Лентикулярдуу басып чыгаруу: Лентикулярдык басып чыгаруу - бул линзалык линзалар тереңдиктин иллюзиясы менен басып чыгарылган сүрөттөрдү жаратуу үчүн колдонулган технология, же сүрөттү ар тараптуу кароодо өзгөрүү же кыймылдоо мүмкүнчүлүгү. | |
3D Life: 3D Life - бул уюлдук автомат. Бул Картер Бейс тарабынан изилденген Жашоо Оюнунун үч өлчөмдүү кеңейтүүсү. 3D тик бурчтуу Мур кварталы үчүн бир катар ар кандай семитоталдык эрежелер иликтенди. | |
Майды кетирүү процедуралары: Майларды кетирүү процедуралары негизинен косметикалык хирургияда керексиз май ткандарын кетирүү максатында колдонулат. Липосакция сыяктуу эле, лазердик терапия, радиожыштык, УЗИ же муздак (криоабляция) ыкмаларын колдонуу менен инвазивдүү жол менен, кээде ийне менен айкалыштырылып жүргүзүлүшү мүмкүн. | |
3D издөө столу: Кино индустриясында 3D издөө таблицалары бир түстүү мейкиндикти экинчисине картага түшүрүү үчүн колдонулат. Алар көбүнчө монитордун же санарип проектордун алдын ала көрүү түстөрүн эсептөө үчүн колдонулат, сүрөттүн башка дисплей түзмөгүндө кандайча чагылдырылышы, адатта, кинонун акыркы санарип проекциясы же релизинде. 3D LUT - бул RGB түстүү баалуулуктардын киришинин 3D торчосу, ал RGB түстүү баалуулуктардын топтому менен индекстелиши мүмкүн. Тордун ар бир огу үч киргизилген түс компоненттеринин бирин билдирет жана кириш түс ошентип тордун ичиндеги чекитти аныктайт. Чекит тор чекитинде болбошу мүмкүн болгондуктан, тор маанилерин интерполяциялоо керек; көпчүлүк өнүмдөрдө үч сызыктуу интерполяция колдонулат. | |
3-D адам: 3-D Адам - Marvel Comics тарабынан басылып чыккан америкалык комикс китептеринде пайда болгон эки ойдон чыгарылган супер баатырдын аты. 3-D Man деген аталышты колдонгон биринчи супер баатыр эки бир тууган Чарльз жана Хэл Чандлердин курамы, экинчиси Делрой Гаррет. Биринчи 3-D адам Рой Томас жана Джон Крейг жараткан Marvel Premiere # 35де пайда болгон. | |
3DMark: 3DMark - бул UL ,, тарабынан иштелип чыккан жана иштелип чыккан компьютердин салыштырма куралы, бул компьютердин 3D графикалык рендерингинин натыйжалуулугун жана процессордун жумуш жүктөмүн иштеп чыгуу мүмкүнчүлүгүн аныктайт. 3DMark иштетүү 3DMark упайын жаратат, жогорку көрсөткүчтөр менен жакшы көрсөткүчтөр көрсөтүлөт. 3DMark өлчөө бирдиги ар кандай компьютердик жабдыктардын конфигурацияларын салыштыруу үчүн нормалдаштырылган орточо маанини берүү үчүн арналган, мындай оюнчулар жана overclocking энтузиастары сыяктуу жактоочулар акыркы колдонуучунун иштөө мүмкүнчүлүктөрүнөн кабар берет. | |
3DMark: 3DMark - бул UL ,, тарабынан иштелип чыккан жана иштелип чыккан компьютердин салыштырма куралы, бул компьютердин 3D графикалык рендерингинин натыйжалуулугун жана процессордун жумуш жүктөмүн иштеп чыгуу мүмкүнчүлүгүн аныктайт. 3DMark иштетүү 3DMark упайын жаратат, жогорку көрсөткүчтөр менен жакшы көрсөткүчтөр көрсөтүлөт. 3DMark өлчөө бирдиги ар кандай компьютердик жабдыктардын конфигурацияларын салыштыруу үчүн нормалдаштырылган орточо маанини берүү үчүн арналган, мындай оюнчулар жана overclocking энтузиастары сыяктуу жактоочулар акыркы колдонуучунун иштөө мүмкүнчүлүктөрүнөн кабар берет. | |
3DMark: 3DMark - бул UL ,, тарабынан иштелип чыккан жана иштелип чыккан компьютердин салыштырма куралы, бул компьютердин 3D графикалык рендерингинин натыйжалуулугун жана процессордун жумуш жүктөмүн иштеп чыгуу мүмкүнчүлүгүн аныктайт. 3DMark иштетүү 3DMark упайын жаратат, жогорку көрсөткүчтөр менен жакшы көрсөткүчтөр көрсөтүлөт. 3DMark өлчөө бирдиги ар кандай компьютердик жабдыктардын конфигурацияларын салыштыруу үчүн нормалдаштырылган орточо маанини берүү үчүн арналган, мындай оюнчулар жана overclocking энтузиастары сыяктуу жактоочулар акыркы колдонуучунун иштөө мүмкүнчүлүктөрүнөн кабар берет. | |
3 өлчөмдүү дал келүү: Графтар теориясынын математикалык дисциплинасында 3 өлчөмдүү дал келүү эки тараптуу дал келүүнү 3 партиялуу гиперграфтарга жалпылоо болуп саналат. Эң чоң 3 өлчөмдүү дал келүүнү табуу эсептөө татаалдыгы теориясындагы белгилүү NP-кыйын маселе. | |
3rd Marine Aircraft Wing: 3-деңиз авиация канаты - АКШнын деңиз аскерлер корпусунун негизги батыш жээгиндеги авиация бирдиги. Анын штаб-квартирасы Сан-Диегодогу, Калифорниядагы Marine Corps Air Station Мирамарда жайгашкан жана I Marine Expeditionary Force авиациялык согуштук элементин камсыз кылат. Канат штабдын эскадрильясынан, учуучу төрт топтон, авиациялык командалык-башкаруу тобунан жана авиациялык инженердик топтон турат. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Mine Storm: Mine Storm - Atari, Inc. компаниясынын 1979-жылдагы Asteroids аркада оюнуна окшош көп багыттуу аткыч. Ал 1982-жылы General Consumer Electronics компаниясы тарабынан Vectrex тутумуна орнотулган оюн катары жарыяланган. Mine Storm Джон Холл тарабынан ишке ашырылган. | |
3D моделдөө: 3D компьютердик графикада 3D моделдөө - бул атайын программалык камсыздоо аркылуу объектинин каалаган бетинин үч өлчөмдө математикалык чагылдырылышын иштеп чыгуу процесси. Продукт 3D модель деп аталат. 3D моделдер менен иштеген адамды 3D сүрөтчү же 3D моделдөөчү деп атоого болот. Ошондой эле 3D Модели эки өлчөмдүү сүрөт катары 3D рендеринг деп аталган процесс аркылуу көрсөтүлөт же физикалык кубулуштарды компьютерде симуляциялоодо колдонулат. 3D модель физикалык түрдө үч баскычтуу материал менен моделдин 2D катмарын түзгөн 3D басып чыгаруучу шаймандардын жардамы менен жаралышы мүмкүн, бир катмар. Оюндун өнүгүшү жагынан, 3D моделдөө - бул бүтүндөй өнүгүү процессиндеги этап. | |
Категория: 3D графикалык файл форматтары: | |
3D компьютердик графика: 3D компьютердик графика же үч өлчөмдүү компьютердик графика - эсептөөлөрдү жүргүзүү жана 2D сүрөттөрдү чагылдыруу максатында компьютерде сакталган геометриялык маалыматтардын үч өлчөмдүү чагылышын колдонгон графика. Алынган сүрөттөрдү кийин көрүү үчүн сактоого же реалдуу убакыт режиминде көрсөтүүгө болот. 3D кинотасмасынан жана ушул сыяктуу техникалардан айырмаланып, натыйжада эки тараптуу болот, иллюзия жок. | |
3D моделдөө: 3D компьютердик графикада 3D моделдөө - бул атайын программалык камсыздоо аркылуу объектинин каалаган бетинин үч өлчөмдө математикалык чагылдырылышын иштеп чыгуу процесси. Продукт 3D модель деп аталат. 3D моделдер менен иштеген адамды 3D сүрөтчү же 3D моделдөөчү деп атоого болот. Ошондой эле 3D Модели эки өлчөмдүү сүрөт катары 3D рендеринг деп аталган процесс аркылуу көрсөтүлөт же физикалык кубулуштарды компьютерде симуляциялоодо колдонулат. 3D модель физикалык түрдө үч баскычтуу материал менен моделдин 2D катмарын түзгөн 3D басып чыгаруучу шаймандардын жардамы менен жаралышы мүмкүн, бир катмар. Оюндун өнүгүшү жагынан, 3D моделдөө - бул бүтүндөй өнүгүү процессиндеги этап. | |
3D компьютердик графика: 3D компьютердик графика же үч өлчөмдүү компьютердик графика - эсептөөлөрдү жүргүзүү жана 2D сүрөттөрдү чагылдыруу максатында компьютерде сакталган геометриялык маалыматтардын үч өлчөмдүү чагылышын колдонгон графика. Алынган сүрөттөрдү кийин көрүү үчүн сактоого же реалдуу убакыт режиминде көрсөтүүгө болот. 3D кинотасмасынан жана ушул сыяктуу техникалардан айырмаланып, натыйжада эки тараптуу болот, иллюзия жок. | |
Стерео дисплей: Стерео дисплей - бул бинокулярдык көрүү үчүн стереопсис аркылуу көрүүчүнүн тереңдик кабылдоосун жеткире алган дисплей шайманы. | |
Адам интерфейсинин шайманы: Адамдын интерфейс түзмөгү же HID - бул адамдар тарабынан колдонулуп, адамдарга натыйжа берүүчү , адатта, адамдар колдонгон компьютер шаймандарынын бир түрү. | |
Компьютер чычканы: Компьютердик чычкан - бул бетке салыштырмалуу эки өлчөмдүү кыймылды байкаган кол менен көрсөтүүчү шайман. Бул кыймыл адатта дисплейдеги көрсөткүчтүн кыймылына которулат, бул компьютердин графикалык колдонуучу интерфейсин бир калыпта башкарууга мүмкүндүк берет. | |
3D фильм: 3D фильмдер - бул, эреже катары, атайын көрүү шаймандарынын жардамы менен үч өлчөмдүү бекемдиктин иллюзиясын берүү үчүн тартылган кинотасмалар . Алар 1915-жылдан бери кандайдыр бир формада болуп келишкен, бирок 3D кинотасманы өндүрүү жана көрсөтүү үчүн кымбатка турган аппараттык жабдыктар жана процесстер, ошондой эле кинотасманын бардык сегменттери үчүн стандартташтырылган форматтын жоктугу негизинен кинотасмада бир орунга ээ болушкан. оюн-зоок бизнеси. Ошого карабастан, 3D кинотасмалар 1950-жылдары америкалык кинодо көрүнүктүү орунду ээлеп, кийинчерээк 1980-1990-жылдары IMAX жогорку класстагы театрлары жана Дисней тематикалык жайлары түрткү берип, дүйнө жүзү боюнча кайрадан жандана баштаган. 3D тасмалары 3D тасмалар кайрадан популярдуулугу төмөндөп, андан кийин 3D 2009-жылдын декабрында для көрсөтүлүп ийгилиги менен чекке 2000-бою, барган сайын ийгиликтүү болду. Айрым режиссёрлор 3D форматындагы кинотасмаларга дагы эксперименталдык ыкмаларды колдонушкан, айрыкча анын автору Жан-Люк Годар өзүнүн тил менен коштошуу фильминде белгилеген. | |
Кытай кагазын бүктөө: Кытайлык кагазды бүктөө же чжэцзи - орто кылымдагы Кытайда пайда болгон кагазды бүктөө өнөрү. | |
Стереоскопия: Стереоскопия - дүрбүнү көрүү үчүн стереопсис аркылуу сүрөттөгү тереңдиктин иллюзиясын түзүү же күчөтүү ыкмасы. Стереоскопия сөзү грек тилинен келип чыккан στερεός (стерео) 'бекем, бекем' жана σκοπέω (skopeō) 'көрүү, көрүү'. Ар кандай стереоскопиялык сүрөт стереограмма деп аталат. Башында, стереограмма стереоскоптун жардамы менен көрүүгө боло турган жуп стерео сүрөттөрдү айткан. | |
Стереоскопия: Стереоскопия - дүрбүнү көрүү үчүн стереопсис аркылуу сүрөттөгү тереңдиктин иллюзиясын түзүү же күчөтүү ыкмасы. Стереоскопия сөзү грек тилинен келип чыккан στερεός (стерео) 'бекем, бекем' жана σκοπέω (skopeō) 'көрүү, көрүү'. Ар кандай стереоскопиялык сүрөт стереограмма деп аталат. Башында, стереограмма стереоскоптун жардамы менен көрүүгө боло турган жуп стерео сүрөттөрдү айткан. | |
Стереоскопия: Стереоскопия - дүрбүнү көрүү үчүн стереопсис аркылуу сүрөттөгү тереңдиктин иллюзиясын түзүү же күчөтүү ыкмасы. Стереоскопия сөзү грек тилинен келип чыккан στερεός (стерео) 'бекем, бекем' жана σκοπέω (skopeō) 'көрүү, көрүү'. Ар кандай стереоскопиялык сүрөт стереограмма деп аталат. Башында, стереограмма стереоскоптун жардамы менен көрүүгө боло турган жуп стерео сүрөттөрдү айткан. | |
Тегерек диаграмма: Дөңгелек диаграмма - бул сандык пропорцияны чагылдыруу үчүн тилимдерге бөлүнгөн тегерек статистикалык графика. Дөңгелек диаграммада ар бир кесиндин жаа узундугу ал көрсөткөн санга пропорционалдуу. Ал кесилген пирогко окшоштугу менен аталса дагы, аны сунуштоонун жолдору боюнча айырмачылыктар бар. Эң алгачкы белгилүү дөңгөлөктүк диаграмма, адатта, Уильям Плейфэйрдин 1801-жылдагы Статистикалык Бревариары деп эсептелет. | |
Full Tilt! Пинбол: Full Tilt! Пинбол - бул Cinematronics тарабынан иштелип чыккан жана Максис тарабынан 1995-жылы басылып чыккан пинбол оюну, анда алдын-ала көрсөтүлгөн 3D графикасы жана үч таблица - Space Cadet , Skulduggery жана Dragon's Keep . Ар бир столдо, капталында оюнчулардын упайын, топтун номерин, оюнчунун номерин, ар кандай маалыматтарды көрсөтүү үчүн дисплейди жана столго тиешелүү сүрөттү көрсөткөн дисплейлер бар. | |
Топторду үч өлчөмгө бөлүңүз: Геометрияда үч өлчөмдүү чекит тобу деп үч өлчөмдөгү изометрия тобу келип чыгышын туруктуу калтырат, же ага ылайык, шардын изометрия тобу деп аталат. Бул ортогоналдык O (3) тобунун чакан тобу, келип чыгышын туруктуу калтырган бардык изометриялардын тобу, же ошого жараша ортогоналдык матрицалар тобу. O (3) өзү - бардык изометриялардын Евклид тобунун E (3) чакан тобу. | |
3D басып чыгаруу: 3D басып чыгаруу же кошумча өндүрүү - бул CAD моделинен же санарип 3D моделинен үч өлчөмдүү объектини куруу. "3D басып чыгаруу" термини компьютердин көзөмөлү астында үч өлчөмдүү объектти түзүү үчүн материалдарды жайгаштыруу, бириктирүү же катуулатуу процесстеринин ар кандай түрлөрүн камтышы мүмкүн, адатта, катмар-катмар материал кошулуп. | |
3D басып чыгаруу: 3D басып чыгаруу же кошумча өндүрүү - бул CAD моделинен же санарип 3D моделинен үч өлчөмдүү объектини куруу. "3D басып чыгаруу" термини компьютердин көзөмөлү астында үч өлчөмдүү объектти түзүү үчүн материалдарды жайгаштыруу, бириктирүү же катуулатуу процесстеринин ар кандай түрлөрүн камтышы мүмкүн, адатта, катмар-катмар материал кошулуп. | |
Курулуш 3D басып чыгаруу: Курулуш 3D Басып чыгаруу (c3Dp) же 3D Курулуш Басып чыгаруу (3DCP) имараттарды же курулуш компоненттерин даярдоо үчүн 3D басып чыгарууну негизги ыкма катары колдонгон ар кандай технологияларды билдирет. Кошумча курулуш, Автономдук Роботтук Курулуш Системасы (ARCS), Ири масштабдуу Кошумча Өндүрүү (LSAM) же Freeform Construction (FC) сыяктуу альтернативдик терминдер дагы колдонулуп жатат, ошондой эле "3D бетон" сыяктуу кичи топторго кайрылуу үчүн, Курулуш масштабында ар кандай 3D басып чыгаруу ыкмалары колдонулат, алардын негизгиси экструзия, порошок менен бириктирүү жана кошумча ширетүү. Курулуш масштабындагы 3D басып чыгаруу жеке, соода, өнөр жай жана мамлекеттик секторлордо ар кандай колдонмолорго ээ болот. Бул технологиялардын потенциалдуу артыкчылыктарынын катарына тезирээк курулуш, эмгек чыгымдарын азайтуу, татаалдуулукту жана / же тактыкты жогорулатуу, функцияны көбүрөөк интеграциялоо жана өндүрүлгөн таштандылар кирет. | |
Курулуш 3D басып чыгаруу: Курулуш 3D Басып чыгаруу (c3Dp) же 3D Курулуш Басып чыгаруу (3DCP) имараттарды же курулуш компоненттерин даярдоо үчүн 3D басып чыгарууну негизги ыкма катары колдонгон ар кандай технологияларды билдирет. Кошумча курулуш, Автономдук Роботтук Курулуш Системасы (ARCS), Ири масштабдуу Кошумча Өндүрүү (LSAM) же Freeform Construction (FC) сыяктуу альтернативдик терминдер дагы колдонулуп жатат, ошондой эле "3D бетон" сыяктуу кичи топторго кайрылуу үчүн, Курулуш масштабында ар кандай 3D басып чыгаруу ыкмалары колдонулат, алардын негизгиси экструзия, порошок менен бириктирүү жана кошумча ширетүү. Курулуш масштабындагы 3D басып чыгаруу жеке, соода, өнөр жай жана мамлекеттик секторлордо ар кандай колдонмолорго ээ болот. Бул технологиялардын потенциалдуу артыкчылыктарынын катарына тезирээк курулуш, эмгек чыгымдарын азайтуу, татаалдуулукту жана / же тактыкты жогорулатуу, функцияны көбүрөөк интеграциялоо жана өндүрүлгөн таштандылар кирет. | |
3D басып чыгаруу: 3D басып чыгаруу же кошумча өндүрүү - бул CAD моделинен же санарип 3D моделинен үч өлчөмдүү объектини куруу. "3D басып чыгаруу" термини компьютердин көзөмөлү астында үч өлчөмдүү объектти түзүү үчүн материалдарды жайгаштыруу, бириктирүү же катуулатуу процесстеринин ар кандай түрлөрүн камтышы мүмкүн, адатта, катмар-катмар материал кошулуп. | |
3D басып чыгаруу: 3D басып чыгаруу же кошумча өндүрүү - бул CAD моделинен же санарип 3D моделинен үч өлчөмдүү объектини куруу. "3D басып чыгаруу" термини компьютердин көзөмөлү астында үч өлчөмдүү объектти түзүү үчүн материалдарды жайгаштыруу, бириктирүү же катуулатуу процесстеринин ар кандай түрлөрүн камтышы мүмкүн, адатта, катмар-катмар материал кошулуп. | |
3D басып чыгаруу: 3D басып чыгаруу же кошумча өндүрүү - бул CAD моделинен же санарип 3D моделинен үч өлчөмдүү объектини куруу. "3D басып чыгаруу" термини компьютердин көзөмөлү астында үч өлчөмдүү объектти түзүү үчүн материалдарды жайгаштыруу, бириктирүү же катуулатуу процесстеринин ар кандай түрлөрүн камтышы мүмкүн, адатта, катмар-катмар материал кошулуп. | |
3D проекциясы: 3D проекциясы - бул эки өлчөмдүү (2D) бетке үч өлчөмдүү (3D) объектини көрсөтүү үчүн колдонулган долбоорлоо ыкмасы. Бул проекциялар визуалдык перспективага жана аспект анализине таянып, жөнөкөй тегиздикте мүмкүнчүлүктү көрүү үчүн татаал объектини проекциялайт. Бул 2D геометрияны 3Dге чейин жайылтуу концепциясын I кылымда Александриялык Герон өздөштүргөн. Херонду 3D атасы деп атоого болот. 3D проекциясы - бул реалдуу эффекттерди тууроо үчүн суюктуктун агымын окшоштуруучу Компьютердик Графика концепциясынын негизи. Лукас Фильмдердин ILM тобу концепцияны тааныштырган. 1982-жылы кинотасма файлы үчүн биринчи жолу бардык санарип компьютерлер келип чыккан: Star Trek II: Wrath of Khan. 1984-жылы ушул концепцияга байланыштуу патентти William E Masters жазган, "Компьютердин автоматташтырылган өндүрүш процесси жана тутуму" US4665492A кесени жасоодо массалык бөлүкчөлөрдү колдонуп. Бөлүкчөлөрдү жайгаштыруу процесси - бул 3D Printing технологиясынын бири. | |
3D Realms: 3D Realms Entertainment ApS - Даниянын Ольборг шаарында жайгашкан видео оюн чыгаруучу. Скотт Миллер 1987-жылы Гарланд, Техас штаты, АКШдагы ата-энесинин үйүндө Apogee Software Productions деген ат менен өзүнүн Кроз падышалыгы оюнун чыгаруу үчүн компанияны негиздеген. 1980-1990-жылдары компания видео оюндар үчүн акысыз бөлүштүрүү моделин жайылтып, Duke Nukem сыяктуу ийгиликтүү оюн франчайзингдерин түзгөн. Apogee 1996-жылы 3D Realms соода аталышын кабыл алган; "Apogee Software" аталышы жана логотиби Терри Надиге 2008-жылы сатылып, аны Apogee Software, LLC негиздеген. | |
3D көрсөтүү: 3D рендеринг - бул 3D моделдерин компьютердеги 2D сүрөттөлүштөргө которуунун 3D компьютердик графикалык процесси. 3D рендерлерде фотореалисттик эффекттер же фотореалисттик эмес стилдер камтылышы мүмкүн. | |
3D сканерлөө: 3D сканерлөө - бул анын формасы жана, балким, сырткы көрүнүшү жөнүндө маалыматтарды топтоо үчүн чыныгы дүйнөдөгү объектини же айлана чөйрөнү талдоо процесси. Чогулган маалыматтар санариптик 3D моделдерин курууга колдонсо болот. | |
3D сканерлөө: 3D сканерлөө - бул анын формасы жана, балким, сырткы көрүнүшү жөнүндө маалыматтарды топтоо үчүн чыныгы дүйнөдөгү объектини же айлана чөйрөнү талдоо процесси. Чогулган маалыматтар санариптик 3D моделдерин курууга колдонсо болот. | |
Экран сактагыч: Скринсейвер - бул компьютер көптөн бери иштебей турганда экранды бошото турган же кыймылдуу сүрөттөр же оймо-чиймелер менен толтуруучу компьютер программасы. Скринсаверлердин баштапкы максаты CRT жана плазмалык компьютер мониторлорундагы фосфор күйүп кетүүсүнүн алдын алуу болгон. Заманбап мониторлор бул көйгөйгө кабылышпаса дагы, скринсаверлер дагы башка максаттарда колдонулат. Скринсаверлер көбүнчө түзмөккө кайрадан кирүү үчүн сыр сөздү талап кылып, коопсуздуктун негизги катмарын сунушташат. Айрым скринсейверлер компьютердик башкача пайдаланылбаган ресурстарды пайдалуу жумуштарды жасоо үчүн колдонушат, мисалы бөлүштүрүлгөн эсептөө долбоорлорун иштетүү. | |
Экран сактагыч: Скринсейвер - бул компьютер көптөн бери иштебей турганда экранды бошото турган же кыймылдуу сүрөттөр же оймо-чиймелер менен толтуруучу компьютер программасы. Скринсаверлердин баштапкы максаты CRT жана плазмалык компьютер мониторлорундагы фосфор күйүп кетүүсүнүн алдын алуу болгон. Заманбап мониторлор бул көйгөйгө кабылышпаса дагы, скринсаверлер дагы башка максаттарда колдонулат. Скринсаверлер көбүнчө түзмөккө кайрадан кирүү үчүн сыр сөздү талап кылып, коопсуздуктун негизги катмарын сунушташат. Айрым скринсейверлер компьютердик башкача пайдаланылбаган ресурстарды пайдалуу жумуштарды жасоо үчүн колдонушат, мисалы бөлүштүрүлгөн эсептөө долбоорлорун иштетүү. | |
3-сигнал бригадасы (Америка Кошмо Штаттары): Америка Кошмо Штаттарынын армиясынын 3-сигнал бригадасы III корпустун элементи болгон. Ал Форт-Худ шаарында (Техас штаты) жайгашкан, бирок 2008-жылы 15-апрелде АКШ армиясын Модулдук Күч түзүмүнө айлантуунун алкагында иштен чыккан. 3-Сигнал Бригада 1946-жылы аскердик бөлүк түзүлгөндөн бери аракетсиздик жана жандануу тарыхына ээ. | |
3-сигнал бригадасы (Америка Кошмо Штаттары): Америка Кошмо Штаттарынын армиясынын 3-сигнал бригадасы III корпустун элементи болгон. Ал Форт-Худ шаарында (Техас штаты) жайгашкан, бирок 2008-жылы 15-апрелде АКШ армиясын Модулдук Күч түзүмүнө айлантуунун алкагында иштен чыккан. 3-Сигнал Бригада 1946-жылы аскердик бөлүк түзүлгөндөн бери аракетсиздик жана жандануу тарыхына ээ. | |
Виртуалдык чындык: Виртуалдык чындык ( VR ) - бул чыныгы дүйнөгө окшош же таптакыр башкача болушу мүмкүн болгон окшоштурулган тажрыйба. Виртуалдык чындыктын тиркемелерине көңүл ачуу жана билим берүү кирет. VR стилиндеги технологиянын башка түрлөрү кеңейтилген чындыкты жана аралаш чындыкты камтыйт, кээде кеңейтилген чындык же XR деп аталат. | |
3D үн локалдаштыруу: 3D үнүн локалдаштыруу үч өлчөмдүү мейкиндикте үн чыккан жерди табуу үчүн колдонулган акустикалык технологияны билдирет. Булактын орду, адатта, келген үн толкундарынын багыты жана булак менен сенсорлордун ортосундагы аралык менен аныкталат. Бул сенсорлордун түзүлүшүн жайгаштыруу дизайнын жана сигналдарды иштетүү техникасын камтыйт. | |
3D үнүн реконструкциялоо: 3D үнүн реконструкциялоо - бул 3D үнүн локалдаштыруу технологиясына реконструкциялоо ыкмаларын колдонуу. Бул үч өлчөмдүү үндү калыбына келтирүү ыкмалары табигый чөйрөгө дал келген үндөрдү калыбына келтирүү жана үн булагынын мейкиндик белгилерин камсыз кылуу үчүн колдонулат. Ошондой эле, үн толкундарынын физикалык жактарын, анын ичинде багытын, басымын жана интенсивдүүлүгүн камтыган үн талаасында 3D визуалдаштырууну түзүүдө колдонмолорду көрө алышат. Бул технология көңүл ачууда компьютердин динамиктери аркылуу жандуу аткарууну жаңыртуу үчүн колдонулат. Технология ошондой эле үн булактарынын жайгашкан жерин аныктоо үчүн аскердик колдонмолордо колдонулат. Үн талааларын реконструкциялоо УЗИдеги чекиттерди өлчөө үчүн медициналык сүрөт иштетүүдө дагы колдонулат. | |
Стереоскопия: Стереоскопия - дүрбүнү көрүү үчүн стереопсис аркылуу сүрөттөгү тереңдиктин иллюзиясын түзүү же күчөтүү ыкмасы. Стереоскопия сөзү грек тилинен келип чыккан στερεός (стерео) 'бекем, бекем' жана σκοπέω (skopeō) 'көрүү, көрүү'. Ар кандай стереоскопиялык сүрөт стереограмма деп аталат. Башында, стереограмма стереоскоптун жардамы менен көрүүгө боло турган жуп стерео сүрөттөрдү айткан. | |
3d студия: 3d студия төмөнкүлөргө шилтеме бере алат:
| |
3d студия: 3d студия төмөнкүлөргө шилтеме бере алат:
| |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Футболка: Футболка же футболка көйнөгү - кездемеден тигилген көйнөктүн денеси жана жеңинин Т формасы менен аталган стили. Адатта, анын кыска жеңи жана жакасы жок экипаждын моюну деп аталган тегерек моюну бар. Футболкалар көбүнчө созулган, жеңил жана арзан кездемеден тигилген жана аларды тазалоо оңой. | |
Юта чайнеги: Юта чайканасы же Newell чайканасы - бул компьютердик графика коомчулугунда кадимки шилтеме объектиси жана тамашага айланган 3D тест модели. Бул кадимки, Melitta маркасындагы чайкананын математикалык модели, ал катуу, цилиндр формасында жана жарым-жартылай томпок көрүнөт. Чайкана моделин колдонуу "Салам, Дүйнө!" программасы, жеңил орнотулган сценанын негизги геометриясынын милдетин аткарган бир аз татаал модели менен жеңил 3D сценасын жаратуунун жолу. Айрым программалоо китепканаларында, мисалы OpenGL Utility Toolkitте чайнек тартууга арналган функциялары да бар. | |
3D фильм: 3D фильмдер - бул, эреже катары, атайын көрүү шаймандарынын жардамы менен үч өлчөмдүү бекемдиктин иллюзиясын берүү үчүн тартылган кинотасмалар . Алар 1915-жылдан бери кандайдыр бир формада болуп келишкен, бирок 3D кинотасманы өндүрүү жана көрсөтүү үчүн кымбатка турган аппараттык жабдыктар жана процесстер, ошондой эле кинотасманын бардык сегменттери үчүн стандартташтырылган форматтын жоктугу негизинен кинотасмада бир орунга ээ болушкан. оюн-зоок бизнеси. Ошого карабастан, 3D кинотасмалар 1950-жылдары америкалык кинодо көрүнүктүү орунду ээлеп, кийинчерээк 1980-1990-жылдары IMAX жогорку класстагы театрлары жана Дисней тематикалык жайлары түрткү берип, дүйнө жүзү боюнча кайрадан жандана баштаган. 3D тасмалары 3D тасмалар кайрадан популярдуулугу төмөндөп, андан кийин 3D 2009-жылдын декабрында для көрсөтүлүп ийгилиги менен чекке 2000-бою, барган сайын ийгиликтүү болду. Айрым режиссёрлор 3D форматындагы кинотасмаларга дагы эксперименталдык ыкмаларды колдонушкан, айрыкча анын автору Жан-Люк Годар өзүнүн тил менен коштошуу фильминде белгилеген. | |
3D тик-так-бармак: 3D tic-tac-toe , ошондой эле Qubic соода аты менен белгилүү, жалпысынан эки оюнчу үчүн абстракттуу стратегиялык такта оюну. Ал түшүнүгү боюнча салттуу тик-так-бармакка окшош, бирок көбүнчө 4х4х4 клеткаларынын кубдук массивинде ойнолот. Оюнчулар кезек менен маркерлерди массивдеги бош уячаларга жайгаштырышат. Биринчи жолу төрт маркерге жетишкен оюнчу жеңишке жетет. Жеңүүчү катар бир тактада кадимки тик-так-бармакка окшош горизонталдык, вертикалдык же диагональдуу, же тигинен колоннада же төрт тактай аркылуу диагоналдык сызыкта болушу мүмкүн. | |
3D телекөрсөтүү: 3D телекөрсөтүү ( 3DTV ) - стереоскопиялык дисплей, көп көрүнүштүү дисплей, 2D плюс тереңдик же башка 3D форматындагы дисплей сыяктуу ыкмаларды колдонуу менен көрүүчүнү тереңдикке жеткирүүчү телекөрсөтүү. Көпчүлүк заманбап 3D телекөрсөтүүлөрдө активдүү ысык 3D тутуму же поляризацияланган 3D тутуму колдонулат, ал эми айрымдары көз айнектин кереги жок автостереоскопиялык болуп саналат. 2019-жылдан тарта көпчүлүк 3D телевизорлору жана кызматтары иштебей калган. | |
Евклиддик вектор: Математикада, физикада жана техникада эвклиддик вектор же жөн эле вектор - чоңдугу жана багыты бар геометриялык объект. Векторлорду башка векторлорго вектордук алгебрага ылайык кошууга болот. Евклиддик вектор көбүнчө нур же графикалык түрдө баштапкы А чекитин В терминалдык чекити менен туташтырган жебе катары чагылдырылат жана белгиленет . | |
Стереоскопиялык видеону коддоо: 3D видео коддоо - стереоскопиялык материалдарды үйгө чагылдыруу үчүн талап кылынган иштетүү баскычтарынын бири. Стереоскопиялык видеого жетишүү үчүн үч ыкма колдонулат:
| |
Терезе башкаргычын түзүү: Композитордук терезе башкаргычы же композитор - бул ар бир терезе үчүн экрандан тышкаркы буфер менен камсыз кылган терезе башкаруучусу. Терезе менеджери терезенин буферин экранды чагылдырган сүрөттөлүшкө бириктирип, натыйжаны дисплей эс тутумуна жазат. | |
Компьютердик графиканын сөздүгү: Бул компьютердик графикага байланыштуу терминдердин сөздүгү. | |
WorldRunner 3-D Battles: 3-D Battles of WorldRunner , алгач Жапонияда Tobidase Daisakusen деген ат менен чыккан, 1987-жылы үй-бүлөлүк компьютердик диск тутуму үчүн Square тарабынан иштелип чыккан жана жарыяланган, үчүнчү жактагы темир жол атуучу платформалык видео оюн. Кийинчерээк картридж форматына өткөрүлүп, Acclaim for Nintendo Entertainment System тарабынан басылып чыккан. | |
WorldRunner 3-D Battles: 3-D Battles of WorldRunner , алгач Жапонияда Tobidase Daisakusen деген ат менен чыккан, 1987-жылы үй-бүлөлүк компьютердик диск тутуму үчүн Square тарабынан иштелип чыккан жана жарыяланган, үчүнчү жактагы темир жол атуучу платформалык видео оюн. Кийинчерээк картридж форматына өткөрүлүп, Acclaim for Nintendo Entertainment System тарабынан басылып чыккан. | |
3D XPoint: 3D XPoint - Intel жана Micron Technology биргелешип иштеп чыккан туруктуу эс тутум (NVM) технологиясы. Бул 2015-жылдын июль айында жарыяланган жана 2017-жылдын апрелинен бери Optane (Intel) бренди менен ачык рынокто сатыкка коюлган . Бит сактоочу топтомдуу карама- каршылыктуу маалыматтардын массиви менен биргеликте жапырт каршылыктын өзгөрүшүнө негизделген. Баштапкы баалар динамикалык ыкчам жеткиликтүү эстутумдан (DRAM) азыраак, бирок флэш-эс тутумдан жогору. | |
Архитектуралык рендеринг: Архитектуралык рендеринг , архитектуралык иллюстрация же архитектуралык визуалдаштыруу - бул сунушталган архитектуралык долбоордун атрибуттарын көрсөткөн үч өлчөмдүү сүрөттөрдү же анимацияларды түзүү искусствосу. | |
3dcart (программалык камсыздоо): 3dcart - бул жеке ишкерлер үчүн электрондук соода программасын иштеп чыккан технологиялык компания. Компания 1997-жылы штаб-квартирасы Tamarac, FL шаарында негизделген. 3dcart онлайн дүкөндөр жана чекене сатуу түйүндөрү тутумдары үчүн электрондук соода тиркемесин иштеп чыгат. | |
3Deep: 3Deep америкалык актёрлор Эдди Сибриан менен Джошуа Морроу жана канадалык ырчы Джейджер Хюйерден турган соул-поп музыкалык балдар тобу болгон. | |
Электрондук криомикроскопия: Көбүнчө крио-ЭМ деп аталган трансмиссиялык электрондук криомикроскопия ( CryoTEM ), криогендик электрондук микроскопиянын бир түрү, тагыраак айтканда, криогендик температурада үлгү изилденүүчү трансмиссиялык электрондук микроскопиянын (TEM) бир түрү. Крио-ЭМ структуралык биологияда популярдуулукка ээ болууда. | |
Үч эселенген DES: Криптографияда үч эселенген DES , расмий үч эселенген маалыматты шифрлөө алгоритми , бул DES шифр алгоритмин ар бир маалымат блогуна үч жолу колдонуучу симметриялык ачкыч блок шифри. Маалыматтарды Шифрлөө Стандартынын (DES) 56-бит ачкычы заманбап криптаналитикалык ыкмаларга жана супер эсептөө кубаттуулугуна байланыштуу шайкеш деп эсептелбейт. Бирок, DESтин ылайыкташтырылган версиясы, үч эселенген DES (3DES), ошол эле алгоритмди колдонуп, кыйла коопсуз шифрлөөнү иштеп чыгат. | |
3dfx интерактивдүү: 3dfx Interactive 1994-жылы негизделген Сан-Хосе, Калифорния штатында жайгашкан, 3D графикалык иштетүүчү блокторду, кийинчерээк графикалык карталарды чыгарууга адистешкен компания болгон. 1990-жылдардын аягынан 2000-жылга чейин бул тармактагы пионер болгон. | |
Glide (API): Glide - бул 3dfx Interactive тарабынан Voodoo Graphics 3D акселератордук карталары үчүн иштелип чыккан 3D графикалык API. Ал алгач менчик API катары башталган болсо да, кийинчерээк 3dfx булагы тарабынан ачылган. Бул, биринчи кезекте, алардын карталарында колдонулган маалыматтарга окшош маалымат форматында, геометрияны жана текстуранын картасын колдоону, аткарууну көрсөтүүгө арналган. 3Dfxти кеңири колдонуу 1990-жылдардын аягында Glideди кеңири колдонууга алып келди, бирок Microsoft корпорациясынын Direct3D программасын андан ары өркүндөтүү жана башка графикалык карталарды сатуучулардан толук OpenGL жүзөгө ашырылышынын пайда болушу, ошондой эле 3D жабдыктарындагы ар түрдүүлүктүн өсүшү, акыры анын ашыкча болуп калышына себеп болду. | |
3dfx интерактивдүү: 3dfx Interactive 1994-жылы негизделген Сан-Хосе, Калифорния штатында жайгашкан, 3D графикалык иштетүүчү блокторду, кийинчерээк графикалык карталарды чыгарууга адистешкен компания болгон. 1990-жылдардын аягынан 2000-жылга чейин бул тармактагы пионер болгон. | |
Voodoo 5: Voodoo 5 3dfx Interactive чыгарган акыркы жана күчтүү графикалык карта сызыгы болду. Үй-бүлөнүн бардык мүчөлөрү VSA-100 графикалык процессоруна негизделген. Бир чиптүү Voodoo 4 4500 жана эки чиптүү Voodoo 5 5500 гана рынокко чыгышты. | |
3dfx интерактивдүү: 3dfx Interactive 1994-жылы негизделген Сан-Хосе, Калифорния штатында жайгашкан, 3D графикалык иштетүүчү блокторду, кийинчерээк графикалык карталарды чыгарууга адистешкен компания болгон. 1990-жылдардын аягынан 2000-жылга чейин бул тармактагы пионер болгон. | |
3dfx интерактивдүү: 3dfx Interactive 1994-жылы негизделген Сан-Хосе, Калифорния штатында жайгашкан, 3D графикалык иштетүүчү блокторду, кийинчерээк графикалык карталарды чыгарууга адистешкен компания болгон. 1990-жылдардын аягынан 2000-жылга чейин бул тармактагы пионер болгон. | |
3dfx интерактивдүү: 3dfx Interactive 1994-жылы негизделген Сан-Хосе, Калифорния штатында жайгашкан, 3D графикалык иштетүүчү блокторду, кийинчерээк графикалык карталарды чыгарууга адистешкен компания болгон. 1990-жылдардын аягынан 2000-жылга чейин бул тармактагы пионер болгон. | |
Glide (API): Glide - бул 3dfx Interactive тарабынан Voodoo Graphics 3D акселератордук карталары үчүн иштелип чыккан 3D графикалык API. Ал алгач менчик API катары башталган болсо да, кийинчерээк 3dfx булагы тарабынан ачылган. Бул, биринчи кезекте, алардын карталарында колдонулган маалыматтарга окшош маалымат форматында, геометрияны жана текстуранын картасын колдоону, аткарууну көрсөтүүгө арналган. 3Dfxти кеңири колдонуу 1990-жылдардын аягында Glideди кеңири колдонууга алып келди, бирок Microsoft корпорациясынын Direct3D программасын андан ары өркүндөтүү жана башка графикалык карталарды сатуучулардан толук OpenGL жүзөгө ашырылышынын пайда болушу, ошондой эле 3D жабдыктарындагы ар түрдүүлүктүн өсүшү, акыры анын ашыкча болуп калышына себеп болду. | |
3dfx интерактивдүү: 3dfx Interactive 1994-жылы негизделген Сан-Хосе, Калифорния штатында жайгашкан, 3D графикалык иштетүүчү блокторду, кийинчерээк графикалык карталарды чыгарууга адистешкен компания болгон. 1990-жылдардын аягынан 2000-жылга чейин бул тармактагы пионер болгон. | |
Үч күндүк ырайым: Three Days Grace - канадалык рок тобу, 1997-жылы Онтарионун Норвуд шаарында түзүлгөн. Торонтодогу топтун баштапкы курамы гитарист жана башкы вокалист Адам Гонтье, барабанчы жана көмөкчү вокалист Нил Сандерсон жана басист Брэд Уолсттон турган. 2003-жылы Барри Сток топтун башкы гитарачысы катары кабыл алынып, аларды төрт мүчөдөн турган топко айландырган. 2013-жылы Гонтье топтон кетип, анын ордуна менин караңгы күндөрүмдүн вокалисти Мэтт Уолст келди, ал дагы Брэд Уолсттун иниси. | |
Gamestudio: 3D GameStudio же 3DGS колдонуучуларга 3D оюндарын жана башка виртуалдык реалдуулук тиркемелерин түзүп, аларды акысыз жарыялоого мүмкүнчүлүк берген панорамалык компьютер оюнун иштеп чыгуу тутуму. Ага модел / рельеф редактору, деңгээл редактору, скрипт редактору / мүчүлүштүктөрдү камтыйт жана текстуралардын, моделдердин жана көркөм чыгармалардын чоң коллекциясы, ошондой эле негизги атуу оюндарын же RPG оюндарын программасыз түзүүгө мүмкүнчүлүк берген оюн шаблону системасы менен коштолот. Татаал оюндар же башка тиркемелер үчүн Lite-C деп аталган интегралдык программалоо тили же Visual C ++ же Borland Delphi сыяктуу тышкы өнүгүү тили колдонулушу мүмкүн. | |
Көмөкчү мамлекеттер аралык автомагистралдардын тизмеси: Көмөкчү Мамлекеттер аралык Автомагистралдар - Кошмо Штаттардын Мамлекеттер аралык Автомагистралдык Тутумунун ичиндеги магистралдардын кошумча бөлүгү. Көмөкчү маршруттар жалпысынан ата-эне маршруту менен бир четинен туташкан, айланып өтүүчү, эки четинен ата-эне каттамына туташкан айланма жолдор же эки жерде ата-эненин маршруту менен кесилишкен толук айлананы түзгөн айланма жолдор деп бөлүнөт. Америка Кошмо Штаттарында 323 көмөкчү мамлекеттер аралык мамлекеттер бар. Бир четинен ата-эне каттамына туташкан, бирок экинчи четинен башка каттамга туташкан айрым маршруттар бар; кээ бир мамлекеттер буларды шпор деп эсептесе, кээ бирлери аларды айланып өткөн жол катары карашат. Магистралдык Мамлекеттер аралык Автомагистралдарга окшоп, бул автомобиль жолдору дагы Мамлекеттер аралык Автомобиль жолдорунун стандарттарына жооп берет жана алар федералдык каржылоонун бирдей пайызын алышат (90%). | |
3did: Үч өлчөмдүү өз ара аракеттенүүчү домендердин маалымат базасы ( 3did ) - бул жогорку резолюциядагы 3D структурасы белгилүү болгон белок-протеиндин өз ара аракеттенүү каталогун камтыган биологиялык маалымат базасы. 3did Протеин Маалыматтар Банкындагы домендик-домендик өз ара аракеттенүүлөрдүн бардык структуралык моделдерин чогултат жана классификациялайт, мындай өз ара аракеттенүү үчүн молекулярдык детальдарды берет. 3did протеин структураларында белок домендеринин абалын аныктоо үчүн Pfam маалымат базасын колдонот. 3did биринчи жолу 2005-жылы басылып чыккан. Учурдагы версияда жаңы домендик-мотивдик өз ара аракеттенүүнү ачуу жана аннотациялоо үчүн куур бар. Ар бир өз ара аракеттенүү үчүн 3did окшош интерфейстерди "өз ара аракеттенүү топологияларына" кластерлөө аркылуу ар кандай милдеттүү режимдерди аныктайт жана топтоштурат. Доменге негизделген структуралык өз ара аракеттенүү шаблондорунун дайыма жаңыланып туруучу топтомун жүргүзүү менен, 3did протеиндин өз ара аракеттенүү тармактарынын структуралык мүнөздөмөсү үчүн маалыматтын маалымдама булагы болуп саналат. 3did алты айда бир жаңыртылып турат жана аны жапырт жүктөп алуу жана http://3did.irbbarcelona.org дарегинен кароого болот. | |
3Dlabs: 3DLABS башында GLINT жана PERMEDIA графикалык чип технологиясын иштеп чыккан жомоктогудай жарым өткөргүч компания болгон, ал CAD жана DCC базарларында, анын ичинде өзүнүн Wildcat жана Oxygen карталарында дүйнөнүн алдыңкы компьютердик графикалык карталарында колдонулган. | |
XML: Кеңейтилүүчү Белгилөө Тили ( XML ) - бул белгилөө тили, ал документтерди адам окуй турган жана машинада окуй турган форматта коддоо эрежелеринин жыйындысын аныктайт. Дүйнөлүк Желе Консорциумунун 1998-жылдагы XML 1.0 спецификациясы жана башка бир катар мүнөздөмөлөр - алардын бардыгы акысыз ачык стандарттар - XMLди аныктайт. | |
3DMark: 3DMark - бул UL ,, тарабынан иштелип чыккан жана иштелип чыккан компьютердин салыштырма куралы, бул компьютердин 3D графикалык рендерингинин натыйжалуулугун жана процессордун жумуш жүктөмүн иштеп чыгуу мүмкүнчүлүгүн аныктайт. 3DMark иштетүү 3DMark упайын жаратат, жогорку көрсөткүчтөр менен жакшы көрсөткүчтөр көрсөтүлөт. 3DMark өлчөө бирдиги ар кандай компьютердик жабдыктардын конфигурацияларын салыштыруу үчүн нормалдаштырылган орточо маанини берүү үчүн арналган, мындай оюнчулар жана overclocking энтузиастары сыяктуу жактоочулар акыркы колдонуучунун иштөө мүмкүнчүлүктөрүнөн кабар берет. | |
3DMark: 3DMark - бул UL ,, тарабынан иштелип чыккан жана иштелип чыккан компьютердин салыштырма куралы, бул компьютердин 3D графикалык рендерингинин натыйжалуулугун жана процессордун жумуш жүктөмүн иштеп чыгуу мүмкүнчүлүгүн аныктайт. 3DMark иштетүү 3DMark упайын жаратат, жогорку көрсөткүчтөр менен жакшы көрсөткүчтөр көрсөтүлөт. 3DMark өлчөө бирдиги ар кандай компьютердик жабдыктардын конфигурацияларын салыштыруу үчүн нормалдаштырылган орточо маанини берүү үчүн арналган, мындай оюнчулар жана overclocking энтузиастары сыяктуу жактоочулар акыркы колдонуучунун иштөө мүмкүнчүлүктөрүнөн кабар берет. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
3dmiX: 3dmiX - бул BeOS үчүн компьютердин программасы, ал аудионун ар бир трегин виртуалдык 3D үн сахнасында объект катары көрсөтөт жана колдонуучуларга объектини айланып сүйрөө менен анын панорамасын жана көлөмүн өзгөртүүгө мүмкүнчүлүк берет. Программа буга чейин 3dsound деп аталган, ошондой эле Benoit's Mix анын жаратуучусу Бенуа Шиллингстин, азыр Yahooнун мүчөсү деп аталган. Программа көбүнчө BeOS үчүн салкын тиркеменин мисалы катары келтирилет. | |
3DML: 3DML окшош өлчөмдөгү курулуш блокторун бириктирип, үч өлчөмдүү веб-сайттарды түзүүнүн форматы болгон. Аны 1997-жылы Майкл Пауэрс Филип Стефенс менен биргеликте иштеп чыгып, кийинки төрт жылдын ичинде андан ары иштеп чыккан. 3DML файлдары XML форматында жазылган жана стандарттык веб-серверлерден жеткирилип, плагин аркылуу браузерде же Flatland Rover деп аталган көз карандысыз 3DML браузерде көрсөтүлүшү мүмкүн. Жаңы жаңыртуу 2017-жылы жаңыртылган коду жана Windows 10. үчүн бинардык файлдары менен жайгаштырылды, 3DML аватар же көп колдонуучунун колдоосу жок болчу, ал учурдагы башка платформалардан айырмаланып, Active Worlds сыяктуу болгон жана ошентип, эч качан көптөрдү чогулткан эмес. Internet Explorer, Netscape Navigator жана AOL үчүн плагиндер бар болчу, бирок Mozilla Firefox үчүн эмес. Эң акыркы версия - бул өз алдынча Windows тиркемеси. | |
3DMLW: 3DMLW - бул токтотулган ачык булактуу долбоор жана Дүйнөлүк Желедеги интерактивдүү 3D жана 2D мазмунун чагылдырууга XML негизделген белгилөө тили. | |
3D кино жаратуучу: 3D Movie Maker - бул Microsoft Home компаниясынын Microsoft Kids туунду компаниясы тарабынан 1995-жылы иштелип чыккан балдардын компьютердик программасы. Программаны колдонуп, колдонуучулар 3D белгилерди жана реквизиттерди алдын-ала түзүлгөн шарттарга жайгаштырып, ошондой эле иш-аракеттерди, үн эффекттерин, музыканы, текстти кошуп фильмдерди тарта алышат. , сүйлөө жана атайын эффекттер. Андан кийин кинотасмалар .3mm форматында сакталат. | |
3DNow !: 3DNow! Advanced Micro Devices (AMD) тарабынан иштелип чыккан x86 нускамасынын кеңейтүүсү. Негизги x86 көрсөтмөлөр топтомуна бир нече нускадагы (SIMD) көрсөтмөлөрдү кошуп, вектордук иштетүүнү жүргүзүүгө мүмкүнчүлүк берет, бул көптөгөн графикалык интенсивдүү тиркемелердин иштешин жакшыртат. 3DNowну ишке ашырган биринчи микропроцессор AMD K6-2 болгон, ал 1998-жылы киргизилген. Колдонмо ылайыктуу болгондо, бул ылдамдыкты болжол менен 2-4 эсе көтөргөн. | |
3DNow !: 3DNow! Advanced Micro Devices (AMD) тарабынан иштелип чыккан x86 нускамасынын кеңейтүүсү. Негизги x86 көрсөтмөлөр топтомуна бир нече нускадагы (SIMD) көрсөтмөлөрдү кошуп, вектордук иштетүүнү жүргүзүүгө мүмкүнчүлүк берет, бул көптөгөн графикалык интенсивдүү тиркемелердин иштешин жакшыртат. 3DNowну ишке ашырган биринчи микропроцессор AMD K6-2 болгон, ал 1998-жылы киргизилген. Колдонмо ылайыктуу болгондо, бул ылдамдыкты болжол менен 2-4 эсе көтөргөн. | |
3DO: 3DO төмөнкүлөргө кайрылышы мүмкүн:
| |
3DO Blaster: 3DO Blaster - бул Creative Labs тарабынан чыгарылган жана Windows негизделген шайкеш компьютерлерге 3DO Interactive Multiplayer оюндарын ойноого мүмкүнчүлүк берүү үчүн иштелип чыккан кошумча каражат. Бул толук көлөмдүү ISA шайкештик картасы, жана башка ушул сыяктуу кошумчалардан айырмаланып, ал 3DO тутумун тууроочу эмес, тескерисинче, тутумдун логикалык тактасы камтылган, киргизүү (контроллерлер) жана чыгымдар ПКга багытталган. | |
3dr моделдери: 3dr Models - бул 1989-жылы Ливандын атуулу Дани Антун Бтеррани тарабынан негизделген дүйнөдөгү эң ири модель чыгаруучу компания. Компания 18000 чарчы метр аянттагы ар кандай масштабдуу, Архитектуралык, Өнөр жай деңиз жана Механикалык моделдерин курат. семинар. | |
3D Realms: 3D Realms Entertainment ApS - Даниянын Ольборг шаарында жайгашкан видео оюн чыгаруучу. Скотт Миллер 1987-жылы Гарланд, Техас штаты, АКШдагы ата-энесинин үйүндө Apogee Software Productions деген ат менен өзүнүн Кроз падышалыгы оюнун чыгаруу үчүн компанияны негиздеген. 1980-1990-жылдары компания видео оюндар үчүн акысыз бөлүштүрүү моделин жайылтып, Duke Nukem сыяктуу ийгиликтүү оюн франчайзингдерин түзгөн. Apogee 1996-жылы 3D Realms соода аталышын кабыл алган; "Apogee Software" аталышы жана логотиби Терри Надиге 2008-жылы сатылып, аны Apogee Software, LLC негиздеген. | |
Nintendo 3DS: Nintendo 3DS - бул Nintendo чыгарган колдо жасалган оюн консолу. Тутум 2010-жылдын март айында жарыяланып, расмий түрдө E3 2010-жылы Nintendo DSдин мураскери катары жарыяланган. Тутум эски Nintendo DS видео оюндары менен арткы шайкештикти камтыйт. Сегизинчи муун консолу катары, анын негизги атаандашы Sony PlayStation Vita болгон. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
3ds (ажыратуу): 3DS төмөнкүлөрдү билдирет:
| |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Nintendo 3DS тутумунун программасы: Nintendo 3DS тутумунун программасы Nintendo 3DS үй-бүлөсүндөгү видео оюн консолунун жаңыртылуучу орнотулган программалык камсыздоосунун жана программалык камсыздоосунун жыйындысы болгон. Тутумдун Интернет байланышы аркылуу жүктөлүүчү жаңыртуулар Nintendoго функцияларды жана программаларды кошууга жана алып салууга мүмкүндүк берет. Бардык жаңыртуулар ошондой эле мурунку жаңыртуулардагы бардык өзгөрүүлөрдү камтыйт. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Nintendo 3DS (Түндүк Америка) үчүн Виртуалдык Консоль оюндарынын тизмеси: Бул Түндүк Америкада Nintendo 3DS жеткиликтүү Виртуалдык Консоль оюндарынын тизмеси. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
Autodesk 3ds Max: Autodesk 3ds Max , мурун 3D Studio жана 3D Studio Max , бул 3D анимацияларды, моделдерди, оюндарды жана сүрөттөрдү тартуу үчүн кесипкөй 3D компьютердик графика программасы. Ал Autodesk Media жана Entertainment тарабынан иштелип чыккан жана чыгарылган. Ал моделдөө мүмкүнчүлүктөрүнө жана ийкемдүү плагин архитектурасына ээ жана Microsoft Windows платформасында колдонулушу керек. Аны видео оюн иштеп чыгуучулар, көптөгөн ТВ коммерциялык студиялар жана архитектуралык визуалдаштыруу студиялары көп колдонушат. Ошондой эле, кино эффекттери жана кинону алдын-ала көрүү үчүн колдонулат. Моделдөө жана анимация куралдары үчүн 3ds Maxтин акыркы версиясында шейдерлер, динамикалык симуляция, бөлүкчөлөр тутуму, радиоситет, картаны түзүү жана көрсөтүү, глобалдык жарык берүү, колдонуучунун ыңгайлаштырылган интерфейси, жаңы иконалар жана өзүнүн скрипт тили бар. | |
3dvia: 3DVIA - бул Dassault Systèmes бренди, бул 3D авторлоштурууга, жарыялоого жана кесиптик жана керектөө базарларына хостинг куралдарын өнүктүрүүгө багытталган. Компаниянын продукциясы өндүрүш, дизайн жана маркетинг боюнча адистерге багытталган. | |
3dvia: 3DVIA - бул Dassault Systèmes бренди, бул 3D авторлоштурууга, жарыялоого жана кесиптик жана керектөө базарларына хостинг куралдарын өнүктүрүүгө багытталган. Компаниянын продукциясы өндүрүш, дизайн жана маркетинг боюнча адистерге багытталган. | |
Үч өлчөмдүү виртуалдык туризм: 3DVT - бул колдонуучуга физикалык саякаттоосуз физикалык жерлерди изилдөөгө мүмкүнчүлүк берген виртуалдык чөйрөлөрдүн реалдуу 3D геовизуализациясы . 3DVT адатта 3D моделдерин жана 2D панорамалык сүрөттөрдү, гипершилтелген кыймылсыз же видео сүрөттөрдүн ырааттуулугун жана реалдуу дүйнөнүн сүрөттөлүшкө негизделген моделдерин колдонгон виртуалдык экскурсияны жаратат, кошумча үн элементтери, музыка, баяндоо жана текст сыяктуу элементтер. Чыныгы туризмден айырмаланып, 3DVT смартфондо же компьютерде иштейт. Бул иш жүзүндө саякаттоосуз чыныгы жерде жүрүү тажрыйбасын жаратууга багытталган. | |
3DX: 3DX , ошондой эле Auxetik деп аталган, биринчи 3D басма металл мор тормоз жана ок атуучу курал үчүн биринчи 3D басма металл компоненти болгон. Ал жогорку деңгээлде ыңгайлаштырылган AR-15 мылтыгына арналган. Дизайн 2013-жылдын июль айларында коомчулукка жарыяланган. Аны басып чыгарууда колдонулган принтер белгисиз, бирок тормоз Sintercore тарабынан Direct metal lazer sintering (DMLS) ыкмасы менен түзүлгөн. Ал НАТОнун .223 калибриндеги (5,56 × 45 мм) калибриндеги AR-15 тапанчаларынын артка чегинүүсүн жана оозунун көтөрүлүшүн жөнгө салууга арналган. Auxetik Sintercore тарабынан 3DX болуп өзгөртүлдү. | |
3D XPoint: 3D XPoint - Intel жана Micron Technology биргелешип иштеп чыккан туруктуу эс тутум (NVM) технологиясы. Бул 2015-жылдын июль айында жарыяланган жана 2017-жылдын апрелинен бери Optane (Intel) бренди менен ачык рынокто сатыкка коюлган . Бит сактоочу топтомдуу карама- каршылыктуу маалыматтардын массиви менен биргеликте жапырт каршылыктын өзгөрүшүнө негизделген. Баштапкы баалар динамикалык ыкчам жеткиликтүү эстутумдан (DRAM) азыраак, бирок флэш-эс тутумдан жогору. | |
Virgin Media Two: Virgin Media Two , ошондой эле Virgin Two деп аталган, Virgin Media Television тарабынан башкарылуучу Ирландиянын акысыз телеканалы. | |
Virgin Media Two: Virgin Media Two , ошондой эле Virgin Two деп аталган, Virgin Media Television тарабынан башкарылуучу Ирландиянын акысыз телеканалы. | |
3e Escadre de Chasse: 3 e Escadre de Chasse 3 e EC же 3rd Fighter Wing - бул Франциянын аба жана космостук күчтөрүнүн согушкерлер бригадасынын согуштук формациясы. |
Friday, January 29, 2021
Lenticular printing, 3D Life, Fat removal procedures
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
20th century, 20th century, FIFA Club of the Century
20-кылым: 20- кылым ( ХХ кылым ) 1901-жылдын 1-январында (MCMI) башталып, 2000-жылы 31-декабрда аяктаган (MM). 20-кылымда доорду ан...
-
Александра, Аризона: Александра - Аризона штатынын Явапай округундагы арбактар шаары. Арбак шаар 1875-жылы чек ара күндөрү 1896-жылы...
-
Алексей Эриомин: Алексей Григорьевич Эриомин - Санкт-Петербургда жашаган жана иштеген орус советтик реалист сүрөтчү, Россия Федерацияс...
-
Кичи планеталардын тизмеси: 39001–40000: Кичи планеталардын тизмеси: 39001–40000: Кичи планеталардын тизмеси: 39001–40000: Кичи планетал...
No comments:
Post a Comment