Tuesday, March 30, 2021

Air Cargo Germany, Air Cargo Global, Air Cargo Inc

Air Cargo Германия:

Air Cargo Germany GmbH Германиянын жүк ташуучу авиакомпаниясы болгон. Франкфурт-Хан аэропортунун базасында, ал 2009-2013-жылдар аралыгында иштеп келген.

Air Cargo Global:

ACG Air Cargo Global компаниясы Братислава аэропортунда жайгашкан словакиялык жүк ташуучу авиакомпания болгон, ал чартердик рейстерди жана айрым ырааттуу кызматтарды аткарган. Авиакомпания өз ишин 2020-жылдын башында токтоткон.

Air Cargo Inc:

Aircargo Communities Inc , ошондой эле Air Cargo Inc деп аталат, бул Түндүк Америкада авиакомпанияларга жана экспедиторлорго кызмат көрсөткөн аба жүк ташуучу картаж агенттеринин жана жүк ташуучу компаниялардын тармагы. Бул тармак 1941-жылы Экинчи Дүйнөлүк Согуш учурунда АКШнын ири авиакомпаниялары, анын ичинде Бириккен, Америкалык, TWA жана Чыгыш тарабынан курулган транспорттук муктаждыктарын канааттандыруу үчүн түзүлгөн.

Air Cargo Mongolia:

"Эйр Карго Монголия" авиакомпаниясы - бул таза аба жүк ташуу кызматында иш алып барган. 2013-жылы май айында Монголиянын Жарандык Авиация Башкармалыгынан авиа жүк операторунун сертификатын (AOC) алган жана 2014-жылы ишин баштайт деп күтүлгөн.

Air Cargo News:

Air Cargo News компаниясы экспедиция, авиакомпания, аэропорт жана жүк ташуу чөйрөсүндөгү жогорку жетекчилер, менеджерлер жана сатуу боюнча агенттер үчүн тармактык гезит-журналдарды жана санариптик маалыматтарды жарыялайт. Ал Улуу Британиянын Суррей шаарындагы Саттон шаарында жайгашкан жана Гамбург шаарында жайгашкан DVV Media Groupтун бөлүгү.

Air Cargo World:

Америка Кошмо Штаттарында басылып чыккан Air Cargo World аба логистикалык журналы болуп саналат жана тез бузулуучу материалдарды жана өнөр жай товарларын дүйнө жүзү боюнча ташуу жана жеткирүү менен алектенген жүк жөнөтүүчүлөр жана башкалар үчүн редакцияланган. Анын окурмандары логистикалык адистерден, авиакомпаниялардын жана аэропорттордун жетекчилеринен, экспедиторлордон, импортерлордон, экспортерлордон жана башка авиакомпаниялардын жүк ташуу тизмегиндеги транспорттук өнүмдөрдү жана кызматтарды сатып алуучу же сатып алуучулардан турат.

MK Airlines:

MK Airlines Ltd. , Ганадан жүк ташуучу авиакомпания болгон, ал 1990-2010-жылдар аралыгында Африкага жана Африкага жүк ташуу кызматын топтогон. Авиакомпания транспорттук жүктөрүнүн көпчүлүгүн Европанын Гатвик аэропорту, Кент эл аралык аэропорту, Остенд-Брюгге эл аралык аэропорту же Люксембург-Финдель эл аралык аэропорту аркылуу жүргүзгөн. Африкадагы хаб Йоханнесбургду тейлеген OR Tambo эл аралык аэропортунда жайгашкан.

Air Caribbean:

Кариб Аба төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Air Caribbean, Пуэрто-Рикодон келген авиакомпания
  • Air Caribbean, Тринидад жана Тобагодон келген авиакомпания
Кариб Аэропорту (Пуэрто-Рико):

Air Caribbean - Сан-Хуандагы Исла Верде эл аралык аэропортунан тейлеген авиакомпания. 1970-80-жылдар Пуэрто-Риконун бир нече авиакомпаниялары болуп, бири-бири менен атаандашкан ондогон жылдар, анын ичинде Prinair, Vieques Air Link жана Dorado Wings. Базардагы кирешенин үлүшүн алууга болот деп эсептеп, Air Caribbean 1975-жылы түзүлгөн.

Кариб деңизинин аралы (Тринидад жана Тобаго):

1993-жылы Air Caribbean деп аталган дагы бир авиакомпания пайда болгон. Ал Пиарко Эл аралык аэропортунда, Тринидад жана Тобагодо жайгашкан жана биринчи беш жылда YS-11 учактарын колдонушкан. 1998-жылдын июль айында эскирген Boeing 737 учактары келгенге чейин, авиакомпаниянын иши жакшы эле болду окшойт. Бул учактар ​​күйүүчү майга суусаган жана ызы-чуу болгон JT8D кыймылдаткычтарына ээ болушкан жана авиакомпанияга финансылык жүк болуп келишкен. Air Caribbean авиакомпаниясы 737 учактарын Майами эл аралык аэропортуна учкан учурда колдонууну көздөгөн, бирок учактар ​​Американын ызы-чуусу үчүн өтө ызы-чуу болушкан. 737-жылдардын бири ушунчалык эски болгондуктан, хуш комплектин орнотууга мүмкүн болбой калган. Натыйжада учактар ​​конууга аргасыз болушкан, ал эми учактар ​​ылайыктуу учакка орнотулган.

Air Caribbean:

Кариб Аба төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Air Caribbean, Пуэрто-Рикодон келген авиакомпания
  • Air Caribbean, Тринидад жана Тобагодон келген авиакомпания
Кариб деңизиндеги 309-рейс:

Air Caribbean 309 рейси Пуэрто-Риконун Air Caribbean авиакомпаниясынын учактары менен каттамга алынган, рейстик эмес, 1978-жылы 26-сентябрда Сан-Хуандагы Луис Мунос Марин атындагы эл аралык аэропортко конууга даярданып жатканда, Ramey Air авиакомпаниясынан учуп чыккан. Агуадилладагы Форс-база, учактын алты жүргүнчүсү тең каза болуп, учак кулап кеткен Barrio Obrero барынын бир нече кардарын жарадар кылган.

Aero Caribbean Flight 883:

Aero Caribbean 883 рейси Сантьяго-де-Кубада токтоп турган Гаитидеги Гаитиден Порт-о-Пренстен жүргүнчүлөрдү ташуучу ички каттам болгон. 2010-жылдын 4-ноябрында, каттамды башкарган ATR 72 учагы Кубанын борбордук бөлүгүндөгү Санкти Спиритуска кулап, анын ичиндеги 61 жүргүнчү жана 7 экипаж мүчөсү каза болгон.

Air Saguenay:

Air Saguenay , Канада, Квебек, Джонкьереде жайгашкан аймактык авиакомпания болгон.

Аба Карнавалы:

Air Carnival Индиянын регионалдык авиакомпаниясы болгон, Коимбаторе эл аралык аэропортунда Ченнай эл аралык аэропортунда борбору болгон. Air Carnival Coimbatore Marine College (CMC) Group тарабынан илгерилетилген. Ал чартердик авиакомпания катары 2013-жылы негизделген, бирок 2016-жылы июлда башталган Түштүк Индиянын ичиндеги пландуу операцияларга өткөн.

Air Carolina:

Алгач Флоренс Эйрлайнс деп аталган Air Carolina , алгач Каролинас жана Джорджия штаттарында поршендик учак кызматы менен Флоренцияда, Түштүк Каролинада жайгашкан аймактык авиакомпания болгон. Компания алгач Florence Airlines авиакомпаниясынын сертификатына ээ, 1967-жылы 5-декабрда, авиакомпаниянын биринчи президенти болгон Шеффилд П.Уайлдс.

Аба ташуучусунун кирүү актысы:

1986-жылы кабыл алынган Аба ташуучу каттамы (ACAA) АКШ Кодексинин 49-бөлүмү, 41705-бөлүмү. Мыйзам 1958-жылы кабыл алынган Федералдык Авиациялык Мыйзамдын (FAA) 404 (b) бөлүмүнө өзгөртүүлөрдү киргизди, ал 1978-жылы кабыл алынган "Авиакомпанияны жөнгө салуу жөнүндө" мыйзам менен жокко чыгарылды. ACAA коммерциялык авиакомпанияларга майып жүргүнчүлөрдү басмырлоого тыюу салат. Бул акт АКШнын Конгресси тарабынан 1973-жылы калыбына келтирүү мыйзамынын 504-бөлүмүн АКШнын АКШнын Жогорку Сотунун АКШнын Унаа министрлиги (DOT) менен Америка Кошмо Штаттарынын Паралич ардагерлерине каршы тар чечмелөөсүнө түздөн-түз жооп катары кабыл алынган. PVAда, Жогорку Сот жеке, коммерциялык авиакомпаниялар 504-бөлүмгө ылайык жооп бербейт деп эсептешкен, анткени алар аэропортторду федералдык каржылоонун "түздөн-түз алуучулары" эмес.

Аба операторунун сертификаты:

Аба операторунун тастыктамасы ( AOC ) - бул улуттук авиация органы (NAA) тарабынан аба кемесин пайдалануучуга аба кемесин коммерциялык максаттарда колдонууга уруксат берүү. Бул үчүн оператордун кызматкерлеринин жана жалпы элдин коопсуздугун камсыз кылуу үчүн персонал, активдер жана тутум болушу керек. Сертификатта учактын түрлөрү жана каттоолору, кайсы максатта жана кайсы аймакта колдонула тургандыгы - атайын аэропорттор же географиялык аймак көрсөтүлөт.

Аба куючу:

Аба куюучу - тегиз, кеуектүү эмес беттерде оор жүктөрдү жылдыруу үчүн колдонулуучу пневматикалык көтөргүч. Анын иштеши учкучка окшош, анткени ал абанын жука катмарын жерден өтө аз аралыкка сүзүп өтүү жолу катары колдонот. Кысылган аба торус формасындагы аба жаздыкчасына кирип, баштыкка толгондо, жер менен герметикалык тыгыздалат жана торустун ортосуна көбүрөөк аба киргизип, натыйжада аба баштыктын үстүнөн агып, жогорудагы жүктү көтөрөт жер.

Аба сепилдери:

Air Castles - Англиянын Лондон шаарында жайгашкан, 2008-жылы түзүлгөн британиялык инди поп тобу.

Twenty One Pilots (альбом):

Twenty One Pilots - бул америкалык Twenty One Pilots тобунун дебюттук студиялык альбому, 2009-жылдын 29-декабрында өз алдынча чыккан. Альбом 115000 нускага сатылып, АКШнын Billboard 200 тизмесинде 139- орунга чыккан . Бул басист Ник Томас жана барабанчы Крис Салих экөө тең топтон кеткенге чейин 2011-жылы чыккан жалгыз альбом.

Аба Кавказы:

Air Кавказ Тбилисиде жайгашкан грузин авиакомпаниясы болгон.

Атчандар тактикасы:

Тарыхтын көпчүлүк бөлүгүндө адамдар атчандардын кандайдыр бир түрүн согушка колдонушкан жана натыйжада атчандар тактикасы убакыттын өтүшү менен өнүгүп келген. Тактикалык түрдө, атчан аскерлердин жөө аскерлерге салыштырмалуу негизги артыкчылыктары - бул мобилдүүлүктүн чоңдугу, таасирдин чоңдугу жана жогорку позиция.

Аба Кавалериясы (видео оюн):

Air Cavalry - Синергиялык Программа тарабынан иштелип чыккан учууну симуляциялаган видео оюн. Аны Cybersoft жана GameTek 1995-жылы Super NES үчүн чыгарган.

Air commodore:

Air commodore - бул бир жылдыздуу даражадагы, эң улук желек офицери рангындагы жана аба офицерлеринин катарында, Падышалык аба күчтөрү келип чыккан жана колдонууну улантууда. Бул даражаны Зимбабве сыяктуу британиялык тарыхый таасирге ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү колдонушат жана кээде англисче эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат. Даражанын аталышы ар дайым толук фраза болуп саналат жана эч качан коммодорго чейин кыскартылбайт, бул ар кандай деңиз күчтөрүндө ранг.

Kaiser Tufail:

Kaiser Tufail TI SI - Пакистандын отставкадагы учкучу, биринчи кезекте 1999-жылы Каргил согушунда Пакистан күчтөрү тарабынан туткунга алынган индиялык согуштук учкуч Камбампати Начикета менен болгон мамилеси менен белгилүү. Туфайл активдүү блоггер, авиация тарыхчысы жана TEDx конференцияларында мотивациялык баяндамаларды жасады. Өз блогу аркылуу ал биринчи кезекте Индия-Пакистан мамилелерине жана эки мамлекеттин ортосундагы Кашмирдеги узак жылдардан бери болуп келе жаткан чыр-чатакка көңүл бурат.

Kaiser Tufail:

Kaiser Tufail TI SI - Пакистандын отставкадагы учкучу, биринчи кезекте 1999-жылы Каргил согушунда Пакистан күчтөрү тарабынан туткунга алынган индиялык согуштук учкуч Камбампати Начикета менен болгон мамилеси менен белгилүү. Туфайл активдүү блоггер, авиация тарыхчысы жана TEDx конференцияларында мотивациялык баяндамаларды жасады. Өз блогу аркылуу ал биринчи кезекте Индия-Пакистан мамилелерине жана эки мамлекеттин ортосундагы Кашмирдеги узак жылдардан бери болуп келе жаткан чыр-чатакка көңүл бурат.

Air Centrafrique:

Air Centrafrique 1966-жылдан 1970-жылдардын аягына чейин Борбордук Африка Республикасынын желек ташуучусу болгон. Компания үй кызматтарын иштетип келген. Анын башкы кеңсеси Банги шаарында болгон.

Air Central:

Air Central Co., Ltd. Япониянын Айчи префектурасынын Токонамэ шаарында жайгашкан авиакомпания болгон. Ал Nippon Airways (ANA) авиакомпаниясынын негизги базасынан Нагоя шаарына жакын жайгашкан Chūbu Centrair эл аралык аэропорту болгондуктан жүргүнчүлөрдү тейлөө кызматын аткарган. 2010-жылдын 1-октябрында Air Central, Air Next жана Air Nippon Network бириктирилип, ANA Wings деп аталып калган.

Аба кылымы:

Air Century, SA, же ACSA , Доминикан Республикасынын аба чартердик оператору, Санто-Доминго Ла Изабела эл аралык аэропортунан жергиликтүү жана эл аралык кызматтарды сунуштайт. Компанияны капитан жана учкуч Омар Шахин негиздеген. Air Century Санто-Доминго шаарында 1992-жылдын март айында ишин баштаган.

Аба кылымы:

Air Century, SA, же ACSA , Доминикан Республикасынын аба чартердик оператору, Санто-Доминго Ла Изабела эл аралык аэропортунан жергиликтүү жана эл аралык кызматтарды сунуштайт. Компанияны капитан жана учкуч Омар Шахин негиздеген. Air Century Санто-Доминго шаарында 1992-жылдын март айында ишин баштаган.

Аба кылымы:

Air Century, SA, же ACSA , Доминикан Республикасынын аба чартердик оператору, Санто-Доминго Ла Изабела эл аралык аэропортунан жергиликтүү жана эл аралык кызматтарды сунуштайт. Компанияны капитан жана учкуч Омар Шахин негиздеген. Air Century Санто-Доминго шаарында 1992-жылдын март айында ишин баштаган.

Air Cess:

Air Cess Бириккен Араб Эмираттарынын Шарджа шаарында жайгашкан жүк ташуучу авиакомпания болгон.

Air Ceylon:

Эйр Цейлон Цейлондун мурунку желек ташуучу авиакомпаниясы болгон. 1978-жылдын башында авиакомпания Европага каттамдарын токтотуп, 1979-жылы 31-августта бардык жергиликтүү кызматтарды токтотуп, анын ордуна Air Lanka келип, кийинчерээк SriLankan Airlines авиакомпаниясынын ребрендингине өткөн.

Air Ceylon Avro 748 4R-ACJ бомбалоосу:

Air Ceylon Avro 748 4R-ACJ бомбалоосу 1978-жылы 7-сентябрда болгон окуя, анда Air Ceylon Hawker Siddeley HS 748 учакта бомбанын жарылуусунан чыккан өрттөн кийин Ратмалана аэропортунда токтоп турганда өрттө талкаланган. Эки учкуч учуу алдындагы текшерүүлөрдү жүргүзүп жатышкан, ал эми жердеги экипаждын салону тазалап жаткан. Жарылуу учурунда үчөө тең учакта болгон жана аман-эсен кутулуп кетишкен.

Аба башчысы маршал:

Air башкы маршал төрт жылдыздуу аба офицери наамы келип чыккан жана ал Падышалык Аба Күчтөрү тарабынан колдонулат, ал жерде тынчтык мезгилиндеги эң жогорку аскер аба чини болуп саналат. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде британдык эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Аба башчысы маршал:

Air башкы маршал төрт жылдыздуу аба офицери наамы келип чыккан жана ал Падышалык Аба Күчтөрү тарабынан колдонулат, ал жерде тынчтык мезгилиндеги эң жогорку аскер аба чини болуп саналат. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде британдык эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Air Tchad:

Air Tchad же Air Chad ички жана аймактык кызматтарды, ошондой эле Борбордук жана Батыш Африканын коңшу өлкөлөрүнө чартердик рейстерди жана Франция, Италия жана Сауд Аравиясына чартердик жүк ташуу кызматын аткарган Чад авиакомпаниясы болгон.

Air Changan:

Air Changan - Кытайдын ички авиакомпаниясы. Анын негизги иш базасы Шэньси провинциясынын бир нече шаарларын тейлеген Сиань Сянян эл аралык аэропорту болуп саналат. Башында көз карандысыз авиакомпания болгон Air Changan 2000-жылы Хайнань авиакомпаниясы менен биригип, кийинчерээк ошол авиакомпанияга сиңип кеткен. Эйр Чанган 2016-жылдын май айында көз карандысыз авиакомпания катары кызматын жандандырып, үч Боинг 737-800 учагы менен Кытайдын төрт шаарына учууларды камсыз кылган.

Air Changan:

Air Changan - Кытайдын ички авиакомпаниясы. Анын негизги иш базасы Шэньси провинциясынын бир нече шаарларын тейлеген Сиань Сянян эл аралык аэропорту болуп саналат. Башында көз карандысыз авиакомпания болгон Air Changan 2000-жылы Хайнань авиакомпаниясы менен биригип, кийинчерээк ошол авиакомпанияга сиңип кеткен. Эйр Чанган 2016-жылдын май айында көз карандысыз авиакомпания катары кызматын жандандырып, үч Боинг 737-800 учагы менен Кытайдын төрт шаарына учууларды камсыз кылган.

Air Chaparral:

Air Chaparral америкалык регионалдык авиакомпания болгон. Ал Ренодогу, Невада штатындагы башкы кеңсеси жана Спокане, Вашингтон шаарындагы мурдагы аскердик эскертүү ангарында жайгашкан техникалык тейлөө базасы менен 1980-жылдан 1982-жылга чейин активдүү болгон. Ал Невада штатындагы бир нече шаарларга пландаштырылган авиакомпаниянын кызматын көрсөтүп, Солт-Лейк-Сити, Юта жана Калифорниядагы Хоторн менен байланышкан. Ошондой эле, аба менен жүк ташуу боюнча пландуу жана графиксиз тейлөө кызматын көрсөткөн.

Аба чартери:

Air charter - жеке учак отургучтарынан айырмаланып, бүтүндөй учакты ижарага алуу.

Аба Хартиясы (ажыратуу):

Air charter - бул учакты ижарага алуу.

Аба Хартиясы (оюн):

Air Charter - Waddingtons тарабынан жарыяланган стол оюну. Оюн аба чартеринин концепциясы, учактарды белгиленген эмес каттамдарда коммерциялык максатта пайдалануу менен аталган.

Air Charter International:

Air Charter - 1966-жылдан 1998-жылга чейин иштеген франциялык чартердик авиакомпания.

Африка Хартиясы:

Air Charter Africa - Гамбиянын Банжул шаарында жайгашкан чартердик авиакомпания.

Түндүк Американын Air Charter ассоциациясы:

Түндүк Американын аба чартер ассоциациясы ( ACANA ) - коммерциялык эмес тармактагы соода тобу жана Түндүк Американын аба чартер тармагын чагылдырган кесиптик бирикме.

Air Charter Багамы:

Air Charter Bahamas - Флорида штатындагы Майами Спрингс шаарында жайгашкан чартердик авиакомпания.

Аба чартери:

Air charter - жеке учак отургучтарынан айырмаланып, бүтүндөй учакты ижарага алуу.

Meridian Airways:

Meridian Airways Ганада катталган жүк ташуучу авиакомпания болгон, башкы кеңсеси Котока эл аралык аэропортунда, Аккра шаарында болгон жана Бельгиянын Остенд-Брюгге эл аралык аэропортунда башкы түйүн катары кызмат кылган.

Air Charter International:

Air Charter - 1966-жылдан 1998-жылга чейин иштеген франциялык чартердик авиакомпания.

Air Charter Limited:

Эйр Чартер Экинчи Дүйнөлүк Согуштан кийинки 1947-жылы түзүлгөн британиялык көз карандысыз авиакомпания болгон. Авиакомпания Кипрге үзгүлтүксүз аскерлер каттамдарын, ошондой эле Саутенд аэропортундагы жана Станстеддеги базаларынан жүргүнчү жана жүк чартердик учууларын жүзөгө ашырган. 1951-жылы Фредди Лейкер Air Charter сатып алгандан кийин, Aviation Traders жана Aviation Traders (Engineering) ассоциацияланган компаниялар болуп калышты. 1955-жылдан баштап, ал планировкадагы машине-аба / унаа парому менен иштей баштаган. Булар алгач Лондон менен Парижди байланыштырышкан. 1958-жылы Air Charter компаниясынын машине-аба / унаа паромун бир тууган Channel Air Bridge компаниясына өткөрүп берүү процесси башталды. 1959-жылы Air Charter Airwork тобунун курамына кирген. 1960-жылы Airwork компаниясы Hunting-Clan менен биригип British United Airwaysти (BUA) түзгөн.

Аба чартер кызматы:

Air Charter Service (ACS) - дүйнө жүзү боюнча Австралия, Бразилия, Канада, Кытай, Франция, Германия, Гонконг, Индия, Казакстан, Россия, Сингапур, Түштүк Африка, Испания, Швейцария, БАЭде 29 кеңсеси бар глобалдык авиация чартер провайдери. , Улуу Британия жана АКШ.

Аба чартер кызматы:

Air Charter Service (ACS) - дүйнө жүзү боюнча Австралия, Бразилия, Канада, Кытай, Франция, Германия, Гонконг, Индия, Казакстан, Россия, Сингапур, Түштүк Африка, Испания, Швейцария, БАЭде 29 кеңсеси бар глобалдык авиация чартер провайдери. , Улуу Британия жана АКШ.

Air Charter Services Pvt. ООО:

Air Charter Services Pvt. ООО, ошондой эле ACSPL катары белгилүү, Индия компаниясы болуп саналат, ал өлкө боюнча чартердик тейлөө кызматын көрсөтөт. Индияда 120га жакын аба чартердик компаниялары бар, 2014-жылы DGCA компанияларды NSOPун жокко чыгарууга мажбур кылган, себеби компаниялардын көпчүлүгүндө үчтөн аз учак бар жана "менчик" деп эсептешет. ACSPL үчтөн ашык учактан турган учактардын таасиринен жабыркаган эмес жана учурдагы NSOPдун астында иштей берет. Компания Индия Республикасынын борбору Нью-Дели шаарында жайгашкан. Компанияга "Бизнестин Аба Кыймылдарын Операторлор Ассоциациясы" (BAOA) Aero India 2015тин катышуусунда биринчи BizAvIndia Awards сыйлыктарын тапшырды. Компания Индиянын Өкмөтү, Жарандык Авиация Министрлигинин алдында иштеген Жарандык Авиациянын Башкы Дирекциясындагы графиктен тышкары оператор катарына киргизилген. 2011-жылы аба-ырайынын кесепетинен ACSPL авиакомпаниясынын бири кулап, Патна шаарынан Нью-Делиге учуп бара жаткан. ACSPL ошондой эле Индия үчүн "Pilatus" ыйгарым укуктуу сатуу жана тейлөө борбору болуп дайындалган.

Аба чартери:

Air charter - жеке учак отургучтарынан айырмаланып, бүтүндөй учакты ижарага алуу.

Аба каттамдары:

Air Chathams Limited - Жаңы Зеландиянын Чатам аралында жайгашкан авиакомпания. Ал 1984-жылы түзүлгөн жана Чатам аралдары менен Жаңы Зеландиянын материктик каттамдары менен, Окленд менен Уакатанне жана Окленд менен Вангануи ортосундагы каттамдар менен иштейт. Анын негизги базасы - Чатам аралдары / Туута аэропорту.

Аба каттамдары:

Air Chathams Limited - Жаңы Зеландиянын Чатам аралында жайгашкан авиакомпания. Ал 1984-жылы түзүлгөн жана Чатам аралдары менен Жаңы Зеландиянын материктик каттамдары менен, Окленд менен Уакатанне жана Окленд менен Вангануи ортосундагы каттамдар менен иштейт. Анын негизги базасы - Чатам аралдары / Туута аэропорту.

Аба каттамдары:

Air Chathams Limited - Жаңы Зеландиянын Чатам аралында жайгашкан авиакомпания. Ал 1984-жылы түзүлгөн жана Чатам аралдары менен Жаңы Зеландиянын материктик каттамдары менен, Окленд менен Уакатанне жана Окленд менен Вангануи ортосундагы каттамдар менен иштейт. Анын негизги базасы - Чатам аралдары / Туута аэропорту.

Аба башчысы маршал:

Air башкы маршал төрт жылдыздуу аба офицери наамы келип чыккан жана ал Падышалык Аба Күчтөрү тарабынан колдонулат, ал жерде тынчтык мезгилиндеги эң жогорку аскер аба чини болуп саналат. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде британдык эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Аба вице-маршалы:

Аба вице-маршалы ( AVM ) - бул Падышалык Аба Флотунда пайда болгон жана колдонулуп келе жаткан эки жылдыздуу аба офицери наамы. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде англисче эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат. Аба вице-маршалдары "аба маршалы" деп жалпы мүнөздө айтылышы мүмкүн.

Аба башчысы маршал:

Air башкы маршал төрт жылдыздуу аба офицери наамы келип чыккан жана ал Падышалык Аба Күчтөрү тарабынан колдонулат, ал жерде тынчтык мезгилиндеги эң жогорку аскер аба чини болуп саналат. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде британдык эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Аба башчысы маршал (Австралия):

Аба башкы маршалы - Австралиянын Королдук Аба Флотунун эң жогорку активдүү чини жана ал Улуу Британиянын Королдук Аба Флотунун аба маршалы наамынын түз эквиваленти катары түзүлгөн. Ошондой эле төрт жылдыздуу ранг эсептелет. Коргоо күчтөрүнүн башчысы аба күчтөрүнүн офицери болгондо гана наам берилет.

Аба башчысы маршал (Австралия):

Аба башкы маршалы - Австралиянын Королдук Аба Флотунун эң жогорку активдүү чини жана ал Улуу Британиянын Королдук Аба Флотунун аба маршалы наамынын түз эквиваленти катары түзүлгөн. Ошондой эле төрт жылдыздуу ранг эсептелет. Коргоо күчтөрүнүн башчысы аба күчтөрүнүн офицери болгондо гана наам берилет.

Аба башчысы маршал (Индия):

Аба башчысы маршал - Индиянын аба күчтөрүндө төрт жылдыздуу авиа офицер наамы. Бул Индиянын аба күчтөрүндөгү эң жогорку активдүү ранг. Авиациянын башкы маршалы авиациялык маршалдын үч жылдыздан жогору жана аба күчтөрүнүн беш жылдыздуу маршалынан төмөн турат, бул негизинен согуш убактысы же салтанаттуу ранг.

Аба башчысы маршал (Пакистан):

Аба башчысы маршал - Пакистандын аба күчтөрүндө жогорку командирликти башкаруу жана башкаруу үчүн көрсөтүү үчүн расмий колдонулган төрт жылдыздуу аскер офицери наамы жана наамы. Пакистан Ислам Республикасы тарабынан үч жылдыздуу авиамаршал офицерине берилген жана тапшырылган, ал эми расмий түрдө Пакистандын бирдиктүү кызматтарындагы эң жогорку наам катары сыпатталса дагы, бул флоттун адмиралы жана армиянын генералы наамына барабар. . НАТОнун эквиваленттүү OF-9 коду менен үч жылдыздан төрт жылдыздуу даражага көтөрүлүү максатында атайын жасалгандыктан, аба маршалынан жогору жана аба күчтөрүнүн маршалынан төмөн турат, бирок "маршалы аба күчтөрү »наамы учурда Пакистанда бир дагы аскер башчыга тиешелүү эмес. Бирок, төрт жылдыздуу авиациянын башкы маршалы Филд-маршал армиясынын катарына кирет, бул аба күчтөрүнүн рейтинг тутумунан айырмаланып турат. Төрт жылдыздуу аба башкы маршалы беш жылдыздуу айырмалоо белгиси менен кооздолгондон кийин, өлкөнүн аба штабынын башчысын кармайт.

Аба башчысы маршал:

Air башкы маршал төрт жылдыздуу аба офицери наамы келип чыккан жана ал Падышалык Аба Күчтөрү тарабынан колдонулат, ал жерде тынчтык мезгилиндеги эң жогорку аскер аба чини болуп саналат. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде британдык эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Аба башчысы маршал:

Air башкы маршал төрт жылдыздуу аба офицери наамы келип чыккан жана ал Падышалык Аба Күчтөрү тарабынан колдонулат, ал жерде тынчтык мезгилиндеги эң жогорку аскер аба чини болуп саналат. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде британдык эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Анил Яшвант Типнис:

Аба күчтөрүнүн башкы маршалы Анил Яшвант Типнис , PVSM , AVSM , VM, ADC Индиянын аба күчтөрүнүн аба штабынын башчысы болуп 1998-жылдын 31-декабрынан 2001-жылдын 31-декабрына чейин кызмат өтөгөн. 18000 футтан жогору бийиктикте абадан артыкчылык жана жакын абадан колдоо учуп өттү

Аруп Раха:

Аба башчысы Маршал Аруп Раха , PVSM, AVSM, VM, ADC Индиянын аба күчтөрүнүн аба штабынын 24-башчысы болгон жана 2013-жылдын 31-декабрынан 2016-жылдын 31-декабрына чейин кызмат өтөгөн. Ошондой эле ал штабдын башчылар комитетинин төрагасы, Индиядагы эң жогорку даражалуу аскер офицери ээлеген, ал өкмөткө кеңеш берет жана куралдуу күчтөрдө биргелешип иштөөнү камсыз кылат.

Ральф Кокрейн:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал сэр Ральф Александр Кокрейн , британиялык авиатор жана Падышалык Аба күчтөрүнүн офицери болгон, атактуу "Дамбустерлер" рейдинде Частиз операциясындагы ролу менен белгилүү болгон.

Хью Сондерс:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал сэр Хью Уильям Лумсден Сондерс , Түштүк Африка Республикасынын авиатору болуп, Королдук Аба Флотунун улук командири болууга жетишкен.

Калием Саадат:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал Калием Саадат Рана , Пакистан Аба Күчтөрүнүн отставкадагы төрт жылдыздуу офицери, Аба штабынын башчысы болуп иштеген, 2003-жылдын 18-мартынан тартып, 2006-жылдын 20-мартында комиссиянын курамынан чыкканга чейин ушул кызматта иштеген.

Нирмал Чандра Сури:

Аба күчтөрүнүн башкы маршалы Нирмал Чандра Сури , PVSM, AVSM, VM, ADC 1991-жылдын 31-июлунан 1993-жылдын 31-июлуна чейин Индиянын Аба күчтөрүнүн Аба штабынын 15-башчысы болгон. Ал белгилүү Дехрадун Падышачылык Индия Аскер Колледжинин бүтүрүүчүсү. Ал Биргелешкен Кызматтар Канатынын Биринчи курсунун, азыркы Улуттук Коргоо Академиясынын Пунадагы бөлүгү болгон. Ал Индиянын Аба Флотунда 1952-жылы 15-мартта согуштук учкуч болуп дайындалган.
1965-жылдагы Индия-Пакистан согушунда Сури No20 Hawker Hunter Squadron отрядын жетектөөгө шайланган жана ал согуш учурунда бир нече жолу учкан. 1969-жылы салымы жана кызматка берилгендиги үчүн Ваю Сена медалы менен сыйланган.

Норман Анил Кумар Браун:

Аба күчтөрүнүн башкы маршалы Норман Анил Кумар Браун , PVSM, AVSM, VM, ADC, ошондой эле "Чарли" Браун деп аталган, Индиянын аба күчтөрүнүн Аба штабынын (CAS) мурдагы башчысы. Ал бул кызматта 2011-жылдын 31-июлунан 2013-жылдын 31-декабрына чейин иштеген. Браун Индиянын Норвегиядагы элчиси болуп 2014-жылдын августунан 2016-жылдын апрелине чейин иштеген.

Pradeep Vasant Naik:

Аба күчтөрүнүн башкы маршалы Прадип Васент Найк , ПВСМ, ВСМ Индиянын аба күчтөрүнүн Аба штабынын 22-башчысы болуп иштеген. Ал 2009-жылы 31-майда аба күчтөрүнүн башкы маршалы Фали Хоми майор отставкага кеткенден кийин кызматына киришип, анын ордуна аба маршалы Норман Анил Кумар Браун кызмат ордуна келген.

Индиянын аба күчтөрү:

Индиянын Аба Флоту ( IAF ) - Индиянын Куралдуу Күчтөрүнүн аба күчтөрү. Персоналдын жана учактын мүлкүнүн толуктоосу дүйнөдөгү аба күчтөрүнүн арасында төртүнчү орунда турат. Анын негизги миссиясы - Индиянын аба мейкиндигин коргоо жана куралдуу кагылышуу учурунда абада согуш жүргүзүү. Бул расмий түрдө 1932-жылы 8-октябрда Улуу Британия империясынын жардамчы аба күчтөрү катары негизделген, ал Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда Индиянын авиация кызматын Роял префикси менен сыйлаган. 1947-жылы Индия Улуу Британиядан көзкарандысыздыкка жеткенден кийин, Индиянын падышалык аба күчтөрү деген ат сакталып, Индиянын Домионионунун атынан кызмат кылган. 1950-жылы өкмөттүн Республикага өтүшү менен, Роял префикси алынып салынган.

Сатиш Сарин:

Аба күчтөрүнүн башкы маршалы Сатиш Кумар Сарин , PVSM, AVSM, VM, ADC 1995-жылдын 31-декабрынан 1998-жылдын 31-декабрына чейин Индиянын аба күчтөрүнүн аба штабынын башчысы болгон.

Доналд Ранделл Эванс:

Аба башчысы Маршал сэр Дональд Ранделл Эванс , Экинчи Дүйнөлүк Согушта түнкү согуш тактикасында новатор болгон жана Сицилия менен Нормандиянын басып алууларын пландаштырган Падышалык аба күчтөрүнүн улук командири болгон.

Хью Даудинг:

Аба күчтөрүнүн башкы маршалы Хью Касуолл Тременхейр Даудинг, 1-Барон Даудинг , Королдук Аба Флотунун офицери болгон. Ал Улуу Британиядагы согуш учурунда RAF Fighter Command командачылыгын башкарган жана Британиянын коргонуусунда чечүүчү ролду ойногону, демек, Адольф Гитлердин Британияга басып кирүү планынын талкаланышы менен таанылган.

Хью Сондерс:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал сэр Хью Уильям Лумсден Сондерс , Түштүк Африка Республикасынын авиатору болуп, Королдук Аба Флотунун улук командири болууга жетишкен.

Джон Томсон (RAF кызматкери):

Аба башчысы Маршал сэр Чарльз Джон Томсон , адатта сэр Джон Томсон , Королдук Аба Флотунда (RAF) улук офицер болгон.

Ричард Джонс:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал сэр Ричард Эдуард Джонс , Падышалык аба күчтөрүнүн отставкадагы улук командири. Ал 1960-жылдары согуштук учкуч, 1970-жылдары эскадрильянын командири жана 1980-жылдары станциянын командири болгон. Джонс 1991-жылы "Гранби" операциясынын башкы пландоо персоналы боюнча операциялардын үч британиялык директорунун бири болуп иштеген, андан кийин 1994-жылы Балкандагы биргелешкен операцияларга көмөкчү командир болуп иштеген. Стратегиялык коргонуу обзорунун жана НАТОнун Косоводогу аба өнөктүгүнүн аспектилери.

SK Kaul:

Аба башчысы Маршал Сваруп Кришна Каул , PVSM, MVC, ADC - Индиянын Аба күчтөрүнүн Аба штабынын мурдагы башчысы. Каул 1993-1995-жылдары Аба башчысы болуп иштеген.

Танвир Махмуд Ахмед:

Танвир Махмуд Ахмед - Пакистандын аба күчтөрүнүн отставкадагы офицери, 2006-2009-жылдары Аба штабынын башчысы болгон. Андан кийин Рао Камар Сулеман 2009-жылы 18-мартта келген.

Танвир Махмуд Ахмед:

Танвир Махмуд Ахмед - Пакистандын аба күчтөрүнүн отставкадагы офицери, 2006-2009-жылдары Аба штабынын башчысы болгон. Андан кийин Рао Камар Сулеман 2009-жылы 18-мартта келген.

Перси Бернард, Бандондун 5-графы:

Аба башчысы Маршал Перси Рональд Гарднер Бернард, 5-Бандон графы , англиялык-ирландиялык аристократ болгон, 20-кылымдын ортосунда Королдук Аба күчтөрүндө улук командир болуп кызмат кылган. Ал Экинчи Дүйнөлүк Согуш мезгилинде эскадрилья, станция жана топтун командири, согуштан кийин Падыша Байкоочу Корпусунун бешинчи Коменданты болгон. Ал 1946-жылы Америкалык өзгөчө учкан крест жана коло жылдыз медалы менен сыйланган.

Аба башчысы маршал:

Air башкы маршал төрт жылдыздуу аба офицери наамы келип чыккан жана ал Падышалык Аба Күчтөрү тарабынан колдонулат, ал жерде тынчтык мезгилиндеги эң жогорку аскер аба чини болуп саналат. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде британдык эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Джок Үзөңгү:

Королдук Аба Флотунун Маршалы Грэм Эрик Стирруп, Барон Стрруп ,, бейрасмий түрдө Джок Стрруп деп аталат, 2006-жылдан тартып 2010-жылдын аягында пенсияга чыкканга чейин Коргоо штабынын башчысы болгон. лорддор палатасынын мүчөсү. 2013-жылы апрелде ал Елизавета II тарабынан Гартер орденинин кавалери болуп дайындалган.

Норман Боттомли:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал сэр Норман Ховард Боттомли , Артур 'Бомбер' Харристин мураскери болуп, 1945-жылы RAF бомбалоочу командачылыгынын башкы командачысы болгон.

Гус Уокер:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал сэр Джордж Августус Уокер , Экинчи Дүйнөлүк согуш мезгилинде бомба таштоочу учкуч, реактивдүү учактын пионери жана согуштан кийинки доордо падышалык аба күчтөрүнүн улук офицери, ошондой эле регби оюнчусу болгон.

Дэвид Кузинс:

Аба башчысы Маршал Сэр Дэвид Кузинс , Улуу Британиянын отставкадагы Падышалык аба күчтөрүнүн (RAF) командири.

Аба башчысы маршал:

Air башкы маршал төрт жылдыздуу аба офицери наамы келип чыккан жана ал Падышалык Аба Күчтөрү тарабынан колдонулат, ал жерде тынчтык мезгилиндеги эң жогорку аскер аба чини болуп саналат. Бул наам Англиянын тарыхый таасирине ээ болгон көптөгөн өлкөлөрдүн аба күчтөрү тарабынан колдонулат жана кээде британдык эмес аба күчтөрүнө таандык структурага ээ болгон өлкөлөрдө эквиваленттүү рангдын англисче котормосу катары колдонулат.

Пратап Чандра Лал:

Аба күчтөрүнүн башчысы, маршал Пратап Чандра Лал , Индия-Пакистандагы 1971-жылдагы согуш мезгилинде Индиянын аба күчтөрүнүн аба штабынын башчысы болгон. "Чыңгыз Хан" операциясынын убагында, Пакистан Аба Флоту (PAF) тарабынан жасалган алдын-ала сокку уруулар 1971-жылы Индия-Пакистан согушунун расмий башталышын белгилеген.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China Flight 129:

Air China Flight 129 (CCA129 / CA129) - Пекин Капитал Эл аралык Аэропортунан Пусандагы Гимхае Эл аралык Аэропортуна чейинки аралыкта, Air China тарабынан жүргүзүлүп жаткан эл аралык жүргүнчү каттамы. 2002-жылы 15-апрелде ушул багыттагы Boeing 767-200ER учагы аэропорттун жанындагы дөңгө кулап, ичиндеги 166 кишинин 129у каза болгон.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China Cargo:

Air China Cargo Co., Ltd - башкы кеңсеси Пекиндеги Шуньи районунда жайгашкан Кытай Эл Республикасынын жүк ташуучу авиакомпаниясы. Бул Air China компаниясынын жүк ташуучу туунду компаниясы жана дүйнөнүн 10 өлкөсүндөгү 20 шаарга пландуу жүк ташуу кызматын аткарат. Анын негизги базасы - Пекин Капитал эл аралык аэропорту.

Air China Cargo:

Air China Cargo Co., Ltd - башкы кеңсеси Пекиндеги Шуньи районунда жайгашкан Кытай Эл Республикасынын жүк ташуучу авиакомпаниясы. Бул Air China компаниясынын жүк ташуучу туунду компаниясы жана дүйнөнүн 10 өлкөсүндөгү 20 шаарга пландуу жүк ташуу кызматын аткарат. Анын негизги базасы - Пекин Капитал эл аралык аэропорту.

Air China Cargo:

Air China Cargo Co., Ltd - башкы кеңсеси Пекиндеги Шуньи районунда жайгашкан Кытай Эл Республикасынын жүк ташуучу авиакомпаниясы. Бул Air China компаниясынын жүк ташуучу туунду компаниясы жана дүйнөнүн 10 өлкөсүндөгү 20 шаарга пландуу жүк ташуу кызматын аткарат. Анын негизги базасы - Пекин Капитал эл аралык аэропорту.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China рейси 112:

Air China Flight 112 каттамы 2003-жылдын 15-мартында жүргүнчүлөрдүн каттамы менен катталган, анда катуу курч респиратордук синдромду (SARS) жуктурган 72 жаштагы адам болгон. Кийинчерээк бул адам дагы 20 жүргүнчүнү жана эки учактын экипажын жуктуруп алуунун индекси жүргүнчүсү болмок, натыйжада SARS түндүктү ички Монголияга, түштүктү Таиландга таркатуу. Окуя бир адам кантип аба каттамы аркылуу ооруну жуктуруп алаарын көрсөттү жана 2003-жылы SARS глобалдык жайылышында бир катар жайылтылган окуялардын бири болду. Аба каттамынын ылдамдыгы жана жабыркаган жүргүнчүлөр басып өткөн көп багыттуу маршруттар SARSнин жайылышын тездетти Дүйнөлүк саламаттыкты сактоо уюмунун (ДСУ), авиация тармагынын жана коомчулуктун кесепеттүү жообу.

Air China Flight 129:

Air China Flight 129 (CCA129 / CA129) - Пекин Капитал Эл аралык Аэропортунан Пусандагы Гимхае Эл аралык Аэропортуна чейинки аралыкта, Air China тарабынан жүргүзүлүп жаткан эл аралык жүргүнчү каттамы. 2002-жылы 15-апрелде ушул багыттагы Boeing 767-200ER учагы аэропорттун жанындагы дөңгө кулап, ичиндеги 166 кишинин 129у каза болгон.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China Flight 129:

Air China Flight 129 (CCA129 / CA129) - Пекин Капитал Эл аралык Аэропортунан Пусандагы Гимхае Эл аралык Аэропортуна чейинки аралыкта, Air China тарабынан жүргүзүлүп жаткан эл аралык жүргүнчү каттамы. 2002-жылы 15-апрелде ушул багыттагы Boeing 767-200ER учагы аэропорттун жанындагы дөңгө кулап, ичиндеги 166 кишинин 129у каза болгон.

Кытай Улуттук авиация холдинги:

Air China Group деп аталган China National Aviation Holding Corporation Limited - бул Air China жана Air Macau компаниясынын башкы компаниясы болгон Кытайдын мамлекеттик ишканасы. Компания 2002-жылы 11-октябрда Air China, China Southwest Airlines жана China National Aviation Corporation (Group) Limited компанияларынын биригүүсү менен түзүлгөн.

Air China Inner Mongolia:

Air China Inner Mongolia Co., Ltd , Air China Inner Mongolia деп аталып, Хоххот Байта эл аралык аэропортунда корпоративдик базасы менен, Кытайдын Ички Монголиядагы аймактык авиакомпаниясы болуп саналат. Бул Air China (80%) жана Inner-Mongolia State Capital Management Co., Ltd (20%) таандык мамлекеттик авиакомпания. 2019-жылга карата, Эйр Чайна Ички Монголияда 19 багыт бар, көбүнчө Кытайда. Анын Boeing 737-700 жана -800 учактарынан турган 8ден турган Boeing 737 учагы бар. Авиакомпания Air China тарабынан 2012-жылы негизделген, ал Air Chinaнын Ички Монголиядагы катышуусун арттыруучу регионалдык филиал болуп саналат. Авиакомпаниянын учурдагы төрагасы Ван Ингниан 2014-жылдан бери Air China компаниясынын башкы учкучу болуп иштеп келет.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China Flight 129:

Air China Flight 129 (CCA129 / CA129) - Пекин Капитал Эл аралык Аэропортунан Пусандагы Гимхае Эл аралык Аэропортуна чейинки аралыкта, Air China тарабынан жүргүзүлүп жаткан эл аралык жүргүнчү каттамы. 2002-жылы 15-апрелде ушул багыттагы Boeing 767-200ER учагы аэропорттун жанындагы дөңгө кулап, ичиндеги 166 кишинин 129у каза болгон.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China багыттарынын тизмеси:


Бул учурда Air China тейлеген багыттардын тизмеси. Жүк ташуучу багыттар үчүн Air China Cargo караңыз.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China Flight 129:

Air China Flight 129 (CCA129 / CA129) - Пекин Капитал Эл аралык Аэропортунан Пусандагы Гимхае Эл аралык Аэропортуна чейинки аралыкта, Air China тарабынан жүргүзүлүп жаткан эл аралык жүргүнчү каттамы. 2002-жылы 15-апрелде ушул багыттагы Boeing 767-200ER учагы аэропорттун жанындагы дөңгө кулап, ичиндеги 166 кишинин 129у каза болгон.

Air China:

Air China Limited Кытай Эл Республикасынын желек ташуучусу жана "Big Three" материктик Кытай авиакомпанияларынын бири. Air China компаниясынын баш кеңсеси Пекиндин Шуньи районунда. Air China авиакаттамы негизинен Пекин Капитал Эл аралык аэропортунда жүргүзүлөт. 2017-жылы авиакомпания орто эсеп менен 81% жүк коэффициенти менен 102 миллион ички жана эл аралык жүргүнчүлөрдү ташыган.

Air China Flight 129:

Air China Flight 129 (CCA129 / CA129) - Пекин Капитал Эл аралык Аэропортунан Пусандагы Гимхае Эл аралык Аэропортуна чейинки аралыкта, Air China тарабынан жүргүзүлүп жаткан эл аралык жүргүнчү каттамы. 2002-жылы 15-апрелде ушул багыттагы Boeing 767-200ER учагы аэропорттун жанындагы дөңгө кулап, ичиндеги 166 кишинин 129у каза болгон.

Air China Flight 129:

Air China Flight 129 (CCA129 / CA129) - Пекин Капитал Эл аралык Аэропортунан Пусандагы Гимхае Эл аралык Аэропортуна чейинки аралыкта, Air China тарабынан жүргүзүлүп жаткан эл аралык жүргүнчү каттамы. 2002-жылы 15-апрелде ушул багыттагы Boeing 767-200ER учагы аэропорттун жанындагы дөңгө кулап, ичиндеги 166 кишинин 129у каза болгон.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...