2 O) менен жүрөт, бирок абанын көмүр кычкыл газы (CO), көмүр кычкыл газы (CO 2 ) жана азот (N 2 ) ошондой эле мүмкүн.

Абанын сезгичтиги:

Аба сезгичтиги - бул, айрыкча, химияда, химиялык бирикмелердин абанын айрым курамдык бөлүктөрү менен реактивдүүлүгүн көрсөтүү үчүн колдонулган термин. Көбүнчө реакциялар атмосфералык кычкылтек (O 2 ) же суу буусу (H 2 O) менен жүрөт, бирок абанын көмүр кычкыл газы (CO), көмүр кычкыл газы (CO 2 ) жана азот (N 2 ) ошондой эле мүмкүн.

Аэропорт:

Аэропорт - кеңири жайлары бар аэродром, көбүнчө коммерциялык аба транспорту үчүн. Аэропорттордо көбүнчө учактарды токтотуп, тейлөөчү жайлар жана башкаруу мунарасы бар. Аэропорт аэропортко жете турган ачык мейкиндикти камтыйт, анын ичинде кеминде бир оперативдүү активдүү жер, учак учуп-конуу үчүн учуу тилкеси же тик учак аянтчасы камтылган жана көп учурда башкаруу мунаралары сыяктуу жанындагы коммуналдык имараттарды камтыйт, ангарлар жана терминалдар. Чоңураак аэропорттордо аэропорттун перрондору, унаа жолдорунун көпүрөлөрү, аба кыймылын башкаруу борборлору, ресторандар жана эс алуучу жайлар сыяктуу жүргүнчүлөрдү тейлөөчү жайлар жана авариялык кызматтар болушу мүмкүн. Айрым өлкөлөрдө, атап айтканда АКШда, аэропорттордо, адатта, жалпы авиацияны тейлеген туруктуу базанын бир же бир нече оператору бар.

Аэрозани:

Аэрозани - бул винттин жардамы менен жүрүүчү, лыжа тебүү менен чуркаган, түндүк Россияда байланыш, почта жеткирүү, медициналык жардам, чукул калыбына келтирүү жана чек араны кайтаруу, ошондой эле эс алуу үчүн колдонулат. Аэрозанилер Советтик Кызыл Армия тарабынан Кышкы согушта жана Экинчи Дүйнөлүк согушта колдонулган.

Air-Sol Moyenne Portée:

Air-Sol Moyenne Portée - Франциянын өзөктүк абага учуруучу канаттуу ракетасы. Франциянын өзөктүк доктринасында ал "стратегияга чейинки" курал деп аталып, стратегиялык өзөктүк куралды кеңири масштабда иштетүүдөн мурун "эскертүү огу" колдонулат. Ракетанын курулушу Aérospatiale тактикалык ракета дивизиясына, азыр MBDAнын курамына кирген. Ракетаны жасоого 600 миллион доллар сарпталган.

Аба булагы жылуулук насосу:

Аба булагындагы жылуулук насосу (ASHP) - жылуулук насосунун бир түрү, ал муздаткычтан жылуулукту сиңирип, ошол эле буу-кысуу муздатуу процесси жана желдеткичи бар тышкы жылуулук алмаштыргычтын жардамы менен кондиционерлер колдонот. Бирок, ал кондиционердик блоктон айырмаланып, жылуу жана муздак имаратка ээ, ошондой эле кээ бир учурларда үйдөгү ысык суу менен камсыздайт.

Аба булагы жылуулук насосу:

Аба булагындагы жылуулук насосу (ASHP) - жылуулук насосунун бир түрү, ал муздаткычтан жылуулукту сиңирип, ошол эле буу-кысуу муздатуу процесси жана желдеткичи бар тышкы жылуулук алмаштыргычтын жардамы менен кондиционерлер колдонот. Бирок, ал кондиционердик блоктон айырмаланып, жылуу жана муздак имаратка ээ, ошондой эле кээ бир учурларда үйдөгү ысык суу менен камсыздайт.

Учуу Дизайн КТ:

Flight Design CT сериясы - бул Германиянын Flight Design компаниясы чыгарган бийик канаттуу, үч велосипеддүү трамвай, эки орундуу, өтө жеңил жана жеңил спорттук учактардын үй-бүлөсү. Үй бүлөгө баштапкы CT жана CT2K , CTSW , CTLS жана MC моделдери кирет.

Сүйрөөнү азайтуучу аэроспикет:

А сүйрөө-кыскартуу aerospike Supersonic ылдамдыкта чоркок органдарынын forebody басым аэродинамикалык каршылыгын азайтат турган түзүлүш. Аэрокопед дененин алдында өзүнчө шок жаратат. Шок менен алдыңкы бөлүктүн ортосунда циркуляциялык агымдын зонасы пайда болот, ал алдыга жылдырылган профилдегидей кыймылдап, сүйрөөнү азайтат.

Air-start system:

Аба менен баштоо тутуму - ири дизелдик жана газ турбиналуу кыймылдаткычтарды ишке киргизүү үчүн баштапкы айланууну камсыз кылуу үчүн колдонулган кубат булагы.

Аба чабуулу:

Аба чабуулу , аба соккусу же аба чабуулу - бул учактар ​​тарабынан жасалган чабуул операциясы. Аба чабуулдары блимптер, шарлар, истребителдер, бомбардировщиктер, кургак учактар, чабуулчу тик учактар ​​жана дрондор сыяктуу учактардан берилет. Расмий аныктамада ар кандай буталар, анын ичинде душмандын абадан жасалган буталары камтылган, бирок популярдуу колдонууда бул термин, адатта, килем сыяктуу чоңураак, жалпы чабуулдан айырмаланып, жерге же деңиз флотуна тактикалык (чакан масштабдуу) чабуул менен кыскартылат. бомбалоо. Аба соккусунда колдонулуучу куралдар түздөн-түз атуучу учактар ​​орнотулган замбиректерден жана пулемёттордон, ракеталардан жана "жер-жер" ракеталарынан, ар кандай түрдөгү аба бомбаларынан, глайд бомбаларынан, канаттуу ракеталардан, баллистикалык ракеталардан, жада калса багытталган энергетикалык куралдардан турушу мүмкүн. лазер сыяктуу.

Аба артыкчылыгы:

Аба үстөмдүгүнүн согушкери - каршы аба күчтөрүнө караганда тактикалык үстөмдүк орнотуп, душмандын аба мейкиндигин башкарууну колго алуу үчүн иштелип чыккан истребитель учагы. Абадагы артыкчылыкка ээ болгондорго биринчи кезекте душмандын шамдагай, жеңил куралданган учактарына каршы абада күрөш жүргүзүү жана аба мейкиндигин көзөмөлдөө маселесиндеги ар кандай кыйынчылыктарды жоюу милдети жүктөлгөн, бирок айрымдары абадан-бетке чабуул жасоодо экинчи ролду ойношу мүмкүн.

Респиратор:

Респиратор - бул колдонуучуну зыяндуу атмосферадан, анын ичинде түтүндөрдөн, буулардан, газдардан жана чаңдар жана абадагы микроорганизмдер сыяктуу бөлүкчөлөрдөн дем алуудан сактоого арналган шайман. Эки негизги категория бар: абаны булгоочу атмосфераны чыпкалоо жолу менен алынган абаны тазалоочу респиратор жана аба менен камсыздалган респиратор . Ар бир категорияга киргенде, зыяндуу абадагы булгоочу заттарды азайтуу же жок кылуу үчүн ар кандай ыкмалар колдонулат.

Аба колдогон структура:

Аба колдоого ээ болгон структура - бул структуралык бүтүндүгүн ички басымдагы абаны жумшак материалдык конвертти желдетүү үчүн колдонуудан, демек, аба структуранын негизги таянычы, ал эми кирүү аба шлюздары аркылуу болот.

Аба колдогон структура:

Аба колдоого ээ болгон структура - бул структуралык бүтүндүгүн ички басымдагы абаны жумшак материалдык конвертти желдетүү үчүн колдонуудан, демек, аба структуранын негизги таянычы, ал эми кирүү аба шлюздары аркылуу болот.

Аба колдогон структура:

Аба колдоого ээ болгон структура - бул структуралык бүтүндүгүн ички басымдагы абаны жумшак материалдык конвертти желдетүү үчүн колдонуудан, демек, аба структуранын негизги таянычы, ал эми кирүү аба шлюздары аркылуу болот.

Аба асма:

Аба асма - бул электр же кыймылдаткыч менен башкарылуучу аба насосу же компрессор менен иштеген транспорттун асма түрү. Бул компрессор абаны, адатта, текстиль менен бекемделген резинадан жасалган ийкемдүү сильфонго сордурат. Ушул сыяктуу көптөгөн өзгөчөлүктөрдү сунуш кылган гидропневматикалык суспензиядан айырмаланып, аба суспензиясында басымдагы суюктук колдонулбайт, ал эми басымдуу абада колдонулат. Аба басымы сильфонду үйлөп, шассиди октон көтөрөт.

Аэрофагия:

Аэрофагия - ашказанга өтүп, абаны көп жутуунун шарты. Аэрофагия адаттан тышкаркы абалды да билдириши мүмкүн, анда негизги симптом ашыкча жалпак болуп, кекиртүү байкалбайт жана абанын ичегиге кирүү механизми белгисиз. Психиатриядагы аэрофагия кээде нерв же тынчсыздануу менен байланыштырылат.

Аба такси:

Аэро такси - бул чакан коммерциялык учак, ал талап боюнча кыска рейстерди жасайт.

Германиянын авиакомпанияларынын тизмеси:

Бул Германиянын учурдагы авиакомпанияларынын тизмеси .

Герметикалык мөөр:

Бир дымыктыруу мөөр бир объект Airtight кылат мөөр кандайдыр бир түрү болуп саналат. Бул термин алгач герметикалык айнек идиштерге карата колдонулган, бирок технология өнүккөн сайын ал материалдардын, анын ичинде резина жана пластмассалардын чоң категориясына жайылтылган. Герметикалык пломбалар көптөгөн электрондук жана саламаттык сактоо өнүмдөрүнүн туура жана коопсуз иштеши үчүн маанилүү. Техникалык жактан колдонулганда, белгилүү бир сыноо ыкмасы жана колдонуу шарттары менен бирге айтылган.

Меш:

Меш - бул аппараттын ичинде же анын үстүндө отун жагуучу же электр энергиясын колдонуп жылуулук алуу үчүн колдонулуучу шайман. Убакыттын өтүшү менен көптөгөн өнүгүүлөрдү көрүп, тамак бышыруунун негизги максатына кызмат кылат.

Эфир убактысы (аттракциондор):

Көңүл ачуу аттракциондорунун контекстинде, эфирдик убакыт же эфирдик убакыт роликтин жээгиндеги же башка мингендердин салмактуулуксуздуктан же G-күчтөрдүн терс таасирин алган мезгилди билдирет. Роликтер менен, аба убактысы, адатта, поезд адырдан ылдамдык менен өткөндө жетишилет.

"Абадан абага" ракетасы:

Аба-ракеталык (AAM) дагы бир учак жок кылыш үчүн аба кемеси атылган ракета болуп саналат. AAMs адатта бир же бир нече ракета кыймылдаткычтары менен иштейт, адатта катуу күйүүчү май, бирок кээде суюк күйүүчү май. Метеордо (ракетада) колдонулган Ramjet кыймылдаткычтары, кыймылдаткыч катары пайда болуп, келечектеги орто аралыкка учуучу ракеталардын тартуу конвертинде орточо жогорку ылдамдыкты сактоого мүмкүндүк берет.

Абадан абага сүрөткө тартуу:

Аба-аба сүрөткө тартуу - бул башка платформаны фотоплатформа катары колдонуу менен, абадагы учактарды сүрөткө тартуу өнөрү. Айрыкча аскердик авиация фотографтарынын жана авиашоуларда учкан аэробатикалык учкучтардын арасында популярдуу.

Скейтбординун трюктары:

Скейтбординин трюки , же жөн гана трюк - бул скейтборддо скейтборддо аткарылган маневр. Скейтбординун трюктары ар кандай кыйынчылыктарга байланыштуу.

Абадан жерге байланыш:

Аба менен жер аркылуу байланышуу алгач 1912-жылы эки тараптуу аба телеграфиясынын, кийин көп өтпөй эки тараптуу радионун өнүгүшүнүн натыйжасында мүмкүн болгон. Экинчи Дүйнөлүк Согуш менен, радар аба-жер жана аба-аба байланышынын башкы каражаты болуп калды. Андан бери транспондерлер учкучтар менен диспетчерлерге учактарды автоматтык түрдө идентификациялап, аба коопсуздугун бир топ жакшыртышты. Жакында, татаал радио жана GPS тутумдарынан тышкары, пилотсуз аба унаасы же дрон абада байкоо жүргүзүүдө жана согушта революция жасады.

Armement Air-Sol модулятору:

Armement Air-Sol Modulaire (AASM) "Hammer" - Safran Electronics & Defence тарабынан иштелип чыккан француздардын тактык менен башкарылуучу куралы . AASM дудук бомбага дал келген фронталдык жетекчи топтомун жана артка орнотулган аралыктагы кеңейтүү топтомун камтыйт. Курал модулдук мүнөзгө ээ, анткени ал ар кандай багыттагы блокторду жана ар кандай бомбаларды бириктире алат.

Air-to Surface Кемесинин радары:

Радар, Аба-Жер үстүндөгү кеме же кыскасы ASV радиолокатору - Падышалык Аба Флоту (RAF) тарабынан колдонулган классификация, кемелерди табуу үчүн океандын бетин сканерлөө үчүн колдонулган учакта орнотулган бир катар радиолокациялык тутумдарды билдирет. суу астында жүрүүчү кемелер. Биринчи мисалдар Экинчи Дүйнөлүк Согуштун ачылышына чейин эле иштелип чыккан жана алар ошол мезгилден бери патрулдук учактардын негизги куралы бойдон калууда. Бул жер үстүндөгү жана кемелердеги окшош радарларды камтыган кененирээк издөө радар классификациясынын бөлүгү.

"Жер-аба" ракетасы:

Аба-а-бетинен ракеталык (ASM) же аба-а-жер ракеталык (ЖККББ) жер же көлдүн бутага аскердик учактардан ишке максатында иштелип чыккан ракета болуп саналат. Ракета катары эсептелбеген кубаттуу башкарылган глайд бомбалары дагы бар. Аба-жер ракеталарынын эң кеңири таралган эки кыймылдаткыч системасы ракета кыймылдаткычтары, адатта, алардын аралыгы кыска жана жайыраак, узак аралыкка учуучу кыймылдаткычтар. Советтер Союзу тарабынан иштелип чыккан кээ бир "Жер-аба" ракеталары ракеталар менен иштейт, аларга узак аралыкка жана жогорку ылдамдыкка мүмкүнчүлүк берет.

Абадан абага:

Абадан абага төмөнкүлөр каралышы мүмкүн:

  • Абадан абага каршы күрөш
  • "Аба-аба" ракетасы
  • Абадан абага сүрөткө тартуу
  • Абадан абага май куюу
  • "Аба-аба" ракетасы
  • Абадан абага муздатуу
Абадан абага:

Абадан абага төмөнкүлөр каралышы мүмкүн:

  • Абадан абага каршы күрөш
  • "Аба-аба" ракетасы
  • Абадан абага сүрөткө тартуу
  • Абадан абага май куюу
  • "Аба-аба" ракетасы
  • Абадан абага муздатуу
Аба чабуулунун маневрлери:

Аба чабуулунун маневрлери - башка учактарга чабуул жасала турган абалга жетүү үчүн согуштук учакты кыймылдатуу, бурулуу жана / же жайгаштыруу тактикалык чеберчилиги. Аба чабуулунун маневрлери чабуул коюучу жана коргонуучу негизги согуштук маневрге (БФМ) таянып, абадан келген атаандашынан артыкчылыкка ээ болушат.

Падышалык аба күчтөрүнүн тарыхы:

Падышалык аба күчтөрүнүн , Улуу Британиянын аба күчтөрүнүн тарыхы , Улуу Британиянын аскердик авиациясынын бир кылымын камтыйт.

Советтер Союзу менен Америка Кошмо Штаттарынын ортосундагы абадан абага каршы согуштук жоготуулар:

Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин Советтер Союзу менен АКШнын ортосунда абадан абага каршы күрөшүү учурлары көп болгон.

Советтер Союзу менен Америка Кошмо Штаттарынын ортосундагы абадан абага каршы согуштук жоготуулар:

Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин Советтер Союзу менен АКШнын ортосунда абадан абага каршы күрөшүү учурлары көп болгон.

Советтер Союзу менен Америка Кошмо Штаттарынын ортосундагы абадан абага каршы согуштук жоготуулар:

Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийин Советтер Союзу менен АКШнын ортосунда абадан абага каршы күрөшүү учурлары көп болгон.

"Абадан абага" ракетасы:

Аба-ракеталык (AAM) дагы бир учак жок кылыш үчүн аба кемеси атылган ракета болуп саналат. AAMs адатта бир же бир нече ракета кыймылдаткычтары менен иштейт, адатта катуу күйүүчү май, бирок кээде суюк күйүүчү май. Метеордо (ракетада) колдонулган Ramjet кыймылдаткычтары, кыймылдаткыч катары пайда болуп, келечектеги орто аралыкка учуучу ракеталардын тартуу конвертинде орточо жогорку ылдамдыкты сактоого мүмкүндүк берет.

"Абадан абага" ракетасы:

Аба-ракеталык (AAM) дагы бир учак жок кылыш үчүн аба кемеси атылган ракета болуп саналат. AAMs адатта бир же бир нече ракета кыймылдаткычтары менен иштейт, адатта катуу күйүүчү май, бирок кээде суюк күйүүчү май. Метеордо (ракетада) колдонулган Ramjet кыймылдаткычтары, кыймылдаткыч катары пайда болуп, келечектеги орто аралыкка учуучу ракеталардын тартуу конвертинде орточо жогорку ылдамдыкты сактоого мүмкүндүк берет.

Абадан абага сүрөткө тартуу:

Аба-аба сүрөткө тартуу - бул башка платформаны фотоплатформа катары колдонуу менен, абадагы учактарды сүрөткө тартуу өнөрү. Айрыкча аскердик авиация фотографтарынын жана авиашоуларда учкан аэробатикалык учкучтардын арасында популярдуу.

Аба май куюу:

Абада май куюу , ошондой эле абада май куюу , учуу маалында май куюу ( IFR ), абада май куюу ( AAR ) жана танкинг деп аталат , бул авиациялык отунду учуу учурунда бир аскердик учактан экинчисине өткөрүп берүү процесси. Эки негизги май куюуу системалары тез күйүүчү өткөрүп жаткан аба ылайыкташа жөнөкөй иши жана Чечиндим жана сунуштар учуп ашкере болуп саналат, ал эми атайын куюуучу штанганы башкарган оператор бекети талап кылат.

Аба май куюу:

Абада май куюу , ошондой эле абада май куюу , учуу маалында май куюу ( IFR ), абада май куюу ( AAR ) жана танкинг деп аталат , бул авиациялык отунду учуу учурунда бир аскердик учактан экинчисине өткөрүп берүү процесси. Эки негизги май куюуу системалары тез күйүүчү өткөрүп жаткан аба ылайыкташа жөнөкөй иши жана Чечиндим жана сунуштар учуп ашкере болуп саналат, ал эми атайын куюуучу штанганы башкарган оператор бекети талап кылат.

"Абадан аба" ракетасы:

"Абадан абага" ракеталары үчүн "Абадан абага" ракетасын караңыз.

Аба менен кездеменин катышы:

Аба менен чүпөрөктүн катышы - чаң чогулткучтун кирүүчү каналы аркылуу агып жаткан абанын көлөмдүк чыгымынын чыпкалардагы кездеменин жалпы аянтына (m²) бөлүнүшү. Натыйжа ылдамдык бирдиги менен чагылдырылат.

Аба-жер куралы:

Аба-жер куралы - согуштук учактар ​​тарабынан жер бетиндеги буталарга кол салуу үчүн колдонулган учактардын снаряддары. Куралдардын катарына бомбалар, пулемёттор, автоканнаттар, "аба-жер" ракеталары, ракеталар, абадан учурула турган канаттуу ракеталар жана гранатометтор кирет.

Абадан жерге байланыш:

Аба менен жер аркылуу байланышуу алгач 1912-жылы эки тараптуу аба телеграфиясынын, кийин көп өтпөй эки тараптуу радионун өнүгүшүнүн натыйжасында мүмкүн болгон. Экинчи Дүйнөлүк Согуш менен, радар аба-жер жана аба-аба байланышынын башкы каражаты болуп калды. Андан бери транспондерлер учкучтар менен диспетчерлерге учактарды автоматтык түрдө идентификациялап, аба коопсуздугун бир топ жакшыртышты. Жакында, татаал радио жана GPS тутумдарынан тышкары, пилотсуз аба унаасы же дрон абада байкоо жүргүзүүдө жана согушта революция жасады.

"Жер-аба" ракетасы:

Аба-а-бетинен ракеталык (ASM) же аба-а-жер ракеталык (ЖККББ) жер же көлдүн бутага аскердик учактардан ишке максатында иштелип чыккан ракета болуп саналат. Ракета катары эсептелбеген кубаттуу башкарылган глайд бомбалары дагы бар. Аба-жер ракеталарынын эң кеңири таралган эки кыймылдаткыч системасы ракета кыймылдаткычтары, адатта, алардын аралыгы кыска жана жайыраак, узак аралыкка учуучу кыймылдаткычтар. Советтер Союзу тарабынан иштелип чыккан кээ бир "Жер-аба" ракеталары ракеталар менен иштейт, аларга узак аралыкка жана жогорку ылдамдыкка мүмкүнчүлүк берет.

"Жер-аба" ракетасы:

Аба-а-бетинен ракеталык (ASM) же аба-а-жер ракеталык (ЖККББ) жер же көлдүн бутага аскердик учактардан ишке максатында иштелип чыккан ракета болуп саналат. Ракета катары эсептелбеген кубаттуу башкарылган глайд бомбалары дагы бар. Аба-жер ракеталарынын эң кеңири таралган эки кыймылдаткыч системасы ракета кыймылдаткычтары, адатта, алардын аралыгы кыска жана жайыраак, узак аралыкка учуучу кыймылдаткычтар. Советтер Союзу тарабынан иштелип чыккан кээ бир "Жер-аба" ракеталары ракеталар менен иштейт, аларга узак аралыкка жана жогорку ылдамдыкка мүмкүнчүлүк берет.

"Жер-аба" ракетасы:

Аба-а-бетинен ракеталык (ASM) же аба-а-жер ракеталык (ЖККББ) жер же көлдүн бутага аскердик учактардан ишке максатында иштелип чыккан ракета болуп саналат. Ракета катары эсептелбеген кубаттуу башкарылган глайд бомбалары дагы бар. Аба-жер ракеталарынын эң кеңири таралган эки кыймылдаткыч системасы ракета кыймылдаткычтары, адатта, алардын аралыгы кыска жана жайыраак, узак аралыкка учуучу кыймылдаткычтар. Советтер Союзу тарабынан иштелип чыккан кээ бир "Жер-аба" ракеталары ракеталар менен иштейт, аларга узак аралыкка жана жогорку ылдамдыкка мүмкүнчүлүк берет.

Аба-жер куралы:

Аба-жер куралы - согуштук учактар ​​тарабынан жер бетиндеги буталарга кол салуу үчүн колдонулган учактардын снаряддары. Куралдардын катарына бомбалар, пулемёттор, автоканнаттар, "аба-жер" ракеталары, ракеталар, абадан учурула турган канаттуу ракеталар жана гранатометтор кирет.

Аба-жер куралы:

Аба-жер куралы - согуштук учактар ​​тарабынан жер бетиндеги буталарга кол салуу үчүн колдонулган учактардын снаряддары. Куралдардын катарына бомбалар, пулемёттор, автоканнаттар, "аба-жер" ракеталары, ракеталар, абадан учурула турган канаттуу ракеталар жана гранатометтор кирет.

Аба-жер куралы:

Аба-жер куралы - согуштук учактар ​​тарабынан жер бетиндеги буталарга кол салуу үчүн колдонулган учактардын снаряддары. Куралдардын катарына бомбалар, пулемёттор, автоканнаттар, "аба-жер" ракеталары, ракеталар, абадан учурула турган канаттуу ракеталар жана гранатометтор кирет.

Спутникке каршы курал:

Спутникке каршы куралдар ( ASAT ) - бул стратегиялык же тактикалык максаттар үчүн спутниктерди иштен чыгарууга же жок кылууга арналган космостук куралдар. Бир нече мамлекеттерде ASAT тутумдары иштейт. Согушта бир дагы ASAT тутуму колдонула элек болсо да, кээ бир өлкөлөр өз күчүн көрсөтүп, ASAT мүмкүнчүлүктөрүн көрсөтүү үчүн өз спутниктерин атып түшүрүштү.

"Жер-аба" ракетасы:

Аба-а-бетинен ракеталык (ASM) же аба-а-жер ракеталык (ЖККББ) жер же көлдүн бутага аскердик учактардан ишке максатында иштелип чыккан ракета болуп саналат. Ракета катары эсептелбеген кубаттуу башкарылган глайд бомбалары дагы бар. Аба-жер ракеталарынын эң кеңири таралган эки кыймылдаткыч системасы ракета кыймылдаткычтары, адатта, алардын аралыгы кыска жана жайыраак, узак аралыкка учуучу кыймылдаткычтар. Советтер Союзу тарабынан иштелип чыккан кээ бир "Жер-аба" ракеталары ракеталар менен иштейт, аларга узак аралыкка жана жогорку ылдамдыкка мүмкүнчүлүк берет.

"Жер-аба" ракетасы:

Аба-а-бетинен ракеталык (ASM) же аба-а-жер ракеталык (ЖККББ) жер же көлдүн бутага аскердик учактардан ишке максатында иштелип чыккан ракета болуп саналат. Ракета катары эсептелбеген кубаттуу башкарылган глайд бомбалары дагы бар. Аба-жер ракеталарынын эң кеңири таралган эки кыймылдаткыч системасы ракета кыймылдаткычтары, адатта, алардын аралыгы кыска жана жайыраак, узак аралыкка учуучу кыймылдаткычтар. Советтер Союзу тарабынан иштелип чыккан кээ бир "Жер-аба" ракеталары ракеталар менен иштейт, аларга узак аралыкка жана жогорку ылдамдыкка мүмкүнчүлүк берет.

"Жер-аба" ракетасы:

Аба-а-бетинен ракеталык (ASM) же аба-а-жер ракеталык (ЖККББ) жер же көлдүн бутага аскердик учактардан ишке максатында иштелип чыккан ракета болуп саналат. Ракета катары эсептелбеген кубаттуу башкарылган глайд бомбалары дагы бар. Аба-жер ракеталарынын эң кеңири таралган эки кыймылдаткыч системасы ракета кыймылдаткычтары, адатта, алардын аралыгы кыска жана жайыраак, узак аралыкка учуучу кыймылдаткычтар. Советтер Союзу тарабынан иштелип чыккан кээ бир "Жер-аба" ракеталары ракеталар менен иштейт, аларга узак аралыкка жана жогорку ылдамдыкка мүмкүнчүлүк берет.

"Жер-аба" ракетасы:

Аба-а-бетинен ракеталык (ASM) же аба-а-жер ракеталык (ЖККББ) жер же көлдүн бутага аскердик учактардан ишке максатында иштелип чыккан ракета болуп саналат. Ракета катары эсептелбеген кубаттуу башкарылган глайд бомбалары дагы бар. Аба-жер ракеталарынын эң кеңири таралган эки кыймылдаткыч системасы ракета кыймылдаткычтары, адатта, алардын аралыгы кыска жана жайыраак, узак аралыкка учуучу кыймылдаткычтар. Советтер Союзу тарабынан иштелип чыккан кээ бир "Жер-аба" ракеталары ракеталар менен иштейт, аларга узак аралыкка жана жогорку ылдамдыкка мүмкүнчүлүк берет.

Air-to Surface Кемесинин радары:

Радар, Аба-Жер үстүндөгү кеме же кыскасы ASV радиолокатору - Падышалык Аба Флоту (RAF) тарабынан колдонулган классификация, кемелерди табуу үчүн океандын бетин сканерлөө үчүн колдонулган учакта орнотулган бир катар радиолокациялык тутумдарды билдирет. суу астында жүрүүчү кемелер. Биринчи мисалдар Экинчи Дүйнөлүк Согуштун ачылышына чейин эле иштелип чыккан жана алар ошол мезгилден бери патрулдук учактардын негизги куралы бойдон калууда. Бул жер үстүндөгү жана кемелердеги окшош радарларды камтыган кененирээк издөө радар классификациясынын бөлүгү.

Аба-трактор чана:

Аба-трактор чаны 1911–1914-жылдары Австралия Антарктида экспедициясында кабыл алынган конверттелген туруктуу канаттуу учак, Антарктикага биринчи учак болгон.

Аба кыймылын башкаруу:

Аба кыймылын башкаруу ( АТК ) - аба кемелерин жерге жана башкарылуучу аба мейкиндиги аркылуу багыттаган жана аба кемесине көзөмөлдөнбөгөн аба мейкиндигинде консультативдик кызматтарды көрсөтө турган жердеги аба кыймылын көзөмөлдөөчүлөр тарабынан көрсөтүлүүчү кызмат. ATC дүйнө жүзү боюнча негизги максаты - кагылышууларды алдын алуу, аба кыймылын уюштуруу жана тездетүү, ошондой эле учкучтарга маалымат жана башка колдоо көрсөтүү. Кээ бир өлкөлөрдө, АТК коопсуздукту же коргонуу ролду ойнойт же аскер кызматкерлери тарабынан башкарылат.

Аба кыймылын башкаруу:

Аба кыймылын башкаруу ( АТК ) - аба кемелерин жерге жана башкарылуучу аба мейкиндиги аркылуу багыттаган жана аба кемесине көзөмөлдөнбөгөн аба мейкиндигинде консультативдик кызматтарды көрсөтө турган жердеги аба кыймылын көзөмөлдөөчүлөр тарабынан көрсөтүлүүчү кызмат. ATC дүйнө жүзү боюнча негизги максаты - кагылышууларды алдын алуу, аба кыймылын уюштуруу жана тездетүү, ошондой эле учкучтарга маалымат жана башка колдоо көрсөтүү. Кээ бир өлкөлөрдө, АТК коопсуздукту же коргонуу ролду ойнойт же аскер кызматкерлери тарабынан башкарылат.

Аба кыймылын көзөмөлдөөчү:

Аба кыймылын көзөмөлдөө боюнча адистер , кыскартылган ATCS , глобалдык аба кыймылын башкаруу тутумундагы аба кыймылынын коопсуз, иреттүү жана тез агымы үчүн жооптуу персонал. Адатта, аба кыймылын башкаруу борборлорунда жана жердеги башкаруу мунараларында жайгаштырылган, алар өзүлөрүнө бекитилген аба мейкиндигиндеги учактардын абалын, ылдамдыгын жана бийиктигин визуалдык жана радар менен көзөмөлдөп, учкучтарга радио аркылуу көрсөтмөлөрдү беришет. Аба диспетчеринин кызматы жогорку билимди, билгичтикти жана жөндөмдүүлүктү талап кылат. Контроллерлор өзүлөрүнүн жооптуу чөйрөсүндө учактарды бири-биринен коопсуз аралыкта кармоо жана бардык аба кемесин өздөрүнө бекитилген аба мейкиндиги сектору аркылуу, ошондой эле жерде коопсуз жана натыйжалуу жылдыруу үчүн бөлүү эрежелерин колдонушат. Контроллерлор кызмат учурунда укмуштай чоң жоопкерчиликке ээ жана күн сайын реалдуу убакытта сансыз чечимдерди кабыл алышкандыктан, ATC кесиби дүйнө жүзү боюнча эң акыл-эс жагынан эң татаал мансаптардын бири катары каралат жана көптөгөн өзгөрмөлөргө жараша стресстик мүнөзгө ээ. Көптөгөн контролерлор, жогорку кызмат акыларын жана ири, уникалдуу жана артыкчылыктуу автономия деңгээлин өз жумуштарынын негизги артыкчылыктары катары аташат.

Генри мыйзамы:

Физикалык химияда Генри мыйзамы - суюктуктагы эриген газдын көлөмү анын суюктуктун үстүндөгү жарым-жартылай басымына пропорционалдуу деп айткан газ мыйзамы. Пропорционалдык коэффициент Генри закону туруктуу деп аталат. Ал 19-кылымдын башында теманы изилдеген англиялык химик Уильям Генри тарабынан иштелип чыккан. Сууга сиңирилген газдардын саны жөнүндө жарыялаган макаласында ал өзүнүн тажрыйбаларынын натыйжаларын мындайча сүрөттөгөн:

... суу бир, эки же андан ашык кошумча атмосфера аркылуу конденсацияланган газды алат, адатта, кысылган эки эсе, үч эсе ж.б.у.с. атмосферанын жалпы кысымы астында сиңген көлөм.

Аба-шынаа кыркуучу интерферометр:

Аба менен сына кыркуучу интерферометр сыналган объект аркылуу жайылгандан кийин толкун фронтунун бузулушун элестетүү үчүн жасалган интерферометрдин эң жөнөкөй түрү болушу мүмкүн. Бул интерферометр эки оптикалык айнек бетинин ортосундагы ичке сынган аба боштугун колдонууга негизделген жана ар кандай жарык булагында, атүгүл когеренттүү эмес ак жарыкта да колдонсо болот.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-күйүүчү майдын катышы:

Аба-отун коэффициенти ( AFR ) - күйүү процессинде пайда болгон абанын катуу, суюк же газ күйүүчү майга болгон массалык катышы. Күйүү ички күйүүчү кыймылдаткычтагыдай же өндүрүштүк мештеги сыяктуу көзөмөлгө алынышы мүмкүн же жарылууга алып келиши мүмкүн.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-отун катышын эсептөөчү:

Ички күйүүчү кыймылдаткычтын аба-күйүүчү май катышын өлчөөчү аба-күйүүчү май. Ошондой эле аба-отун катышы көрсөткүчү , аба-отун өлчөгүч , же аба-отун өлчөгүч деп аталат, ал кычкылтек сенсорунун чыңалуусун, кээде AFR сенсору же лямбда сенсору деп да аталат.

Аба-деңиз куткаруу:

Аба-деңиздеги куткаруу - авариялык суу конуусунан аман калгандарды, ошондой эле деңиз кемесинен айрылып аман калган адамдарды макулдашылган издөө-куткаруу (SAR). ASR деңиз учактары, тик учактар, суу алдында жүрүүчү кемелер, куткаруучу кемелер жана кемелер сыяктуу ар кандай ресурстарды камтышы мүмкүн. Адистештирилген шаймандар жана техникалар иштелип чыккан. Аскердик жана жарандык бөлүктөр аба-деңиз куткаруу иштерин аткара алышат.

Air1:

Air1 - америкалык христиан радиосу. Education Media Foundation (EMF) таандык, ал негизинен заманбап сыйынуу музыкасын көрсөтөт жана EMFтин K-Love тармагынын эжеси.

Air100:

Air100 Финляндиянын аймактык авиакомпаниясы болгон. Air100 Пори-Хельсинки каттамдарын 2012-жылдын сентябрь айында баштаган. Финляндия боюнча беш регионалдык багыттарга чейин учушат, Хельсинки - Пори 2014-жылдын июнь айына карата калган акыркы каттам болуп саналат.

Air14:

100 жыл деп аталган Air14 Air14 , Швейцариянын аба күчтөрү тарабынан Швейцариянын Payerne авиабазасында 2014-жылдын август айынын аягында жана сентябрь айынын башында болуп өткөн эл аралык аба көргөзмөсү болгон. Бул 2014-жылдагы Европадагы эң ири аба көргөзмөсү деп ырастаган.

Air 2000:

Air 2000 1987-2004-жылдар аралыгында 17 жыл иштеген Британиянын чартердик авиакомпаниясы болгон. 2004-жылы авиакомпаниянын аталышы First Choice Airways болуп өзгөргөн. 2008-жылы TUI Travel PLC First Choice Holidays PLC менен бириктирилген жана натыйжада First Choice Airways менен Thomsonfly компаниялары биригишкен. Thomson Airways.

Air21:

Air21 Airlines авиакомпаниясы Дэвид Миллер негиздеген жана Дэвид Дж. Авиакомпания беш Fokker F28 Fellowship 64 жүргүнчүсү бар, эки кыймылдаткычтуу реактивдүү учакты башкарган.

Air21 Express:

Air21 Express Филиппиндин Баскетбол Ассоциациясынын (PBA) 2011–12 сезонунда дебют кылган кесипкөй баскетбол командасы болгон. Команда 2011-12 PBA Филиппин Кубогунун жүрүшүндө Shopinas.com Clickers катары дебют жасаган. 2014-жылы франчайзинг Манила North Tollways корпорациясына сатылып, NLEX Road Warriors деп аталып калган.

Air21 Express:

Air21 Express Филиппиндин Баскетбол Ассоциациясынын (PBA) 2011–12 сезонунда дебют кылган кесипкөй баскетбол командасы болгон. Команда 2011-12 PBA Филиппин Кубогунун жүрүшүндө Shopinas.com Clickers катары дебют жасаган. 2014-жылы франчайзинг Манила North Tollways корпорациясына сатылып, NLEX Road Warriors деп аталып калган.

Air21 Express долбоорунун тарыхы:

Air21 Express алгач Филиппиндик баскетбол ассоциациясынын (PBA) долбооруна Shopinas.com Clickers катары 2011-жылдын 28-августунда, биринчи PBA сезонуна бир ай калганда катышкан. 2011-жылы Барако Булл Энерджи Бустерс компаниясынын түпнуска франшизасын Барако Булл 2010-11 PBA Филиппин Кубогунан кийин эмгек өргүүсүнө чыгып, сезон аяктагандан кийин таркатылганда сатып алган. Shopinas.com Барако Буллдун бардык оюнчуларына жана аскерге чакырылуучуларына укук алды. Жаңы франшиза болууга түрткү болуп, PBA Башкаруучулар Кеңеши Shopinas.com сайтына 11-тандоону берди.

Air21 Express:

Air21 Express Филиппиндин Баскетбол Ассоциациясынын (PBA) 2011–12 сезонунда дебют кылган кесипкөй баскетбол командасы болгон. Команда 2011-12 PBA Филиппин Кубогунун жүрүшүндө Shopinas.com Clickers катары дебют жасаган. 2014-жылы франчайзинг Манила North Tollways корпорациясына сатылып, NLEX Road Warriors деп аталып калган.

Air21 Express долбоорунун тарыхы:

Air21 Express алгач Филиппиндик баскетбол ассоциациясынын (PBA) долбооруна Shopinas.com Clickers катары 2011-жылдын 28-августунда, биринчи PBA сезонуна бир ай калганда катышкан. 2011-жылы Барако Булл Энерджи Бустерс компаниясынын түпнуска франшизасын Барако Булл 2010-11 PBA Филиппин Кубогунан кийин эмгек өргүүсүнө чыгып, сезон аяктагандан кийин таркатылганда сатып алган. Shopinas.com Барако Буллдун бардык оюнчуларына жана аскерге чакырылуучуларына укук алды. Жаңы франшиза болууга түрткү болуп, PBA Башкаруучулар Кеңеши Shopinas.com сайтына 11-тандоону берди.

Air2Web:

Air2Web компаниясы 1999-жылы ачылган Атлантадагы Wireless Application Service Provider болуп саналат. Алар интеграцияланган зымсыз кызматтарды көрсөтүшүп, компания менен анын зымсыз байланыш операторунун ортосунда ортомчу болуп иштешкен. 2011-жылдан бери Air2Web мобилдик маркетингдик чечимдерди жеткирүүчү Velti компаниясына таандык.

Air2there:

air2there Жаңы Зеландияда жайгашкан авиакомпания болгон. Бул кызмат 2004-жылы башталып, Веллингтон шаарынан 60 км түндүктө жайгашкан Капити жээгиндеги аэропортто жайгашкан. Ал Кук кысыгы аркылуу пландуу тейлөөлөрдү жүргүзгөн. Жаңы Зеландиянын башка багыттарына чартердик кызматтар дагы жеткиликтүү болгон. Аэро-медициналык авиакаттамдар Веллингтон аэропортунан экиден турбо-учактын жардамы менен жүргүзүлгөн. 2018-жылдын ноябрь айына карата air2there июнь айынан бери учкан эмес жана авиакомпанияны жоюу боюнча арыздар берилген. Авиакомпаниянын Cessna Grand Caravan сатыкка коюлган

Air3 радиосу:

Air3 Radio - Стерлинг университетинин студенттик радиостанциясы. Air3 Радиосу кадимки семестр күндөрүндө толук графикти жана эс алуу жана экзамен мезгилдеринде чектелген сандагы көрсөтүүлөрдү берет. Ошондой эле, 2017-жылы курулган үн жаздыруучу студиянын жардамы менен подкасттарды жана музыканы чыгарат. 2018-жылы Улуттук Коом Сыйлыктарында Мыкты Медиа Коомун жеңип алды.

Air3 радиосу:

Air3 Radio - Стерлинг университетинин студенттик радиостанциясы. Air3 Радиосу кадимки семестр күндөрүндө толук графикти жана эс алуу жана экзамен мезгилдеринде чектелген сандагы көрсөтүүлөрдү берет. Ошондой эле, 2017-жылы курулган үн жаздыруучу студиянын жардамы менен подкасттарды жана музыканы чыгарат. 2018-жылы Улуттук Коом Сыйлыктарында Мыкты Медиа Коомун жеңип алды.

Эфир (видео оюн):

Эйр - бул жапон бойго жеткен визуалдык роман, Key тарабынан иштелип чыгып, 2000-жылы 8-сентябрда Windows PC үчүн чыгарылган. Кийинчерээк Key эротикалык мазмунсуз Air версияларын чыгарган жана оюн Dreamcast, PlayStation 2, PlayStation Portable жана PlayStation Vitaга которулган. Окуя "асмандагы кызды" издеп жүргөн кыдыруучу шоумен Юкито Кунисакинин жашоосун чагылдырат. Ал тынч, деңиз жээгиндеги шаарга келип, ал жерде үч кыз менен таанышат, алардын бири сапарын аяктоонун ачкычы.

Аба: Жогоруда жана андан арыда:

Air: Above and Beyond - 2006-жылы Канадада жазылып, биринчи жолу CIMP энбелгисинде чыккан мультиинструменталист Джо Макфинин Трио X аткарган жандуу альбом.

Air (2005 фильм):

Air Key тарабынан көрсөтмө романы Air негизинде Макото Накамура тарабынан Osamu Dezaki тарабынан башкарылат жана жазуу жүзүндө 2005-жапон аниме драма фильм болуп эсептелет. Башында, тасма 2004-жылдын күзүндө экранга чыга турган күнгө белгиленген, бирок кийинкиге калтырылган; Тасманын бет ачары 2005-жылы 5-февралда япон кинотеатрларында башталган. Toei Animation тарабынан тартылган тасма, Мисузу Камионун аял алып баруучусу болгон окуяны чагылдырган оригиналдуу Air сюжеттик линиясын кайра чечмелөө болуп саналат. Юкито Кунисаки жайкы фестивалда акча табуу мүмкүнчүлүгү үчүн Ками шаарына келип, шаардагы биринчи күнү Мисузу менен жолугушат. Көп өтпөй алар эң жакын досторго айланып, миң жылдык тарых баяндала баштайт.

Эфир: Музыкалык:

"Эфир: Музыкалык" - бул көз карандысыз көркөм тасма, Джереми Осберн, башкы ролдордо Ян Старк, Меган Картер, Гранвил О'Нил, Бренда Харви, Дилан Пол Хилпманн жана Дженнифер Ковилл. Фильм 2007 жана 2008-жылдары көрсөтүлүп, DVDге расмий түрдө 2010-жылдын 6-апрелинде чыккан. AIR: Музыкалык 2004-2008-жылдар аралыгында Канзас штатындагы Лоуренс шаарында тартылып, өндүрүлгөн.

Аба Альпы:

Air Alps ,, Инсбрукта жайгашкан Австриянын аймактык авиакомпаниясы болгон.

ALM Antillean Airlines:

ALM Antillean Airlines авиакомпаниясы Нидерланддык Антиль аралынын 1964-жылы негизделген жана 2001-жылы жабылган, Аруба, Бонайре жана Кюрасаодон башка авиакомпания болгон.

ALM Antillean Airlines:

ALM Antillean Airlines авиакомпаниясы Нидерланддык Антиль аралынын 1964-жылы негизделген жана 2001-жылы жабылган, Аруба, Бонайре жана Кюрасаодон башка авиакомпания болгон.

Аба Тез жардам көрсөтүүсү:

Air Ambulance Show - бул адистер жана жалпы коомчулук үчүн өзгөчө кырдаалдардын интеграцияланган тутумдарынын эл аралык жарманкеси. Жарманке жыл сайын май айында Чехиянын Градец Кралове шаарында өтөт.

Air Arabia:

Air Arabia - башкы офиси Шарджа Эл аралык аэропорту Шарджа жүк ташуу борборунда жайгашкан Эмираттын арзан авиакомпаниясы. Авиакомпания Жакынкы Чыгыш, Түндүк Африка, Индия субконтиненти, Борбордук Азия жана Европанын 170 багытына, Шарджадан 22 өлкөгө, Касабланка, Фес, Надор жана Танжерден 9 өлкөгө 28 багыт, 8 өлкөдөн 11 багыт боюнча пландуу түрдө кызмат көрсөтөт. Рас-Аль-Хайма, жана Александриядан 4 өлкөгө 6 багыт. Air Arabia компаниясынын негизги базасы - Шарджа эл аралык аэропорту. Ошондой эле Рас-Аль-Хайма, Абу-Даби шаарында жана Александрия менен Касабланкадагы фокус шаарларында хаб бар.

AirAsia:

AirAsia Berhad - штаб-квартирасы Малайзиянын Куала-Лумпур шаарына жакын жайгашкан малайзиялык арзан авиакомпания. Бул парктын көлөмү жана багыттары боюнча Малайзиядагы эң ири авиакомпания. AirAsia Group 25 өлкөнү камтыган 165тен ашуун багыттарга ырааттуу ички жана эл аралык каттамдарды жүргүзөт. Анын негизги базасы - Малайзия, Селангор, Сепанг шаарындагы Куала-Лумпур эл аралык аэропортундагы (KLIA) арзан баадагы ташуучу терминал klia2. Анын туунду авиакомпаниялары Thai AirAsia, Индонезия AirAsia, Филиппиндер AirAsia жана AirAsia Индия Бангкок-Дон Муэанг, Джакарта-Соекарно-Хатта, Манила-Ниной Акино жана Бангалор-Кемпеговда аэропортторунда, ал эми анын карындаш авиакомпаниясы AirAsia X басымдуулук кылат. узак маршруттарда. AirAsia компаниясынын катталган кеңсеси Селангордун Петалинг-Джая шаарында, ал эми башкы кеңсеси Куала-Лумпур эл аралык аэропортунда жайгашкан.

Букит Бинтанг Монорельс бекети:

Букит Бинтанг - Куала-Лумпурдун Букит Бинтанг шаарында жайгашкан Monorail бекети. KL Monorail линиясынын бир бөлүгү катары, ал 2003-жылы 31-августта калган поезд каттамы менен катар ачылган.

Букит Бинтанг Монорельс бекети:

Букит Бинтанг - Куала-Лумпурдун Букит Бинтанг шаарында жайгашкан Monorail бекети. KL Monorail линиясынын бир бөлүгү катары, ал 2003-жылы 31-августта калган поезд каттамы менен катар ачылган.

AirAsia X:

AirAsia X Berhad, AirAsia X катары иштеп, Малайзия негизделген узак жол бюджет аба жана AirAsia бир эже компания. Ал 2007-жылдын 2-ноябрында Куала-Лумпур эл аралык аэропортунан Малайзиядан Австралиядагы Голд Коуст аэропортуна алгачкы кызматы менен учуп баштаган. AirAsia X Азиядагы, Австралиядагы жана Америка Кошмо Штаттарындагы багыттарга учат. Авиакомпания 24 Airbus A330-300 учагынын паркын иштетет. Индонезия AirAsia X жана Thai AirAsia X AirAsia X менен байланышкан.

AirAsia:

AirAsia Berhad - штаб-квартирасы Малайзиянын Куала-Лумпур шаарына жакын жайгашкан малайзиялык арзан авиакомпания. Бул парктын көлөмү жана багыттары боюнча Малайзиядагы эң ири авиакомпания. AirAsia Group 25 өлкөнү камтыган 165тен ашуун багыттарга ырааттуу ички жана эл аралык каттамдарды жүргүзөт. Анын негизги базасы - Малайзия, Селангор, Сепанг шаарындагы Куала-Лумпур эл аралык аэропортундагы (KLIA) арзан баадагы ташуучу терминал klia2. Анын туунду авиакомпаниялары Thai AirAsia, Индонезия AirAsia, Филиппиндер AirAsia жана AirAsia Индия Бангкок-Дон Муэанг, Джакарта-Соекарно-Хатта, Манила-Ниной Акино жана Бангалор-Кемпеговда аэропортторунда, ал эми анын карындаш авиакомпаниясы AirAsia X басымдуулук кылат. узак маршруттарда. AirAsia компаниясынын катталган кеңсеси Селангордун Петалинг-Джая шаарында, ал эми башкы кеңсеси Куала-Лумпур эл аралык аэропортунда жайгашкан.

AirAsia X:

AirAsia X Berhad, AirAsia X катары иштеп, Малайзия негизделген узак жол бюджет аба жана AirAsia бир эже компания. Ал 2007-жылдын 2-ноябрында Куала-Лумпур эл аралык аэропортунан Малайзиядан Австралиядагы Голд Коуст аэропортуна алгачкы кызматы менен учуп баштаган. AirAsia X Азиядагы, Австралиядагы жана Америка Кошмо Штаттарындагы багыттарга учат. Авиакомпания 24 Airbus A330-300 учагынын паркын иштетет. Индонезия AirAsia X жана Thai AirAsia X AirAsia X менен байланышкан.

AirAsia Индия:

AirAsia India - Индияда авиакомпания, башкы кеңсеси Карнатакадагы Бангалор шаарында жайгашкан. Авиакомпания Tata Sons авиакомпаниясынын 83,67% акциясын жана AirAsia Investment Limited (Малайзия) 16,33% акциясын ээлеген биргелешкен ишкана. AirAsia Индия 2014-жылдын 12-июнунда Бангалордун негизги борбору катары ишин баштаган.

Air Asia (ажыратуу):

Air Asia же AirAsia төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Малайзиянын арзан авиакомпаниясы AirAsia
    • AirAsia China
    • AirAsia X
    • AirAsia India
    • Indonesia AirAsia
    • Indonesia AirAsia X
    • Филиппины AirAsia
    • AirAsia Vietnam
    • AirAsia Zest
    • Thai AirAsia
    • Thai AirAsia X
    • AirAsia Japan
  • Air Asia (Тайвань), Тайвандын учактарды тейлөө компаниясы
Indonesia AirAsia 8501 рейси:

Indonesia AirAsia Flight 8501 (QZ8501 / AWQ8501) - Индонезиянын Сурабая шаарынан Индонезияга чейин Индонезия AirAsia авиакомпаниясы тарабынан жүргүзүлүп жаткан, эл аралык жүргүнчү каттамы. 2014-жылы 28-декабрда каттам менен учкан Airbus A320 Ява деңизине кулап, ичиндеги 162 адамдын бардыгы каза болгон. 2015-жылдын март айында издөө иштери аяктаганда, 116 адамдын сөөгү гана табылган.

AirAsia:

AirAsia Berhad - штаб-квартирасы Малайзиянын Куала-Лумпур шаарына жакын жайгашкан малайзиялык арзан авиакомпания. Бул парктын көлөмү жана багыттары боюнча Малайзиядагы эң ири авиакомпания. AirAsia Group 25 өлкөнү камтыган 165тен ашуун багыттарга ырааттуу ички жана эл аралык каттамдарды жүргүзөт. Анын негизги базасы - Малайзия, Селангор, Сепанг шаарындагы Куала-Лумпур эл аралык аэропортундагы (KLIA) арзан баадагы ташуучу терминал klia2. Анын туунду авиакомпаниялары Thai AirAsia, Индонезия AirAsia, Филиппиндер AirAsia жана AirAsia Индия Бангкок-Дон Муэанг, Джакарта-Соекарно-Хатта, Манила-Ниной Акино жана Бангалор-Кемпеговда аэропортторунда, ал эми анын карындаш авиакомпаниясы AirAsia X басымдуулук кылат. узак маршруттарда. AirAsia компаниясынын катталган кеңсеси Селангордун Петалинг-Джая шаарында, ал эми башкы кеңсеси Куала-Лумпур эл аралык аэропортунда жайгашкан.

AirAsia:

AirAsia Berhad - штаб-квартирасы Малайзиянын Куала-Лумпур шаарына жакын жайгашкан малайзиялык арзан авиакомпания. Бул парктын көлөмү жана багыттары боюнча Малайзиядагы эң ири авиакомпания. AirAsia Group 25 өлкөнү камтыган 165тен ашуун багыттарга ырааттуу ички жана эл аралык каттамдарды жүргүзөт. Анын негизги базасы - Малайзия, Селангор, Сепанг шаарындагы Куала-Лумпур эл аралык аэропортундагы (KLIA) арзан баадагы ташуучу терминал klia2. Анын туунду авиакомпаниялары Thai AirAsia, Индонезия AirAsia, Филиппиндер AirAsia жана AirAsia Индия Бангкок-Дон Муэанг, Джакарта-Соекарно-Хатта, Манила-Ниной Акино жана Бангалор-Кемпеговда аэропортторунда, ал эми анын карындаш авиакомпаниясы AirAsia X басымдуулук кылат. узак маршруттарда. AirAsia компаниясынын катталган кеңсеси Селангордун Петалинг-Джая шаарында, ал эми башкы кеңсеси Куала-Лумпур эл аралык аэропортунда жайгашкан.

AirAsia:

AirAsia Berhad - штаб-квартирасы Малайзиянын Куала-Лумпур шаарына жакын жайгашкан малайзиялык арзан авиакомпания. Бул парктын көлөмү жана багыттары боюнча Малайзиядагы эң ири авиакомпания. AirAsia Group 25 өлкөнү камтыган 165тен ашуун багыттарга ырааттуу ички жана эл аралык каттамдарды жүргүзөт. Анын негизги базасы - Малайзия, Селангор, Сепанг шаарындагы Куала-Лумпур эл аралык аэропортундагы (KLIA) арзан баадагы ташуучу терминал klia2. Анын туунду авиакомпаниялары Thai AirAsia, Индонезия AirAsia, Филиппиндер AirAsia жана AirAsia Индия Бангкок-Дон Муэанг, Джакарта-Соекарно-Хатта, Манила-Ниной Акино жана Бангалор-Кемпеговда аэропортторунда, ал эми анын карындаш авиакомпаниясы AirAsia X басымдуулук кылат. узак маршруттарда. AirAsia компаниясынын катталган кеңсеси Селангордун Петалинг-Джая шаарында, ал эми башкы кеңсеси Куала-Лумпур эл аралык аэропортунда жайгашкан.

AirAsia:

AirAsia Berhad - штаб-квартирасы Малайзиянын Куала-Лумпур шаарына жакын жайгашкан малайзиялык арзан авиакомпания. Бул парктын көлөмү жана багыттары боюнча Малайзиядагы эң ири авиакомпания. AirAsia Group 25 өлкөнү камтыган 165тен ашуун багыттарга ырааттуу ички жана эл аралык каттамдарды жүргүзөт. Анын негизги базасы - Малайзия, Селангор, Сепанг шаарындагы Куала-Лумпур эл аралык аэропортундагы (KLIA) арзан баадагы ташуучу терминал klia2. Анын туунду авиакомпаниялары Thai AirAsia, Индонезия AirAsia, Филиппиндер AirAsia жана AirAsia Индия Бангкок-Дон Муэанг, Джакарта-Соекарно-Хатта, Манила-Ниной Акино жана Бангалор-Кемпеговда аэропортторунда, ал эми анын карындаш авиакомпаниясы AirAsia X басымдуулук кылат. узак маршруттарда. AirAsia компаниясынын катталган кеңсеси Селангордун Петалинг-Джая шаарында, ал эми башкы кеңсеси Куала-Лумпур эл аралык аэропортунда жайгашкан.

Petaling Jaya Rangers FC:

Petaling Jaya Rangers Football Club же PJ Rangers - Селангордун Petaling Jaya шаарында жайгашкан кесипкөй футболдук клуб. 2011-жылы негизделген, клубдун үйү Петалинг Джаядагы AirAsia стадионуна көчүп келгенге чейин бир нече ар кандай стадиондордо болгон.

Indonesia AirAsia 8501 рейси:

Indonesia AirAsia Flight 8501 (QZ8501 / AWQ8501) - Индонезиянын Сурабая шаарынан Индонезияга чейин Индонезия AirAsia авиакомпаниясы тарабынан жүргүзүлүп жаткан, эл аралык жүргүнчү каттамы. 2014-жылы 28-декабрда каттам менен учкан Airbus A320 Ява деңизине кулап, ичиндеги 162 адамдын бардыгы каза болгон. 2015-жылдын март айында издөө иштери аяктаганда, 116 адамдын сөөгү гана табылган.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...