Tuesday, March 30, 2021

Air Mali (1960–89), Air Mali (1960–89), Air Mali (1960–89)

Air Mali (1960–89):

Société Nationale Air Mali , же белгилүү болгондой Air Mali , Мали Республикасынын мурдагы улуттук авиакомпаниясы болгон. Анын башкы кеңсеси Бамакодо болгон.

Air Mali (1960–89):

Société Nationale Air Mali , же белгилүү болгондой Air Mali , Мали Республикасынын мурдагы улуттук авиакомпаниясы болгон. Анын башкы кеңсеси Бамакодо болгон.

Air Mali (1960–89):

Société Nationale Air Mali , же белгилүү болгондой Air Mali , Мали Республикасынын мурдагы улуттук авиакомпаниясы болгон. Анын башкы кеңсеси Бамакодо болгон.

Air Mali (1960–89):

Société Nationale Air Mali , же белгилүү болгондой Air Mali , Мали Республикасынын мурдагы улуттук авиакомпаниясы болгон. Анын башкы кеңсеси Бамакодо болгон.

Air Mali (1960–89):

Société Nationale Air Mali , же белгилүү болгондой Air Mali , Мали Республикасынын мурдагы улуттук авиакомпаниясы болгон. Анын башкы кеңсеси Бамакодо болгон.

Air Mali (2005):

Air Mali , мурда Companie Aérienne du Mali болгон , Малиде негизделген, Ага Хан Экономикалык Өнүктүрүү Фонду (AKFED) тарабынан туунду IPS, Батыш Африка жана Малинин өкмөтү аркылуу 2005-жылы түзүлгөн.

Air Mali:

Air Mali төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Air Mali (1960–1989), Малинин мурунку улуттук авиакомпаниясы
  • Кийинчерээк Малинин авиакомпаниясы болгон Air Mali (2005)
Air Mali (2005):

Air Mali , мурда Companie Aérienne du Mali болгон , Малиде негизделген, Ага Хан Экономикалык Өнүктүрүү Фонду (AKFED) тарабынан туунду IPS, Батыш Африка жана Малинин өкмөтү аркылуу 2005-жылы түзүлгөн.

Air Mali багыттарынын тизмеси:

Air Mali эл аралык деңгээлдеги жүргүнчүлөрдү ташуу боюнча төмөнкү каттамдарды аткарган:

Air Malta:

Air Malta plc - башкы штабы Лука шаарында жана Мальта эл аралык аэропортундагы түйүнү менен Мальтанын желек ташуучу авиакомпаниясы. Европа, Жакынкы Чыгыш жана Түндүк Африкадагы багыттарды тейлейт.

Air Malta:

Air Malta plc - башкы штабы Лука шаарында жана Мальта эл аралык аэропортундагы түйүнү менен Мальтанын желек ташуучу авиакомпаниясы. Европа, Жакынкы Чыгыш жана Түндүк Африкадагы багыттарды тейлейт.

Air Malta:

Air Malta plc - башкы штабы Лука шаарында жана Мальта эл аралык аэропортундагы түйүнү менен Мальтанын желек ташуучу авиакомпаниясы. Европа, Жакынкы Чыгыш жана Түндүк Африкадагы багыттарды тейлейт.

Air Malta:

Air Malta plc - башкы штабы Лука шаарында жана Мальта эл аралык аэропортундагы түйүнү менен Мальтанын желек ташуучу авиакомпаниясы. Европа, Жакынкы Чыгыш жана Түндүк Африкадагы багыттарды тейлейт.

Air Malta багыттарынын тизмеси:

Air Malta Мальта эл аралык аэропортунан 2016-жылдын ноябрь айына карата төмөнкүдөй жыл бою жана сезондук багыттарды тейлейт:

Air Malta:

Air Malta plc - башкы штабы Лука шаарында жана Мальта эл аралык аэропортундагы түйүнү менен Мальтанын желек ташуучу авиакомпаниясы. Европа, Жакынкы Чыгыш жана Түндүк Африкадагы багыттарды тейлейт.

Air Malta:

Air Malta plc - башкы штабы Лука шаарында жана Мальта эл аралык аэропортундагы түйүнү менен Мальтанын желек ташуучу авиакомпаниясы. Европа, Жакынкы Чыгыш жана Түндүк Африкадагы багыттарды тейлейт.

Air Malta:

Air Malta plc - башкы штабы Лука шаарында жана Мальта эл аралык аэропортундагы түйүнү менен Мальтанын желек ташуучу авиакомпаниясы. Европа, Жакынкы Чыгыш жана Түндүк Африкадагы багыттарды тейлейт.

Airman (мүнөз):

Airman фантастикалык, комикс-китептин супер каарманы, биринчи жолу 1940-жылы Centaur Publications басмаканасы тарабынан жарыкка чыккан, ал мезгилде күйөрмандар жана тарыхчылар комикс китептеринин Алтын доору деп аташкан. Ал алгач Кин Детектив Фунниде # 23 , сүрөтчү Гарри Сахл менен адатта Джордж Капитан деп эсептелген тастыкталбаган жазуучунун окуясында чыккан. Keen Detective Funnies No24 санынан кийин жокко чыгарылган, бирок Кентавр дагы эки окуяны Detective Eye Comics # 1 жана 2ге жарыялаган, ал каарманга сайгычты тартпай койгон.

Air Man gaosenai:

" Air Man ga Taosenai " бул Япониядан келген диний ыр жана Интернет мем. Ырдын өзү Mega Man 2деги Air Man башындагы каарманды жеңүүгө аракет кылган оюнчуну сүрөттөйт. Мурунку "Omoide wa Okkusenman!" Ырынан айырмаланып. Алгач Mega Man 2 үчүн жазылган ырды обону катары колдонгон "Air Man ga Taosenai" жеке адамдын "Ceramical Titan" деп аталган оригиналдуу чыгармасы .

Аэробиз:

Aerobiz 1992-жылы Koei тарабынан чыгарылган Super NES жана Mega Drive / Genesis оюн консолу үчүн бизнес симуляциялык видео оюн. Ошондой эле ал FM Towns, PC-9801 жана X68000 компьютердик платформалары үчүн Япония үчүн чыгарылган.

Dexter Air Taxi:

Dexter Air Такси - орусиялык авиакомпаниянын 2000 чакырымга чейинки аралыкта иштеген такси кызматы, анын кызматы бүткүл Россияны камтыйт. Saber Holdings компаниясы 4-6 орундуу 250дөн ашык учактын дымактары менен күнүнө 1500дөн ашуун учуп кетүүгө жардам берет.

Аэробиз Суперстан:

Aerobiz Supersonic , белгилүү Air Management II: Kōkū Ō wo Mezase Японияда, 1994-жылы август айында Түндүк Америкада Koei тарабынан Super Nintendo Entertainment System үчүн чыгарылган бизнес-симуляциялык видео оюн. Кийинчерээк Башталышка которулган. Бул Koei компаниясынын мурунку аэробиз симуляциялык оюнунун уландысы.

Эйр Манас:

Эйр Манас - Бишкек шаарында жайгашкан арзан авиакомпания. Анын негизги базасы - эл аралык "Манас" аэропорту.

Air Manchester:

Эйр Манчестер Англиянын Манчестер шаарында жайгашкан кыска мөөнөттүү чартердик авиакомпания болгон. Авиакомпания сатылганга чейин үч ай гана иштеген.

Air Mandalay:

Air Mandalay ички авиакомпанияларды жана Мьянмадан коңшу өлкөлөргө эл аралык чартердик рейстерди аткарган регионалдык авиакомпания болгон. Анын негизги базасы Янгон эл аралык аэропорту болгон. 2015-жылдын апрель айынын башында анын флотуна жаңы ижарага алынган эки Embraer ERJ 145 учагы кошулду.

Air Mandalay:

Air Mandalay ички авиакомпанияларды жана Мьянмадан коңшу өлкөлөргө эл аралык чартердик рейстерди аткарган регионалдык авиакомпания болгон. Анын негизги базасы Янгон эл аралык аэропорту болгон. 2015-жылдын апрель айынын башында анын флотуна жаңы ижарага алынган эки Embraer ERJ 145 учагы кошулду.

Air Manila:

Air Manila Филиппинде ички авиакомпания болгон. Ал Маниладан чыгып, винттүү учактарды башкарган, анын ичинде Handley Page Dart Herald, Fokker F27 Friendship жана Lockheed L-188 Electra.

Air Manila Flight 702:

Air Manila Flight 702 учагы 33 жүргүнчү жана 12 экипаж мүчөсүн алып, Гуамдагы Агана деңиз аба бекетинен Ниной Акино эл аралык аэропортуна учуп келген; алардын көпчүлүгү базанын кызматкерлери болгон. Lockheed L-188A Electra 6L учуп-конуу тилкесинен көтөрүлүп кетүүгө аракет кылып, бирок конушка жакын жерге кулап түшкөн; кыйроо, кыймылдаткычтын кыймылдаткычынын саны үчтөн болгондон кийин жерди тазалоо үчүн өтө төмөн бийиктиктеги клапандарды тартып алгандыгынан келип чыккан. Кырсыктан кемедеги 45 адам жана жердеги бир адам каза болду. Тергөө учкуч VR (көтөрүлүү) ылдамдыгына жеткенге чейин кыймылдаткыч иштен чыккан учурда учууну токтотуп, компаниянын саясатын сакташы керек деген тыянакка келген.

Air Manila Flight 702:

Air Manila Flight 702 учагы 33 жүргүнчү жана 12 экипаж мүчөсүн алып, Гуамдагы Агана деңиз аба бекетинен Ниной Акино эл аралык аэропортуна учуп келген; алардын көпчүлүгү базанын кызматкерлери болгон. Lockheed L-188A Electra 6L учуп-конуу тилкесинен көтөрүлүп кетүүгө аракет кылып, бирок конушка жакын жерге кулап түшкөн; кыйроо, кыймылдаткычтын кыймылдаткычынын саны үчтөн болгондон кийин жерди тазалоо үчүн өтө төмөн бийиктиктеги клапандарды тартып алгандыгынан келип чыккан. Кырсыктан кемедеги 45 адам жана жердеги бир адам каза болду. Тергөө учкуч VR (көтөрүлүү) ылдамдыгына жеткенге чейин кыймылдаткыч иштен чыккан учурда учууну токтотуп, компаниянын саясатын сакташы керек деген тыянакка келген.

Air Manila:

Air Manila Филиппинде ички авиакомпания болгон. Ал Маниладан чыгып, винттүү учактарды башкарган, анын ичинде Handley Page Dart Herald, Fokker F27 Friendship жана Lockheed L-188 Electra.

Air Mantra:

Эйр Мантра штабы Индиянын Нью-Дели шаарында жайгашкан регионалдык авиакомпания болгон, ал 2012-жылдын июль айынан 2013-жылдын апрелине чейин ички каттамдарды аткарган.

Aerolineas Mundo:

Aerolineas Mundo SA жүк ташуучу авиакомпания болгон, ал 1986-1993-жылдары Доминикан Республикасынын Санто-Доминго шаарындагы Лас Американ Эл аралык аэропортунан чыккан.

Air March:

Авиаторлор маршы - ошондой эле Учкучтардын маршы деп аталган 1923-жылы жазында жарыяланган советтик жана азыр орусиялык аскер маршы, ал учурда Россиянын Аэрокосмостук күчтөрүнүн гимни катары кызмат кылат. Ал мурун Советтик Аба Флотунун гимни катары кызмат кылган. Жүрүшкө музыканы Юли Хайт жазган, ал эми сөзүн Павел Герман жазган. Экинчи Дүйнөлүк Согуштун аягына чейин колдонулуп келген "Das Berliner Jungarbeierlied" деп аталган ошол эле обондуу немис версиясы. Бул россиялык аскердик оркестрлердин репертуарына кирет жана бүгүнкү күндө Москва шаарында жана мурунку Советтер Союзунун аймагында Жеңиш күнүнө карата параддар көп өткөрүлүп турат. Жүрүшкө жазылган обон Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда Югославия Македониясында " Күрөштө, Македония эли! " Деген ырда колдонулган.

Финансалык аба деңиздик чалгындоо отряды:

Аба-деңиз чалгындоо эскадрильясы - италиялык Guardia di Finanzaнын атайын учуу эскадрильясы .Анын базасы Римге жакын жайгашкан Пратика-ди-Маре аскердик аэропорту жана бул GdF аба кызматынын бирден-бир туруктуу канаттуу учак эскадрильясы. Ушул себептен, аны узак аралыкка учуучу GdF аба флотунун алмаз чекити деп эсептесе болот.

Royal Air Maroc:

Royal Air Maroc, көбүрөөк RAM катары белгилүү, марокколук ташуучу, ошондой эле өлкөнүн ири аба болуп саналат. RAM толугу менен Марокконун өкмөтүнө таандык жана анын штаб-квартирасы Касабланка-Анфа аэропортунун аймагында жайгашкан. Ал 2020-жылы Oneworld альянсына кошулган. Мохаммед V Эл аралык аэропортундагы базасынан тартып, авиакомпания Мароккодогу ички тармакты, Африкага, Азияга, Европага жана Түндүк жана Түштүк Америкага ырааттуу эл аралык рейстерди жана Ажы кызматын камтыган чартердик рейстерди жүргүзөт. .

Аэромаршал:

Air marshal - бул үч жылдыздуу авиа офицердик наам, ал Падышачылыктын аба күчтөрүндө пайда болгон жана колдонулат. Бул ранг Улуу Британиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн, анын ичинде Шериктештиктин аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде англисче эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Аэромаршал (Австралия):

Авиамаршал - Австралиянын Королдук Аба Флотунун эң жогорку активдүү экинчи чини жана ал Улуу Британиянын Королдук Аба Флотунун аба маршалы наамынын түз эквиваленти катары түзүлгөн, ал ошондой эле үч жылдыздуу ранг деп эсептелет. Деңгээлди Аба күчтөрүнүн башчысы (CAF) ээлейт, ал эми Коргоо күчтөрүнүн орун басары (VCDF), Биргелешкен операциялар бөлүмүнүн башчысы (CJOPS) жана / же Потенциалды өнүктүрүү боюнча аткаруучу (CCDE) башчысы аба болуп саналат Күч офицерлери.

Аэромаршал (Индия):

Air marshal - Индиянын Аба Флотундагы үч жылдыздуу офицердик наам. Бул Индиянын Аба Флотунун активдүүлүгү боюнча экинчи орунда турат. Авиамаршал эки жылдыздуу аба вице-маршал даражасынан жогору жана Аба штабынын начальниги ээлеген аба башкы маршалдын төрт жылдыздан төмөн турат.

Sky marshal:

Асман маршалы - бул учакты уурдап кетүүгө каршы туруу үчүн коммерциялык учактын ичиндеги жашыруун укук коргоо органдары же терроризмге каршы агент. Sky marshals, мисалы, El Al сыяктуу авиакомпаниялар, же Австриянын Einsatzkommando Cobra, Канадалык Падышалык полициясы, Германиянын Федералдык полициясы, Индиядагы Улуттук коопсуздук сакчысы, Метрополитен полициясы SO18, Пакистан Аэропортторунун Коопсуздук күчтөрү же АКШнын Федералдык Эйри сыяктуу мамлекеттик мекемелер тарабынан берилиши мүмкүн. Маршал кызматы.

Бирендер Сингх Дханоа:

Аба күчтөрүнүн башкы маршалы Бирендер Сингх Дханоа , PVSM , AVSM , YSM, VM, ADC - Индиянын куралдуу аба күчтөрүнүн офицери, Индиянын аба күчтөрүнүн аба штабынын 25-башчысы болгон жана 2016-жылдын 31-декабрынан 2019-жылдын 30-сентябрына чейин кызмат өтөгөн. Дханоа Башкы штабдын комитетинин төрагасы болуп иштеген.

Бирендер Сингх Дханоа:

Аба күчтөрүнүн башкы маршалы Бирендер Сингх Дханоа , PVSM , AVSM , YSM, VM, ADC - Индиянын куралдуу аба күчтөрүнүн офицери, Индиянын аба күчтөрүнүн аба штабынын 25-башчысы болгон жана 2016-жылдын 31-декабрынан 2019-жылдын 30-сентябрына чейин кызмат өтөгөн. Дханоа Башкы штабдын комитетинин төрагасы болуп иштеген.

Чарльз порталы, Hungerfordдун 1-висконт порталы:

Падышалык аба күчтөрүнүн маршалы Чарльз Фредерик Алгернон порталы, Хунгерфорддун 1-вискоталдык порталы, Падышачылык аба күчтөрүнүн улук офицери болгон. Биринчи Дүйнөлүк Согушта ал бомба таштоочу учкуч болуп кызмат өтөп, алгач Батыш Фронтунда жеңил бомбалоочу учуп, учуунун командири, андан кийин эскадрильянын командири болуп өскөн.

Клифф Спинк:

Аба маршалы Клиффорд Родни Спинк , Падышалык аба күчтөрүнүн отставкадагы улук офицери, азыр ал улуттук аба дисплейиндеги Spitfire дисплейинин учкучу. Ал биринчи жолу учкан Spitfire учагы Улуу Британиядагы Эскерүү Рейсине таандык, ал RAF Конингсби станциясынын командири болуп турганда. Ал ошондой эле Падыша Байкоочу Корпусунун 23-Коменданты, бул кызматты ээлеген акыркы, бирок бир офицер болуп иштеген.

Артур Конингем (RAF кызматкери):

Аба Маршалы Сэр Артур "Маори" Конингем , Королдук Аба Флотунда улук офицер болгон. Биринчи Дүйнөлүк Согуш учурунда ал Жаңы Зеландиянын Экспедициялык Күчтөрү менен Галлиполиде болгон, Жаңы Зеландияда медициналык жактан жараксыз деп бошотулуп, Падышалык Учуучу Корпуска кирүү үчүн Британиянын өз эсебинен барып, ал жерде учуп бара жаткан Эйс болуп калган. . Кийин Конингем Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде Падышалык аба күчтөрүнүн улук командири болгон, Аба офицери 2-Тактикалык Аба Күчтөрүнүн Башкы командачылыгы жана андан кийин Аба офицери Башкы командование Учуп машыгуу командачылыгы.

EPR Nair:

Аба авиациясынын маршалы Эрасери Патхаяпурайыл Радхакришнан Наир 1981-жылдын 20-сентябрынан 1985-жылдын 28-февралына чейин ИАФтын Окуу командирлигинин башкы командачысы болгон. 1950-жылы 12-апрелде ИАФтын курамына кирген. 1969-жылы 26-январда Вишишт Сева медалын алган, Ати Вишишт Сева медалы 1978-жылы 26-январда жана Парам Вишишт Сева медалы 1984-жылы 26-январда.

Aspy Engineer:

Аба маршалы Аспы Мерван инженери DFC Индиянын Аба күчтөрүнүн офицери болгон, ал көз карандысыз Индиянын Аба штабынын экинчи башчысы болуп, 1960-жылы Суброто Мукержинин ордун басып, Аржан Сингхтен мурунку кызмат ордун ээлеген.

Хари Чанд Деван:

Аба маршалы Хари Чанд Деван , PVSM Индиянын аба күчтөрүнүн кызматкери болгон. Ал 1971-жылы Индия-Пакистан согушунда Чыгыш аба командачылыгынын башында турган кызматы үчүн Падма Бхушан сыйлыгына ээ болгон.

Хари Чанд Деван:

Аба маршалы Хари Чанд Деван , PVSM Индиянын аба күчтөрүнүн кызматкери болгон. Ал 1971-жылы Индия-Пакистан согушунда Чыгыш аба командачылыгынын башында турган кызматы үчүн Падма Бхушан сыйлыгына ээ болгон.

Сэр Артур Харрис, 1-баронет:

Royal Air Force Артур Travers Харрис менен Маршал, 1-баронет, адатта, "жанкечти" басма сөз жана көп учурда "касапчысы" учкучу ичинде Харрис катары белгилүү Харрис, Air кызматкери командири Башкы кол башчысы болгон (AOC-жылы-C) Экинчи Дүйнөлүк согушта фашисттик Германияга каршы англиялык-америкалык стратегиялык бомбалоо өнөктүгү кызып турган мезгилде РАФтын Бомбарддык командачылыгы.

Кришнан Нараян Наир:

Аба маршалы Кришнан Нараян Наир Индиянын аба күчтөрүнүн Чыгыш аба командачылыгынын мурдагы башкы командачысы болгон. Ал 1961-жылы 19-декабрда пайдаланууга берилген. 1995-жылы 26-январда Ати Вишишт Сева медалын жана 1998-жылы 26-январда Парам Вишишт Сева медалын алган.

KC Cariappa:

Air Marshal KC 'Nanda' Cariappa - Индиянын Аба Флотунун мурдагы офицери. Ал эгемендик алгандан кийин Индия армиясынын биринчи Башкы командачысы болгон фельдмаршал К.М.Кариаппанын уулу.

Nguyễn Cao Kỳ:

Нгуен Као Ко 1960-жылдары Вьетнам Республикасынын аскердик хунтасында Түштүк Вьетнамдын премьер-министри болуп турганга чейин, 1960-жылдары Вьетнам Республикасынын аба күчтөрүнүн башчысы болуп иштеген. Андан кийин 1971-жылы саясаттан кеткенге чейин кызмат өтөгөн. жарандык администрациядагы ачуу атаандаш генерал Нгуен Вон Тхиуга вице-президент катары.

Азим Даудпота:

Air маршал Мухаммед Азим Daudpota, адатта Азим Daudpota катары белгилүү, Пакистан базасында биринчи Синдче пилоттук жана Sitara электрондук Jurrat кабыл алуу 1-синд, башчысы болуп кызмат кыла баштады Пакистан аба күчтөрүнүн үч жылдыз кызматкери болгон Зимбабвенин аба күчтөрүнүн штабынын кызматкерлери, андан кийин кыска убакыт ичинде Синддин губернатору болуп иштешет. Көзү өткөндө Даудпота Пакистандын BOPP тасмаларын чыгарган Macpac Films Limited компаниясынын директорлор кеңешинин төрагасы болгон жана Пакистандагы BOPP кино индустриясынын пионери деп айткан.

Нараян Менон:

Аба маршалы Нараян Менон Индиянын аба күчтөрүнүн мурдагы жооптуу офицери (персоналы) болгон. 1964-жылы 24-декабрда пайдаланууга берилген. 1998-жылы 26-январда Ати Вишишт Сева медалын, 1999-жылы 15-августта Утам Юдх Сева медалын жана 2004-жылы 26-январда Парам Вишишт Сева медалын алган.

Садхашиван Радхакришнан:

Аба Маршалы Садхашиван Радхакришнан - Индия Аба Күчтөрүнүн Бангалордогу Окуу Командованиесинин Аба штабынын улук офицери (SASO). Улуттук Коргоо Академиясынын бүтүрүүчүсү, ал 1970-жылы июнда согушкерлер агымында IAFка тапшырылган. Анын ар кандай согуштук жана машыктыруучу учактарда 4000 сааттан ашык учуу тажрыйбасы бар. Ал квалификациялуу учуучу инструктор жана мушташуу күрөшүнүн лидери.

Фредерик Шергер:

Аба башчысы Маршал сэр Фредерик Рудольф Уильям Шергер , Австралиянын Королдук Аба Флотунда (RAAF) улук командир болгон. Ал 1957-жылдан 1961-жылга чейин РАФтын эң жогорку даражалуу кызматкери болгон Аба штабынын башчысы жана 1961-жылдан 1966-жылга чейин Австралиянын Коргоо күчтөрүнүн башчысы ролун баштоочу Штабдын Башчылар комитетинин төрагасы болуп иштеген. биринчи аба маршалы наамын алган RAAF офицери.

Шах Мохаммад Зиаур Рахман:

Аба маршалы Шах Мухаммад Зиаур Рахман , ncc, fawc, psc Бангладеш аба күчтөрүнүн Башкы штабынын башчысы болгон. Ага чейин аба вице-маршалы Фахрул Азам, ncc, psc.

Эрик Данн:

Аба маршалы сэр Эрик Клайв Данн , Королдук аба күчтөрүнүн улук офицери болгон.

Джек Хиггинс (RAF кызматкери):

Аба маршалы сэр Джон Фредерик Эндрюс Хиггинс , Джек Хиггинс деген ат менен белгилүү, Падышалык Учуучу корпустун улук офицери болгон, 1915-1918-жылдары бригаданын командири болуп кызмат өтөгөн. Биринчи Дүйнөлүк Согуштан кийин ал Падышачылыкта бир катар жогорку кызматтарда иштеген 1930-жылы пенсияга чыкканга чейин аба күчтөрү. Экинчи Дүйнөлүк Согуштун биринчи жылы жигердүү кызматка кайтып келген.

Тимоти Гарден, Барон Бак:

Аба маршалы Тимоти Гарден, Барон Гарден ,, ФРУЗИ, ФКГИ Падышалык Аба Флотунун (RAF) улук командири болгон, кийинчерээк университеттин профессору жана Либерал-Демократ саясатчысы болгон.

Subroto Mukerjee:

Аба Маршалы Суброто Мукержи , OBE Индиянын Аба күчтөрүнүн биринчи Индия Башкы командачысы (C-in-C) болгон. Анын карьерасы дээрлик отуз жылга созулган жана 1960-жылы мезгилсиз дүйнөдөн кайтканга чейин көптөгөн сый-урмат менен сыйланган. Ал "Индиянын аба күчтөрүнүн атасы" деп аталып калган.

Танвир Махмуд Ахмед:

Танвир Махмуд Ахмед - Пакистандын аба күчтөрүнүн отставкадагы офицери, 2006-2009-жылдары Аба штабынын башчысы болгон. Андан кийин Рао Камар Сулеман 2009-жылы 18-мартта келген.

Аэромаршал:

Air marshal - бул үч жылдыздуу авиа офицердик наам, ал Падышачылыктын аба күчтөрүндө пайда болгон жана колдонулат. Бул ранг Улуу Британиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн, анын ичинде Шериктештиктин аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде англисче эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Артур Барратт:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал сэр Артур Шеридан Баррат , Биринчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде Падышалык Учуучу корпустун офицери жана Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде Королдук Аба Флотунда улук командир болгон. Ал "Чиркин" деген каймана ат алган.

Тимоти Гарден, Барон Бак:

Аба маршалы Тимоти Гарден, Барон Гарден ,, ФРУЗИ, ФКГИ Падышалык Аба Флотунун (RAF) улук командири болгон, кийинчерээк университеттин профессору жана Либерал-Демократ саясатчысы болгон.

Аба Маршалл аралдары:

Маршалл аралдары - Маршалл аралдары , Мажуро шаарында жайгашкан авиакомпания. Бул Борбордук Тынч океанындагы аралдар аралык тейлөөнү жүргүзүп жаткан Маршалл аралдарынын желек ташуучусу. Анын негизги базасы - Маршалл аралдары эл аралык аэропорту, Мажуро.

Аба Маршалл аралдары:

Маршалл аралдары - Маршалл аралдары , Мажуро шаарында жайгашкан авиакомпания. Бул Борбордук Тынч океанындагы аралдар аралык тейлөөнү жүргүзүп жаткан Маршалл аралдарынын желек ташуучусу. Анын негизги базасы - Маршалл аралдары эл аралык аэропорту, Мажуро.

Роберт Саундби:

Аба маршалы сэр Роберт Генри Магнус Спенсер Саундби , Биринчи жана Экинчи Дүйнөлүк согуштарды камтыган мансапка ээ болгон. Ал Биринчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде беш жеңишке жетишкендиги менен айырмаланып, Лано Хаукерди "Кызыл барон" Манфред фон Рихтхофен атып өлтүрүп жатканда, аба согушунда катышкан. Ал Экинчи Дүйнөлүк Согуштун акыркы бөлүгүндө сэр Артур Харриске караштуу Бомбарддык командирликтин башкы командачысынын орун басары катары ролу менен эсте калды.

Тимоти Гарден, Барон Бак:

Аба маршалы Тимоти Гарден, Барон Гарден ,, ФРУЗИ, ФКГИ Падышалык Аба Флотунун (RAF) улук командири болгон, кийинчерээк университеттин профессору жана Либерал-Демократ саясатчысы болгон.

Малколм Воллен:

Аба маршалы Малколм Ширли Дундас Уоллен, PVSM, VrC, Бишоп Коттон Балдар мектебинин бүтүрүүчүсү болгон. Ал 1947-жылы Индиянын Аба Флотуна тапшырылган.

Аэромаршал:

Air marshal - бул үч жылдыздуу авиа офицердик наам, ал Падышачылыктын аба күчтөрүндө пайда болгон жана колдонулат. Бул ранг Улуу Британиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн, анын ичинде Шериктештиктин аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде англисче эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Air Martinique:

Air Martinique - Кариб деңизиндеги Кичи Антиль аралындагы Мартиника аралында жайгашкан авиакомпания. Анын башкы кеңсеси Ле-Ламентиндеги Форт-де-Франс аэропортунун, азыркы Мартиник-Аймес Сезара эл аралык аэропортунун аймагында болгон.

Аба массасы:

Метеорологияда аба массасы - бул анын температурасы жана суу буусунун курамы менен аныкталган абанын көлөмү. Аба массалары көптөгөн жүздөгөн же миңдеген чакырымдарды басып өтүп, алардын астындагы жердин өзгөчөлүктөрүнө ылайыкташат. Алар кеңдикке жана алардын континенттик же деңиз булактары боюнча классификацияланат. Муздак аба массалары полярдык же арктикалык деп аталат, ал эми жылуу аба массалары тропикалык деп эсептелет. Континенттик жана жогорку аба массалары кургак, ал эми деңиздик жана муссондук аба массалары нымдуу. Аба ырайы фронттору ар кандай тыгыздык мүнөздөмөлөрү менен аба массаларын бөлүп турат. Бир жолу аба массасы баштапкы аймактан алыстаганда, астындагы өсүмдүктөр жана суу объектилери анын мүнөзүн тез өзгөртө алат. Классификациялоо схемалары аба массасынын мүнөздөмөлөрүн, ошондой эле модификациялоону чечет. Ошондой эле, Twig Science деп аталгандыгы менен белгилүү

Күн күркүрөйт:

"Кадимки", "бир клеткалуу" же "бакчадагы ар түрдүүлүк" деп аталган аба-массалык чагылгандай , ал жалпысынан алсыз жана адатта катуу эмес, күн күркүрөйт, демейде Cumulus congestus булуту чыгарат. Бул бороондор Конвективдүү Потенциалдуу Энергиянын (CAPE) жок дегенде бир бөлүгү бар болгон шарттарда пайда болот, бирок шамалдын кесилишинин жана спиралдын деңгээли өтө төмөн. Күндүн күркүрөшүнүн өнүгүшүнүн чечүүчү фактору болгон көтөрүүчү булак, адатта, жердин тегиз эмес ысытылышынын натыйжасы болуп саналат, бирок аларды аба ырайы фронттору жана шамалдын конвергенциясы менен байланышкан төмөнкү деңгээлдеги чектер шартташы мүмкүн. Бул бороондордун пайда болушу үчүн энергия инсоляция же күн радиациясы түрүндө келет. Күн күркүрөп, аба ырайы тездик менен жылбайт, бир сааттан ашык созулбайт жана чагылгандын коркунучу бар, ошондой эле нөшөрлүү жамгыр жаайт, орточо же катуу жаайт. Жаан-чачындын көп болушу атмосферадагы микротолкундуу толкундарга тоскоол болушу мүмкүн.

Аир тоолору:

Аир тоолору же Аир массиви - Нигеранын түндүгүндө, Сахара чөлүнүн чегинде жайгашкан үч бурчтуу массив. Батыш Сахара тоолорунун ксерикалык токойлуу аймактарынын бир бөлүгү, алар 1800 метрден жогору көтөрүлүп, 84000 км 2 (32000 чарчы миль) ашат. 17-параллелдин түндүгүндөгү чөлдүн ортосунда жаткан Айр платосу, орточо бийиктиги 500дөн 900 мге чейин, Сахелдин климаттык аралын түзөт, ал жашоо-тиричилигин, көптөгөн жайыт жана дыйканчылык жамааттарын, ошондой эле геологиялык жана археологиялык жерлер. Бул аймакта тарыхка чейинки тарыхты чагылдырган көрүнүктүү археологиялык казуулар бар. Жоголуп бара жаткан боёлгон мергенчи ит буга чейин ушул аймакта болгон, бирок азыр бул аймакта жашаган калктын кысымынан улам жок болуп кетиши мүмкүн.

Air Master:

Air Master Yokusaru Шибата тарабынан жазылган жана мисал бир орго манга болуп саналат. Окуя көчө мушкери болгон экс-гимнаст Маки Айкавага бурулган. Манга 1996-жылдан 2006-жылга чейин Хакусеншадагы Жаш Малыш журналында серияланган жана 28 танкобонго чогултулган .

Air Mata Iboe:

Air Mata Iboe - 1941-жылы Ниджу Чеонг Сэнгдин сценарийи менен жазылган Голландиялык Чыгыш Индиядагы тасма. Башкы ролдордо Фифи Янг, Рд Исмаил, Али Сароса жана Али Джоэго ойношуп, балдарын мээримдүү тарбиялаган, бирок акыры улуу балдары кыйынчылыкка туш болгондо чыккынчылык кылган энени ээрчип кетишти. "Музыкалык ысырапкорчулук" деп аталган тасмада Р.Коесбининин саундтреги жана Njoo жазган калемдеш аталыштагы ыр аткарылган.

Air Mata Iboe:

Air Mata Iboe - 1941-жылы Ниджу Чеонг Сэнгдин сценарийи менен жазылган Голландиялык Чыгыш Индиядагы тасма. Башкы ролдордо Фифи Янг, Рд Исмаил, Али Сароса жана Али Джоэго ойношуп, балдарын мээримдүү тарбиялаган, бирок акыры улуу балдары кыйынчылыкка туш болгондо чыккынчылык кылган энени ээрчип кетишти. "Музыкалык ысырапкорчулук" деп аталган тасмада Р.Коесбининин саундтреги жана Njoo жазган калемдеш аталыштагы ыр аткарылган.

Air Mata Mengalir di Tjitarum:

Air Mata Mengalir di Tjitarum - 1948-жылы азыркы Индонезиядан алынган тасма, Тан жана Вонг Брос кинокомпаниясы үчүн Роестам Сутан Палиндих тарабынан жазылган жана режиссёр болгон.

Air Mata di Куала-Лумпур:

" Air Mata di Kuala Lumpur " - бул Малайзиянын күмүш экранындагы легендасы П.Рамли жазган. Бул ыр анын 1973-жылы 29-майда, 44 жашында, көз жумганга чейин жазган акыркы ыры болгон. Ырды жубайы Салома ырдаган.

Air Mata di Куала-Лумпур:

" Air Mata di Kuala Lumpur " - бул Малайзиянын күмүш экранындагы легендасы П.Рамли жазган. Бул ыр анын 1973-жылы 29-майда, 44 жашында, көз жумганга чейин жазган акыркы ыры болгон. Ырды жубайы Салома ырдаган.

Air Materiel Command:

Air Materiel Command ( AMC ) Америка Кошмо Штаттарынын Армия Аба Күчтөрү жана Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнө командачылык болгон. Анын башкы кеңсеси Огайо штатындагы Райт-Паттерсон аба базасында жайгашкан. 1961-жылы, командачылык аба күчтөрүнүн тутумунун жаңы командачылыгына өткөрүлүп берилген айрым функциялары менен аба күчтөрүнүн материалдык-техникалык камсыздоо командачылыгы кайрадан иштелип чыккан.

Air Materiel Command:

Air Materiel Command ( AMC ) Америка Кошмо Штаттарынын Армия Аба Күчтөрү жана Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнө командачылык болгон. Анын башкы кеңсеси Огайо штатындагы Райт-Паттерсон аба базасында жайгашкан. 1961-жылы, командачылык аба күчтөрүнүн тутумунун жаңы командачылыгына өткөрүлүп берилген айрым функциялары менен аба күчтөрүнүн материалдык-техникалык камсыздоо командачылыгы кайрадан иштелип чыккан.

Air Materiel Command:

Air Materiel Command ( AMC ) Америка Кошмо Штаттарынын Армия Аба Күчтөрү жана Америка Кошмо Штаттарынын Аба күчтөрүнө командачылык болгон. Анын башкы кеңсеси Огайо штатындагы Райт-Паттерсон аба базасында жайгашкан. 1961-жылы, командачылык аба күчтөрүнүн тутумунун жаңы командачылыгына өткөрүлүп берилген айрым функциялары менен аба күчтөрүнүн материалдык-техникалык камсыздоо командачылыгы кайрадан иштелип чыккан.

Kwerba тили:

Кверба - Индонезиянын Папуа тили. Альтернативдик аталыштар - Airmati (Армати), Коасса, Матавежа, Найбедж, Сегар Тор, Текутамесо .

Air Mauritanie:

Air Mauritanie 1962-жылдан тартып Мавританиянын улуттук авиакомпаниясы болгон жана 2007-жылы каржылык кыйынчылыктардан улам ишин токтоткон. Ал Нуакшоттун Эл аралык аэропортунда жайгашкан, ал жерден ички кызматтарды, ошондой эле Африка багыттарына жана Парижге учууларды жүргүзгөн. Жүк ташуучу компаниянын башкы кеңсеси Нуакшотто болгон.

Air Mauritanie:

Air Mauritanie 1962-жылдан тартып Мавританиянын улуттук авиакомпаниясы болгон жана 2007-жылы каржылык кыйынчылыктардан улам ишин токтоткон. Ал Нуакшоттун Эл аралык аэропортунда жайгашкан, ал жерден ички кызматтарды, ошондой эле Африка багыттарына жана Парижге учууларды жүргүзгөн. Жүк ташуучу компаниянын башкы кеңсеси Нуакшотто болгон.

Air Mauritanie 625 рейси:

Air Mauritanie Flight 625 Fokker F28 Fellowship 4000 учагы болгон, 1994-жылы 1-июлда Мавританиянын Тиджикжа аэропортуна конуп жатып, кумдуу бороондун шартында кулаган. Кырсыктан төрт экипаж жана 89 жүргүнчүнүн 76сы каза болгон. Бул Fokker 28нин катышуусунда болгон эң коркунучтуу жана Мавританиядагы эң кандуу кырсык бойдон калууда.

Air Mauritius:

Air Mauritius Limited , Air Mauritius катары иштеп, Маврикийдин желек ташуучу авиакомпаниясы болуп саналат. Авиакомпаниянын баш кеңсеси Маврикийдеги Порт Луис шаарындагы Air Mauritius борборунда жайгашкан. Анын негизги борбору - Сир Севоососур Рамгоолам эл аралык аэропорту. Air Mauritius 2020-жылы 22-апрелде COVID-19 пандемиясынан кийин ыктыярдуу администрацияга жайгаштырылган.

Air Mauritius:

Air Mauritius Limited , Air Mauritius катары иштеп, Маврикийдин желек ташуучу авиакомпаниясы болуп саналат. Авиакомпаниянын баш кеңсеси Маврикийдеги Порт Луис шаарындагы Air Mauritius борборунда жайгашкан. Анын негизги борбору - Сир Севоососур Рамгоолам эл аралык аэропорту. Air Mauritius 2020-жылы 22-апрелде COVID-19 пандемиясынан кийин ыктыярдуу администрацияга жайгаштырылган.

Маврикий багыттарынын тизмеси:

Air Mauritius 1967-жылы июнда түзүлгөн. Авиакомпаниянын башында эч кандай учак болгон эмес, 1972-жылы январда Air India Боинг 707 учактарын колдонуп, Air Mauritiusтун атынан Порт-Луис-Бомбей-Порт-Луис каттамын баштаган; бул Air Mauritius компаниясынын биринчи каттамы болгон. 1980-жылдын июль айында жүк ташуучулардын тармагы Бомбей, Лондон, Найроби, Реюньон, Родригес, Рим жана Тананаривден турган.

Маврикий багыттарынын тизмеси:

Air Mauritius 1967-жылы июнда түзүлгөн. Авиакомпаниянын башында эч кандай учак болгон эмес, 1972-жылы январда Air India Боинг 707 учактарын колдонуп, Air Mauritiusтун атынан Порт-Луис-Бомбей-Порт-Луис каттамын баштаган; бул Air Mauritius компаниясынын биринчи каттамы болгон. 1980-жылдын июль айында жүк ташуучулардын тармагы Бомбей, Лондон, Найроби, Реюньон, Родригес, Рим жана Тананаривден турган.

Nike Air Max:

Nike Air Max - бул Nike, Inc. тарабынан чыгарылган, 1987-жылы чыккан биринчи модель менен чыккан бут кийим. Air Max бут кийими сырткы көрүнүп турган, басымдуу газ менен толтурулган ийкемдүү уретан баштыктарды камтыган ортоңку буттары менен аныкталат. таман астында жаздыкчаларды камсыз кылуу. Эйр Макс алгач Nike дүкөндөрүн иштеп чыгууда иштеген Тинкер Хэтфилд тарабынан концепцияланган.

Air Max Africa:

Air Max Africa Либревиль шаарында жайгашкан авиакомпания болгон, Габон. Ал 2002-жылы " Эйр Макс-Габон" деп аталып, Либревиль эл аралык аэропортунан тышкары Батыш Африкада чартердик жана жүргүнчү каттамдарын аткарган. Авиакомпания 2006-жылы жабылган.

Rim'K:

Абделькрим Брахми ака Рим'К - алжирдик-франциялык рэпер. Рим'К Париждин четиндеги Витрий-сюр-Сенде чоңойгон. Анын үй-бүлөсү Алжирдеги Барбачадан келип, анын ырларында көп жолу эскерилет.

Air Max Africa:

Air Max Africa Либревиль шаарында жайгашкан авиакомпания болгон, Габон. Ал 2002-жылы " Эйр Макс-Габон" деп аталып, Либревиль эл аралык аэропортунан тышкары Батыш Африкада чартердик жана жүргүнчү каттамдарын аткарган. Авиакомпания 2006-жылы жабылган.

Centavia:

Centavia кыска мөөнөттүү сербиялык арзан авиакомпания болгон. Анын борбордук аэропорту Сербиядагы Белград Никола Тесла аэропорту, ал эми техникалык базасы Германиянын Кельн Бонн аэропортунда болгон. Авиакомпания 2006-жылдын 8-ноябрында банкрот деп жарыялаган.

Maestro (авиакомпания):

Maestro Канададагы Квебек шаарында, Сант-Фой шаарында жайгашкан авиакомпания болгон. Ал чартердик кызматтарды башкарган.

Стив МакНейр:

" Эйр Макнейр " каймана аты менен белгилүү Стивен ЛаТреал МакНейр , 13 сезон бою Улуттук Футбол Лигасында (NFL) ойноп, биринчи кезекте Теннесси Титанс франшизасы менен ойногон америкалык футбол чебери болгон. Ал ошондой эле Балтимор Равенс командасында ойногон.

Air Mekong:

Mekong Aviation акционердик коому , Air Mekong катары бизнес жүргүзүп, Пхуокок аэропортундагы базасынан жана Ной Бай эл аралык аэропортундагы жана Тан Сон Нхат эл аралык аэропортундагы экинчи хабдардан жүргүнчүлөрдү ташуучу рейстерди жүргүзгөн Вьетнамдан келген авиакомпания болгон. Анын штаб-квартирасы Киен Жианг провинциясындагы Фу Куок шаарында жайгашкан. Ал 2009-жылы негизделген жана учуу иштери 2010-жылдын 9-октябрында башталган. Бул Вьетнамдын Индокытай авиакомпаниясынан жана Вьетжет Эйрден кийинки үчүнчү жеке авиакомпаниясы. Air Mekong SkyWest Airlines авиакомпаниясынан Bombardier CRJ 900 үлгүсүндөгү төрт учакты ижарага алган, алардын ар бири бизнес жана эконом класстарында 90 орун менен камсыздалган. 2011-жылы Air Mekong 10750 рейсти аткарып, болжол менен 710 миң жүргүнчү ташыган.

Учакчы:

Учакчы ( AC ) же учуучу аял ( ACW ) - Британиянын Королдук Аба Флотундагы (RAF) жана Шериктештикке кирген башка өлкөлөрдүн аба күчтөрүндөгү эң төмөнкү даража. RAF сленгинде кээде учакчыларды "эрк" деп аташат.

Учакчы:

Учакчы ( AC ) же учуучу аял ( ACW ) - Британиянын Королдук Аба Флотундагы (RAF) жана Шериктештикке кирген башка өлкөлөрдүн аба күчтөрүндөгү эң төмөнкү даража. RAF сленгинде кээде учакчыларды "эрк" деп аташат.

Учакчы:

Учакчы ( AC ) же учуучу аял ( ACW ) - Британиянын Королдук Аба Флотундагы (RAF) жана Шериктештикке кирген башка өлкөлөрдүн аба күчтөрүндөгү эң төмөнкү даража. RAF сленгинде кээде учакчыларды "эрк" деп аташат.

Учакчы:

Учакчы ( AC ) же учуучу аял ( ACW ) - Британиянын Королдук Аба Флотундагы (RAF) жана Шериктештикке кирген башка өлкөлөрдүн аба күчтөрүндөгү эң төмөнкү даража. RAF сленгинде кээде учакчыларды "эрк" деп аташат.

Аба медалы:

Air Medal ( AM ) - Америка Кошмо Штаттарынын Куралдуу Күчтөрүнүн аскердик жасалгасы. Ал 1942-жылы түзүлгөн жана абада учууга катышып жатып, каармандыгы же татыктуу жетишкендиги үчүн сыйланат.

Аба медалы:

Air Medal ( AM ) - Америка Кошмо Штаттарынын Куралдуу Күчтөрүнүн аскердик жасалгасы. Ал 1942-жылы түзүлгөн жана абада учууга катышып жатып, каармандыгы же татыктуу жетишкендиги үчүн сыйланат.

Аба медалы:

Air Medal ( AM ) - Америка Кошмо Штаттарынын Куралдуу Күчтөрүнүн аскердик жасалгасы. Ал 1942-жылы түзүлгөн жана абада учууга катышып жатып, каармандыгы же татыктуу жетишкендиги үчүн сыйланат.

Аба Жер Ортолук деңизи:

Air Mediterranean - Африка шаарында жайгашкан жана Афины эл аралык аэропортунда жайгашкан грек чартердик авиакомпаниясы.

Air Méditerranée:

Air Méditerranée француздардын чартердик авиакомпаниясы болгон, штаб-квартирасы Жуилландын Тарб – Лурдес – Пиреней аэропортунун менчиги болгон. Негизинен Париж-Шарль-де-Голль аэропортуна жүргүнчү жана жүк ташуучу чартердик учууларды аткарган.

Air Méditerranée багыттарынын тизмеси:

2015-жылдын декабрь айынан баштап, иштебей калган Air Méditerranée авиакомпаниясы төмөнкү белгиленген багыттарга учууларды жүргүздү . Андан тышкары, Улуу Британиядан жана Европанын аэропортторунан Франциядагы Лурдеске көптөгөн чартердик рейстерди сунуш кылды.

Air Méditerranée:

Air Méditerranée француздардын чартердик авиакомпаниясы болгон, штаб-квартирасы Жуилландын Тарб – Лурдес – Пиреней аэропортунун менчиги болгон. Негизинен Париж-Шарль-де-Голль аэропортуна жүргүнчү жана жүк ташуучу чартердик учууларды аткарган.

Air Mekong:

Mekong Aviation акционердик коому , Air Mekong катары бизнес жүргүзүп, Пхуокок аэропортундагы базасынан жана Ной Бай эл аралык аэропортундагы жана Тан Сон Нхат эл аралык аэропортундагы экинчи хабдардан жүргүнчүлөрдү ташуучу рейстерди жүргүзгөн Вьетнамдан келген авиакомпания болгон. Анын штаб-квартирасы Киен Жианг провинциясындагы Фу Куок шаарында жайгашкан. Ал 2009-жылы негизделген жана учуу иштери 2010-жылдын 9-октябрында башталган. Бул Вьетнамдын Индокытай авиакомпаниясынан жана Вьетжет Эйрден кийинки үчүнчү жеке авиакомпаниясы. Air Mekong SkyWest Airlines авиакомпаниясынан Bombardier CRJ 900 үлгүсүндөгү төрт учакты ижарага алган, алардын ар бири бизнес жана эконом класстарында 90 орун менен камсыздалган. 2011-жылы Air Mekong 10750 рейсти аткарып, болжол менен 710 миң жүргүнчү ташыган.

Vanair:

Vanair Вануату шаарында жайгашкан ата мекендик авиакомпания болгон. Авиакомпания Вануатудагы 83 аралдын 18инде 29 багытты көздөй учуп, толугу менен Вануату өкмөтүнө таандык болгон.

Vanair:

Vanair Вануату шаарында жайгашкан ата мекендик авиакомпания болгон. Авиакомпания Вануатудагы 83 аралдын 18инде 29 багытты көздөй учуп, толугу менен Вануату өкмөтүнө таандык болгон.

Кармело Энтони:

Кармело Кям Энтони - Улуттук баскетбол ассоциациясынын (NBA) Портленд Трэйл Блейзерс командасынын америкалык профессионалдык баскетбол оюнчусу. Ал он жолу NBA All-Star жана алты жолу All-NBA Team мүчөсү аталган. Ал Сиракуз Оранж үчүн колледжде баскетбол ойногон, 2003-жылы биринчи курстун студенттери катарында улуттук биринчиликти жеңип, NCAA турниринин эң мыкты оюнчусу аталган.

Materiel үчүн аба мүчөсү:

Materiel үчүн Air мүчөсү сатып алуулар үчүн жооптуу Падышалык аба күчтөрүнүн улук офицери болуп саналат. Пост-ээси Аба күчтөрүнүн башкармалыгынын мүчөсү жана дүйнө жүзү боюнча РАФтын туруктуу, запастагы жана жарандык кызматкерлери үчүн сатып алууларды жана уюштуруу иштерин жүргүзүүнүн бардык маселелерине жооп берет.

Materiel үчүн аба мүчөсү:

Materiel үчүн Air мүчөсү сатып алуулар үчүн жооптуу Падышалык аба күчтөрүнүн улук офицери болуп саналат. Пост-ээси Аба күчтөрүнүн башкармалыгынын мүчөсү жана дүйнө жүзү боюнча РАФтын туруктуу, запастагы жана жарандык кызматкерлери үчүн сатып алууларды жана уюштуруу иштерин жүргүзүүнүн бардык маселелерине жооп берет.

Персонал үчүн аба мүчөсү:

Персонал үчүн аба мүчөсү ( AMP ) Падышалык аба күчтөрүнүн улук офицери, персонал маселелери үчүн жооптуу жана аба күчтөрүнүн башкармалыгынын мүчөсү. AMP жумушка орноштуруу, учуусуз жана жерде окутуу, карьераны башкаруу, жыргалчылык, кызматтын шарттары жана кызмат көрсөтүү шарттары, ошондой эле дүйнө жүзү боюнча РАФтын туруктуу, запастагы жана жарандык кызматкерлери үчүн көчүрүүнүн бардык аспектилерине жооп берет.

Персонал үчүн аба мүчөсү (Австралия):

Персонал үчүн аба мүчөсү ( AMP ) Австралиянын Королдук Аба күчтөрүнүн офицери болуп саналат, ал персонал маселелери үчүн жооп берет.

Materiel үчүн аба мүчөсү:

Materiel үчүн Air мүчөсү сатып алуулар үчүн жооптуу Падышалык аба күчтөрүнүн улук офицери болуп саналат. Пост-ээси Аба күчтөрүнүн башкармалыгынын мүчөсү жана дүйнө жүзү боюнча РАФтын туруктуу, запастагы жана жарандык кызматкерлери үчүн сатып алууларды жана уюштуруу иштерин жүргүзүүнүн бардык маселелерине жооп берет.

Materiel үчүн аба мүчөсү:

Materiel үчүн Air мүчөсү сатып алуулар үчүн жооптуу Падышалык аба күчтөрүнүн улук офицери болуп саналат. Пост-ээси Аба күчтөрүнүн башкармалыгынын мүчөсү жана дүйнө жүзү боюнча РАФтын туруктуу, запастагы жана жарандык кызматкерлери үчүн сатып алууларды жана уюштуруу иштерин жүргүзүүнүн бардык маселелерине жооп берет.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...