Monday, March 1, 2021

Abraham and Phoebe Ball House, Abraham, Abraham and Coprius of Gryazovets

Ибрахим жана Фиби Балл Хаус:

Орегон штатындагы Евгений шаарында жайгашкан Авраам жана Фиб бал үйү тарыхый жерлердин улуттук реестринде катталган.

Ибрахим:

Ибрахим - Ибрахим диндеринин, анын ичинде иудаизм, христиан жана исламдын жалпы патриархы. Иудаизмде ал бөлүктөр менен түзүлгөн келишимдин негиздөөчүсү, эврейлер менен Кудайдын ортосундагы өзгөчө мамиле; христиан дининде ал еврей же бутпарас эмес, бардык ишенгендердин рухий тукуму; жана исламда ал Адамдан башталган жана Мухаммед менен аяктаган пайгамбарлар тизмегинин звеносу катары каралат.

Ыбрайым менен Грязовецтин Коприусу:

Ыбрайым менен Грязовецтин Коприусу Россиядагы Грязовецте христиан монастырын негиздешкен.

Авраам Кидуная:

Ыйык Кидунжа Ибрахим 4-кылымда дин кызматчы жана дин кызматчы болгон. Ал католик, Чыгыш Православие жана Чыгыш Православие дининде олуя катары урматталат.

Авраам менен Онесим Киев үңкүрдөрү:

Киевдеги Авраам менен Онесим Киевдин кечилдери болушкан жана 12-13-к.

Ибрахим жана Страус:

Абрахам жана Страус , адатта, A&S деп кыскартылган, Бруклинде жайгашкан Нью-Йорктогу ири дүкөн болчу. 1865-жылы негизделген, 1929-жылы Федеративдик Дүкөндөрдүн бир бөлүгү болгон. Федерация 1994-жылы RH Macy & Company компаниясын сатып алгандан кийин, A&S брендин жок кылган. Көпчүлүк A&S дүкөндөрү Macy деген аталышка ээ болушкан, бирок айрымдары башка Федеративдик бөлүмдүн Стерндин бир бөлүгү болуп калышкан, бирок Macy же A&S дүкөндөрүнө караганда арзан товарларды сунушташкан.

Ибрахим жана Страус:

Абрахам жана Страус , адатта, A&S деп кыскартылган, Бруклинде жайгашкан Нью-Йорктогу ири дүкөн болчу. 1865-жылы негизделген, 1929-жылы Федеративдик Дүкөндөрдүн бир бөлүгү болгон. Федерация 1994-жылы RH Macy & Company компаниясын сатып алгандан кийин, A&S брендин жок кылган. Көпчүлүк A&S дүкөндөрү Macy деген аталышка ээ болушкан, бирок айрымдары башка Федеративдик бөлүмдүн Стерндин бир бөлүгү болуп калышкан, бирок Macy же A&S дүкөндөрүнө караганда арзан товарларды сунушташкан.

Ыбрайым жана буркан дүкөнү:

Ыбрайым жана буркан дүкөнү Башталыш Раббанын 38-бөлүмүндө кездешет жана Ыбрайымдын алгачкы жашоосу жөнүндө библиялык түшүндүрмө болуп саналат. Комментарийде Ыбрайым жаш кезинде атасынын буркан дүкөнүндө иштеп жүргөндө эмне болгонун түшүндүрөт. Окуя жалпысынан бир динге ишенүү жана ишенимди талкуулоо жолу катары колдонулган.

Авраам бен Дэвид:

Ыбрайым бен Дөөтү, ошондой эле кыскартылган RABaD Ravad же RABaD III менен белгилүү, бир Provençal раввин эле Устат Искак Alfasi жана Mishne Маймонид мыйзам Талмуд, Сейпер Halachot катуу комментатор жана Каббалистический атасы болуп эсептелет жана бир жүйүттөрдүн мистиктер тизмегиндеги негизги жана маанилүү звенолор.

Авраам бен Дэвид:

Ыбрайым бен Дөөтү, ошондой эле кыскартылган RABaD Ravad же RABaD III менен белгилүү, бир Provençal раввин эле Устат Искак Alfasi жана Mishne Маймонид мыйзам Талмуд, Сейпер Halachot катуу комментатор жана Каббалистический атасы болуп эсептелет жана бир жүйүттөрдүн мистиктер тизмегиндеги негизги жана маанилүү звенолор.

Авраам бен Дэвид:

Ыбрайым бен Дөөтү, ошондой эле кыскартылган RABaD Ravad же RABaD III менен белгилүү, бир Provençal раввин эле Устат Искак Alfasi жана Mishne Маймонид мыйзам Талмуд, Сейпер Halachot катуу комментатор жана Каббалистический атасы болуп эсептелет жана бир жүйүттөрдүн мистиктер тизмегиндеги негизги жана маанилүү звенолор.

Авраам Лихтштейн:

Авраам Лихтштейн поляк раввини жана талмудист болгон. Ал Польшанын Пржасниш шаарындагы Ав Бейс Диндин милдетин аткарган жана Пентатукка Канфей Нешарим аттуу комментарий жазган.

Авраам Лихтштейн:

Авраам Лихтштейн поляк раввини жана талмудист болгон. Ал Польшанын Пржасниш шаарындагы Ав Бейс Диндин милдетин аткарган жана Пентатукка Канфей Нешарим аттуу комментарий жазган.

Авраам бен Илья Вильна:

Вильнадагы Авраам бен Илияс Литвада жашаган еврей талмудисти болгон. Анын качан төрөлгөндүгү жөнүндө бир нече талаш-тартыштар бар. Айрымдары анын төрөлүшүн 1749-жылы эле башташкан, бирок акыркы стипендиядан улам ал 1766-жылы төрөлгөн деп божомолдоого болот. Ал Вильнада туулуп, ошол жерде 1808-жылы 14-декабрда көз жумган. Ал Ильяс уулу, Вильна Гаон, эң белгилүү Талмудист азыркы мезгилдин. Ал Хасидий кыймылына каршы турганы менен да, ошол кезде Польшанын раббин лидерлигинде үстөмдүк кылган кургак схоластика менен атактуу болгон атасынын көзөмөлү астында билим алган. Ошол мезгилдеги салтка ылайык, ал он эки жашында турмушка чыккан, бирок окуусун башка шаарлардагы Талмудик колледждеринде улантып, бир нече жылдан кийин үйүнө кайтып келип, атасынын кол алдында окуусун аяктаган. Анын атасы сыяктуу эле, ал эч качан раввин кызматын аткарган эмес, бирок Вильнадагы еврейлер коомчулугунун өтө кадыр-барктуу мүчөсү болгон, анда ал ар кандай кызматтарда иштеген.

Авраам Голдфаден:

Авраам Голдфаден орус тектүү еврей акыны, драматург, сахна режиссёру жана идиш жана иврит тилдериндеги актер, 40ка жакын пьесанын автору болгон. Голдфаден азыркы еврей театрынын атасы деп эсептелет.

Ыбрайым бен Исаак Нарбонна:

Авраам бен Исаак Нарбонна (болжол менен 1080-85 - 1158) - провансалдык раввин, Рававад II деген ат менен да белгилүү жана Ха-Эшкол галактикалык чыгармасынын автору.

Авраам Маскилисон:

Авраам бен Иуда Лейб (Лөб) Маскилисон ; 19-кылымдын биринчи жарымында Россияда иштеген еврей окумуштуусу, раввин жана жазуучу болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бен Ыбрайым:

Авраам бен Абрахам , ошондой эле граф Валентин Потоцки деп да аталган, Потокки уруусунан чыккан польшалык дворян ( шлучта ), ал иудаизмди кабыл алган жана Рим-католик чиркөөсү католицизмден баш тарткандыгы үчүн жана өрттү байкаган еврей болуп калган. Жөөттөрдүн оозеки каада-салттары боюнча, ал урматтуу Талмуд акылманы Вильна Гаонго белгилүү болгон жана анын күлү Вильна шаарынын жаңы еврей көрүстөнүндөгү Вильна Гаондун көчүрүлүп келген мүрзөсүнө коюлган.

Авраам Калискер:

Калискиден келген Авраам ХаКохен (1741–1810) - 3-муундагы чассид лидерлеринин көрүнүктүү чассида раввиниси. Ал Мезериттин Дов Беринин шакирти болгон.

Авраам бен Дэвид:

Ыбрайым бен Дөөтү, ошондой эле кыскартылган RABaD Ravad же RABaD III менен белгилүү, бир Provençal раввин эле Устат Искак Alfasi жана Mishne Маймонид мыйзам Талмуд, Сейпер Halachot катуу комментатор жана Каббалистический атасы болуп эсептелет жана бир жүйүттөрдүн мистиктер тизмегиндеги негизги жана маанилүү звенолор.

Авраам бен Дэвид Каслари:

Авраам бен Дэвид Каслари - каталон-еврей дарыгери. Ал XIV кылымдын биринчи жарымында, Каталониянын Бесалу шаарында жашаган. Каслари өз мезгилинин эң чебер дарыгерлеринин бири деп эсептелген. Ал Перпиньяндык Муса Нарбонинин устаты болгон жана 1323-жылы Арлес Калонимус бен Калонимус өзүнүн Эдеп Бочан (Touchstone) аттуу адеп-ахлак жөнүндөгү трактатына кайрылган он атактуу кишинин бири болгон.

Авраам Порталеоне:

Авраам Порталеон Мантуада италиялык-еврей дарыгери болгон. Ал Жакып Фанонун окуучусу болгон.

Ибрахим ибн Дауд:

Ибрахим ибн Дауд испан-еврей астроному, тарыхчысы жана философу болгон; 1110-жылы Испаниянын Кордоба шаарында туулган; Испаниянын Толедо шаарында каза болгон, жалпы маалыматка ылайык, 1180-жылы шейит болгон. Ал кээде Рабад I же Равад I аббревиатурасы менен белгилүү. Анын энеси билими менен белгилүү үй-бүлөгө таандык болгон. Айрым окумуштуулар аны "Авендаут" деп аталган арабчадан латынча котормочу деп эсептешет.

Ибрахим ибн Дауд:

Ибрахим ибн Дауд испан-еврей астроному, тарыхчысы жана философу болгон; 1110-жылы Испаниянын Кордоба шаарында туулган; Испаниянын Толедо шаарында каза болгон, жалпы маалыматка ылайык, 1180-жылы шейит болгон. Ал кээде Рабад I же Равад I аббревиатурасы менен белгилүү. Анын энеси билими менен белгилүү үй-бүлөгө таандык болгон. Айрым окумуштуулар аны "Авендаут" деп аталган арабчадан латынча котормочу деп эсептешет.

Ибрахим ибн Дауд:

Ибрахим ибн Дауд испан-еврей астроному, тарыхчысы жана философу болгон; 1110-жылы Испаниянын Кордоба шаарында туулган; Испаниянын Толедо шаарында каза болгон, жалпы маалыматка ылайык, 1180-жылы шейит болгон. Ал кээде Рабад I же Равад I аббревиатурасы менен белгилүү. Анын энеси билими менен белгилүү үй-бүлөгө таандык болгон. Айрым окумуштуулар аны "Авендаут" деп аталган арабчадан латынча котормочу деп эсептешет.

Авраам бен Дэвид:

Ыбрайым бен Дөөтү, ошондой эле кыскартылган RABaD Ravad же RABaD III менен белгилүү, бир Provençal раввин эле Устат Искак Alfasi жана Mishne Маймонид мыйзам Талмуд, Сейпер Halachot катуу комментатор жана Каббалистический атасы болуп эсептелет жана бир жүйүттөрдүн мистиктер тизмегиндеги негизги жана маанилүү звенолор.

Авраам бен Дэвид:

Ыбрайым бен Дөөтү, ошондой эле кыскартылган RABaD Ravad же RABaD III менен белгилүү, бир Provençal раввин эле Устат Искак Alfasi жана Mishne Маймонид мыйзам Талмуд, Сейпер Halachot катуу комментатор жана Каббалистический атасы болуп эсептелет жана бир жүйүттөрдүн мистиктер тизмегиндеги негизги жана маанилүү звенолор.

Авраам бен Элиезер Халеви:

Рабби Абрахам бен Элиезер Халеви Аксакал Кабалага болгон апокалиптикалык трактаттары жана мессианизмге болгон ишеними менен белгилүү болгон сефарддык раввин жана каббалист болгон. Ал ошондой эле 1514-жылы Иерусалимге көчүп келген эски йишувдун алгачкы мүчөсү болгон.

Авраам бен Илья Вильна:

Вильнадагы Авраам бен Илияс Литвада жашаган еврей талмудисти болгон. Анын качан төрөлгөндүгү жөнүндө бир нече талаш-тартыштар бар. Айрымдары анын төрөлүшүн 1749-жылы эле башташкан, бирок акыркы стипендиядан улам ал 1766-жылы төрөлгөн деп божомолдоого болот. Ал Вильнада туулуп, ошол жерде 1808-жылы 14-декабрда көз жумган. Ал Ильяс уулу, Вильна Гаон, эң белгилүү Талмудист азыркы мезгилдин. Ал Хасидий кыймылына каршы турганы менен да, ошол кезде Польшанын раббин лидерлигинде үстөмдүк кылган кургак схоластика менен атактуу болгон атасынын көзөмөлү астында билим алган. Ошол мезгилдеги салтка ылайык, ал он эки жашында турмушка чыккан, бирок окуусун башка шаарлардагы Талмудик колледждеринде улантып, бир нече жылдан кийин үйүнө кайтып келип, атасынын кол алдында окуусун аяктаган. Анын атасы сыяктуу эле, ал эч качан раввин кызматын аткарган эмес, бирок Вильнадагы еврейлер коомчулугунун өтө кадыр-барктуу мүчөсү болгон, анда ал ар кандай кызматтарда иштеген.

Авраам бен Илья Вильна:

Вильнадагы Авраам бен Илияс Литвада жашаган еврей талмудисти болгон. Анын качан төрөлгөндүгү жөнүндө бир нече талаш-тартыштар бар. Айрымдары анын төрөлүшүн 1749-жылы эле башташкан, бирок акыркы стипендиядан улам ал 1766-жылы төрөлгөн деп божомолдоого болот. Ал Вильнада туулуп, ошол жерде 1808-жылы 14-декабрда көз жумган. Ал Ильяс уулу, Вильна Гаон, эң белгилүү Талмудист азыркы мезгилдин. Ал Хасидий кыймылына каршы турганы менен да, ошол кезде Польшанын раббин лидерлигинде үстөмдүк кылган кургак схоластика менен атактуу болгон атасынын көзөмөлү астында билим алган. Ошол мезгилдеги салтка ылайык, ал он эки жашында турмушка чыккан, бирок окуусун башка шаарлардагы Талмудик колледждеринде улантып, бир нече жылдан кийин үйүнө кайтып келип, атасынын кол алдында окуусун аяктаган. Анын атасы сыяктуу эле, ал эч качан раввин кызматын аткарган эмес, бирок Вильнадагы еврейлер коомчулугунун өтө кадыр-барктуу мүчөсү болгон, анда ал ар кандай кызматтарда иштеген.

Абрахам Нидерлендер:

Абрахам Софер жана Прагадагы Софер деген ат менен белгилүү Авраам бен Эфраим Ниерлендер XVI кылымда еврей-австриялык математик болгон.

Ибрахим ибн Эзра:

Авраам бен Мейир Ибн Эзра орто кылымдардагы эң көрүнүктүү еврей библиялык баяндамачыларынын жана философторунун бири болгон. Ал Испаниянын түндүгүндөгү Туделада туулган.

Абрахам Ягел:

Абрахам Ягел италиялык еврей катехисти, философу жана кабалисти болгон. Ал Луцзара, Венеция, Феррара жана Сассуолодо удаалаш жашаган.

Абрахам Ягел:

Абрахам Ягел италиялык еврей катехисти, философу жана кабалисти болгон. Ал Луцзара, Венеция, Феррара жана Сассуолодо удаалаш жашаган.

Абрахам Ягел:

Абрахам Ягел италиялык еврей катехисти, философу жана кабалисти болгон. Ал Луцзара, Венеция, Феррара жана Сассуолодо удаалаш жашаган.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бен Ыскак:

Ыбрайым бен Исхак же Авраам Бен Итжак (еврейче: אברהם בן יצחק) төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:

  • Авраам бен Исаак Бедерси, провансалдык еврей акыны
  • Гранададагы Авраам бен Исаак, кабалист
  • Ыбрайым бен Исаак, Нарбонна, провансалдык раввин
  • Авраам Бен-Итжак (1883–1950), израилдик иврит акыны
Авраам Бедерси:

Авраам Бедерси провансалдык еврей акыны болгон; ал Безиерс шаарында төрөлгөн. Анын туулган жана каза болгон даталары так аныктала элек.

Авраам бен Исаак Гранада:

Гранададагы Ыбрайым бен Исхак дагы Авраам Меримон XIII кылымдын кабалисти болгон.

Ыбрайым бен Исаак Нарбонна:

Авраам бен Исаак Нарбонна (болжол менен 1080-85 - 1158) - провансалдык раввин, Рававад II деген ат менен да белгилүү жана Ха-Эшкол галактикалык чыгармасынын автору.

Ыбрайым бен Исаак Нарбонна:

Авраам бен Исаак Нарбонна (болжол менен 1080-85 - 1158) - провансалдык раввин, Рававад II деген ат менен да белгилүү жана Ха-Эшкол галактикалык чыгармасынын автору.

Simcha Sheps:

Симча Аврахам Шепс америкалык ортодоксалдык раввин болгон. Ал Йешива Тора Водаастын иошивасы (деканы) болуп кызмат кылган.

Авраам бен Исаак Гранада:

Гранададагы Ыбрайым бен Исхак дагы Авраам Меримон XIII кылымдын кабалисти болгон.

Ыбрайым бен Исаак Нарбонна:

Авраам бен Исаак Нарбонна (болжол менен 1080-85 - 1158) - провансалдык раввин, Рававад II деген ат менен да белгилүү жана Ха-Эшкол галактикалык чыгармасынын автору.

Ибрахим бен Жакып:

Ибрахим бен Жакып онунчу кылымда испан-араб, Сепарди еврей саякатчысы болгон, сыягы, соодагер, ал дипломатия жана тыңчылык менен да алектенсе керек.

Авраам бен Джейкоб Кансино:

Авраам бен Джейкоб Кансино (Канчино) XVII кылымда испан-еврей акыны болгон. Ал Ыскак Кансино жана Дэвид Абу ал-Хайр тарабынан абдан жогору бааланган үч бөлүктөн турган Агуддат Эзобдун ырлар жана риторикалык чыгармалар жыйнагынын автору. Абрахам Кансино Испаниянын бийлиги тарабынан Вавилон жана Иерусалим Талмуддарынын көчүрмөлөрү бар деп камакка алынган. Анын уулун дагы алып кетишти, экөө тең Испаниянын Мурсия шаарына жөнөтүлүп, ал жакта бир нече убакытка туткундай мамиле жасашты жана айып пул төлөштү; Талмуддун нускалары конфискацияланган. Анын достору жана туугандары ага көңүл айтуу ырларын жазышкан; аларга Мурсиядан жооп берди.

Ибрахим бен Жакып:

Ибрахим бен Жакып онунчу кылымда испан-араб, Сепарди еврей саякатчысы болгон, сыягы, соодагер, ал дипломатия жана тыңчылык менен да алектенсе керек.

Авраам Данциг:

Авраам Данзиг жүйүттөрдүн "Чайеи Адам " жана "Чохмат Адам " деп аталган эмгектеринин автору катары белгилүү болгон раввин, посек жана кодификатор болгон . Аны кээде " Чайи Адам " деп аташат.

Ибрахим бен Жозеф ха-Леви:

Авраам бен Йосеф ХаЛеви Сегал Краковдо туулган поляк комментатору болгон. 1656-жылы Польшадагы еврейлерди казактар ​​куугунтуктагандыктан, ал өзүнүн туулуп өскөн шаарынан качып, Гамбургдан башпаанек сураган. Ал жерде 1659-жылы Амстердамда басылып чыккан Megillas Taanis жөнүндө комментарий жазып, бир нече жолу басылып чыккан. Бирок анын эмгегин замандаштары жакшы кабыл алышкан жок, анткени раббиналдык чечимдердин жыйнагы болгон Шаар Эфраимдин автору Эфраим Коэн да, Маген Аврахамдын автору Авраам Гомбинер да ага кандайдыр бир деңгээлде каралашат.

Ибрахим бен Жозеф ха-Леви:

Авраам бен Йосеф ХаЛеви Сегал Краковдо туулган поляк комментатору болгон. 1656-жылы Польшадагы еврейлерди казактар ​​куугунтуктагандыктан, ал өзүнүн туулуп өскөн шаарынан качып, Гамбургдан башпаанек сураган. Ал жерде 1659-жылы Амстердамда басылып чыккан Megillas Taanis жөнүндө комментарий жазып, бир нече жолу басылып чыккан. Бирок анын эмгегин замандаштары жакшы кабыл алышкан жок, анткени раббиналдык чечимдердин жыйнагы болгон Шаар Эфраимдин автору Эфраим Коэн да, Маген Аврахамдын автору Авраам Гомбинер да ага кандайдыр бир деңгээлде каралашат.

Орлеандагы Ибрахим бен Жозеф:

Орлеандагы Ибрахим бен Жозеф 12-кылымдын башында француз Тосафисти болгон жана Жозеф Бекхор Шордун уулу жана Саадия Бекор Шордун бир тууганы болгон. Айрымдар аны Ибрахим бен Рабби Джос менен окшош деп божомолдошот. Анын Талмуд жөнүндөгү көптөгөн чечмелөөлөрү Tosafotто бир нече жолу келтирилген.

Авраам Эберлен:

Авраам бен Иуда Иберлен - Майндагы Франкфуртта жашаган он алтынчы кылымда жашаган еврей-немис математиги. Ал 1537-жылы февралда аяктаган Сефер ха-Ẓifar , чечимдери бар математикалык маселелерди камтыган эмгектин автору болгон.

Авраам Минз:

Ибрахим бен Иуда Ха-Леви Минц 16-кылымдын биринчи жарымында Падуада гүлдөгөн италиялык раввин болгон. Минц негизинен атасы Жүйүт Минздин кол астында окуган, андан кийин ал Раввин жана Падуанын иешивасынын башчысы болгон. Гедалия ибн Яхья бен Жусуптун айтымында, Ибрахим Минз менен Жакып Поллактын ортосунда уруш чыгып, алар бири-бирин кууп чыгышкан; көпчүлүк башка бийликтердин айтымында, чыр Иуда Минц менен болгон. Ибн Яхья андан ары италиялык раввиндер Полак менен Авраам Минц бир күндө каза болгон деп эсептешет дейт. Минц Феррарадагы Р.Леванын чечимдери менен басылган бир катар чечимдердин автору болгон. Ошондой эле ал Седер Гиттин ве-Чалицанын, Ажырашуу жана Чалица жөнүндө трактаттын, атасынын жана күйөө баласы Мейр Катценелленбогендин жооптору менен басылып чыккан.

Авраам бен Леви Конке:

Авраам бен Леви Конке , ошондой эле Конки жана Куенке деп жазылып, Хеброндо 17-кылымда раввин жана каббалист болгон.

Авраам бен Леви Конке:

Авраам бен Леви Конке , ошондой эле Конки жана Куенке деп жазылып, Хеброндо 17-кылымда раввин жана каббалист болгон.

Авраам Маймонидс:

Авраам Маймонидс Маймониддин уулу болгон, ал атасынын ордуна Египеттин жөөт коомчулугунун Нагидин дайындаган.

Ибрахим ибн Эзра:

Авраам бен Мейир Ибн Эзра орто кылымдардагы эң көрүнүктүү еврей библиялык баяндамачыларынын жана философторунун бири болгон. Ал Испаниянын түндүгүндөгү Туделада туулган.

Ибрахим ибн Эзра:

Авраам бен Мейир Ибн Эзра орто кылымдардагы эң көрүнүктүү еврей библиялык баяндамачыларынын жана философторунун бири болгон. Ал Испаниянын түндүгүндөгү Туделада туулган.

Авраам Фариссол:

Авраам бен Мордекай Фариссоль иудейлик -италиялык географ, космограф, жазуучу жана полемик болгон. Ал жаңы ачылган Америка менен деталдуу мамиле кылган еврей жазуучусу болгон.

Авраам бен Мордехаи Галанте:

Авраам бен Мордахай Галанте 16-кылымдын башында Римде туулган италиялык каббалист болгон. Ыбрайым, атасы Мордохай жана анын бир тууганы Сафед Мусадан айырмаланып, замандаштары тарабынан ыйык жашоону өткөргөн бийик мүнөздүү адам катары көрсөтүлөт. Бай болгондуктан, ал Мерондо Симон бен Йойайдын күмбөзүнүн үстүнө эң сонун күмбөз тургузду, ал дагы деле болсо суктанып келет.

Авраам Маймонидс:

Авраам Маймонидс Маймониддин уулу болгон, ал атасынын ордуна Египеттин жөөт коомчулугунун Нагидин дайындаган.

Авраам Маймонидс:

Авраам Маймонидс Маймониддин уулу болгон, ал атасынын ордуна Египеттин жөөт коомчулугунун Нагидин дайындаган.

Авраам Маймонидс:

Авраам Маймонидс Маймониддин уулу болгон, ал атасынын ордуна Египеттин жөөт коомчулугунун Нагидин дайындаган.

Авраам бен Натан:

Авраам бен Натан 12–13-кылымдын провансалдык раввини жана окумуштуусу болгон.

Авраам бен Натан:

Авраам бен Натан 12–13-кылымдын провансалдык раввини жана окумуштуусу болгон.

Авраам Маймонидс:

Авраам Маймонидс Маймониддин уулу болгон, ал атасынын ордуна Египеттин жөөт коомчулугунун Нагидин дайындаган.

Авраам бен Рафаэль Каро:

Авраам бен Рафаэль Каро Осмондуктардын раввиниси болгон. Ал он сегизинчи кылымдын биринчи жарымында Адрианополдо гүлдөгөн. Ал Рабби Жозеф Каронун урпагы болгон жана Раббий Элиезер бен Джейкоб Начумдун окуучусу болгон, Chazon Nachumдун автору, ал Адрианополдун раввинине айланса керек. Рабби Абрахам Каронун калеминен жаралган бир нече трактат жана анын башка чыгармаларынан цитаталар келтирилген, алардын бири дагы өзүнчө жарыяланбаган, өгөй атасынын чыгармасында кездешет. Авраам Каро жаш кезинде көз жумган.

Авраам Требитч:

Авраам бен Рубен Требитч австриялык-еврей окумуштуусу болгон.

Авраам Требитч:

Авраам бен Рубен Требитч австриялык-еврей окумуштуусу болгон.

Авраам Уск:

Авраам бен Саломон Уск 16-кылымда жарчы болгон. Уске Португалияда жүйүттөрдүн үй-бүлөсүндө туулуп, Португалиянын инквизициясынан 1543-жылы Италиянын Феррара шаарына качып кеткен.

Авраам Самсон Ондервидцер:

Абрахам бен Самсон ха-Кохен Ондервийцер голландиялык раввин болгон. Ал Түндүк Голландиянын башкы раввини жана Бетсалелдин еврейлер профсоюзунун негиздөөчүсү болгон.

Ибрахим Абулафия:

Авраам бен Сэмюэл Абулафия "Пайгамбарлык Каббаланын" мектебинин негиздөөчүсү болгон. Ал 1240-жылы Испаниянын Сарагосасында туулуп, 1291-жылдан кийин, Мальта архипелагынын курамына кирген үч аралдын эң кичинекейи жана шамалы болгон Комино аралында калгандан кийин көз жумган деп болжолдонууда.

Ласктык Авраам бен Самуэл Коэн:

Ласктык Авраам бен Ечиел-Мишель Катц Ха Коэн . Ыбрайым 18-кылымдын аягында гүлдөгөн жүйүт аскетиги болгон. Ал 1785-жылы Иерусалимде жашоого барган, бирок андан кийин Амстердамды өзүнүн борборуна айландырып, Эрец-Ысрайылдагы поляк жөөттөрү үчүн кайрымдуулук чогултуучу агенти катары Европаны кыдырып; ал ашыкча салык салууга каршы чыккан жүйүттөргө каршы тополоң учурунда Сафедде Хакам болуп каза тапкан. Дагы бир версияда ал түрктөр тарабынан Иерусалимде жазаланган жана Сафедде каза болуп, 1799-жылы ошол жерге коюлган деп айтылган. Анын балдары болгон эмес.

Авраам Фиркович:

Абрахам (Авраам) бен Самуил Фиркович (1786–1874) белгилүү карайт жазуучусу жана археологу, байыркы кол жазмаларды чогулткан жана караит-хакам болгон. Волхиниянын Луцк шаарында туулуп, андан кийин Литвада жашап, акыры Крымдын Чуфут Кале шаарына отурукташкан. Трокидеги Габриэль Фиркович анын күйөө баласы болгон.

Авраам Закуто:

Авраам Закуто испандык астроном, астролог, математик, раввин жана тарыхчы болгон, Португалиянын падышасы Иоанн IIге падышалык астроном катары кызмат кылган. Айдагы Загут кратерине анын ысымы берилген.

Авраам бен Саул Брода:

Абрахам бен Саул Брода богемиялык Талмудист ( Талмудфоршер ) болгон.

Зантедеги Авраам Коэн:

Авраам Коэн жүйүт дарыгери, раввин, диний философ жана Зантеде (Закинтос), Иония аралында жана Венеция Республикасынын чет өлкөлөрдөгү колониясында акын болгон.

Зантедеги Авраам Коэн:

Авраам Коэн жүйүт дарыгери, раввин, диний философ жана Зантеде (Закинтос), Иония аралында жана Венеция Республикасынын чет өлкөлөрдөгү колониясында акын болгон.

Зантедеги Авраам Коэн:

Авраам Коэн жүйүт дарыгери, раввин, диний философ жана Зантеде (Закинтос), Иония аралында жана Венеция Республикасынын чет өлкөлөрдөгү колониясында акын болгон.

Ыбрайым бен Сулайман:

Torrutiel (Utiel) Авраам бен Соломон 16-кылымдын башында Түндүк Африка жүйүт тарыхчысы болгон.

Ибрахим ибн Акра:

Ибрахим ибн Акра же Абрахам бен Соломон Акра 16-кылымдын аягында жашаган еврей-италиялык окумуштуу жана илимий эмгектердин редактору болгон. Ал Ме-Харере Немерим аттуу эмгегин , бир нече методикалык очерктерден жана ар кандай Талмуддук трактаттарга арналган комментарийлерден турган жыйнагын редакциялаган. Акра Мидраш Рабботу жөнүндө методикалык трактаттын автору , ал Ышайа Хоровиц (של"ה) өзүнүн Шене Луот ха-Берит аттуу чыгармасында насыясыз чагылдырган.Ошондой эле нерсе Акранын трактаты болгон Мидраш Рабботунун Вильна басылышында да кездешет. Шен Луот-ха-Бериттен чыгарылган.Акранын чыгармасы алгач Арзе Ливандагы кабелистикалык очерктер жыйнагы болгон Венеция, 1601-жылдын тиркемеси катары пайда болгон. Ыбрайым ал жерде Мидраш Абкирдин кол жазмасын көргөн кызыктуу сөздөрүн айткан . Бул ошол чакан мидраштын бар экендигинин акыркы изи .

Ибрахим Конат:

Ибрахим бен Соломон Конат италиялык жүйүт принтери, талмудист жана дарыгер болгон.

Ибрахим бен Соломон Тревес:

Авраам бен Соломон Тревес (Царфати) - 16-кылымда жашаган еврей окумуштуусу. Ал Италиядан Түркияга көчүп барган, ал жакта Адрианополдогу жана башка ар кайсы шаарлардагы германиялык жана португалиялык жыйналыштардын рабби кызматын аткарган. Ал Сефарддык ырым-жырымды жактырып, Дэвид Коэн жана Илия Мизрахи менен кат алышып турган. Джозеф Карого жазган каттарынын биринен ал дагы дарыгер болгон окшойт. Ал Кол Бо сөзүн келтирген биринчи окумуштуу болгон жана ырым-жырым боюнча жазылган Биркат Абрахамдын автору болгон.

Ласктык Авраам бен Самуэл Коэн:

Ласктык Авраам бен Ечиел-Мишель Катц Ха Коэн . Ыбрайым 18-кылымдын аягында гүлдөгөн жүйүт аскетиги болгон. Ал 1785-жылы Иерусалимде жашоого барган, бирок андан кийин Амстердамды өзүнүн борборуна айландырып, Эрец-Ысрайылдагы поляк жөөттөрү үчүн кайрымдуулук чогултуучу агенти катары Европаны кыдырып; ал ашыкча салык салууга каршы чыккан жүйүттөргө каршы тополоң учурунда Сафедде Хакам болуп каза тапкан. Дагы бир версияда ал түрктөр тарабынан Иерусалимде жазаланган жана Сафедде каза болуп, 1799-жылы ошол жерге коюлган деп айтылган. Анын балдары болгон эмес.

Монпелье шаарынын Авраамы:

Монпелье шаарынын Авраам бен Ицчак , Авраам мин хаХар деп да белгилүү, Талмуддун көпчүлүк бөлүгүнүн баяндамачысы катары белгилүү. Ал тоолуу Монпелье шаарында, Франциянын Прованс бөлүгүндө жашаган. Өмүрүнүн аягында ал Карпентраска көчүп барып, раввин Мордехай бен Хосефанын Бет Дининин мүчөсү болгон.

Ыбрайым бен Ыбрайым:

Авраам бен Абрахам , ошондой эле граф Валентин Потоцки деп да аталган, Потокки уруусунан чыккан польшалык дворян ( шлучта ), ал иудаизмди кабыл алган жана Рим-католик чиркөөсү католицизмден баш тарткандыгы үчүн жана өрттү байкаган еврей болуп калган. Жөөттөрдүн оозеки каада-салттары боюнча, ал урматтуу Талмуд акылманы Вильна Гаонго белгилүү болгон жана анын күлү Вильна шаарынын жаңы еврей көрүстөнүндөгү Вильна Гаондун көчүрүлүп келген мүрзөсүнө коюлган.

Авраам бен Дэвид:

Ыбрайым бен Дөөтү, ошондой эле кыскартылган RABaD Ravad же RABaD III менен белгилүү, бир Provençal раввин эле Устат Искак Alfasi жана Mishne Маймонид мыйзам Талмуд, Сейпер Halachot катуу комментатор жана Каббалистический атасы болуп эсептелет жана бир жүйүттөрдүн мистиктер тизмегиндеги негизги жана маанилүү звенолор.

Авраам бен Дэвид Каслари:

Авраам бен Дэвид Каслари - каталон-еврей дарыгери. Ал XIV кылымдын биринчи жарымында, Каталониянын Бесалу шаарында жашаган. Каслари өз мезгилинин эң чебер дарыгерлеринин бири деп эсептелген. Ал Перпиньяндык Муса Нарбонинин устаты болгон жана 1323-жылы Арлес Калонимус бен Калонимус өзүнүн Эдеп Бочан (Touchstone) аттуу адеп-ахлак жөнүндөгү трактатына кайрылган он атактуу кишинин бири болгон.

Авраам бен Илья Вильна:

Вильнадагы Авраам бен Илияс Литвада жашаган еврей талмудисти болгон. Анын качан төрөлгөндүгү жөнүндө бир нече талаш-тартыштар бар. Айрымдары анын төрөлүшүн 1749-жылы эле башташкан, бирок акыркы стипендиядан улам ал 1766-жылы төрөлгөн деп божомолдоого болот. Ал Вильнада туулуп, ошол жерде 1808-жылы 14-декабрда көз жумган. Ал Ильяс уулу, Вильна Гаон, эң белгилүү Талмудист азыркы мезгилдин. Ал Хасидий кыймылына каршы турганы менен да, ошол кезде Польшанын раббин лидерлигинде үстөмдүк кылган кургак схоластика менен атактуу болгон атасынын көзөмөлү астында билим алган. Ошол мезгилдеги салтка ылайык, ал он эки жашында турмушка чыккан, бирок окуусун башка шаарлардагы Талмудик колледждеринде улантып, бир нече жылдан кийин үйүнө кайтып келип, атасынын кол алдында окуусун аяктаган. Анын атасы сыяктуу эле, ал эч качан раввин кызматын аткарган эмес, бирок Вильнадагы еврейлер коомчулугунун өтө кадыр-барктуу мүчөсү болгон, анда ал ар кандай кызматтарда иштеген.

Авраам бен Исаак Гранада:

Гранададагы Ыбрайым бен Исхак дагы Авраам Меримон XIII кылымдын кабалисти болгон.

Ыбрайым бен Исаак Нарбонна:

Авраам бен Исаак Нарбонна (болжол менен 1080-85 - 1158) - провансалдык раввин, Рававад II деген ат менен да белгилүү жана Ха-Эшкол галактикалык чыгармасынын автору.

Ибрахим бен Жакып:

Ибрахим бен Жакып онунчу кылымда испан-араб, Сепарди еврей саякатчысы болгон, сыягы, соодагер, ал дипломатия жана тыңчылык менен да алектенсе керек.

Авраам бен Джейкоб Кансино:

Авраам бен Джейкоб Кансино (Канчино) XVII кылымда испан-еврей акыны болгон. Ал Ыскак Кансино жана Дэвид Абу ал-Хайр тарабынан абдан жогору бааланган үч бөлүктөн турган Агуддат Эзобдун ырлар жана риторикалык чыгармалар жыйнагынын автору. Абрахам Кансино Испаниянын бийлиги тарабынан Вавилон жана Иерусалим Талмуддарынын көчүрмөлөрү бар деп камакка алынган. Анын уулун дагы алып кетишти, экөө тең Испаниянын Мурсия шаарына жөнөтүлүп, ал жакта бир нече убакытка туткундай мамиле жасашты жана айып пул төлөштү; Талмуддун нускалары конфискацияланган. Анын достору жана туугандары ага көңүл айтуу ырларын жазышкан; аларга Мурсиядан жооп берди.

Авраам Минз:

Ибрахим бен Иуда Ха-Леви Минц 16-кылымдын биринчи жарымында Падуада гүлдөгөн италиялык раввин болгон. Минц негизинен атасы Жүйүт Минздин кол астында окуган, андан кийин ал Раввин жана Падуанын иешивасынын башчысы болгон. Гедалия ибн Яхья бен Жусуптун айтымында, Ибрахим Минз менен Жакып Поллактын ортосунда уруш чыгып, алар бири-бирин кууп чыгышкан; көпчүлүк башка бийликтердин айтымында, чыр Иуда Минц менен болгон. Ибн Яхья андан ары италиялык раввиндер Полак менен Авраам Минц бир күндө каза болгон деп эсептешет дейт. Минц Феррарадагы Р.Леванын чечимдери менен басылган бир катар чечимдердин автору болгон. Ошондой эле ал Седер Гиттин ве-Чалицанын, Ажырашуу жана Чалица жөнүндө трактаттын, атасынын жана күйөө баласы Мейр Катценелленбогендин жооптору менен басылып чыккан.

Авраам бен Леви Конке:

Авраам бен Леви Конке , ошондой эле Конки жана Куенке деп жазылып, Хеброндо 17-кылымда раввин жана каббалист болгон.

Ибрахим ибн Эзра:

Авраам бен Мейир Ибн Эзра орто кылымдардагы эң көрүнүктүү еврей библиялык баяндамачыларынын жана философторунун бири болгон. Ал Испаниянын түндүгүндөгү Туделада туулган.

Авраам бен Мордехаи Галанте:

Авраам бен Мордахай Галанте 16-кылымдын башында Римде туулган италиялык каббалист болгон. Ыбрайым, атасы Мордохай жана анын бир тууганы Сафед Мусадан айырмаланып, замандаштары тарабынан ыйык жашоону өткөргөн бийик мүнөздүү адам катары көрсөтүлөт. Бай болгондуктан, ал Мерондо Симон бен Йойайдын күмбөзүнүн үстүнө эң сонун күмбөз тургузду, ал дагы деле болсо суктанып келет.

Авраам бен Натан:

Авраам бен Натан 12–13-кылымдын провансалдык раввини жана окумуштуусу болгон.

Авраам бен Рафаэль Каро:

Авраам бен Рафаэль Каро Осмондуктардын раввиниси болгон. Ал он сегизинчи кылымдын биринчи жарымында Адрианополдо гүлдөгөн. Ал Рабби Жозеф Каронун урпагы болгон жана Раббий Элиезер бен Джейкоб Начумдун окуучусу болгон, Chazon Nachumдун автору, ал Адрианополдун раввинине айланса керек. Рабби Абрахам Каронун калеминен жаралган бир нече трактат жана анын башка чыгармаларынан цитаталар келтирилген, алардын бири дагы өзүнчө жарыяланбаган, өгөй атасынын чыгармасында кездешет. Авраам Каро жаш кезинде көз жумган.

Ласктык Авраам бен Самуэл Коэн:

Ласктык Авраам бен Ечиел-Мишель Катц Ха Коэн . Ыбрайым 18-кылымдын аягында гүлдөгөн жүйүт аскетиги болгон. Ал 1785-жылы Иерусалимде жашоого барган, бирок андан кийин Амстердамды өзүнүн борборуна айландырып, Эрец-Ысрайылдагы поляк жөөттөрү үчүн кайрымдуулук чогултуучу агенти катары Европаны кыдырып; ал ашыкча салык салууга каршы чыккан жүйүттөргө каршы тополоң учурунда Сафедде Хакам болуп каза тапкан. Дагы бир версияда ал түрктөр тарабынан Иерусалимде жазаланган жана Сафедде каза болуп, 1799-жылы ошол жерге коюлган деп айтылган. Анын балдары болгон эмес.

Авраам бен Саул Брода:

Абрахам бен Саул Брода богемиялык Талмудист ( Талмудфоршер ) болгон.

Ибрахим бен Соломон Тревес:

Авраам бен Соломон Тревес (Царфати) - 16-кылымда жашаган еврей окумуштуусу. Ал Италиядан Түркияга көчүп барган, ал жакта Адрианополдогу жана башка ар кайсы шаарлардагы германиялык жана португалиялык жыйналыштардын рабби кызматын аткарган. Ал Сефарддык ырым-жырымды жактырып, Дэвид Коэн жана Илия Мизрахи менен кат алышып турган. Джозеф Карого жазган каттарынын биринен ал дагы дарыгер болгон окшойт. Ал Кол Бо сөзүн келтирген биринчи окумуштуу болгон жана ырым-жырым боюнча жазылган Биркат Абрахамдын автору болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Ыбрайым бар Хийа:

Ыбрайым бар Ḥiyya га-ачышты, ошондой эле Ыбрайым Savasorda, Ыбрайым Албарджелони, Ыбрайым жүйүт катары белгилүү болгон, Каталон жүйүт математик, астроном жана Барселона менен жашаган ойчул болгон.

Авраам Берлайн:

Абрахам Жозеф Берлин Парижде жашап, Экинчи Дүйнөлүк согуш учурунда каза болгон орус сүрөтчүсү болгон.

Авраам Броуди:

Абрахам Броуди - америкалык-литвалык сүрөтчү, музыкант жана композитор.

Авраам Буриксон:

Авраам Буриксон - америкалык акын жана концептуалдык сүрөтчү.

Авраам Коэн де Эррера:

Алонсо Нуньес де Эррера же Авраам Ирира деген ат менен белгилүү Авраам Коэн де Эррера диний философ жана каббалист болгон. Ал тарыхчы Генрих Грац тарабынан 1570-жылы туулган деп болжолдонууда. Ал Марранонун үй-бүлөсүнөн чыккан деп болжолдонууда: туулган жери белгисиз, бирок Португалиянын Лиссабону болушу мүмкүн. Башка булактар ​​аны Италияга, тактап айтканда Тосканага жана Испаниядагы Кордованын акыркы башкы раввининин уулу катары байланыштырышат.

Ибрахим Колес:

Абрахам Колес америкалык дарыгер, котормочу, жазуучу жана Нью-Жерсидеги акын болгон. Ал Dies Irae (1859), Stabat Mater Dolorosa (1865), Stabat Mater Speciosa (1866), Жаңы орнотуулардагы эски асыл таштар (1866), Микрокосм , аятта Евангелия (1874) жана Дүйнөнүн жарыгы (1884) .

Ибрахим Коллс:

Абрахам Коллс 1802 жана 1830-жылдары Ирландиядагы Хирургдар Колледжинин (RCSI) Анатомия, Хирургия жана Физиология профессору болгон. Абройлуу Colles Medal & Traveling Fellowship in Surgery жылы Ирландиянын хирургиялык практикасына киришет. Ирландияда тажрыйба орнотуу үчүн кайтып келгенге чейин чет өлкөдө жогорку адистерди даярдоо боюнча.

Авраам де Оливейра:

Авраам де Оливейра (1880-жылы 4-майда Амстердамда - 1943-жылы 26-мартта Собиборду жок кылуу лагеринде, Генералдык Өкмөт 1908-жылкы Жайкы Олимпиада оюндарына катышкан голландиялык гимнаст болгон, ал Голландиялык гимнастика командасынын курамына кирген, ал командалык эсепте жетинчи орунду ээлеген.

No comments:

Post a Comment

20th century, 20th century, FIFA Club of the Century

20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...